s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אנטומיה של מאמר אלים
מאת: גיל רונן  |  19/05/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
דמגוגיה סוטה
  אב"ע   19/05/09 20:29
המחבר נטפל את אחת מהפובליציסטים הכי איכותיים באתר - המשפטנית טל רבינוביץ' שסיימה לימודי המשפטים שלה בהצטיינות, מחברת ספרים ומרצה מקצועית בתחום האלימות המשפחה ובתחומים אחרים.
אולי מקנאה.
אולי כהתגוננות מוצדקת.
אך הכל מקרה תוך מאמר חובבני רווי סתירות - כגון -ההודאה כי - "הכותבת אכן מקדישה כמה פיסקאות לאפשרות שהחוק ינוצל לרעה ומודה שבדרך-כלל מדובר בנשים שמשתמשות בו בכדי לפגוע בגברים חפים מפשע" - דבר שממש לא מתיישב עם התקפותיו שלוחות הרסן נגד הגב' רבינוביץ'.
מכל מקום, וודאי שהמחבר נוקט כאן בדמגוגיה סוטה.
כתוב תגובה ל- אב"ע
נאמה שרמוטה מסתתרת בעילום שם
  יורם יהודה   20/05/09 23:05
יורם יהודה (התקבל ביום 30.11.1990 כחבר מס` 14215 ללשכת עוה"ד בישראל), אב שכול לשלושה ילדים חיים, בוגר במשפטים (.LL.B) של אוניברסיטת תל-אביב, מסלול יום I, בוגר השתלמות עורכי דין מועמדים לכהונת שפיטה, וסטודנט לקראת תואר שני במשפטים (כלומר: לקראת תואר "מוסמך במשפטים", תואר הקרוי .LL.M), בדרך לבחירת נציגות גברית מגדרית מהימנה לכנסת
כתוב תגובה ל- יורם יהודה
2
כמה בעלים נרצחים בשנה על ידי
  ארוין   19/05/09 20:47
נשותיהם וכמה נשים? אז מה כל הבלה, בלה בלה הזה שלך?
כתוב תגובה ל- ארוין
סטטיסטיקה. משנת 95 יותר גברים
  היסטוריון   20/05/09 01:36
גרושים שילמו בחייהם את מחיר הגירושין בבתי דין למשפחה.
אפשר לבדוק את מצבם הרפואי של הנותרים ע"י חשיפת המידע.
ניתן לבדוק זאת אם נקבל מידע מבתי המשפט.
אף פמניסטית לא כותבת מה עושים נגד תלונות סרק של גרושות באלמ"ב*.אולי פשוט כי אין מה לעשות,אלא לקבל את תפירת התיקים,לשתוק ולהתפלל לבורא עולם שינקום את נקמותינו. אמנם פשוט יותר לגבש "נוהל גרושת סרק" מאשר להתפלל,אבל מישהם יפסידו מזה.
*אלימות במשפחה-משטרת ישראל
כתוב תגובה ל- היסטוריון
כן ארווין - תעדכן אותנו בבקשה
  מרק   20/05/09 20:56
א. תעדכן אותנו במספר הנשים שנרצחו
ב. תעדכן אותנו במספר הגברים שנרצחו
ג. עדכן אותנו במספר הגברים שהתאבדו לאחר תלונת שווא
ד. מה הקשר בין אלפי גברים מורחקים מדי שנה לנשים שנרצחות? אודה לתשובה אינטלגנטית - אודה לך אם תיקח בחשבון כי גבר המעוניין לרצוח לא יבלם על ידי הרחקה - אם כך נמק על מי ההרחקה עובדת ולמה.

אשמח מאוד לתשובה
מרק
כתוב תגובה ל- מרק
3
אנטומיה של מאמר אלים
  יגאל יגאל   19/05/09 21:54
הכותב צודק. וכל השאר זה ההיסטוריה של הפמיניזם.
כתוב תגובה ל- יגאל יגאל
4
כתיבה שמטרתה העקיפה הכשרה
  יופיטר   19/05/09 22:15
של מעשי אונס והטרדה מינית, כל השאר טפל
כתוב תגובה ל- יופיטר
5
תודה על המאמר-בכל דור יש איזה
  eric   19/05/09 22:45
כתוב תגובה ל- eric
6
כל הכבוד- בכל דור מבחינים ב
  eric   19/05/09 22:51
באיזה שיילוק שלו. איזה אף עקום למרות שרוב היהודים נאים.
באיזה קומוניסט בארץ שרובה קפיטליסטים וגם איזה כמה אלימים בין רוב שנוהג כנורמה. כיצד בחורה שחושבת עצמה חאינטלגנטית מכלילה את כל הזכרים כאילו הם פגומים גנטית.
כתוב תגובה ל- eric
7
מאמר חשוב--כן ירבו
  א מ רול   19/05/09 23:05
כתוב תגובה ל- א מ רול
8
גיל אתה בהחלט צודק - זו אלימות
  מרק   19/05/09 23:17
תלונת שווא היא צורה של אלימות קשה! המתאפשרת מזה שנים על בסיס הסתה ושיסוי כנגד ציבור שלם.
מדיניות של 0 סובלנות כלפי אלימות כנגד נשים ובאותו הינף להתיר 100 אחוז אלימות כנגד גברים באשר הם גברים, ללא ראיות - מדובר במעשה שאין בו לב וראש, לא מוסר ולא תועלת.
אלא שבמסגרת המקובל בישראל בשני העשורים האחרונים יש אבחנה בין אלימות לאלימות ובין שיסוי לשיסוי - כפי שאמרת - אישה קורבן תמיד וגבר אלים ואנס תמיד אז מאוד ברור איך המשוואה מסתדרת - פגיעה בגבר תהיה הגנה עצמית שיסוי כנגד גברים יהפוך לשיעור התגוננות. מחאת גברים תהיה בכיינות וכיו"ב. ארגוני נשים שיכללו את השקר, המניפולציה, והסחטנות לדרגות של אמנות. ותמיד יהיה הגבר ה"אציל" שירוץ להציל את האישה המסכנה ראה ערך גדעון סער - בין אם צריך ובין אם לא.
העניין הוא שהחוק צריך להיות אטום למגדר, וגורמי מקצוע זקוקים לאמות מידה מעט יותר מתוחכמות ממכנסיים וחצאית. ולחשוב שאנחנו מממנים את בעלי המקצוע הללו - שוטרים, שופטים, פרקליטים שאימצו את אמת המידה - מכנסיים רע - חצאית טוב - זה מכעיס כפל כפליים.

כתוב תגובה ל- מרק
9
שיטה שמאלנית טיפוסית
  דני חלמיש   20/05/09 10:59
מדובר בשיטת תעמולה שמאלנית טיפוסית, ויעילה מאד. השיטה פועלת כך:

ראשית, מתחילים מגרעין של אמת - במקרה זה, יש באמת מקרים שבהם הגבר פוגע באישה. על גרעין זה בונים הר שלם של תוספות, ממין הענין ושלא ממין הענין. במקביל, מתעלמים לחלוטין מהיבטים של הנושא שאינם מתאימים לדבר אותו מנסים לקדם - במקרה זה, את היכולת של הנשים לפגוע בגברים ללא כמעט ללא אבחנה.

זו בדיוק אותה שיטה שבעזרתה הפכו את כל הערבים למסכנים ואומללים שאינם פוגעים בזבוב - וכל זאת בשעה שהפצצות מתפוצצות בתוכנו. כאמור, שיטה יעילה מאד.

בנושא תלונות שוא: גם אני מכיר, אישית, מקרה של אישה שהתלוננה במשטרה נגד בן זוגה וטענה שתקף אותה (מהיכרות עם הנפשות הפועלות אני יודע שלא כך היה). למרות שבמשטרה התברר שלתלונה אין שחר, ולמרות שאותה אישה כבר הגישה בעבר תלונה דומה שגם היא התבררה כלא אמיתית - למרות כל אלה, הוגש כתב אישום נגד אותו אדם. גם כאשר הצהירה האישה במשטרה, בכתב, כי התלונה היתה כוזבת - לא רק שלא הואשמה האישה בהגשת תלונת שוא, אלא שהמשפט נמשך, עד לתוצאה הבלתי נמנעת - הרשעה.

נראה לי כי אימון הציבור במערכת המשפט יגיע בקרוב לאפס.

דני חלמיש
כתוב תגובה ל- דני חלמיש
10
ושוב אותן תמונות פמיניסטיות...
  ירון זכאי   20/05/09 11:55
===ראשית אני רוצה למחות כאן על העובדה ששוב בחרו עורכי האתר לעטר את המאמר הזה באותן תמונות אילוסטרציה שמציגות גברים כמכים ונשים כמוכות! ===אילו היתה תופעה נפוצה של הכאת נשים בישראל היו חדרי המיון בבתי החולים נסתמים תוך שעות. הפמיניסטיות מלמדות את הנשים להעליל על הגברים עלילות כזב מדי שנה מוגשות כ-25,000 תלונות שווא שנחקרות ביסודיות במשטרה על ידי 300 חוקרות ומעט חוקרים (אלמ"ב) שמצוידים בהוראות מיוחדות לפיהן אין צורך כלל בראיות כדי להוציא גבר מביתו!!! אלפי גברים מגורשים מביתם בצו לתקופות של כשבועיים למרות שהתיקים נגדם נסגרים בלי תביעה כלל!!! אחר כך הנשים ממחזרות את העלילה בבית משפט וזוכות בדיון שטחי בלא הוכחות כלל לגירוש מלא של הגבר מביתו!!! ===ההוכחה המוצגת בביהמ"ש לאלימות הגבר היא לרוב העובדה שניידת משטרה הופיעה במהירות(עדיפות ראשונה של המשטרה),ולקחה את הגבר לחקירה(מינימום אלפרון) כיוון שהאישה התלוננה(מינימום דבורה הנביאה, שדבר אלוהים חיים בוקע מגרונה).... ===כ-5.000 גברים נעצרים בפועל!!! רק בגלל תלונת האישה! מהם מוגשים רק כ-1,000 כתבי אישום!!! לפיכך ברור כי משטרת ישראל סבורה למרות כול ההוראות המיוחדות, לפיהן אין צורך כלל בראיות, כי 4,000 מעצרים של גברים הם מעצרי סרק, ושאר 20,000 התלונות הן תלונות שווא!!! ===חוקרות עתירות סמכויות, תובעות בעלות סמכויות מיוחדות, ושופטות מיוחדות, שכולן אינן זקוקות לראיות מתעסקות באותם מקרים מעטים בחומרה רבה כאשר; הן מוסמכות להחרים כלי נשק ברשיון, לעצור, להטיל עונשים גם על סמך מחשבתן שהגבר עלול בעתיד לאיים על האישה!!! רק עלול לאיים.... לפיכך על פי חשבוני כ-24,000 תלונות זדון מוגשות מדי שנה כאשר על פי אמות מידה שאינן קיימות בשום תחום חוק אחר הגברים מסולקים מביתם בלי הליך שיפוטי, ובלי הצגת ראיות כלל!!! גם בבתי משפט אין דיון בגופן של הראיות כלל והבקשות לגרש גבר מביתו אינן זקוקות לשום תמיכה ראייתית, אפילו כאשר יש שפע הוכחות שמדובר באישה אלימה במיוחד המשתמשת באלימות נגד הגבר, ונגד הילדים שלה!!! ===גם כאשר המשטרה סוגרת תלונות שווא בסיווג "אין אשמה פלילית" שמשמעותה היא שהחשוד אינו אשם בכלום, וגם כאשר הגברים מזוכים על ידי שופטות, וגם כאשר התובעת המשטרתית מבקשת לזכות את הגבר בעצמה; באף אחד מהמקרים המזעזעים הללו המשטרה אינה מעמידה לדין את הנשים שהעלילו על גבר עלילת כזב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מכאן שזו עבירה שמשתלם לאישה לבצעה. מעטים הם הגברים שיעלה בידם לשכנע את המשטרה לסגור תלונות שווא בסיווג "אין אשמה פלילית", ועוד אח"כ תישאר להם אנרגיה לתבוע את המעלילה ולדרוש ממנה פיצויים בבית משפט...שוב בפני שופטת לענייני משפחה...וסוללת ההגנה של המעלילה!!!!! ===הרבה גברים מגורשים מביתם בכלל בהוראה בעל פה של שוטר, אשר איננו נותן להם אפילו מסמך על כך. כאשר הגבר אומר שזהו ביתו והוא רוצה להישאר; השוטר מודיע לו כי הוא יעצר לכל הלילה. ואם האישה תתלונן למחרת, הוא יעצר שוב לכול הלילה , וחוזר חלילה!!! אפילו היהודים שגירשו בשואה נרשמו כמגורשים, אפילו את מגורשי גוש קטיף גירשו בתוקף חוק מיוחד, שאל פי רישומם כמגורשים הם אמורים לקבל ביום מן הימים פיצוי ראוי... ===כ-300 גברים מתאבדים מדי שנה בשם ההגנה על 12 נשים נרצחות בשנה. מדי חודש נרצחת אישה אחת אשר רציחתה מהווה אות לפתיחת פסטיבל פמיניסטי בכלי התשקורת על ידי נשים פמיניסטיות שמפמפמות ללא הפסקה את פיזמון הנשים המוכות ברדיו, בטלוויזיה ובעיתונים!!! מותם של הגברים עכב התאבדות ומותם של גברים נוספים
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
11
מאמר מיותר ומזיר
  דינמומטר   20/05/09 14:10
כתוב תגובה ל- דינמומטר
12
מאמר מיותר
  דינמומטר   20/05/09 14:17
לא בגלל כשל לוגי וסתירת הדברים, אלא בעיקר משום שהכותב מנסה לפלס את דרכו בין שוביניזם דתי (אנו ציבור חובשי הכיפות. עלאק) לבין מאצ'ואיזם חילוני ישראלי טיפוסי. הוא מייחד סגנון אחד, ודי לעוס, עבור גולשי ערוץ 7, וסגנון אחר מצוחצח ומלוטש עבור הציבור החילוני. גיל רונן, רד לנו מהגב.
כתוב תגובה ל- דינמומטר
אלימות בצילן של דוגמניות
  פולניה   22/05/09 09:52
מה ראה הכותב להתעמת עם אחת הכותבות היותר מוכשרות שצמחו לנו. אדם שמשאת חייו להגדיר מחדש את מהותה של האשה, ככזו שמובילה פרטי מין ממקום למקום בכוחות עצמה, אל יסתובב בינינו. בגבול בין קניה לאוגנדה יש דרישה לאנשים לבנים חדורי אינטליגנציה.
כתוב תגובה ל- פולניה
13
צודק, גיל, כך חשנו גם אנו
  יורם יהודה   20/05/09 16:39
רז משגב ויורם יהודה
כתוב תגובה ל- יורם יהודה
הכל נגזר מתיק אישי של הכותב
  פולניה   22/05/09 09:33
מי כמוך יורם יהודה שמכיר את הכותב לא מאתמול ולא משלשום. בניגוד לרוב הישראלים שמשלמים מזונות לגרושותיהם ונדרסים, וקורעים להם את הצורה, גיל רונן נשוי ללא יהודיה ממנה הוא נפרד ולכאורה החוק מטיב עימו, כאילו נוסח בשבילו במיוחד. מצד שני על אלימות כלפי נשים החוק אינו מתפשר, ואין הבדל לענין דת וגזע.
וגם אני כמו בתגובה של מישהו אחר, גיל רונן, רד לנו מהגב.
כתוב תגובה ל- פולניה
14
גיל'וש, תזכור טוב את השם הזה
  אחת שמתעניינת   24/05/09 09:23
הוא ילווה אותך עד מות אחרון השוביניסטים.
כתוב תגובה ל- אחת שמתעניינת
15
לכל השרמוטות התוקפות את גיל
  יורם יהודה   26/05/09 03:54
באופן אישי: לא נהיר לי הקשר בין דעותיו הראויות במיוחד של גיל לבין אישיותו (אותה, כמובן, קטונתי מלהעריך); התכבדו נא, ככל שנותר למי מכן אבק של גרגיר כבוד, והתמודדנה עם דעותיו ורעיונותיו של גיל לגופן, ללא כל קשר לעובדה מה דתה של אם הנטענים להיות ילדיו ו/או מה יחסו כלפיה; אגב: אם גבר מגדל על חשבונו שלו בלבד את ילדיו, על שום מה יגונה כמי שאיננו משלם מזונות ??? מזונות ??? למי בדיוק ??? תתכבד האשה ותישא במזונות ילדיה ותשלמם לידיו של מגדלם !!! ========== אלו דעותינו !!! ========== יורם יהודה, התקבל ביום 30.11.1990 כחבר מס` 14215 ללשכת עוה"ד בישראל, בעל היתר לאמן שני מתמחים בו זמנית (במקביל), התמחה, בין היתר, גם בביהמ"ש העליון, אב שכול לשלושה ילדים חיים, בוגר השתלמות עו"ד מועמדים למשרת שיפוט, בוגר במשפטים (LL.B.) של אוניברסיטת תל-אביב, מסלול יום I וכיום, סטודנט לקראת תואר שני במשפטים (כלומר: לקראת תואר "מוסמך במשפטים", תואר הקרוי (LL.M., בדרך לבחירת נציגות גברית מגדרית מהימנה לכנסת; טלפון: 054-5-32-66-11.
 פוסט ראוי נוסף
כתוב תגובה ל- יורם יהודה
די עם השרמוטות!
  אחת שמתעניינת   31/05/09 11:36
אישיותו של גיל רונן כאדם פרטי אינה ממין הענין. גיל מותקף עניינית בגלל ניסיונו להצדיק פשעים נגד נשים, אם לא במפורש אז במשתמע. ולעניינך, חתיכת צדיק, מתוך הקישור שהבאת לנו הגעתי לסיפור מביך במיוחד, שלפיו הכרחת את אשתך לחתום על התחייבות לקיים יחסי מין מידי יום, פעמים ביום, ולישון ערומה למעט בימים של מחזור חודשי. אם לא די בהפיכת אשה לבובת מין שלך, הוספת לכתב ההתחייבות סעיף בדבר יחסי מין שלא בדבר הטבע (=לדפוק אותה בתחת, בעעע). לאושרו של המין הנשי, "המסמך" שלך לא עבר את מבחנו של בית המשפט.
זו שמחת עניים, שאינה מספקת אותנו. פה ימשיכו להתעלל בנשים ולאנוס אותן, ורק טיפול כירורגי של כריתת מוט לגברים משתוללים יפתור את הבעיה.
כתוב תגובה ל- אחת שמתעניינת
גם קשקשנית, גם שקרנית:
  יורם יהודה   5/06/09 05:45
לא הכרחתי ולא החתמתי ולא נחתם. היוזמה היתה שלה, ושלה בלבד. קיראי עוד: ועוד קצת; ועוד טיפה
 מאמר ראוי במיוחד
כתוב תגובה ל- יורם יהודה
16
מאמר מבריק - נתוח מדוייק!
  יאיר תיבון   26/05/09 16:29
כל הכבוד לגיל רונן על המאמר המאלף. הניתוח מדוייק הוגן וממצה. שוב גיל מוכיח שאין גבול לציניות הפמניסטית שעובדת כמכונת תעמולה משומנת!
ההגיון הבריא מחייב:
א. שללא בדיקה מהימנה, כגון באמצעות פולגרף, לא יגורש גבר מביתו ולא ינותק מילדיו בשרירות לב.
ב. כפי שגיל ציין בצדק רב, האלימות אם בכלל קיימת אינה חד צדדית ופנים רבות לה. מן הראוי שכל צעד שינקט כלפי הגורם האלים ייושם בסימטריה מדוייקת גם כאשר מדובר בנשים אלימות.
ג. צעד יותר נכון הוא להפנות את הטוענות להפעלת אלימות כלפיהן למעון לנשים מוכות בליווי סיוע נפשי על פני הרחקת החשודים ללא הצדקה אמיתית.
ד. לכל הפחות ראוי היה להקים מקלטים (הוסטלים) לגברים שהורחקו מבתיהם לפחות עד לבירור אשמתם, תוך מתן סיוע נפשי לאנשים אומללים אלה...
ה.מן הראוי היה להבטיח מייד הסדרי קשר בין ההורים המורחקים לילדיהם.
הגיעה הזמן לנתץ את הנחת היסוד שהנשים הן הקרובנות ולגלות חמלה כלפי אותם גברים ואבות שהם הקורבנות של שיטה שמעודדת הגשת תלונות שווא והתעללות באבות.
אי אפשר לתאר ולכמת את הסבל והעוול שעובר אב שהורחק מביתו ללא הצדקה.
כתוב תגובה ל- יאיר תיבון
לא קונה את הסיפורים שלו
  משמורת הוגנת   31/05/09 19:01
ניסיתי לשכנע אותו לטפל בקידום החוק למשמורת הוגנת, אבל הוא ברח מזה כמו שבורחים מבית שעולה בלהבות. כן אלימות נגד נשים, ולא אלימות נגד נשים, כל זה זוטות ובלבולי ביצים, ובריחה מהמצוקה האמיתית של כל הגברים במדינה. המקרה המשפחתי-הפרטי של גיל רונן, כאילו מוזמן על ידי ארגוני הנשים, ובאמצעותו אפשר לבקש מהגברים לסתום את הפה.
גיל רונן, אתה לא פעיל גברים, אתה נימפומן רייטינג.
כתוב תגובה ל- משמורת הוגנת
אתן חצופות, אבל ברמה !!!
  יורם יהודה   5/06/09 05:54
לא את מקרהו האישי-הפרטי מתיימר גיל רונן לפתור אלא את הבעיה המגדרית (הפליית גברים מובהקת על רקע מגדרי); אם לא לפתור, להעלות למודעות, של כולנו !!!
 מאמר ראוי במיוחד
כתוב תגובה ל- יורם יהודה
17
מאמר אלים במיוחד של גיל רונן
  קוז'אק   1/06/09 19:34
הוא מטיף פנאטי לשנאת נשים, זאת כאשר המגדר שהוא אמור לייצג עולה בלהבות הדמגוגיה שלו. גיל רונן החוצה.
כתוב תגובה ל- קוז'אק
18
לכל הפמיניסטיות
  מורה להיסטוריה   4/06/09 12:19
אל דאגה, יש לנו אורך רוח והרבה זמן, ובעיקר יש לנו ביצים גדולות, ונכונות להכנס איתכן לקרב פנים אל פנים ולהכריע את הקרב. תנועת הפמיליסטים היא התשובה.
כתוב תגובה ל- מורה להיסטוריה
אם רק נשכיל להתאחד ולהציב בראש
  יורם יהודה   5/06/09 11:18
את המקצועיים, הנחושים והמורעלים ביותר מתוכינו, אנחנו כבר נזיין (כדין, כדין, אך ורק כדין) את אם האם אם אם אמא של השרמוטות שטוחנות אותנו בגיבוי קוקסינלים הזויים !!!
 מאמר מדהים שלי
כתוב תגובה ל- יורם יהודה
ארגון גברברים. חחה.
  אחת ויחידה   8/06/09 14:34
עד שתנסח משפטית איך אתה מזיין אותנו כדין, בוא תספר לנו מי הולך איתך. אתה בראש או גיל רונן בראש. הבחירה קשה ביותר בין הפה המלוכלך והשרמוטי שלך, לבין החוזר בתשובה גיל רונן, עלאק חוזר בתשובה, נשוי לאפריקאית ואוכל חזיר עם חמאה. שניכם שקרנים עלובים, והוא חובב דוגמניות ויותר שקרן ממך, מגה שקרן.
כתוב תגובה ל- אחת ויחידה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il