|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ברמה המעשית לשנים הקרובות יכלה ישראל להגיע ליעדה האסטרטגי גם במהלך המלחמה הרעה הזאת אילו הסכים ביבי להעביר את השליטה ברצועת עזה למנהלה פלשתינית הכוללת גם את הרשות הפלשתינית
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הורה שכול קרא לנתניהו: לא סולח
מאת: איציק וולף  |  30/04/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ביבי חכם -לא ענה
  מ.ל   30/04/17 12:47
שני אידיוטים גמרו את הליכוד
שני דבילים שרצו ללקק לראש הממשלה, התעמתו עם הורים שכולים
אני ממליץ לחברי בליכוד לזרוק אותם בבחירות הבאות .
ולביבי. יכולת אתה לעצור את הויכוח . לראות אמא של חייל שנעדר והוכרז כחלל, זאת שיא הדביליות והאידיוטיות , ביבי -אתה כאח שכול יכולת לעצור זאת ושתקת , עכשיו שתקת ועשית בחכמה .
כתוב תגובה ל- מ.ל
השכול והשמאל
  א.כ   30/04/17 21:55
אמוציות השכול הן כה עצומות עד שאינן נתפסות בהיגיון, עם השנים אומנים בעלי אגו נפוח, בשם חופש הביטוי בקשו להעצים את עצמם מעל ראשי המדינה ומעל המדינה, והחלו לערבב בין השכול הציבורי לשכול האישי, אט אט כרסמו בקדושת והילת הנופלים כך שנפילתם הייתה לשוא, ומכאן משפחות השכול החלו לעלות את שיח השכול בציבור, על כולם לזכור מי שלא רוצה שכול במלחמה עליו לפרק את הצבא , וכל עוד יש צבא ויש אויבים המלחמה הבאה בא תבוא , זהו מחיר הדמים לקיום המדינה ...
כתוב תגובה ל- א.כ
holds bitan in his gentiles
  bibi smart now he   1/05/17 23:57
כתוב תגובה ל- bibi smart now he
2
שקר! אין 23,550 נופלים! שקר!
  שקר שקר שקר   30/04/17 13:02
שקר שקר שקר. רק מחציתם נפלו במערכות ישראל. השאר ממחלות, תאונות דרכים וכו׳. שום קשר ללוחמה, הקרבה, הסתערות, אומץ או גבורה. למה מבזים את גבורת לוחמינו? איך מזלזלים בקדושת הרצון? למה מאיינים את חמדת הגבורה? איך נפלו גיברים ויאבדו כלי המוסר?
כתוב תגובה ל- שקר שקר שקר
3
הורים שכולים יקרים,לאבד צאצא,
  שושנה מ.   30/04/17 13:03
בת או בן, בעל או אב, נכד או נכדה, רעיה או אם - זה כאב פולח, עמוק, מתמשך עד אין סוף, לנצח, לעד. כל העם יודע ומכיר בזאת ומלא בכאב רב עמכם. אבל עם צער גדול מאד ודאבה עמוקה, יש לשאול את ההורים הנלחמים בנתניהו ורודפים אותו, ואלה המבקשים שהוא ישיב את גופות בניהם - כיצד עליו לעשות זאת? לנסוע לרצועת עזה, להכנס למחנות חמאס ולבקש את הגופות? האין הם יודעים מי הוא האויב המר והאכזר שמולנו? האין הם יודעים שהם חסרי תרבות? שאין אפשרות להתדיין אתם? שאין להם מילה של כבוד? שהם סוחרים בגופות? שאף אינם מכבדים את גופות אחיהם שלהם? שהם מקדשים ומעריצים את השאהידים? שהם כל כך מכוערים? @@@ האם נתניהו איננו חפץ בכל מאודו להביא חזרה ארצה כל גופה, כל שבוי? האם הוא איננו עושה מאמצים מאחורי הקלעים להגיע למטרה הנעלה הזו? מה הקריאות האלה: "לא סולח"? מה ההאשמות האינסופיות האלה נגד ראש ממשלה? הורים עצובים ויקרים, העם כואב עמכם אך אינו מבין אתכם. סליחה.
כתוב תגובה ל- שושנה מ.
4
שליחים של השמאל
  אנדרסטייטמנט   30/04/17 13:59
מעניין איך זה שתמיד באירועים ממלכתיים ההפרעות הן לדברים של פוליטיקאים מהמחנה הלאומי והן תמיד מבוצעות על ידי אנשים שנשלחו מטעם השמאל: כך עשה בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות 2011 האח של גלעד שליט, כך עשו בני המשפחה של טופז אבן-חן, מקורבנות השריפה בכרמל, וכך עשו עוד שליחים של השמאל שרוצים להפיל את הליכוד ואת נתניהו.
כתוב תגובה ל- אנדרסטייטמנט
תחתית המוסר האנושי
  יוסי מ   30/04/17 17:34
כבוד גדול הוא לך על השתייכות "למחנה הלאומי" כמו ראש הממשלה שלך ששתק כשהכלבים פגעו בהורים שכולים. והאמת אין על מה להתלונן, אלה אתם וזו מהותכם. אדון אנדרסטיטמנט
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תחתית הצביעות הבולשביקית
  אנדרסטייטמנט   30/04/17 18:56
שמענו עליכם: כשמשפחת גביש נטבחה באלון מורה וכשמשפחת פוגל נשחטה באיתמר, ציקצקתם בלשונכם ואמרתם: זהו גורלם של מתנחלים. עכשיו פתאום אתם מתלהמים כשהורים שכולים מהמחנה הפוליטי שלכם משתלחים בראש הממשלה - שהוא אח שכול, לצרכים פוליטיים שקופים.
כתוב תגובה ל- אנדרסטייטמנט
ניתן להשוות את הטיפוס שתקף
  לאנדרסטיימנט   30/04/17 19:20
אותך לסומא וחרש. כשכל הציבור ידע, חזה וראה באור בהיר את פשעיו של אולמרט, שהיו כה חשופים וידועים - הגן איש זה על העבריין ההוא בחום וטען שיבוא יום וכולם יווכחו שאולמרט ישר.... והנה בא היום שחביבו נלקח לכלא... כשם שתעתע באתר זה בגוננו על אולמרט כך ממשיך מעריצו לשגות ולתקוף את נאמני ישראל. ולגופו של ענין, כל אשר כתבת - אמת ומדוייק. הם אפילו משתמשים בשכול הכואב והנורא לנגח את הימין והעומד בראשו. כה מצער.
כתוב תגובה ל- לאנדרסטיימנט
אולמרט שייה תמימה ליד פרס
  אנדרסטייטמנט   30/04/17 20:58
ועדיין לא התחילה חקירה של אפילו קצה הקרחון: יום הולדת לשמעון פרס ב-11 מיליון שקל, 'תרומת' דשא לבית הנשיא שמעון פרס ב- מיליון שקל, פטור ממס לקרן קיסריה ש'במקרה' מעסיקה את הבן של שמעון פרס כיו"ר הדירקטוריון, השקעה של קרן קיסריה בקרן פיטנגו של הבן של שמעון פרס ו'הפסד' מיליוני שקלים שהם כספי ציבור שלא שולמו כמס, קומבינה לחבר המיליארדר של שמעון פרס - סבן לרכישת חברת בזק: פטור ממס של 2.5 מיליארד שקל תוך שנתיים.
כתוב תגובה ל- אנדרסטייטמנט
לאנדרסטיטמנט, שונא ישראל
  יוסי מ   1/05/17 04:45
אני לפחות מזדהה בשמי ולא מתחבא אחרי כינויים אנונימיים. ושוב, זה מה שאתם, תחתית הזבל האנושי. שום דבר לא קדוש עבורכם,ורק מי שמהותו ריקבון, יכול להגן על נתניהו וכלבי השמירה שלו כמו שראינו בכנסת . ועל ההשואות, עוד נראה אתה היום שבו תקבלו פרופורציות על מיהו אולמרט, מי היה פרס ומה קשור בנתניהו. אבל לעלהון כמוך ליהדות ולישראליות זה לא משנה. זבל הוא זבל הוא זבל אפילו אם אין לו שם.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי מה? יוסי מי? יוסי מו?
  אנדרסטייטמנט   1/05/17 10:53
אתה מזדהה בשמך ולא מתחבא מאחורי שם שכל אחד יכול להתחבא מאחוריו? לא, אתה מסתתר מאחורי קללות של בולשביקים שאין בפיהם שום טיעונים ענייניים. אם היית יכול היית מצווה לכלוא אותי במוסד לחולי נפש, כמו שבולשביקים אוהבים לעשות למתנגדיהם הפוליטיים. לך תמשיך לשפוך את המילה "זבל" על כל מי שלא מעריץ את אולמרט ופרס.
כתוב תגובה ל- אנדרסטייטמנט
תגובה נהדרת לאדם הנאלח הזה
  אל: אנדרסטייטמנט   1/05/17 20:41
הוא חוזר על אותן מנטרות בכל התגובות שלו. בעיקר המילה "זבל" שגורה בפיו ובכתיבתו. איש מלא שנאה וטינה. אדם שצמח מלמטה, ןלא הגיע לשום מעמד אבל מדמיין שהוא בפסגה. מזרחי שמשתאכנז באופן הכי נמוך שיש ומחשיב עצמו לחכם באדם, וכולם אפסים לידו. עליבות ממש. הוא חושב שאנו טפשים ולא מבינים זאת. נמנה על האנשים שהחברה צריכה להקיא מתוכה, כי הם מאוסים וזורעים רעל סביבם. שום אופטימיות, שום שמחת חיים, שום אהבה ולא לב נדיב. בעיניו: הכל רע ומר, כולם זבל, כולם אפסים. מגלומן.
כתוב תגובה ל- אל: אנדרסטייטמנט
מחנה לאומי......
  יוסי מ   2/05/17 10:12
ואללה מה אגיד לכם, האמת היא שזה לך, אותו אחד כנראה מאותם 80 עוקבי התקשורת של נתניהו,בתשלום ע"ח המדינה ,שמנהל את הבושה הזו של הגנה על ראש ממשלה ששלח כלבי רוטווילר בדמות החכים ביטן וזוהר, צמד בגתן וזרש המיתולוגיים, לתקוף ולקלל הורים שכולים רק כדי להסיט ממנו את האשמה. ומה עושה "אנדרסטיטמנט", מספר לכם שאני תומך באולמרט. איזה יופי, עכשיו מותר לביטן וזוהר להשמיץ הורים שכולים אולי הדבר המקודש האחרון שאותו עוד לא החריב ה"מחנה הלאומי". אם הייתה שם הבהמה ממשרד התרבות היא היתה קוראת "כפיים". זה אתם וזו מהותכם. התחתית של התחתית, עפרא דארעה חסרי כבוד וחסרי מושג, תומכים עיורים של אותו מאחז עיניים, בקיצור זבל ואשפתות. ואני לא מסתתר מאף אחד. שמי יוסי מזרחי ואני מירושליים, לא אנדרסטיטמנט ולא שום בריחה מהאמת.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסי מזרחי מירושלים?
  אנדרסטייטמנט   2/05/17 10:53
גם לבן דוד של הסבתא החורגת שלי קוראים יוסי מזרחי וגם הוא גר בירושלים. בירושלים גרים לפחות 500 אנשים בשם יוסי מזרחי, וכולם יודעים שנתניהו כראש ממשלה הביא לגידול בתל"ג לנפש ביותר מ100%, לשיא של התמ"ג, לצמיחת יתרות המט"ח ב-300%, לצניחת החוב הלאומי לרמה הנמוכה ב-60% לעומת רמתו בתקופת קום המדינה ולשפל באבטלה. כולם יודעים שבתקופת נתניהו כראש ממשלה - בניית התשתיות, הכבישים, המחלפים, קווי הרכבת, נמלי הים, שדות התעופה, בתי החולים והערים החדשות בתקופתו, בשיא של כל הזמנים. וכולם יודעים שבתקופת נתניהו כראש ממשלה התקבלה ישראל לגוש מדינות ה-OECD. אם קוראים לך יוסי מזרחי ואתה מירושלים, כדאי שגם אתה תדע את זה.
כתוב תגובה ל- אנדרסטייטמנט
אינטיליגנט מושלם
  יוסי מ   2/05/17 20:19
וכמה כלבי חוצות בישראל נקראים אנדרסטיטמנט???
כתוב תגובה ל- יוסי מ
לא תהיה חקירה נגדו. בית המשפט
  פרס - יקיר השמאל   1/05/17 05:43
התקשורת, האקדמיה - כולם מגנים עליו.
כתוב תגובה ל- פרס - יקיר השמאל
5
אם השכול
  באום   30/04/17 14:11
התחיל לשחק במגרש הפוליטי,במוקדם או במאוחר נצטרך להשתחרר מההנחה שלשכול לא עונים ולא מתווכחים איתו.אי אפשר גם להניח מארבים לנתניהו בכל עצרת זכרון וגם לשים על עצמך מסכה של עצב ולהגיד שאסור להתווכח איתי.דווקא נתניהו,שבתקופתו מספר המשפחות השכולות צומצם,זוכה לסצנות מביכות כל פעם שהוא מגיע לעצרת זיכרון.מי פילל שהשכול יהווה נשק נגד נתניהו כמו החקירות,הבקבוקים,הצוללות,החשמלאי והסיגרים והורדת השכול אל מחוזות נמוכים מעולם לא עלתה בדעתנו אבל כנראה שהתסכול חזק מכל נורמה והרצון לחזור לשלטון מעפיל על כל רגש אנושי.
כתוב תגובה ל- באום
6
ליברמן מה עושה החיזבאללה
  צורי   30/04/17 14:56
הבנו אך מנגד איך צ.ה.ל נערך לסיבוב הבא מול החיזבאללה לא הבנו.
כתוב תגובה ל- צורי
7
אם זה היה הפוך וההורים השכולים
  בבר   30/04/17 15:40
היו פרעאנקים וחברי הכנסת הבוטים לכאורה היו אשכנזים לא היה כל הרעש המזויף הזה וגם היו מספרים לנו שההורים פרמיטיבים והמדינה חשובה יותר וכל הזבל שמאכילים אותנו האשכנזים 69 שנים.
כתוב תגובה ל- בבר
8
האב השכול שהפריע לרוה"מ
  תכנון מראש   30/04/17 19:54
בנאומו, קורא את דבריו מן הכתב ולא הפריע לנתניהו ספונטנית. די בכך כדי להוכיח שהיתה כאן כוונה מראש, הדפסת קטע כתוב למפרע, שהוקרא ע"י האב. זה מעיב ומדכא לא מעט אנשים.
כתוב תגובה ל- תכנון מראש
9
מספיק עם השטויות המתלהמות....
  לזו מכפר גלים   30/04/17 20:32
שוטה.
כתוב תגובה ל- לזו מכפר גלים
10
שתקת ובשכל אבל פישלת בכנסת
  מ.ל   30/04/17 20:45
ביבי נתניהו, הפעם היית חכם , שתקת ונתתה לאב השכול לסיים את דבריו . , אך למה לא השתקתה את שני הבריונים שלך מהליכוד ביטן וזהר? אתה יכולת במילה אחת ודפיקה על השולחן לבקש מהם לא להתווכח עם הורים שכולים. מי כמוך יודע מה זה השכול . השקט שלך בכנסת הזכיר את השקט שלך בכיכר ציון . לפעמים אתה חכם . רק חבל שזה לפעמים. סלק את שני האידיוטים האלה ממלגתך. הם לא ראויים לשבת בספסלי הליכוד.יותר מתאים להם לשבת בספסלי הרשימה המאוחדת הערבית. בושה לכולנו שאלה נציגינו בכנסת ישראל.
כתוב תגובה ל- מ.ל
11
די להתחסדות ולהכאה על חטא
  דורון.צ   1/05/17 00:23
איננו מכים על חטא. בחור אבחר בביטן ובחברו... להורים שכולים יש גבולות..אין יכולים לשקר!ולהגזים בשם השכול... ובוודאי שאינם יכולים כל אימת שירצו להתפרץ לראש הממשלה שעושה רבות למענם. לא מתכוונים להיענות לדרישת השמאל לא להתעמת עם הורים שכולים שתולים. אותו שמאל ביזה עשרות פעמים את השכול והורי החיילים ואין פוצה ומצפצף... עוד רגע קט אחשוב שביטן המעיט בביטוייו כלפי האב השכול... והיה מגיע לו ביטויים חריפים יותר למען יראו וייראו...
כתוב תגובה ל- דורון.צ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il