האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
כיום שכרו היסודי של נהג רכב כבד או אוטובוס קרוב לשכר המינימום,ושכר מינימום אמור להיות שכרו של עובד בלתי מקצועי מתחיל ולא שכרו של עובד מקצועי בדרגה מהגבוהות.שכר יסוד של נהג רכב כבד או אוטובוס אמור להיות שווה לשכרו של מכונאי או מסגר בעל מקצוע מעולה וזה ל 8 שעות עבודה ביום ולא 12.מה שיעבוד מעל 8 שעות אמור להחשב כשעות נוספות בדיוק כמו לעובד מפעל כלומר על שעתיים נוספות ראשונות תוספת 25% ועל עוד שעתי תוספת 50% בדיוק כמו עובד מפעל.את הנהג לא אמור לעניין שהוא התעכב בגלל מנוף מקולקל או עיצומים בנמל או כל סיבה אחרת שלא תלויה בו ולסיים אחת ולתמיד את התשלום לפי "פרמיות" שאת אופן החישוב לא מגלים לו בטענות שונות ומשונות.ברור שכדי לשלם לנהג את מה שבאמת מגיע לו צריך שתהיה אפשרות לשלם את זה ולשם כך לגבות מחירי הובלה בהתאם וללחוץ על הלקוחות ועל הנמלים גם לא לעכב את הנהגים.וכדי שתהיה אפשרות לשלם צריך גם לגבות מחירי הובלה בהתאם.