|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
מנחם רהט
מנחם רהט
הגאון היהודי בסדר גודל בלתי נתפס, שזכרו הלך ונשתכח מאז פטירתו, אשר חי ומת תחת מעטה סמיך של מסתורין, חוזר בימים אלה למודעות הציבור בזכות שני מפעלי מחקר וזכרון שנחשפים עכשיו: ספר חדש...
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ארגון טרור שמטרתו לערער את היציבות
מאת: איתמר לוין, איציק וולף  |  03/01/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לא ייתכן שביצע את הרצח לבדו
  מי הוא השמפניה?   3/01/16 11:48
כתוב תגובה ל- מי הוא השמפניה?
2
שב"כ שקרנים. אין שום ראיה
  חשדנית   3/01/16 12:01
חוץ מהודאה שנלקחה בהתעללות. מה שווה הודאה כזאת ? אפס ! תיק זדורוב מספר 2.....נקווה שהנציבה גרסטל תבדוק את זה לעומק
כתוב תגובה ל- חשדנית
אז נהגו בהם דוגמת המחבלים
  הגוי..   3/01/16 16:11
הפלסטינים שהודעותיהם כבילות ותקינות ובית המשפט מכיר בהן ואת לא יוצאת משום מה להגנתם על חקירות כוחניות הרבה פחות רכות מאלה שזכו להם הנאשמים ברצח המשפחה. למה זה? אני הייתי בטוח כי את רודפת צדק קשוחה ולא מתפוצצת כבועת סבון למראה נאשם ברצח ומה לעשות והוא יהודי? אמרתי לך פעם בימים ההם, את בכיוון הנכון כמעט כמעט אלה שאינך על הדרך הנכונה.. "לא תרצח" ועוד 9 דיברות, הן הדרך הנכונה ולפני הכל, "ואהבת את .... בכל לבבך ובכל מאודך וגו' ורק אחרי זה כבד וגו' ולא,, וגו'. משמע אם עברת על 1 מ 10 אלה, שיקרת באהבתך את.. אינך ראוי עוד. הינך נפל אדם ולא יותר מכך. נפלים כאלה אצל האויב לא חסרו מעולם, אך די ב 1 נפל כזה כדי שיסריח את העם כולו, אם נותר עדיין עם כזה.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
3
יופי של עלילה!
  טיל אוילנשפיגל   3/01/16 12:04
מתח, דראמה, אשקן, סוף פתוח - כל הכבוד למי שהמציא את הסיפור! קיבלתם רשות מהשב"כ להעתיק את הצ'יזבאט?
כתוב תגובה ל- טיל אוילנשפיגל
4
הלו הלו עצור! :::
  עוד סתם אזרח   3/01/16 12:33
אמת היא אמת. שוב זה לא עניין של לנצח זה עניין של: אמת היא אמת, כמקור נוסף: inn.co.il ראו המעשה חמור מאוד, מיותר להרחיב, עם זאת: מה שפורסם בזמנו שהיה לפחות בן אדם (יתכן יותר) שנשארו בשטח זמן מסויים, כלהבין: עוד ושאנשים יצאו בוערים מהבית, כדי לוודא את התוצאות. נדמה לי שזה גם היה כהופיע מהעדויות: מהעדויות בשטח. זאת אומרת: מעשה נבלה עם כוונת רצח: רצח מכוער לשמו וזה לא מה שכתוב כאן, מה שכן כתוב: שהנאשם ברח מייד לאחר השלכת בקבוק התבערה. ####: שוב ומבלי להצדיק את המעשה, אבקש הגם ועוד סתם אזרח שוב: להעלות העדויות ולבררן כמבלי להצדיק מעשה שכזה. אמת היא אמת. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
5
אייפה ואייפה
  חוסיין אובמה   3/01/16 12:59
מעודי לא קראתי בשום כלי תקשורת פירוט כה רב לגבי אישומים כנגד מחבל פלסטיני. לא חסרות דוגמאאות. למשל רוצחי המשפחה באיתמר. זורקי בקבוקי תבערה על משפחה ושריפתה. על כן נשאלת השאלה מדוע כאן מפרטים כל כך את כתב האישום? האם זו תקשורת הוגנת? ללא משוא פנים? התשובה ניתנת כבר בהתחלה. לא רבתי. אז לכם אנשי התקשורת הפסיקו לתפוס כותרות על גב יהודים. זהוא זלזול בעבודת עתונאי. ואסור לשכוח דבר חשוב. הנאשמים חפים מפשע עד שבית המשפט יחליט אחרת.
כתוב תגובה ל- חוסיין אובמה
6
להבדיל מהאבא של החשוד מערערה.
  ההורים שותפים,   3/01/16 13:51
הוא גילה אזרחות למופת ודיווח על בנו החשוד ברצח, ואילו ההורים של רוצחי דומא שותקים ומחפים על הרוצחים, ולכן שותפים לפשע.
כתוב תגובה ל- ההורים שותפים,
7
רוצחי המשפחה
  ולדמיר   3/01/16 13:59
א. אין כל ספק כי יש להעניש את מרצחי המשפחה . ב. ואולם,מנגד אין מקום לרדיפת כל מתיישבי השומרון ויהודה ולשים עליהם תגית כי הם מרצחים בפוטנציאל. ג. אין ספק כי ראש ממשלה זה ,החושש כי בבחירות הקרובות דמותה והבולדוזר שקוראים לו ציפי חוטבלי לאיעזור להיבחר מחדש . ד. ומשכך,ומשראש ממשלה זה חפץ בקדנציה נוספת ,מעמיד הוא את אנשי ההתיישבות בשומרון כמחבלים בפונציאל שיש להיזהר מקיומם . ה. מעשה זה של דמוניזציה של מתיישבי השומרון אינו אלא מרמז על שאיפותיו של ראש ממשלה זה ,שאיפות שהתגלו אף בעבר בימי ברק כשר ביטחון , שאיפות לחסל את ההתיישבות בשומרון ובבנימין כדי שלא יפריעו לו להשיג שלטון . ו.משמעשים אלו האחרונים מצידו של ראש ממשלה זה מוכיחים עד היכן שפלותו של אדם מגעת ,עד היכן מוכן הוא ללכת כדי להכפיש ולהשמיץ אזרחים טובים ונאמנים !
כתוב תגובה ל- ולדמיר
8
על ראש השבכ
  בוער הפיברוק!   3/01/16 14:52
תעמולת כזב של השמאלנים בשבכ-איזה טרור יהודי? היכן כל הראיות ההוכחות והעדויות? אם יש לכם את כל זה מדוע אתם מוציאים הודאות בכוח ולא מאפשרים מפגש עם עורכי דין? היכן כאן הטרור? 'סכנה שתבעיר את המזהת? מלחמת עולם 3? סכסוך עם העולם המוסלמי'?... בינתיים ישנו כאן טרור ערבי מתחת לאף ולא עושים דבר!! אך זה כידוע טפטוף, קומץ ואין צורך לעשות הכללות!! עוד תעמולת כזב מבית היוצר של שמאלני השבכ!
כתוב תגובה ל- בוער הפיברוק!
9
ארגון שמטרתו לתפוש את השילטון
  הגוי..   3/01/16 15:09
ובכל מחיר. ארגון יוצאי ה"בית היהודי" המשתמש בציונות ומסתתר אל מאחורי דגל ישראל. רוצח 1 מהם כבר הסריח את מדינת ישראל כאשר רצח את יצחק רבין. רוצח 1 אחר, יוצא מאותו הבית, הסרים את העם כולו ברבים כאשר רצח משפחה שלמה. מעניין מה יש עכשיו לרב "ליאור" לאמר בחשך הזה ומדוע זה הוא ואשר כמוהו שותקים היום וממלאים פיהם מים אם לדעתם מותר להרוג ילדי גויים, מה שנתן גושפנקא רוחנית נפשית לרוצח ושותפיו הקטנים וה"גדולים" ב"תורת המלך".. אולי כי היום הזה הם מבינים כי ידיהם לא רק שהיו בדם הזה, אלה שידיהם טבולות עד מרפקים בדם הזה.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
גוי. הבית היהודי כולו אשכנזים
  הפרעאנק   3/01/16 16:40
וה"המבצע" ממוצא מזרחי.איך זה יכול להיות? שאלת את עצמך איך בכלל יכול להיות שכל נוער הגבעות זה אשכנזים וכל פיגועי מה שנקרא בגבלסית תג טרור מבוצע ע'י פרעאנקים. גם בעלילת דם של הילד הערבים ההומו תפשו פרעאנק ותפרו אותו,אלה יודע למה? פשוט, לפרענקים אין גב כמו ללבנבנים, לא יפילו תיק על לבנבנן ולא יתפרו תיק ללבנבנן למה הלבנבנים מקושרים היטב בשילטון של השבט הלבן,ברוב המקרים שהלבנבנים עוברים עברות אפילו של רצח מקילים ואפילו מעלימים עין, זה למה יש רוב מוחלט של מזרחים בבתי הסוהר.
כתוב תגובה ל- הפרעאנק
וגם כנסיית הדגים תפרו שני
  אחים פרעאנקים   3/01/16 17:39
כתוב תגובה ל- אחים פרעאנקים
כעת אתה מבין למה בית זה מסריח
  הגוי..   3/01/16 20:10
ולמה גם אתה מסריח מגזענות לא פחות מהם.. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
10
לא ברור לי
  באום   3/01/16 15:53
למה בעצם השב"כ מוציא מינשר פוליטי לכל דבר המדבר על אירגונים שמתנגדים לממשלה ולמדינה ורוצים להמליך מלך ורוצים לכפות מדינת הלכה ועוד דברים שברומו של עולם שכל תפקידם בסך הכל הוא לסכל פיגועים ולמצוא אשמים בטרור.זה לא תפקיד הממשלה לדבר על דברים כאלה? זה לא תפקידו של ראש הממשלה לדווח לנו על מרידות ונסיונות הפיכה?מה יש לשב"כ להכנס לתחומים שהם לא בסמכותו בכלל? אז אחת מהשתיים.או שהשב"כ הוא השולט ולא הממשלה ואז מטבע הדברים הוא שמדווח לנו על מהפכות ומרי,או שאין בידם כלום בנושא הפלילי ואז הם מנסים להכשיר את פעולותיהם במניפסטים בומבסטים על אירגוני סיקריקים שעולים מן המדבר ורוצים להמליך מלך.משהו פה מעוות בכל הנושא בעיקר שראש הממשלה ושר הביטחון הפקירו את זירת הדיווח לעם לאנשי השב"כ.אירגון שאמור להיות חשאי פתאום ניהיה גם משרד ליחסי ציבור ומנסה לשכנע את העם בצידקת דרכו.זה כמו שהרמטכ"ל יתחיל להסביר לנו למה הוא הפציץ בסוריה.לא,אתה תפציץ בסוריה כי אתה איש ביצוע,הסברים אני רוצה לקבל מהדרג המדיני.
כתוב תגובה ל- באום
11
ממתי אדם אחד זה אירגון טרור
  שמטרתו לערער את   3/01/16 16:34
היציבות? ואיך זה שכל נוער הגבעות זה אשכנזים ותמיד זה שעושה את התג מחיר זה פרעאנק? פשוט, לפרענקים אין גב כמו ללבנבנים, לא יפילו תיק על לבנבנן ולא יתפרו תיק ללבנבנן למה הלבנבנים מקושרים היטב בשילטון של השבט הלבן,ברוב המקרים שהלבנבנים עוברים עברות אפילו של רצח מקילים ואפילו מעלימים עין, זה למה יש רוב מוחלט של מזרחים בבתי הסוהר.
כתוב תגובה ל- שמטרתו לערער את
12
--אין ראיות בכלל, רק 'הודאה' ע
  סקירת האמת והעובד   4/01/16 06:11
הודאה, אין ראיות בכלל, רק 'הודאה' עצמית שנלקחה בכוח, ואין שום דבר אחר שתומך בה... ולפי החוק, לא ניתן להרשיע אדם, רק בגלל הודאה עצמית שלו, זה כבר קרה במקרים רבים, ולכן הובהר החוק הזה שוב.... ראיות, כאמור, אין שום ראיות בכלל, ואין הוכחות שהנאשם הזה או אחרים יהודיים עשו זאת או בכלל היו שם באותו לילה בסוף יולי אין עדים, אין ראיות פיזיות, אין דם, דיאנאיי, טביעות אצבע, שאריות בגדים, שערות וכד', פשוט שום כלום.... שיחזור, לגבי הסיפור ההזוי על ה'שיחזור' לכאורה לא רואים ממש שיחזור, רואים רק אחד מתנחל שהולך ומטייל כמה מטרים עם עוד אזרח, וכמה שצופים ממרחק, ואחד שמסנוור הצלם כדי למנוע קטעי צילום והנסיון שלהם להטעות אותנו ע'י סיפור החלונות והבקת'ב לכאורה נזרק על החלונות היו סורגים, אז איך אפשר לנסות 'לפתוח' אותם? או לזרוק בקבוק פנימה? רואים בכל התמונות והסרטים באופן ברור את כל הסורגים, וזה כבר שובר את כל התיאוריה שלהם ואת כל ה'שיחזור' ההזוי הכל רמאות והלבשת תיק שלל האירועים כנגד משפחה זו, שריפת 4 בתים ועוד מכונית של כל 3 האחים לאותה המשפחה, בכל מהלך 2015 ומי שרף את הבית של עוד אח, חודש אחכ ?? ומי שרף בית של אח נוסף ואחר גם לפני יולי? ועוד מכונית שלהם בפברואר? הכיתוב, הכיתוב על הקיר יש בו קליגרפיה יותר מידי מסוגננת ובסטייל של מוסלמים ולא יהודי שכתב זאת המבצעים, לדעתי זה ערבים שביצעו, עקב סיכסוכים פניימיים עם המשפחה, מה שמסביר מדוע שרפו לאותה המשפחה , ל-3 אחים, 4 בתים ומכונית במהלך השנה זה יכול להיות רק ערבים, ואולי אולי גם אנשים שבשליחות השב'כ, סוכני שב'כ או שמפניות למיניהם, אם ערבים או יהודים מעצרי היהודים, מדוע עצרו בין 10-20 יהודים מעל חודש, מהם עוד 4 במינהלי כבר 5 חודשים? אם כולם האשימו בכל הכותרות ובכל המדיה, כי מעורבים בדומא ולבסוף מה קרה?? הוגש כתב אישום הוזי רק נגד אדם אחד בלבד ?? אז מה קרה לכל הכותרות על כל אלה שנעצרו לפני 5 חודשים, (היו כ-4) ולגבי כל אלו שנעצרו לפני יותר מחודש? (היו מעל 10), שאחכ 2 שוחררו בלי כלום, ואחכ עוד אחד קטין שוחרר בלי כלום ונותרו 6,,, כשמהם 2 קשרו אותם לדומא,, ואחכ את ייתר ה-4 מנסים בכל זאת להאשים במשהו כדי להצדיק את עצם מעצרם הלא חוקי, ואת עצם החזקתם בצורה לא חוקית, בלי לראות עו'ד, בלי תנאים חוקיים, עם עינויים ומניעת שינה וצעקות וקללות ומכות קשות ומה לא והכל תוך כדי סחיטת אישורים כלשיהם מבתי המשפט ע'י מצג שווא של שקרים לשופטים חובת ההוכחה, קביעת בית המשפט העליון לגבי חובת ההוכחה, ראו מה אמרו השופטים זה עתה בתיק אולמרט 'פוסקים לפי ראיות' התביעה לא עמדה בנטל ההוכחה הדבר לא הוכח מעל ספק סביר דהיינו: אם אין ראיות והוכחות, אין אפשרות להרשיע הכלל, זה לא משנה מה חושבים ---- זה משנה מה ניתן להוכיח
כתוב תגובה ל- סקירת האמת והעובד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il