|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צו ההרחקה והזכות הקניינית
מאת: טל רבינוביץ'  |  14/05/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ניצול לרעה מחייב עונש קשה
  שכחת העיקר   14/05/09 08:26
שילמת מס שפתיים על תלונות סרק, היה צפוי שאם את מתייחסת לזה תדרשי לפחות עונש הרחקה של האשה מהבית, על תלונת שווא, ומאסר. מכיוון שלא דרשת זאת, יש כאן יותר מהתממות
כתוב תגובה ל- שכחת העיקר
2
טל, את חתיכת חצופה; קבלי קישור
  חייל   14/05/09 09:02
למאמר ראוי:

docs.google.com

כן הקשיבי לזה: youtube.com
 וצפי בסרט הזה:
כתוב תגובה ל- חייל
הרחקת גבר מנכסיו:
  יורם יהודה   15/05/09 10:25
גם הרחקת גבר לדקה אחת מנכסיו / ביתו היא פגיעה בזכותו קניינו החוקתית. במיוחד, בהעדר ראיות (שימו לב למה שהנפקניסטית כותבת במאמרה השטני והשגוי משפטית-עיונית). מ"ראיה קלושה" ("קלה"; מילה מכובסת ל"כלום") הנפקניסטית עוברת ל"גבר אלים" למרות שאין ראיה מעבר לאותו כלום, לעלילת האש(פ)ה כנגדו. מניח שהפנמתם: הדבר בנפשנו. תגובותיכם ההולמות, חובה.
 קיראי, פעם נוספת, מאמר ראוי
כתוב תגובה ל- יורם יהודה
3
חוצפה פמיניסטית רעילה
  גיל רונן   14/05/09 10:36
כתוב תגובה ל- גיל רונן
4
תלונות השווא ומחדלי המשטרה
  אסף חיים פרייס   14/05/09 14:47
שלום רב,
שמי אסף חיים פרייס, פעיל בתנועה למען עתיד ילדינו ומרכז תחום המעמד האישי ופקידות הסעד בתנועה.
כל מי שקורא מאמר זה יכול להבין, אינו יכול להבין או לעמוד על ההבדל הסטטיסטי בין האלימות נגד נשים, שאין אף אחד שחולק על עובדת קיום אלימות זו, ולבין העובדה המצערת, כי במדינת ישראל, דווקא משטרת ישראל מפשלת בגדול ונותנת ידה לפעילות עבריינית של נשים, שכפי שהוזכר במאמר, במעין חצי שורה, מנצלות את האפשרות להגיש תלונת כזב נגד האב, הבעל והגרוש ובכך להפוך אותו לדמות שלילית בעיני כל.
משטרת ישראל פועלת באופן תמוה על מנת להשתיק את העובדה, כי אשה המגישה תלונת כזב ואף חוזרת בה מתלונתה ו/או מתבררת העובדה כי התלונה היא תלונת שווא, משטרת ישראל לא תגיש נגדה תלונה, לא תחקור אותה ולא תעמיד אותה לדין, וכל זאת בהתאם להנחיה מס' 2.5 מאת פרקליטות המדינה המבטלת באופן גורף כל אפשרות של חקירה והעמדה לדין של נשים המגישות תלונות כזב ושווא, תוך שהנחיה זו קושרת בין נפגעי אלימות ומין, בלי יוצא מהכלל. לידיעתכם - 56% מהתלונות המוגשות בשנה הן תלונות שווא ומשטרת ישראל נותנת לפשע נגד האנושות ופשע מגזרי - ואף מודה בכך.
משטרת ישראל נתפסת תמיד בקלקלתה. תנסו להגיש תלונה נגד פקידת סעד או נגד אשה גרושה - ותמצאו ברוב מוחלט של המקרים מכתב שהתלונה נסגרה מחוסר עניין לציבור. אם תוגש נגדכם תלונה, אזי תגיעו עד מהרה לחקירה ולכתב אישום, הרחקה מהבית ומה לא. תנסו "להתחכם" עם השוטר ולומר לו - אם כל האמת הנעוצה בדבר - כי הוא פועל נגד החוק בכך שהוא אינו משלים את החקירה ואינו פועל לאימות והצלבת העובדות כמו העמדה של גירסא מול גירסא ועד מהרה תשמעו את האיום הרגיל, הנדוש וריק מתוכן - כי אם לא תעשו כך וכך יאונה לכם כך וכך.
משטרת ישראל לא מבצעת את עבודתה, וזהו מחדל. ומחדל, רבותיי, הוא עבירה על החוק בידי איש חוק, בהתאם לסד"פ (סדר הדין הפלילי) ולפיו, כל המבצע מחדל בכך שעשה מעשה או שלא עשה מעשה, יחשבו לו אלו כעבירה פלילית.
לכן, ראשית, תדרשו לאמת את הגירסאות ועל תוותרו בקלות כזו. עדיף לשבת ערב במעצר ולבוא בפני שופט על מנת לאמת את העובדות שם אלא אם השוטר מתכוון לעשות את עבודתו.
ניתן ליצור קשר לטלפון - 0503-588699 בכל שעה ובכל יום.
אל תוותרו מראש על זכויותיכם. עם כל הכבוד למשטרה, מערכת המשטרה נועדה לשרת את כלל הציבור ולא את ציבור הנשים המראות עצמן כאילו מוכות ומחפשות תמיכה כלכלית על גב הילדים.
כתוב תגובה ל- אסף חיים פרייס
5
שקרנית וכזבנית פמיניסטית
  ירון זכאי   14/05/09 15:01
אילו היתה תופעה נפוצה של הכאת נשים בישראל היו חדרי המיון בבתי החולים נסתמים תוך שעות. הפמיניסטיות מלמדות את הנשים להעליל על הגברים עלילות כזב מדי שנה מוגשות כ-25,000 תלונות שווא שנחקרות ביסודיות במשטרה על ידי 300 חוקרים (אלמ"ב) שמצוידים בהוראות מיוחדות לפיהן אין צורך כלל בראיות כדי להוציא גבר מביתו!!!
אלפי גברים מגורשים מביתם בצו לתקופות של כשבועיים למרות שהתיקים נגדם נסגרים בלי תביעה כלל!!! אחר כך הנשים ממחזרות את העלילה בבית משפט וזוכות בדיון שטחי בלא הוכחות כלל לגירוש מלא של הגבר מביתו!!!
כ-5.000 גברים נעצרים בפועל!!! מהם מוגשים רק כ-1,000 כתבי אישום!!! לפיכך ברור כי משטרת ישראל סבורה למרות כול ההוראות המיוחדות, לפיהן אין צורך כלל בראיות, כי 4,000 מעצרים של גברים הם מעצרי סרק, ו-20,000 תלונות שווא!!!
חוקרות עתירות סמכויות, תובעות בעלות סמכויות מיוחדות, ושופטות מיוחדות, שכולן אינן זקוקות לראיות מתעסקות באותם מקרים מעטים בחומרה רבה כאשר; הם מוסמכות להחרים כלי נשק ברשיון, לעצור, להטיל עונשים גם על סמך מחשבתן שהגבר עלול בעתיד לאיים על האישה!!! רק עלול לאיים....
לפיכך על פי חשבוני כ-24,000 תלונות זדון מוגשות מדי שנה כאשר על פי אמות מידה שאינן קיימות בשום תחום חוק אחר הגברים מסולקים מביתם בלי הליך שיפוטי, ובלי הצגת ראיות כלל!!!
גם בבתי משפט אין דיון בגופן של הראיות כלל והבקשות לגרש גבר מביתו אינן זקוקות לשום תמיכה, אפילו כאשר יש שפע הוכחות שמדובר באישה אלימה במיוחד המשתמשת באלימות נגד הגברונגד הילדים שלה!!!
גם כאשר המשטרה סוגרת תלונות שווא בסיווג "אין אשמה פלילית" שמשמעותה היא שהחשוד אינו אשם בכלום, וגם כאשר הגברים מזוכים על ידי שופטות, וגם כאשר התובעת המשטרתית מבקשת לזכות את הגבר בעצמה; באף אחד מהמקרים המזעזעים הללו המשטרה אינה מעמידה לדין את הנשים שהעלילו על גבר עלילת כזב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הרבה גברים מגורשים מביתם בכלל בהוראה בעל פה של שוטר, אשר איננו נותן להם אפילו מסמך על כך. כאשר הגבר אומר שזהו ביתו והוא רוצה להישאר; השוטר מודיע לו כי הוא יעצר לכל הלילה. ואם האישה תתלונן למחרת, הוא יעצר שוב לכול הלילה , וחוזר חלילה!!!
כ-300 גברים מתאבדים מדי שנה בשם ההגנה על 12 נשים נרצחות בשנה, אשר רציחתן מהווה אות לפתיחת פסטיבל פמיניסטי בכלי התשקורת על ידי נשים פמיניסטיות שמפמפמות ללא הפסקה את פיזמון הנשים המוכות!!!
התופעה המזויעה הזו כבר הרעילה לחלוטין את יחסי הגברים והנשים בישראל. הנישואין הולכים ומתמעטים. הגירושין מתרבים. הקשרים בין נשים וגברים אינם מביאים ללידת ילדים כבעבר, וליצירת משפחות. הנשים המתוסכלות מבחינות כי יחסיהן עם גברים אינם מניבים משפחה או עושר כלכלי כשאיפתן, ואז הן מתומרצות עוד יותר על ידי ארגוני הנשים ועורכות הדין שלהן להתלונן תלונות שווא במשטרת אלמ"ב שהיא משטרה פמיניסטית שהוקמה במיוחד כדי לענות גברים!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
6
בו נקרא לילד בשמו - הפליה קשה
  יאיר תיבון   14/05/09 15:53
מאד מענין, הפתרון הפשוט הוא לגרש אדם מביתו (אפילו שיודעים שקיים סיכוי מאד גבוהה שמדובר בעלילה)רק משום שהוא גבר... בואו נקרא לתינוק בשמו - הפליה קשה.
לא יותר הגיוני במקום לגרום עוול לגברים רבים כל כך לנסות שיטה אחרת, כמו להעביר את האשה למקלט לנשים מוכות עד לבירור הענין?

למשטרה יש ענין מובהק להרחיק גברים מבתיהם כדי להראות שהם כביכול יעילים... ושאין מקום לביקרות עליהם מצד ארגוני הנשים... אנחנו מקבלים תמונה מאד ברורה וחד משמעית:
הפליה קשה כנגד האבות/הגברים.

ומה עם הניתוק מהילדים?
כתוב תגובה ל- יאיר תיבון
7
מקווה שבנהיגה שתי עיניה פקוחות
  פנצ'ר   15/05/09 06:36
אין בעיה שאת עוצמת עין אחת וכותבת ,
הבעיה שיש שופטות/ים כאלה,
כשמתעלמים מעיקר אפשר לרבע מעגל,
ולהפוך אדום לצהוב..
כך גם עושים לא מעט שופטים/ות
והאמון בהם כבר מזמן בהתאם..
על פגיעה בקשרי אב וילדיו אנחנו לא שומעים אצלה..
על זה שחוק כבוד האדם וחרותו
מתייחס גם לגבר היא לא שמעה,
על זה שאיש לא ישאל אם יש למושלך מביתו
היכן לגור לא מדברים..
וההפקרות משתוללת
הוצאת אדם מביתו אינו עניין של מה בכך
ולא מדובר רק בענייני קניין,
וצריכה להעשות אם בכלל במקרים נדירים ומיוחדים,
ולא על כל גחמת אישה כועסת.
ושופטת מתרפסת.
צריך לקוות שהכותבת לא נוהגת כמו שהיא כותבת
ששתי עיניה פקוחות, והיא מסבה מבט מדי פעם לראות
לאן היא נוסעת...
כתוב תגובה ל- פנצ'ר
8
שיתוף פעולה עם פושעים
  פושע בפוטנציה   15/05/09 08:19
אמנם ליבינו עם המסכנים שנפגעים בגלל שאין להם יכולת להגן על עצמם. ובאמת שהמערכת צריכה לעזור להם ולתת להם מחסה והגנה. אבל מפה ועד לעזור למסכנים לבצע פשעים הדרך ארוכה... והעובדה שהמערכת עוזרת לפושעים לבצע פשעים ומשתפת פעולה משקרים ומעללים עלילות שווא וזועקים זעקות שווא. המציאות שבה מערכת שלמה עוזרת לפושעות להעליל עלילות שווא ולא מעמידה פושעות לדין - זה ביזיון!. המציאות היום היא שגם אם ירשיעו מישהו שהוא אלים - איש לא יאמין!. ברור לכל בר דעת שהמערכת מלאה פושעות. השאלה שנשאלת היא רק מתי הן ישלחו לכלא? עצוב.
כתוב תגובה ל- פושע בפוטנציה
9
מאמר הרחוק מאד מהאמת
  כל האמת ורק האמת   19/05/09 20:13
עו"ד טל רבינוביץ, כל עוד לא תעני על תגובתו של מר פרייס (תגובה 4), אין המאמר אלא בבחינת הטעיית הציבור.

פעמיים נאלצתי לשחרר את בן דודי ממעצר, ולארחו לשבועיים, על לא עוול בכפו.
בית משפט? הצחקתני. מי מגיע בכלל לדיון משפטי? ההרחקה הנה בתנאי השחרור ממעצר. חקירה? נאדה. תלונת אשה נגד גבר על אלימות גוררת מעצר והרחקה ללא כל בדיקת העובדות.

ומאז בן דודי גורר רישומים פליליים על דברים שלא קרו מעולם.
המשטרה כל כך מפשלת עד שראיתי תיק שנפתח על אלימות, רק שלא צויין בו כלל מהי אותה אלימות לכאורה. השוטר אפילו לא טרח לשאול ולרשום מה היה המעשה ה"אלים"...
כתוב תגובה ל- כל האמת ורק האמת
10
תלונות שוא של נשים נגד גברים
  דני חלמיש   20/05/09 10:52
גם אני מכיר, אישית, מקרה של אישה שהתלוננה במשטרה נגד בן זוגה וטענה שתקף אותה (מהיכרות עם הנפשות הפועלות אני יודע שלא כך היה). למרות שבמשטרה התברר שלתלונה אין שחר, ולמרות שאותה אישה כבר הגישה בעבר תלונה דומה שגם היא התבררה כלא אמיתית - למרות כל אלה, הוגש כתב אישום נגד אותו אדם. גם כאשר הצהירה האישה במשטרה, בכתב, כי התלונה היתה כוזבת - לא רק שלא הואשמה האישה בהגשת תלונת שוא, אלא שהמשפט נמשך, עד לתוצאה הבלתי נמנעת - הרשעה.

נראה לי כי אימון הציבור במערכת המשפט יגיע בקרוב לאפס.

דני חלמיש
כתוב תגובה ל- דני חלמיש
11
מי שצעיר שיעזוב את המדינה
  davidg6   23/05/09 20:39
הפתרון לצעירים לעזוב את המדינה,להתנצר אין דרך אחרת,[פנסיונר מנפגעי פשעי מערכת המשפט]
כתוב תגובה ל- davidg6
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il