s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יואב יצחק
יואב יצחק
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גל הירש - אישיות בלתי רצויה ברוסיה
מאת: יואב יצחק  |  05/09/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מכונת סיכול משילות הימין עובדת
  גורסת כל שינוי   5/09/15 10:55
כתוב תגובה ל- גורסת כל שינוי
לא ימין ולא שמאל-זה ממש לטובתו
  יהודה דרורי   5/09/15 21:30
גל הירש ייעץ לגאורגיה כיצד להתמודד עם האלימות של פוטין ועל כך מגיע לו צל"ש ! אם יהיה מפכ"ל לא יסע לרוסיה כי מעולם לא היה למפכ"ל ישראלי מה לעשות ברוסיה.
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
2
פוטין משחק בנו ואנחנו משתתפים
  היועץ הגאון שלנו   5/09/15 11:25
בקרוב פוטין ידרוש לפטר את ליברמן ואלקין וואדלשטיין מפני שברחו מברה"מ ושרנסקי יתבקש לחיקורי דין. מדינה של מטומטמים שמשתפים פעולה המזל של הפוטינים הוא שיש לנו את וינשטיין
כתוב תגובה ל- היועץ הגאון שלנו
אני מקווה שאתה לא בת יענה?
  ראיס-פוטין-טיל400   5/09/15 17:54
גל-גל הרש היה מיוזמי הצטיידות צבא גאורגיה באסטרטגיה רקובה של גל במטרה להתגרות מול אבחזיה בפטרונז' פוטין.פוטין,שהקריב 300000 מטובי צ'צ'נים,לא היסס להראות לשר המלחמה גאורג-יהודי קאקא-שבי-לי מאיפה התרניגולת עושה פי-פי.לאחר מפלה של צבא גאורגיה,שר קאקא-שבי-לי ברח לפריס וגל-גל נפולאונצ'יק אמר ,שהוא לא שפך את הדם בנוסח פונטוס פילטוס.חמקאן היה גם,כגורם למלחמת לבנון ה-2.פוטין לקח אותו על הכוונת...
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
3
לא יאומן,פוטין באמצעות
  בני בנקר   5/09/15 11:35
המריונטות שלו בגאורגיה מסכל מינוי מפכ"ל בישראל,מדינה פסאדו ריבונית והאידיוטים השימושים במערכת התקשורת,משפט והפוליטיקה הישראלית פועלים בשליחותו להחרבת המשילות במדינת היהודים !!!
כתוב תגובה ל- בני בנקר
4
פוטין מסיע לחיזבלה לאירן
  בכיר ביטחון לשעבר   5/09/15 12:06
פוטין מסייע במגוון אמצעים כולל אנשים לסוריה כנגד ישראל בעבר רוסיה שלחה לוחמים וטיסים להילחם בישראל. נשק רוסי מגיע לאירן ולחיזבאללה וממשלת ישראל מעציצה עינים וממלא הפיה במי ביצה .
כתוב תגובה ל- בכיר ביטחון לשעבר
הוא חיסל 300 אלף צ'צ'נים,גירש
  ראיס-פוטין-טיל400   5/09/15 18:05
או שלח לכל הרוחות טייקונים(הלוואי עלינו...בעזרת אברמוביץ'. פוטין ולו זכרון טוב על מעלליו של גל-גל מזלות של נפולאונצ'יק(כך הוא מכנה את עצמו...)על ,שם יד ושכנע את שר גאוגי ,שהניצחון בכיס של קאקא-שבי-לי השר הנמלט-BLAT.
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
5
גם בישראל אינו רצוי
  ארי כספי   5/09/15 12:08
מבחינתי, סוחר נשק הוא אפילו גרוע מסוחרי סמים, נשים ועבדים. גם התרוץ שהם מספקים פרנסה לא עובד . גם מפעיל בית זונות מספק תעסוקה...
כתוב תגובה ל- ארי כספי
הגזמת!: תע"ש/תע"א/רפאל...?
  א. וינשטיין   5/09/15 12:25
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
במה הגזמתי
  ארי כספי   5/09/15 16:42
אולי אתה גאה בכך שישראל מוכרת נשק לכל מצורעי העולם. אני עדיין מאמין שאילו היו משקיעים את הכסף שבובז על כל הגופים שהזכרת בחינוך, בריאות, רווחה ותשתיות - מדינת ישראל היתה נראיית הרבה יותר טוב.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
שבדיה ייצואנית על!
  מעורבת   5/09/15 17:46
לפני שאתה מטיל רפש בישראל, תבדוק את כמויות הנשק ששבדיה מוכרת בעולם! הפתעה!
כתוב תגובה ל- מעורבת
האם כבודו תושב "מזה"ת חדש"?:)
  א. וינשטיין   5/09/15 19:50
צר לי להתווכח אתך בנושא, אכן כדבריך נדרש להשקיע יותר ויותר בחינוך, בריאות, שמירת הסולידריות הציבורית וכו'... אך כל מי שחיי ב"שכונה המופרעת שלנו" נדרש לפתח אמצעים הגנתיים והתקפיים, על מנת לשרוד!!! , וכמו רוב מדינות העולם "הנאור", אנו נדרשים גם לסחור בנשק, ובכך בין השאר לפתח, הן את המו"פ הטכנולוגי קרבי למען קיומנו, והן את ההכנסות העסקיות מתעשייה חשובה זו, וזאת גם בכדי לא להוות עול ולהפחית יותר ויותר את הזרמת המשאבים כדבריך לטובת החינוך והבריאות... . לסיכום מבחינתי; מאחר ואין ברשותי את המידע האובייקטיבי לגבי יתרונותיו/חסרונותיו של ה"ה הירש המועמד למפכ"לות ולכן איני יכול לתמוך או להסתייג מהמינוי המיועד, אך דבריך ה"אידיליים" ברמת "מה יפית", אינם מקובלים עלי. בכבוד רב, אשר וינשטיין, משורר עברי ויזם חברתי, בעל "בלוג" שירי סאטירה רלוונטית "באלה האח"מ ננוחם ?!" בעיתוננו NEWS1.
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
מי לא תיווך למכירת נשק וקיבל
  עמלות עתק?   5/09/15 18:04
כתוב תגובה ל- עמלות עתק?
סרסור חזן הביא מזור למוגבלים
  ראיס-פוטין-טיל400   5/09/15 18:23
הזקוקים לשירותי מין-חיובי. גל-גל הרש-נפולאונצ'יק לפי דבריו-הוא סוחר מוות בינלאומי ומוכר אסטרטגיית צהל והמדינה לכל המרבה במחיר.בוגד?שיבדקו. ביבי הוא סוכן מס. 2804 CFR 2894.OLMERT EHUD,CFR CFRסוכנים אמריקאים בוגדנים-מעניין כמה עוד "מנהיגים ציוניים" הם סוכנים גלויים של ארה"ב????JAY STREAT ?? קרן החדשה לישראל? לכן לגנות סוחרי מוות ויוצרי מוקדי סכסוכים לא פוטין צריך לגנות-אנחנו.להסיט גאורגים ואזרים קל,גם דם שנשפך -זול...
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
6
הבחור נראה מסוכן אבל עדיף
  מהמושחתים במשטרה   5/09/15 13:00
כתוב תגובה ל- מהמושחתים במשטרה
7
ממתי הפושע הבין לאומי פוטין
  שבץ חלובה   5/09/15 13:01
יקבע לנו מי יהיה כאן המפכ"ל שלנו. אם הירש לא טוב אז כל סוחרי הנשק שלנו שהם רובם ככולם קציני צה"ל בכירים לא ראויים לאף תפקיד כולל גדול סוחרי הנשק רא"ל אהוד ברק. ומה עם "הסוחר הגדול" יובל רבין. האם גם הוא פסול לקבלת תפקיד בממשלת ישראל?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
הפתעת אותי לרעה שבץ.
  rixo   5/09/15 13:46
שוב .פוטין אינו פושע הוא סוחר נשק כמו אובמה וכמו נתניהו שלך. נא לא לישכוח הרוסים הם שהצילו 4 מיליון יהודים במלחמת העולם השניה. אנגליה וארה"ב הפקירו את יהדות אירופה ...זה אתה יודע. אנגליה חסמה ליהודים את הכניסה לישראל. גם את זה אתה יודע. תעשה אחד ועוד אחד ותגיד יחי העם הרוסי שאנחנו בגדנו בו בשביל סיר הבשר. כמו שאידי אמין בגד בנו בשביל הכסף של קאדפי.
כתוב תגובה ל- rixo
זה סיפור שייך כבר להיסטוריה
  שבץ חלובה   5/09/15 14:04
האם נתחשבן היום עם האיטלקים על חורבן בית המקדש? או עם הבבלים או היוונים של אנטיוכוס? הרוסים של מלחמת העולם השניה לא נלחמו כדי להציל את היהודים אלא כדי להציל את עצמם מכליון שהם גרמו לו בפוליטיקה הפושעת של סטלין. הצלת היהודים היתה מקרית בלבד והיתה תוצר לוואי של הדם הרוסי שנישפך כמים. כל מדינות העולם נלחמו כדי להציל את עצמם ולא את היהודים שנחשבו לגביהם כקליפת השום. תעשה לי טובה ואל תלמד אותי היסטוריה. אל תשכח שכל הצבא הגרמני נאצי הגדול הוקם בעזרתה של רוסיה הסובייטית נגד חוקי שלום ורסאיי.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
אתה תבין יום אחד כמוני
  urixo   5/09/15 16:14
גם אני גדלתי על ערכים פרואמריקנים.אבל החלפטי תקליט. לידעתך אמריקה היא פרוישראלית בגלל המצביעים היהודים. לגבי סטאלין ...הוא הציל את העולם מהיטלר ...נכון הרג כמה ממבקשי נפשו את גיסיו וגיסותיו SO WHAT מאות גנרלים יהודים לחמו בשרות הצבא האדום. אבל בו נסתקל על מדינות ה-95% . בכל מדינה כזאת שכביכול גם לחמה נגד הגרמנים או הייתה שותפה להם נרצחו 95% מיהודיה גם עי האוכלוסיה שלה. עיין ערך אוקריינה,ליטה,לטביה,אסטוניה,הונגריה, בילרוסיה, וגם פולניה שלך ..... שם רצחו וירשו. תחי ברה"מ.
כתוב תגובה ל- urixo
כן-RASTRELAT SWOLATC
  ראיס-פוטין-טיל400   5/09/15 18:35
זבלים אלה טובים לדישון באדמה TOWARISCZ
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
8
סיכול ממוקד כנגד גל הירש
  ולדמיר   5/09/15 13:23
מעניין מדוע ניוז 1 התווספה לרשימת הגופים המנסים לסכל מינוי זה של גל הירש.מיהו הממן של כתבות אלו.מה הקשר שלו לנושא ומה עתיד הוא להרויח מהסיכול. אין ספק כי עיתון זה נוסף למנסים לסכל את המינוי ,עובר לכל דבר,בעיקר מטעמים כלכליים . ואולם,לפני שתמשיכו בכותרות ענק שמה ואולי כדאי כתבי ניוז1 לקרוא את הנאמר מפיכם:"הפעילות נעשתה ברשות ובסמכות של משרד הביטחון ".ואם כך,מה לכם כי תלינו? מדינה ריבונית תמיד מוצאת דרכים לתת יעוץ בטחוני וציוד בטחוני לא דרך הצינורות הרשמיים .וכאן זה היה מקומו של גל הירש!!! מכאן ועד בכלל ללין עליו זוהי פשוט צביעות שכפי הנראה בעיקר ממומנת ע"י חברת טבע , במאבקה הנואש לא לשלם עמלות לגל הירש.
כתוב תגובה ל- ולדמיר
YOBANY WROT SZTO HOTISH?
  ראיס-פוטין-טיל400   5/09/15 18:28
NEW-1 היחדי ,שנלחם נגד אנשי בור ספיגה כמו ברק-ביבי-גל-גל-אולמרט- הם שוחים בבור ספיגה ולוחשים-"לא לעשות גלים"-זיהמו עם דרעי וצחי וקצב את המולדת ואתה?
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
9
כעת המושחתים תולים יהבם בפוטין
  שמעון אמסלם   5/09/15 13:36
עוד נכונו לנו עלילות מרושעות ותפירת תיקים לגל הירש על ידי כנופיית שלטון החוק והתקשורת, דבר שיחליש עוד יותר את האמון במערכת המשפט.
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
אכן-30% לפי סולם קוטלר
  ראיס-פוטין-טיל400   5/09/15 18:44
נאנדרטלים האחרונים-אנכרוניסטים ונקרופילים מצויים.
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
10
יואב יצחק
  ל.ר.   5/09/15 13:39
לא ניתן לאמר, שיואב לא חכם. אך אם זאת כול החוכמה הנדרשת לארביב, וחבורתו המתנגדת ? המצב לא טוב!!! שלנו כחברה.
כתוב תגובה ל- ל.ר.
11
חדש! פוטין מתנגד להירש כמפכ"ל
  פרקליטות   5/09/15 14:32
כתוב תגובה ל- פרקליטות
12
כל החונטה הפוטינית נגד המינוי
  kgb   5/09/15 16:04
אנשים עם קשרים עם הרוסים.....

למי יש קשרים ??????

לישראל ביתנו יש אינטרס
כתוב תגובה ל- kgb
13
י יצחק נפלת למלכודת לא מתאים
  נפתולי   5/09/15 16:26
לך ֱ!! החברה קבלה אישור ממשרד הביטחון לסחור עם גאורגיה הכל תקין וחוקי
כתוב תגובה ל- נפתולי
14
שוב יחד: צורר רוסי ושמאל ישראל
  ספר הזכרונות   5/09/15 16:30
את מפם והמפלגה הקומוניסטית מנסים בשמאל להדחיק. אבל אכן היו פה מפלגות וציבור לא מבוטל שהעריצו את סטאלין, אחד הרוצחים האיומים בהיסטוריה. ההיסטוריה חוזרת, עכשיו פוטין מתפנה ממסע הכיבושים שלו כדי לחבור לתקשורת ולשמאל הישראלי בקידום האידאולוגיה והאינטרסים שלהם!
כתוב תגובה ל- ספר הזכרונות
15
רוסיה המושחתת תכתיב לנו מינויי
  יוני. ג   5/09/15 16:38
לא יאמן.
כתוב תגובה ל- יוני. ג
16
זו תעודת יושר מעולה להירש !
  רון בן נון   5/09/15 16:42
רק מוכיח שזה המינוי הנכון של אדם ישר ולא מושחת כמו הממשל הרוסי. ארי שביט דיבר על כך אמש youtube.com
כתוב תגובה ל- רון בן נון
17
זה לכבוד לגל הירש....
  רחובות   5/09/15 18:10
אם זה נכון הסיקול הממוקד שnews1 מנסה לבצע בגל.
כתוב תגובה ל- רחובות
18
:"הפעילות נעשתה ברשות ובסמכות
  משרד הבטחון-זכאי!   5/09/15 18:10
למה פתאום שלפתם את זה שפוטין זועם על גרוזיה/גאורגיה וגרם להפיכה שם. מה אשם גל הירש? אבל, כדי לטרפד את מינויו מסיבות אחרות של מתנגדיו- שלפו נימוק מצחיק כזה.
כתוב תגובה ל- משרד הבטחון-זכאי!
שר המלחמה היהודי של גאורגיה
  ראיס-פוטיטן-טיל40   5/09/15 18:56
קאקא-שבי-לי שוכנע ע"י נפולאונצ'יק(כך הוא קורא את עצמו)לפלוש לאבחזיה בנימוק מרד נגד גאורגיה.אבחזיה תחת הגנת רוסיה-אמא לימדה לקח את שר קאקא-שבי-לי.ביזיון שלו ושל מעודד גרם לשר לברוח לפריז ועכשיו כשפוטין נושף בעורפו בורח לברזיל-מאמא-מיה איזה קרנווליקו יהיה...!!!!אזרים גם טעמו מן הפרשה דומה עם ארמנים בנגורנו קאראבאך.נכון קיבלנו גישה לשני שדות תעופה(כך כתוב בויקי-ליק)אבל מימון ואסטרטגיה הייתה???נכון-ניחשתם נכון.ומשרד הבידחון?זה אליבבה ו50000 שודדים קופה ציבורית וסחטנות אינשטנית-אינסופית.אמר איינשטיין:מה הוא אינסופי?טיפשות-טבע ומשרד הבידטחון.70 מיליארד ריאל כל שנה?חשבון אקטוארי לפנסיות תקציביות של 300 מיליארד זלוטי?
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטיטן-טיל40
19
הבחישה הבלתי פוסקת בצלחת...
  יוסףון   5/09/15 18:46
תעזבו את גל,הכל חרטה..מה שכתוב זה שגל היה בגיארגיה בשליחות של משרד הבטחון.בשבילי זה מספיק.מה עוד צריך להיות אחרי שראש הממשלה והשר לבטחון פנים מאשרים מעומד? קולות ברקים מהשמיים..לא אוהבים לאכול צפרדעים אז תאוכלו חרה.
כתוב תגובה ל- יוסףון
20
מפכ"ל לא חייב לטוס לרוסיה
  דן ה   5/09/15 19:56
מה עם כל הבחישות של רוסיה באיראן עיראק לבנון מצרים מי מחמש את איראן ובונה לה כורי אטום ?
כתוב תגובה ל- דן ה
21
חייבים לקבל את האישור של
  פוטין ואבו מאזן   5/09/15 19:59
כתוב תגובה ל- פוטין ואבו מאזן
22
הירש היקר והישר
  להילחם במושחתים   5/09/15 20:04
המושחתים מפחדים ממך איש יקר עים מדינת ישראל חשובה לך תמשיך בדרכך אתה ורק אתה מתאים לתפקיד זה
כתוב תגובה ל- להילחם במושחתים
23
פוטין אישיות בלתי רצויה בישראל
  מוטי1   5/09/15 20:22
בגלל הסיוע שהוא מעניק לאירן ! מה פתאום יואב יצחק מתייחס ברצינות לרודן המושחת הזה - פוטין.... האם הרודן המושחת והנבזה הזה יהיה מי שיחליט עבור ישראל מי לא יהיה מפכ''ל משטרה אצלינו ? נו באמת ! אצלי מצב זה דווקא היה מוסיף נקודות לגל הירש מצד אחד, ופוטר אותו מכל חקירה על עלילות דם של הגוש הסוביטי נגדו !
כתוב תגובה ל- מוטי1
24
יופי, עלינו לבצע מינויים גם מה
  שרצוי לרוסיה   5/09/15 20:28
חשיפה.
נתניהו לא מקובל על אובמה, הירש על רוסיה. יעלון על בריטניה. נדמה לי שהמדינה נפלה על ראשה, בעידוד התקשורת. גלה כבוד מישראל.
כתוב תגובה ל- שרצוי לרוסיה
25
הוא לא ימפכ"ל, יואב,
  וימר   5/09/15 20:42
אתה כבר יכול להכין ידיעה מסכמת. י
כתוב תגובה ל- וימר
26
אבל פוטין בטח רצוי כאן ויתקבל
  רחובות   5/09/15 20:44
בחיבוק על ידי יואב יצחק ,הוא מכבד מכירת נשק לאיראן ....

מעניין כמה קשה עבדת יואב לחשוף את המידע המרעיש ....עונת המלפונים כאן .
כתוב תגובה ל- רחובות
27
ממשמסע מאורגן נגד משילות הימין
  הגזמתם ברדיפתו!   5/09/15 20:48
איני אוהדת את הירש אבל מסע הרדיפה נגד מינויו הגיע לאבסורד מרקיע שחקים!
כתוב תגובה ל- הגזמתם ברדיפתו!
אתה באמת לא אוהב את סוחרי מות?
  ראיס-פוטין-טיל400   5/09/15 21:29
גם את יעקב נימרודי של אירן גייט וקולונל נורטון וניר של ג'ודי?אולי זאת היפוקריזיה חולנית?או סתם צביעות?
כתוב תגובה ל- ראיס-פוטין-טיל400
28
פוטין אישיות לא רצויה בישראל
  ד"ר משה פרץ   5/09/15 20:55
פוטין אישיות לא רצויה בישראל, בגלל הספקת כורים גרעינים לאירן, המאפשרים לאירן פיתוח פצצות להשמדת ישראל.
כתוב תגובה ל- ד"ר משה פרץ
29
אין צורך לשלוח חוקרים לרוסיה,
  שבלולי המשתבלל   5/09/15 22:16
תזמנו פקודים וקולגות של גל מתקופת שירותו בצבא, מתקופת המלחמה שבעטייה הוא נאלץ לפרוש מהצבא, מבטיח לכם שתשנו במיידית את ההחלטה למינויו למפכ"ל
כתוב תגובה ל- שבלולי המשתבלל
30
אז לא ינחת אבל יהיה מפכל מצוין
  כוכי   5/09/15 23:48
כתוב תגובה ל- כוכי
31
גל הירש לא כשיר
  נפתלי גור אריה   6/09/15 07:24
להשקפתי , אין הבדל בין מי שלוחץ על ההדק כדי להרוג בתמורה לתשלום לבין מי שמספק את ההדק בתמורה לתשלום. זה כמו זה הם שכירי חרב בתעשיית המלחמה. דין סחר בנשק ובאמצעי לחימה לרבות הדרכה והטמעה כדין השתתפות בלחימה במלחמה לא לו. צודק פוטין . ישראל מוצאת עצמה מעורבת במלחמות אזרחים (דרום סודן ) ( גיאורגיה של רוסיה ) ו ( אחרות ) כתוצאה מפעילותם של קציני הצבא שפרשו מהצבא והם ממשיכים להתפרנס ממקצוע המלחמה. אנשים אלה אינם כשירים ואינם ראויים להתמנות כמפקדי המשטרה . בנוסף , גל הירש לא יודע כלום על עבודת המשטרה ואין לו השכלה משפטית. הוא לא יודע ולא יכול לדעת מה זאת חקירה ומהם דיני החקירה. הוא לא יודע ולא יכול לדעת מה הן ראיות . מה הם אמצעי חקירה. מה חוקי ומה לא חוקי בעבודת המשטרה. הוא לא יודע מה הם דיני המעצר לצורכי חקירה. הוא יודע ולא יכול לדבר עם החוקרים. גל הירש לא מתאים להתמנות כמפקד המשטרה.
כתוב תגובה ל- נפתלי גור אריה
32
ארדן ינסה למצוא מחליף
  דוד ש.   6/09/15 08:53
סביר שכך עשוי לנהוג ארדן.
כתוב תגובה ל- דוד ש.
33
כמה עננות
  זה המפכ״ל שלנו?   6/09/15 17:04
יאללה תביאו מישהו רציני ולא חלטורה. ילד רודף כבוד וכסף. לא רוצים שינויי משהו אחר
כתוב תגובה ל- זה המפכ״ל שלנו?
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il