|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האופוזיציה: נתניהו איבד שליטה על הביטחון
מאת: איציק וולף  |  04/10/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לפעמים גם אויבינו צודקים.
  הפעם בוז'י צודק.   4/10/15 00:25
כתוב תגובה ל- הפעם בוז'י צודק.
2
בוזי צודק אבל הוא ממש
  שותף מלא   4/10/15 00:46
כתוב תגובה ל- שותף מלא
3
הגם אתה אבו ריבלין במגנים...
  הגועש   4/10/15 01:07
הרי רק אתמול כינית אותנו כעם טרור ופיך שחרר ופיזר שבחים לאויבינו עד כי נדמה שאתה נשיא מדינת פלשתין. אני לא מאמין לאף מלה שלך והגינוי הוא מן הפה ולחוץ כדי לצאת ידי חובה.
כתוב תגובה ל- הגועש
ריבלין מבעיר התבערה העיקרי
  ולא יעזור דבר   4/10/15 06:34
בהר הבית וברחבי יהודה ושומרון, ריבלין איש חדל אישים, ברגע שאמר בני עמי הפכו לרוצחים הכליל את כולנו, ממש כך, מכיון שלא חזר בו, לא שינה את דברו מה על הערבים להסיק מדברי ההבל של איש חדל האישים רובי ריבלין הנוד הנפוח, לא עשה דבר חוץ מאש למען עצמו, כל כהונתו בכנסת הייתה אך ורק להשיג את מטרתו להיות נשיא שנהפך יותר פרס מפרס מהרגע שנכנס למשכן הנשיא המוסד הלא רלונטי הבזבזני שאין בו שום צורך, לא לבוא להלויות נרצחים שרובי ריבלין אחראי האחראי הראשי לכך, "החיים והמוות ביד הלשון" וזו הלשון שופכת הדמים של ריבלין, אם היה תלוי בי לא הייתי מרשה לאיש הזה רובי ריבלין חדל האישים הצבוע עד כדי להקיא ממנו להשתתף בהלוית הרב איתם הנקין ורעיתו נעמה הי"ד.

השמאל היו צבועים ונשארו צבועים מעין כמותם כך בהתנתקות כך גם עכשו, פאר לי שחר שאין בה פאר מצטטת ביומן יום שישי בצהריים מדף הפייסבוק של נעמה הנקין הי"ד שכתבה את דברה לפני כשלוש שנים, אז כמובן לא היה הד לדברים, ואגב קרן יחד הוקמה בעיקר למען יתומים שלא נתמכים על ידי שום מוסד ציבורי כמו נפגעי טרור ונפגעי מערכות ישראל.

אתם השמאל יחד עם שלי יחימוביץ' בוז'י הרצוג יאיר לפיד כולכם שפכתם את דם הנקיים הללו בהבל פיכם שבו ותשתקו כי אינכם מגיעים לקרסולו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.
כתוב תגובה ל- ולא יעזור דבר
נכון מאד מאד ! דעתי כדעתך.
  זאת האמת   4/10/15 15:23
כתוב תגובה ל- זאת האמת
מבעיר התבערה ריבלין לייתר דיוק
  ולא יעזור דבר   5/10/15 13:26
אמר: "עמי בחר בטרור" אך זה לא משנה משום שמדברו כך משתמע בחר בדרך הרצח, אמירה כל כך כוללנית, מה חשב הריבלין האדיוט שהערבים יסיקו מדברו, לכן אני בדעה שצריך לאמר את האמת והאמת היא שהוא הוא שהבעיר את התבערה הגדולה. שר הביטחון משה בוגי יעלון ניזהר מאד מאד בדברו, היה ממוקד ביותר על קומץ אנשים והדגיש שהם לא מאנשי תג מחיר חשודים במעשה, דעתי האישית היא שעד שלא מכריזים בגלוי מי בדיוק עשה זאת לא אקבל שיהודי היה מסוגל לבצע תיעוב כזה בכפר דומא, יותר מכך, כל מי שקצת מתמצא ולו במעט, אם היה באמת נכנס לכפר דומא יהודי ומגיע למשפחה הנדונה שהיא במרכז הכפר אין שום סיכוי שבעולם שאותו יהודי או יהודים היו יוצאים בחיים אחרי אירוע כזה, להזכיר לכולם מה קרה במערת המכפלה עם ברוך גולשטיין שרצח ערבים במערת המכפלה ובו במקום ביצעו בו ערבים לינץ', עצם העובדה שיצאו מכפר דומא שלמים ובריאים אצלי לפחות על פנו מעורר חשדות שלא יהודים ביצעו את המעשה. כמובן איני איש ביטחון אך עד עצם היום הזה אין אנו יודעים מי ביצע את הזוועה הזו וראו כמה מהר תפסו את רוצחיהם של איתם ונעמה הנקין הי"ד.

רובי ריבלין בחר בכזו הכללה גורפת שזה בפרוש יכול להיות כל אחד ואחת שביצעו מעשה מזוויע שבן אנוש ויהודי קשה לו לקבל התנהגויות ומעשים מהסוג הזה, נשיא שיוצא מפיו משפט כזה כוללני על בני עמו הוא טיפש גמור, "יפה שתיקה לחכמים קל וחומר לטיפשים", ריבלין שכולם יודעים שהוא טיפש מאז ומתמיד.

כל כך מחליא אותי איך שהאיש הזה עכשו בא להלויות לשפוך את דמעות התנין המזויפות שלו לאחר שהבעיר כזו תבערה נוראית בהבל פיו, אם היה מתקן את דברו ניחא, אך לא עשה כן עד היום, האיש הזה מעורר בי תיעוב מוחלט, ריבלין שלא ידבר גבוהה גבוהה שיוצא עתק מפיו וכמו שכתוב, "החיים והמות ביד הלשון" וזה מה שקרה בפועל מדברו של ריבלין שהוא כולו נוד נפוח מחשיבות עצמית מאז שנבחר לנשיא, הוא בידיים של השמאל אחרת אי אפשר להבין את דברו, ובמיוחד בידה של שלי יחימוביץ' שכמובן בחרה בו אפילו נגד דעת מפלגתה לא שהיה להם שם איזה מועמד מוצלח פואד בן אליעזר, מי יודע אולי לריבלין יש משהו חמור להסתיר מאשיותו כי אי אפשר בשום אופן להבין את אמרות השפר שלו במרכאות כפולות ומכופלות שיוצאות ללא הפסק מפיו ובמיוחד האמרה הנוראית, "הני עמי בחר בטרור" אוי לנו מנשיא כזה, אם היה לו טיפת כבוד עצמי היה צריך ללכת הביתה.

באתר ynet לא יתנו לגולשים לכתוב את האמת שצריכה להאמר כי נשיא שלא מכבד את עמו ובצורה כל כך חמורה אין סיבה שאזרחים יכבדו אדם כזה כי בכל מקרה היום הנשיאות מיותרת ובזבזנית מאין כמותה ובעיני אין לה שום משמעות ערכית.
כתוב תגובה ל- ולא יעזור דבר
4
ביבי קח מנהיגות ללא מורא
  שבבובסקי   4/10/15 02:16
ביבי קח מנהיגות ועצור את האנרכיה המשתוללת, ואלתתחשב באומות העולם, ולא ברועצים המשפטיים, ולא בתשקורת מתחכמת, ותזכור את המשפט הבא של אחד הנביאים החשובים שאמר "ארור מונע חרבו מדם" הכוונה יש בידו חרב והוא נמנע מלהציל את אחיו מידי רוצח. יש כוחות ביטחון תן להם לעבוד ולמגר את התופעה אחת ולתמיד, כשכל האמצעים כשרים, לכך עלית לגדולה.
כתוב תגובה ל- שבבובסקי
5
ההסתה והרצח של יהודים
  ולדמיר   4/10/15 04:54
צודקים כל אותם ממגני מר נ ומחדליו.ואולם,מנגד גם מר דרעי צודק. אני כאדם קטן זןעק זו לא הפעם הראשונה כי הברהרת הנוראית הנשמעת מפי מר נ ומקורהיו מצד אחד ומאידך גיסא,לא פחות מצד האופוזיציה המבולבלת. ואולם דבריו של הרב דרעי אינם אלאנבמקומם והיום.יש לטפל דחוף באחמד טיבי ובחבריו לסיעה היום.שעה שהם מסיתים ומדיחים את האוכלוסיה הערבית הישראלית כנגד מדינת ישראל.יש לסלקם מיידית מכנסת ישראל,לשלול חסינותם ולהעמידם לדין אתמול. זןהי השפה האמורה להישמע במסדרונות הכנסת ואתמול.
כתוב תגובה ל- ולדמיר
6
בתור ליכודניק- נתניהו, התבייש!
  המאוכזב   4/10/15 05:26
הפעם הבוזי הזה צודק! נתניהו פחדן, לא מצליח לעצור הטרור בשל פחד מה״מה יגידו הגויים״. והרי בדיוק פה נמדדת מנהיגות! אם אתה חושש מהמה יגידו, פנה הכסא וקח הגולם הזה יעלון איתך!
כתוב תגובה ל- המאוכזב
למאוכזב: גם אני ליכודניק וגם
  צורי   4/10/15 09:02
בוש בחדלון האישים של נתניהו, באם אינו יכול לעשות יותר יואיל להשיב את הכסא כי בתפקיד אינו עושה כלום לציבור על מנת להחליט על אדם שאולי יישנה כאן קבעון מוחי. האיש המעשי שאני רואה זה השר ישראל כץ איש שהוכיח ומוכיח כושר עשיה בלתי רגיל וגם אומץ לא לספור את משמיציו. נראה כי תש כוחו של נתניהו לשנות ואולי טרוד הוא באין ספור פרשיות בביתיו ובבני משפחתו, איני בטוח שכושר אמיתי להיות ראש ממשלה היה לו אי פעם, את זאת גם אימו המנוחה אמרה. לכן מר נתניהו אולי תיטיב לעשות באם תלך לביתך כי תש כוחך.
כתוב תגובה ל- צורי
7
הצבעתם ביבי קיבלתם ......
  ברברה 23   4/10/15 06:50
מיליון הדיוטות קנו את הבלופים של חסר חוט השדרה , אנטי מנהיג , חסר היכולת , כישלונר הביצוע בכל תחום. במקום מדינה בונבניירה הוא מביא חרבנה על המדינה . האיש הקטן הזה הצבוע בצבע שוקלד עסוק בישבנו ובהוראות שלדון. האיש הנהנה המשליטת דיקטטור ברוב התקשורת ובישראל ( קול קהיר) היום . התגלה במערומיו . מה החלשלוש שואף לאפס הזה חיפש בניו יורק . אשתו הלכה לקניות כשפהה נטבחים יהודים. מר כלום עם כלום בזבז מיליונים לנאום בפני הקירות ושהוא לא מע יין את אף אחד חוץ מהדגיגים שהצביעו עבורו. יאללה לך מפה או שתשאר בניו יורק אתה רק נזק יחד עם ממשלת האסון בראשותך.
כתוב תגובה ל- ברברה 23
מה את אומרת?! מעניין שהעם החכם
  דווקא פיקח וחכם   4/10/15 09:41

הציבור מגחך לכל ההבלים שמשמיע בוז'י המסכן והמתוסכל. ככל שישמיצו את נתניהו, כך יגבר בו אמון העם !

איך את מתעלמת מהמציאות ? איך ?!

תגובתך ותגובת בוז'יציפייחימוביץ מעוררת סלידה.
כתוב תגובה ל- דווקא פיקח וחכם
8
הרתעה אמיתית
  סתם אחד   4/10/15 07:12
הדרך היחידה להרתיע מחבל מתאבד היא לעשות מה שארה"ב עשתה עם גופת בין לאדן.

לשרוף את הגופה לערבב את האפר עם אפר חזיר ולפזרה בים.

בדרך זו תאסר הכניסה לגן עדן עם 72 הבתולות
כתוב תגובה ל- סתם אחד
9
הרצוג:נתניהו אחראי לאי הצלחת
  דרור5   4/10/15 08:26
העוגה אצל חמותי! רק בשלטון כושל כמו שלו יכול לקרות ששמים שמרים בדיוק לפי המתכון אבל העוגה לא עולה.
כתוב תגובה ל- דרור5
10
ריבלין, עדיף שתשתוק
  וינטר הניה   4/10/15 08:47
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
11
מה השמאל מילל-אלו קורבנות
  השלום שלהם   4/10/15 08:48
כתוב תגובה ל- השלום שלהם
12
היכן בוז'ינקה בדיוק צודק?
  צורי   4/10/15 08:53
מי הוא ההוזה שמאמין שלחדל אישים זה יש כל יכולת לבצע מהלך אל אלה האירועים שהם האינתיפדה השלישית ראינו את "מר בטחון" רבין במהלכי הכשלון שלו ותוצאותיו ראינו את הולכת השולל של רבין ע"י ההדוניסט פרס ונעריו עגולי המשקפיים "מאליטות תל אביב" ומחיר הדמים. האם הכותבים כאן רוצים הצגה חוזרת של הימים השחורים ההם?
כתוב תגובה ל- צורי
מתי יועמדו לדין הוזי "השלום"?
  מהמפ' האבודה   4/10/15 10:12

את תוצאות פשעי "השלום" שלהם שכפו עלינו בניגוד להכרזותיו של רבין שאח"כ נכנע לפרס=ביילין, כולנו מדממים מאז 13 בספטמבר 1993 ועד עולם.
מה שמתרחש היום זאת התוצאה המתגלגלת של מעשיהם של חכמי מפלגת העבודה ובראשם הקשישא החולם=ההוזה.
כתוב תגובה ל- מהמפ' האבודה
13
נתניהו אשם? הם יצאו מדעתם.
  אהוד פרלסמן   4/10/15 09:09
אני באמת לא העליתי בדעתי שכך יגיבו הרצוג, ליברמן ולבני, ואני אפילו לא כועס עליהם, אלא חש עצב ובוז. אני מקוה ומאמין ששלי יחימוביץ' לא תצטרף אליהם, ותוכיח שוב שהיא הישרה והשפויה שבשמאלנים. מי שהכי מאכזב אותי זה ליברמן, שהרבה שנים חשבתי שהוא הפוליטיקאי הכי חכם בימין, ועכשיו אני חושב שהוא פשוט איבד את הצפון.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
יצאו מדעתם? המתוסכלים איבדו את
  שפיותם !!!   4/10/15 10:00

בוז'יציפי וגם יחימוביץ (כן!) אינם כבר בגדר אופוזיציה שיש להתחשב בדעתם. עצוב, אבל זאת עובדה.

מרוב תסכול וזעם על ישיבתם בספסלים האחוריים, יש להם רשימה מוכנה של הטחות והשמצות כלפי ביבי (כעצת היחצ"נים שלהם), והם רק מחכים לאירוע כלשהו כדי לשחרר את קשקושיהם המסוכנים. "נתניהו מאוחדת"... - שכחת?!

ולפיד...מצהיר שיש לו ממשלת צללים, מסתובב בניו יורק בזמן נאומו של נתניהו באו"מ ומרצה בפני אמריקנים שנתניהו עייף והמדיניות שלו עייפה ולכןהוא צריך ללכת. בוודאי... הרי לשם כך יש כוכב טלויזיה שהמוני טיפשעשרה העניקו לו כל כך הרבה מנדטים כדי שייצג את טיפשותם, והוא עושה זאת "בהצלחה".
האמריקנים שנכחו בהרצאה נדהמו והגיבו שלא נשמע דבר כזה בדיפלומטיה שאופוזיציונר משמיע דברים כאלה נגד ראש ממשלתו ובחו"ל !

ולגבי ליברמן: מעולם לא היה ימני ובוודאי לא לאומי, למרות הצהרותיו הפומביות. מי שעוקב אחריו מגיע למסקנה שהאיש מוזר והתנהלותו מעוררת הרמת גבות.
את מי ליברמן מייצג באמת? למי הוא חייב דו"ח? באמת... למי?! יום יבוא ונדע.
כתוב תגובה ל- שפיותם !!!
14
בוז'י
  ישראל ישראלי   4/10/15 10:01
בוז'י יקירי
טול קורה מבין עיניך- אבי אבות המחדל הביטוחוני,יצא מבית מדרשך-על הסכמי אוסלו שמעת?!
צא ולמד על תפישת העולם הביטחוניסטית של מפלגת העבודה לדורותיה-ככה יוצרים הרתעה ושקט ביטחוני.
חבל ששכחת זאת...
כתוב תגובה ל- ישראל ישראלי
15
לא לוקחים אתכם ברצינות
  יוסי ארגואן   4/10/15 11:10
מתי התקשורת האופוזיציה והשמאל יפנימו שהעם לא מתייחס לדבריהם אנחנו יודעים איך אתם חושבים ומה תגובתכם תחסכו מעצמכם מאמץ תמיד נצביע ימין גם אם ביבי יאבד שליטה על צרכיו הרי לא יעלה על הדעת למסור את השליטה במדינה לאנשים שהם אוייבי העם היהודי ומונעים מאינטרסים של שונאי ישראל אתם לא תהיו אופציה לעולמי עד
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
16
מלחמה עם איראן תחזיר לנו
  הביטחון.   4/10/15 11:36
ממה הרצוג הקטן מתרגש, מכמה פלסטינים שמתחילים אינטיפאדה 3 ? מה הוא מיילל, כולה רק אינטיפאדה אליה יצטרפו החמס והחיזבללה והסעודים כדי שהשיעים לא ינצחו לבד והירדנים והמצרים כי הסכמי קמפ-דייביד ששם הובטחה מדינה פלסטינאית אוטונומית לפלסטינאים, לא מכובדים ומצרים היא צד בהסכם שחמוש היום בנשק אמריקני מתקדם כשארהב היא האפוטרופס על הסכמי קמפ-דייביד שהמליטו את הסכמי מדריד ואוסלו. בקיצור יש בנוסף מיתון ורק מלחמה תפתור לנו הבעיה הכלכלית כמו ב 1967 רק שהיום זה 2015 ובניגוד לאז, כולנו תלויים בנשק אמריקני ולארהב גם בעיה כלכלית ענקית אותה תסתיר ותמחק רק מלחמה טובה ורוסיה כבר כאן ואמריקה זה שם וביבי הקטן מחפש משהו גדול להבטיח עתיד הכסא בעוד הרצוג 2 הקטן מתבכיין על בטחון במקום לכבות את האש לפני שתאחז בכל מה שיש בכוחו להישרף ויישרף בקרוב מאד.. תודה. הגוי.. ולא תגידו לא ידענו.
כתוב תגובה ל- הביטחון.
17
בוז'י אפילו לא יכול לשלוט בציפ
  אזרח קטן   4/10/15 11:59
כתוב תגובה ל- אזרח קטן
18
השיטה של השמאל
  פנטטוני   4/10/15 12:27
השיטה של השמאל: למלכד ממשלות ימין באמצעות התקשורת, בג"ץ ומשרד החוץ, ואז - כשהטרור מרים ראש, בזכות עיתונאים שצולבים חיילים נאמנים, שופטים שכובלים את ידי צה"ל ודיפלומטים שאינם עושים את עבודתם לגיבוי הממשלה - לצעוק שממשלת הימין אינה דואגת לביטחון האזרחים.
כתוב תגובה ל- פנטטוני
19
רוצים לנצח עם האטד, יחי המלך ה
  אורח   4/10/15 14:14
חדש, האטד מהבית היהודי,
כתוב תגובה ל- אורח
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il