s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דן עופרי פורש מקול ישראל
מאת: אלי אלון  |  01/03/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הקריינים של היום
  מאזין קבוע   1/03/16 18:48
הציבור רווה נחת מקריינותם בעבר של בכירי המגישים בקול ישראל, שהיתה מכובדת, רצינית, דיקציה טובה, קול רדיופוני, אינטונציה ראויה, ללא פוזות, ללא התבדחות, והעברית משובחת. (להלן חלק מהם: משה חובב, ראומה אלדר, אריה אורגד, יצחק איתן, צבי סלטון, חיותה דביר, רם עברון, דן כנר, ליאורה גושן, יהודית בן-יעקב, נאוה סביון, ענת שרן ועוד. אח"כ הגיעו קריינים מליגה אחרת. הגרוע ביניהם הוא מלאכי חזקיה, שקריינותו המוזרה והפראית משום מה מוערכת. רבים חושבים שקריינותו מחוספסת ונעדרת נימוסין. שניים: גבי ינון ודן עפרי שכחו שהחדשות אינה תוכנית בידור ומדי פעם השחילו בדיחות-דעת לתוך הטקסט. שאר הקריינים הנוכחיים הינם בינוניים למרבה הצער. ריבי גדות המגישה את החדשות כמעט יום יום - אפורה. קולה נשמע עייף ונגרר. האינטונציה שלה אינה ראויה, לעתים היא נשמעת כמציגה מעל במה. עולה ויורדת ללא צורך. איריס לביא אינה מעודנת, בקולה יש זלזול מה במאזין. אמוץ פרידמן מגמגם, במיוחד בקול המוסיקה. זהר סדן - אחד הגרועים מבין קרייני קול ישראל. רץ ודוהר, מזלזל בריש הלשונית ולעתים חצי מהדורה נקראת בפיו בריש גרונית, בולע את המלים ולא מובן תמיד. קולו לא רדיופוני ולא נעים. יגאל רביד ממש לא מובן וקריין גרוע. אלה הקריינים של היום למרבה הצער. קריינית חדשה יחסית הינה מצויינת - זו ריקי הראל שניחנה בכל המעלות של קריין טוב (מגישה בכל הרשתות ובכולן היא טובה). היתה אחרת שאף היא טובה - שירה אלבוחר, אבל היא נטשה את הקריינות לצערי. מזלנו ששלושה קריינים ותיקים מוזמנים מדי פעם לאולפן ומנעימים לאזנינו את החדשות באפן הראוי והנכון (איתן, סלטון וכנר).
כתוב תגובה ל- מאזין קבוע
בשנה האחרונה הצטרף לצוות
  על עופר נחשון   2/03/16 08:13
הקריינים גם עופר נחשון. יש לציין את הגשתו הנעימה. גם הריש הלשונית שבפיו היא טבעית. הוא רציני ויציב בקריאת הטקסט.
כתוב תגובה ל- על עופר נחשון
עופר נחשון טעון שיפור
  קול ירושלים   3/03/16 08:51
עופר נחשון קורא את החדשות בקול רפה ורך ובחד גוניות. הוא מצליח להרדים את המאזין לקראת סוף המהדורה. אכן יש לו הכישורים וחשוב שישתפר.
כתוב תגובה ל- קול ירושלים
טענות מוזרות
  משה, עורך-דין   2/03/16 14:13
טענותיך נגד מלאכי חזקיה הן מוזרות. מלאכי הוא קריין ברמה גבוהה, מהטובים שבהם. לא רק קול ערב, אלא גם אינטונציה נכונה, דיקציה והיעדר מוחלט של שגיאות בהגיית מילים ושמות לועזיים. ניכרת השכלתו הכללית והאינטליגנציה שלו. הצגתו כקריין "פראי" ממש מגוחכת. אומנם נכון שהוא קריין ששכחת הוא קובי ברקאי. קולו נמוך מדי ועמום, אך זו עדיין חצי צרה. הצרה האמיתית היא העובדה, שהוא מלעלע ברוקו והמאזינים מכירים היטב את כל בלוטות הרוק שלו, עד לזרא. קריין נוסף, שהתקבל כ"כוכב" לערוץ 1, הוא יעקב אילון. לא ברור לי במה הוא עולה על מירב מילר ועל שותפה-להגשה, ששכחתי את שמו. אילון אף הוא בעל קול נמוך מדי, עמום, מתכתי ומונוטוני. פעמים רבות הוא מדבר במהירות גבוהה מדי, ומקנה למאזין צחושה של התנשאות. השיקולים של הנהלת רשות השידור בבחירה בו מוזרים בעיני, כי לא הייתי משלם לו אפילו שקל אחד יותר מהתשלום לקריין מתחיל. על שדרים ושדריות אחרים, שאינם קרייני חדשות, אפשר למלא כאן מגילות העוסקות בפגמיהם - במיוחד לשון עילגת (לדוגמה קרן נויבך) ומהירות דיבור רבה מדי (לדוגמה עדי מאירי ודקלה אהרן-שפרן). מי שפרשה מרשות השידור, לצערי, היא איילה חסון. נוסף למצוינותה כעיתונאית ולאינטליגנציה שלה, אהבתי לשמוע את הגשתה הנעימה, במהירות ובדיקציה טובות, ואת יכולתה לנהל דיון אינטליגנטי וקולח.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
אדוני האדבוקט ערב טוב,
  על טעמים וריחות   2/03/16 20:00
תגובותיך באתר זה בדרך כלל הינן שקולות, רציניות ומיושבות. אבל כבר מזמן אמרו חכמים שעל טעם וריח אין להתווכח. אזרחי ישראל, כפי הנראה מרביתם, דעתם כדעתך, כלומר, הם סומים וחרשים מלראות נכוחה, בשעה שהם מביעים דעה חיובית נחרצת על אובייקט שלילי ובוטה. אנו נחשבים לעם פשוט ולא מכובד, עם רעשני וקולני, נעדר תרבות, לא מחונך וחסר נימוסים, וזה מאפיין את הקריין המוערך על ידך. אנו עם שהשם "ישראלי" גורם ללא מעט מלונות, מסעדות, מוזיאונים ומקומות ציבוריים אחרים בעולם לסגור שעריהם בפניו (ולא בגלל אנטישמיות). הערה חשובה: לא כולם כאלה חלילה, יש בתוכנו אזרחים מעודנים, מנומסים ובעלי טעם טוב. הערה נוספת: בתחנות שידור בעולם - הקריין שלך לא היה מחזיק מעמד אף לא יום אחד, שכן דרך קריינותו אינה תרבותית. האם האזנת לפרסומות הצעקניות בהן הוא משתתף?
כתוב תגובה ל- על טעמים וריחות
גרמת עוול לקריינים מצוינים
  קול ירושלים   3/03/16 09:05
חשוב שהפנית את הזרקור לירידת הרמה של קריינות החדשות בקול ישראל. על כך תבוא על הברכה. אכן יש ירידה ברמה הן בשל הניהול הכושל של מנהלי קול ישראל לשעבר יוני בן מנחם וד"ר מיקי מירו, הן בשל הסרת הרסן וחוסר הנחיה מצד מנהל מחלקת הקריינים והן בשל ליברליות היתר של היועצת הלשונית רות אלמגור-רמון. יחד עם זאת אבחנותיך הן סובייקטיביות וקיצוניות. גרמת עוול משווע למספר קריינים מצוינים, שכנראה אישיותם אינה מתאימה להעדפותיך או שבצעת השלכה מפעילויות רדיופוניות אחרות שלהם למהדורות החדשות. שכחת לכלול ברשימת הבכירים את קובי ברקאי, שהוא קריין חדשות מצוין. אמנם יש לו בעיה של חוסר רהיטות (eee) כאשר הוא מראיין בתכניתו המצוינת ברשת אלף "הדברות" וכאשר הוא מנחה את "דין ודברים", אבל אין בכך להפחית מהצטיינותו כקריין חדשות. שכחת גם את אילנה השכל, שהיא מצוינת ורהוטה למעט הריש הלשונית שלה שנשמעת מאולצת ו"אמריקאית". היו גם קריינים/יות מצוינים/נות שעברו לתפקידים אחרים, כגון אורלי מורג וחיה בראל. מלאכי חזקיה הוא קריין מצוין ואין צורך להחביר במילים. בשנתיים האחרונות הוא פורק עול וחוטא בהגייה של הספרה 9 כ"תיישע" המזרח אירופי (שרות אלמגור-רמון מקבלת בברכה כ"גרסת בית אבא" וחבל!). לעיתים הוא הוגה 9 גם בהגיה הספרדית התקנית והמבורכת -- תשע -- וגם את התיישע הארור הנ"ל באותה מהדורה! איריס לביא "אינה מעודנת" — דברי הבל ורעות רוח! היא קריינית מצוינת ורהוטה שמבצעת בדרך כלל רק משמרת חדשות אחת בשבוע בימי שני וחבל שכל כך מעט. לריבי גדות יש קול ערב ודיקציה מעולה, אבל יש לה, כנראה, בעיה במיתרי הקול שגורמת לצרידות רגעית כאשר היא פותחת את המהדורות. מכאן ועד אבחנותיך המרושעות הדרך ארוכה. לא תזיק לך קצת אנושיות! גם היא חברה במועדון ה"תיישע". זוהר סדן, בניגוד לאבחנותיך, בהחלט מתאים לשמש כקריין חדשות הן בשל קולו הערב והן בשל הדיקציה הטובה שלו. אמוץ פרידמן לא מגמגם בחדשות ויש לו רק את בעיית ה"תיישע", שמן הראוי שיתקן. יגאל רביד חזר מחוסר ברירה לקריין חדשות באופן חלקי. כיום הוא לא מקרין בקולו את היהירות והשחצנות המאוסים שאפיינו את קריינותו בקדנציה הראשונה שלו כקריין חדשות. במצב הנוכחי של מצוקה משוועת לקריינים הוא לא מוריד את הרמה. לגבי ריקי הראל נסחפת בתשבחות. יש לה אמנם קול ערב ומזג נעים בהנחיית תכניות ברשת אלף, אבל נראה שהיא התקבלה לקרוא חדשות בעיקר בשל יכולתה לבטא את הריש הלשונית באופן מאולץ. היא אינה מסוגלת לבטא אותיות גרוניות וה"תיישע" וההגיה שלה (…ey, tey, vey) (במיוחד ברשת אלף) בלתי נסבלת. ההחמצה הגדולה של קול ישראל היתה אי מינויה של רויטל עמית לשמש גם כקריינית חדשות. הקול הערב, הרהיטות והדיקציה שלה מושלמים וחבל מאוד שפרשה. כאשר הבית "בפירוק" או (לפי העדכון האחרון שסיפק לנו אריה גולן בטעם ובשנינות ביום שישי האחרון) "בפירוק?", אין להתפלא שחלק מן הקריינים "שבוזים" ונשמעים "עייפים". אין אור בקצה המנהרה. לא מתקבלים קריינים חדשים מבחוץ ובוחרים מבין הקריינים הזוטרים את מי שמסוגל לבטא ריש לשונית. מגייסים את יובל גנור ברוך הכשרונות וקוראים מדי פעם לארבעת הקריינים הגמלאים — יצחק איתן, דן כנר, ליאורה גושן וצבי סלטון —למלא את החסר. הם אכן מצילים את המערכת מקריסה ושומרים על הרמה הגבוהה, אבל עד מתי?
כתוב תגובה ל- קול ירושלים
2
מאוד אוהב לשמוע אותו
  חבל שפורש   1/03/16 19:22
כתוב תגובה ל- חבל שפורש
3
בעיקר צר לי על פרישתה השבוע של
  פלא יועץ   2/03/16 07:55
נאוה מנר כהן.אהבתי את גישתה בתכניות שהגישה והשתתפה בהן.ואת טעמה המוזיקלי הטוב הנוגע ללב.שיהיה להם בהצלחה בהמשך.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
השעה הבינלאומית מתדרדרת
  עין צופיה   3/03/16 09:10
אני מצטרף לצערך על פרישתה של נאוה ננר כהן. היא אכן תחסר מאוד. צרם מאוד שלא נשמעו שום מילות פרידה מערן סיקורל. הוא גייס את הכתב בעל הקול המחורחר זאב שניידר (מינוי פוליטי של הצמד בן מנחם וד"ר זירו) להיות עורך. כמה נמוך אפשר לרדת?
כתוב תגובה ל- עין צופיה
4
מלאכי חזקיה הוא קריין נעים
  ברוריה ממוצקין   2/03/16 15:27
קולו רדיופוני והדיקציה טובה, אם הכוונה ל"דהירה פראית" היא כשהוא מקריא את הנתונים המטאורולוגיים, הרי שאני מסכימה, ואני תמיד מחייכת לי וצוחקת ורואה בזה "זלזול" מצידו לשטויות האלה שנקראים "תחזית מזג אוויר" שהיא תמיד (התחזית) מתעקשת לעשות לנו דווקא!!

לצערי, נשארנו עם כצמן (רשת א') שתמיד מדבר עם עצמו למרות שתוכניתו נקראת 6 משהו ואורח. או משהו דומה. ועם יונה נבנצאל שמגישה ברשת א' את התוכנית הסטליניסטית איך היינו או משהו כזה. האם השניים האלה לא צריכים כבר לצאת לפנסיה???
כתוב תגובה ל- ברוריה ממוצקין
למה סטליניסטי?
  קול ירושלים   3/03/16 09:28
למה סטליניסטי? אנחנו במאה העשרים ואחת! כדאי שתתעדכני -- יונה נבנצאל פרשה לגמלאות. את מאזינה בין היתר לתכניות מוקלטות שלה במסגרת הפירוק האינסופי של קול ישראל...
כתוב תגובה ל- קול ירושלים
5
חבל מאוד ובהצלחה!
  קול ירושלים   3/03/16 09:21
הצטערתי ללמוד שדן עופרי פרש, אבל לא התפלאתי משום שהוא קיבל קשה מאוד את הסגירה של רשות השידור. הוא ניחן בקול מרשים וערב ובדיקציה מצוינת וחבל מאוד שלא נשמע אותו יותר בקול ישראל. מהדורות החדשות שקרא לא היו חפות משגיאות, אבל בדיעבד אי אפשר לצפות למוטיבציה ולשיפור כשהקירות סדוקים והבית מתמוטט. בהצלחה בחייך החדשים!
כתוב תגובה ל- קול ירושלים
6
התבטאת במושגים "סובייקטיבי,
  ל"קול ירושלים"   4/03/16 16:12
קיצוני ומרושע". אך נראה שתארים אלה אולי מזוהים עם כבודו. פרשת כאן את טעמך שלך ודעותיך שלא תמיד חופפות לאמת. הכית טובים ונעימים (את קובי ברקאי שלא נראה שיש בקריינותו בעיה כלשהי - הוא מצויין, את אילנה השכל, את ריקי הראל הטובה אף היא) ורוממת את הגרועים: חזקיה, לביא, גדות, סדן (נוראי, "קול ערב" פחחח). אוי לנו, כנראה שבדרך לקריינות החדשות מצרפים שויצרית המתקשה להגות את הריש הלשונית וזו אודליה זימור הלא טבעית. אכן, מזלנו שמדי פעם יש לנו את יצחק איתן המצויין, ליאורה גושן המצויינת, צבי סלטון וכנר - שמעט התקלקל. הערה לאדוני: יש לכתוב "למכביר" (ולא למחביר). מספיקה שגיאת כתיב כה משמעותית כדי להעריך מגיב.
כתוב תגובה ל- ל"קול ירושלים"
אין זה קשה להבחין שהמתקרא
  הצניעות התום אבדו   5/03/16 09:07
קול ירושלים - הוא איש קול ישראל, אולי אף קריין לשעבר או אחראי על הקריינים. הוא מכיר אישית כנראה כל קריין, על כן האובייקטיביות שלו - פסולה. בעוד אנו המגיבים חפים מהיכרות קרובה שלהם ומגיבים את תחושותינו האמיתיות והכנות.
כתוב תגובה ל- הצניעות התום אבדו
להד"ם
  קול ירושלים   5/03/16 22:21
חבל שגלשת ל"ספקולציות"/הנחות חסרות שחר. מעולם לא הייתי קריין ובוודאי שלא אחראי על הקריינים. אני בסך הכל מאזין ש"גדל על קול ישראל" ושאכפת לו.
כתוב תגובה ל- קול ירושלים
הפוסל במומו פוסל...
  קול ירושלים   5/03/16 22:15
כתבת "יש לכתוב "למכביר" (ולא למחביר). מספיקה שגיאת כתיב כה משמעותית כדי להעריך מגיב." אני כתבתי "מלאכי חזקיה הוא קריין מצוין ואין צורך להחביר במילים." לא שגיתי. אני ממליץ שתעיין ב- "רגע על עברית" מאת רות אלמגור רמון, הוצאת צבעונים (2001) [מספר 18] כלהלן -- "להחביר ולהכביר להחביר במילים או להכביר במילים? להחביר פירושו לחבר מילים זו לזו, ליצור מעין חיבור, להרבות במילים. "אחבירה עליכם במילים ואניעה עליכם במו ראשי" (איוב טז 4) אומר איוב למנסים לנחמו. אחבירה - אחבר מילים זו לזו, ארבה במילים. וחברו אלִיהוּ אומר: "ואיוב הבל יפצה פיהו בבלי דעת מִלין יכביר" (איוב לה 16) . להכביר - לשון כביר וגדול - להרבות. להכביר מילים - להרבות במילים. שני ביטויים קיבלנו אפוא מספר איוב: להחביר במילים ולהכביר מילים ולשניהם משמעות אחת - להרבות במילים. ומה נהוג היום? רגיל יותר להכביר מילים או להכביר במילים. הכברתי מילים או החברתי מילים – שתי ירושות מספר איוב."
כתוב תגובה ל- קול ירושלים
7
השמצות מכווונות.
  מאזין   29/10/17 16:55
מי שכותב הערכות וציונים לכל הקריינים בחודש מארס 2016 .. ערב עריכת רשימות חיסול בטרם הצגתם לתאגיד .. אדם זה המתחזה למאזין הוא איש מתוך רשות השידור .. שמכיר כביכול כל ניואנס וכל שדרן ושמגמתו לפאר אבסורדים כמו ריקי הראל אודליה זימור ושירה אלבוחר.. ריקי הראל כלל אינה קריינית חדשות היא אולי חנפנית גדולה .. אך לא קריינית חדשות.. אודליה זימור לא מסוגלת להגות ריש וגם בלי ריש קריאתה לא ברורה ולא אינטלגנטית שלא לדבר כי נכשלה 16 פעמים בועדות הגשה..והאחרונה שירה אלבוחר כלל איננה קריינית , היא בורה במלוא מובן המילה חסרת ידע וכל מה שעשתה בחייה זה לנגן בגן ילדים. ההשמצות המגמתיות של קריינים ותיקים ומקצועיים לעומת התישבוחות לכאלה שאינם קריינים כמו יובל גנור ועופר נחשון באים במטרה לעשות מהפך תודעתי ושיקרי .. כדי לסלול את הדרך ליובל גנור ואחרות הדרך לתאגיד וכדי לטשטש העניין ולא להראות לגמרי מטומטמים ממהרים לשבח כמה קריינים ותיקים כסלטןן וכנר.. זהו אחד הפשעים הגדולים שנעשו בתוך רשות השידור שמטרת הוקעתם של אנשי מקצוע ותיקים כדי לפנות דרך לחבורת עלובים כוחנית.. כה עצוב שהתאגיד ״קנה״ את השקרים והכניס צפעים לחיקו.
כתוב תגובה ל- מאזין
הפוסלת במומה פוסלת
  קריין   17/11/17 02:42
רבות ההשמצות בשרשור זה. חלקן מפי מאזינים נאמנים, חלקן מפי יודעי דבר וחלקן מפי נפגעי התאגיד. אפשר גם לשער- נפגעות התאגיד. לא יודע מה ההנאה בלבקר קריינים שזו עבודתם ואומנותם ומה הרווח שיוצא למי מהכותבים. וכן, שמעתי על תחושת הסיפוק מלבקר ולא לעשות...ועם זה, כול כך הרבה דיעות וכול כך הרבה טעמים, צריכים להביא את הכותבים למסקנה שלא אלוהי הקריינות הינם, ותודה לו, גם לא בעלי הסמכות לקבוע מי טוב, נעים, רהוט, מקצועי, נעים לאוזן, אינטלגנטי ושאר תופינים. כי בעובדה- אחד חושב כך ומיד שני כותב ההפך ממנו. אז מי שהקריינות חשובה לו, יתכבד לשבח או להציע שיפור בנימוס ובכבוד. ומי שמחפש לשפוך מרתו, שידע זו לא הדרך להיפטר ממנה, וסופו להישאר עם טעם מר ושורף במורד גרונו, ממש בצמוד למועקה שהוא סוחב עמו.
כתוב תגובה ל- קריין
8
שוב
  מאזין נאמן   29/11/20 20:51
דן עופרי שוב פורש מקול ישראל. ואיתו הקרינים המצוינים דן כנר, איריס לביא, צבי סלטון ומלאכי חזקיהו. אמנם נשארים עופר נחשון, ריקי הראל, אודליה זימור הנהדרת וזוהר סדן הנהדר גם כן. הלוואי וישארו כולם!
כתוב תגובה ל- מאזין נאמן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il