s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
וינשטיין הרחיק את קירשנבאום ממשרדה
מאת: איתמר לוין  |  31/12/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה הבסיס החוקי לדברים
  רודנות בגצ ויועמש   31/12/14 20:47
ישראל כבר אינה מדינה דמוקרטית והשלטון בה אינו שלטון החוק אלא שלטון פקידי המשפטים בגצ ויועצים משפטיים. חבל שהממשלה לא מסירה את הכבלים המיותרים ואת כתונת המשוגעים המשפטית מהאומה הנלחמת על קיומה.
כתוב תגובה ל- רודנות בגצ ויועמש
אז תחזור לרוסיה שם יותר טוב
  דן ה   1/01/15 20:30
כל גנב מגיע יומו ! החסינות שניתנה לחברי הכנסת לא מגינה מפני גניבת כספי ציבור כל העובדות מראות על חשש יותר מסביר בגניבת מיליונים מכספי משלם המיסים וכל מי שקשור לפרשה חייב להיות מורחק מכל מגע שיאפשר לו לשבש את החקירה .
כתוב תגובה ל- דן ה
2
מה ההבדל בין קירשנבום לאלשיך
  מייק   31/12/14 20:49
על שולחן היועץ המשפטי לממשלה מונחת תלונה על השופטת ורדה אלשיך המקפלת בתוכה מעשי שחיתות חמורים שפוגעים בכל אזרחי ישראל ומזכירים מערכות משפט אפלות בהיסטוריה, כל יום שעובר העם משלם יקר על מעשיה וטרם התקבלה החלטה... התגמול אותו קיבל בעלה יוסף מבעלי דין שעניינן נדון בפני רעייתו השופטת ורדה אלשיך בוקעים חלונות רקיע וצריכים להטריד כל אזרח. הפשע המאורגן פועל במערכת המשפט !ומתחדדים הדברים כאשר נשיא בית המשפט העליון מר גרוניס מחלץ אותה בפרשת עו"ד ארגז, לכן חובה לחקור גם את נשיא בית המשפט גרוניס למניעיו (נשיא מדינה בכלא) ,אנו כציבור נופלים בפח מול מילים מנופחות וחלולות בתקשורת האינטרסנטית. מינוים הזויים של בעל השופטת אלשיך צריכים להטריד מנוחת כל אזרח ואזרח במדינה, הנה מעט... קרן הפנסיה עמיתים : • "עמיתים" זו קרן הפנסיה שמורכבת מקרנות שהולאמו ע"י הממשלה ומנוהלים בה למעלה מ- 160 מיליארד, האם זה רציני למנות ליו"ר ועדת השקעות של כ-90 מיליארד שקלים אדם בן 78? תואר ראשון מהמאה שעברה אלשיך נולד ביום 14.01.1936 ביום 7.06.2013 מונה לשלוש שנים נוספות כיו"ר ועדת השקעות עד יום הולדת 80.5 שנים האם זה סביר? • בעלה של השופטת אלשיך מונה בגיל 78 לדירקטור בחברת אסם בשכר של מאות אלפי שקלים לשנה כאשר אלשיך פעלה כזרוע של חברת אסם לחסל את פיקנטי. • בעלה דירקטור בשיכון ובינוי בשכר של מאות אלפי שקלים, חברה אחות לבנק הפועלים ששליש מהתיקים שנדונו אצל אלשיך היה בנק הפועלים מעורב. • אלשיך אישרה את התספורת ללבייב כאשר בעלה קיבל כספים רבים מאחת מהחברות בבעלות לבייב קואופ הרבוע הכחול. והיחצן שלה ושל לבייב אותו יחצן. • אלשיך אישרה תספורת במיליארדים לתשובה ללא חקירה וללא בדיקה ושוב אותו יחצן לאלשיך ולתשובה... אם אתם חושבים שזה לא תקין אז נא לשתף... חייבים לעצור את השחיתות המשפטית שמחסלת כל דבר בארץ ומסכנת את המשך קיום העם היהודי. האם פרשה זו לא ראויה לחקירה פרלמנטרית של נשיא בית המשפט העליון מר גרוניס שר המשפטים יעקב נאמן דר גיא רודקוף מנכ"ל משרד המשפטים ,ורדה אלשיך ומר תשובה? האם זה צרוף מקרים או מדובר בפרשה הגדולה במדינה? העובדות: גרוניס ניקה את אלשיך מהדברים החמורים בניגוד להכרעת שופט העליון בדימוס נציב קבילות על שופטים מר גולדברג-המרשיעה למעשה את אלשיך בזיוף בכוונה לקבל באמצעותו טובת הנאה במרמה,נשיא העליון גרוניס מתיר לאלשיך להמשיך לכהן כשופטת למרות שעל פניו ברור כי היא פסולה לכל תפקיד ציבורי ואף לעריכת דין, לכאורה בהחלטה זו גרוניס מבצע עבירת הפרת אמונים!. אין לגרוניס שיקול דעת לערער על החלטת נציב תלונות השופטים, אין בחוק פירוש אחר למעשי אלשיך מלבד עבירת זיוף, חובת האמונים שגרוניס נשבע לה היא למדינת ישראל מצד שני יעקב נאמן שר המשפטים לשעבר חברו של תשובה פועל בהתאם להחלטת גרוניס ולפשרה של מנכ"ל משרדו ומאמץ את החלטת גרוניס.מיום ב30.7.12 globes.co.il . מנכ"ל משרד המשפטים פעל עם לשכת עורכי הדין למתן שקט לאלשיך למספר חודשים והיא כעבור מספר חודשים תפרוש מרצונה הנה הקישור calcalist.co.il כעבור שלושה חודשים ה אלשיך מנקה את תשובה ומאשרת למחוק לו 1.4 מיליארד ₪ ללא חקירה הנה הקישור globes.co.il והיום ד"ר גיא רוטקוף מסכם עבודה עם תשובה : themarker.com 2.9.12 אלשיך קונה שקט בסיוע ד"ר גיא רוטקופף 27.09.12 אושר הס
כתוב תגובה ל- מייק
מילים אלה צריכות להיות כתובות
  דגדג   7/01/15 09:36
באותיות "זהב" מעל הכניסה לכנסת ומעל כל משרדי הממשלה.
אנו אזרחי ישראל קמים כל בוקר עם פרשה חדשה של שחיתות בעיקר מאנשי ציבור,אנשי חוק אנשי משפט וכל אלה השולטים על בירזי הכסף. והמדינה לא רועדת!!!!!!
כתוב תגובה ל- דגדג
3
לוין.יש חומר מרשיע על פאינה!
  אברהם מבית דגן   31/12/14 20:51
כתוב תגובה ל- אברהם מבית דגן
4
מדוע מלכתחילה היתה לה גישה
  דן ה   31/12/14 20:57
הרי יכלה להשמיד חומרים רגישים יש לקוות שכל תכולת משרדה ננלקחה עוד לפני
כתוב תגובה ל- דן ה
5
מה עם שחיתות השופטים?
  סהר שוקר   31/12/14 21:10
msp-intl.com
כתוב תגובה ל- סהר שוקר
6
מה עוד צריך כדי לשלוח לכל
  צורי   31/12/14 22:13
הרוחות העברין הגרוע שביועצים המשפטיים לאורך ההסטוריה של היועצים המשפטיים. ספק אם לא זה "שלא ידע" שעובדת זרה לא מורשית עובדת במשק ביתו ראוי בכלל לשמש בתפקיד ציבורי. האיש מעוות דלוח ונוכל.
כתוב תגובה ל- צורי
אני אומר לך מה צריך לקרות :
  מסעודה משדרות   1/01/15 05:02
מה שצריך לקרות אדון צורי, ותספר את זה בשקט בשקט גם לכול חבריך - סתומי מרכז הליכוד לדורותיו:

מה שצריך לקרות הוא להעיף לכול הרוחות והשדים את הביבי מהשלטון, האיש הזה השחית את מדינת ישראל.

אין אחד שיותר אחראי מ - KING BIBI לשלטון ללא המצרים של החונטה/דיקטטורה המשפטית בישראל.

אין אחד שיותר אחראי מביבי להצפת ישראל במסתנני עבודה.

אין אחד יותר מביבי שאחראי לשלטון כלכלי של טייקונים, ההורסים כל חלקה טובה במסחר קפיטליסטי הגון, ודרדרו את מעמד הביניים בישראל לסף עוני.

אתה הבנת את זה אדון צורי, ובכוונה כתבתי לאט ועם רווחים בכדי שתבין מהר.
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
7
לא מדוייק - יש מגבלות חוקיות
  אברהם ר   31/12/14 22:23
ההסבר המשפטי חסר לגמרי התיחסות למעמד של חבר כנסת תחת חקירה. החוק הינו ברור - חוק החסינות אינו מעניק חסינות בפני חקירה משטרתית. חה"כ חייב להתייצב לחקירה כזאת. כלומר כבר כאן יש משום "שלילת תנועה" לזמן מסוים - למשל למשך 8 שעות לחקירה במתקן משטרתי. נכון שלגבי מעמד של בגו שר החוק לא מפרט, אך המשתמע באופן הגיוני הוא - שאסור לחבר כנסת לשבש חקירה של משטרה ובמיוחד אסור לו לשבש חקירה כנגדו - ואין הוא מוגן בחסינות מהותית על "שיבוש חקירה". כלומר אם המשטרה טוענת שהמשך עבודתה במשרדה של סגנית השר יש משום שיבוש חקירה, הגיוני שהיועץ המשפטי יאסור עליה להגיע למשרדה, שם ישנם כנראה חומרים הנדרשים לחקירה. היא יכולה לנסות להגן על "חופש התנועה" שלה בפניה לבג"ץ, ושם היא תדחה לא בגלל שבג"ץ אטום לחסינות המהותית אלא שיובאו בפניו ראיות למחביר על החשדות נגדה ועל צרכי החקירה. הכותב לא עשה שעורי בית מתבקשים.
כתוב תגובה ל- אברהם ר
החוק ברור אבל הבגץ מצפצף
  פאשיסט אדום   1/01/15 00:53
יש מי שמתנכל לדמוקרטיה בישראל - ומצפצף על שלטון החוק. החוק ברור לחלוטין ומעניק לרשות המחוקקת - לחברי הכנסת חסינות מלאה כדי שיוכלו להבחר גם אם זה לא מוצא חן בעיני מישהו, אבל הבגץ בפסיקות נמשכות (במה שכונה על ידי שופט עליון אמריקאי - "פיראטיות משפטית") מצפצף על החוק, ונטל לעצמו סמכויות שלא ניתנו לו בחוק. גם לגבי אזרח רגיל שאין לו חסינות הבגץ ביטל בפועל את חזקת החפות - לפיה אי אפשר להעניש לפני משפט. על פי עקרון התקדים המחייב - פסיקת הבגץ - היא בעצם חקיקה, ובכך נפגע עקרון ההפרדה בין הרשויות. גם הפיכת ה"יועץ" המשפטי לפוסק במקום יועץ - היא תרגיל של בגץ. אם נוסיף לכך - את העובדה - שמערכת המשפט מצפצפת על חוקים שמסדירים את פעולתה שלה - כמו החוק שקוצב זמן להתנהלות משפט ולמתן פסק דין. ואי הפעלת המערכת המשפטית (כולל הפרקליטות והמשטרה) כנגד עבירות של שופטים (כמו: אהרון ברק והדירות, עדנה ארבל והתואר האקדמי, וכל זיופי הפרוטוקולים שנחשפו שקרו (וכנראה גם יקרו) ליותר מדי שופטים - מתברר שיש לנו בעיה קשה. לא הצבעתי ולא אצביע לליברמן בבחירות - אבל משיכת חקירה נגדו במשך שש עשרה שנים כשרק לפני בחירות עולה הנושא ומיד לאחר הבחירות - נכנס לתרדמה עד הבחירות הבאות - אומר שיש לנו בעיה קשה מאד. יש מי שמתנכל לדמוקרטיה בישראל - ומצפצף על שלטון החוק.
כתוב תגובה ל- פאשיסט אדום
8
האם לאפשר לגנבת לחזור למשרד
  מבקר לשעבר   1/01/15 09:50
מה היה עליו לעשות?, האם לאפשר לחשודה בגנבות ובשוחד להגיע למשרדה ושם לשבש, או להשפיע על עדים או לגנוב עוד, הוא בסה"כ ביקש ממנה לא להגיע עד גמר החקירה המרכזית.... ותו לו
כתוב תגובה ל- מבקר לשעבר
9
מר בגין!
  שמ   1/01/15 13:13
היה אומר גם היום - "יש שופטים בירושלים "?רגשית, אני הייתי מרחיק אותה הכי רחוק.לוגית,חפה מפשע,עאלק.כל המגיבים שמספרים על שלושת חטאי תל אביב ועל ארבעת חטאי ירושלים("כה אמר השם,על שלושה פשעי מואב ועל ארבעה לא אשיבנו......והיכרתי[כרת] שופט מקירבה וכל שריה אהרוג עימו,אמר השם".עמוס ב'),אומרים למעשה שאנו בצרות נוראות,כי אם אין שופט/ת - שר/ה - פקידי/ות ממשל - לסמוך עליהם,אנה אנו באים?
כתוב תגובה ל- שמ
10
אין לה חסינות כסגנית שר
  אחד העם   1/01/15 16:35
חוק חסינות חברי כנסת חל על חברי כנסת בתפקידם זה. לתפקידה האחר כסגנית שר אין חסינות. היא נתבקשה שלא לבוא לתפקידה כסגנית שר, כח״כ לא נתבקשו כל מגבלות.
כתוב תגובה ל- אחד העם
11
לא סתם מצאה את מקומה במשרד
  ע   1/01/15 23:22
הפנים. הרי משרד הפנים הוא זה שמעניק אישורי עבודה לעובדים זרים התאגידים שמונו על ידו, הם הם המייבאים אותם, תמורת כסף גדול בין 6,500 - 20,000 $ שמשלם כל עובד זר בכדי להגיע לעבודה בארץ. משהו מחפש כסף שחור? הנה הוא מתחת לפנס . וכדאי מאוד שהחקירה תתמקד גם בכיוון הזה .
כתוב תגובה ל- ע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il