s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"סוכן המוסד היה בלדר הקונספירציה"
מאת: עידן יוסף  |  23/08/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
{{{אלפי בסיסים מוצבים ויחידות
  על שטח עצום   23/08/16 09:06
אחרי 67 ישראל המוגבלת במשאבים האנושיים וכספיים היתה פרוסה על מרחבים עצומים ותחת שליטתה מליוני ערבים לא היתה מסוגלת להכיל הכל=זה הוביל לכישלון ב73. כמו היום הינו נפוחים מדי מהצלחת ששת הימים. גם היום איננו מבינים ש4 מליון ערבים בגדה ובישראל (בלי עזה) מול6 מליון יהודים זה יחס בעיית!!! סוכן מוסד כזה או אחר זה שטויות.
כתוב תגובה ל- על שטח עצום
לא כל כך
  שטויות!!!   23/08/16 10:27
כתוב תגובה ל- שטויות!!!
נתונים שיקריים, גם
  ד"ר משה פרץ   23/08/16 10:45
ביו"ש ובעזה יחד אין 4 מליון פלסטינים. מטרת הכותב בעילום שם להציג מצג שווא, ולבנות תאוריה חסרת בססיס עובדתי. הקטע הבא הוא ציטוט מויקיפדיה "פרופ' דלה-פרגולה העריך כי מספרם הוא 2.34 מיליון. הוא הסתמך בעיקר על הלמ"ס הפלסטיני. לעומתו פרופ' יורם אטינר העריך כי ביהודה שומרון חיים 1.7 מיליון ערבים." כ90% מהתושבים הפלסטינים ביו"ש נמצאים בשטחי A ו- B, בחסות הרשות הפלסטינית, כך שרק כמאתיים אלף פלסטינים ביו"ש נמצאים בשטח אשר נשלט ע"י המנהל האזרחי הישראלי. אגב, ערביים אזרחי ישראל שהם פלסטינים לכל דבר, (נכבשו לפני 68 שנים לעומת ערביי יו"ש שנכבשו לפני 49 שנים), מונים כמליון וחצי נפש. העובדה שיש ירי קטיושות ומרגמות מרצועת עזה ולא מיו"ש, היא בזכות השליטה הביטחונית של צה"ל במרחבי יו"ש. לולא שליטה זו, פצצות מרגמה, היו 'מטפטפים' על גוש דן, הרצליה נתניה וחדרה. כידוע, כיפת ברזל אינה יעילה נגד פצצות מרגמה, הואיל ואין לפצצה זו מנוע רקטי היוצר פליטת חום המאפשר עיכון וירוט.
כתוב תגובה ל- ד"ר משה פרץ
2
זה לא להאמין כמה חיילים מתו
  לוליק   23/08/16 10:11
בשביל הקונספירציה המזורגגת הזו!
כתוב תגובה ל- לוליק
לא ראוי להגיב למחקר
  ישראלית   7/09/16 17:09
רציני ואינטליגנטי - בשפת ביבים. ואם אינך מסוגל אחרת - מוטב שתשתוק.
כתוב תגובה ל- ישראלית
3
כל מי שמעוניין להיות נוכח וגם
  ראומה   23/08/16 10:15
להשתתף בסיעור-מוחות לדוגמא, מוזמן לסדנאות החודשיות של פורום אלפרדו.
כתוב תגובה ל- ראומה
מעטים מעונינים!
  אורי מילשטיין   23/08/16 12:37
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
4
אלטלנה כיפור אוסלו ג׳יהאד נאצי
  זה מפלגת העבודה   23/08/16 11:00
כתוב תגובה ל- זה מפלגת העבודה
5
ד"ר מלשטיין חי בבועה.
  הגוי..   23/08/16 11:13
התעקשותו להוכיח משהו שווה הערכה אך לא יותר מכך. לפי מלשטיין יוצא שבמוסד יש בו מטומטמים ובמודיעין ישבו סופר מטומטמים והד"ר מלשטיין הוא החכם היחיד, בדיעבד. מאי מתי מוסד כ"המוסד" אינו בודק ומאמת ידיעות ולוא הקטנות והפשוטות ביותר. יוצא שבמוסד המהולל שהביא את אייכמן ועשה דברים מופלאים לא מעטים, מאיישים אידיוטים.. אם הסוכן היה כפול אז היה כפול. אז מה? אם היה גם שתול של סעדת, אז מה. מה זה מוכיח? ובכן, זה מגלגל הגלגל לאחור ומוכיח את הקשר סעדת=CIA וחושף תכנית ה CIA-סעדת לגרש את בריהמ ממצרים ובכל מחיר הכולל את צהל ומדינת ישראל. רק אחרי שאריק שרון חצה התעלה נזכרו בארהב לרוקן את מחסני נאטו ולשלוח נשק לישראל בעוד בקשת גולדה לעזרה באה כבר בשבים המוקדמים..לארהב חשוב היה שמצרים תנצח במינימום בסיני. מדינת ישראל? מדינת ישראל יכולה היתה גם להמחק מהמפה ובפרט שהרוסים יסולקו ממצרים וארהב תתפוש מקומם ומה זה משנה אם ישראל תהיה חלק ממצרים אם ארהב תשלוט על הכל והמטרה תושג? לא מבינים? נתחיל מהתחלה? אריק שרון חצה התעלה וכיתר הארמיה ה3. ארהב נאלצה לוותר ותכנית ב' הופעלה. לשרון היה כעת הכח להפיל התכנית האמריקנית או לגרום להם לשתף עמנו פעולה והשאר היסטוריה.. נ.ב. שרון הורדם מאוחר יותר ע"י אותם אלה מהם נטל בצדק שלם וגמור את הכח הזה. הם לא מסוגלים היו לסבול את תלותם הגורלית במדינת ישראל הקטנה ובראש ממשלתה מאוחר יותר.. מר מלשטיין צא מהבועה. חדל ללקק בישבני ארהב של אמריקה ולזרוע בראשי קוראיך שנאת חינם בין אחים.. צהל ובטחון המדינה זהו המשותף היחיד בין "שמאל לימין" בארץ ישראל וכבודו לפי מיטב ידיעתי אינו סוכן CIA, אלה אם אני טועה.. תודה. הגוי..
כתוב תגובה ל- הגוי..
כולנו חיים
  בבועה!!!   23/08/16 11:41
כתוב תגובה ל- בבועה!!!
לא כך הוא.לא כולנו חיים בבועה.
  הגוי..   23/08/16 12:15
למרות שיש מי שמעוניין ורוצה "לבעבע" אותנו..
כתוב תגובה ל- הגוי..
צילום של בגין סעדת קרטר עדיף
  הגוי..   23/08/16 13:07
לחיים הטובים בבועה.. פרנסה מזה יש "ברוך השם" ?
כתוב תגובה ל- הגוי..
כל אחד והבועה
  שלו!!!   24/08/16 06:46
והפרנסה שלו. בלי פרנסה אין פנאי לבקר בועות של אחרים.
כתוב תגובה ל- שלו!!!
לקבל התייחסות רצינית? דייק!
  חזקי שנאן   29/08/16 03:06
העובדות: שרון לא כיתר את ארמיה 3! למעשה הוא כיתר אך את עצמו, בעיתונאים. אוגדת שרון (143) הקימה ראש גשר ועסקה בהרחבתו. אוגדת ברן (162) 'אוגדת הפלדה' היא שניהלה את עיקר קרב החצייה והבאת אמצעי הצליחה לראש הגשר. אוגדה זו היא שפרצה וכבשה את רוב הצד המערבי של התעלה וכיתרה את ארמיה 3 בגיבוש עדבייה ופאתי העיר סואץ.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
6
אמ"ן לא התאמץ לספק מידע לצה"ל
  אלי דקל   23/08/16 16:31
נטלתי חלק בדיון בנושא הסוכן אשרף מרואן, אך כשצפיתי בו התברר לי כי עקב תקלה טכנית הושמטו רוב דברי ורוב דבריו של מר ירון זכאי. בעזרת הקלטות מיום העיון, ערכתי תקציר לדברי ולדברי מר ירון זכאי. בשל החשיבות שאני מייחס לדברים מצאתי לנכון להעביר לידיעתכם תקציר זה.

דברי אלי דקל – חלק א (חלקם מופיע בכתבה של עידן יוסף)

לאחר שזהותו של סוכן הצמרת נחשפה, ונודע כי האיש הועסק כעוזר בכיר של הנשיא אנואר סאדאת, התעוררו בלבי ספקות האם האיש סיפר את כל הידוע לו. השאלות התעוררו בעיקר בעקבות העדר דיווחים מצידו באשר לנושאים, שאיש במעמדו אמור היה לדעת. כך למשל: אמ"ן לא הכיר חלק ניכר ממוצבי הפיקוד העליון של צבא מצרים. כמו כן אמ"ן לא ידע היכן מאוחסן הציוד המיועד לצליחת תעלת סואץ. מידע על מקום אחסון הציוד חיוני, הן לצורכי התרעה לפני מלחמה כסימן מעיד אולטימטיבי ליציאה למלחמה, והן כיעד מרכזי לתקיפה במקרה של מתקפה מקדימה מצידנו. לדעתי סביר להניח שלאיש השוהה בלשכת סאדאת, תהיה נגישות לליקוט מידע בנושאים אלה.

כאשר התחלתי לבדוק את הנושא עם אדם שנפגש עם אשרף מרואן, התברר לי כי הבעיה נעוצה באמ"ן, שלא טרח לשאול סוכן זה את השאלות הללו. כך החשד, שאשרף הסתיר מידע חיוני, הופרך.

בהמשך התברר לי כי גם סוכנים אחרים, או מקורות מידע אחרים לא נדרשו לתת מענה לשאלות אלו. לפיכך כיום אני סבור, כי הבעיה נעוצה בכך, שאגף המודיעין התרכז בעיקר בשאלות של מלחמה ושלום (החלטות של מנהיגי ארצות ערב האם ומתי לצאת למלחמה), אבל המעיט לעסוק בשאלה איזה מידע דרוש לצה"ל כדי שיקל עליו להכריע את אויביו. זו הסיבה לדעתי, שמערך האיסוף לא נדרש לחפש תשובות בתחום זה.
כתוב תגובה ל- אלי דקל
7
מרואן סיפק את הסודות הכמוסים
  אלי דקל   23/08/16 16:51

דברי אלי דקל בסדנא– חלק ב
מניתוח דיווחי אשרף שפורסמו בתקשורת עולה כי אשרף מרואן סיפק לישראל, מידע רב שנבדק ונמצא נכון. לצורך הויכוח יודגש כי אשרף מרואן סיפק גם את שלושת הסודות הכמוסים ביותר של מצרים:
• אשרף מרואן היה הסוכן הראשון, שדיווח כבר בנוב' 1972, על השינוי שחל בתפיסתו של סאדאת את יעדי המלחמה, ועל ההנחיה של הנשיא סאדאת לצבא "להילחם עם האמצעים הקיימים", כלומר להכין תוכנית חדשה שתתאים לוויתור של מצרים להשגת יכולת אווירית לפגוע בעורף ישראל כתנאי למלחמה.
• באתרעה שמסר אשרף מרואן ערב המלחמה – מחר מלחמה. הוא היה המקור המודיעיני היחידי שאמר זאת. בפגישה זו הוא הסגיר גם את התוכנית המצרית לכיבוש מוגבל של רצועה בת 10 ק"מ בלבד – סוד, שהוסתר אפילו משותפיו הסורים, וגם חלק מבכירי צבאו לא היו מודעים לכך.
• ערב המלחמה הודיע אשרף כי טילי הסקאד אינם מבצעיים (ולאחר ימים מספר הודיע גם שכמותם מאוד מוגבלת) בכך הוא חשף את סודו של סאדאת שאיים ב"אקדח ריק" לפגוע בעורף הישראלי.
בשל טיעונים אלה, אני תומך בעמדת פרופ' אורי בר יוסף, כי אשרף שירת היטב את מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- אלי דקל
8
האזנה "לא סיפקה את הסחורה"
  אלי דקל   23/08/16 17:01
דברי אלי דקל בסדנא– חלק ג

בהמשך הדיון בנושא אשרף מרואן, התייחסתי לנושא ה"אמצעים המיוחדים" שעלה בין משתתפי הסדנא. אני טוען מנגד לאלה המייחסים להאזנה בכלל ולאמצעים המיוחדים בפרט יכולות רבות, כי אמצעם אלה הם רק עוד כלי להבנת המתרחש סביבנו. לראיה, למרות השקעות העתק של מדינת ישראל בבניית מערך האזנה משוכלל, הרי שבסופו של דבר סוכני ה"מוסד" הם אלה, שסיפקו את רוב המידע המכריע למהלכים האסטרטגיים במלחמת יום הכיפורים בחזית המצרית.
תרומתם של אמצעי האזנה, כולל ה"אמצעים המיוחדים" שהופעלו רק עם פרוץ המלחמה, הייתה מועטה יחסית, ותרמה בעיקר למהלכים טקטיים. דווקא סוכני המוסד הם אלה, שסיפקו את מרבית ההתרעות הדרושות לדרג מקבלי ההחלטות. סוכני המוסד הם אלה, שנתנו את מרבית המידע בשבועות, שקדמו למלחמה. הסוכן אשרף מרואן נתן את מועד הפתיחה ואת תוכנית המלחמה המצרית המוגבלת, (שצה"ל לא השכיל להבינה), ובמהלך המלחמה ה"מוסד" הוא זה שסיפק מידע חיוני, כולל "ידיעת הזהב" מתאריך ה-12 באוקטובר על המתקפה המצרית הצפויה ב-13 לאוקטובר (לבסוף המתקפה התרחשה רק ב־14 לאוקטובר) – מידע זה היה חיוני להצלחת מהלך הצליחה של צה"ל.

לסיכום עמדתי בנושאים שלעיל (לא נאמר על־ידי בסדנא):
בשאלת הסוכן הכפול לא התרשמתי, שיש איזשהו סימן המעיד על כך שאשרף מרואן היה כפול, למעט השערות בלתי מבוססות. לדעתי כל העיסוק בנושא "היה כפול או לא היה כפול", והמרוץ אחר "ידיעת זהב" שתושיע את ישראל, נועד להסיח את הדעת מהכשלים הגדולים והעמוקים של אמ"ן לפני מלחמה זו, ובמהלכה. אמ"ן לא מודע לכשלים אלה ולכן הם לא טופלו עד היום.
בסוגיית נושא האזנה והפעלת/אי הפעלת ה"אמצעים המיוחדים", בהכירי את אופן הפעלת הצבא המצרי במלחמת יום הכיפורים, אני מטיל ספק רב אם הפעלת ה"אמצעים המיוחדים" לפני המלחמה הייתה מושיעה את ישראל מהפתעת מלחמת יום הכיפורים. בספרי "מודיעין תלוש מהקרקע" אני טוען, כי המשאבים הרבים המוקצים לטובת נושא האזנה יוצרים "חיה" מוזרה בעלת אוזני פיל (האזנה), עיניים עצומות לרווחה (מודיעין חזותי אסטרטגי) ופה (סוכנים) שאינו מפיק מרגליות.
כתוב תגובה ל- אלי דקל
9
השערה - סאדאת רצח נאצר
  אלי דקל   24/08/16 15:29
דברי ירון זכאי בסדנא – חלק א

בקלטת הדיון בנושא הסוכן אשרף מרואן, הושמטו, עקב תקלה טכנית, רוב דבריו של מר ירון זכאי. בעזרת הקלטות מיום העיון, ערכתי תקציר לדברי מר ירון זכאי והריהו לפניכם.

מדינת ישראל לא הייתה זקוקה להתרעות של אשרף מרואן, כי מלחמה עומדת בשער. בגיחת צילום לפני המלחמה ראו זאת בבירור. לראיה מביא מר זכאי את עדותו של סא"ל (מיל') יוסף דוריאל, שבמלחמת יום הכיפורים שימש כיועץ בלשכת מפקד חיל האוויר בני פלד. סא"ל דוריאל, על סמך מידע גלוי ומהתבוננות בצילומי האוויר, שצולמו לפני המלחמה, שאותם הראה לו מפקד חיל האוויר, כתב לפני המלחמה דו"ח שבו חזה את המלחמה ואת מהלכיה.
מר זכאי אינו מסכים עם עמדת שמעון מנדס, כי סאדאת היה מקורב מאוד לנאצר, נהפוך הוא! על פי מה שפורסם בעיתונות, סאדאת הרעיל את נאצר משום שרצה לרשת את מקומו. השערה זו מבוססת הן על עדותו של עורך עיתון אל־אהרם היוצא לאור במצרים, והן על עדותה של בתו של נאצר.
מר זכאי אינו מסכים גם עם התזה של שמעון מנדס, כי אשרף מרואן ביצע את אחת ההונאות הגדולות בהיסטוריה. לדברי זכאי האיש אינו נחשב כלל לגיבור במצרים ולראיה במוזיאון המלחמה המצרי, שהוקם כדי להנציח את מלחמת יום הכיפורים, אשרף מרואן אינו מוזכר כלל.
בסיום דבריו אמר ירון זכאי כי האופן בו מצא אשרף מרואן את מותו (נפילה ממרפסת חדר מלונו בלונדון) מזכיר את מותם המוזר של שני אישים מצרים נוספים: אלליף נג'ף ששימש כראש המשמר הנשיאותי של סאדאת והשחקנית המצרית סוהד חוסני, שמצאו מותם בדרך דומה. צורת המוות מעלה את החשד שיד גורם אחד מעורבת במותם של שלושת אנשים אלה.









כתוב תגובה ל- אלי דקל
10
חשיבותו העיקרית של מרואן הטעיה
  פועה   25/08/16 11:42
באמינותו הרבה ואיכות הנתונים שהעביר, הוא גרם לכך שמנתחי המודיעין הישראלי התרגלו לעובדת הימצאותם של כוחות התקפיים מצריים גדולים בקרבת התעלה, וההסבר שנתן שמדובר בתרגולים חוזרים היה נכון בכל ההתרעות לאורך הזמן שקדם למלחמה. גם דרישתו שראש המוסד יטוס אליו ללונדון במקום לשלוח בפשטות את מילת הצופן למלחמה, נועד להרוויח עוד זמן כדי לעכב החלטה אפשרית של הממשלה לפעולה מקדימה, ויש להניח שהוא "חלב" מצבי זמיר מידע חיוני עקיף על הנחישות הישראלית לתקיפה מקדימה. כי מבחינת היחסים בינו למוסד הוא לא היה רק ספק מידע חיוני אלא גם הוערך כמנתח אפשרויות וסיכונים. וזאת הייתה אולי הטעות הגדולה ביותר לגבי הפעלת סוכן ברמתו. לאפשר לו כמצרי לנתח עבור ישראל את המידע שסיפק ועוד בדיון פרונטלי מול ראש המוסד. אבל כמו שכבר הערתי החשיבות והמשמעות של ההטעיה זה ברמה הטקטית עד לפריצת האש. ערבוב התחומים, מתן האפשרות לסוכן ספק להיות גם האנליסט זה "אבי אבות הטומאה" של מנגנון הכשל המודיעיני.
כתוב תגובה ל- פועה
11
סאדת פסיכי? א.מרואן שלומיאל?
  האנליטי   25/08/16 12:53
הד"ר מילשטיין טוען מעל בימה זו, כי הסוכן אשרף מרואן היה למעשה בלדר של הנשיא סאדאת. לדבריו הפגישה של הסוכן עם ראש המוסד, צבי זמיר, בלונדון בתאריך 05/10/1973 , נועדה להעביר מסר להנהגה בישראל (גולדה מאיר? שר הביטחון משה דיין? הרמטכ"ל?) שמשמעו "שימעו נא! המזימה, שנרקמה בינינו שעל־פיה אתם תאפשרו לי לצאת למלחמה ולהשיג ניצחון צבאי קטן, על מנת להשיב את כבודי, שאבד במלחמת ששת הימים – תצא מחר לדרך כמוסכם". הבעיה היא, שהבלדר של סאדאת הוא פטפטן חסר תקנה ובנוסף לכך גם שלומיאל גדול, ובמקום להעביר מסר קטן זה, מזמר הבלדר אשרף מרואן, באזני ראש המוסד גם כמה מהסודות של אדוניו... בין שלל הדיווחים שלו (הוא לא פסק מלפטפט) הוא מספר כי אדונו סאדאת הוא רמאי, וכי בנוסף לניצחון המוסכם עם היהודים בסיני. הוא רקם מזימה נוספת עם הסורים, כך שאלה יתקפו במקביל ל"התקפה המוגבלת" של המצרים בסיני. הם הסורים, יכבשו את רמת הגולן, ואם יצליחו אולי ימשיכו הסורים לראש פינה. הפטפטן לא סוגר את הפה וממשיך לספר, כי אדוניו סאדאת הוא לא רק שקרן הוא גם רמאי, וכי האיומים שלו לפגוע בעורף הישראלי, אם ישראל לא תקיים את ההבנות, הם חסרי יסוד, משום שהטילים של המצרים מדגם סקאד, אינם מבצעיים. בהמשך הפגישה הוא המשיך לשפוך מידע חיוני רב. אני מתפלא, האם סאדאת הוא פסיכי, שמעסיק בלדר לא אחראי שכזה? מילא בלדר נפל, אבל בשביל מה צריך בכלל בלדר? האם צריך שליח, שילך וייפגש עם דובי, כדי שזה יקרא לזמיר (אולי זמיר חולה או שלא יתחשק לו – זמיר לא עובד אצל אשרף), אחר כך זמיר יעביר את המסר ללשכה של גולדה. שם, לאחר שהרל"ש הצבאי של גולדה יקרא את המסר, אולי הוא יעבירו לגולדה, ואז אולי המסר ייקלט ואולי לא. אני שואל, בשביל מה צריך בלדר? הרי סאדאת יכול להרים טלפון ישירות לגולדה/דיין/דדו (למשל, באמצעות המרכזייה של השגרירות המצרית באיטליה). כך סאדאת היה גם חוסך את דמי המתווך רודף התענוגות (קראו בספר "המלאך" שכתב הפרופ' אורי בר יוסף) וגם, וזה לא פחות חשוב, היה בטוח שהמסר נקלט ולא אבד בדרך הפתלתלה של ה"הסוכן המתווך". לסיכום אני שואל האם סאדאת פסיכי? או שמא הד"ר מילשטיין נשבה בקסמי הקונספירציה? אולי לא מדובר בבלדר אלא במרגל איכותי, שמסר למפעילו בישראל, מידע חיוני לביטחונה. אני מציע לד"ר מילשטיין, לשקול אפשרות זו. הצעה זו יפה גם לסא"ל שמעון מנדס, שעד כמה שידוע לי, אמנם אינו תומך בקונספירציה, אבל סבור שאשרף מרואן הונה אותנו.
כתוב תגובה ל- האנליטי
הזמרה היתה מתוכננת כדי
  אורי מילשטיין   27/08/16 13:18
להטעות אותנו והיא הצליחה. אפילו אותך היא הטעתה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
12
בהתייחס לטענות בכתבה רק אומר
  אבנר ברד   29/08/16 13:33
facebook.com
כתוב תגובה ל- אבנר ברד
13
עמוס לוינברג נשלח למוצב החרמון
  ב_שמואל   24/10/16 18:37
עמוס לוינברג (קצין המודעין שידע יותר ממדי) נשלח למוצב החרמון כדי שלא "התרוצץ" בין הרגלים של מפקדו בזמן המלחמה (על פי עדותו עמוס בתוכנית הטלוויזיה ששודרה השבוע). כלומר: מפקדו של עמוס ידע על מועד המלחמה - לפחות - שלושה ימים לפני קבלת ההודעה של הסוכן.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il