s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
כחברה עלינו לשנן את שתי הפרשות ולתת להן ביטוי במערכות חיינו היומיומיים, כחברה עלינו לאמץ את התפיסה החברתית וההומנית לפיה כל בני האדם שווים
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
בי' בתשרי פרצה מלחמה יום הכיפורים    בכ"ב בתשרי שמחת תורה פרצה מלחמת חרבות ברזל    בי"ד בניסן, ערב פסח כמה שעות לפני ליל הסדר הכריז צה"ל בתזמון נדיר אשר רק צבא האויב וארגון החמאס היו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המפכ"לים לשעבר: נפנה לוועדת טירקל
מאת: איציק וולף  |  26/08/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יש לו פנים של אדם טוב
  יצחק מהקרו   26/08/15 22:06
אני מאמין שאיש זה ילחם במושחתים שיש במשטרה
כתוב תגובה ל- יצחק מהקרו
2
ממתי פנסיונרים כושלים
  בעלי דעה על יורשם   26/08/15 22:22
כתוב תגובה ל- בעלי דעה על יורשם
3
ולא אחקור את עברם; הטרדות וטוב
  טובות הנאה   26/08/15 22:24
המפכ"ל גל הירש : "לא אגע בפנסיות המנופחות של המפכ"לים ולא אחקור את עברם; הטרדות וטובות הנאה...אקים צוותים יעילים לבעיות הבוערות..."
 ולא אחקור את עברם; הטרדות וטובות הנאה
כתוב תגובה ל- טובות הנאה
4
אפסים שינשקו לגל תהרגליים
  ויקטור פרחי   26/08/15 22:52
איך לא מתביישים אותם המפכלים שאיפשרו את הסתאבות המשטרה להרים קול נגד גל הירש? אסף חפץ? מאיפה הוא בא? וקראדי? שהתמנה במפתיע מעל הראש של ניצבים אחרים? ארונישקי עם קול הסופרן שלו, מה הוא עשה ? ומה הוא השאיר אחריו? תרבות של שקר וטיוח במשטרה? שיורידו את הנעליים בבואם לדבר על גיבור שסיכן את חייו עבור עם ישראל!
כתוב תגובה ל- ויקטור פרחי
5
תטריד שוטרת - תהיה מפכ"ל
  ברלב ניסו מור   26/08/15 23:00
כתוב תגובה ל- ברלב ניסו מור
6
of changes
  the gang atraid   26/08/15 23:03
כתוב תגובה ל- the gang atraid
7
בעצם התערבותם
  כבש 44   26/08/15 23:04
הם פוסלים את עצמם ומראים בכך עד כמה האירגון רקוב..מה המשטרה של אבא שלהם נראה שכמו חשין בזמנו הם הרגישים שהזיזו להם את הגבינה והם צועקים גוולאד..חצופים שכמותם ..התמונה מעידה על הכל כך הם נראים שלומפרים מסמורטטים ובכפכפי אצבע..זו הצורה של הלשעברים..(עמית תראה איך אתה נראה ..) גל הירש היקר ..אל תתן לאף אחד מחבורת הזבל הזו להזיז לך ..כך הם נראו בעבר כך הם ניראים עכשיו ואת כל זה אתה צריך לנקות ..
כתוב תגובה ל- כבש 44
8
200ליצנים=ביבי+הירש סכנהלמדינה
  ע_הראל   26/08/15 23:08
אותם 200 סמולנים בוגדים שזעקו "ביבי מסוכן למדינה" לפני כחצי שנה - הם אלה שמייללים עכשיו "הירש מסוכן למשטרה"! אפילו חמור לא מאמין להם. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
9
גל הירש - הבחירה הנכונה
  יצחק הרואה   27/08/15 00:10
מדינת ישראל נמצאת בתקופה שכל הרוע והדברים הלא יפים צפים כלפי מעלה.
המשמעות הקב"ה החליט שמה שהיה במשטרה לא ימשיך להיות ואז התחילה התקופה של הדברים הלא יפים שהיו במשטרה וכנראה שיתגלו דברים נוספים בעתיד.
קציני משטרה בכירים ביצעו דברים שלא היו אמורים לעשות והמבין יבין .
בא הקב"ה ואמר עצור - מי שאמור להגן על ילדיי רק אם ההתנהגות שלו תהיה ראויה הוא ינהיג , הוא יהיה המפקד.
ולא סתם נבחר גל הירש שבגמטריה צפופה יוצא 17 שהפירוש 17 זה טוב.
אסור לאנשים מבחוץ להתערב בבחירה הקב"ה רואה והוא יבוא אתו בחשבון. כנ"ל לגבי דני דנון הוא הנבחר והוא אמור להוציא לאור את מדינת ישראל כמדינה שניתנה לעם היהודי בלבד.
בעוד חי ימים נחגוג ראש השנה תשע"ו תהיה שנת עבודה וטובה.
השנה הבאה תהיה אחת השנים הטובות לעם היהודי היושב במדינתו.
הכלכלה תשגשג , מצבנו יהיה הכי טוב בעולם כולו - הרבה מדינות פתאום ירצו להיות אתנו ולשתף אתנו פעולה - ימים יגידו.
כמו כן יתגלו במדינה אוצרות טבע שיסדרו אותנו ואת תושבי המדינה .
ראש הממשלה ונבחרי הציבור צריכים לדאוג למדינה ולתושביה היהודים בלבד.
נדרש להעיף מפה את כל הזרים וכל מי שרוצה שיהיה רע למדינה כמדינה יהודית ומי שישתף פעולה עם האויבים שלנו בשנת תשע"ו יינזק מכל הבחינות.
רוצה לאחל לעם היהודי שנה טובה ומבורכת.
כתוב תגובה ל- יצחק הרואה
10
איחולי הצלחה לגל הירש.
  מדמוני אסף   27/08/15 01:12
זהו, עכשיו תור הקצינים לעזוב ולנקות את השטח. להשאיר לטובים ביותר לנהל ולפקד על המשטרה.
ביזיון אחר ביזיון הוא הגורם שבעקבותיו אין אמון במפקדי המשטרה.
זמנכם עבר.
אינכם עוד קצינים ראויים, ועל-כן מקומכם בבית או התנדבות בויצ"ו.
ולכל המקהלה של מפכ"לים וקצינים בכירים.
חישבו היטב ותגלו, אתם הייתם בחוד החנית, אתם אלו שבגללם המשטרה הדרדרה למקום העצוב ביותר בתולדותיה.
אין מנוס אלא לשנות כיוון.
כל מפכ"ל מהארגון היה מותיר את השחיתות על-כנה, ומותיר את המושחתים בתפקידם.
לא אלמן ישראל, ויש בעם הזה רבים וטובים, וזה הזמן שלהם להשתלב במערכת אכיפת החוק.
קרמשניט - איפה אתה ?
ניסו שחם - איך מרגיש ?
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
11
פורום מפכ''לים
  מיכאל גולן   27/08/15 02:23
שיחזרו לישון חבורה של מטומטמים. בתור שוטר שעבד בשטח לא סבלנו את הפיקוד וחוץ ממלקקי תחת אף שוטר ''אמיתי'' לא אוהב אותם, מושחטים ומטומטמים.
כתוב תגובה ל- מיכאל גולן
12
מצחיק
  Kdavid22   27/08/15 06:07
טרנר כל כך סנילי שהוא לא זוכר שגם הוא הוצנח לתפקיד המפכ"ל. נכון שגל הירש לא הטריד מינית שוטרות השאלה האם זאת סיבה מספיק טובה למנוע את המנוי ?
כתוב תגובה ל- Kdavid22
13
הם מפחדים וזה הסימן שהירש טוב
  קורןנאוה טבריה   27/08/15 06:13
למשטרה ולניקוי האורוות! חוצפה כזאת של חבורה שמתנהגת כאילו המשטרה זה העסק הפרטי של האבא שלהם= ורק בשל התנגדותם הנחרצת אסור לארדן ולביבי להיכנע!.....גם אם החונטה תפנה להאג!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
גל הירש יציל את המשטרה הרקובה.
  כותרת הגולן   27/08/15 07:34
משטרת ישראל הפכה להיות בשנים האחרונות לגוף הכי רקוב בישראל. מספיק לראות את התגייסות המפכלים לשעבר ולעתיד כדי להבין עד כמה הריקבון עמוק. לא ראינו התגייסות כזו כשעשרות קצינים גבוהים עסקו בהטרדות מיניות במקום בעבודה שלהם. הגיע הזמן לעשות ניקוי אורוות ולהעיף כמה חמורים הבייתה.
כתוב תגובה ל- כותרת הגולן
15
"עבודת המשטרה" - רובה לאשפה1
  צרעה   27/08/15 07:47
הקלגסים האלימים של המשטרה
שוטרים הינם בלתי מקצועיים אלימים ואכזריים חסרי מעצורים. לטפל באוכלוסיה פושעת ומפירת סדר כגון פושעים אלימים גנבות חקלאיות שהפכו מזמן למכת מדינה או בני מיעוטים מזיקים הפוגעים בריבונות מדינת ישראל או ברכוש, דוגמאות והשתלטות על קרקענות על ידי בדואים בנגב או השתלטות ערבים על קרקעות של בני מושב בצפון. אין למשטרה לא רצון וגם לא אומץ לפתור בעיות אלו. היא אף הודיעה לחקלאים שאין לה פתרון לכך. לא נותר לחקלאים להתארגן כשומרים כמו בימים של טרום המדינה. על השתוללות הערבים בהר הבית וויתור מדינת ישראל על ריבונותה תקצר היריעה מלתאר. לעומת זאת שוטרים מפעילים אלימות קשה ופוצעת כלפי אזרחים שלבים כדי לעצרם על פי רוב מעצרי שוא ללא כל תחליט מעשית. לאחרונה מרבים הם להשתמש ב"צעצוע" החדש שלהם הוא הטייזר שנועד לעצור אנשים אלימים ומסוכנים המתנגדים למעצר אשר קשה להתלט עליהם. במקום זאת שוטרים מפעילים אותו לשם הפגנת כוח כלפי חלשים או כלפי אנשים שאינם מתנגדים.

לחקור על פי ההגיון ולהגיע לאמת אינם יודעים, הם לא הוכשרו לכך וגם אינם מעונינים בכך במיוחד, היות והמשטרה כארגון על מפקדיה אינה דורשת זאת מ"חוקריה". דרישת פיקוד המשטרה המחשיב בעיקר סטטיסטיקות, היא סגירת תיקים בעיקר להביא להרשעה במיוחד את מי שהמשטרה מסיבות כאלה ואחרות חפצה להרשיע – את מי שנוח ומתאים לה להביא להרשעתו.

לצורך כך כל האמצעים כשרים. המשטרה מפעילה אלימות קשה תוך פגיעות גופניות חמורות לעיתים גם תוך הטלת מום וסיכון חיים. קלגסיה מפעילים עינויים לעיתים נוראיים שהשחיתיות ניכרת בהם. ישנם עינויים מוכרים כמו מניעת שינה מניעת שתיה אכילה ועשיית צרכים. ישנם ענויים היכולים להביא לנזקים גופניים ונפשיים ממשים ואף למות. הם אוזקים אנשים לא אלימים, את האלימים נוטים לשחרר מהר. גם שיטת האיזוק מכאיבה במיוחד במקום כפי שנהוג היה בעבר לאזוק כאשר הידיים מאופן טבעי בקדמת הגוף הם מושכים את הידיים לאחור ואוזקים מאחורי הגב, לרוב האנשים אין כתפיים גמישות ותנוחה זו מכאיבה מאוד. הקלגסים גם מצרים את הלולאה כדי שתפצע. הם משאירים אדם כלוא אזוק וגם אז מפעילים עליו את הצעצוע החדש הוא הטייזר. האכזריים משתמשים בצינוק כעונש לחשודים שרוצים שיודו. מלבד אלו הם משתמשים בעוד הרבה עינויים מסמרי שיער וגם השפלות הורסות נפש. ידוע והוכח שפרסום מעשי זועה מביא בקרב מעותי אישיות לחיקוים. על כן עם כל הצורך בהגברת המודעות לנוראיותה של המשטרה ולמרות הרצון לחשוף את פרצופה האמיתי המפלצתי, לא יפורטו כאן מהותם של העינויים, היות והרצון אצל מעותים גם מחוץ למשטרה, לחיקוי יביא לקורבנות אומללים.

במיוחד אוהבים הם להטפל אל אוכלוסיה חלשה דוגמאת זקנים גם זקנות נשים ונוער וכלפיהם מכבידים כוחם. ככל שהנחקרים יותר פגיעים ויותר חסרי אונים ואינם מכירים את עולם העברינות, ככל שהם יותר עדינים כך מראים השוטרים את נחת זרועם. עוצרים וכולאים אותם עם עברינים קשים. טיפול בנוער אמור להעשות על ידי מפלג מיוחד שאמור להיות בעל כישורים לכך, אלא שהמשטרה כמו בכל פעולותיה עוברת על החוק. גם היו מקרים של עולים שברחו חזרה לארץ מוצאם עקב כך. לדוגמא המקרה שהתרחש בכאמיאל עם הנער העולה עם משפחתו מארה"ב, בשל חשד למכירת סמים הוא נעצר והושם בתא ביחד עם פושעים אלימים שם הוכה ונחבל קשות וגם נאנס. המשפחה ברחה מייד בחזרה לארה"ב.
כתוב תגובה ל- צרעה
16
"עבודת המשטרה" - רובה לאשפה2
  צרעה   27/08/15 07:54
קלגסי המשטרה אינם אוהבים שמכנים אותם נאצים אך הם בהחלט דומים לשוטרים של ארצות דרום אמריקה שהיו או הינן נותונות לשלטון רודני. הקלגסים אף אינם מתבישים בכך הרי להם אישיות עברינית. לדוגמא רוצחו של הצעיר יוצא חבר העמים רק בגלל ש"התעצבן" שהלה דיבר בשפה הרוסית היה שוטר לשעבר. גם זכור אותו שוטר שבהתקף אמוק וללא התראה מוקדמת, רצח את כל בני משפחתו – את אשתו השוטרת ושני ילדיהם. חלקם אף חוצים את הגבול לעולם התחתון שמנגד ל"רשויות החוק". שוטרים כל כך אינם מתבישים בכך עד שבמקומות ציבוריים בהיותם במדים הם מתרברבים. לרבים מהם יש אף מראה של פושעים רק שהם לבושים מדים. דוגמא – שוטר עם זוגתו ממתינים בתור במקום ציבורי, השוטר אומר לה תוך הדגשה וחיוך עם צחוק מרושע: "נעשה לו ח-קי-רההה".

המשטרה אינה חוששת כלל כי היא יודעת שהפרקליטות ובית המשפט לצידה. הפרקליטות - זו האמורה לבדוק אם הכל נעשה באופן חוקי ממלא מאשרת הכל וכל מה שהמשטרה עושה הוא בעיניה חוקי. בית המשפט -כן זהו אותו בית המשפט הטוען שהוא שומר על זכויות האזרחים, הוא מגן מפני התעללות הרשות המבצעת, כשיגרה מביע ספקות ואי אמון לתלונות נאשמים וגם כאשר בית המשפט מואיל לקבל את טענות הנאשמים הוא טוען שאין זה קשור ישירות להודאות הנאשמים ואין זה מעיד על חפותם. משמע "הודאה" שהוצאה בדרכים לא כשרות היא לבדה ממשיכה לשמש הוכחה. כתוצאה הפרקליטות מצידה רואה עצמה כמי שאינה מחויבת לפסול הודאות שהוצאו בצורה בלתי חוקית. רשויות המשפט מפקירות את האזרחים לגחמותיה של המשטרה המפלצתית.
כתוב תגובה ל- צרעה
17
למנות את יואב יצחק למפכ"ל
  הגוי..   27/08/15 08:07
וא ת פינטו לסגן והמושחתים יתנקו מעצמם ובעצמם והחשוב מכל ללא משפט וללא החלטת שופטים. זה יהיה מן גוף "טהור" כזה אם יישאר שם משהו בכלל.
כתוב תגובה ל- הגוי..
18
טרנר היה מפכל מעולה שהגיע מצהל
  גימ.   27/08/15 08:23
בתקופתו של טרנר חלו שינויים חיוביים מאוד בארגון
כל שוטר שרצה לקדם עצמו ניתנה לו אפשרו ת לעשות זאת
בנוסף הוא דאג לרווחת השוטר שהורגשה מאוד ואישית
אני ובני משפחתי נהננו מאוד
טרנר היה מפכל אהוב קשוב הגון הוגן כמו אב שהמשטרה היא
בנו ומשפחתו
הוא קיבל שוטרים לראיון גם על דברים פעוטים נתן מענה ופתרון
טרנר לא גדל במשטרה כידוע לכולם ...וידוע.
טרנר הצליח מאוד מאוד מאוד בתור מפכל שהיה ישר מאוד
לכן... לדעתי מינוי נוסף של איש צבא לשעבר שעל פי כישוריו
הוא יכול לתת מענה הוא בעיניי דבר הנכון ביותר לבצע
ניצבים לא אמורים להיפגע
לא כל ניצב יכול להיות מפכל
ניצבים שאוהבים את המשטרה אמורים להגיב כמו ממז דרום
הוא נשאר לסייע
וזה בדיוק מה שצריך להעשות על ידי כלל ניצבי המשטרה
מי שפורש בגלל שנעלב עדיף שלא ישאר
מי שלא נעלב ורוצה להשאר כדי לעזור ,אותו משטרת ישראל
צריכה גם אם בסופו של דבר מפכל הוא לא יהיה
לא ברורה התנהגותם של ניצבי המשטרה, תמוה בעיניי שטרנר
לוקח חלק בהתנהגות זו
אני תקווה שהשר יהיה חזק וישאיר את המינוי ושוועדת טירקל
תביא את טרנר כדוגמא מוצלחת
כתוב תגובה ל- גימ.
19
מאד מטריד שבמדינתנו גופים
  חוצפה של מפכלים   27/08/15 08:29
שונים אינם מניחים לשר לנהוג ע"פ שיקול דעתו, ואונסים אותו לנהוג ע"פ רצונם שלהם. נקוה מאד שהגופים האלה פלוס התשקורת המפמפמת מאחור כדרכה - לא יגרמו לוועדה הזו (טירקל) לעצור את המינוי הזה.
כתוב תגובה ל- חוצפה של מפכלים
20
כנס מושחתי המשטרה לדורותיהם
  האדיש   27/08/15 09:08
התכנסו להם חבורת אפסים שבגללם המשטרה נראית כמו ארגון פשע . לא ראיתי אותם מתכנסים כשניצבים אנסו שחורות,או כאשר נודע על השחיתות של ערן מחכה פישר וצמרת המשטרה. מה שמוכיח שהם תמיד בחשו במינויים ותמיד דאגו להשתיק פרשיות שלהם ושל מקורבים. טינופת במלוא בדרה * אני סבור כי גל הירש לא ראוי לפקד על כלום ע"ע דורון אלמוג
כתוב תגובה ל- האדיש
21
הם נבהלים מהגילויים העתידיים..
  הגועש   27/08/15 11:26
אחרת אי אפשר להסביר את הבהלה שאחזתם. גל הירש אל ירך לבבך מול אספסוף כושל העם אתך ורוצה יותר מתמיד לראות משטרה נקייה מהטרדות ושחיתות.
כתוב תגובה ל- הגועש
22
הם משקשקים שמא גל הירש יצליח!
  קורןנאוה טבריה   27/08/15 11:42
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
23
החבורה שבנתה משטרה שאלה הן
  חבורה שבנתה משטרה   27/08/15 12:38
החבורה שבנתה משטרה שתוצאותיה מורגשות ונשמעות מידי שבוע
בתקשורת מתנגדת לשינוי????
והשר ווועדת טירקל נדרשים להקשיב?? ולדון בכך??
בואו נפתח קלפי ודי.
לאן הגענו????
השר לבטחון פנים החליט לאחר בדיקות והרהורים
ומשקיבל את דוח וועדת מצעד הגאווה (על פי פרסומים ) החליט.
אישית, מגיע לו כל הכבוד על כך שהוא בודק היכן שקודמיו היו
צריכים לבדוק בכובד ראש ושגו
בנוסף: יש לומר לכל החבורה שמתנגדת " נכשלתם" התוצאה
הסופית היא תוצאה של משטרת ישראל לדורותיהם של המפכלים
המתנגדים. למעט דנינו שעשה הכל כדי לטהר, במקום להנות
מהקדנציה שלו הוא היה צריך לטפל במצבים מזוויעים והוא
ביצע למרות הקושי הלא פשוט הזה.
כתוב תגובה ל- חבורה שבנתה משטרה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il