s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
כחברה עלינו לשנן את שתי הפרשות ולתת להן ביטוי במערכות חיינו היומיומיים, כחברה עלינו לאמץ את התפיסה החברתית וההומנית לפיה כל בני האדם שווים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קצב בן 70; "לשים קץ לביזוי ולהשפלה"
מאת: איציק וולף  |  11/12/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מסקנה חשובה לנסחטים עתידיים
  מרק_טווין   11/12/15 04:14
אם קצב היה משלם "דמי סחיטה" כפי שנידרש, במקום לרוץ למזוז..הוא היה היום פנסיונר חופשי וחביב, עם בניין כמו פרס , לכבודו.... אבל קצב רץ להתלונן... וגילה להפתעתו שחוקי ההטרדה, הם ללא "פג תוקף" ושיירות לוגיסטיות ניצבות אחרי כל מתלוננת מי שלא הבין שהחוק להטרדה, נהפך לכלי שימושי לחיסול פוליטי ,יגלה זאת עם הזמן כשיוצאו רוב הפיקוד המשטרתי ,הכושל ממילא, במסווה של "מחסניות היסטוריות " (ליטוף, ניסה לנשק, החמיא..) והמסר המרכזי... ניסחטת שילמת...... צא ולמד מקצב, מהניצב..ומהצדק אכזב
כתוב תגובה ל- מרק_טווין
2
לא הביע חרטה שישב כמו אחרים
  פרסי נחש ארסי   11/12/15 05:02
כתוב תגובה ל- פרסי נחש ארסי
עלה בדעתך
  שוחר-שלום   11/12/15 09:37
שאולי אינו אשם? הרי אף אחד אינו בוחן כליות ולב ועדיין יתכן שהשופטים טעו. אם כך, מדוע שיביע חרטה על דבר שמעולם לא עשה?
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
3
איזה רחמים בדיוק יצאו ממנו??
  ועדת שליש   11/12/15 05:41
דחה בקבלנות בקשות חנינה של שפוטים, מכל השררה. שירגיש איך אחרים הרגישו בגללו. קל מאד להיות רע לב כשיושבים במשרה רמה. העולם עגול. שיזכרו זאת כל רעי הלב בכל המשרות הרמות, באשר הם!
כתוב תגובה ל- ועדת שליש
4
לשום פושע אוסלו או שמאלן קיצון
  קורןנאוה טבריה   11/12/15 06:06
בנוסח שמעון פרס זה לא היה קורה!! ואם מה שנעשה למשה קצב לא גזענות עדתית והמשך הסיזון כנקמה בליכוד? אני קוגלגר!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
תזהרי לא להתגלגל במורדות טבריה
  ברוך 1   11/12/15 09:15
כתוב תגובה ל- ברוך 1
נאוה המתוסבכת וריגשי הנחיתות
  שבץ חלובה   11/12/15 09:25
שלא ניגמרים לעד
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
ראי פייסבוק "האמת על משפט קצב"
  אהוד פרלסמן   11/12/15 09:57
זאת לא הפעם הראשונה שאני חותם על כל מילה שלך, אבל אני משוכנע שאפילו את לא יודעת כמה קל להוכיח את מה שכתבת. אז אחרי שאני מנהל מאבק דון-קישוטי של ארבע שנים לשבירת קשר השתיקה שנרקם סביב האמת על המשפט, פתחתי שלשום פייסבוק עם "קהילה" שנקראת "האמת על משפט קצב", ומובטח לך שאם תקראי את המאמר שמופיע בו, את פשוט לא תאמיני למראה עינייך. להלן הקישור למאמר הזה: אמת מחרידה, וקישור נוסף ל"קהילה" הזאת: קהילת האמת והצדק.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
בדיקות .כי את מדרדרת מיום ליום
  נאוה .את זקוקה דח   11/12/15 10:16
כתוב תגובה ל- נאוה .את זקוקה דח
נאוה יקרה, הדברים שכתבת
  לנאוה   11/12/15 11:40
קולעים בול למטרה, והם הרגיזו את הבורים שהגיבו כאן. בבקשה אל נא תקחי לתשומת לבך את דברי הבלע של המנוולים השמאלנים האלה. הם דלים בחשיבה ובשיפוט. המשיכי בדרכך הנכונה. אין ספק שהשופטים היו מורחים ומזכים - אנשי שמאל ולא מזרחים. ולראיה: המגה עבריין אולמרט, תחת לאסור אותו מיידית, מסתובב עדיין חופשי ושמח, עושה עסקים, מוזמן לארנה בירושלים, נואם נאומים, מוזמן לראיונות בטלויזיה, ושופטי הצדק הטהורים שלנו מחרישים ומרוצים בלבם פנימה. בושה וכלימה.
כתוב תגובה ל- לנאוה
אל תשכח שאולמרט הוא בשר מבשרכם
  קורן מטבריה   11/12/15 17:50
ליכודניק ימני בן למשפחה רוויזיוניסטית דור שני בליכוד חלק מקבוצת הנסיכים דור שני בכנסת הוא וקצב האנס כן אנס הם צאצאי דוקטורינת הימין המזוהמת אין ולא היה ולא יהיה להם שום קשר לשמאל
כתוב תגובה ל- קורן מטבריה
ליכוד =אונס=שחיתות=חזירים קפיט
  קורןנאוה טבריה   11/12/15 22:41
קפיטליסטים= עושק האזרחים
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אולמרט.מבית היוצר של הליכוד
  קצב זכאי   12/12/15 00:17
מסתובב חופשי אם היה פרסי היה מזמן בכלא
כתוב תגובה ל- קצב זכאי
5
בהחלט ראוי לחון את משה קצב
  הטיית הדין   11/12/15 06:06
ובמיוחד לאור העובדה שהוא יושב בכלא לשווא. השופטים ובראשם נאור, התעלמו מעובדות בהירות כשמש והחליטו להכניסו לכלא. נקוה שהנשיא הנוכחי ייענה לקריאתו של האח.
כתוב תגובה ל- הטיית הדין
עוד שנה הוא בחוץ עם קיצור שליש
  ע_הראל   13/12/15 02:10
בס"ד! משה קליין כבר לא רוצה חנינה לדעתי (כי משתמע ממנה כאילו הוא מודה חלילה באשמה), וגם השופטים והמעורבים בהרשעת השווא של החף מפשע בניגוד לראיות - גם הם לא יזכו בשום חנינה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
6
הנשיא השמיני
  כבש 44   11/12/15 08:15
משה קצב כלוא עד היום על לא עוול בכפו. אין סוף לעלילות בתי המשפט המחוזי ואחר כך העליון. השופטים הבזויים טומטומים וחסרי הבנה . הם הולכו שולל אחרי תקשורת עויינת שהכתיבה להם איך ומה יהיה גזר הדין. דיייייי להתעלל בכבוד הנשיא השמיני כבוד הנשיא משה קצה ...אותה א- היא אורלי רביבו שיקרה בעדותה וכ"ו...יש לשחרר באופן מידי את כבוד הנשיא השמיני משה קצב.
כתוב תגובה ל- כבש 44
7
האנס קצב נשאר מלך הפרסים
  שבץ חלובה   11/12/15 08:31
של קרית מלאכי ושם עדיין קוראים לו "אדוני הנשיא" כאילו שהוא לא אסיר בכותונת פסים .אני יכל לנחם את משה היקר שבונים לו בית סוהר פרטי למיוחסים עם תנאים מיוחדים ג"קוזי חדרי מסג"ים והתייחדות עם זונות לפי הצורך והלחץ שלמטה... ישבו איתו בגן עדן הפרטי הזה אולמרט לחיאני ושאר המיוחסים..... ואני שואל האם גם מיידוף כלוא בתנאי דה לוקס? למה קצב לא עומד לדין על השוחד שקיבל מאחים גבריאלי כשהיה נשיא והפקיד בידם את חותמת החנינות? הרי תוך כי משפטו התגלה שלקצב יש עשרות דונמים אדמה באזור לוד רמלה אותם קיבל כשוחד מאחים גבריאלי והיועץ המשפטי והשופט עשו את עצמם כלא שומעים....עד היום קצב לא הודה באשמה ומשחק אותה צדיק כמו דרייפוס שניכנס לכלא לפי גזר דין של שופט ערבי אכזר ששונא יהודים ורוצה להתקדם לעליון.קצב לא הודה קצב לא השתתף בתכנית חזרה בתשובה ושיקום עברינים קצב לא ביקש את סליחת הנשים שאנס וקצב חייב לשבת את כל המכסה שלו בלי השליש. אבל אני לא מאמין שהנשיא ריבלין שהוא עצמו היה צריך לשבת בכלא על פרשיות שוחד שקיבל מדודי אפל יעמוד בחץ ולא יתן לו חנינה. הרי שני אלה אכלו מאותו מסטינג של שחיתות. אם קצב פותח את הפה שלו ומספר כל מה שהוא יודע אז ריבלין מודח כבר מחר. לקצב יש תיקים על כל אחד מראשי השלטון ואם הם יפתחו תהיה כאן רעידת אדמה. אז למה הוא לא פותח אותם? הבטיחו לו שאם ישתוק אז יארגנו לו שחרור מוקדם. חוץ מזה תמורת שתיקתו לא שללו לו את הפנסיה והפושע הזה מקבל פנסיה של נשיא מדינה פטור ממס נטו חם לכיס. הרקבון של המדינה הזאת מפזר צחנה בכל העולם. כולם כבר מכירים אותנו באירופה אמריקה אוסטרליה וניו זילנד הפכנו להיות במקום אור לגויים לחושך לעמים.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
אין פוליטקאי מהליכוד נקי כולם
  קורןנאוה טבריה   11/12/15 18:42
מושחתים
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
אנסי לשעבר יתכבד וישלים עונשו
  קצביה   11/12/15 08:50
האנס הסדרתי הזה ,קצב זה שפעל ואנס במשך עשורים מבקש רחמים? ראשית,לא מודע לא נעזב. שנית,הביא על כולנו קלון ובושה לאין קץ. שלישית,הוכח כשקרן ואדם ירוד שבירודים. רביעית,ניצל את מעמדו לרעה בדרך הנלוזה ביותר האפשרית. חמישית,כולם בעולם הפוליטי ידעו על מעלליו של הנחש הארסי הזה. יתכבד הנ"ל וישלים את עונשו עד תום.
כתוב תגובה ל- קצביה
איזה מהאנסים
  יעקב רעננה   11/12/15 11:22
לאיזה מהקצבים האנסים הנך מתכוון . היות וגם ה"צדיק" ליאור קצב הואשם האם נשפט?על אונס של תיירת אצל כושי רמון
כתוב תגובה ל- יעקב רעננה
9
נשיא קצב..
  רוי   11/12/15 09:22
לא היה צריך להיות כלוא אף לא לשניה!! יש להביא לשחרורו....
כתוב תגובה ל- רוי
10
הגיע הדזמן לשחרר
  יוז'י   11/12/15 09:36
פדופילים אנסי ילדים אנסי רחוב זוכים לקיצור עונש ושיקום
תנו לקצב את המשך חייו במתנה
כתוב תגובה ל- יוז'י
11
חנינה לקצב
  יוק   11/12/15 09:39
אמרו חכמים: ישראל על אף שחטא ישראל הוא. הואיל וישראל הוא וישראל הם רחמנים בני רחמנים, יש לעשות חסד ורחמים ולחמול על קצב. די לביזיון שכבר עבר. עלינו לנהוג במחילה ובסליחה.
כתוב תגובה ל- יוק
12
לאוהבי הצדק, היושר והאמת.
  אהוד פרלסמן   11/12/15 10:17
1. נתאר לעצמנו את הסיפור הדמיוני לפיו אישה מגיעה לבית המשפט, ומספרת שלפני עשר שנים היא חגגה את ליל הסדר עם ידיד שלה בביתם של מכרים משותפים הגרים בתל אביב ליד הירקון, ושבסיומו הציע לה הידיד להסיעה לביתה, ובדרך סטה לחורשה ושם אנס אותה. ונתאר לעצמנו שאותו ידיד מגיע לבית המשפט, ומציג בפני השופטים סרט המוכיח שאת ליל הסדר באותה שנה הוא חגג עם בני משפחתו בלונדון. נשאלת השאלה מה נאמר לכשיתברר לנו שבית המשפט בכל זאת הרשיע אותו, כשבפסק הדין נכתב שהיא העידה שהאונס בוצע "במהלך חודש אפריל" (ולא אחרי ליל הסדר), ונכתב גם: "במקרה דנן - הזיהוי המדויק של היום והשעה איננו תנאי הכרחי להרשעתו של המבקש". 2. סיפור דמיוני זה מקביל בדיוק(!) למה שקרה לנשיא קצב, כשהציטוטים (בין המרכאות) שלעיל מופיעים בעמודים 7 ו- 10 להחלטתו של שופט בית המשפט העליון, ניל הנדל, לדחות את בקשתו של קצב למשפט חוזר. 3. ומי שהאמת באמת מענינת אותו, ימצא אותה בקישור שלהלן: צדק צדק תרדוף.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אל תשכח,הקצב היה אנס סדרתי!
  א' מכאן א' משם...   11/12/15 15:42
ועוד רבות האותיות... לא מדובר במקרה אחד או שניים מדובר בעשרות מקרים, עליהם היה ידוע להמון אנשים מהברנג'ה של הפוליטיקה והעיתונות,איש מהם לא פתח את פיו,גם זאת בושה אדירה. זה שרוב המקרים התיישנו, עדיין אינו הופך את קצב ללא-אנס. ההפך הוא הנכון-קצב אנס בריבוע!
כתוב תגובה ל- א' מכאן א' משם...
עובדות מול אגדות מטורפות!
  אהוד פרלסמן   11/12/15 16:48
תשמע, אני לא רוצה להעליב אותך, אבל בן אדם שכותב שהיו עשרות מקרים של אונס שכולם ידעו עליהם, הוא פשוט בלתי שפוי בעליל. בניגוד מוחלט למה שאתה חושב, לא היה שום מחסום בפני התביעה להציג עדויות על עברות שהתישנו, ואכן היתה אחת שהעידה על עברה שהתישנה. אחת בלבד!, ושמה אודליה כרמון. והשופטים כתבו על כרמון שרק "במהלך השנים שינתה את נקודת מבטה על האירועים וראתה בהם במבט לאחור משום הטרדה מינית". אתה הבנת את זה? הטרדה מינית ולא אונס, וגם זה רק במבט לאחור. אז היו שתיים שהעידו על קצב משהו חמור יותר מחיבוק, ושתיהן(!), גם א' ממשרד התירות, שקצב הורשע בכך שאנס אותה, וגם אודליה כרמון, שהעידה על הטרדה שהתישנה, רצו שקצב יקבל אותן לעבודה בבית הנשיא אחרי שהוא לכאורה אנס את הראשונה, והטריד את השניה. אלה העובדות, ואתה מוזמן לנסות לסתור מילה אחת מאלה שכתבתי. ועל הרשעתו של קצב כתבתי בתגובתי הראשונה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
13
למדינה היקרה הזו מערכת משפט
  מגיב ותיק   11/12/15 10:19
המתאימה לסדום.

קצב לא אנס, אולי ניצל יחסי מרות אבל לא אנס.
עיינו עמוקות במאמרים של אהוד פרלסמן.

או שהאמת לא מעניינת חלק מהאנשים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
14
כבר שכחתי שהיה לנו נשיא כזה
  הגוי..   11/12/15 10:29
כתוב תגובה ל- הגוי..
15
מע' המשפט רחמנית רק עם מחבלים
  בן הארץ   11/12/15 11:15
להכניס נשיא לכלא בלי תלונה ובלי הוכחות אם הוא ימני זה "חוקאתי" אם הוא איש סמול זה לא יוזכר בעיתון, קל וחומר שלא יגיע להאשמה
כתוב תגובה ל- בן הארץ
16
גם אתה ליאור לא שה תמים
  gemny   11/12/15 12:50
שמענו בזמנו על מעלליך עם העובדת הזרה שמענו על מעלליו של בנו של קצב ברכבת שניכם נמלטתם בעור שיניכם מלשבת גם כן אין מה לרחם על המשפחה שלכם העצים והתפוחים כולם נמצאים בערימה אחת
כתוב תגובה ל- gemny
17
כמה שזה שונה מחוקי התורה..
  rukh   11/12/15 13:19
לפי התורה חשוד באונס נחקר בכמה מימדים א. עדים למעשה ההתיחדות שלו באופן כללי ולצעקתה והתנגדותה של הנערה במקרה שזה היה בעיר או ללא צעקה והתנגדות במקרה שהיה במקום שומם כגון בשדה ב. הודאה או כפירה שלו במיוחס לו ג. עדות הנערה ובדיקות ע"י הנערה ואמא או עדות של נשים ביחס לבתוליה אם היו קיימים במידה וחסר אפילו שמץ קטן של אחת מהראיות לדוגמא: אם אחד העדים הוזם (למשל כמישהו אחר טוען בעדותו שאותו העד היה במקום אחר באותו הזמן)העדות המרשיעה מתבטלת מעיקרה עד שיוכח אחרת וכיוון שאין עדות אי אפשר להאשים בזה אותו אפילו אם הוא היה מודה בעצמו! (למה שיעשה דבר כזה? יש הרבה סיבות ולא נפתח אותם כאן מקוצר המקום) לחילופין עם הורשע באונס הבתולה.. (ובאם היא רוצה) הוא מחוייב! לקחתה לאשה ולא יכול לגרשה כל ימיו! ואם אינה רוצה בו חייב לשלם לה היטב על מה שעשה בכסף מלא בקיצור לפי התורה אין דיונים מפרכים ומתמשכים על שנים! אין כלא שבו סתם אדם יושב ומבזבז את חייו ובמקרה הגרוע רק לומד איך לפשוע יותר משכניו למאסר או מסתבך בעבריינות נוספת החישוב הנוסף הוא שיתכן שהנערה מציגה מצג שוא ובתחילה נענתה לו ועתה טוענת לאונס לכן גם הפתרון הכספי אם אינה רוצה אותו יעלה כשכר עבור המעשה, וכן אם תרצה אותו הרי שהכל בא על מקומו בשלום מערכת המשפט כיום מעוותת הרבה דינים ופועלת רבות משקולים ביטניים וחוות דעת של יחידים זה לא אני אומר אלא אנשים בכירים במערכת המשפט עצמה למשל הרי כבר התובע הציבורי הראשי לשעבר אמר "שרבים בישראל ובעולם יושבים בכלא ללא עוול בכפם" ישרים דרכי ה' צדיקים ילכו בם ופושעים יכשלו בם
כתוב תגובה ל- rukh
18
קצב זכאי
  בורק   11/12/15 13:43
לא שמענו מכם דבר על הגנב הכי גדול אולמרט,מזה שנה וחצי מעכב , את מתן פסיקתו על הערעור שהגיש אולמרט,למה מחכים שימות מהסרטן,אם היה מזרחי היה מזמן בכלא,בשבילי אולמרט פושע יותר מהאנס קצב,אם באמת אנס,אני 67 שנה במדינה ואומר רק דבר אחד ותשימו אותו כמו שני עגילים באוזניים,שתמיד יזכיר לכם את דברי לא סתם רדפו כל ההיסטוריה את היהודים,הם לא עם הספר,,הם עםהכסףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
כתוב תגובה ל- בורק
19
ליאור קצב מפרש לא נכון את
  אורח   11/12/15 16:01
האמרה: לא אומרים הןפ לפני שקופצים, אחיך משה קפץ פעם אחת יותר מידי ואמר הופ לאחר שנפל, חבל שלא דאגת שלא יקפוץ,
כתוב תגובה ל- אורח
20
שור מועד בכל תפקידיו הציבוריים
  אליהו הנביא   11/12/15 17:19
אכן בושה למדינה, שהענישה עבריין שור מועד בעונש מינימאלי
אחד העם מקבל במקרה דומה מינימום 15 שנה !!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אליהו הנביא
21
כשמגורשי קטיף ביקשו עזרה..
  מידה כנגד מידה   11/12/15 17:44
אם קצב,שנבחר כמייצג את הימין, היה מאיים בהתפטרות,מול הכנות מחנות מעצר לימין, אם הוא היה מאיים שייתן חנינה סיטונית לכל מי שייעצר... הוא היה נזכר כגיבור ,לאומי, ואיש עם עקרונות. ..(וכנראה ההתנתקות לא הייתה מתבצעת) אבל כדבריו...יש שופטים בישראל... ואכן יש שופטים.... מידה כנגד מידה...זה יותר מעונש רגיל
כתוב תגובה ל- מידה כנגד מידה
22
לשחרר את האנס
  מספיק הבושה   11/12/15 18:07
כתוב תגובה ל- מספיק הבושה
23
מי שחוטא שישלם
  צורי   11/12/15 22:12
כבר בשנות השמונים חצי הליכוד ידע על מעלליו של האיש ארור פושע עלוב וקטן מח שאלוהים מבין כיצד הגיע לאן שהגיע. נדון שישב כמו כל הדיוט אחר. היום פושעים מסוגו נידונים ללמעלה מכפול שנות המאסר שהושתו עליו.
כתוב תגובה ל- צורי
24
מושחת שאינו ראוי לשום רחמים
  ז'וז'ו מקרית מלאכ   12/12/15 00:07
מעבר להיותו נשיא פושע גם שקרן גם אנס וגם ביזה את מוסד הנשיאות, אינו ראוי לשום חסד
כתוב תגובה ל- ז'וז'ו מקרית מלאכ
25
קצב קורבן של הימין ההזוי..נשי
  קורןנאוה טבריה   12/12/15 09:21
נשיא מהימין לא חונן אותו ....בושה
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
חחח בושה לימין ההזוי ,גאווה
  קורן מטבריה   12/12/15 10:43
למדינת ישראל האמיתית שאינה תיתן לרקיבון הימני לעשות ככל העולה על רוחו מקומו של האנס בבית האסורים יחד עם שאר חלאות הימין הבזוי
כתוב תגובה ל- קורן מטבריה
26
מהתכנית שלו..כי התגלת חולת נפש
  נ.זהבי סילק אותה   12/12/15 11:07
נאוה קורן צואה אנושית
כתוב תגובה ל- נ.זהבי סילק אותה
27
ביזוי??? השפלה???
  הרי הורשע באונס..   12/12/15 13:06
קצב הורשע בבית משפט, ובעירעור. האם כל אנס היושב בכלא זה בבחינת ביזוי והשפלה??? הדעה האישית של כל אדם במדינה, לרבות בני משפחתו, לעניין ההרשעה, אינה רלוונטית. בית המשפט, הגוף שהחברה הישראלית קבעה כי הוא השופט, פסק אשמה. חנינה אינה כלל אפשרית למי שלא הביע חרטה, ואפילו בתנ״ך נכתב ״ומודה ועוזב ירוחם״ (משלי כ״ח).
כתוב תגובה ל- הרי הורשע באונס..
28
אלמלא הייתה מערכת המשפט רקובה
  לא מכיר את קצב   12/12/15 13:09
אלמלא הייתה מערכת המשפט רקובה ניתן היה להאמין שאם בית המשפט אמר אז ככה היה.. אבל לא ולא, וזאת בצער ובדאגה, הנה היא ארבל מהעליון שלשיטתה אין מענישים ואף לא מעמידים לדין מעלילת אונס בו חף מפשע יגמור את חייו בכלא!! הנה היא אלשיך שמזייפת כדי לפגוע באחר וגרוניס מטייח עבירה בה אדם עלול יה לאבד מקור פרנסתו.. הנה היא התלהמות כל הערכאות מחוזי ועליון במעצר חפים מפשע עת נרצח החייל שייחט ז"ל, ובתי המשפט כוווולם לא אבו לשמוע ולא לראות את הראיות הזועקות שהונחו מול פרצופם, כוווולם שלחו למעצר, ואו אז המזל התערב למראה הטיפוסים היושבים על הכס, הרוצחים פעלו שוב ונלכדו עתה גם נמצא נשקו של שייחט ז"ל, ושוב עמדו חפים מפשע לגמור חייהם בכלא, וכשאלה הדוגמאות לרמת ההוגנות לך תאמין שעם קצב היה אחרת כשספינת פח רעועה כהגדרת היועמ"ש, הפכה לפתע לאניית פאר ההרשעות,
כתוב תגובה ל- לא מכיר את קצב
29
קצב אמרו שיתאבד , לא קרה הכל
  שקרים ומניפולציות   12/12/15 13:09
כתוב תגובה ל- שקרים ומניפולציות
30
ותודה לשמאל הבולשביקי ששוב הוכ
  קורןנאוה טבריה   12/12/15 14:45
הוכחתם עד כמה מנהיג מפ"ם האדומה יעקב חזן צדק לגביכם: "רצינו לגדל דור של אפיקורסים וגידלנו דור של בורים ועמי ארצות"!! אחת השיטות הבולשביקיות הידועות לשמצה היא כשאי-אפשר להתמודד עם עובדות נוהגים הבולשביקים-שמאלנים להגיב בלעג כמו עמלק, הגחכה, והתנשאות לריק במקרה הטוב-במקרים הגרועים יותר נהגו הבולשביקים לאשפז בבתי חולים לחולי-רוח כל מי שלא התיישר עם השקרים והעלילות-סרק סרק- או שסיים את חייו 'בתאונת דרכים' ובמחלת הסרטן= שלא נדע! לדוגמה, מי שאייכמן בחר בו להיות המתווך בהצעה 'סחורה תמורת דם' - יואל ברנד שנבגד ע"י מפלגתו והוסגר לבריטים בחאלב במקום להתמודד עם ההצעה להציל יהודים תמורת סחורה. וכשעמד ברנד לפרסם את ספרו בפרשת קסטנר איים עליו טדי קולק המפא"יניק באישפוז בבית משוגעים. דוגמה אחת מתוך מאות! כך אני מרגישה כשאני מציינת עובדות = במקום להגיב עניינית ולהפריך את העובדות שאני מציינת-בוחרים שונאי השמאל הבורים והבולשביקים בדרך הקלה והאופיינית להם: לקלל ולגדף = אך לפי הגידופים והמשטמה אני יודעת ומבינה עד כמה צדקתי והאמת כואבת! אז בחג אורים זה, אני מאחלת לכל המלעיזים להמשיך ולגדף אותי כמה שיותר ושאני אזכה לחשוף עוד ועוד משקרי השמאל לדורותיו= אמן!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
31
הסיבה היחידה שקצב בכלא היא
  שהוא ניצח את פרס   12/12/15 18:53
הדוברים של מרץ הם ששימשו כדוברים של המתלוננות. המתלוננת הראשונה שבשלה התלחיל הכל והיא זו שניסתה לסחוט את קצב, התברר שעסקה בזנות. הפרקליטות אפילו לא זימנה אותה להעיד. למחרת הניצחון על פרס, פתחה הפרקליטות המושחתת בחקירה נגד אחיו של קצב שהיה אז ראש עיריית קרית מלאכי. הסיבה האחת והיחידה שקצב נכנס לכלא היא כי הוא ניצח את שמעון פרס.
כתוב תגובה ל- שהוא ניצח את פרס
אכן כן
  בן הארץ   12/12/15 23:46
כתוב תגובה ל- בן הארץ
32
כן. חנינה לקצב. מידת הרחמים.
  יצחק. באר-שבע   12/12/15 20:59
גם "למקוננות" היה חלק בענישה.
המתלוננות התערטלו פומבית - כאשר היה להן נוח
כתוב תגובה ל- יצחק. באר-שבע
33
קצב
  יוסף עמנואל בן בר   12/12/15 22:58
זה כואב הסיפור הזה ואנ ימקווה שאפשר לעשות משהו בעינין למרות שהנפשות בקטע או חסרות רחמים... או סרוטות... מי היה מאמין שהקטע הזה להכניס נשיא מכהן לכלא יעבוד תודה לידיעות אחרונות ושמעון היקר
כתוב תגובה ל- יוסף עמנואל בן בר
34
הגיע הזמן לשחררו , הרשעת שווא.
  אבי123   12/12/15 23:55
כתוב תגובה ל- אבי123
35
התבשרנו שרונאל פישר עומד מאחור
  קורןנאוה טבריה   13/12/15 05:08
מאחורי הפללתו של קצב-מדוע לא מדווחים לנו על כך?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
התבשרנו חחח מי זה התבשרנו?
  קורן מטבריה   13/12/15 09:38
את והפנטזיות שלך
כתוב תגובה ל- קורן מטבריה
לנאוה: זה לא פישר, זה השופטים!
  אהוד פרלסמן   13/12/15 12:23
למיטב זכרוני אמרה השמועה שפישר הציע לקצב לסגור לו את התיק תמורת שוחד, אבל זה לא אומר כלום על מה שבאמת היה במשפט. ומה שהיה במשפט זה שהוכח לשופטים שזו עלילה, והם התעלמו מההוכחות האלה, והרשיעו אותו. אז פתחתי "קהילת פייסבוק" שנקראת "האמת על משפט קצב", ואת מוזמנת לקרוא את מה שכתוב בה בקישור שלהלן: משפט דרייפוס הישראלי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
36
הניצבים חופשיים והזכאי יושב
  יהודי גאה   13/12/15 10:17
בזמן שכל הניצבים כולל הרב ניצב ...נתפסים עם המכנסים למטה והידיים והפה במקומות אסורים והם מהלכים חופשיים . אותם מושחתים הגישו כתב אישום נגד אדם שכנראה במקרה הגרוע עשה פחות ממה שהם עשו זהוי מדינה מושחתת . זו אותה מדינה שמשליכה נערים ואבות לכלא בלי דין ובלי דיין רק בשביל לסחוט מהם הודעה על מה שלא היה ..לא פלא שסופה של המדינה הזו קרובה בצורה הזו אין לה עתיד הכל רקוב
כתוב תגובה ל- יהודי גאה
37
מצבו ? קשה לו ?מה חשב הבראה
  אובלי   29/12/15 14:22
מצבו קשה? מצבו הנפשי קשה? ובכלל קשה לו.... מכירים מישהו שיושב בכלא וקל לו ? זה עבריין מספר 1 במדינה ,לא מביע חרטה,לא מביע צער, מיילל ובוכה וגם רוצה שחרור מוקדם. למה מגיע לו פרס? שיישב ויחשוב כל יום על מעשיו ועל הנזק הבלתי הפיך שהביא על כל אלה שהוא הטריד. לא לשחרר בשום אופן.
כתוב תגובה ל- אובלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il