|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה הוציא את דודו מדעתו
מאת: דודו אלהרר  |  02/06/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה לא ברור?
  אבי קרן   2/06/09 23:27
דודו טופז היה סחורה,הוא מכר עצמו לטלוויזיה(בתקופת הזוהר שלו)במחיר של מיליון דולר בשנה.
כאשר הסחורה שהוא מכר(את עצמו)הפסיקה לספק את תשואה המצופה פשוט הפסיקו לקנותה.
דודו פשוט לא הצליח להפנים שאינו יותר סחורה עוברת לסוחר, ולכן החליט להתנקם באלה שסרבו להמשיך ולשלם לו.
אין פשוט מזה.
כתוב תגובה ל- אבי קרן
2
צר לי
  מישהו   3/06/09 01:33
ששופטים אדם בתקשורת, על סמך הדלפות לכאורה מחדרי חקירה. לא רק זאת, כבר עושים לו ניתוח פסיכיאטרי.

בעיני, מי שאחראי לתקיפות אותם אנשי תקשורת הוא עבריין לכל דבר ועניין. אין תירוצים לדבר כזה. והשאלה במקרה כזה איננה מה עוללו לו, אלא מה הוא עולל לאחרים.

אבל אני לא יודע אם טופז אשם. כל אדם נורמלי, שלא רגיל לחקירות משטרה (וגם עבריינים משופשפים) שיחקר במשטרת ישראל חקירה אינטנסיבית, יבכה. לא רק יבכה, יש כאלו שגם יודו ברצח.

לכן, דודו טופז הוא עוד אדם שנשפט בתקשורת. אם הפרסומים מחדרי החקירות נכונים, אזי אני חש חלחלה מהדלפות חמורות שכאלו מחדרי חקירה. הרי לנחקר אין אפשרות להדליף לתקשורת. מדובר על משהו מאד מגמתי וחמור בכל הקשור לזכויות אדם במשפט פלילי. אם הפרסומים לא נכונים או לא מדויקים, אזי גם אז אני חש חלחלה מכך ששותים בתקשורת את דמו של אדם על סמך מידע כוזב.

אם עד היום חקירת משטרה הייתה דבר נוראי, הרי בשנת 2009 מלווה לה גם פרסומים (מהדלפות לכאורה מחדרי חקירה). כלי התקשורת שותים את דמו של אדם בעוד הוא כלוא, מצוי בחקירות אינטנסיביות ולא יכול להגיב ואף אסור לו להגיב. זהו מצב קפקאי ובלתי נסבל בכל מדינה מתוקנת.
כתוב תגובה ל- מישהו
3
כל כך ברור...
  בהיר מאוד   3/06/09 02:20
דודו ידע כל הזמן(כך חזרו ואמרו לו) שהוא אלוהים (שלשם שינוי גם קיבל שכר מליוני דולרים בעבור זה).כזה אלוהים שבמחי יד ביטל (ובז) את רובו של העם הזה(צ'חצ'חים), התייחס לנשים כמו סחבות,ועוד. לכל מפורסם תהילת עולם והיא חולפת מתי שהוא. לא לאלוהים דודו. המעשים שלו לא נסתרים בשמיים. מתברר שמדובר אולי בכישרון בידור אבל באדם קטן עלוב וטיפש.למר אלהרר אל תבנה תעלומה שאיננה. אני אגב באמת חושב שצריך "להחטיף" לאנשי התקשורת, אבל זאת בגלל מה שהם מעוללים לעם הזה ובעיקר לנוער.
כתוב תגובה ל- בהיר מאוד
ניקמת הצ'חצ'חים
  צ'חצ'ח   3/06/09 06:58
אחרי התביעה הפלילית תבוא התביעה האזרחית (פיצויים).
אני , בנגוד לצ'חצ'חים אחרים שהלכו להופעות שלו ומחאו לו כפיים בזמן שהוא לועג להם , מעולם לא סלחתי לו .
אני מקווה שהצ'חצ'חים בבית הכלא הולכים לצחצח לו את הצורה .
כתוב תגובה ל- צ'חצ'ח
תהיה בריא אבאל'ה
  מוישל'ה   3/06/09 10:52
תצ'מע כפרה, זה שאתה לא סולח לו זה לא מענין, מה שהוא אמר היו דברי אמת וכולנו יודעים זאת. בי בי נשמה.
כתוב תגובה ל- מוישל'ה
4
לשלם כסף לערבים להרביץ לשמאלני
  קורן נאוה טבריה   3/06/09 06:26
לשמאלנים? שוב אני נפעמת מחוש ההומור הפרטיקולרי של הקב"ה-הבה נדמיין מתנחל יהודי משלם כסף לערבים להכות אנשי תקשורת לא בגלל כסף, מעמד,סמים ורייטינג כפי שנהג המגלומן הצ'חצ'ח שתפס מונופול על הבידור החילוני בישראל ומתנהג כמו אלוקים-אלא בגלל ערכים ואידיאולוגיה כמו גירוש יהודים מארץ חמדה,הפקרת ביטחון ישראל ומסירת חלקי מולדת לתליין תורן?
גם מזעזע אבל פחות-אלא שהתגובה הייתה מזעזעת שבעתיים כפי שלמדנו להכיר את הנשמות הפועלות בתשקורת! מה ש"דודינקה" "שלנו" עשה גרוע יותר מה"שמפניות" רביב ועמיר-אבל היכונו לטיהור השרץ!!!
כתוב תגובה ל- קורן נאוה טבריה
בטח תאהבי את אובמה
  גם הוא מהקב"ה   3/06/09 14:25
אם כבר את מזכירה חוש הומור. ממשלה בראשותו של בנימין נתניהו תהיה זו שתקפיא את הבניה בהתנחלויות ואולי אפילו תפנה אותן. אכן חוש הומור פרטיקולרי. אגב, הסתכלות על הפרשה מפרספקטיבה לאומנית מעידה על טיבך יותר מאלפי מילים.
כתוב תגובה ל- גם הוא מהקב"ה
5
נו ו?
  jiji   3/06/09 07:13
כתבת וכתבת וכתבת שאתה לא מצדיק בסדר אחלה אבל מה מי קצת תוכן? אנחנו כולנו יודעים לכתוב ככה
מה אתה אומר???שאני צריך להרגיש צער עליו? כן?לא? מה
כתוב תגובה ל- jiji
6
מה לדעתך צריך לעשות עולה רופא
  חבל שכך   3/06/09 07:22
שעוסק בנקיון או עו"ד שהפך לעוזר טבח.
כל אחד יכול לפתוח עסק עצמאי אין מחוייבות להעסיק מישהו.
כתוב תגובה ל- חבל שכך
7
מכות רצח מחייבות נכות
  ב. לוינשטיין   3/06/09 12:59
אם ה'מותקפת' הדקיקה, שמעולם לא הציגה לציבור ראיה שאפילו נשרטה, היתה מותקפת באמת, היתה הופכת תוך שניות לשק קרוע ומדמם של שברי עצמות ולא היתה מסוגלת להזעיק את בעלה, כי לא היתה מסוגלת לצייץ אפילו בשניה הראשונה. מחסלים אותו פיזית וציבורית כי הוא גבר נבון, אמיתי ונחוש, בניגוד למטרוסקסואלים ולמטרוסקסואליות, חלקם אוילים מחרישים וחלקם אוילים מרעישים שהתעמולה האכזרית הישראלית מקדמת בתוכניות ה'בידור' ובפוליטיקה. נהיית פה מדינה של תולעים.
כתוב תגובה ל- ב. לוינשטיין
8
טופז ולא אבן טובה
  אריסטו מקיולי   3/06/09 14:24
דודו טופז היה משך שנים אהוב התקשורת והבידור הרדור שהביא רייטינג גבוה והכנסה גבוה הן לטופז והן לזכייניות הערוץ השני. התקשורת וההמונים וההכנסות השמנות הפכו אותו לאלוהים הן בעיני עצמו והן בעיני הבריות שסגדו לו ממש והתפעלו מההומור הרדוד ובהצלחתו אצל המין היפה. האלוהים הזה הוא על תנאי כמו יופיו המלאכי של טופז שמאפולו מרטיט הפך לאיש קשיש ועב בשר ומה לעשות גם יופיו שקסם כל כך גם הוא נעלם. טופז לא הבין שאיש אינו חפץ יותר בבידור שלו ושהריאלטי הפרימיטיבי הזול מבחינת ההפקה אך רב ההכנסות דחק אותו אל מחוץ לתודעה. הוא גם לא השכיל להבין שנעוריו כלו גם הם ואלוהים הוא תמיד צעיר ויפה, דודו טופז הנרקסיסט הקשיש עדיין מאוהב בטופז הצעיר אבל דוריאן גריי גם הוא הלך לעולמו, וכשמישהו אינו מקבל את המציאות הוא בורא מציאות משלו, וטופז הוא עדיין אלוהים בעיני עצמו ואלוהים יצא לנקום, טופז חי בבועה שיצר והתעלם מהראשויות בעיקר המשטרה וגם השפעתם של אלה שנפגעו ושאותם ראה שתפסו את מקומו, עכשו הוא נוכח שהוא רק בשר ודם ושדודו טופז האליל מת מזמן וההכרה הזאת שהביאה אותו להודות במה שמיוחס לו קשה ואכזרית.
כתוב תגובה ל- אריסטו מקיולי
9
הדבר הנורא שבטח עוללו או לא
  ספינר   3/06/09 14:39
עוללו לדודו
זה אותו דבר נורא שבטח מעוללים או לא מעוללים לכל ישראלי
בארץ הזאת.
כתוב תגובה ל- ספינר
10
המראה שהוציאה אותו מדעתו
  האחים גרים   3/06/09 15:06
במשך שנים היתה לנגד עיניו של דודו טופז מראה ששמו לפניו אותם אלה שעכשיו נקם בהם שאמרה לו כל בוקר ,דודו אתה היפה החכם והמצחיק באדם . יום אחד קם דודו מיודענו ,והנה ,המראה הקסומה נעלמה ,ובמקומה שמו לו מכשיר טלפון שכל אימת ,כשהרים את השפורפרת שמע רק את ההודעה,זמנך עבר...זמנך עבר...זמנך עבר... ואחר כך עוד אתם מתפלאים למה הבן אדם התחרפן
כתוב תגובה ל- האחים גרים
11
מעורר רחמים
  יוחנן   3/06/09 21:11
לא אהבתי את דודו, בזתי ותעבתי לכל מה שהוא שידר. התוצאה שאליה הוא הגיע היא באחריותו והיא נובעת ממכלול אישויותו. עם זאת, לדעתי, הנגעים בדבר - אנשי התקשורת שאיתם היה במגע צריכים לעשות חשבון נפש. התחושה שהשפיל וביזו אותו עד כדי כך שהוא איבד צלם אנוש. לדוגמה, כאשר דודו אומר לדן מרגלית אתה צריך אותי בתוכנית שלך, דן עונה לו - מוטות כנפך גדולות עלינו. מעבר לך שזו אמירה קשה ומתנשאת בכל מצב, על אחת כמה וכמה כאשר ממילא מצבו של דודו היה בשפל. זה גמר אותו, זה ריסק אותו. אני מניח שדן מרגלית הוא לא היה היחיד שנהג בדודו בבוז שכזה. דודו ראוי לעונש יאה לו כדי למרק את חטאיו ואולי כל זה יוביל אותו למקום יותר ראוי מבחינה אישיותית וערכית. ואולם כל האנשים שאיתם היה במגע והם שהובילו אותו לשבירה ולריסוק עליהם לעשות חשבון נפש, עלהם לבדוק אם הם לא ניצלו את המעמד הירוד שאליו הגיע דודו אולי כדי לנקום בו... עשו לו רצח אופי
כתוב תגובה ל- יוחנן
12
רובין הוד היהודי.
  ההגיון   3/06/09 23:52
קשה הדרך במידרון שבעתיים מעליה בהר לסוס צעיר. תודה לדודו על שהצחיק אותנו. שגרם לרבים לשמוח לחייך ולאהוב את החיים. תרומתו לחברה הישראלית ניכתבה כבר מזמן בלוחות הרייטיג חקוקות בסלע קיומנו. במדינה שבה נשיא אנס. שר אוצר גנב. ראש ממשלה נוכל וגנב עלוב, גם למלך הרייטינג מותר למעוד. אז מה? ישב (בכלא) בחברה "טובה". אלא שההבדל בין אנס וגנבים עלובים, לבין דודו המכה, הוא לא רק בסגנון, אלה בתוצאה. דודו - ממכות לנסיון רצח הדרך מאד קצרה. טוב עשתה המשטרה ששמה קץ ומנע התדרדרות. תודה למשטרה דודו, המשטרה הצילה אותך בלב המידרון רגע לפני איבוד אשתונות שהיה עלול להפוך לרצח. שאפו למשטרה. לך למאסר שלם על מעשייך. עם כל הסיבות הטובות שיש לך נגד מרעייך - אלימות לא!!! ולאולמרט,קצב והירשזון, בית המשפט יעשה צדק. רק הייתי רוצה שעונשם יהיה בהתאם למעשיהם כפי שהיו פוסקים שופטנו גם לדלת העם.
כתוב תגובה ל- ההגיון
13
Fucking - ה- Rating
  יש מיש   4/06/09 07:47
Fucking - ה- Rating

לא דודו לא טופז ולא קינג
המסכן הינו תוצר הרייטינג
כסף יש ואין לו זמן בשילינג
כל הווייתו תלויה רק בהפנינג

ילד טוב ירושלים ובלי פאקינג
ערכים, רק נשים ושופוני וסווינג
וכשהמסך יורד ואיתו הסמוקינג
ברירת המחדל = להיהפך לוויקינג

ולמושפרצים שיצרו זה השופיינ
עליהם קם הגולם עכשיו כ- אינג
אין להם אלא על עצמם להלין-יג
כי רק הם ולהם מגיע הקופיריטינג

יש מיש
4.6.09
כתוב תגובה ל- יש מיש
14
אולי נסיון סחיטה כלפיו?
  אורי.ד   4/06/09 09:01
אוהבים את דודו. האיש עזר להמון אנשים.
צריך לחקור לעומק את העניין התמוה הזה.
כתוב תגובה ל- אורי.ד
15
יכלו לתת לו צ/'אנס נוסף
  תהילה בר אור   5/06/09 08:26
ניר ושירה יכולים לחוש אשמה - כי נידו את האיש בטרם עת.
כתוב תגובה ל- תהילה בר אור
16
מדוע אלהרר תמה
  שלמה כהן   6/06/09 12:02
דודו אלהרר מסיק שלא ייתכן שטופז עשה את מה שעשה ללא מניע סביר. אולי האמת שאין כאן כל סבירות ופשוט מדובר במגלומן חולה נפש, שהתנהגותו בעבר,בנסיבות שונות, כבר הייתה צריכה להדליק מנורה אדומה. הזכייניות בטלויזיה התעלמו ממאפייני האישיות שנחשפו בטופז בשנים שהוא הטיל עבורם ביצי זהב. ייתכן שאם לא היו ,מראש,מעלים את הפסיכי הזה לאיגרא רמה, לא היה נופל לבירא עמיקתאולאגורם נזק כזה לבני אדם שמסביבו, כולל נשים שבהן התעלל ובמיוחד בקורבנות האלימות האחרונה.
כתוב תגובה ל- שלמה כהן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il