|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
17/08/15 18:37
|
|
|
|
|
|
|
|
וידלה |
|
17/08/15 20:34
|
|
|
|
|
|
|
|
יואב יצחק יודע. |
|
18/08/15 00:13
|
|
|
|
|
|
|
|
קורןנאוה טבריה |
|
18/08/15 06:56
|
|
|
|
|
|
|
|
לא מאמין ל-י"י |
|
17/08/15 22:31
|
|
|
|
|
|
|
|
שמעון 77777 |
|
18/08/15 05:02
|
|
|
|
או שמה אתה גם קשור איך שהוא לעיתון הארץ , והעמותה שהמשפחה הזאת קשורה אליה ?
|
|
כתוב תגובה ל-
שמעון 77777
|
|
|
|
2 |
|
|
חרד |
|
17/08/15 19:21
|
|
|
|
מר שוקן היקר העיתון בבעלותך מוציא דיבתה של ארץ ישראל אזרחיה וממשלתה מידי בוקר. אתה תבעת לשון הרע לצורך הגנה על שמך הטוב? צא לרחוב ושאל את עם ישראל מה דעתו על שמך ה"טוב". אני מוכן להעיד ששימך בעיני הינו בזוי! מעבר לכך זכור מי שגר בבית זכוכית טוב לו שימנע מזריקת אבנים! אתה תבעת ועכשיו אתה מבקש הגנה מבית המשפט? אני מכיר היטב את רונאל פישר אני בטוח שהיה סיפור לתחקיר בעינינו, אני גם בטוח מהכירותי עם רונאל כי הוא לא היה מהסס ולו לרגע לסחוט אותך אם היה לו משהו ביד. סביר להניח שאכן היה גם היה לו, שאם לא כן למה נגנזה כתבת התחקיר? זכור מי שיש לו שלדים בארון טוב לו שלא יצא למערכה. שב בשקט ימיו של העיתון בבעלותך ממילא אינם ארוכים, בבית הורי גדלתי על עיתון הארץ, בשנים האחרונות איני חפץ אף לעטוף בו פסולת.
|
|
כתוב תגובה ל-
חרד
|
|
|
|
|
|
|
וידלה |
|
17/08/15 20:14
|
|
|
|
|
|
|
|
יפה כתבת-אהבתי |
|
17/08/15 21:31
|
|
|
|
|
|
|
|
יוסי אבידור |
|
19/08/15 12:08
|
|
|
|
|
3 |
|
|
עפרוני |
|
17/08/15 19:23
|
|
|
|
|
4 |
|
|
עפרוני |
|
17/08/15 19:29
|
|
|
|
ומי מבקש זאת? שוקן? שתבע על הוצאת דיבה? נבל נבזה ושפל שבאדם.
שלא יגלה את יסודות האשמותיו כי זה יפגע בו? אם זה לא אמת זה לא יפגע ואם הוא חושש ככל הנראה יהיו אמיתויות שישפילו את השפל הזה.
|
|
כתוב תגובה ל-
עפרוני
|
|
|
|
5 |
|
|
פועה |
|
17/08/15 19:39
|
|
|
|
יואב יצחק בפרסומיו, גם אם נכונים הם, גרם לתובע שוקן נזק.
זה מהותה של התביעה נגד יואב יצחק. לכן פרסום כתב ההגנה ע"י יואב יצחק, סביר שיחמיר עוד את הנזק שכבר גרם לשוקן.
יואב יצחק אינו פועל כאן כעיתונאי חיצוני המדווח לציבור, אלא כבעל עניין ישיר בסכסוך בינו כנתבע לבין שוקן כתובע.
האפשרות היחידה שאולי יש ליואב יצחק במקרה זה, היא שאת כתב ההגנה יפרסם עיתון אחר. אלא אם ייתן השופט צוו איסור פרסום גורף על כתב ההגנה.
|
|
כתוב תגובה ל-
פועה
|
|
|
|
|
|
|
ברוריה מקרית מוצק |
|
18/08/15 06:51
|
|
|
|
גברתי את סותרת את עצמך: את טוענת "גם אם פרסומיו (של י.י) נכונים הוא גרם נזק לשוקן". בהתחשב בכך שפרסומיו של שוקן מגיעים לצבור הרחב - צבור זה רוצה לדעת במה פרסומיו של יצחק הזיקו לו. דבר נוסף שאת טוענת זה שבמקרה זה פועלו של יצחק אישי כי בפרסומיו נגד שוקן הוא אישי ולא עיתונאי. מה בדיוק אישי פה? יש מישהו שפונה בתביעת דיבה כנגד מישהו (למשל, נפתלי מה שמו נגד שרה נתניהו?) שלא אישי. ולפיכך, אסור לו להתגונן בפומבי למרות שהואשם בפומבי.
לא נראה לי שאת תגובת כתבת מתוך כבוד לפומביות הדיון המשפטי ובוודאי שלא מתוך כבוד להגינות העיתונאית. אם כי לגבי האחרונה אני מסכימה איתך כמעט לחלוטין - הרי שאם גם פומביות הדיון המשפטי תרד למקום שאת מכוונת - אנו, כצבור , אבודים בחלל השחיתות ורמיסת האדם הישר.
|
|
כתוב תגובה ל-
ברוריה מקרית מוצק
|
|
|
|
|
|
|
פועה |
|
18/08/15 09:33
|
|
|
|
מרגע שהוגשה והתקבלה תביעה בבית המשפט הדיון עבר מהתחום העיתונאי לתחום המשפטי על חוקיו וסדריו.
פומביות הדיון לא רלוונטית בשלב הזה כי טרם התקיים הדיון.
יתכבד הציבור ותתכבד הפומביות וימתינו בסבלנות לדיון ואז תוכלי לטעון בעניין פומביות הדיון.
התובע לא יכול וגם לא ביקש חיסיון תמידי לתוכן כתב ההגנה. הוא ביקש זאת למשך שבועיים. זה הגיוני זה סביר וזה מובן.
גם אין כאן כל פגיעה בזכויותיו של הנתבע.
|
|
כתוב תגובה ל-
פועה
|
|
|
|
|
|
|
נתן העזתי |
|
18/08/15 16:51
|
|
|
|
שהמגיב הפועה (לשון זכר) מעלה טענות מהאוב...איך אמר ההוא,
"הכל אישי"...לא שמעתי את הפועה (לשון זכר) נעמד על הרגליים
האחוריות כאשר מצפצפים חוק הסוביודיצה....לפתע פתאום הופך
פועה לדקדקן בכל הקשור להתנהלות טרם משפט...אם היה מדובר
באיש ימין "מאוס",פועה היה מסביר ברחל בתך הקטנה,מדוע יש לדחות את בקשת הנתבע על הסף...רצוי שכל מגיב הפונה לפועה,
הפניה תהיה בלשון זכר.פועה הוא גבר...
|
|
כתוב תגובה ל-
נתן העזתי
|
|
|
|
|
|
|
פועה |
|
18/08/15 23:38
|
|
|
|
בתפל. מגוחך עד דמעות שעושים את זה כאלה שבית המשפט והחוק לגביהם זאת לכל היותר המלצה ולגיטימי מבחינתם ליטול את החוק לידיים. כדי שתהיה יותר מאושר אולי פועה היוא "טרנסג'נדר?..
|
|
כתוב תגובה ל-
פועה
|
|
|
|
|
|
|
נתן העזתי |
|
19/08/15 09:57
|
|
|
|
שאתה מר ולא מרת....מה בדיוק טפל?...הפרשנות שלך (לשון זכר)
לחוקים היא בהתאם לנטית לבך (לשון זכר)שזה בסדר גמור מבחינתי.
אבל לא מקובל שמי שחושב אחרת ממך(לשון זכר) הופך ללינצ'ר...
|
|
כתוב תגובה ל-
נתן העזתי
|
|
|
|
6 |
|
|
יוסי מ |
|
17/08/15 19:45
|
|
|
|
מזכיר לי מאוד את מלחמת עירק אירן.
בהצלחה מלאה לשני הצדדים.
עלו והצליחו וראו ברכה בעמלכם.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי מ
|
|
|
|
|
|
|
נתן העזתי... |
|
18/08/15 12:07
|
|
|
|
ההדר הבית"רי של יציע אוהדי לה פמיליה באשר הם שוב מגיח מהביבים....איך אומר יוסיניו "מזכיר לי את מלחמת עירק אירן,
בהצלחה לצדדים"....ואני אומר הזהר,היושבים על הגדר ומוחאים
כפיים נפגעים לעיתים מאוד קרובות מהריקושטים...
|
|
כתוב תגובה ל-
נתן העזתי...
|
|
|
|
|
|
|
לא ברור |
|
18/08/15 13:04
|
|
|
|
הם חברים של שרת התרבות: "בארץ אני אוהדת את בית"ר ירושלים. אני משתדלת ללכת למשחקים, ואז אני נהנית לשבת עם לה פמיליה ולהסתובב בין האוהדים".
ynet.co.il
|
|
כתוב תגובה ל-
לא ברור
|
|
|
|
|
|
|
יוסי מ |
|
18/08/15 19:33
|
|
|
|
פשוט נפלת בפח וענית לחולה רוח.
|
|
כתוב תגובה ל-
יוסי מ
|
|
|
|
|
|
|
מתן העזתי |
|
19/08/15 01:14
|
|
|
|
כך בדיוק נראים ונישמעים אנשי "ההדר הבית"רי"........שאנשים
בלחץ מהשקרים שהם מספרים לעצמם ולאחרים,נסים הם לאזורי הנוחות
שלהם....הרקק,הביב....יערב לך?!
|
|
כתוב תגובה ל-
מתן העזתי
|
|
|
|
7 |
|
|
מחמד1 |
|
17/08/15 19:50
|
|
|
|
|
8 |
|
|
אהרון שחר |
|
17/08/15 19:52
|
|
|
|
מתחיל להיות מעניין בהיכל הצדרעק תחת שלטון החוקן. זה הולך להיות משפט המאה, הזדמנות בלתי חזירה להשלים את מה שפספסנו בביטול תביעת השקשוקה של עופר רוזנטל. להתכונן היטב ולנצל את המשפט כדי למנף אותו לעורר דיון ציבורי בנושא תרבות השלטון. בינתיים כתוב שנכנסים לאתר חצי מיליון איש בחודש. כל אחד שקל ונפטרה הבעיה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר
|
|
|
|
9 |
|
|
שוקן שכח ? |
|
17/08/15 19:56
|
|
|
|
עיתון הארץ הינו אחד הלוחמים ההגונים והטובים ביותר למען פרסום חופשי של כל הליך המתנהל בבתי המשפט. הארץ עותר נגד צווי איסור פרסום ועומד על המשמר כדי שפומביות הדיון תשמר. פתאום לשוקן יש עמדה אחרת? פתאום מותר רק לרסם ששוקן תובע, ומה הוא טוען בכתב התביעה, אבל אסור לפרסם מה נאמר לכתב ההגנה ?
|
|
כתוב תגובה ל-
שוקן שכח ?
|
|
|
|
10 |
|
|
א. וינשטיין |
|
17/08/15 20:11
|
|
|
|
|
11 |
|
|
עובר אורח |
|
17/08/15 20:14
|
|
|
|
ואל תירתע מההפחדות והתרגילים של עמוס שוקן, אני משוכנע שאתה צודק בטענות כנגד שוקן, היה חזק ותצליח !
|
|
כתוב תגובה ל-
עובר אורח
|
|
|
|
12 |
|
|
רחובות |
|
17/08/15 20:14
|
|
|
|
התעלית על עצמיך....:))))
|
|
כתוב תגובה ל-
רחובות
|
|
|
|
13 |
|
|
או שלא חחחחחח |
|
17/08/15 20:31
|
|
|
|
|
14 |
|
|
ה.א |
|
17/08/15 20:35
|
|
|
|
(1) תחקיר של עיתונאי הארץ על מעללי רונאל פישר, אשר אולי היה מצמצם את נזקו, נגנז.
(2) בסמוך לאחר ההחלטה על הגניזה התחקירן פוטר מהארץ.
(3) המו"ל של העיתון טוען שלא ידע מן העניין.
(4) המשפט "הרווחתי יותר ממאמרים שלא פרסמתי מאשר מאלה שפרסמתי" נקשר ברונאל פישר העיתונאי עוד לפני 20 שנה.
(5) עיתון שלא מפרסם כזה תחקיר, אשר מתברר היום שהיה רק קצה הקרחון, ראוי שיבדוק עצמו מהמסד עד הטפחות.
(6) תוסיפו על זה בקשה מבית המשפט למניעת פרסום כתב הגנה בתביעת דיבה על ידי המו"ל.
(7) וקיבלנו "עיתונות במיטבה".
|
|
כתוב תגובה ל-
ה.א
|
|
|
|
15 |
|
|
הפנתר |
|
17/08/15 20:36
|
|
|
|
האיש שעיתונו משמיץ הערב והשכם
את מדינת ישראל בשם חופש השיסוי
פתאום הופך לשפן מצוי כשמדובר
בו.
אני מאמין ליואב יצחק וביתר שאת
לאור בקשתו של השפן שוקן לעצור את
הפרסום בענייניו.
שוקן הגיע הזמן לגלות את ערוותך
לעיני כל ושפעם ולתמיד ידע הציבור
מי הוא שוקן השפן.
|
|
כתוב תגובה ל-
הפנתר
|
|
|
|
16 |
|
|
האדיש |
|
17/08/15 21:05
|
|
|
|
קדימה לפרסם הכל.
|
|
כתוב תגובה ל-
האדיש
|
|
|
|
17 |
|
|
כבש 44 |
|
17/08/15 21:12
|
|
|
|
לא לוותר לשחצן הזה ..אל תוותר תקרע לו את המסכה מעל הפנים ..תגלה את פרצופו הצבוע שהוא הפרצוף האמיתי שלו....
|
|
כתוב תגובה ל-
כבש 44
|
|
|
|
|
|
|
תימני |
|
18/08/15 22:42
|
|
|
|
|
18 |
|
|
חשדנית |
|
17/08/15 21:36
|
|
|
|
האם יש ליואב יצחק מידע שעלול להרוס את שוקן, ושוקן מנסה למנוע את פירסום המידע הזה ? האם שוקן נסחט בידי פישר על בסיס אותו מידע ? מבהיל מה שהולך כאן...
ומעניין איזה חומרים יש ליואב יצחק על שוקן - האם משהו אישי שקשור לשוקן ולמשפחתו ? אולי ילדים מהצד, אולי יחסים אסורים עם עיתונאיות, אולי משהו פדופילי/הומואי/טרנסג'נדרי/ווטאבר ? או שמדובר בפאן עסקי - משהו שקשור לשחיתות עסקית ? מעניין ומזעזע כאחד... אגב, כל כמה שילחם זה לא יעזור. בסופו של דבר לא ניתן להשתיק את הכל כל הזמן...משהו בסוף יתפוצץ וייצא החוצה...כנאמר: אֱמֶת מֵאֶרֶץ תִּצְמָח
|
|
כתוב תגובה ל-
חשדנית
|
|
|
|
|
|
|
אהרון שחר |
|
17/08/15 22:24
|
|
|
|
לא נכון. 99% לא מתפרסם. אדרבא, יש דברים שהמון יודעים ולא ניתן לפרסם. למשל, שנים ידעו על המזמוזים של קצב, שום דבר לא יצא. כל מה שקורה בעשירונים העליונים זה סוד אליטא.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר
|
|
|
|
19 |
|
|
א.כ |
|
17/08/15 22:24
|
|
|
|
החלטת השופט תמוהה, העו"ד מסובבים את השופטים על האצבע , מדובר במול עיתון המופץ במרחבי כל המדינה, מדובר בכתב הגנה , תוכן כתב ההגנה יקבל תוקף אם פסק הדין יהיה בחלקו או כולו לזכותו של יואב יצחק ,אחרת כתב ההגנה שווה ערך לשערי המניות שפורסמו ביום גניזת התחקיר של פישר
|
|
כתוב תגובה ל-
א.כ
|
|
|
|
20 |
|
|
יהודה דרורי |
|
17/08/15 22:41
|
|
|
|
|
21 |
|
|
דרורי |
|
17/08/15 22:48
|
|
|
|
כאשר אריה אבנרי עמד לפרסם את סיפרו על הטייקון החרדי שפירא ("הגביר") ניסה זה למנוע זאת ופנה לבג"צ. בג"צ קבע אז את "פסיקת אבנרי" שקבע שלא ניתן למנוע מראש פירסום שמישהו חושב שיזיק לשמו. זה מאד דומה ועורכי הדין שלך יואב יכולים להשתמש בפסיקה זו
|
|
כתוב תגובה ל-
דרורי
|
|
|
|
22 |
|
|
צורי |
|
17/08/15 22:57
|
|
|
|
אתה הרי ידוע בציבור כמרעיל בארות של דעות השמאל הקיצוניים שלך ושל שרציך בעיתון "לאנשים חושבים"
|
|
כתוב תגובה ל-
צורי
|
|
|
|
23 |
|
|
איציק מהשכונה |
|
17/08/15 23:01
|
|
|
|
|
24 |
|
|
ברכה פינטו |
|
17/08/15 23:32
|
|
|
|
אדם ישר, הגון ונקי כפיים אין לו מה לחשוש מחשיפה...
|
|
כתוב תגובה ל-
ברכה פינטו
|
|
|
|
25 |
|
|
כבש 44 |
|
17/08/15 23:46
|
|
|
|
דרקד רביב וחברים הדרקרים שלו שקוראים לעצמם בשם "עיתונאים .!!!!!..התו לצחצןח הנעליים של ה-עיתונאי יואב יצחק הולך וגדל אבל אתם תהיו ראשונים בתור שתוכלו גם באותה הזדמנות לנשק את הרגליים שלו..דרקים של "עיתונאים" ..שכמותכם.
|
|
כתוב תגובה ל-
כבש 44
|
|
|
|
26 |
|
|
סמארט |
|
18/08/15 00:55
|
|
|
|
האיש שפרסם את שמות הנופלים בלבנון לפני אישור דובר צהל מסתתר עכשיו אחרי סינר השופט!
את המעשה הנלוז הנ"ל עשה שוקן כהפגנה פוליטית, ולא חס על משפחות הנופלים שחלקם גילה מעל דפי עיתון הבוקר שיקירם נפל לפני שקציני העיר הספיקו להודיע למשפחות.
לשוקן היתה עזות המצח למעשה נבלה על גבם השחוח של משפחות הנופלים, עכשיו העוז הפך לפחדנות והשפלת המשפחות ל"הגנה מהצדק"
|
|
כתוב תגובה ל-
סמארט
|
|
|
|
27 |
|
|
james0 |
|
18/08/15 01:36
|
|
|
|
|
28 |
|
|
אראל |
|
18/08/15 05:02
|
|
|
|
|
29 |
|
|
שמעון77777 |
|
18/08/15 05:15
|
|
|
|
איך מו״ל של עיתון יכול לבקש בקשה כזו , בטוענה שזה עלול לפגוע בפרטיות ? הרי כל מהות העיתונות היא חדירה לפרטיות זה מה שעושים בעיתון הארץ שנים , כשמדובר במי שלא מתיישר עם דעתם , כעת להתכסות בפרטיות נוגד את העמדה הקבועה של הארץ לפומביות הדיון , איך זה מסתדר ?
|
|
כתוב תגובה ל-
שמעון77777
|
|
|
|
30 |
|
|
דן ה |
|
18/08/15 05:51
|
|
|
|
|
31 |
|
|
מרדכי אטיה |
|
18/08/15 06:47
|
|
|
|
יואב כנס בו בכל הכוח כי תפתח כאן תיבת פנדורה ולפחות נידע סוף סוף מי ממן את העיתון האנטי ציוני הזה. אמת יש רק אחת!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
מרדכי אטיה
|
|
|
|
32 |
|
|
צ'וקו |
|
18/08/15 08:24
|
|
|
|
הפעם זה לא הסמרטוט התורן עורך הדין של שקרניהו הפעם אתה לבד כמו ציטרואן נגד מרצדס.
|
|
כתוב תגובה ל-
צ'וקו
|
|
|
|
|
|
|
סופו של כל בלון |
|
18/08/15 08:50
|
|
|
|
|
|
|
|
הפנתר |
|
18/08/15 10:43
|
|
|
|
|
|
|
|
צוקוליטונטון |
|
18/08/15 18:41
|
|
|
|
ללוחם בשחיתות וברקבון מול מוציא דיבת הארץ בעולם כולו? דמגוג שמתכסה תחת אצטלת המוסר עד שלהבת השחיתות חורכת את גלימתו!
|
|
כתוב תגובה ל-
צוקוליטונטון
|
|
|
|
|
|
|
צ'וקו |
|
19/08/15 02:35
|
|
|
|
נתקעה לך הלשון אצל יואב תוציא לפני שתידבק סופית ואז הנפיחות שלו אצלך באף ובריאות ולבסוף בא החנק.
|
|
כתוב תגובה ל-
צ'וקו
|
|
|
|
33 |
|
|
החלטה נכונה |
|
18/08/15 12:19
|
|
|
|
ומערבב עובדות עם השערות ורכילויות, שחלקם לא רלבנטיים כלל, ומקורם גם בגורמים אינטרסנטיים. זה ברור, שכך הוא מפוי לעשות גם בכתב ההגנה ויפה עשה השופט כאשר איפשר לתובע להערך לזה ולהגיש בקשות בהתאם. כל בקשה שתוגש, אם תוגש, כמו גם התביעה העיקרית, יידונו כמקובל ויינתנו החלטות שיפוטיות, שיש להניח, שיביאו בחשבון את כל הטענות של שני הצדדים ויעמידו את הדברים על מקומם הנכון.
|
|
כתוב תגובה ל-
החלטה נכונה
|
|
|
|
34 |
|
|
אורג |
|
18/08/15 13:59
|
|
|
|
סתם ציינתי עובדה.
ושיתבע אותי.
|
|
כתוב תגובה ל-
אורג
|
|
|
|
35 |
|
|
הפוסל במומו |
|
18/08/15 15:58
|
|
|
|
|
36 |
|
|
דוד רבינוביץ |
|
18/08/15 18:57
|
|
|
|
הגיעה השעה שעמוס שוקן ימכור את עתונו שהפך לשופר של משנאי ישראל ויעלם מהעין הציבורית.כולם זוכרים עדין כי כסף גרמני של משפחה עם עבר נאצי מחזיק בחיים את העתון הכושל.
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד רבינוביץ
|
|
|
|
37 |
|
|
עידןסובול |
|
18/08/15 22:02
|
|
|
|
מסתבר שכאשר הדברים נוגעים ישירות ואישית בנקודות רגישות של המו"לים הגדולים של "העיתונות החופשית" (להבדיל מ-"ישראל היום" למשל, שבינו לבין חופש העיתונות רובצת תהום רבה, גם בעניינים שאינם נוגעים לטייקון שמחזיק את ביבי במקום רגיש) - חופש העיתונות הופך למוקצה מחמת מיאוס:
globes.co.il
|
|
כתוב תגובה ל-
עידןסובול
|
|
|
|
38 |
|
|
עיתונאי כדבעי |
|
19/08/15 04:25
|
|
|
|
התנהלות שוקן מביאה למחשבה
שיואב צודק,
אי פרסום התחקיר גם כן...
|
|
כתוב תגובה ל-
עיתונאי כדבעי
|
|
|
|
39 |
|
|
יהושע2 |
|
19/08/15 11:43
|
|
|
|
עושה שירות גדול למדינה, לתרבותה, לשפיותה, בכך שאתה מתמודד נגד ענק תקשורת שלדאבוננו, הוא גם שמאלן קשוח, אנטי מימסדי בצורה שגורמת נזק לתחומים רבים.
|
|
כתוב תגובה ל-
יהושע2
|
|
|
|