|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
גיל לימון. עדיין פקיד [צילום: גדעון שרון]
מיכאל דבורין
מי הסמיך את מר לימון לעשות לימונדה מתפקידו ולציין את הרפורמה של הממשלה בצורה נגטיבית?
יורם אטינגר
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נאור: לפני שנים איימו על ילדי
מאת: איתמר לוין  |  26/11/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זו הטיית משפט שלא נחקרת
  מייק   26/11/15 19:56
עובדות פרשת העברת הכספים למשפחת אלשיך אסם ניהלה קרב קשה כנגד תשלובת פיקנטי שהתובעת הייתה חלק ממנה. בסיום קרטל אכזרי, הצליחה אסם לחסל 6 חברות מתשלובת פיקנטי, הליכי הפירוק נוהלו בידי הנתבעת 1 בהיותה שופטת. התיק הסבוך נוהל שנים ארוכות. • הפרט המשמעותי מאוד שנוסף לסאגה הידועה בחלקה הוא כי כעת משלמת הנתבעת מס' 4 כספים לנתבע מס' 2 בעלה של השופטת הנתבעת מס' 1. • הנתבעת מס' 4 אסם החלה לשלם כסף לבעלה של השופטת, הנתבע מס' 2 בגלוי מעט אחרי תחילת כהונתו כדירקטור אצלה ביום 16.10.2012. • רצ"ב כנספח א' לתובענה זו ומהווה חלק בלתי נפרד הימנה אישור הנתבעת 6 על כך כי הנתבע 2 בעלה של השופטת הנתבע 1 משמש דירקטור בנתבעת 4 מאז התאריך הנ"ל. • כהונתו של הנתבע מס' 2 אצל הנתבע מס' 4 נמשכת ברציפות עד ימים אלה, תוך שהוא משתכר שכר רב מקבוצה שהיתה בעלת הדין שהופיעה אצל רעייתו, שכר הנאמד במאות אלפי שקלים בשנה. • יודגש כי הנתבע מס' 2 מונה לתפקידיו בנתבעת מס' 4 עוד בטרם פרישתה של רעייתו מכס השיפוט. • עד כאן, די בעובדות כדי לשכנע את בית המשפט הנכבד כי ניתן ליתן את הצו המבוקש. • למעלה מן הצורך יפורט מכאן ואילך ההקשר הכולל של הדברים והשיטה לפיה פעלו הנתבעים. • עד מינויו לנתבעת מס' 4, תוגמל הנתבע 2 יוסף אלשיך בחשאי בידי הנתבעת 4 ובאמצעות הנתבעת מס' 7. התגמול המוסווה נעשה באמצעות מינויו של נתבע מס' 2 לדירקטוריונים של חברות שונות שאינן הנתבעת 4, וזאת בשכר גבוה ועל אף שאין הוא ניחן בכישורים מיוחדים ולמעשה הכלכלית, שנרכשה באמצע המאה שעברה כמעט ואיננה רלוונטית לעולם של ימינו. • לנתבעת 7 , טבעול, היה חלק ניכר בסידור עבודה לנתבעת מס' 2, בעלה של השופטת. • הנתבעת 7, טבעול, דאגה לסדר לנתבע מס' 2 כהונות רווחיות ביותר בדירקטוריונים שונים ובארגונים שונים באמצעות מעורבות ישירה ברמת המנכ"ל של הנתבעת 7, גזי קפלן. קפלן כיהן עד שנת 2004 כמנכ"ל טבעול באסם. בשנים 2004-2006 שימש משנה למנכ"ל אסם, ובשנים 2006-2012 מנכ"ל אסם. 58% ממניות טבעול נקנו בשנת 1995 ע"י אסם מקיבוץ לוחמי הגטאות. בשנת 2009 נקנו יתרת המניות מהקיבוץ. • גזי קפלן פעל ישירות וכן באמצעות איש אמונו אורי יוגב לסדר משרות שונות לנתבע 2 י. אלשיך בחברות אחרות מחוץ לקבוצת אסם, חלקן מפורט בהמשך. בכך הוסווה מתן השלמונים לאלשיך. • אורי יוגב היה איש מפתח בניהול הקשרים שבין הנתבעות 4 ו-7, ובניהול התגמולים המוסווים לנתבע 2. יוגב עצמו קיבל כסף רב מקיבוץ לוחמי הגטאות כמתאם מכירת מניות טבעול לחברת אסם. • בשנים 2005-2007 יוגב הוביל, מטעם קיבוץ לוחמי הגטאות, את המשא ומתן בנושא השותפות עם חברת אסם בחברת טבעול, ומכירת חלקו של הקיבוץ לאסם. בו בזמן דאג יוגב לצרף את הנתבע 2, יוסף אלשיך, לדירקטוריון פלסטו מערכות השקיה בע"מ. למעשה, כיהנו הנתבע 2 יוסף אלשיך וחברו גזי קפלן מאסם בצוותא בפלסטו מערכות השקיה בע"מ. המינוי נעשה ע"י אורי יוגב יו"ר הדירקטוריון בפלסטו מערכות בע"מ, כנציגו של בעל השליטה איש העסקים האוסטרלי ג'ון גנדל. בעלה של השופטת הנתבע מס' 2 כיהן בחברה זו בין התאריכים 25.08.2005-1.5.2007. • יוגב, איש הקשר לטבעול ולאסם ואיש אמונם של בכירי אסם, אף תגמל את הנתבע מס' 2 אלשיך מתוך חברה פרטית שבבעלותו המשותפת (עם ג'ון גנדל ולימים עם חנה גרטלר) בשם ווייטווטר הולדינגס בע"מ, וזאת משנת 2006 ועד לעת האחרונה, אשר בה נכנסה חברה זו לכינוס נכסים. • גזי קפלן ואורי יוגב דאגו לסדר לבעלה של השופטת הנתבע 2 כהונה בדירקטוריונים נוספים, ביניהם (בסוגרי
כתוב תגובה ל- מייק
2
D9 זה
  באום   26/11/15 20:23
ביקורת עניינית אצל השופטת נאור זה אומר ניסוח דברים בנוסח המשפטנים.כל ניסוח אחר לא מקובל עליהם כי אם הוא מקובל עליהם זה אומר שהם כאחד האדם והם לא.לפחות זה מה שהם חושבים.השופטת נאור,שמנותקת מעם ישראל זה עשרות שנים,לא מצליחה להבין שעם ישראל מתבטא בצורות שונות והרוב המכריע של האנשים לא רק שלא יודעים לדבר כמו המשפטנים אלא גם לא מבינים מה הם אומרים.משום כך נדמה לשופטת נאור שהציבור מאיים ומתבטא לא נכון אבל זה רק נדמה לה כי היא לא מכירה את העם.לא ברור לי מה לא בסדר במה שמוטי יוגב אמר.ככה מדברים בארץ גב' נאור.הסיפור על ילדיה ממש נוגע ללב אבל גם הרגשות של אזרחי ישראל נוגעים ללב ואם היא לא תשים לב אליהם היא צפויה בטח לאכול מרורים עוד הרבה זמן.לא ירפו ממנה עד שהיא והחברים שלה לא יבינו שהם טיפסו על עץ גבוה מדי ולקחו לעצמם נחלות שלא שייכות להם במירמה ובכחש.
כתוב תגובה ל- באום
לקחה?
  חרד   26/11/15 20:57
מה בדיוק לקחה ממך או ממי מאזרחי המדינה כבוד השופטת נאור?
כתוב תגובה ל- חרד
גנבה את השילטון
  באום   26/11/15 21:23
היא לקחה את הזכות של האזרח לקבוע את המדיניות ואת הדרך שהמדינה תלך בה ולאן.כי האזרח הולך לבחירות ונותן מנדט למפלגה או גוש פוליטי מסוים לנהל את המדינה על פי השקפתו ולקבוע את עתידה למשך 4 שנים,אבל ברגע שמערכת המשפט פוסלת חוקים,מחליטה וקובעת דברים שהיא לא קיבלה מנדט עליהם ונוקטת בקונספציות הנוגדות לחלוטין את החלטת רוב העם,זה נקרא לקחת או לגנוב את השילטון מהעם.במילים אחרות,בג"צ הוא גדול הגנבים במדינה.אהרון ברק כינה את זה "שליטת הנאורים",שם מכובס לגזל ושוד.
כתוב תגובה ל- באום
אין לך מושג מה שהיא עשתה
  אהוד פרלסמן   27/11/15 01:14
"כבוד השופטת נאור" לקחה את חרותו של הנשיא קצב, ושלחה אותו לשבע שנים לכלא למרות שלנגד עיניה ניצבו ההוכחות לכך שעדותה של א' ממשרד התירות, שהיתה העדות האחת והיחידה שבהתבסס עליה הוא הורשע, היתה עדות שקר(!) מא' ועד ת'. והיא לא רק שהתעלמה מההוכחות האלה, אלא גם לא גילתה אותן לקוראי פסק הדין שהיא כתבה. אתה הבנת את זה אדון חרד??? המשפט התנהל בדלתיים סגורות, ורק כשקראתי את פרוטוקול עדותו של ראש היחידה לאבטחת אישים בשב"כ, שלרוב רובה אין סימן וזכר בפסק הדין שכתבה "כבוד השופטת נאור", הבנתי עד כמה היה גלוי לעיניה שהדברים שהיא כותבת בפסק הדין מנוגדים לאמת העובדתית. אתה מבין מה אני כותב לך: האמת העובדתית היתה גלויה לעיניה, והיא כתבה בפסק הדין דברים המנוגדים באופן מוחלט לאמת העובדתית הזאת. אז תקרא את המאמר שבקישור שלהלן, ותבין מה היא לקחה: המשפח.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
משאל עם=פורים24.3.2016ימחץאותם
  ע_הראל   27/11/15 08:48
מה אנחנו טמבלים? יש לנו כלי דמוקרטי חזק (מוחץ!) שטרם הפעלנו אותו; הרי נתניהו / כחלון משקשקים מפני כנופיית השיפוט הפאשיסטי (בג"צ +פרקליטות +יועץ משפטי) ולא יעזו לגעת בה (וגם אין מה לכעוס עליהם). §¥§¥§ אך נוכל לעקוף את "הפחדנים" הללו, אם אנו הציבור נדרוש לקיים משאל עם (ביום ה' פורים 24.3.2016 שהוא יום בחירה לשכירים), על חבילת רפורמות לריסוק אסכולת השיפוט הרקובה (וננצח ברוב מוחץ של 55%) כולל: §¥§¥§ 1) פיקוח חיצוני הדוק על הפרקליטות, והחלפת כל הגרעין שלה בחוזים אישיים בלבד; §¥§¥§ 2) פיצול משרת היוע"מ לממשלה ל3, תביעה כללית לחוד, ייעוץ לממשלה לחוד, וחוות דעת לגבי חקיקה לחוד, והמרת כל משרות הייעוץ וחקיקה למשרות אמון בלבד! §¥§¥§ 3) שינוי התקנון ושידרוג ההרכב של הוועדה לבחירת שופטים (תוך החלפתם או בחירתם מחדש של 50% מהשופטים שנבחרו בידי ברק/בייניש), ובוודאי ביטול מנהג הסיניוריטי הארור (וכמובן בחירת נשיא/ה חדש לפי השיטה החדשה - במקום מרים נ. שלא נרתעה מלהציב את הילדים שלה בתור מגן אנושי כדי לכסות על הפשעים החמורים של הפאשיזם המשפטי).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
היא הטילה 20,000 שקל בצ'יקצ'אק
  במו עיני ראיתי   27/11/15 05:34
כשהיא ישובה מנונמנת ליד גרוניס עת אדם מבוגר ביקש סעד מפני תאגיד גוזל בדרך פסולה נוגדת חוק שהיה אמור להרתיח את בית המשפט גרוניס גרש מעל פניו את האומלל הסב ראשו לראות שנאור מסכימה וכתב, בערך כך, העתירה נדחית העותר ישלם 20,000 הוצאות (לתאגיד הגוזל) שכן בא לפנינו בטרם ההליך הקודם הסתיים שקר - ההליך הקודם הסתיים שנה לפני כן ! גרוניס יודע שההנוכחים או הקוראים לא ידעו מה היה לפניו, נאור יודעת גם שהעותר יוכל לערער למנורות, ולספר להם מה עשו לו גרוניס ונאור ומשפחה שלמה הושלכה לגורלה המר, צ'יק צאק, וגרוניס קורא לתיק הבא דוגמה למי ששואל מה היא לקחה... ויש האומרים שבפגיעה בחלשים, גרוניס ונאור הסכימו תמיד ..
כתוב תגובה ל- במו עיני ראיתי
וזו כבוד השופטת הנאורה -
  הטית הדין   27/11/15 08:01
נבחרה לנשיאת בית המשפט העליון! אוי לנו, שאשה כזו יושבת בתפקיד רם כזה. שאלה: עד מתי ישלטו אלה, מעוותי הדין, בישראל?
כתוב תגובה ל- הטית הדין
דברי מר באום כאן מקובלים
  לידיעת גב' נאור   26/11/15 21:13
על מרבית אזרחי ישראל. אכן, השופטים, למרבה הצער, רחוקים מאד מן הציבור, ומסרבים לרדת אליו. הציבור גם הזדהה עם דברי ח"כ יוגב והסכים עמם לחלוטין.
כתוב תגובה ל- לידיעת גב' נאור
היא שומרת על הגנב המושחת אולמר
  איל   28/11/15 07:33
כתוב תגובה ל- איל
קח לעזה את אסכולת השפוט הרקובה
  ע_הראל   28/11/15 19:55
לך ולכל הטמבלים מסוגו של איל, ראו דבריי בתגובה 13 למטה לגבי חפותו של אולמרט משוחד בהולילנד ובכלל. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
רוצה לחנך נבלות?>לךעל משאל עם!
  ע_הראל   29/11/15 06:44
בואו נפעיל את הכלים הדמוקרטיים העוצמתיים שעומדים לרשותנו; ראה נא הצעתי למשאל עם בהמשך תגובה זו 3. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
3
נאור
  אשה רעה   26/11/15 20:38
כתוב תגובה ל- אשה רעה
היא לא
  כבש 44   26/11/15 22:53
מרים אלה מר-שלולית....היא לא נאור אלה חושך על פני תהום.
כתוב תגובה ל- כבש 44
4
נאור חיה בארץ אחרת
  באום   26/11/15 20:44
לנאור נדמה שמאיימים עליה אבל זה רק נדמה לה.היא פשוט לא מכירה איך מדברים בארץ.היא חיה כנראה בארץ אחרת ממה שאנחנו חיים.אם היא רוצה שנתחיל לדבר כמו המשפטנים ורק אז היא תסכים להקשיב,אז שתשכח מזה.אם היא והקליקה לא יחזירו לעם ישראל את הנחלות שהם לקחו במרמה ובכחש,היא עוד תאכל מרורים הרבה זמן.לדעתי צריך להשאיר לבג"צ רק את הענינים הפליליים ולהקים גוף עליון שיטפל בעניינים שנוגעים לעם, לציונות ולארץ.בגוף הזה יהיו גם שופטים אבל לא רק.לא יכול להיות שמשפטנים שכל מה שהם יודעים זה לעשות קומבינות,יקבעו את עתיד העם והארץ ויהיו אחראים על המוסר.משפטן שמופקד על המוסר זה כמו קונדיטור שמופקד על כולוסטרול נמוך,אין קשר.
כתוב תגובה ל- באום
רעיוןבימש"ט לחוקה=נוצץ/לא זהב!
  ע_הראל   29/11/15 06:18
הרעיון של פוליטיקאים שמתמנים בתור בית משפט כביכול לפרש את החוקה - אינו מתאים לארץ, משום שקיים חשש של דתיים וגם חרדים שהוא יהיה מוסד חילוני להכעיס, ואף עלול לשמש תקדים לקואליציה חילונית של שמאל / ימין - ללא שיתוף חרדים ואף לא ציונים דתיים! §¥§¥§ לחילופין ראה נא הצעתי למשאל עם - לשם העברת הרפורמות באסכולת השיפוט הרקובה לאלתר (שכולן מקובלות על הימין ודתיים וחרדים לדעתי), בתוך תגובה 3 לעיל. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
השופטת נאור אתם עושים מאמצים
  צורי   26/11/15 21:32
עליונים להביא לתחושת הבוז של העם הזה למוסד שהוא חשוב מאין כמותו בדמוקרטיה. לא המוסד בזוי אלא אלה השוכנים בו. לא זכור אותו יחס לבית המשפט בימי השופט שמגר וקודמיו נהפוך הוא הוא היה סמלשל הערת הציבור. מאז ימי ברק באה שחיקה באימון הציבור עם האג'נדה של הכל השפיט והפך את בית המשפט למוסד אליטיסתי דוחה ומנוכר. ולאחריו הגיעה תואמתו או נכון יתר צילו של ברק בדמותה של בייניש ולאחריו היה נדמה שהמוסד החשוב הזה הפך למוסד גריאטרי, ועכשיו את. עד היום הציבור אינו שובע נחת ממך נקווה לשיפור תדמיתכם בעתיד. בינתים לא כך נראים הדברים
כתוב תגובה ל- צורי
6
מוזכר יוגב -לא מוזכר מי איים
  מיכל מירושלים   26/11/15 21:54
מוטי יוגב לא איים לפגוע פיסית (ויש להסתייג לחלוטין מדבריו וכוונותיו) - ולפי דברי כבוד השופטת נאור המאיימים על ילדיה בוודאי לא איימו שיקנו להם גלידה - אלא שיפגעו בהם - אז אין הקבלה בין שני המקרים. וטוב היה לו היו מזכירים שמות המאיימים - אחרת זה ייהפך לכאלם פאדי.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
7
פסיקת המסתננים-פרופסורים שתקו
  שתיקת אנטלקטואלים   26/11/15 22:27
כתוב תגובה ל- שתיקת אנטלקטואלים
8
ככה תתנהגו לפני שופטים
  אור לי   26/11/15 22:29
חוקים חדשים: כך תתנהגו כשאתם מוצאים עצמכם מול שופט/ת - 1. יש לשול את נעליכם לפני כניסה לאזור בו נמצא השופט /ת. 2. מיד לקוד קידה עמוקה עד שהמצח נוגע ברצפה. אח"כ יש להשתטח על הרצפה עם ידיים ישרות ולא לקום לכריעה לפני שאתם מצווים 3. אין להסתכל על זין פני השופט/ת בשום אופן- המבט תמיד על הרצפה 4. אין לפנות לשופט/ת בשום צורה -אלא אם נשאלת שאלה 5. התואר הנכון הוא הוד מעלתך ירום הודו שליט ישראל הנעלה. 6. כאשר אתם מצווים לעזוב את המקום עליכם לזחול על גחוניכם אחורה 6. ברי המזל שבינכם יזכו לנשק את רגלי השופט/ת ו / או את אחוריהם. העונש על עבירה של אחד החוקים הללו הוא מוות בשמן רותח.
כתוב תגובה ל- אור לי
כתוב נחמד, תודה.
  יהושע2   27/11/15 10:30
כתוב תגובה ל- יהושע2
די לבכיינות=משאל עם 24.3.2016!
  ע_הראל   29/11/15 07:37
יש לנו כלי דמוקרטי מוחץ שטרם הופעל - משאל עם! §¥§¥§ ראה נא פירוט דבריי - בתוך תגובה 3 לעיל. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
9
אריה ומרים נאור - חפרפרות
  קרניאל   26/11/15 23:19
אריה נאור, בן לוותיקי התנועה הז'בוטינסקאית, מכר נשמתו לשמאל והפיל בפח את יצחק שמיר. גם אשתו מרים, שמצטלמת איתו באירועי בית ז'בוטינסקי, היא חיילת נאמנה של השמאל.
כתוב תגובה ל- קרניאל
10
במקום להיות שופטת הוגנת...
  וולבלה   27/11/15 05:13
מי שקורא את פסקי דינה של נאור וקורא גם את החומר בעניינים האלה מבין חיש קל את המניע לסתום לציבור.. הרי איש עוד לא כתב עליה או על גרוניס.. משהו חיובי, לא חוכמה לא יושר לא רגישות לחלש נאדה כלום ! אבל כן תמצא שהיא מטילה הוצאות עתק על אומללים שבקשו סעד מפני אנשי שררה לשיטתה הם צודקים עוד לפני שטענו משהו.. ובדרך זו מעודדת את ההשחתה המתגברת למקרא זעם הציבור על פסיקותיה ופסיקות רוב חבריה, שמן הסתם לא ישנו את דרכיה, נותר לה לפגוע בשליח, ואת אין ספק שהיא יודעת,
כתוב תגובה ל- וולבלה
11
"אגדע את ידו"
  להם מותר הכל   27/11/15 05:44
גב' נאור רוטנת על איומים, אבל כשאחד משוכני משכן בית המשפט (מישאל חשין) איים על שר המשפטים דאז (פרידמן): "מי שירים יד על העליון, אגדע את ידו" - היא שתקה.
כתוב תגובה ל- להם מותר הכל
12
השופטת נאור מהגרועות בשופטי
  הניה   27/11/15 06:16
ישראל, ורק קחו לדוגמה את התנהלותה המוזרה בנושא אהוד אולמרט? היא לא תרשה להכניסו לכלא למרות פשעיו המצטברים כדי 10 שנות מאסר. למה? כי היא חוששת לראות את ידידתה הציירת המהוללת עליזה, מגיעה בימי ששי לכלא רמלה עם סנדוויצ'ים שבעלה הנוכל אוהב. האם יש תקדים לעיכוב כה ממושך של החלטת העליון בתיק כה ברור?
כתוב תגובה ל- הניה
הפסיקי לבלבל עם אולמרט=לא שייך
  ע_הראל   27/11/15 09:10
אין ראיות להרשיע בפלילים את אולמרט בהולילנד, כי אף אם נניח שיוסי אולמרט קיבל כספים (ממי?) דרך הזונה השכונתית ש.דכנר (שגם זה לא הוכח) - הרי אין שום ראיות לקשור זאת כלל לפרוייקט הולילנד, קל וחומר לא לאהוד אולמרט. §¥§¥§ וגם בטלנסקי אף מטומטם לא ירשיע ראש ממשלה על סמך שקרים ברורים (למען בצע כסף!) של השמנה המפלצתית ההיא שנראית כמו תפוח אדמה מרוח בזפת.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
הראל? אולי אולמרט? מאפיה!
  בבר   27/11/15 11:04
על מי איים פואד בן אליעזר (העומד לפני הגשת כתב אישום על שוחד ועוד) שירד מאולמרט אם הוא לא רוצה 10 כדורים בגב? מאפית אולמרט פואד הירשזון.
אני מאמין שחיילי מאפית אולמרט העבירו איומים על שופטי העליון שישלמו בחייהם אם לא יזכו את אולמרט.
אתם לא יודעים ולא משערים איזו מאפיה מסוכנת יש לאולמרט
כתוב תגובה ל- בבר
ע.הראל, שפר את סגנונך, ושימוש
  הניה   27/11/15 11:45
במילה "זונה" מתאים רק לאדם נמוך מצח כמוך, שאני עוקבת אחריך ואחרי הדברים שאתה כותב, ונראה לי שרק פסיכולוג טוב יוכל לגמול אותך מהשטויות הממלאות את מוחך. אגב כמה אתה מקבל מאולמרט כדי לדבר בשבחיו ובשבחי אחיו העבריין הנמלט, יוסי.
כתוב תגובה ל- הניה
להניה פרמיטיבסקי<ביטוי מושאלOK
  ע_הראל   28/11/15 19:25
אכן קשים אנאלפבתים ופרמיטיבסקים (כמו הניה) לישראל כספחת! §¥§¥§ ובכן מותר בוודאות100% להשתמש בביטוי זונה כאשר הוא מושאל לסיטואציה אחרת (שלא משתמע ממנה העיסוק בפועל במקצוע העתיק ההוא), לדוגמא כפי שעשיתי לגבי ש.דכנר שהעיד בבית משפט על עיסוקו בתור "מאכר" (שמחלק כספי שוחד "לשימון" פקידים ואנשי שררה) ואין בזה שום גסות רוח חלילה, הן משום שאינו אישה, והן משום שבית המשפט "גמר עליו את ההלל" בתור שקרן סידרתי אשר "ידו בכל ויד כל בו"! §¥§¥§ ובקרוב בס"ד אני מקווה לכתוב מאמר על תעשיית הזנות החדשה לישראל, דהיינו נשים שעושות שימוש ציני בילדיהן כדי לסחוט עוד כספים מאבות גרושים, לאמור "הב עוד כספים - אחרת לא תראה יותר את הילד" (בנוסף למזונות המנופחים שאסכולת השיפוט הרקובה משיתה על אבות גרושים, תוך רמיסת התיקון משנת 1981 לחוק המזונות - אשר קובע כי על האישה להשתתף במזונות ילדים בהתאם ליכולתה הכלכלית)! §¥§¥§ וכמובן גם כאן אין שום גסות רוח חלילה, משום שברי לכל אדם שמדובר בביטוי מושאל, ואין הכוונה לעיסוק במקצוע העתיק - אלא פשוט בזנות מסוג חדש דנדש! §¥§¥§ מכל מקום אני בעד לתרום למכשפה הניה מטאטא חדש, כי המטאטא הישן שלה אינו ראוי יותר לטיסה (איבד את ה Airworthiness שלו)!
כתוב תגובה ל- ע_הראל
13
יהירות וחוצפה משפטית
  עיניים פקוחות   27/11/15 07:04
ובין היתר ימונה "גורם ממונה בלשכה המשפטית בהנהלת בתי המשפט שירכז את הטיפול בנושא. במסגרת תפקידו יפעל הממונה בתיאום עם גורמים נוספים במערכת ומחוצה לה". כך ללא בושה מודיעה לנו גב' נאור כי מעתה ואילך יהיה מפקח מטעם הנהלת בתי המשפח שיעקוב אחר התבטאות האזרחים ויפעל יחד עם גורמים נוספים. מעתה הנהלת בתי המשפט תהיה גם משרד חקירות ומעקבים. נגמרה להם הבושה , וכן צריך להקטין את כוחו של ביהמ"ש העליון ושל השופטים. נמאס מכל חברי הכנסת שמגנים עליהם ומשתפים פעולה. בעבר הצבעתי לכחלון שהתנגד לפגיעה בכוחו של בית המשפט ולכן לא אצביע עבורו בבחירות הבאות. ניטרול כוחו העודף של ביהמ"ש הוא בחיינו כי הוא מעקר את תוצאות הבחירות והופך אותנו לנתינים ולא לאזרחים עם זכויות שיכולים להשפיע. הבחירות הפכו להיות סתם חותמת גומי. והודעה קצרה לגברת נאור וחבריה- אנחנו לא פוחדים מכם ואל תהלכי עלינו אימים. אנחנו בני חורין כפי שנולדנו ולא ניתן לך ולחברייך להשתלט על הדמוקרטיה.אתם הפסדתם את המאבק גם אם יש ענין כזה או אחר שתנצחו בו. התודעה על תפקידו והתנהלותו של בית המשפט העליון ובג"צ כבר חוצה קווים ומפלגות.פשוט הגדשתם את הסאה.
כתוב תגובה ל- עיניים פקוחות
אל נרבה טענות לביבי/כחלון/דרעי
  ע_הראל   29/11/15 06:36
כפי שלא נבוא בטענות אל חייל שמפחד מהמלחמה (שזה רגש טבעי), כך גם אל נא נבוא בטענות אל 3 ראשי המפלגות הנ"ל - אשר משקשקים מפני כנופיית השיפוט הפאשיסטי (בג"צ +פרקליטות +יועץ משפטי). §¥§¥§ אדרבא, אם לשיטתך אנו העם לא מפחדים מהכנופיה הנ"ל, הרי יש ביכולתנו להכריע בסוגיה הזו באמצעות משאל עם - ראה נא הצעתי בנדון בתוך תגובה 3 לעיל. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
14
תרשו לי לא להתרגש מדמעות-
  יוסי אבידור עו"ד   27/11/15 10:17
התנין ששופכת לפנינו הגברת הראשונה של עולם המשפט. כל ישראל יודעת כבר שבית המשפט העליון נצבע בצבע של השמאלן הגדול, הלא הוא אהרן ברק, זהו שופט שהסב נזק לעולם המשפט בישראל, ויקח עוד שנים כדי לתקן אותו. בפקולטה למשפטים מלמדים את הסטודנט שני דברים: 1. השופט יורה, ואחר כך מסמן את המטרה סביב החור של הקליע, הווה אומר, שהשופט יודע מראש לאיזו תוצאה הוא חפץ להגיע בפסק דינו, ואת כל טיעוניו המלומדים הוא מכוון לאותה נקודת מטרה. 2. advocatus diabolu= הסנגור של השטן. משפטן יכול להציג מערכת טיעונים משכנעת להגנת צד אחד, ודקה אחר כך, אם יתבקש, הוא יכול להציג מערכת טיעונים הפוכה. כולנו יודעים איך, בהשפעת אהרן ברק, נצבע צבעו של בית המשפט העליון. אז, שהגברת הראשונה של עולם המשפט לא תצטדק כאן לפננו.
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור עו"ד
15
החוקים לחלשים, לא לשופטים
  כנופיות השופטים   27/11/15 17:15
חשין נשאל מה דעתו על פיטוריה של השופטת הילה כהן שהועמדה לדין בבית הדין למשמעת לשופטים בגין כתיבת 14 פרוטוקולים שאינם אמת וכן בגין השמדת בקשות של בעלי דין, והכל במטרה להסתיר את איחוריה לבית המשפט. תשובתו של חשין מדהימה ומקוממת: "אני ישבתי במשפטי משמעת קודמים. הם פשוט לא הודלפו. היו מקרים יותר גרועים מזה, שעברו בלא כלום, נגמרו באזהרה ואף אחד לא יודע, לא שומע. ככה צריכים להיגמר דברים, כי ברגע שאתה מפרסם דבר כזה - באותו הרגע השופט נשרף".
כתוב תגובה ל- כנופיות השופטים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il