|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ראיתי בגיליון של "מקור ראשון" לרגל יום העצמאות כי גם סיעת הדתיים הלאומיים שותפה לעמדתנו, על החרדים לשרת    כך גם הדתיים הלאומיים ואחים לנשק
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלאור אזריה הורשע בהריגה
מאת: איציק וולף  |  04/01/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
היה כאן
  משחק מכור!   4/01/17 10:34
היום יווכחו כולם כי במקום פרקליטות אזרחית/צבאית מקצועית, במקום צבא/משטרה מקצועיים ללא משוא פנים- יש לנו בפועל חונטה שמאלנית המקדמת את אנשי שלומה מחד, ומפברקת עלילות בשת'פ עם ארגוני השמאל כנגד חיילי צה'ל, כנגד מחנה הימין וכנגד הדתיים! איש לא שילם ולא ישלם את מחיר תפירת התיקים לברנס, זדורוב, פליסיאן, ניסים חדד, אלאור אזריה, קצב, בוכריס, נאמן, קהלני, חוטר ישי ועוד ועוד ועוד! אדרבא, הם יקודמו ויקבלו שבחים על תקן 'נאורי הדור'. השרים והח'כים מהימין אשמים בכך שבמקום למנות אנשי ימין, ובמקום להילחם בחונטה הנפשעת בקרן החדשה ובארגוני השמאל הבוגדני- הם מאפשרים- מתוך חשש לתפירת תיקים- לחונטה הזו לפעול. כתוצאה ישירה מהאימפוטנטיות הזו- אזרחי ישראל ימשיכו לסבול מהמסתננים! החיילים ימשיכו לסבול משטיפת המוח של ארגוני השמאל שחדרו לצהל ואשר רודפים את חיילי צהל! הממשלה תסבול מהתערבות לא חוקית מצד הבגצ בכל ענייניה! אזרחי המדינה יסבלו מהעבריינות והטרור הערבי! תושבי יוש יסבלו מהתעמרות מצד המינהל האזרחי והפרקליטות הצבאית! הדתיים בצהל יסבלו מהטרור הפמניסטי-שמאלני של ארגוני השמאל בשת'פ על בכירי צה'ל! החיילים יסבלו מהפקרה וחוסר גיבוי בשטח מצד המפקדים! השרים והח'כים מהימין יסבלו מהתנכלויות ועלילות מפוברקות מצד המשטרה והפרקליטות! אזרחי ישראל כולם יסבלו מהנזק האדיר שגורמים לנו כאן ארגוני השמאל! מסינת ישראל תיפגע אנושות עקב נזקי הקרן החדשה ושלל ארגוניה! אזרחי ישראל ישלמו את מחיר פחדנותה ורפיסותה של הנהגת הימין! במידה והאזרחים לא יצאו לרחובות לאחר הרשעתו של אלאור-דרייפוס אזריה- לא יוכלו לומר בעתיד כי ידם לא הייתה במעל!! ישבתם בשקט??! הבלגתם?? תדעו כי גם אתם שותפים לפארסה ולמחדלים הקולוסאליים הללו!!
כתוב תגובה ל- משחק מכור!
שמאלנים עליך ישראל
  מקס פאואר   4/01/17 15:47
היום הוכח שהשמאלנים משוברים שתיקה, השתלטו על המדינה, שופטים מושחתים "אמת לשעתה", צמרת צהל נגועה במחלה סופנית ששמה שמאלנות, שמאלנות זאת מחלה שתגובה שלה היא בגידה בעם, בגידה במדינה, ושיתוף פעולה עם האויב, שמאלנים ארורים.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
קרוב לאמת, מסכים עם תוכן
  borisdo   5/01/17 12:22
טוב, אפילו שמחבל היה פצוע, איש לא קבע עד קמה היה פצוע ומה הוא עוד מסוגל לעשות אף היותו פצוע. ויש רגעים שאדם לא נותן דו"ח לעצמו ולא מבקר פעילותו. בכול מקרה היה מצב קרבי והתרגשות שלא דומה לשיקול של אדם לא מעורב שמסתקל על אירוע מצד ושופט את מעשה בדיעבד.. - חייבים להתייחס למצבו נפשי ולרמה מודעותו גם.. מבחינתי אונש נשמעה מוגזם, על רקע פופוליסטי. ולא חושב שאונש נקבע ביזמתה של שופטת בעצמה. אונש נראה לי מוגזם עד קיצוני..
כתוב תגובה ל- borisdo
2
היום הוסר הצל הכבד
  (תרתי משמע)   4/01/17 10:41
משמי המדינה.
כתוב תגובה ל- (תרתי משמע)
מהיום אין צהל!!!!!!!!!
  יש תוהו ובוהו!!!!   4/01/17 11:37
כתוב תגובה ל- יש תוהו ובוהו!!!!
מעל הגלקסיה! איזה גלקסיה, היקום!!
  שמאלני חסר פרופורציות   4/01/17 12:00
כתוב תגובה ל- שמאלני חסר פרופורציות
צל מלאכותי שנוצר על ידי רמטכ"ל
  yust   4/01/17 13:46
צל שיצר רמטכ"ל - רמטכ"ל הגרוע בעל תולדות מדינת ישראל ביחד עם יציר השמאל בוגי יעלון. לכלו וזיהמו את ההליך המשפטי כאשר שפטו את החייל מראש כל המשפט היה מיותר לחלוטין - כאשר מקרים הקורים בשדה קרב אין להם מקום בבית משפט סטרילי - אלא במסגרת השיפוט הצבאי הפיקודי. רוב העם השפוי הוא החייל אלאור עזריה
כתוב תגובה ל- yust
3
עוד סימן למלך המשיח שעתיד לבוא
  יהודי חכם   4/01/17 10:55
מעז יצא מתוק, השופטים הראו לעולם כולו את הלך רוחם הנוגד למסורת היהודית העתיקה, מכאן ואילך הציבור היהודי יבין שאין דבר כזה שנקרא יהודי חדש - אלא היהודי נשאר כמו שהיה לפני 3000 שנה, רדוף כל היום ואין לו מנוח עד כי יבוא שילה ולו יקהת עמים
כתוב תגובה ל- יהודי חכם
4
כל המעורבים קיבלו קידום,המ"פ,
  המגד,המחט והשופטת   4/01/17 11:02
השופטת קיבלה רק בימים האחרונים כנראה שיחקה פוקר גם עם הצבא ומכרה את החייל ברגע האחרון במחיר הגבוהה ביותר שיכלה
כתוב תגובה ל- המגד,המחט והשופטת
החיל קיבל פקודה מפורשת לירות !
  רון ה.   4/01/17 13:24
יש סרט שמראה זאת חד חלק פשוט, זה או המ"מ או המ"פ אחד מהבני זונות האלה נתן לאלאור פקודה מפורשת לירות במחבל.

חבל שאזריה התפתה לעסקה שכנראה עשו עמו, באמת חבל, מגיע לו צל"ש ולא בית סוהר ולכן זה הזמן לשפוך הכול ולספר את האמת על מה שקרה שם.

יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
לא מפתיע. ועוד. למי ממפקדיו
  משפט לדראון עולם!   4/01/17 16:23
של אלאור המהוללים יש תואר רופא? מאין המפקדים האלה קבעו שהמחבל מנוטרל?. באיזה זכות יש למפקדים ללא הסמכה רפואית לסכן את שאר החיילים בהחלטות שמסכנות חיילים על בסיס של חוסר מוחלט ברפואה?
כתוב תגובה ל- משפט לדראון עולם!
5
כמיטב משפטי הראווה הסובייטיים
  עמעד   4/01/17 11:18
פסק הדין שיצא היום מטעם בית הדין הצבאי מטעם, נקבע מראש ע"י שר הבטחון דאז והרמטכ"ל, שמגלים "יפייפות נפש" לגבי הרוצחים הפלסטינאים ומתאכזרים ללוחמי צ.ה.ל.
משפט זה הוא כמיטב משפטי הראווה, שתוצאותיהם נקבעו מראש, ברוסיה הסובייטית.זה משפט שזוהם מראש וסירחונו נודף למרחקים. כביכול לשם "מטרה נעלה" - "ערכי צ.ה.ל." אם סגן הרמט"כל (ניצני פשיזם) הוא המגלם את ערכי צ.ה.ל, אז אבוי לנו.
נגע המשפטיזציה, וזהום מערכות המשפט ע"י פוליטיזצית של המערכת, הוא נגע ממאיר שפשה בקרבנו.,
המטרה מראש הייתה הרשעה,וקידשה את כל האמצעים. הקצונה הבכירה, למען הקריירה והקידום האישי, התיישרה כולה עם הרמט"כל, השופטת קודמה בדרגה לקראת סיום ההליך המשפטי, ואם אולי קינן הספק בלב הרמט"כל, שמא התוצאה אולי לא תושג - הוא לא ישאיר פתח לספק! - אז מוציאים מיליון ש"ח מתקציב הביטחון!!!! - ושוכרים עו"ד בכיר , מן השוק האזרחי!!!!!

בראוו לך הרמט"כל, המשימה הושגה במלואה. ניצחת בגבורה, תתחיל להעניק העלאות בדרגה וצל"שים. קציני צ.ה.ל יוכלו לנסוע לחו"ל ולא יגישו נגדם תביעות על פשעי מלחמה. אנחנו צבא "מוסרי", אך "המוסר" הזה הוא מוסר מעוות!
תשתדל גם לנצח במלחמה הבאה, לאחר הכישלון במלחמת לבנון השנייה ובצוק איתן. מאחל לך שתושג הכרעה במלחמות הבאות, כמו במלחמה שניצחת בה היום.
כתוב תגובה ל- עמעד
6
יש לזכות אזריה מאשמה שווא
  borisdo   4/01/17 11:24
היום פסק-דין באשמת חייל אזריה ברצח מחבל שפצע חברו תוך קרב. על צביעות מוסרי ומשפטי... דברי ביקורת אשמתי נגד חייל אזריה נשמע מוגזמת, ומלאכותי, כי מתייחסים על מקרה ירי במחבל פצוע, כמו מעשה שנעשה אחרי שיכול בקור רוח, שזה בניגוד לאווירה קרבי, כאשר חייל ממשיך להרגיש נמצא בלחימה נגד מחבל, שהוא רגע לפני פצע קשה חברו ויש גם פחד שמחבל רק מתחזה ועלול פתאום לקפוץ ולתקוף שוב.. הריי חייל ירה ברגעים רוח של קרב נגד רוצח מסוכן. מלבד שיתכן שחייל היה הושפע על פציעת חברתו ע"י רוצח, ועליו שלט רגש חובה לנקום. ונראה שוא פעל בהמשך אווירת קרב ותוך רגש נקמה.. נזכר לי משפט על רוצחים של חייל עדן נתן זאדה, שנרצח באכזריות בשפרעם ע"י קבוצה משטללים שרצחו את חייל חף מפשע היותם בהשפעה הסתה מכוונת.. - תוך פסק דין מפורסם, בית משפט התייחס לדברי עלילת דם נגד חייל שלפיו האשימו אותו לשווא ברצח ערבים חפים מפשע (כל דברי אשמת חייל ברצח ערבים היו דברי עלילת דם שאין להם אמת), אלא בית המשפט התייחס לטענות שחייל רצח ערבים ושרוצחיו כביכול רצחו תוך רגשי נקמה, ובית המשפט מחוזי טען לפי תקדימים משפטיים, שנקמה זה רגש מקודש ומצדיק רוצחים, ומנע להרשיע רוצחים עבור רצח אכזרי של חייל, שהוא במציות חף מפשע ולא ירה אף כדור מנשקו במשך כל אירוע טרגי בשפרעם. - גם לפי דברי שופטים - נקבע שנקמה זה מעשה מקודש.. - אלא חייל שלנו במקרה ירה לא תוך קור רוח, אלא בהמשך אווירה קרבי ומתח נפשי. -חבל שאירוע נתנו לגלגל עד למשפט. .. כי מדובר על נושא משמעת ולא של רצח חף מפשע. - נראה מה יגידו שופטים באשמת חייל. האם זיכו חייל שפעל גם תוך רגשי נקמה. אם רק לערבים לגיטימי לרצוח תוך רגשות נקמה??
כתוב תגובה ל- borisdo
7
חוצפה של שופטת ותקשורת
  דורון.צ   4/01/17 11:57
כולל רמטכל מטומטם שלא הבין שכן, עזריה הוא גבר, אבל גם הבן של כולנו. שופטת שלא מצליחה במשך שעתיים לומר מילה טובה אחת לפליטה אומרת בתוך הסוגריים שכל המשפט היה מיותר... הרי לשופטים כושר ניסוח מטורף כך שבכל דבר שהם לא מסכימים איתו, הם מנסחים משהו מתחת לשפם שאיננו ומצדיקים את דעתם האישית!!! חבורה של פסיכים שאינה מבינה שישנם כאלה שחושבים אחרת!!
כתוב תגובה ל- דורון.צ
8
עצוב
  מגיב ותיק   4/01/17 12:02
בישראל של העשור האחרון חייל נמושה כמו שליט חדל האישים הופך ל"בן של כולו" ולסלבריטי ורמטכ"ל הכלניות גנץ אומר לו "אתה גיבור" (בניגוד למה שידוע מהתחקירים הצבאיים)

וחייל כמו אזריה שכול ענינו צריך להבדק במסגרת תחקיר מבצעי (ולא בית משפט צבאי) נזרק לכלבים.

משהו רע מאוד עובר על צה"ל, זה לא צה"ל שהכרתי בשנים עברו בו ראיתי את חה"א עשרות פעמים מוודא וידוי הריגה בייעף נוסף, לאחר שתקף מחבלים שנפוצו לכול רוח בתקיפה הראשונה.

מקווה שצה"ל לא יצטרך לעמוד במבחן המשימות שנכונו לו בג'ונגל של השכונה שלנו, כי מובטח לו שייכשל.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
9
היה צפוי.ניסיתי לשים עצמי שופט
  נתין מדמנת ישראל   4/01/17 12:02
במקום "בית הדין" והשופטת שקודמה ממש לפני הפסיקה, "בית דין" שלפניו הברירה להרשיע חייל מרמלה, או לשים לצחוק את מי שהיה שר בלי בטחון ואת הרמטכ"ל וסגנו. מה הייתי בוחר? נדמה לי שבזה די לאפיין את כל המעורבים, ואין צורך לפרט את הדבר הבא: טובלים בביבים של מוסר, מרשיעים ממלאי תפקידם, ומכשירים שרצים.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
10
האשם והמורשע הוא....
  א.ל. רמת-גן   4/01/17 12:18
זה שהחליט להביא את המקרה של אזריה לבית המשפט.המשפט הזה גרם נזק עצום ובלתי הפיך לצה"ל ולמדינה.נסיבות מותו של המחבל היו צריכים להתברר במסגרת הצבא ולא להיזדקק להליך המשפטי הפומבי והמתוקשר שעשה שמות לאזרחי המדינה.צריך לזכור היטב ולא לשכוח:הימים היו ימי טרור ופיגועים שעה שעה בכל רחבי הארץ.החייל ירה במחבל חמוש שבא לרצוח.זה חייב לבוא לידי בטוי בגזירת דינו של סמל אלאור אזריה.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
11
סנגוריה פוליטית שהזיקה לנאשם.
  פועה   4/01/17 12:20
בטיפשותם ו/או בחוסר לויאליות לאינטרס המשפטי של הנאשם, עשו הסנגורים הכול כדי להפוך את המשפט הצבאי הזה למשפט פוליטי חברתי ובכך הזיקו באופן ישיר לסיכויי הנאשם.
כתוב תגובה ל- פועה
אה
  מגיב ותיק   4/01/17 13:46
אז את/ה אומר/ת שהמשפט היה פוליטי ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
המשפט צבאי ההגנה פוליטית!
  פועה   4/01/17 18:17
הסנגוריה עשתה שימוש פוליטי ציני במעשה נמהר של החייל, בלי לדאוג לעינינו. בהתשב בממצאים, נקטו קו הגנה מלא סתירות. הקו הנכון הנדרש היה לטעון לאיבוד שליטה רגעי חוסר שפיות זמנית, והסדר טיעון. במקום יצרו מהומה ולכלכו את כל המערכת צבעו את הארוע בגוון פוליטי ללא כל צורך משפטי. ואם הם ימשיכו בקו הזה הוא גם יאבד את הסיכוי לחנינה מיידית.
כתוב תגובה ל- פועה
12
בצה"ל אוהבים לשחק ב"שופטים"
  ארי כספי   4/01/17 12:42
כנראה שמאז הרצח המתועב של טוביאנסקי ז"ל, ה"רוח" בצה"ל לא השתנתה. בימינו היו מעמידים לדין על פשעי מלחמה את מאיר הר-ציון ז"ל ועוד רבים כמותו. מה שלא תפסו "כבודם" הוא שאנחנו במלחמה ! כעת אני מחכה לתביעה אזרחית מצד משפחתו של "הנרצח" נגד מדינת ישראל ומשפחת אזריה... מה לעשות שאין בספר החוקים של המדינה אף חוק נגד טמטום.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
Like
  like   4/01/17 15:22
like
כתוב תגובה ל- like
13
הרשעת אזריה
  אשרף יגאל   4/01/17 13:11
מי ירצה להיות במקום ההורים של אזריה ,האם זה הגיבוי שנותנים ללוחמים בשטח מה צריכים להבין הלוחמים
כתוב תגובה ל- אשרף יגאל
14
אני שואלת עצמי למה בתש"ח:-
  מיכל מירושלים   4/01/17 14:06
מקרה כזה לא היה יכול להתרחש - אפילו לא בחלום הלילה של איזה משפטן-שמאלן ולא לדבר על "אדם מן היישוב" - ואני מגיעה למסקנות רבות שונות וכולן עגומות.
אמנם בימים ההם היו לנו מיליציות ורק התחלה של צבא - ובזמן הזה יש לנו את צה"ל. אמנם בימים ההם היינו חסרי ניסיון מכל היבט שהוא ובזמן הזה אנחנו שבעי ניסיון - ובכל זאת מה קורה היום שלא יכול היה (לדעתי) לקרות אז.

כל אחד ייתן לעצמו את התשובות - אבל השורה התחתונה היא שכך זה לא יכול להימשך.

יש איזו רוח של מה-יפיתניקים שהשתלטה כאן בארץ - ביטוי שהיה סמל לביזיון בעבר.

מובן שיש לחנך את הנוער מה מותר ומה אסור - לעמוד על כך - ולא לשאוף להגיע ל"הצגה עולמית" שזר, שלא לומר האויב המר והנבזה שעומד מול חיילינו - לועג לה.
- האויב הזה עוד ינצל את "צירוף הנסיבות" שנתגלו לפניו והן עשויות להשפיע על "תוצאות הפעולה" של מעשיו.

הוא האויב לא פראייער.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
15
קשה להיות חייל אם רעל בשניים
  שמין   4/01/17 14:18
את המחבלים צריך לחקור במידה ויש הזדמנות שכזאת. הריגות כאלה הן בדיוק המקור להשראה של מחבלים מתאבדים. אני מקווה שאין צורך להזכיר כיצד נולד החמאס. יום עצוב.
כתוב תגובה ל- שמין
16
רק היטלר אשם במצב שלנו היום
  הבורר   4/01/17 15:07
אם היטלר היה עושה את העבודה שלו כמו שצריך גומר את הזבל האשכנזי הלבן היום היה שקט בעולם היינו שומעים את הזבובים והיתושים.
כתוב תגובה ל- הבורר
17
העננה נמצאת על השופטים
  מרק_טווין   4/01/17 15:22
קידום השופטים לפני מתן פסק הדין ,מזכיר את הסידרה "כן אדוני השר" צריך לעשות פרק על הנושא אצלנו כל החומר כבר מוכן\ יעלון אפילו פנוי "להובלה"
כתוב תגובה ל- מרק_טווין
18
משפחת האויב המרצח כבר הודיעה:
  מיכל מירושלים   4/01/17 15:33
נלך להאג ונדרוש משפט של "הצגה עולמית אמיתית" נוכח כל העולם. לא מסתפקים בפחות מזה.

האויב המרצח לא פראייער!!!!
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
יופי שילכו להאג. הורים
  הורים שצריכים כלא   5/01/17 16:42
שחינכו רוצח לרצח , באים בטענות שהבן שלהם לא הצליח להוציא לפועל את זממו באופן מושלם. אנחנו ניראה מה בהאג אומרים על פושעים מהסוג של דאעש!
כתוב תגובה ל- הורים שצריכים כלא
19
השופטת אחות של טלי פחימה...
  דורון.צ   4/01/17 17:54
האומנם?? הייתכן???
כתוב תגובה ל- דורון.צ
20
השופטת אחות של טלי פחימה
  דורון.צ   4/01/17 19:31
האומנם??? ומתי זה כבר יפורסם בריש גלי.
כתוב תגובה ל- דורון.צ
21
אחותה של טלי פחימה . היה צפוי
  חיים כהן   5/01/17 10:00
כתוב תגובה ל- חיים כהן
22
YES MINISTER במהדורה הצבאית
  מרק_טווין   6/01/17 05:01
קידומה של השופטת בעיצומו של המשפט היה ממש פרק מהסידרה הנ"ל. חוסר שיקול הדעת בהעמדה לדין בבית דין על פעילות מבצעית,כשהסמל כבול באזיקים ומצולם,היה הוכחה מרשימה שכלול בתוכו חוסר הבנה נדיר. אם חכמה לא הייתה בשיקול הדעת,גם פיקחות לא הייתה בהמשך. סירוס כל מוטיבציה קרבית ,בוצע מול עיננו ,כשהרמטכ"ל דוברו והשר מלווים בחוסר תבונה את כל התהליך. אפילו שופט חכם שהיה מרשיע, ובו במקום פוסק יום מאסר בלבד,לא היה מצליח לתקן את עומק הנזק לכל הצבא המבצעי. רק להמחשה, התחקירים המבצעיים מעתה יהיו בדיחה,אף אחד לא יוציא אמת ,כלל..אלא אם הוא חסר תבונה כליל. אבל זה יהיה נזק זעיר לעומת מה שיודעת כעת כל אם עבריה ,שתדריך את בנה בגיוס ,כדי לנתבו לגיוס הנכון.
כתוב תגובה ל- מרק_טווין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il