s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
מתן גולדבלט
מצד אחד, התביעה בבית הדין תשאף לפעול ככל האפשר בשיתוף פעולה עם הרשויות במדינה כדי שימלאו את חובתן (וכך ליישם את עקרון המשלימות). מצד שני ובמקביל, התביעה בבית הדין תישאר ערה לסמכותה...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
ישראל נמנעת מהכרה ברצח העם הארמני, למרות ששליש מבני הארמנים נרצחו    האירוע האסוני שפקד את העם הארמני במלחמת העולם הראשונה לא יוזכר בנוכחות נציג רשמי של ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עדות עמוס רגב מסבכת את נתניהו
מאת: יואב יצחק  |  06/05/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ישראל היום רק תרומה?
  גולדבלט משה   6/05/17 15:46
או שוחד פוליטי מובהק בממדים מפלצתיים שכמותם לא נודעו בישראל?. האם נתניהו העמיד לרשות אדלסון את הקשרים הפוליטיים הענפים שלו בארצות הברית שנוצקו מהקשר שיש ללובי היהודי בקונגרס. יש לחקור בארצות הברית האם נתנה שם תמורה ישירה לאדלסון ועסקיו. לא סביר בעיניי שישראל היום נוסד רק מטעמים אידאולוגיים. אפשר לייסד עיתון ימני מובהק מבלי שהוא ישרת פוליטיקאי מסוים. האם בנט זכה לתמיכה בעיתון? מה קורה עם משה יעלון איש ימין מובהק?
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
{{{נתניהו שולט באמצעות שוחד...
  לדתיים וחרדים....   7/05/17 07:38
דתיים חרדים ושסניקים תומכים בנתניהו ללא גבולות אין סכנה לשלטונו ואיש לא יעמיד אותו לדין.
דתיים חרדים ושסניקים רובם פטורים משרות בצהל לימודי ליבה ומקבלים יותר תקציבים
זה שוחד בחירות מובנה ומבטיח את נתניהו כמו ששלטון ארדואן פוטין אסד אלייב וכו מובטח.
איש לא יעמיד אותו לדין נתניהו דיבר פעם על שינוי שיטת הממשל היום כבר לו
כי שילטונו מובטח באמצעות הדתיים חרדים ושסניקים אותם פשוט משחדים.
בישראל אין באמת עיתונות חוקרת או אופוזיציה.
כתוב תגובה ל- לדתיים וחרדים....
2
פה קבור ה - - - -
  אריה קרישק   6/05/17 15:50
כמה מעניין =- משעשע גם - שנתניהו נע בין שני ר ג ב י ם (ואין הכוונה למצבו הנד"לני דווקא) - מחד הגברת רגב, מהקולניים שבשופריו ומשוררי תהילתו ; ומאידך - אדון רגב, שלאחר שנים של שירות מצטיין מצא עצמו בין המיצרים. ישראל אתמול-היום - ומחר.
כתוב תגובה ל- אריה קרישק
אריה ולמרות הכל רק נתניהו
  מסעודה לייבוביץ   7/05/17 16:03
ולמרות הכל ואף על פי כן רק נתניהו, בבחירות הבאות עלינו לטובה נתניהו בראש הליכוד עם 40 מנדטים!!!! וזאת משום שנתניהו הוביל את מדינת ישראל לתור הזהב העם היהודי לא חש זאת מאז היותו עם !!!! בכל תחום ובכל עניין קידם מר נתניהו את העם היושב בציון !!!! ולכן טרם הבינותי !!! מי מה נפשך ???
כתוב תגובה ל- מסעודה לייבוביץ
3
מענין מה תעלה החקירה
  אתי יהודה   6/05/17 16:19
רגב הוא אדם מנוסה ובעל ידע.
כתוב תגובה ל- אתי יהודה
4
כל החקירות
  באום   6/05/17 18:38
והפרשיות בנוגע לעיתונים והעורכים הם טחינת מים שלא יכול לצאת מזה כלום.שוחד זה כסף או טובין שאפשר למשש אותם,מעבר לזה אין שוחד כי אחרת אפילו קריצה בעין יכולה להחשב כשוחד.לנתניהו יש את כל הזכות שבעולם להקים עיתון שיהיה לטובתו כמו שלציונות הדתית יש את הזכות ב”מקור ראשון” או ”מידה” או ”דבר” שהיה פעם למפא”י.אם מישהו חושב שרוחו של בן גוריון לא ריחפה מעל ”דבר”,הוא תמים או טיפש.גם רוחו של יערי ריחפה מעל ”על המשמר”.למפלגות יש מכללות,סימנרים,מועדונים כמו „צוותא”,כנסים ועוד הרבה אבל לנתניהו אסור שיהיה עיתון,למה? ככה.למה ”צוותא” זה לא מימון מפלגות?”בית ברל” זה לא מימון מפלגות? ”שבת תרבות” עם רינה מצליח זה לא מימון מפלגות? הטעות של נתניהו היא שהוא לא שם דברים על השולחן ואמר דוגרי מה שצריך.”כן,אני רוצה שיהיה לי עיתון שידברר את התזות שלי”.”כן,אני לא רוצה לראות את הפרצוף של קובלנץ השמאלן בראש התאגיד”,”כן,נמאס לי מהחטיארים בבג”צ”,ו”אם שוברים שתיקה לא מראים לי מאיפה הכסף תוך שבוע,אני עוצר אותם”.ככה בונים חומה אבל נתניהו העדיף להקשיב לבני בגין שהרדים אותו,עשה לו נעים בגב אבל הקרציות טיפסו עליו.
כתוב תגובה ל- באום
מר באום
  ד.ה   6/05/17 19:45
חשבתי לענות לך אבל אין טעם כי האבסורד מתבטא בבהירות מתוך הטיעון שלך עצמו-בוא נסכים על כך שאין לך מושג ירוק מהי עבירת השוחד
כתוב תגובה ל- ד.ה
אם תוכל
  באום   6/05/17 21:36
להמציא לי משפט שהיה על שוחד שהוא לא כסף או משהו מוצק שאפשר לגעת בו,אפשר יהיה לדון במה שאתה אומר.כתבה בעיתון זה לא שוחד,80 אחוז מהכתבות בעיתון מוזמנות בידי מישהו.יש אולי בעיה של אתיקה אבל זה הציבור שופט ולא בית משפט.
כתוב תגובה ל- באום
באום הנבון מעז לכתוב מה שכולנו
  יישר כוח לבאום   6/05/17 20:36
סבורים. ובאמת חבל שאין לנתניהו אומץ לשלוט כפי ששליט צריך לשלוט. אובמה דרש ממנו לעשות מלבני הטפשה שרת משפטים וממונה על המו"מ עם עבאס, ולא היה לו אומץ לומר לו: "לא"! (זו אחת הדוגמאות מיני רבות). 20 שנה הימין בשלטון והאג'נדה היא בידי השמאל. ואילו בית המשפט שלנו וחוקרי המשטרה כה עלובים שהם נטפלים לראש ממשלה בשל מלשינים המבקשים להפילו, ועל מה? על שטויות! על מתנות מטופשות, על בעלות על עתון. וכל כך צודק באום: הרי כל השנים (ועד היום) היו לשמאל עתונים שנשלטו על ידם ואיש לא חקר אותם ולא פתחו שום תיקים כנגדם. משטרה חסרת תועלת ונרפית. מדינתנו מוקפת אויבים מרים ואכזרים והמשטרה עוסקת מזה חודשים בתיק 1000, 2000, 3000, 4000 וכו'. האזרח הממוצע והמתוסכל צופה בזאת ומתבייש.
כתוב תגובה ל- יישר כוח לבאום
נתניהו לא הקשיב לבני בגין.
  הערה לבאום:   6/05/17 20:42
הוא יודע יפה מי הוא בגין השמאלן וההפכפך, ושאסור להקשיב לכאלה (כמו מרידור, סער והשאר). נתניהו פשוט מוג לב. הוא חכם ורואה הכל אך יש בו אותה חולשה (המזיקה לישראל) להכנע לשמאל ולאמריקה.
כתוב תגובה ל- הערה לבאום:
די לאובססיה!
  עוזר   6/05/17 22:41
עוד אחד אובססיבי לשמאל - רדופי פרנויה כאילו השמאל מנהל את המדינה ולא נתניהו הכריכה וחבר מרעיו.
כתוב תגובה ל- עוזר
די לאובססיה!
  עוזר   6/05/17 22:36
מר באום - זה אתה מהסרט של אסי דיין ז"ל? תפסיק כבר עם האובססיה שלך לביבי!
כתוב תגובה ל- עוזר
לי זה נראה
  באום   6/05/17 22:57
שהאובססיה לביבי היא דווקא אצל מתנגדיו.הם כל היום,כל יום,מתבוססים בתוך הקומבינות שאולי יפילו אותו.אני חי את חיי ואילו הם חיים את חייו של נתניהו, ללא מנוח ללא שקט ותוך כדי תיסכול שרק מרחיק מהם מצביעים.אובססיה רצית,קיבלת.
כתוב תגובה ל- באום
על מה הם חוקרים ???
  יעקב יעקב   11/05/17 10:38
כוחו של מוזס בידיעות אחרונות בערוץ 10 ובערוץ 2 נובע מהשיטה שבה התיקשורת הזו פועלת -יש אויבים ויש ידידים יש רשימות לבנות ויש רשימות שחורות--ויש גם חוקים ברורים -מי שמרים את הראש יהיה מי שיוריד לו את הראש - יש מחוסלים ויש גם מקודמים -- אין כאן שום אידולוגיה לא שטחים לא כיבוש לא ביטחון-ולא מילון - זה עסק שממוקד בצבירת כוח - ומנגד- יש רק איש אחד שקיבל את ההחלטה -ויש רק איש אחד שמוכן היה לקחת משימה זו על עצמו -- לקצץ בכנפיו של הגיבור הכל יכול והנורא הזה של ידיעות אחרונות -ואין אף אחד שיכול היה לעשות את זה כמו בינימין נתניהו---ומנגד מי מנהל את החקירות לא אחר מאשר סוטה מין שהוחזר לתפקידו- ועוד איש שבנה וביצע עבירות בנייה ומעולם לא נדרש לתת עליהם את הדין-היקף השחיתות בתיקשורת הישראלית הוא הרבה יותר עמוק מעשן אפר הסיגרים של בינימין נתניהו
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
באום מסכים אתך לחלוטין
  moshe mozes   7/05/17 07:00
מסכים אתך לחלוטין. מוזס גם אוכל אותה בגלל שישראל היום גומרת אותו.
כתוב תגובה ל- moshe mozes
5
יהודים שמקבלים בצע כסף
  הגבל עסקי   6/05/17 18:43
נתניהו - התקבל בכבוד מלכים ברוסיה, בסין, ביפן, בהודו, באפריקה ובשלל מדינות באירופה, ואירח בישראל את נשיא רוסיה, ראש ממשלת יפן, סגנית נשיא סין ונשיא פרגוואי. נתניהו - בתקופתו התל"ג לנפש גדל ביותר מ100%, התמ"ג בשיא של כל הזמנים, יתרות המט"ח צמחו ב-300% ויותר, החוב הלאומי צנח לרמה הנמוכה ב-60% לעומת רמתו בתקופת קום המדינה, והאבטלה בשפל של כל הזמנים. נתניהו - בתקופתו גדל מספר נוסעי הרכבת פי 106. נתניהו - בניית התשתיות, הכבישים, המחלפים, קווי הרכבת, נמלי הים, שדות התעופה, בתי החולים והערים החדשות בתקופתו, בשיא של כל הזמנים. נתניהו - בתקופתו יושם חינוך חינם לפעוטות שהוקפא 24 שנה. נתניהו - בתקופתו החלה להיבנות הרכבת התחתית בת"א ש-40 שנה מדברים עליה. נתניהו - בתקופתו התיירות הנכנסת, מכירת המכוניות, וכמות הישראלים שטסים לחו"ל מצויה בשיא כל הזמנים. נתניהו - בתקופתו התקבלה ישראל לגוש מדינות ה-OECD. אבל יש יהודים שתמורת בצע כסף של גורמים עוינים למדינת היהודים מוכנים להרוס את ההישגים האלה שמשפרים את החיים לכל שאר היהודים במדינה.
כתוב תגובה ל- הגבל עסקי
הצלחתו המדהימה של ביבי
  מטריפה דעת השמאל!   7/05/17 01:07
כתוב תגובה ל- מטריפה דעת השמאל!
6
צביעות
  לשמה   6/05/17 19:43
חבורת צבועי התחקירנים שאינם מפרסמים פרשיות שחיתות קודם שהם מקבלים אישור מקציני משטרה ו/או בכירי הפרקליטות, והם המבקרים עיתונות מגוייסת.
כתוב תגובה ל- לשמה
7
בג"ץ פרקליטות משטרה
  דודא   6/05/17 21:01
לא ברור לי למה ראש ממשלה לא יכול להיות בקשר עם עיתון. בן גוריון ומפאי שלטו ב"דבר" אולמרט שלט ב"ידיעות אחרונות" ועוד דוגמאות רבות אם כך איפה הבעיה . אין בעיה אבל, ..ל 3 הגורמים בגץ פרקליטות והמשטרה יש מטרה. המטרה היא להפיל את נתניהו בכל מחיר אפילו במסגרת המצאת חוק. גם לגבי מתנות ..אין מדינאי שלא קיבל מתנות -פרס היה מגדולי המקבלים רבין, אולמרט ועוד. לאה רבין אפילו מכרה מתנות עם הקדשה לרבין תמורת כסף... שלא לדבר שחצי צה"ל וזוגתו חיפשו את העגיל שנפל לה בטכס חתימת הסכם השלום בערבה. להם מותר מה שלנתניהו אסור.
כתוב תגובה ל- דודא
8
החבל מתהדק
  גיגי רחובות   6/05/17 21:04
וביבי ממשיך לטעון "אין כלום ולא יהיה כלום" . זוהי הבדיחה המצחיקה ביותר , שהוא חוזר עליה . במדינה מתוקנת ולא מושחתת, לפי הפרסומים . איש הציבור היה קם ומתפטר .וביפן היה עושה חרקירי
כתוב תגובה ל- גיגי רחובות
9
נתניהו קרבן; נוני רוצח!
  חן267   6/05/17 23:05
1. נתניהו הוא קרבן לשמאל הפאשיסטי שאינו מצליח בבחירות פעם אחר פעם ומנסה להפיל ראש ממשלה מוצלח שנבחר באורח חוקי באמצעים שפלים ומלוכלכים. מי שמוביל את המאבק השמאלני-הפאשיסטי נגד נתניהו הוא נוני מוזס הרוצח (ראה להלן), מטעמים עסקיים אגואיסטיים שלו. 2. נוני מוזס רצח ילדה ברמת גן בצעירותו כשגנב את מכונית אביו ונהג ללא רשיון נהיגה וללא ביטוח. עד היום הוא לא נתן את הדין כי אביו הכל-יכול כיסה עליו. חייבים לפתוח את התיק הזה לחקירה אמיתית ולהעמדת הרוצח האמיתי לדין. לא יתכן שרוצח ילדה תמימה יקבע לנו מי ינהל את המדינה היהודית שבמצור. 3. כל מי שאינו מסכים עם דבריי, יכול לקפוץ לי. ומתוך ידיעה ברורה שאני צודק, אף לא אקרא תגובות של שמאלנים פאשיסטיים.
כתוב תגובה ל- חן267
מסכים עם 1 ו 2 אבל 3 ירדת מהפ
  moshe mozes   7/05/17 07:10
3 ירדת מהפסים. זה ברור שמוזס נלחם במתחרה של העיתון שלו. זה שסגרו לו תיק רצח. אז יא חביבי אתה במזרח התיכון, זה מי שיש לו כוח. אנחנו חיים בהזיה של מדינה דמוקרטית... עם החברה מהשמאל איין מצב לדמוקרטיה. ראה עירית ת"א דיקטטורה כמעט סטאלינית, בקרוב גם פה יהיה שטינקר. ויהיה עוד פלאפל על הכתף של המדינה. מי מנהל את עיריית ת"א?? העיר ללא הפסקה (צאו ב 3-5 בבקר אפילו אין חתול ברחובות. הייתי בשיעור גמרא אצל הרב... הוא אומר לי "כאן זה העולם! הכול מחוץ לישראל זה קליפה" אם הייתי יושב עם חולה נפש בכול בית חולים לחולי רוח, הייתי שומע דברים דומים. אלה הם שמשפיעים אייך דברים נעשים במדינה שהייתה שלנו.
כתוב תגובה ל- moshe mozes
באום צודק-הכל מכור!!!
  שמילו   7/05/17 08:47
עיתון ידיעות אחרונות "נמכר" לשמאל כתוצאה של אותה תאונה או "רצח" ו"הסדר טיעון" שנעשה אז,שהיה שוחד לכל דבר. להלן העובדות הקצת יותר מדויקות: כשנוני מוזס היה בן 14, לקח אותו אביו נוח מוזס, (להלן פאפא מוזס) ללמוד נהיגה במכונית של פאפא מוזס, כנראה שפאפא מוזס לא היה מורה כל כך טוב ואף נוני לא היה תלמיד טוב ואז הנהג, נוני מוזס דרס למוות צעירה או ילדה. נוני כלל לא נשפט, ופאפא מוזס כן, היה הסדר טיעון והכל הושתק, (אבל פורסם בעיתונות של אז), משהו כמו 7 - 8- שנים לפני המהפך של 77.
כתוב תגובה ל- שמילו
10
לקבל או לא לקבל מתנות
  מתנה   7/05/17 07:20
תחשבו על מצב שמביאים מתנה לראש הממשלה או לרעייתו והם מסרבים.
נותני המתנה יפגעו מאוד, אולי הם עשו זאת מתוך נימוס כי לא רוצים לפגוע באנשים שהם אוהבים
בדרך כלל מי שנותן מתנה נותן אותה כי הוא מאוד רוצה לתת
וזה מאוד מעליב לדחות את רצונו
לי לא מפריע שראש הממשלה יקבל מתנות סבירות ובגבול הטעם הטוב
גם אשתו בהחלט לא חייבת לסרב למתנות שהיא מקבלת.
ושוב... לא בטוח שהם רוצים בכלל במתנות הללו.
כל זמן שהוא לא מעל, ולא גנב, ולא היטה מכרזים, ומנקודת מבטי
הוא ראש ממשלה טוב ,אני אישית בעד שהוא יישאר
ומקווה ששיתוף הפעולה בינו לבנט לכחלון לאיילת יתחדש ויתפוס
תאוצה כולם אנשי מעשה ולכולם ההייתי רוצה להוסיף את אריאל אטיאס וברור גם שר התחבורה כולכם אנשי מעשה תשמרו על זה
כי רואים את העשיה
לא להכפיש ולהמשיך בעשייה זה הדבר הנעים ביותר לראות לשמוע
ולהיווכח בתוצאות
הצלחה רבה לכלולכם
כתוב תגובה ל- מתנה
11
רדיפה.
  ישראלה   7/05/17 23:38
ראש הממשלה נרדף, כי השמאל המתוסכל לא מסוגל להביס אותו בבחירות. הרדיפה אחרי ראש הממשלה גורמת לי להצביע עבורו. אם המלעיזים מדברים על מתנות ושחיתויות, הרי שכל הצמרת צריכה להיחקר ואולם זה לא נחקר ולא מדובר. להקיא על הדו פרצופיות של הפרצופים המושחתים. לא זכור לי ראש ממשלה מוכשר בשעור קומתו של ביבי. כולם היו גמדים על ידו בעבר וגם בעתיד. אז יום טוב לכולם והמשך משילות לביבי ובתקווה שיהיו קולות רבים הרבה יותר מבעבר.
כתוב תגובה ל- ישראלה
12
עדות מופרכת, רגב אולי הרגיש
  עמיש   8/05/17 19:29
נלחץ ומחוייב לנתניהו, אבל נתניהו לא עבר כל יום על כותרות העיתון של מחר ולא חילק הוראות לאף אחד. לכן תחושתו הפרטית של רגב, נובעת מתחושתו הסובייקטיבית. אולי חשש מאדלסון ורצה ללמלא את רצונו, לפי הבנתו הפרטית. אין שום דבר. לא יהיה דבר. תעבירו דף!
כתוב תגובה ל- עמיש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il