|
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
|
|
|
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20 על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
|
|
|
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
|
|
|
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
|
|
|
אמיר אביבי
המתקפה האירנית כשלה לחלוטין והעניקה למדינת ישראל הזדמנויות להבין את כוחה מול אירן, ליצור בריתות חשובות, לרתום את דעת הקהל העולמית, ולקבל חופש פעולה בעזה ובלבנון עם זאת, המתקפה גם...
|
|
|
שמחה סיאני
איך נפלת גיבור? איך נפלת עידו, אך לא בידיים ריקות השארת אחריך ידיים מלאות במורשת קרב ואהבה למולדת, עם הטוב והפחות טוב שבה בית חם הותרת אחריך אישה וצאצאים שיאהבו את הבריות ואת ה...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
גדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
אדל |
|
31/05/09 17:25
|
|
|
|
שהינו התאום חושב כי תאומו נולד במקום אחר ולא בארץ ישראל אז די לצביעות ולהתחסדות! אתה מעמעם את העובדה כי ה"נכבה" מבחינת ערביי ישראל הינה כינוי לעצם הקמת מדינת ישראל ולא רק ביטוי לכאב...ובכוונת מכוון! מזלנו שלעם יש חושים מחודדים יותר מאשר לכותבים מסוגך....
|
|
כתוב תגובה ל-
אדל
|
|
|
|
2 |
|
|
תוכי יוסי |
|
31/05/09 17:36
|
|
|
|
ואתחיל מהסיפא : "שני תאומים ילדה הארץ הזו יצחק וישמעאל" ישמעאל ניסה שוב ושוב להרוג את יצחק בהרעבה בחנק ובירי ופה ושם בכלי נשק אחרים רבים וטובים מבני יצחק נשפך דמם בארץ הזו. כי ההבדל בין יצחק וישמעאל היה שישמעאל לא היה מוכן (ועדיין אינו מוכן) לחלק נחלתו עם יצחק.
ואשר לזקן, אני מכיר זקן שלא נגעו בו לרעה כי ריחמו עליו וזה נגמר ב"ראה הנה מוטלות גופותינו" ראיתי לוחמים שריחמו על אישה מינקת עוללה ושילמו בחייהם (מנלה ורגב). ראיתי קצין שהיה בסיור עם קצינים ירדנים בשביתת הנשק ונורה ע"י אחד מהם (שמו היה יודקה, זה מהשיר).
|
|
כתוב תגובה ל-
תוכי יוסי
|
|
|
|
|
|
|
בת-שבע ש |
|
1/06/09 11:32
|
|
|
|
לאיתן קלינסקי,
אני מבקשת לצרף את קולי לפנייתך לזבולון אורלב (ואם אפשר, אני מציעה להוסיף מכותבים נוספים למכתב, כל אלה המעלים הצעות חוק ממין דומה ברוב איוולתם וכהות ליבם). אני מוכנה גם לשאת בעונש על דברים שכתבתי בעבר (ושלא אמנע מלכתוב בעתיד) ועל השתתפותי בפעולות הפגנתיות נגד עוולות קשות של מדינת ישראל נגד אזרחיה הפלסטינים מזה דורות.
|
|
כתוב תגובה ל-
בת-שבע ש
|
|
|
|
|
|
|
יהודי גאה, |
|
1/06/09 11:52
|
|
|
|
כידוע לך,(?),
בארץ ישראל לא היו ערבים מאות שנים, פרט למספר קטן של בדוים, באמצע המאה ה-19 הובאו עובדים ערבים לישראל, לעבוד
בפרדסים של היהודים.
כמו כן, מעולם לא היה עם פלשטיני, זואת המצאה של השמאל הקיצוני, ואנשי הקיבוצים.
כנראה, את זועקת לטובת הערבים, כי יש לך חבר כזה ????
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודי גאה,
|
|
|
|
3 |
|
|
humanape |
|
31/05/09 19:32
|
|
|
|
מרוב טוב-לב, או מרוב צדקנות, אבל בטוח שבגלל קושי לוגי, מאמרך, שייתכן שמייצג לא רק אותך, מבלבל בין סוגיית הנכבה לבין סוגיות מוסריות ואתיות. ואין בין זה לבין אלה ולא כלום.
מוסר ואתיקה זו בעייה שלנו. כפרטים וחברה עלינו לשאוף שגם בעתות של אלימות קיצונית - מלחמה - ייקפידו לוחמים ואזרחים על עקרונות מוסריים ברמה הבסיסית ביותר, כמו: תרצח/לא תגנב וכו'. והדוגמאות שלך הם מתחום זה, ולכן המשמיעים קולם בשער העיר לא צריכים לחשוש מחצר המטרה.
לא כך הוא הנכבה. הנכבה, ובכלל רצוי לתרגם לעברית על מנת שמילת הקוד תהיה ברורה למשתמשים בה - אסון או קטסטרופה, היא סוגייה דיגיטלית של אפס/אחד. ללא תחומים אפורים. כאשר X לא מסכים לדרך של פשרה, והוא מנסה להפירה בכוח הזרוע ונכשל, והוא מכנה זאת אסון, הרי שבאסונו אני התברכתי - דהיינו, ניצלתי. ולכם עם אסונו איני יכול להזדהות. וכאשר הוא מבקש לציין זאת בראש חוצות, על להבין שאם הוא לא יציין נכבה, אני לא הייתי יכול לציין עצמאות. ובגללו, בגלל חוסר ההסכמה לפשרה.
ולכן, חוק נגד חגיגות אבל פומביות על אסון שמאפשר לי לחיות, היה צריך להיחקק כבר מזמן. ובעצם, די בחוקים נגד הסתה ואין צורך בחקיקה מיוחדת.
לדעתי, הצורך בחקיקה, או התחושה בצורך הזה נובעת מרעיון הכל שפיט. ולכאורה חופש הדיבור הוא העיקרון המוביל.
דרך אגב, בשני מקרים ידועים, בספרד וביוון, אנטישמים קיצוניים יצאו זכאים כי בתי משפט עליון בשני מקומות אלה העדיפו לאחרונה את עיקרון חופש הביטוי אל מול הסתה גזענית אנטי דתית. לפחות במקרה של יהודים כצד נפגע.
|
|
כתוב תגובה ל-
humanape
|
|
|
|
|
|
|
נגה ק. |
|
31/05/09 20:52
|
|
|
|
מה יהיה דינו של מי שיחליט לקרוא בקול רם בפני קהל את השיר "על זאת" של אלתרמן, ימשיך לקרוא בקול רם את השיר "זוטות" של אבות ישורון, המשוה בין האסון בעירה שלו באוקראינה ובין מה שהוא ראה בלוד....ויסיים בקריאת "המטמון" של אהרון מגד.
אני מתכוננת לקרוא את היצירות האלו בפני קהל של יהודים וערבים. האם על פי החוק אשב בבית כלא שנה אחת ???????.
|
|
כתוב תגובה ל-
נגה ק.
|
|
|
|
4 |
|
|
נחום שחף |
|
1/06/09 10:11
|
|
|
|
מציע לך צדקן יקר לקרוא היטב את הצעת החוק של אורלב, ותגלה שהחוק קובע במפורש אמירות המביאות למעשים (פעולות נגד המדינה ואזרחי המדינה).
מצורף מאמרו של זאב גלילי שיפתח לך צוער רחב יותר בנושא זה (נא עיין בקישורים)
שעיקרם:
- מה"נכבה" לג'יהאד
- הפצצה המתקתקת של ערביי ישראל
- דמוגרפיה וגיאוגרפיה של ארץ ישראל
- ערביי 48 והאינתיפאדה האלקטרונית
- דמוקרטיה ערבית וחלומות באספמיה
- המפה הגדולה של הארץ הריקה
- מדוע קורסות כל המערכות במדינה
|
|
|
כתוב תגובה ל-
נחום שחף
|
|
|
|
|