|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ברמה המעשית לשנים הקרובות יכלה ישראל להגיע ליעדה האסטרטגי גם במהלך המלחמה הרעה הזאת אילו הסכים ביבי להעביר את השליטה ברצועת עזה למנהלה פלשתינית הכוללת גם את הרשות הפלשתינית
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 347/88, איוון דמיאניוק נגד מדינת ישראל. השופטים מאיר שמגר, מנחם אלון, אהרן ברק, אליעזר גולדברג, יעקב מלץ. 29 ביולי 1993
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ג'ובראן: הערבים בישראל מופלים לרעה
מאת: איציק וולף  |  26/11/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צודק מאה אחוז
  אהרון שחר   26/11/14 21:31
לא מגיע לערבים יחס כזה גרוע. שיעברו לסוריה, עיראק, איראן, מצריים, לעזה, לרשות, יש להם הרבה אופציות, ושם יהנו ממה שהם הערבים יודעים להעניק לעצמם. צודק בהחלט, אין להם מה לחפש במדינה שכל כך משפילה אותם. יאללה, בארה, אודרוב, עוד לא הלכו?
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
כל מי שלא מבין את זה,
  זו המדינה שלו   27/11/14 09:37
מוזמן לחזור לאירופה, משם הוא הגיע.
כתוב תגובה ל- זו המדינה שלו
תזכורת: לפי התורה תושב בא"י
  פלא יועץ   27/11/14 15:37
יכול להיות אך ורק גוי השומר את שבע מצוות בני נח,מי שמקבל באופן מלא וללא כל עירעור כי א"י שייכת לעם ישראל בלבד,ואין לו לגביה שום תביעה לאומית כלשהי.וכן אין הוא יכול להיות בעמדה כל שהיא המאפשרת לו לשלוט ביהודים ובודאי שאינם ראויים לאזרחות וליכולת לקבוע את גורל המדינה,אופיה,תרבותה והתנהלותה .[כגון השופט הלא נכבד].ומשום שאין זה המצב לאשורו,לא יוכלו שוטמינו בני ישמעאל הפלסתינאצים המוסלמים להישאר כתושבי הארץ וסופם שיעזבו אותה ויצאו ממנה וישובו לארצות ערב מהן הגיעו הנה.וככל שנקדים להבין זאת ,מוטב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
2
הערבים יורים לעצמם ברגל.
  אופיר   26/11/14 21:50
הערבים מצפצפים על החוק. וזאת היא ההפליה הגדולה ביותר.
תשוו בבקשה את תשלומי המיסים שמשלמים תושבי הערים היהודיות לעיריות לעומת תשלום המיסים לעיריות הערביות. אז מה הפלא שאין ביוב והערים נראות כמו עולם שלישי......
הערבים עובדים "בשחור" פי כמה וכמה מאשר יהודים.
הבניה הבלתי חוקית במגזר הערבי פורחת. הם מנצלים את המצב הסוציאלי. שונאים את המדינה ומייחלים לסופה.
כתוב תגובה ל- אופיר
אופיר,
  zoomarch   27/11/14 14:31
בתשתיות הביוב של כל ישוב יהודי בישראל משתתפת הממשלה בעד 90% מההשקעות הגדולות. רשויות מקומיות רק גובות עבור אחזקת המערכות. את ההקמה עשתה המדינה. בכפר הערבי אין זה כך.
כתוב תגובה ל- zoomarch
3
גם אם תכתוש אוויל במכתש
  ברבור   26/11/14 21:58
כך גם הערבי.
כתוב תגובה ל- ברבור
זה שופט זה?
  ברבור   27/11/14 08:00
כתוב תגובה ל- ברבור
התחלת יפה! למה אין הסיום?
  זובור   7/12/14 19:49
כתוב תגובה ל- זובור
4
מדוע סלים ג׳ובראן אינו
  בבר   26/11/14 22:14
מדוע הוא אינו בוחן את יחס האוכלוסיה הערבית כלפי המדינה מיום היווסדה שהם עויינים לה, שאינם משלימים עם השלטון ורואים עצמם כפלשתינאים תושבי ישראל, ושואפים למפלתה ויסוד מדינה פלסטינית על חורבותיה? ומדוע אינו מגנה את הפגנות האיבה של הערבים כלפי המדינה? והאם גם על כס המשפט הוא מסיק את פסיקותיו באותה אובייקטיביות?
כתוב תגובה ל- בבר
5
בסה"כ הערבים לא מופלים לרעה
  ירושלמי מציאותי   26/11/14 22:31
לא משרתים בצבא, לא מחבבים לשלם מס,חלקם מרוויח כסף רב בעבודות "שחורות" אבל מכניסות מאוד, חלקם עובדים ללא רישום ואף זוכים לדמי אבטלה עד למקסימום המותר והאפשריבקיצר הם לא מסכנים בכלל, ולדעתי ההתפרעויות מעידות על יכולת ולא על עוני וקיפוח כוללני. הבעיה שלנו היהודים היא שהגאווה מעבירה אותנו על דעתינו וכיף לנו לחשוב שהם מסכנים ועניים צריך לכבד אותם ולדרוש מהם לקיים נורמות חברתיות כמו מהיהודים.
כתוב תגובה ל- ירושלמי מציאותי
6
מה עם שוויון בשירות הצבאי?
  שאול א.   26/11/14 22:39
כתוב תגובה ל- שאול א.
7
הוא גרם נזק אדיר לכל האזרחים
  מזרחי   26/11/14 23:08
ברק פסק שזוכה (בנק או גוף מסחרי) שמקבל אישור לחוב אבוד, חייב להפסיק מיד הליכים בהוצאה לפועל, היות והחוב שולם! בא אחריו ג'ובראן, שהחליט שזוכה יכול להמשיך בהליכים ולגבות החובות. עם כל הכבוד, הוא לא קבע שהסכום שמשלנת המדינה חוב אבוד, חובה לזכות אותו בחשבון החייב ולהפחית החוב. כמו כן, קבלת חוב אבוד הוא תשלום החוב חובה בהתאם לחוק לדווח להוצאה לפועל ולהקטין את החוב בהוצל"פ! כתוצאה מפסיקה "בלתי אפויה שהיא בוסר" הבנקים מקבלים מיליארדי שקלים מהמדינה חוב אבוד, לא מפקידים בחשבון הלקוחות החייבים, לא מכניסים למערכת חשבונות הבנק, אלא שהסכומים מתאיידים ונעלמים ויוצרים כסף שחור עצום. כמו כן, הבנקים לא מדווחים כלל להוצאה לפועל, כך שלמעשה הבנקים מקבלים כפול עבטר חובות הלקוחות! כך לא נוהג שופט שמחשיב את עצמו. אסור לאפשר לשופט מסוג זה לקבוע הלכות שלמעשה גורמות למדינה ולציבור נזקים במיליארדי שקלים בשנה. חמור יותר - בגלל החלטתו - ישנן חברות שכשמקבלות חוב אבוד, מבטלות לחלוטין את חוב החייב אצלם ונוטשות את התיק, אבל עורכי הדין שלהם ממשיכים וגובים בדרך אגרסיבית וכל הכספים הולכים לכיסי עורכי הדין, וכולם לא מוצהרים. זו תעשיה עצומה של כסף שחור!!! מנהל רשות המיסים יודע, מנהל הרשות למניעת הלבנת הון יודע. הם לא עושים דבר. בגלל פסק דין מטומטם זה, מליוני אזרחים משלמים כפול ושוש פעמים חובות. הבעיה היא שאיש לא קם להגיד - מספיק - עד כאן. הרצון העז להראות שיש שופט עליון ערבי - משגע את הראש לכולם. הציבור נסחט במילךיארדי שקלים בשנה. ממשיכים הה
כתוב תגובה ל- מזרחי
8
מאשימים אחרים תמיד
  אברהם שלום   26/11/14 23:12
אחת המכשלות הגדולות הגורמת לפגור מדינות ערב הוא הגישה הטבועה בקרבם להאשים תמיד אחרים ולא להודות לעולם בטעות. אם כן איך יתקנו אותה?

השופט אומר כי אין שויון בחנוך בין ערבים לישראלים. הוא לא שואל עצמו למה מחנכים הערבים ולמה מחנכים הישראלים. צדאם חוסין נחשב גבור ומנהיג לאומי במדינות ערב. אבל בעירק סבלו התושבים תחת עולו. הוא רדף בעקר את המשכילים. הרבה רופאים עירקים מן הטובים בעולם עזבו את עירק ופועלים עתה באמריקה ובבריטניה.

במדינות ערב תרבות המעלה על נס את השהידים כלומר את הנהרגים במלחמה נגד לא מוסלמים. בתימן בשנת 1949 היה שעור האנפלביתים תשעים אחוז בקרב המוסלמים. ובקרב קהלות ישראל בתימן יודעי קרוא וכתוב ותורה היה למעלה מתשעים אחוז. האם היתה שם הפליה נגד מוסלמים?

עלין להפנות את תלונתו למנהיגי הערבים בחוץ לארץ ולנציגים הערבים בכנסת. הם מחנכים לשנאה ולהרג. חנוך ולמודים אינם נחשבים בעיניהם. לעמת זאת, לעם ישראל מסורת של אלפי שנים של מאמץ ללמד את הילדים, ותרבות של מחקר ולמוד.
כתוב תגובה ל- אברהם שלום
9
מופלים לרעה? לא מספיק!!!!!
  שימי דבאח   26/11/14 23:37
כתוב תגובה ל- שימי דבאח
10
לא משלמים מיסים ומקבלים הרבה
  גלית חדרה   27/11/14 00:40
כתוב תגובה ל- גלית חדרה
11
תגובה
  צנחן   27/11/14 01:32
עוד נוכל המתנדב לעשות עלינו סבוב,אך אני מתעודד נוכח התגובות שכאן.
כתוב תגובה ל- צנחן
12
אם אין שיוויון איך הוא שופט ?
  דן ה   27/11/14 03:56
רוב הערבים רוצים רק זכויות מהמדינה ולא נאמנים למדינה כלומר ישמחו בחורבנה - אז איזה זכויות מגיעות להם ? הרי הם לא מוכנים לשרת את המדינה ללכת לצבא או להתנדב לשרות לאומי .
כתוב תגובה ל- דן ה
13
גילה את אמריקה
  גאון   27/11/14 06:03
גם הרוסים האתיופים ואפילו מרוקאים מופלים ודרך אגב בכל העולם מיעוט מופלה.לא צריך להיות שופט כדי לדעת את זה אלא אם הוא מפלה לרעה
כתוב תגובה ל- גאון
14
הגיע לתפקיד שופט עליון ומתלונן
  דמר94   27/11/14 06:03
הערבים לא מפסיקים להתלונן אפילו אם הם הגיעו לדרגת "שופטים עליונים", המזרחים למעלה ממחצית האוכתוסיה ובקושי רק אחרי "צעקה" מינו שופט מזרחי ...סמולני (מזוז), לערבים יש רק 20% ורובם ככולם רוצים בחיסולינו, זכויות בלי סוף ובלי שום חובות ויש להם עדיין על מה להתלונן! הגיע הזמן לטרנספר של כל העלוקות האלה לצד השני של הירדן!
כתוב תגובה ל- דמר94
15
שופט הזוי
  דג רקק   27/11/14 06:03
ערביי ישראל מכנים עצמם פלשתינים עם קיטלוג של שנת 48 או 67, משפחה שבנה מעז לשרת בצה״ל מאויימת ע״י הסביבה בלשון המעטה, אביו של הרוצח הנאצי בבית הכנסת קיבל טיפול רפואי מהמעלה הראשונה ולמרבה הפלא אינו שייך למשפחת המלוכה בסעודיה, מה לך שופט נכבד כי תלין? האם לא הגיעה השעה לשנות גישה ויחד עם המדינה לפעול להסדר מדיני כולל עם כל מדינות ערב, שהרי מי כמו ערביי ישראל יכול להעיד על הטובה שתצמח בכל האזור! למרבה הצער אנו היהודים עדיין חולמים.
כתוב תגובה ל- דג רקק
16
כבוד השופט טועה לחלוטין..להיפך
  אבא לחיילים   27/11/14 07:42
בזמן שהילדים שלנו משרתים 3 שנים בשרות חובה בצה"ל במשכורות של 400-500 שח לחודש .ולא יכולים לעבוד ולא יכולים ללמוד ולא יכולים להתקיים אלא אם כן ההורים מוסיפים להם עוד 800 שח לחודש לפחות דמי קיום .בזמן הזה צעירים ערבים בני-18 הולכים ללמוד באוניברסיטאות ועובדים ומתפרנסים וחלק מהם אף בונה את ביתו בסמוך להוריו כך שבגיל צעיר מאוד יוכל להתחתן ויהיה לו דירה משלו ....... אז כבוד השופט מי כאן המופלים לרעה .....??? ואל תענה לי בבקשה שהילדים של השרים וח"כ הכנסת מקבלים הרבה יותר מילדים עם הורים שכירים מהעשירונים התחתונים ..... אין לי ספק כאבא לחיילים שהחיים של הילדים שלי הרבה יותר קשים מאשר החיים של הצעירים הערבים .....ואם הילדים כשיסיימו צבא ייבחרו ללמוד העלות לכל שנה תעמוד על סכומים בלתי נתפסים שכנעט בטוח לא יוכלו לעמוד בהם ... שכירות,נסיעות,אוכל,שכר לימוד.....
כתוב תגובה ל- אבא לחיילים
17
גם העניים בישראל מופלים
  סניל   27/11/14 07:49
לרעה וזה לא מזיז לאף אחד את התחת.
לפני שאתם ניגשים לטפל בערבים תפתרו את הבעיה של העניים. יתכן שאחר כך לא תהיה בכלל בעיה.
מזל שזו לא מדינה יהודית כי נביאי התורה הבטיחו לנו שכל מדינה יהודית תושמד והארץ תקיא אותה אם תתעלל בעניים.
ביבי מתעסק עם בעיה פלסטינית שהמשאל המציא אותה - אך ורק כדי להתחמק מנושא הפער החברתי.
תמשיכו לשלם בונוסים לקומץ ספסרים בראש הקלקלה - וכך נגיע רחוק
כתוב תגובה ל- סניל
18
האם זה השופט שיושב ב"התקוה" ?
  בא בשאלה   27/11/14 08:06
כתוב תגובה ל- בא בשאלה
הימנון שמדיר אותו ממדינתו.
  הוא עומד ולא שר   27/11/14 14:45
כתוב תגובה ל- הוא עומד ולא שר
19
יהודים לא יכולים לרכוש בית או
  תושבת נצרת עילית   27/11/14 08:43
עסק או קרקע בנצרת תחתית או בכלח ישובי ערבי בגליל.
כתוב תגובה ל- תושבת נצרת עילית
20
אתה נהנה להעניש יהודים
  שולמן   27/11/14 08:55
כתוב תגובה ל- שולמן
21
בוינה,הפכתם לאנשים רעים.ממש.
  ריאד   27/11/14 09:13
מאיפה רוע הלב והשנאה הזו?
הוא ציין עובדה פשוטה שממשלות ישראל לדורותיהן אישרו,כולל ממשלת שרון ונתניהו.זו עובדה מוגמרת ומוצהרת.
ולכל הגחשים שקוראים לו ולערבים לצאת,להזכירכם סבאשל סבא רבא שלי נולד פה,מי שמכם לקרוא לי לעזוב את מולדתי ?
גובראן אדם שקול ומתון(נחשב בעיני הברנג'ה המקצועית כחצי ציוני),והוא מטיף לכבוד,סובלנות ודו-שיח!
ההתנפלות של חלק מהמגיבים מעידה על בורות,שנאה,לאומנות פנטית- כל אלה סימפטומים של תופעות בזויות שדווקא היהודים סבלו מהן משך דורות.
זכרתי משיעורי התנך(כן כן,גם ערבים מחוייבים בלימודי תנך)
שדרכי התורה ונתיבותיה שלום ושדרך ארץ קודמת לתורה-מעניין איך חלק מהמגיבים איבדו את התורה שלהם בדרך?
כתוב תגובה ל- ריאד
התגובות חריפות... ?
  אדיר   30/11/14 23:59
התגובות חריפות אבל מרביתן נכונות אני מאמין כי גם אתה יודע שהטענות שהועלו כנגד הערבים החיים בתוכנו נכונות לגבי רוב התושבים השוויון הוא נכון רק אם הוא הדדי -חובות וזכויות- אני יודע כי אתה מכיר גם טובים שבהם וגם אני אך לגבי הרוב הטענות נכונות...אתה יש לך תפקיד להאיר להם זאת !!!
כתוב תגובה ל- אדיר
22
מילים יפות של בן הארץ הזו.
  אמת ויציב   27/11/14 09:26
ולמגיבי הימין הנאלח נאמר- תמיד תוכלו לשתות מהים של עזה. אל תדאגו. יש מספיק מים לכולכם.
כתוב תגובה ל- אמת ויציב
23
יש לי חדשות!
  אוונגארד   27/11/14 10:53
כבוד השופט, יש לי חדשות בשבילך: גם במדינות ערב, מופלים הערבים לרעה!
כתוב תגובה ל- אוונגארד
24
לערבים יש רגשי נחיתות
  א78   27/11/14 10:53
כתוב תגובה ל- א78
25
הוא מדבר..שונא את המדינה
  אורי ציון   27/11/14 12:43
כתוב תגובה ל- אורי ציון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il