|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יחימוביץ': ציונות היא שוויון עם ערבים
מאת: עידן יוסף  |  22/04/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
על איזה שוויון את מדברת
  מקס הזועם   22/04/16 12:09
הערבים שוחטים אותנו, מפוצצים אוטובוסים, רוצחים ילדים וקשישים, שוויון זה שאנחנו היהודים נצא לשחוט ערבים, נפוצץ אותם באוטובוסים, נפוצץ אותם במסעדות בשכם, נרצח אותם, ילדים וקשישים, רק אז תספרי לנו סיפורי שוויון.
כתוב תגובה ל- מקס הזועם
מורשת רביןפרס סרטן בעם היהודי
  העבודה-גרורה   23/04/16 08:09
כתוב תגובה ל- העבודה-גרורה
שוויון עם ערבים לא עם אויבים ה
  קורןנאוה טבריה   23/04/16 15:28
החותרים בגלוי למחוק את מדינת היהודים מעל המפה! ואנחנו הפסיכופטים?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
'אוהבת האדם' בעטה בחושף שחיתות
  ל'יפת הנפש'   22/04/16 14:17
כתוב תגובה ל- ל'יפת הנפש'
3
שמאלנות זו מחלת רוח
  שוחר-שלום   22/04/16 14:31
אין מה לעשות, היא לא מסוגלת לראות את העיוות הנורא.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
שמאלנות זה המקצוע השני העתיק ב
  קורןנאוה טבריה   23/04/16 09:15
בעולם!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
רצתה גוש חוסם עם הערבים
  פיגוע אסטרטגי   22/04/16 16:05
כתוב תגובה ל- פיגוע אסטרטגי
5
מה שחיים הזז אמר זה הציונות
  החוזה   22/04/16 17:15
איןאין הציונות והיהדות דבר אחד אלא שני דברים השונים זה מזה. בוודאי שני דברים הסותרים זה את זה. כשאדם אינו יכול להיות יהודי הוא נעשה ציוני. הציונות מתחילה ממקום הריסת היהדות, ממקום שתש כוחו של העם… דבר אחד ברור הציונות לא המשך, לא רפואה למכה, היא עקירה והריסה. אדרבא היא מסיחה דעתה מן העם, מתנגדת לו, הולכת נגד רצונו ורוחו, חותרת תחתיו ועוקרת אותו, ופורשת ממנו לדרך אחרת, למטרה רחוקה ומסוימת. היא וקומץ אנשים בראשה, גרעין של עם אחר! בבקשה לשים לב: לא חדש ולא מחודש אלא אחר. מי שאינו סבור כך או שהוא טועה, או שהוא מרמה את עצמו." ==================================== הסופר חיים הזז (מראשי ההנהגה הציונית בארץ) – {מוסף הארץ אלול תשנ"ג (1943 כל פיסקה ממה שנאמר מתאימה בדיוק מוחלט למציאות שאנחנו חיים בה.
כתוב תגובה ל- החוזה
וזו האמת אודות הציונות אותה מי
  קורןנאוה טבריה   23/04/16 08:56
מייצגת יחימוביץ שבעברה הצביעה חד"ש=הציונית החד"שה תרזה יחימוביץ'!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
6
לחשוף את פשעי הציונות האדומה ל
  קורןנאוה טבריה   23/04/16 05:38
ליהודים ולמדינת היהודים ולשים קץ כחוק לכיבוש הציוני האדום במדינת היהודים הנגזלת ולהשיבה לבעליה המקוריים!! מדינת היהודים שייכת ליהודיה ולא לציוניה החד"שים הנושאים את שם השואה וישראל לשווא!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
גם הציונות האדומה לא התכוונה ל
  קורןנאוה טבריה   23/04/16 06:03
לשוויון עם אויבים! אלא שוויון לכל אזרחיה הנאמנים ללא הבדל דת! הציונות האדומה מאז ולתמיד העדיפה את הערבים על פני היהודים שנרדפו על ידה !! יחימוביץ' משכתבת את הציונות ואת ההיסטוריה - כצפוי מצאצאי מפא"י האומה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
"הציונות-'מפלגה אינטלקטואלית',
  קורןנאוה טבריה   23/04/16 06:35
הייתה המצאתם של אינטלקטואלים מתבוללים אשר זנחו את הרבנים, חלמו על מודרניות וכיתתו את רגליהם בחיפוש אחר התרופה לדיכאונם". (ברנאוי 218) ציונות שבתאית שאומצה ע"י הציונים החד"שים ממפא"י הנושאים את שם ישראל והשואה לשווא: "...לכן גם בעיצומה של מלחמת העולם השנייה, לא השתנו סדרי העדיפויות: לא הצלת היהודים בתור יהודים עמדה בראש סולם העדיפויות מבחינתו של ברל כצנלסון, אלא ארגונה של התנועה הציונית באירופה"? (שטרנהייל)!! "אני לא רואה בתפקידי להציל יהודים אלא לבנות את א"י". (בןגוריון)!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
זחאלקה בתגובה:"הימין הקיצוני ל
  קורןנאוה טבריה   23/04/16 06:49
לפחות בני אדם. אומרים לך שלום מחייכים לך, אפילו מפלגת 'ישראל ביתנו' מחייכים לנו, אבל מפלגת העבודה הם האבא והאימא של הגזענות, אתם המצאתם את הגזענות. מי שלקח לנו את הארץ(עלילת דם הארץ שייכת ליהודים! ק.נ.)מי שגרש אותנו לא היו אלה שאומרים 'מוות לערבים' אלא אלו שאמרו לנו 'הבאנו שלום עליכם'. בושה וחרפה. מי פגע בנו יותר? הליכוד או מפלגת העבודה? הליכוד בנה התנחלויות ליד הישובים הערביים, אתם בניתם את הקיבוצים שלהם , את הסוציאליזם שלכם על החורבות של האדמות שלנו"! (כנסת 7/9/15)! מיותר לציין שהכפרים הערבים נבנו על ישובים יהודים שנחרבו ע"י הרומאים- שזחאלקה לא יבלבל אותנו עם עובדות היסטורית בדבר פלישתם לארץ ישראל! דבריו לגבי הציונות האדומה והגזענית אמת לאמיתה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
הערבים לא טיפשים-הם תמיד ידעו
  קורןנאוה טבריה   23/04/16 07:02
ש'אהבת הערבים' של צאצאי הציונות האדומה כיחימוביץ',בוז'י ושכמותם - נבעה לא מ'אהבת' הערבים כמו משנאת היהודים!- אותם הפקירו לגורלם כ'אבק אדם' לאחר שדידתם באירופה הנאצית, ובמקביל לשואה רדפו אותם במסע צלב הסיזון ורצחו אותם ב'אלטלנה' למרות הדגל הלבן שהתנוסס על האנייה=כמצופה מציונים אדומים בעלי מורשת אנטישמית-סלקטיבית משיקולים פוליטיים אלקטוראליים!! עובדה היסטורית: הציונות האדומה מעולם לא בחלה באמצעים מגונים לקדש את שלטונה היחיד במדינת היהודים הנגזלת מיהודיה המקוריים וע"ע עלילות הדם: ארלוזורוב,'המרד' ודיר-יאסין, קידוש 'תותחים' ו'שמפניות' !!! שלי, די לשכתב את ההיסטוריה, יושרה אינטלקטואלית זה לא לשקר היסטורית!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
11
עובדה:ציוני ליהודי זאב=שמאלני
  קורןנאוה טבריה   23/04/16 07:07
לימני אויב!הציונות הקטסטרופלית חייבת להסתלק מחיי העם היהודי כחוק!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
בהלול בתגובה:"מפלגת העבודה אינ
  קורןנאוה טבריה   23/04/16 07:12
אינה מפלגה ציונית, אני לא יכול להיות ציוני כי אני ערבי"(1/5/15)!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
מיינרצהאגן בתגובה:"היהודים ניס
  קורןנאוה טבריה   23/04/16 07:22
ניסו לחיות ליד הערבים ולהתייחס אליהם בידידות- אבל שום מאור פנים או התחשבות לא יהיה בהם כדי להניע את הערבים לאהוב אותם או אפילו לחבבם"! במבחן התוצאה, הקולונל מיינרצהאגן ששרת כאן במנדט, צדק יותר מכל הציונים האדומים והחד"שים ממפא"י ההיסטורית לגלגוליה שממשיכים למכור לנו לוקשים,במקום להפיק לקחים ולנהוג בהתאם = ועד כמה צדק מיינרצהאגן ע"ע המפלגה הערבית המאוחדת שסירבה בבחירות האחרונות לערוך אפילו 'הסכם עודפים' עם השמאל האדום שמת באוסלו, אבל ממשיך להתחנף אליהם כמו יחימוביץ',ותשאלו את זהבה גלאון!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
שוויון עם הערבים
  שמעון גרובר   23/04/16 08:27
חברת הכנסת שלי יחימוביץ בחרה, בצדק, לצטט את מגילת העצמאות,"...על יסוד אזרחות מלאה ושווה", כדרכה של הציונות האמיתית, אבל לא הוסיפה ששוויון פרושו שוויון זכויות שמחייב שוויון חובות. כול עוד מנהיגי הערבים מונעים מהנוער הערבי לשרת שרות צבאי או שרות לאומי-אזרחי, אז הם גם מונעים מהם להיות אזרחים מלאים ושווים.




כתוב תגובה ל- שמעון גרובר
15
זכור ישראל, הציונות השבתאית וצ
  קורןנאוה טבריה   23/04/16 08:34
וציוניה המתבוללים אינם מתבססים על 'ציון'- בחירת השם 'ציונות' מתעתעת. מילה שנועדה להטעות בזדון את היהודים הישנים והחד"שים-בדיוק כמו השימוש הזדוני של הערבים-שמאלנים במילה 'פלסטינים'=להד"ם! המכנה המשותף בין 'ציונים ו'פלסטינים' היא ההטעיה המכוונת שנועדה לשדידת מדינת היהודים בדרכי שלום-טרויאני בשלבים ובדמוקרטיה אנטישמית-סלקטיבית-בולשביקית ! הציונות השבתאית-קטסטרופלית זכתה בהכרה בינלאומית וקיבלה מנדט על ארץ חמדת אבות רק מכוח זכותו של עם הספר והקושאן על מולדתו ההיסטורית ובראש ובראשונה בזכות ההבטחה האלוקית שהובטחה ע"י אדון הארץ אלוקי אברהם יצחק ויעקב ובזכותם של שומרי דת משה החרדים לתורתו - שבסירובם להתחפש לציונים ויהודים חד"שים - זכרו אומות העולם למי שייכת הארץ המובטחת על פי חוקי ניל"י !!! הציונות המתייוונת-מתנוונת השתמשה ביהדות כדי לקבל מדינה - והשתמשה במדינת היהודים להגשים את מטרותיה: 1) 'עולם ישן עד היסוד נחריבה'. 2) המרת דת משה היהודית-דמוקרטית-ישראלית בדת הרצל הציונית-דמוקרטית-בולשביקית. 3) "לעקור מן השורש את זרע הטוב באדם, את אלוקי ישראל-הלוא הם: הצדק, היושר, האמת והאהבה לכל בצורה ישראלית"(קצנלסון יצחק)! 4) לא עוד יהודי 'גלותי' 'חשוך' ומזוקן חמוש בתפיליו ומזוזות אלא יהודי חד"ש, נאור, מתנשא, צבר, יפה בלורית ותואר ציוני ששכח מה זה להיות יהודי! "הציונים אינם מנתקים את היהודים מהתורה כדי לקבל מדינה. הם זקוקים למדינה כדי לנתק את היהודים מהתורה"! (הרב חיים פולובייצ'יק, לפני 100 שנה)!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
16
אצ"ג בתגובה:"ראיתים חנפים לרשו
  קורןנאוה טבריה   23/04/16 08:41
לרשות ועוגבים לערב.....הנם מהרסי, כי הם, הכופרים בחזוני - מחריבי"!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
לסיום,תוחזר מדינת היהודים לבעל
  קורןנאוה טבריה   23/04/16 08:49
לבעליה המקורים=די לכיבוש הציוני האדום במדינת היהודים שציוניה חותרים בגלוי להפוך את מדינת היהודים למדינת כל אזרחיה,זועביה ובהלוליה לאחר שהפכו את היהודים ל'כובשים' בארצם מולדתם- די לכיבוש הציוני מתייווני בארץ חמדת אבות- די לכיבוש על רוב המיקרופונים והבג"צים- די דיינו די דיינו די דיינו דיינו דיינו!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
18
נ.ב, הציונית היא קטסטרופה ליהו
  קורןנאוה טבריה   23/04/16 09:23
ליהודים- ולציונים ששכחו מה זה להיות יהודים- ולערבים שלא שכחו ולעולם לא ישכחו מה זה להיות ערבים!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
19
לא נשרוד במדינה דו-לאומית
  מארק   23/04/16 17:32
לצערינו ישראל מזמן הפכה למדינה דו - לאומית.. פתרון "שתי מדינות" חסר משמעות בלי שינוי אזרחותם של ערביי ישראל.. ערביי ישראל קיבלו אזרחות ישראלית בניגוד לחוק בינלאומי.. מהות החלטת האו"ם על חלוקת הארץ היא לצור שתי מדינות לאום עם רוב יהודי מוחלט במדינת העם היהודי .. לכן כפיית אזרחות ישראלית על ערבים בשנת 1952 מנוגדת להחלטת האו"ם.. מייד אחרי הקמתה של מדינה ערבית ממערב לנהר ירדן (עדיף כמובן שיחזור שליטה ירדנית) , ערביי חיפה, נצרת, עכו, גליל, נגב, רהט, סכנין, יפו, ירושלים, לוד וכו' חייבים להפוך לאזרחים של מדינה שלהם החדשה.. אין שום הבדל בין ערבים ברמאללה ועזה לבין ערבים בירושלים ויפו.. ערבים אשר מתגוררים בישראל ישלמו מיסים לרמאללה ומשם יקבלו קצבאות, ביטוח בריאות, תקציבים לבתי ספר וכו'.. אחרי הפרדה כלכלית יבוא גם טרנספר ברצון ויהודים יעזרו לערבים.. במאה 21 ישראל הפכה לחממה לעם הערבי.. לא רק מזרח ירושלים , הרבה מקומות בגליל ובנגב כבר מסוכנים ליהודים .. אם היהודים לא רוצים להמשיך לחיות במדינה דו-לאומית , ותוך דור אחד להפוך למיעוט בישראל, הם חייבים להתכונן למשאל עם (כמו בסקוטלנד), המבוסס על החלטת האו"ם לחלק את פלסטין לשני עמים.. יהודים לא ישרדו במדינה דו-לאומית . . המפלגה אשר תארגן משאל עם בנושא: "שני עמים - שתי אזרחויות" , תכפיל את נוכחותה בכנסת.. אפשר להיפרד מערבים גם בחקיקה בכנסת.. כך למשל נפרדו צ'כים וסלובקים, העמים כמעט זהים .. משאל עם על אופי המדינה יאחד יהודים בארץ ובכל העולם: עשירים ועניים, אשכנזים ומזרחים, חילונים ודתיים, ותיקים ועולים, ימנים ושמאלנים.. הגיע הזמן לשחרר את ה"נכבשים" ולהשוות זכויות ערבים בחיפה ויפו לזכויות יהודים בראמללה ועזה.. אזרחות פלסטינית לערבים, אזרחות ישראלית ליהודים.. שני עמים - שתי מדינות - שתי אזרחויות !
כתוב תגובה ל- מארק
20
הרצל בתגובה:"הציונות היא שיבה
  קורןנאוה טבריה   24/04/16 05:18
אל היהדות עוד לפני השיבה אל ארץ היהודים"!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il