|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
דן מרגלית
דן מרגלית
בקצה הדרך, במוצא הנהר היהודי אל הים האנושי, נמצא צידוק לדרכנו ונראה את אחינו באים אל הארץ המובטחת מי בלהט ההכרה ומי במנוסת אימה
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
למה אני רודף את קצב
מאת: גד גזית  |  15/03/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כשתוציא את הצהב מהעיניים -אולי
  על מה נסחט?   15/03/09 13:35
תראה שהטענה על הסחיטה היתה אולי המשמעותית מכל.
הוא באמת חשב שיסחט ושיש חומר מספיק לסחוט אותו- כלומר הוא יודע שעשה דבר/ים שראוי שלא יוודעו ברבים- וכנראה שלא רק בפרשות המין עבר את הגבול, כי אלה לא נראו לו מלכתחילה כמסכנות את מעמדו. מעניין למה העניין שהוא דוקא ביקש להסתיר וחשש ממנו- לא נחקר, ואיזה עוד לכלוך היה צריך להשפך ע לראשנו ממשכן נשיאי ישראל. יש לי תחושה שהתגיות חנינה/ עברינים / כספים - תהיינה רלבנטיות.
כתוב תגובה ל- על מה נסחט?
2
רביבו שה לא ממש שם פולני
  צארינה   15/03/09 13:46
כתוב תגובה ל- צארינה
3
זוכרים את ספור ינקלע אגמון??
  מי אתה בכלל?-סמול   15/03/09 14:08
איך נגמר הספור? מי יודע? לסמולצ'יק-ויתרו???
כתוב תגובה ל- מי אתה בכלל?-סמול
4
חשוב לרדוף נאשמים זה מצטלם טוב
  צביקה מת"א   15/03/09 14:24
זה נהדר זה מוכר עיתונים זה עושה כותרות . האמת מילא קצב, מה היה לרדוף את רמון על נשיקה שטותית או את יעקב נאמן על עבירה שלא היתה , או את פרדימן שהוא איש ישר עם דעה שונה משל השמאל על שלל ארגוניו כולל ארגוני הנשים .
כתוב תגובה ל- צביקה מת"א
5
גזית, אתה קורא טוקבקים?
  zoomarch   15/03/09 15:12
כל מה שאתה חושב על כבוד הנשיא הוא כאיין וכאפס למה שצפוי לעדתך הלבנבנה לכשהערב-רב היהודי מארצות ערב יתערבב היטב עם העם הפלשתיני שיישתלט לך על המדינה. אז ימייך כגזע עליון, קצרים. כימי הארור ממרכז אירופה.
כתוב תגובה ל- zoomarch
כבר מזמן אני גזע תחתון
  גזית גד   15/03/09 20:16
מאז שמרכז הליכוד קבע את אמות המידה של הפוליטיקה המקומית אין כבר לאן להתרומם...
כתוב תגובה ל- גזית גד
6
לא להאמין......
  דוד אשדוד   15/03/09 15:39
זהו ציטוט מהכתבה האומללה שמעידה על רמתו של הכותב אותה : "אני נהנה לרדוף אותו מכמה סיבות ונסיבות, אך כולן מתמצות לרכז של רדיפה, סמיך דביק ונקמני: "האיש העלוב הזה התנשא ומתנשא עלי במצח נחושה"! ועכשיו תבינו מי הם ה"אנשים" שכותבים בעיתונים ומדוע צריך לסנן במסננת כפולה ומכופלת את מה שכותבים עיתונאים רכילאים דביקים ונקמנים למינהם כפי שמעיד על עצמו ה"כותב" ושהמילים בטח מתביישות ממה שעוללו להם
כתוב תגובה ל- דוד אשדוד
7
אתה גיזען ארור ותו לא.
  בקיצור   15/03/09 17:40
ואתה העדת על עצמך. אתה רק מבלבל בין המניעים שלך ובין הגזענות שלך. המניע הראשי שלך זה הקלות הבלתי נסבלת של ההטפלות לקורבן. זה כמו שהילדים מכים את הילד המסכן של הכתה. אין לך ולא כלום להתגאות בו. זבאללה.
כתוב תגובה ל- בקיצור
בקיצור לפנינו "ממש ילד מסכן"
  ג. גזית   15/03/09 20:25
האיש אכן מעורר רחמים...
כתוב תגובה ל- ג. גזית
8
יואב יצחק - תתעשת
  humanape   15/03/09 18:12
האם אין עורך למגזין שלך? אם לא, ממליץ שתמנה בדחיפות.

'מאמר' זה - וצר לי שאני חייב לזילות שפת עבר, אך איני רוצה לנבל את פי - מקומו להשטף האסלת ההדחה.

אך הוא לא היה צריך להתפרסם מלכתחילה.

אני מאוכזב.
כתוב תגובה ל- humanape
איחולי הצלחה
  א. פובליציסט   15/03/09 20:20
תודה על המאמר המאלף ...ישר כח לכותב ולמפרסמים באתר !!
כתוב תגובה ל- א. פובליציסט
כולנו מאוכזבים...
  ג. גזית   16/03/09 11:26
אני מאוכזב "שזכיתי" לנשיא כזה. אני מאוכזב שיש קוראים שעדין מעדיפים לא לקרוא.
כתוב תגובה ל- ג. גזית
9
אני המום מכתיבה מניפולטיבית
  פולני גזעי   15/03/09 18:26
צורת התנסחות מניפולטיבית ומעוותת. איני חברו של קצב והוא לא מענין אותי כקליפת השום. ישנן עובדות ידועות ואחרות פחות. אתה מצליח לקחת גם את הפשוטות ביותר ולהפוך אותן כלי נגדו(כמו העובדה הידועה שהוא יזם את הפניה בדבר הסחיטה). משום מה נראה לי שאינך סולח לפרסי איש הליכוד שגנב לך את הנשיאות. אני רואה בו אדם אומלל שאינו יכול לקוות למשפט צדק וזועק את זעקתו בכיכר העיר ומסביבו קהל צמא דם.
כתוב תגובה ל- פולני גזעי
גילוי האמת
  א. פובליציסט   15/03/09 20:15
אתה פולני מתחזה...רק פרענק מצוי, ליכודניק של ביבי,ותומך קצב בהתנהגותו, מסוגל לחשוב כמוך !!
כתוב תגובה ל- א. פובליציסט
אומלל עאלק
  ג. גזית   15/03/09 20:36
אדם "שהשתן עלה לא לראש" והטביע אותו, מילל עכשיו כמו תן מיוחם! כדאי שתפנה את רגשי הרחמים שלך לאלה שבאמת זקוקים להם...
כתוב תגובה ל- ג. גזית
10
הדף החסוי מגלה את תרמיתן של א.
  אילו קרא מן הדף   15/03/09 19:54
שתיהן רימו...שתי האלפיות.ולא סתם מסתירים את פניהן...
א.אחת -גסת רוח. חצופה.וא2.ששלחה לקצב מכתב הומה אהבה...מה קרה לה??!!מי החתרן שארגן אותה להעיד נגד קצב...
חישבו ...מי החתרן??...
כתוב תגובה ל- אילו קרא מן הדף
11
זנות פוליטית
  א. פובליציסט   15/03/09 20:08
מה רוצים ממשה קצב ? הוא בסה'כ F. P .I (פרענק פערך אינטיליגנט) שניסה והצליח לקדם את מעמדו בליכוד בגלל מס שפתיים לאנשי עדות המזרח בארץ ,עוד מימי הפוליטרוק הדמגוג הפולני מנחם בגין, שניצל את גל העליה ממרוקו וארצות ערב האחרות לטובתו הפוליטית..
כתוב תגובה ל- א. פובליציסט
היי תרגיע!
  ג. גזית   15/03/09 20:45
למה אתה מקשקש? הדרך לגהינום הפוליטי רצופה אשכנזים שסרחו
החל מאשר ידלין וכלה בהירשזון וידידו אולמרט!...
אז למה שלמזרחנים לא יגיע קצת להנות מהעוגה?...
כתוב תגובה ל- ג. גזית
12
בעיה קשה שאין בישראל שופט-חוקר
  תורה&עבודה   15/03/09 22:32
א2 התאמנה במשחק מול ראי שנתיים, ולדור נפל בפח כמו טירון!
כי אם היה שופט-חוקר מיומן, אז היה תופס אותה על חם משקרת מתחילת הפרשה!

בפרשיות כגון רמון וקצב, וכן בחלק ניכר של תלונות על אלימות במשפחה כביכול (עם סיטואציה של "המילה שלו נגד המילה שלה"), עשויים מאוד להועיל ערכאות ביניים בין הפרקליטות לבין בית המשפט, והיא שופט-חוקר בעל מיומנות מקצועית לשם חיווי דעה על קבילותן של הראיות! כי לא הגיוני שבית המשפט ייתן משקל כה מכריע להתרשמות הכללית שלו לגבי אמינותו כביכול של אחד הצדדים כפי שהיה בפרשת רמון, וכן להיפך בפרשת קצב שוב לא הגיוני שגברת יחימוביץ' תיקח על עצמה את תפקיד השופט-חוקר לאמור שהיא נפגשה עם א1 או א2 ושלדעתה "היא/הן דוברות אמת"; ואפילו לפרקליט המדינה לדור אסור היה להיפגש מוקדם מדי עם א2 (ולקבוע "שיש לה גרסה מוצקה" כביכול), אלא היה עליו להשאיר את המלאכה כאמור לשופט-החוקר שיחווה דעה לגבי קבילותן של ראיות עוד לפני שמגיעים לבית המשפט (ולפני שימוע), קל וחומר שדעת הקהל עלולה לחרוץ גורלות האנשים לשבט (כי התקשורת עלולה להרשיעם בהיעדרו של השופט-חוקר)!
ויש לזכור כי להבדיל מהפוליגרף השנוי במחלוקת, הרי לרשות השופט-חוקר עומדים כלים מודרניים ויעילים ביותר כגון צפייה באישוני העיניים של הנחקר (אף ללא ידיעתו) !

ונותר להכריע מדוע א2 לא הזכירה שום אונס בתחילה!

השופט-חוקר יכול אף לדובב את נפגעי העבירה עוד בתחילת הפרשה במידה שימצא לנכון (במקום שתעסוק בזה תנ"צ מירי גולן בפרשת רמון, שאז זה חרג מכל נורמה של סדרי דין תקינים), ואחרת הציבור לעולם לא יידע לברר את האמת (כמו בפרשת קצב) מדוע העידה א2 עדות כבושה (מאוחרת), האם משום סיבה מוצדקת של הדחקה, או שמא א2 "התאמנה מול ראי" להעליל חו"ש עלילות שקר עד שהגיעה לקלטת מושלמת!

אך כדי לסייע עוד יותר לשופט-החוקר במאמציו לחקר האמת כנ"ל, ראוי שתוחמר מאוד הענישה נגד עדים זוממים מעלילי השקר והתלונות הכוזבות, כלשון התורה: "ועשית לו כאשר זמם לעשות", שהעונש לא יהיה מוגבל בחומרתו (אלא משתנה ללא מקסימום - אפילו עד מאסר עולם), וזאת פשוט כדי להטיל אימה ופחד על עדי שקר זוממים, שלא יהיו רגועים לעולם בזמן עדות השקר שלהם, אלא מבועתים מהעונש החמור ללא גבול!!

ברצוני גם לדחות בשאט נפש את הטענה המיתממת (עד כדי רשעות) של מזוז ורבים אחרים בתקשורת נגד קצב, לאמור כיצד יתכן שנשים אחדות נאותו להעיד נגד קצב, כי לא יתכן שכולן מתואמות ביניהן! ובכן די לכם להתחסד מזוזניקים ואברמוביצ'ים יקרים, הרי בעידן התקשורת האלקטרונית מי כמוכם יודע שאין צורך בתיאום מוקדם בין עדים, ובמידה שהיו עדים זוממים הרי כולן מתואמות פשוט אוטומטית ביניהן דרך התקשורת !
הלא די שאחת בלבד תתחיל את מחול השדים, וכל השאר נוהרות לנקום בבוס לשעבר!

אגב לא שאני מתיימר להבין רמב"ם אך הוא כותב:-משהוזם עד אחד, הוזמו כל העדים!
אין בזה גזירה שווה, אך אם היו אז עדים זוממים, קל וחומר בימי תקשורת אלקטרונית!

כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
ואם היה שופט חוקר?
  ג. גזית   16/03/09 10:44
אז מה? קצב היה מתנפל גם עליו כי אין לו כל דרך אחרת...
לבעיות מוסריות משפטיות אין פתרונות קלים, ואין פתרונות טכניים. לא שופט חוקר, לא פוליגרף, וגם לא ענישה מרתיעה...
הסיפור הזה עניינו המרכזי הוא מוסרי ולא משפטי!
הבעיה המרכזית שלנו היא שאנו רצים עם כל דבר לבית המשפט!
ובשונה מברק אני לא מסכים "שכל דבר שפיט" מבחינה טכנית אולי כן, מבחינת התוצאה כנראה שלא.
במקום שופט חוקר, מדוע לא להקים טריבונל לעיניני מוסר, שיוכל להרשיע או לזכות אך לא יוכל להעניש?
כתוב תגובה ל- ג. גזית
כשתואשם באונס5X,האם נטיל מטבע?
  תורה&עבודה   16/03/09 17:01
עץ או פאלי? אם יוצא עץ, אז תולים אותך על עץ!
ואם יוצא פאלי, אז מגרשים אותך לפאלי-סטינה (יעני הרשות הפלסטינאית – שם תולים אותך להבדיל על עמוד חשמל)!

הרי אישום באונס שייך למשפט הפלילי (ודאי שלא שייך למוסר), ואם הדבר היחידי שיכול להציל אותך הוא שופט-חוקר (שיגלה שהעדים נגדך משקרים), אז מה תעשה?
האם תוותר על השופט-חוקר ותדרוש הטלת מטבע כנ"ל?!?

כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
טריבונל משפטי?
  רונן גולדשטיין   21/03/09 09:49
צריך להקים טריבונל מוסרי (לא משפטי) שיעמיד לעץ הקלון גזענים מטורפים כמוך.
(קצב ניצח במרוץ לנשיאות את לא פחות ולא יותר משמעון פרס)
כל כך נשגב מבינתך איך המזרחי המטונף הצליח לנצח את האשכנזי הטהור?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
13
כתבה עלובה בושה וחרפה
  דונה   16/03/09 02:48
אני מתביישת עבורך כתבה מלאה רוע תעודת עניות
כתוב תגובה ל- דונה
מקבל בהכנעה את בושתך...
  ג. גזית   16/03/09 10:28
אלא שאולי את מתביישת קודם כל בשביל הנשיא?...
כתוב תגובה ל- ג. גזית
דונה גרציה, את רוצה ניחומים???
  מטאטא   16/03/09 10:28
הפרסי ישמח לנחם אותך בזרועותיו החסונות. הוא גם ישעשע אותך, לא מעט. יש לו חוש הומור כזה, לשלוף ולנפנף את אברו המצומק מול נשים כנועות. רק שם הוא מרגיש גבר. תאמיני לי, רק אצלו תרגישי מנוחמת... רק תזהרי שלא תחטפי אחרי זה בחילה שלא תעזוב אותך עד היום האחרון של חייך...
כתוב תגובה ל- מטאטא
14
ולמה אני שונא! את קצב
  כלכליסט   16/03/09 07:21
בשנת 1997 הייתי בן 18
אני וחברתי הותקפתי על ידי 3 ביריונים- "ארסים" בני עירו של מיודענו הקצב
הדבר אירע בחוף אשקלון, השלושה ניטפלו לחברתי ונתבקשו להניח לה, תגובתם היתה התקפה פיסית עלי ורק העובדה שאני איש חזק וחסון שיודע להגן על עצמו הצילה אותנו מהם.
המשטרה הגיעה ועצרו את הביריונים האלה .

בשלב מסוים קראו לי לחקירה ופתאופ הסתבר לי כי אני הפכתי לאשם הללו ולא הביריונים- קצב בתמונה אמר לי השוטר ולא יסף.
הועמדתי לדין , התגייסתי לצבא, שירתתי ביחידה מובחרת עברתי קורס קצינים בהצטיינות ולאחר תום השירות ניסיתי להתקבל לעבודה בחרת החשמל.
כאן הודיעו לי כי רין באפשרותי להתקבל כי יש לי עבירה פלילית על תקיפה.
רק בקשת חנינה למחיקת הרישום מהנשיא תעזור לך נאמר לי.
שלחתי בקשת חנינה לקצב ולאחר חדשים רבים הסתבר לי שהור מסרב.
לאחר מספר שנים הסתברו לי עוד עובדות רבות על קצב:
1- הביריונים שתקפו אותי ואת חברתי לא הועמדו לדין.
2- אחד מהם הוא קרוב משםחתו של קצב.
3- קצב התקשר לקצין המשטרה באשקלון ושיכנע אותו לפליל אותי במקום הביריונים האלה-אחד מהם גדל והפך להיות ראש משפחת פשע שמעורבת בדו"ח ועדת זיילר.

אני נעלבתי מהתנהגות הרשויות ומהתנהגותו של הנשיא קצב וירדתי מהארץ .
אני כותב את המכתב הזה מרחוק רק כדי שתדעו איזה זבל הקצב הזה.
מי ייתן ןיירקב בכלא שנים ובות











המשטרה עצרה את הביריונים אולם חיש קל השתנו היוצרות והוזמנתי אף אני לחקירה
כתוב תגובה ל- כלכליסט
אני הופללץי באותה צורה
  מסכים לכל מילה   16/03/09 09:52
מאז שהותקפתי על ידי המאבטחים למרות שהם תקפו אותי הושמתי שאני מבוגר בגילי תקפתי לפחות 6 מאבטחים חסונים ובקרה זה האשימו אותי שתקפתי את כל המאבטחים מקרה זה לא הבנתי התגלה לי פתאום שאני רמבו שהצלחתי לגבור על אותם בריונים וזה לא עוזב אותי ההרשעה עד היום הזה כל משרה שנגשתי אליה נתקלתי בסירוב בגלל ההרשעה וגם כמוך שרתתי בשריון וכל המלחמות השתתפתי כמפקד טנק בכל פעולות התגמול ושלחתי לנשיא המדינה עם קורות חיים וביקשתי ביטול ההרשעה נתקלתי בסירוב וכך נותר הדבר אז לך תבנה עתיד ומדינה למרות כך אני נשאר פטריות גאה במדינה וסולד מרשעים אלו.
כתוב תגובה ל- מסכים לכל מילה
Throw him to jail
  Nate Ace   17/03/09 10:14
Sorry to hear your story buddy.
It's a shame that the good people like you leave the country because of human garbage such as Katzav and his tribe.
כתוב תגובה ל- Nate Ace
שקרן אתה
  רונן גולדשטיין   21/03/09 09:25
אין דברים כאלו. אתה נגד קצב בלי שום קשר לפרשה שלך,אבל בכדי להצדיק את עמדתך המשוחדת מלכתחילה,אתה משקר ומספר סיפור מצוץ מהאצבע.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
15
לא הצליח לך גזית....
  סולד ממטורפים   16/03/09 08:17
השינאה שלך לקצב באה לך ממקום אחד .גזענות גובלת בטירוף. איך הוא העז הפרסי הזה לנצח את פרס שלי..... פרס מחולל מרחץ הדמים של אוסלו...האיש שנדחה גם על ידי בוחרי מפלגתו..
ותגיד גזית מה זה "טיפשון שלי אוהבת אותך מכל הסיבות שבעולם" זה נאנסת? אישתי לא כתבה לי כאלה דברים..ותגיד מה זה ש"בשביל קידומן" חזרו לאנס להיאנס...תגיד אתה אידיוט?
יש עוד נאנסות כאלה בעולם? ומה עם גילוי נאות? אתה אשכנזי לא? אגב שלח את הכתבות שלך על טופז, אגמון, נכון שלא כתבת עליהם?
כתוב תגובה ל- סולד ממטורפים
גם לך אחי חסרים "כישורים"...
  ג. גזית   16/03/09 11:08
וכנראה קיימת בעיה בהבנת הנקרא...
הבעיה היא לא בנשים, שגם אתה מסכים כבר לכך שהוא התעסק איתן! הבעיה היא בנשיא!...
כתוב תגובה ל- ג. גזית
כמו שלא היתה בעיה עם ויצמן-דין
  אין בעיה בנשיא ..   17/03/09 13:53
דיין היה מפורסם בבגידותיו ובגנבותיו...אשתו רחל מכרה את האוצרות שגנב בהמון כסף...ואף יועץ משפטי,ואף שוטר לא עצר אותו... את ויצמן=מידעלע..כולנו זוכרים. ועוד כמה זונים...בכנסת.. אמור, את לקחן ה340 אלף דולר ממליונר חזירי במונטה קרלו-את הנשיא -פרס,אתה מכיר??מה דעתך על הסמולצ'יק הזה? היכן המשטרה??!!היכן הפרקליטות??
אתה סתם סמולצ'יק סמרטוטי כמותו...
כל עוד קצב לא נאשם,הוא חף מפשע !!!
איננו מאמינים לא1 ולא 2 -שתיהן שקרניות...ואתה אינך חכם אם לא הבחנת בזאת...סתם ברברן-קשקשן.
כתוב תגובה ל- אין בעיה בנשיא ..
16
תן לבת המשפט הכבוד
  צוף שאול   16/03/09 09:26
כנראה אתה משועמם וכי מה זה לרדוף את הנשיא לשעבר אזה נקמנות אתה רוצה להביע על הנאשם למה לא תחכה לתוצאות של המשפט אני סומך על השופטים שיודעים אך לעכל את הדבר הזה ותן להם לשפוט ולא לומר להם מה ואיך לנהל את המשפט ורק לאחר פסק הדין תוכל לתקוף או לברך וסיש אלם לפיך ואל תחרוץ דין לפני משפט
כתוב תגובה ל- צוף שאול
אתה חושב שהבעיה משפטית?
  ג. גזית   16/03/09 11:17
אם בית המשפט יזכה דעתי לגביו כבר לא תשתנה...אני לא מחפש לא הרשעה ולא הענשה.
כתוב תגובה ל- ג. גזית
17
יש לחתוך לפרסי הבריון את הז**ן
  מטאטא   16/03/09 10:18
ועד שזה ייקרה, יש לעצור אותו עד תום ההליכים כמו כל עבריין מין מדופלם אחר לפניו. לא יעלה על הדעת שהאיש המסוכן הזה, לחברת בני האדם, ימשיך לאיים על ציבור הנשים בישראל.
כדי שלא ישעמם לפרסי בכלא, יש לשים אותו בחברת בני מינו - בני סלע ודומיו. הם כבר יידעו כיצד לענג את את השני.
כתוב תגובה ל- מטאטא
18
קדש עצמך במותר לך ואל תהיה נבל
  א.ק   16/03/09 11:16
ברשות התורה.
יותר משאתה מקניט את קצב,אתה משבח את עצמך.
דרך כלל הוא שבסגידתו של אדם לכישוריו ולאגו הנפוח שלו,
הוא נמצא במיעוט. אלא שאמונתו הכנה מונעת ממנו לראות את שיממונו.

הקשב טווס נפוח!

קצב מעניין את הסבתא שלי.
אבל אני לא מוצא ששמעון פרס ניחן בתכונות טובות יותר,
אני גם זוכר במעורפל, סיפורי ניאופים אצל נשיאים קודמים.
חצי מהקצינים הבכירים בצה"ל נישאו לפקידות שלהם או לרלשיות, ועוד רבע תקעו אחרות.

קצב היה נשיא מדינת ישראל.

קלונו של האיש הוא קלונו שלך העם בראשו עמד.

אם הוא יזוכה ויתברר שהוא חף מפשע, אפילו בדרך תיאורטית,
דבריך יהיו דברי נבלה.
מה תגיד אז?
"סליחה" אולי?

האם היית נוהג בקנטרנות כ"כ נחותה, אם היה זה הבן,או אח, או אבא (במחילה מכבודם) שלך, שטפלו עליהם אשמה - אולי?

במדינת ישראל יש שיטת משפט,
חלק מאושיותיה היא "חזקת החפות".

אל לך בכח הקולמוס שפייתו רחבה, לשפוך כ"כ הרבה רעל.

פתחון הפה שלך מקורו באותה שיטה מטומטמת שבה נבחרים נשיאי ישראל.
אין לי סימפטיה לאיש הזה,
אבל יש לי תיעוב ליוהרה, ללא כיסוי של עיתונאים.

כתוב תגובה ל- א.ק
לא זוכר של חוק נגד יוהרה?
  ג. גזית   16/03/09 14:55
אם לדעתך מגיעה לקצב "חזקת החפות" בשיטה המשפטית שלנו, אז מדוע לא מגיעה לי לפחות חזקת החפות על "עבירת" היוהרה שהיא פחותה לאין שיעור מהעבירות לכעורה בהן נחשד הנשיא המביש הזה?...
כתוב תגובה ל- ג. גזית
איך יכול להיות
  רונן גולדשטיין   21/03/09 08:50
איך יכול להיות שאשכנזי טהור ונאור כמוך שבז למרכז הליכוד
הפרמיטיבי כותב "לכעורה" ב "ע" ולא "לכאורה" ב "א"?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
19
טוב גדי, שיחקת אותה
  zoomarch   16/03/09 13:05
לפחות אתה מגיב לטוקבקים. נקודה לזכותך. נעמה לי תגובתך: "למה אתה מקשקש? הדרך לגהינום הפוליטי רצופה אשכנזים שסרחו החל מאשר ידלין וכלה בהירשזון וידידו אולמרט!... אז למה שלמזרחנים לא יגיע קצת להנות מהעוגה?..."
כתוב תגובה ל- zoomarch
אני משתדל להיות מנומס
  ג. גזית   16/03/09 14:46
למי שטורח לקרוא את מה שמוחי מייצר וטורח להגיב על זה מגיעה התייחסות.
כתוב תגובה ל- ג. גזית
20
דבקות אובססיבית להשיב....
  יונתן18   16/03/09 16:22
מהדבקות האובססיבית שלך להשיב למקטרגים על דעותיך אני מתרשם שיש עוד מספר סיבות, גלויות או סמויות, המדרבנות אותך במלאכת הביקורת, בלשון המעטה, מול אותו קצב.
אין לי כוונה להכנס לעובי הקורה של מעלליו, בין אם היו או הועללו עליו - אבל בנושא אחד אני מסכים עימו בכל ליבי וידיעתי: זרע הרע, הרעה החולה ואם כל רע -היא פרקליטות המדינה, כולל מחוזותיה ואלה העומדות בראש המחוזות. השחיתות, ניצול השררה כדי לפגוע בכל מי שנקרה בדרכם הפכו ללחם חוקם. לאנשים רבים וטובים נתפרו חליפות וחייהם נהרסו ע"י קבוצת הקלגסים הזו שעשתה ועושה בכוחה כדי להשחית. למרבה הצער היא זוכה לשת"פ מלא מצד משטרת ישראל ובתי המשפט.
אילו ידעתי דרך לכתוב לך ישירות ולפרט בפניך את הידוע לי, היו סומרות שערות ראשך, אלא אם אתה קרח.
לכן, לפחות מטעמים אלה - אני מסכים עם אותו קצב בכל לב.
כתוב תגובה ל- יונתן18
21
נהג לומר"אני נשיא ואת כלום"
  הגיע הזמן שיתן...   16/03/09 20:01
דין וחשבון לעם ולמדינה ששילמה ומשלמת לו מליונים רבים שמאפשרים לו לקחת סוללת עו"ד ויחצנים בזמן שנותנות העדות וכנראה אחרות שלא נתנו עדות רואות איך עם שלם מובל בידי עסקן קטן שצוחק עלינו בלי בושה כל הזמן.
כתוב תגובה ל- הגיע הזמן שיתן...
22
כתיבה עילגת וילדותית.
  הכוכב   16/03/09 23:00
מעבר לזה , כל מילה וכל התייחסות להבלים האלה - מיותרת.
כתוב תגובה ל- הכוכב
23
מאמר נכון וקולע!
  ד"ר אביבה כהן   20/03/09 22:46
הניתוח של האישיות הבעייתית של משה כזב היא מלאכת מחשבת.
אגב, הנשים שקצב נטפל אליהן במשרדיו השונים הן בנות עדות המזרח. "הנשיא" שיער כי אשה "מזרחית" תתקשה לספר לבעלה או להתלונן על הטרדה מינית...
כתוב תגובה ל- ד"ר אביבה כהן
תעשי טובה
  רונן גולדשטיין   21/03/09 09:17
תעשי טובה "ד"ר אביבה כהן לביא" ותפסיקי להדגיש בכל הטוקבקים שלך בכל האתרים את עובדת היותך ד"ר פמיניסטית הא מה את אומרת? העובדה שאת טורחת להדגיש בכל המקומות את היותך ד"ר ופמיניסטית פלסטיניסטית,מסגירה מראש את דעתך הקדומה לשטיפת המוח של התקשורת הבולשביקית.
זה שאת ד"ר עדיין לא אומר שאת צודקת וחכמה. התייחסי לכל דבר לגופו של עניין זה יישמע וייראה הרבה יותר אמין ולא משוחד. על מאמר כזה אשכנזי ומתנשא את מגיבה ב "מאמר מדוייק וקולע" איזה מין ד"ר את אם את מסכימה לקביעותיו של האשכנזי הגזען הנאלח הזה ככגזית?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
24
סתם לידע כללי
  רונן גולדשטיין   21/03/09 08:41
צריך לשים לב שכל מי שמאשים את קצב הוא/היא שמאלני אשכנזי
שמבכה עד עצם היום הזה את הפסדו של שמעון פרס במרוץ לנשיאות,וכל מי שכותב בעד קצב הוא ימני מזרחי.
וזה אומר הכל עלינו החברה הישראלית לא?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il