|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"מלחמת העולם הגרעינית החלה בששת הימים"
מאת: עידן יוסף  |  06/04/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סדנת אלפרדו העוסקת בחקר מלחמות
  ראומה   6/04/15 21:34
ישראל, על הסתעפויותיהן, בעבר וגם לעתיד, היא סיעור מוחות מרתק וחשוב, השולח זרועות דרך האינטרנט, ובאמצעות שיח אנשים, להרבות עניין בתרבות הביטחון בישראל, כדי להעיר ולעורר נושא שהוא ביסוד חיינו. יישר כוח!
כתוב תגובה ל- ראומה
אין בישראל מסגרת נוספת שבה
  נחשף   6/04/15 22:00
הכול על ביטחון ישראל בלי להסתיר דבר.
כתוב תגובה ל- נחשף
מילשטיין מפרכס את עצמו
  אלפרדו ב' הצעיר   6/04/15 23:06
לא יאומן התקבצה חבורה של הזויים ומעופפים[עורבים וזרזירים]שאין להם מושג קלוש בנושא מלחמה גרעינית . מזמן לא קראתי מיקבץ שטויות כזה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
2
מסקנות מענינות עולו מפי
  or or   6/04/15 21:52
חברי פורום אלפרדו, כדאי שמערכת הביטחון תקשיב לנאמר בסדנה. אולי בכל זאת יהיה אפשר להציל את ישראל!
כתוב תגובה ל- or or
בעייתה של ישראל היום איננה
  עצם   6/04/15 22:20
הקיום אלא מחירו.
כתוב תגובה ל- עצם
3
רעיון מעניין מאד
  יואל קורנבלום   6/04/15 21:55
כלומר הרעיון שהתחלת מלחמת ששת הימים היתה בכוונת המצרים לחסל את היכולת הגרעינית של ישראל ולא את המדינה היהודית. כמובן שזה דבר חדש. בכל תקופת ההמתנה ולפניה זה לא נשמעה אפילו מילה אחת מצד המצרים שהם הולכים להרוס את המתקן הגרעיני רק לחסל את המדינה היהודית. ברור הוא שהמצרים היו יכולים לעשות הרבה יותר נזק לישראל לו היו מתמקדים בתעמולת הגרעין הישראלי בעולם ולא בנסיון לחסל את מדינת ישראל. אבל כאמור המציאות עולה על כל דמיון (במקרה של סדנת אלפרדו נראה לי שהדמיון עולה על כל מציאות.)

אני מתפלא שסדנת אלפרדו לא התפרקה בנתיים לאחר האגדות שסיפרו לנו בסדרת הכתבות "נצחון בסבירות נמוכה". יותר מדאיג לראות כמה מהמשתתפים בסדנה כמו אביתר בן צדף שנראה לי שמבין במלחמות באופן תאורטי וגם נראה חושב שבעיות צה"ל נטועות בצורת חלוקת הצל"שים. או "חוקר המלחמות, המתמטיקאי ד"ר מיכאל ברונשטיין" (הוא לא חוקר מתימטיקה?) שמתעקש לספר לנו שהיה כישלון מודיעיני ומתעלם מהעובדה שלא צריך מודיעין כשהאויב נמצא מול הפרצוף שלך. בורנשטיין עד כמה שזכור לי הביא המון כתבות בסוף מה שמביא אותי למחשבה שהוא מכה על חטא על שהוא למד בחוג למתימטיקה ולא בחוג לספרות בדיונית.

גם הנבואה של זכריה מעניינת ומעלה נקודה חשובה. אם תאמר שיהיה אסון אז ברור שפעם יהיה אסון לא יודעים מתי אבל זה מאפשר לנביא לומר "אמרתי לכם". כמו כן זכריה מבין משהו שחכמי סדנת אפלרדו עדיין לא קלטו וזה שנבואות נותנים ללא תאריך ביצוע. מצד שני הרבה מהמנהיגים רוצים תאריכים מדוייקים מאד ואת זה חכמי אלפדו אינם מסוגלים לספק. בעצם אף אחד אינו מסוגל לספק תאריכים מדוייקים אלא אולי אם זה בטווח קצר מאד אבל חכמי אלפרדו נראה לא קלטו את זה עדיין.

כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
ב
  שמ   6/04/15 22:12
1967 שירתתי שנה שנייה בשירות קבע.כלומר, הייתי בוגר דיי להבין מה קורה סביבי.מאז ועד היום ידעתי כי נאצר החליט לחסל את ישראל,בעקבות פימפום רוסי על אוגדות ישראליות על גבול סוריה,והחל את מסע המלחמה שלו בהובלת גייסות בלב קהיר קבל עם ועולם.הממשל הישראלי לא שש לחלוטין למלחמה בתום שנת מיתון קשה,בה נתבקש האחרון שעוזב את המדינה לכבות את האור.מעולם לא נאמר דבר בעניין מלחמה שמטרתה חיסול היכולת הגרעינית שלנו.תמונת " מפעל הטקסטיל " אחרי דימונה,פורסמה ב 1961/2 כמדומני,ולכן האמור במאמר ,מפתיע אותי.
כתוב תגובה ל- שמ
מומחים כפרופ' שלמה אהרונסון
  אורי מילשטיין   6/04/15 22:50
עוסקים בנושא כבר שנים רבות.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
יואל חושב וחכם רק בעיני עצמו.
  בקיצור   6/04/15 22:14
מענה קצר להרבה דברי הבל של היואל הזה.
כתוב תגובה ל- בקיצור
אם אתה מלגלג על חוכמתם של
  כנרת   6/04/15 22:30
אנשי אלפרדו, מן הסתם אתה מחשיב את עצמך לחכם יותר. אז אולי תטעימנו מעט מחוכמתך אתה?
כתוב תגובה ל- כנרת
חכמתו היא חכמת
  הלגלוג   6/04/15 22:55
כתוב תגובה ל- הלגלוג
תחליטי מי את ?כנרת או ראומה?
  אלפרדו ב' הצעיר   6/04/15 23:11
מאותה כתובת, וכמעט תמיד בעלת התגובה הראשונה, כלמר את למעשה שפרה מילשטיין זאת שמשגרת את המאמר לבלוג ,שהרי אורי קשישא לא יודע לעשות זאת...פחחחח..
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
כינרת
  יואל קורנבלום   7/04/15 06:14
את יכולה לקרוא את כל תגובותי לכתבות של "נצחון בסבירות נמוכה" הם מופיעים תחת השם "יואל קורנבלום". לא היייתי רוצה לחזור על זה מספיק סבלתי מכל הכתבות האידיוטיות של סדנת אלפרדו.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
4
הקם להשמידך
  אהרון שחר   6/04/15 23:21
מאחר ונדחקנו לפינה, אין טעם להמתין שישמידו אותנו כדי לתת מכה שניה, שום טובה לא תצמח מכך לאיש, אלא להרביץ עכשיו פצצת מימן באטמוספירה של אירן.
 פולס אלקטרו מגנטי
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
5
אוסף שטויות. האמברגו
  הגוי..   7/04/15 00:01
האמברגו הצרפתי בא אחרי בניית הכור ואנו פתחנו במלחמת ששת הימים לאחר שהמצרים סגרו את מייצרי טיראן, מה שפגע ישירות בריבונות ישראל לנוע במים בין לאומיים אותם חסמה מצרים. אילו מטרת נאצר היתה הכור, היה פשוט פותח במלחמה ותוקף ולא ממתין לחיזוק כוחות צהל בדרום הארץ. בהתיעצות בין ישראל לארהב הוכיחו משה דין, רבין וויצמן שאם ישראל תתקוף ותשמיד את חיל האויר והנ"מ המצרים, הנצחון מובטח, בארהב הסכימו בתמורה לדריסת רגל באזור עליו שלטה למעשה בריהמ לבד מישראל וישראל תקפה והצליחה היות שהמצרים כצבא לא היו מוכנים. עובדה, הם רק החלו לגלגל כוחות שנעצרו ביום השני והשלישי למלחמת ששת הימים באזור הג'ידי והמיתלה ע"י חיל האויר ומעולם לא הגיעו לקרבת גבול ישראל כי שם גם הושמדו. אחד הטיסים שלנו קרא לזה "דנקירק" וברור למה.לדעתי, אובמה פשוט זקוק נואשות למעט או הרבה רוסופוביה בישראל כי ישראל בורחת לארהב בגלל איראן ובגל שאין עוד לסמוך על ארהב ולנו מזכירים כי בריהמ תמכה אז במדינות ערב,,כי בנגוריון פנה למערב. הרי לתקומת ישראל הביא לא אחר מאשר סטאלין אשר בין היתר הביא לנו את הנשק הראשון מצ'כוסלובקיה שכלל גם את מטוסי חיל האויר הראשונים וכל השאר היסטוריה ומלחמה בין ארהב והמערב מול בריהמ או ההפך אם תרצו ועל הגב שלנו ושל הערבים,,כי אין זאת אגדה..תודה..
כתוב תגובה ל- הגוי..
6
אני עומד מאחרי דברי
  ירון זכאי 1   7/04/15 01:56
כמה מהמגיבים פה התנפלו עלי כאילו טענתי שמלחמת ששת הימים נפתחה כדי להשמיד את המתקן הגרעיני שהרכיבה ישראל. נאמר בפרוש שהרוסים סיפקו לערבים הערכה בשלב מסוים, ובה קיוו להניע את הערבים למלחמה נגד ישראל. הערכה הזו טענה כפי שאמרתי כי נשק גרעיני בידי ישראל יכריע את הערבים בעתיד אם לא....! כאמור אני לא היחידי שהגיע למסקנה הזו, ובטח לא בכיר האקדמאים שכתב עליה. >>>>>> אני מפנה אתכם ל-8 דקות ה-יוטיוב שלי שוב כדי להקשיב היטב. לא נאמר שזו מטרת המלחמה הערבית. אפילו לא נטען שהם ירו את הכדור הראשון. ברור שמלחמה זו נחקרת עתה כאשר המידע הארכיוני עליה רובו מוסתר! אני מציע לכם ללמוד את המעט שפורסם על חלקה של בריה"מ בעידוד הערבים לצאת למלחמה נגד ישראל ממקורות צבאיים. להתייחס לטיסות צילום שערכו מטוסים רוסים מעל ישראל, שהתמקדו גם בצילום דימונה. להתייחס לעובדה שבכירי סוריה ומצרים נחשפו להערכות רוסיות דיסאינפורמטיביות שעודדו הערבים לתוקפנות. תצלומי אוויר רוסיים הוצגו לערבים כדי לשנע אותם כי הם זקוקים לעוד נשק ועצות רוסיות. נמכר וסופק לערבים נשק רוסי רב. נעשתה הצבת כוחות רוסיים במזה"ת מתוך כוונה להשתתף במלחמה שתיווצר. סוד כזה שמעורבים בו אנשים רבים חייב לדלוף אחרי שנים, ואכן דלף. יש לזכור כי ישראל גנבה את מטוס המיג 21 מעיראק, והנחילה בחקר סודותיו ובגילוי סודותיו לאמריקאים נזק חמור מאוד לבריה"מ. כאשר מוסיפים לזה עלילות ריגול שפורסמו כבר אפשר לצייר תמונה כזו שבה בריה"מ בהחלט חיממה את המזה"ת למלחמה נגד ישראל. עכב האילוצים הדוחקים ישראל הרכיבה מתקן גרעיני שטרם נוסה. כמובן העובדה הזו נוצלה על ידי בריה"מ כדי לנפק הערכות כרצונה. >>> הבנת הקריאה וההקשבה חיוניים לביקורת רהוטה. כדי לבקר צריך להקדיש מאמץ וללמוד ככל האפשר מידע רב שהוצג על ידי מומחים. אם יש לכם מידע רציני למסור, נשמח לשמוע. הסדנה פתוחה לאנשים רציניים שרוצים לתרום תרומתם, ולהביע ביקורת רצינית.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
ירון, הרבה דברים יכלו לקרות
  יואל קורנבלום   7/04/15 08:55
למשל צבא מצרים שחזר מהקרבות בתימן היה מוכן למלחמה בישראל ואולי זאת הסיבה להתרברבות המצרית. מצד שני ישראל היתה תמיד שק החבטות של המשטרים הערביים הדיקטאטוריים שכל פעם שקשה להם הם משתמשים בישראל כסיבה לבעיות. מנקודה אחרת ישראל מעולם לא היתה איום לערבים ולכן קשה להאמין שזאת תהיה הסיבה למלחמה. מנקודה אחרת היום האיראנים מנסים לפתח נשק גרעיני ואפילו הערבים הם נגד זה ומוכנים לצאת למלחמה מה שלא עשו נגד ישראל. כלומר הערבים יודעים בדיוק מי האויב והוא איראן לא ישראל. לכן קשה לקבל את כל הסיפורים שהובאו על ידך. אבל זאת לא בדיוק הבעיה אלא הבעיה היא הקביעות המקוממות והמטומטמות בעיקר של סדנת אלפרדו. השטויות שיוצאות מהקבוצה הזאת ממש מדהימות בטימטומן. כבר מזמן שלא קראתי אוסף של שטויות כמו הכתבות של "נצחון בסבירות נמוכה" ואחר כך צריך גם לקרוא על מאתיים אלף הרוגים בפצצת אטום ועוד שטויות. מה שנראה לי שסדנת אלפדו קודם מתחילה ממסקנה ואחר כך מחפשת עובדות שיתאימו למסקנה ומתעלמת מעובדות שאינן מתאימות למסקנה. כל זה מקומם ובא לדעתי לערער את המוראל של אזרחי ישראל מסיבה שעדיין לא ברורה לי. לכן הביקורת.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
ספר לי משהו שאני לא יודע....
  ירון זכאי 1   7/04/15 10:37
לא מכובד להאשים אותנו בירי חיצים שפוגעים במקום אקראי, ואח"כ בציור עיגולי מטרה סביבם. אנחנו סדנה מגוונת בהרכב האנשים שנושא הביטחון מעניין אותם. אין לנו סדר יום מכוון לאיזו מטרה. לא מממנים אותנו. רובנו אפילו לא פנסיונרים של משרד הביטחון. הכי חשוב; אנחנו פתוחים לשמוע כל אדם שרכש איזו מומחיות שהיא משיקה לפחות לנושא הנבדק. בתור "ליימנים" אנחנו יודעים לחקור מה האמת מאחרי כל אמירה, אפילו כזו שנשמעת מופרכת ברגע הראשון. היו דברים כאלה שהצלחנו בהחלט להפריך או לחזק. התגובה שלך לא הביאה חומר חדש. חלק מהדברים שלך נאמרו על ידי בסדנה קודם לכן או פורסמו במאמרים. להזכירך הקטע הזה ששוחרר עכשיו לפרסום לא עוסק בסיבות למלחמת ששת הימים. זה קטע שעוסק במלחמת גרעין עתידית. אני רק הסברתי כי מלחמות עולם הן תהליך ארוך. אני רואה את ששת הימים כתחילת מלחמת העולם השלישית. למה? לזה צריך סדנה נפרדת שמטרתה היא הבנת מלחמות עולם..!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
ירושימה נגאסאקי..יפן..1945
  הגוי..   7/04/15 10:09
ארהב מטילה 2 פצצות אטום, 1 על ירושימה ו 1 על נגאסאקי.. שם החלה המלחמה הגרענית העולמית ה שלישית, 3 שנים לפני שסטאלין הקים את מדינת ישראל.. אילו הטענה כאילו "הרוסים אמרו" היתה נכונה, הרי צבא מצרים לא היה מתגלגל לכל רוחב סיני כדי להתפש בימים 2-3 למלחמה ביו הג'ידי למיתלה ומושמד שם אלה פשוט היה כבר על הגבולות. אם רוצים להשמיד אובייקט, הרי שהמילה "לעולם",מה זה, חייזר? אלה ש,,,ארהב ואובמה, זקוקים לשנאה ורוסופוביה בעם ישראל כדי להציל עצמם ממה שהם באמת שווים היום בעיני עם ישראל ולא אהסס לאמר כי ארהב ואובמה הם בוגדים בישראל ובמלוא מובן המילה ואנו יודעים מה לעשות בבוגדים. אובמה מצהיר כי ציטוט:"ההסכם (איראן ארהב),לא ישען על הכרה בישראל"..אין ספק, הוא ומדינתו זקוקים להמון רוסופוביה ושנאת רוסים בישראל. בישראל, זה לא יעבוד. ישראל כמו רוסיה היא מדינה אנטי-נאצית מובהקת ואין לאובמה וארהב בישראל נאצים כבאוקראינה, אסטוניה פולין ליטא ולטוויאה ומופתים למניהם להשען עליהם בתוך מדינת ישראל וכן על טיפוח שנאה לרוסים כי כך רוצים בארהב כי ארהב זה סוס מת שאינו ראוי לישראל שהינו עם מוסרי ואנטי-נאצי בכל רמ"ח אבריו..באשר ל"התנפלות", אף 1 לא התנפל עליך ממש כפי שאף 1 לא התנפל על מצרים סוריה וירדן ב 1967.כתבת? בקשת תגובות? קיבלת אותן ותגיד תודה לרוסים על כך כי זה מעיד על כך שאתה ואנו חיים היום ולא מדברים היום גרמנית או ערבית במקום עברית, אם בכלל. לכן מעט פטריוטיות לא תזיק. אגב. ב 9 למאי, יום הנצחון על גרמניה הנאצית, מתאספים יוצאי ושארי המלחמה ההיא ביער ירושלים להנציח נצחון זה כדי שה 22 ביוני 1941 לא יחזור עוד לעם ישראל, לעמי רוסיה ולעמי העולם לעולם וכך יהיה..תודה.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
7
כל הרמטכלים כשלו!
  ראובן גרפיט   7/04/15 09:32
תהליך סינון וקידום הקצינים והעלאתם לתפקידים בכירים לקוי!הראיה - כל הרמטכ"לים לאחר פרישתם הוכחו כבינוניים+ מרביתם כשלו בתפקידים האזרחים שאליהם הוצנחו(ראו את ברק שכשל בכל תפקידיו הציבוריים וגרם לנו אסון לאומי במהלך האינטיפאדה,ראו מחדלי צוק איתן והנזק הכלכלי חברתי שנגרם) . הסיבה כנראה שהקידום לתפקידי הרמטכ"ל והנבחרת שמתוכה נבחרים הרמטכ"לים ,בוגרי היחידות הקרביות "כמובן" הינם מבין אלה: הממושמעים אומרי ההן ,בעלי כושר גופני גבוה, סיבולת,אומץ לב ומנהיגות וקשרים. אך באופן מידי ומראש מסננים את אלה בעלי התושיה, הרמה השכלית ,האנליטית,הדימיון, בעלי כושר היצירה,שוברי השורות. התוצאה - פיקוד צהלי שכשל בכל מלחמות ישראל והגרוע מכולם הינו "צוק איתן".
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
8
ישראל עסוקה רק במגננות .......
  מטי   7/04/15 10:02
איפה תוכניות לתקיפה מחץ חורבן לצד השני ? צבא הכי יקר בעולם עושה רושם שהוא עסוק רק במגננות !,
כתוב תגובה ל- מטי
9
איפה מערך הרקטות של ישראל ????
  מטי   7/04/15 23:33
ישראל מייצרת רקטות משובחות אז איפה מערך התגובה הזה ? רקטות הוא נשק זול והרסני במיוחד אם אתה מייצר אותו בעצמך .
כתוב תגובה ל- מטי
10
על זכריה ומלחמה האטומית
  צביס   10/04/15 09:38
ירון, אני מקווה שהפרשנות המקראית שלך לא משליכה על המסקנות שלך. זכריה מתאר סוג של מגפה סלקטיבית שפוגעת רק באויבי ישראל: "וזאת תהיה המגפה אשר יגוף השם את כל העמים אשר צבאו על ירושלים". לכן, אם כבר קופצים מהמטפורות לריאליה, כדאי לחשוב על תיאור של התקפה כימית או ביולוגית. מעניין שאת הרעיון שזכריה מתאר מלחמה אטומית העלו אוונגליסטים אמריקאנים (טים להיי) בשנות השבעים. החברה האלה, אתה יודע, מצפים בקוצר רוח למלחמה הזאת שעל פי הנבואה תשמיד שליש מעמנו.
כתוב תגובה ל- צביס
הערכות שקולות וחזונות נביאים
  ירון זכאי 1   10/04/15 14:35
למי שתהה; (1) אפשר לראות ב-יוטיוב שאנחנו אנשים הגיוניים מאוד ומנתחים מלחמות עבר-ועתיד במקצועיות רבה, שחלקה פרי ניסיון מכאיב!!! (2) אף אחד בפורום לא השתוקק להתממשות נבואות קשות. אגב אני לא אתייחס לנבואות הגויים על אסונות היהודים. די לי בנבואות היהודים על אסונות הגויים... ובייחוד בזכריה שמפרט בפרק י"ג את כמות הנפגעים היחסית בעולם. נביאים אחרים תיארו איך וכיצד, ואכן חלק מאותם אסונות כבר התרחשו. (3) לשאלתך; הסברתי בפרוט כי נבואת זכריה איננה מגפה ביולוגית, כי היא פוגעת גם ב"גמליהם, וחמוריהם", כלומר דילוג של מגפה ביולוגית בין מיני בעלי חיים שונים אינו מתאפשר על ידי גרסה זהה של אותה מגפה ביולוגית. זכריה השתמש במושג "נגיפה" שהוא הרס החומר בשפה הנדסית. המילה הזו מובנת לדוקטורים להנדסת גרעין שהיו סביבי. גם תיאור הנזק הפיזי של התייבשות איברים, ומוות תוך כדי שהמתים עומדים, אינו מותיר ספק בקשר לגורם שהרג אותם- קרינה גרעינית. (4) אני רוצה לסיים תגובתי בדבריו של ד"ר סורול למצג האסוני של ד"ר בריל ( לערכתו איראן כבר מחזיקה בפצצת פלוטוניום משנת 2009), ומומחים אחרים הציגו תחזית אבדות קשה יותר משל ד"ר סוקול, שהוא מומחה בזה. אז לכאורה הסביר סוקול כי אם התחזית נוראית מאוד, ואין מה לעשות מולה....אחד המשתתפים הציע לד"ר סוקול(חובש כיפה) להתפלל. וד"ר סוקול ענה; "אני מהנדס" לקול צחוק הקהל.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il