s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אשכנזי וצ'ייני התנגדו לצוללת שישית; ברק הודיע ב"פתק" - הוחלט לרכוש
מאת: יואב יצחק  |  18/07/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כמה לא מפתיע
  אזרח   18/07/17 10:42
ברק מעורב מאחרי הצוללות, ויודע לזרוק רפש כל בוקר אצל עיתונאי אחר, על כולם. כמה אופייני ולא מפתיע האיש הזה.
כתוב תגובה ל- אזרח
אכן לא מפתיע
  איריס ב.   18/07/17 11:04
לא מפתיע יואב י.חוזר שוב שמנדלביט אמר לפני שהתחיל את החקירות כי ביבי לא חשוד: גם תחזור על כך אין ספור פעמים ,לא הופך את האמירה הזו לעובדה.המפקד העליון הוא נתניהו והחלטות בסדר גודל שכזה הם באחריותו המלאה.
כתוב תגובה ל- איריס ב.
לא משנה כמה תסלפי את העובדות
  שאול א.   18/07/17 12:42
נתניהו לא קשור לפרשה. את יכולה להמשיך לשרת את השמאל הקיצוני שמפסיד פעם אחר פעם בבחירות ומנסה מזלו בבית המשפט באמצעות התקשורת. נתניהו לא היה מעורב בתחילת הפרשה, והוא אינו מעורב בה כעת. העובדה שאחד כמוני צריך להגן על נתניהו, רק מוכיחה לאיזה שפל מוסרי הגעתם, אנשי שמאל שמדברים על דמוקרטיה ושלטון החוק, רק כאשר הם משרתים את האינטרס הבוגדני שלכם.
כתוב תגובה ל- שאול א.
2
זה כל שיצא מרעש מהומת אלוהים
  אתמול בארץ תקשורת   18/07/17 11:07
הגמדים המטומטמת כאילו העולם עומד מלכת, מי יודע הינה הינה תפסנו את ראש הממשלה בנימין נתניהו, אז זה הכל ברק כל יום מתעורר איך אני אפיל את ראש הממשלה בנימין נתניהו בערוץ אחר והוא עצמו שותף במעשה, איך אמר שניבחר על גבאי נפל דבר בישראל מחר שחר חדש כמה אידיוט יכול להיות הברק ברח בלי שום ברק, מה זה כאילו פצצת אטום נפלה על ישראל, כולה שום כלום כי לא היה כלום, אז אין שום חשד למעורבות פלילית מצד השניים ברק ונתניהו שיכל אותך ברק בתיאבון לארוחה בבודפשט הבירה, על מה ולמה מטרטרים אומה שלמה, את השמאל כל מה שמעניין איך להפיל את נתניהו, כל שאר הנוכלים בכלל לא חשובים, אז מן הסתם עוד נמשיך לשמוע סיפורי אלף לילה ולילה מעיתונאים אידיוטים כאסתי פרז ינובסקי את קרקובקי ורן בנימין הדביל והינה הינה הדרוקער את דרקער יניב אלדד הפסיכופט ביחד איתו ישר לאישפוז כפוי הראל מרגלית, חה חה ראש ממשלה החליט שהוא מתאים ביחד עם הגבאי המסריח עד מעל לראשו ירקבו בתוך בביצה התקשורתית שאותם בישלו לעצמם, בתיאבון עיתונאים טיפשים, תודה לך יואב יצחק עשיתה קצת סדר בביצה הרקובה עד לעייפה.
כתוב תגובה ל- אתמול בארץ תקשורת
אין שום חשד ?
  ארי כספי   18/07/17 11:56
איך הגעת למסקנה ? האם בזכות "היועץ המשפטי" שהוא לכל היותר "הצדיק בדורותיו" ? התגובה שלך נראית כאילו נעשתה עבור תשלום. ב"ידיעות" בודאי שהיו מצנזרים אותה.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
מי אתה ארי כספי? ימין או שמאל?
  למגיב   18/07/17 12:39
כתוב תגובה ל- למגיב
יש לי הפתעה בשבילך
  ארי כספי   18/07/17 14:50
אינני שייך לאף צד. בשתי מערכות הבחירות האחרונות לא טרחתי כלל להצביע. אני חילוני. כיום אני פנסיונר אבל יצא לי לעבוד במעשיות הבטחוניות ובמערכת החינוך כמורה למתמטיקה ופיסיקה. פשוט כואב לי שבזבזתי חלק ניכר מחיי בפרוייקטים מסוג ישראבלוף והוראה במערכת מסואבת ובפרוש לא חינוכית. מקווה שמסרתי מספיק אינפורמציה.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
תאר לך כמה כואב לי
  נכה צהל   18/07/17 16:00
כתוב תגובה ל- נכה צהל
"אינני שייך לאף צד", אבל בעצם
  לא מדוייק   18/07/17 18:11
נוטה יותר שמאלה......
כתוב תגובה ל- לא מדוייק
3
אין שוחד ואין בטיח רק הזיות ור
  יעקב יעקב   18/07/17 11:28
ורעות רוח של בעלי השררה שממשיכים בלתפור חוטים-- אלא שהתפרים לא מחזיקים את הבגד שהם תופרים - אין לחוקרים האלה שקוראים לעצמם משום מה להב433- שום כלום שמצדיק חשדות של שוחד---רובם ככולם מהחשודים הרבים כל כך משום מה לא מכירים זה את זה איך חיברו יחד לקבל שוחד---שני דברים נחשבים לאין סופיים קבע אלברט אינשטיין-- הוא היקום-- והטמטום האנושי--לאלה שקראו להם חשודים לא נחשבים כטפשים במיוחד ההיפך הוא הנכון הם מרומים מעם והם מבינים את החומרה בלקיחת שוחד- הגיע הזמן לחקור את החוקרים אם הם לא פועלים ממניעים זרים-ומשחקים בכספי ציבור בלי רחמים-קמו לעם ישראל שליטים חדשים לא נבחרים פרות אדומות קדושות שאי אפשר לגעת בהם וקראו לעצמם להב433 בכדי להעצים את כוחם ומרותם על העם- הגיע הזמן לחקור גם אותם-
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
פורום"תקנה"ישקם סמולנים?ארורים
  ע_הראל   18/07/17 15:16
אולי יש תקנה לסמולנים ארורים? לדעתי הם צריכים לתרגל להתכופף - כדי לנשק את הידיים והטלפיים של ביבי ושרה היקרים. §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
4
אחרי הסרט הזה-הכל ברור!
  צייד אדם בעיצומו.   18/07/17 11:49
facebook.com/
כתוב תגובה ל- צייד אדם בעיצומו.
כן זה ידוע. הנשק שלהם הן
  למגיב   18/07/17 12:46
ההפגנות: הפגנות בככר רבין במוצאי שבתות, הפגנות המחאה, הפגנות האתיופים והמהגרים (שהשמאל דחף אותם), הפגנות הורי הילדים, הפגנה בבית מנדלבליט ועוד. ומי מממן? הקרן להשמדת ישראל. ... ובענין אחר: הבושה והחרפה למיקי גנור שפנה עורף לידידיו והסכים להיות עד מדינה. איש קטן.
כתוב תגובה ל- למגיב
5
פתק מצ"וקמק על ההחלטה של
  זה כלום????   18/07/17 12:11
ביבי + ברק על רכישת צוללת לא חיונית ושהוגדרה כבזבוז תקציבי מבחינת הדרג המוסמך + מרום ואשכנזי זה כלום?! טוב שלא שלחו לאשבנזי איזה פתק מצ"וקמק שקניית חללית למאדים אושרה.
כתוב תגובה ל- זה כלום????
6
התנגדו? זו סמכותו של רוה"מ
  א-ת   18/07/17 12:16
בנושאים האסטרטגים לא הרמטכ"ל ולא אלוף זה או אחר קובעים רק רוה"מ ובאישור הקבינט. ישראל נדרשת כעת לצוללת שישית ו בשנת 2029 להחלפת הצוללות הישנות.
כתוב תגובה ל- א-ת
כתוב במפורש שזו החלטה אישית
  מעורב ברכש תע"ש   18/07/17 14:13
של ביבי ושל ברק. איפה הקבינט שלך?! ולמה הוא צריך רמטכ"ל וצוות ביטחוני אם באיזה פתק עלוב הוא מצווה עליהם על אישור החלטתו האישית! ולמרות מסקנותיהם. וועדת חקירה גם, בעניין הנחיצות ההיסטרית בצוללת שישית בזמנו של אשכנזי.
כתוב תגובה ל- מעורב ברכש תע"ש
7
לבדוק גם עיסקת מטוסי F-35
  חשדנית   18/07/17 12:17
חייבת להיות ביקורת אמיתית על פעולות כלכליות שראשי השלטון מבצעים כי יש חשש אמיתי לטוהר המידות. לדוגמא - פרשת הגז הטבעי והטייקונים, פרשת רכישת הצוללות, פרשת הספינות והמספנות, פרשת רכישת מטוסי F-35 במחיר מופקע ובכמות לא סבירה. צריך שתהיה לאזרחים גישה חופשית, באמצעות האינטרנט, לכל המסמכים והחוזים שהמדינה חותמת בשם עם ישראל. זו זכותנו לבדוק אותם. לדוגמא - ההסכם עם החמאס, ההסכם על הגז עם האמריקאים...

לגבי רכישת מטוסי F-35 - אמנם הכסף מגיע מהמימשל האמריקאי במסגרת תקציב הסיוע לישראל ואנחנו לא נצטרך לשלם על המטוסים האלה מתקציב המדינה, אבל, ההפרש בין המחיר האמיתי של F-35 לבין המחיר המופקע שבו הוא נמכר בישראל ובארה"ב זה בדיוק הכסף של השחיתות.
כבר בתחילת הקדנציה שלו הודיע טראמפ לחברת לוקהיד מרטין שמייצרת את המטוס בארה"ב שהם חייבים להוריד את המחיר שלו. הוא טען ש"עלות המטוסים יצאה משליטה" והוא שוקל לא לרכוש מטוסים כאלה לצבא ארה"ב אלא לשדרג את המטוסים הנוכחיים בחברת בואינג. בתגובה, המנכ"לית של לוקהיד מיהרה להודיע שהיא תוריד את המחיר באופן משמעותי, כלומר הודתה שהמחיר הנוכחי לא מוצדק. הפרש הכסף בין מחירו הנכון של המטוס לבין המחיר שבו הוא נמכר הולך ישר לכיסים של כמה וכמה אנשים בתור 'עמלות', כלומר שחיתות ! על 'עמלות' מסוג זה דיבר כנראה אהוד אולמרט כשסיפר למזכירה שלו שולה זקן בסודי סודות ששר הביטחון אהוד ברק שילשל לכיסו עמלות מכל עיסקה ביטחונית שנעשתה בישראל. זה פורסם בעדותה בבית המשפט.

עיסקת רכישת מטוסי החמקן F-35 לחיל האוויר היא עיסקה ענקית.
מדובר ב-50 מטוסים שלא בטוח אם הם באמת הבחירה הטובה ביותר עבור חיל האוויר ואם הוא באמת צריך כל כך הרבה מטוסים כאלה, במיוחד לאור הביצועים הבעייתיים של המטוס, שכבר התפרסמו לרעה.
מדובר בעיסקה של מאות מיליוני דולרים. כל מטוס עולה כ-110 מיליון $. מדובר על 50 מטוסים בסך כולל של 5.5 מיליארד $ שהם כ-22 מיליארד ₪, שיכולים להניב עמלות מאוד מאוד מאוד שמנות לבעלי העניין שבחשו ברכישת המטוסים האלה...אם להסתמך על כך שאפילו מנכ"לית לוקהיד הודתה שהמחיר של המטוס מופקע אז יסתבר שהם יקבלו לכיסם עשרות מיליוני דולרים, ההפרש בין המחיר הריאלי של המטוס לבין המחיר הרכישה המוצהר שלו. אין פלא ש'הם' קראו למטוס הזה "אדיר"... חחח הוא מניב עמלות אדירות !!

הנה תקראו כאן - מנכ"לית לוקהיד נפגשה עם טראמפ והסכימה להוריד את המחיר של המטוס:

calcalist.co.il

העיסקה נחתמה באפריל 2013 ובסוף 2016 אישר הקבינט המדיני-ביטחוני בישראל לרכוש עוד 17 מטוסים מהסוג הזה, מה שהעלה את מספר מטוסי החמקן שיקבל חיל האוויר ל-50.

אגב, מנכ"לית חברת לוקהיד ביקרה ב-2014 בישראל והתקבלה בהתלהבות רבה ע"י ביבי נתניהו. ב-2016 היא ביקרה בבסיס חיל האוויר בנבטים לקראת הגעת 2 המטוסים הראשונים ולכבודה העמידו את כל הבסיס על הרגליים...

אגב, גם כאן התנגדו מפקדי חיל האוויר להנחתה של ראשי המדינה לקנות מטוסי חמקן בכמות כ"כ גדולה, על חשבון מזל"טים וטכנולוגיה מתקדמת לא מאויישת.
הנה תקראו גם כאן:
rotter.net
כתוב תגובה ל- חשדנית
8
מי מתכוון "להרחיב" את החגיגה
  צוריאל   18/07/17 12:22
הכול אפשרי, כנראה הרבה פוליטיקאים בכירים גזרו הרבה קופונים אפשר להאמין הרבה דברים על הרבה מהם.
כתוב תגובה ל- צוריאל
9
אולי תפסיק להגן על ביבי
  שי שי   18/07/17 12:30
זה בולט מאוד שאתה מוטה לטובתו וחבל.
כתוב תגובה ל- שי שי
10
אהוד ברק סוחר ומתווך
  יודע דבר או שניים   18/07/17 12:43
אהוד ברק סוחר ומתווך בעיסקאות נשק האיש שהתעשר מהר מהר מאוד ולא חוזר לפוליטיקה כי אין לו צורך בכך תשאלו את אולמרט הכל יצא בקרוב יואב אני מתפלא איך.עד עכשיו אתה שותק הצוללות זה עניין ביטחוני גריידא תשאלו את ראש המוסד לא מבין מה מתעסקים בזה בכלל לא קשור לאף אחד ביטחוני נטו כמו שאמר ביבי וזה נכון מאוד
כתוב תגובה ל- יודע דבר או שניים
11
הנה הרקע לקרב המר בין אשכנזי
  פועה   18/07/17 12:51
לברק. למי מגיע לגזור קופון!...
כתוב תגובה ל- פועה
12
אפשר לחשוב שהרמטכ"לים ואלופי
  בני בנקר   18/07/17 13:41
צה"ל הם גאוני הדור כשמדובר בהחלטות ביטחוניות אסטרטגיות. כל צמרת צה"ל התנגדה נחרצות נגד הקמת מפקדת חילות השדה ושר הביטחון "האזרח",ללא שום ניסיון צבאי,כפה עליהם הר כגיגית את הקמת המפקדה והיום אפשר לחפש בנרות אלוף אחד שיהיה בעד חזרה למצב הקודם. ראינו גם את המלצות "מומחי הביטחון" של הסמול ההזוי לנסיגות מרמת הגולן ומלב הארץ ביהודה ושומרון וכמובן מרצועת עזה. אין ספק שגילו חזון גדול וראייה ארוכת טווח...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
13
אהוד אולמרט בתגובה:"אהוד ברק ל
  קורןנאוה טבריה   18/07/17 14:36
לקח שוחד בעשרות מיליונים בעסקאות נשק. ראש המוסד סיפר לי. ברק מחביא את הכסף בשוויץ". (18/8/15) ושלטון החוק אינו חוקר אותו וזכות הציבור לדעת מדוע?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
חיים רמון בתגובה:"אהוד ברק הפו
  קורןנאוה טבריה   18/07/17 14:41
הפוליטיקאי הכי מושחת שדרך על בימת הפוליטיקה הישראלית מאז ומעולם. מבקר המדינה קבע לגביו שקנה שלטון בכסף. האיש שבפרשת העמותות הגיעו לחשבונות בנק של מאות אלפי דולרים - ושיתבע אותי דיבה על כך - שאיש אינו יודע מה עלה בגורלם. אין דבר שלא דבק בו, והוא האיש האחרון שיכול לדבר על איזשהו עניין שקשור למוסר ציבורי והתנהלות ציבורית". (רשת ב' 1/4/11) ושלטון החוק שותק עדיין? זכות הציבור לדעת למה?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
באמת, מדוע לא מזמינים את ברק
  גם ברק צריך להעיד   18/07/17 18:17
לחקירה? כולם הוזמנו מלבדו.
כתוב תגובה ל- גם ברק צריך להעיד
15
הפרשן האמריקני ג'ורג' וויל בתג
  קורןנאוה טבריה   18/07/17 14:47
בתגובה:"ברק הוא המנהיג הגרוע והמסוכן ביותר שהיה לאיזושהי מדינה דמוקרטית במאה ה-20". ושום עיתננאי שיודע לרדוף את נתניהו על פקקים ושמפניות מעולם לא חקר על שום מה נאמרו דברים כה חמורים על ראש ממשלה בישראל? גם שומרי הסף במערכת הצדק שותקים עד היום? אילו חלילה הדברים היו נאמרים על נתניהו - שלא נדע מה שהיה מתחולל בתשקורת.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
16
מותר לרוה"מ לקבוע כן לקנות!
  סמכותו אחראיותו!!   18/07/17 15:01
כתוב תגובה ל- סמכותו אחראיותו!!
17
זכות הציבור לדעת מה עלה בגורלן
  קורןנאוה טבריה   18/07/17 15:11
של הקלטות שחשפה אילה חסון ומה היה תוכנן בין אשכנזי לשמעון פרס שזממו פוטש נגד נתניהו.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
18
מדוע הגדילו את השכ"ט ? ======
  יוד יוד   18/07/17 19:16
הרי ישנו חוק שמותר לקבל שכר על תיווך בעיסקאות נשק. השכ"ט היה בגובה של אחוז אחד. מי דאג להעלות את השכ"ט ?
כתוב תגובה ל- יוד יוד
19
הגישה של צ'ייני היא חצופה.
  בר ברע   18/07/17 21:33
האינטרס של ישראל לרכש אמור להיות מנותק מאינטרס של המוכר כזה או אחר . . . השאלה היא האם ישראל זקוקה לצוללת נוספת; ולא, האם יש לקנות בטיסןקרופ צוללת ששית. ..
כתוב תגובה ל- בר ברע
20
אם צ׳ייני שכר את ציון עמיר,
  מולינוקס פן   18/07/17 22:49
שהוא דפ״ר עילג, שלא יצפה לניסים! בגגלל השחצנות והמשפטנות הירודה של ציון עמיר, קבל המשיך לשבת בכלא! איזו הצלחה אחת בדיוק יש לעו״ד הזה?! אולי עם הפן, בבוקר.
כתוב תגובה ל- מולינוקס פן
21
ספינים.
  שלמה המלך   18/03/19 21:16
הכל ספינים, אין שום דבר שקשור לביבי, במפלגת כחול לבן אין מצע ולכן הם מפרסמים ספינים בכדי לבלבל את הציבור, רק ביבי..
כתוב תגובה ל- שלמה המלך
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il