s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שרה נתניהו נחקרה: מי הזמין חמגשיות
מאת: יואב יצחק  |  06/08/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מי הזמין פלאפל בלאפה
  במקום בפיתה   6/08/17 12:01
המשטרה והפרקליטות התחרפנו.
כתוב תגובה ל- במקום בפיתה
מתעמרים במתעמרת
  ד.ה   6/08/17 22:27
אחרי שקראתי איך התעמרה בשיטתיות בעובדי מעון ראש הממשלה מצדי שיתעמרו בנבלה הזאת עד צאת נשמתה וגם אחר כך וכך עם כל המשפחה המלכותית הזאת
כתוב תגובה ל- ד.ה
2
כבר ידוע שמני לקח את האוכל
  alice   6/08/17 12:10
המבושל בבית רוה"מ אל ביתו-הוא, ולכן הזמין עבור משפח נתניהו טייק אוויי. בושה שחוזרים לריק על טענה אוילית זו כאילו שרה הזמינה - כשאין משהו ממשי להאשים וללכלך על משפחת רוה"מ. אבל המטרה הרי מקדשת את האמצעים: כל לכלוך רק יגדיל את מדורת האוטו-דה-פה שמכינים לנתניהו. והכל - ע"מ לשוב ולזכות בכסאות השלטון ומנעמיו (שמפא"י כבר נודעה בניצול המשאבים לטובת ראשיה, כמו ידלין, צור וכו').
כתוב תגובה ל- alice
תהיה רגוע הם לא יראו
  yrevach   6/08/17 15:21
את השלטון גם עוד 50 שנה
כתוב תגובה ל- yrevach
3
מנדלבליט - גם נייר טואלט ?
  חמודי   6/08/17 12:16
אדון מנדלבליט = אולי תחקור גם מי הזמין נייר טואלט לבית ראש הממשלה?
כתוב תגובה ל- חמודי
4
פשיטת רגל מוחלטת של המשטרה
  yrevach   6/08/17 12:22
המשטרה מבזבזת משאבים על חקירות מטומטמות. אני מציע שיחקרו גם כמה פעמים היא מחליפה תחתונים בשבוע. לא זכור לי שאי פעם חקרו את פרס או לאה רבין על דברים חמורים יותר. יש לי הרגשה שזו משטרה פוליטית שמזכירה משטרים אפלים. בושה וחרפה שעל זה מזמינים אשת ראש ממשלה לחקירה. הייתי מציע לשרה לא לענות על שאלות מטומטמות כאלה. וישלחו אותה למעצר עד תום ההליכים
כתוב תגובה ל- yrevach
זה הזמן של המיליונים בכיכר
  יעקב יעקב   7/08/17 09:00
-עברנו שוואה - השוואה ההיא היתה שוואה פיזית-הייתה- על מנת להכחיד את עם היהודי מעל פני הארץ-- שבעים שנה עברו והנה עוד שוואה לא כמו השוואה ההיא כמובן- אבל גם זו היא לא פחות כואבת--שוואה רוחנית -ההיא באה עלינו מהגוי על אדמתו- והנוכחית על ידי יהודים על אדמתם - כי הברוטליות היא לא רק נגד נתניהו ומשפחתו- היא פוגעת באכזריות גם את המיליונים שהלכו אחריו - ולא עוד זה נפילתו היא גם נפילה של מחנה עצום ורב שמאמין באמונה שלמה במפעל הציוני ובגאולה שלמה על אדמתו -בניגוד להם פועלי האוון-- ליהודי האחר אין לאן ללכת- הם בעלי הסמכות-(מי נתן להם סמכות כזו) לא נושאים באחריות -רובם אומר כלום-ובכל זאת הם שולטים- רוזנברג עורך העיתון הנאצי אמר אני קראתי לפתרון אבירי של הבעיה היהודית-אבל איש לא חשב ולא חלם מעולם שהדבר יסתיים ברצח המוני-כן-הם-כאן-חזרו שוב ובגדול -- לא שוואה פיזית חס וחלילה-- אלא שוואה לא פחות כואבת ואכזרית-
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
5
זו שאלה לחקירה?
  אורי יהודה   6/08/17 12:31
נשמעת שאלה מוזרה.
כתוב תגובה ל- אורי יהודה
6
עוסקים 'בעיקר'
  המעיר   6/08/17 12:38
גליה מאור הייתה המפקחת על הבנקים כשהייתה הרצת מניות. נזק של מליארדים והרס עשרות אלפי משפחות בישראל. - גליה מאור הייתה מנכ"לית לאומי כשהאמריקנים גילו שהבנק מסייע לאמריקנים להעלים מס. קנס של מאות מליונים ומאז כל חשבון בנק בישראל מדווח לאמריקנים. - גליה מאור בדירקטוריון של טבע שקיבל החלטות אשר גרמו לחברה נזק של עשרות מליארדים והסוף עוד לא ידוע. -אבל תמשיכו להתעסק בחמגשיות, כשאלו שעושים נזק כבר 40 שנה עדיין בפוזציות שמאפשרות להם לגרום עוד ועוד ועוד נזקים ברמת צונאמי כלכלי המשפיע על כלל אזרחי ישראל.
כתוב תגובה ל- המעיר
איך אתה יכול לכתוב דברים כאילו
  על מלח הארץ?   6/08/17 15:18
כתוב תגובה ל- על מלח הארץ?
חושב כמוך
  נטע אורי   14/08/17 05:38
1. סוף כול סוף מישהו שם את המוקד בכיוון הנכון 2. יואב יצחק צריך לחשוף את שמות הפרקליטים והשוטרים החוקרים את נושא החמגשית. 3. המשטרה כבר שנים ארוכות לא עושה דבר חוץ מלתת פנסיה מרשימה לחידלי אישים. נראה שגם איש השפם המהולל השתלב יפה במדמנה.
כתוב תגובה ל- נטע אורי
7
איך חיכיתי לתשובה כזו !!!!!
  חזי מועלם   6/08/17 12:45
היה לי ברור שבאחד הימים או נכון יותר באחת מהתביעות העתידיות תינתן תשובה אווילית כזו מבית ראש הממשלה ץ העיקר לנגח את מנמהל משק הבית על תביעתו נגד אשת ראש הממשלה . כאילו זו התביעה הראשונה ולא מאמין שתהיה גם האחרונה. תשוב של ילד מגן הילדים. יא-עני אשת ראש הממשלה שידה בכל לא ידעה עח איסור הזמנת אוכל מוכן . מסכנה . שותים את דמה לשווא.
כתוב תגובה ל- חזי מועלם
8
אם יש פסיק,
  מכל אלפי   6/08/17 12:56
הדברים הנאמרים על משפחת נתניהו,שאינו נכון(או לא ניתן להוכחה)-הם ישר תובעים בששון. מכאן אתה למד-כל שנאמר-נכון הוא.
כתוב תגובה ל- מכל אלפי
9
הדלפות מגמתיות
  יודע לקרא   6/08/17 12:57
של יואב יצחק על מנת לחלץ את משפחת נתניהו וללכלך על מנדלבליט/אלשיך....( אנשים שביבי בעצמו מינה)
כתוב תגובה ל- יודע לקרא
10
חמגשיות
  צבי מרחב   6/08/17 13:07
מישהו במדינה הזו נפל על הראש.
כתוב תגובה ל- צבי מרחב
11
שהמשפחה המלכותית הזו,
  מה שלא ראוי הוא,   6/08/17 13:19
כבר שנים ארוכות חייה חיי מותרות ונהנתנות, הכל על חשבון המדינה. זו התנהלות בלתי מקובלת במשטרים דמוקרטיים, וצריך לשים סוף לדבר הזה.
כתוב תגובה ל- מה שלא ראוי הוא,
12
הזמנת חמגשית ?! האל ירחם.
  אוי ואבוי   6/08/17 13:37
הזדעזעתי.כל הלילה לא עצמתי עין. מילא רבגשית - אבל חמגשית ?!
כתוב תגובה ל- אוי ואבוי
13
לא גורמי המשטרה אדוני העיתונאי
  פועה   6/08/17 13:55
אלא גורם מהפרקליטות שמנסה ליצור תירוצים להצדיק את העובדה שאינו מחליט בגורל התיק הזה לשבט או לחסד, ומטרטר את חוקרי המשטרה לברר עוד פרטיים שוליים שכביכול חסרים לצורך קבלת ההחלטה המעוכבת. אל תטעה ואל תטייח.
כתוב תגובה ל- פועה
14
זהירות: הרעלת מוח מחושבת
  ריאליטי   6/08/17 14:18
לאויבי מדינת היהודים לא באמת אכפת מה עושים בני המשפחה של ראש ממשלת ישראל, הם פשוט קיבלו הנחיה להרעיל את מוחות היהודים נגד המשפחה הזאת כדי להפריע לראש הממשלה לחזק את מדינת היהודים וכדי להסיט את תשומת הלב מהמעשים של משתפי הפעולה היהודים עם אויבי המדינה. זוהי הרעלת מוחות מחושבת נגד נתניהו אשר מיושמת באמצעות טפטופים יומיומיים של עלילות שקריות עליו ועל בני משפחתו. ההרעלה הזאת נועדה למנוע מנתניהו למצות את הפוטנציאל האלקטורלי שלו. ללא תדמיתו השלילית, הוא היה זוכה במנדטים נוספים בבחירות והיה יכול לקדם את המדינה היהודית עוד יותר, למורת רוחם של אויבי מדינת היהודים ושל שליחיהם הממומנים בארץ. לכן, שונאי מדינת היהודים (והמועסקים הבוגדניים שלהם בישראל) ימשיכו להפיץ עליו עלילות מרושעות, כמו למשל השקר-כביכול שלו שבילדותו הוא ראה חיילים בריטיים - עלילה שחזרו עליה כמה מהמועמדים בפריימריז של "המחנה הציוני" למרות שהעלילה הזאת הופרכה.
כתוב תגובה ל- ריאליטי
אמת
  באום   6/08/17 23:04
כתוב תגובה ל- באום
15
הזוי עד כדי גיחוך
  ד"ר משה פרץ   6/08/17 14:30
על מה המשטרה והפרקליטות מבזבזת את זמנה? 50 מיליון שקל לשנה, זה הסכום של הוצאות בית הנשיא בתקופת פרס. במשך שנים של שנות כהונתו. על זה התקשורת המשטרה והפרקליטות, לא שאלו לאיפוא מבוזבז סכום אדיר זה. אצל הנשיא רבלין מוציאים פחות מעשרים אחוז בהשוואה להתנהלות הראוותנית והבזבזנית של פרס. אצל נתניהו פחות מעשרה אחוז מסכום זה. אז מה קורה עם החמגשיות?
כתוב תגובה ל- ד"ר משה פרץ
התקשורת משטרה הפרקליטות
  אין להם אלוהים   6/08/17 14:57
לגב' שרה נתניהו יש ועוד איך יש אלוהים ונשמה גדולה אין יותר חשוב מזה, יש לה צלם אנוש, וזכות גדולה של כיבוד הורים, הלוואי הרבה מפורסמים ידאגו להוריהם בעת זקנתם וחולים כפי שהגב' שרה נתניהו בעלה ראש הממשלה בנימין נתניהו וילדיהם הנהדרים כיבדו את הוריהם וסבם, תדע משפחת נתניהו, רבים רבים מעם ישראל אוהבים אותם ורוצים אך ורק בטובתם, גועל נפש של משטרה, רמה נמוכה מאין כמותה, בושה וחרפה העיקר לבזות את הגבק נתניהו ובעלה ראש הממשלה הכי טוב שהיה למדינת ישראל בכל הזמנים, טוב שיש עיתונאי אחד צדיק בסדום שכותב את האמת לאמיתה. כל הכבוד לך העיתונאי יואב יצחק, האמת תצא לאור זה בטוח. נחזיק אצבעות לראש הממשלה בנימין נתניהו לרעיתו הגב' שרה נתניהו ולידיהם היקרים, משפחה נהדרת הלוואי על כולם כך.
כתוב תגובה ל- אין להם אלוהים
16
לתבוע כחוק את המטורפים שרודפים
  קורןנאוה טבריה   6/08/17 14:44
לתבוע כחוק את המטורפים שרודפים את משפחת נתניהו!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
הזמנת שף
  שרה לא ידעתי   6/08/17 15:07
מר י.י היקר, כבר פורסם בכלי התקשורת שהשף המדובר הוא שגב משה, שהובא לשם על ידי המלבישה של שרה, הגב' סנדרה רינגלר. אבל לא שרה לא ידעה מכלום... ולא יזמה הבאת שף.. ומה לגבי הוצאות הטיפול של אביה שהושתו עלינו הציבור?
כתוב תגובה ל- שרה לא ידעתי
כמעט והתחלתי לרחם על העוול
  סרט!   6/08/17 15:49
הנורא שנעשה למשפחה מזת רעב שחיה ותלויה במגשניות . אך אחרי שכתבת שהמבשלת היא שגב משה, הצחוק שלי לא נרגע.
כתוב תגובה ל- סרט!
נו באמת ..כוס תה לאבא זקן
  ארגכ   6/08/17 16:17
כוס תה לאבא זקן על חשבון הציבור עבירה שיש עימה קלון. שימון פרס "לקח" עשרות מיליונים על חשבון הציבור לבית הנשיא. תקציב ענק ומנופח שלא היה ואני מקוה שלא יהיה לבית הנשיא. משפחת נתניהו לדורותיה לא תוציא עשירית מהכסף שלקח/קיבל שימון פרס. ימי הולדת לשימון בעשרות מיליוני דולרים - זה מותר וכשר. שלא לדבר על מימון בחירות לא כשר שעבר את מבקר המדינה ללא נגיעה. אהוד ברק - עשה לביתו גם בהיותו שר בטחון-(ראה דוח מבקר המדינה) אבל התקשורת לא נגעה בו . כל הסיפור כרוך באיפה ואיפה - חד צדדיות וציד מכשפות - כל הזאבים בעור של כבש נמאסתם !!!!
כתוב תגובה ל- ארגכ
18
נגיש את החשבון ביום הבוחר
  נפגש בקלפי   6/08/17 15:34
תמשיכו בחוצפה ובחרפה הזאת ותמשיכו להתפלא מדוע כוחו של ביבי מחקירה לחקירה רק עולה ועולה !
כתוב תגובה ל- נפגש בקלפי
19
Nonsense of shit
  אזרח   6/08/17 16:03
כמה כסף מבזבזים על השטויות האלה???????????? חקירות סרק שאין להם כל תכלית. עוד מעט יספרו גם כמה נייר טואלט השתמשו. מישהו כאן השתגע לגמרי.
כתוב תגובה ל- אזרח
20
ומי שיחרר נפיחה בשירותים???
  דורון.צ   6/08/17 16:46
די לרדיפה. זה יוצא לכולנו מכל החורים... גורם לי לרוץ והצביע ביבי ושוב ביבי ושוב ביבי... גם כך רובינו אינם מאמינים למערכת אכיפת החוק הסלקטיבית... לא מבין איך לא חקרו את "שימון" שהוציא על יומולדת 60 מיליון שקל ... או את כבל שהודה שמוזס דיבר איתו. לאלוהים פיתרונים.. ואנו שליחיו לבחור בנתנייהו.
כתוב תגובה ל- דורון.צ
21
שרה מודל חיקוי שלילי
  קורא   6/08/17 17:05
שרה היא דוגמא לכל מה שאשת ראש ממשלה לא צריכה להיות
כתוב תגובה ל- קורא
הפוך,גוטה,הפוך.בת מסורה.ציונית
  לכן צייד-אדם נגדה   15/08/17 02:06
כתוב תגובה ל- לכן צייד-אדם נגדה
22
רדידות הכי נמוכה שקיימת
  בושה ושעמום   6/08/17 17:40
ממש ממש ממש מביש לקרוא את הכתבה הזו
זה???? כל מה שיש לכתוב על אשת ראש הממשלה ??
בזה ??? מתעסקים.
חמגשיות. בקבוקים. יין. שמפנייה
לאן???? לאן???? הגענו.
האם אין לנו ביקורת עצמית ??????
לקרוא ולא להאמין שחוקרים את אשת ראש הממשלה על חמגשיות
הזוי הזוי
כתוב תגובה ל- בושה ושעמום
23
מני נפתלי הזמין גם צוללות??
  איף נמאס כבר   6/08/17 18:13
כתוב תגובה ל- איף נמאס כבר
24
איזה קשקושים
  עמנואל מ   6/08/17 18:47
אין להם במה לעסוק. כנראה הפילו את התיק על איזה חוקר אידיוט שרוצים להיפטר ממנו.
כתוב תגובה ל- עמנואל מ
25
המשטרה השתגעה לגמרי
  תקוה ב.   6/08/17 19:19
מבזים את ישראל בעולם ועולבים בראש ממשלת ישראל ובאישתו בגלל חמגשיות ומצמידים חוקרים לחקור מי הזמין חמגשיות. פשוט השתגעתם לגמרי. הכסף של משלם המיסים המוצא על החקירות האלה של מי נתן את ההוראה להזמנת חמגשיות גדול יותר לאין ערוך מהמחיר ששולם על החמגשיות. פשוט השתגעתם לגמרי אלא אם כן יש ניסיון להפיל את ראש הממשלה וכול מה שמצאתם כדי לעשות זאת אלה חמגשיות...ואחר כך נותנים לנו הרצאות על דמוקרטיה, ובכן דמוקרטיה זה בקלפי. שם מורידים ראש ממשלה ולא בחקירות משטרה ועוד על חמגשיות!
כתוב תגובה ל- תקוה ב.
26
ומי הזיז את הגבינה שלי?
  גדליה רבע איש   6/08/17 20:35
כנראה שלשמאל יש הרבה כסף (300 מיליון דולר קיבל השמאל מאובמה לקראת הבחירות שבהן היה עליו לנצח את ביבי) כדי להעסיק גדודי חוקרים, משפטנים, עיתונאים וטוקבקיסטים שיבקבקו לנו את הבקבוקים של שרה ויחמגשו לנו את המוח עד שנסלק את משפחת נתניהו מהבית ברחביה ונעלה את השמאל לשלטון. העיקר שלא יזיזו לי את הגבינה שלי.
כתוב תגובה ל- גדליה רבע איש
27
מניין ליצחק מה דעת מנדלבליט ?
  ליועץ המשפטי   6/08/17 21:53
כתוב תגובה ל- ליועץ המשפטי
28
מחפש את האמת הוא אומר לנו
  יעקב יעקב   6/08/17 23:29
ככה הם שולטים עלינו רק מתי מעט --בתחבולות ברמייה בקומבינות ובהפחדות-הפסיכופטים האלה שולחים חוקרים לחקור אישה שאירחה בביתה את אביה על ערס דבאי-למה נתת לו אוכל על חשבון הבית שואלים אותה-- אם היה להם רובה היו יורים בה המנייקים- אין גבול לבעלי השררה הכל מותר---התרסה למען ההתרסה-- השנאה למען השנאה ועזות המצח למע ן עזות המצח-והכל תחת פיקוח "היועץ" הגינני בעל הכרס מנופח עד אפו סביע ומדושן ואף פעם לא שוכח את הכיפה על ראשו-- ואת חיבוק התיקשורת- אנחנו מחפשים את האמת זעק המכוער אדום הזקן--האמת האמת האמת זעק המכוער אל התיקשורת- אכן מצא את האמת -- לחקור את מנות האוכל שהוגש לאבי רעיית ראש הממשלה-ששכב על ערס דוואי - האם האוכל שהוגש היה חוקי-- מחפש את האמת אמרנו
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
29
למה היא אשמה היה אב בית שניהל
  אמת   7/08/17 22:04
את הכל שהוא יעמוד לדין כך הוא ניהל והיא לא ניהלה
כתוב תגובה ל- אמת
30
בדיחה מלון 5 כוכבים מספק בחמגש
  גדיאל   7/08/17 23:46
בתי מלון 5 כוכבים לא מביאים אוכל בחמגשיות וגם לא לוף מחומם אם הקיי(שרה) לא הייתה אוכלת את כל הכמויות שביקשה שיביאו לה לא היה צורך בפוטושופ לגזרה.
כתוב תגובה ל- גדיאל
31
אם ראש הממשלה לא מקבל
  מה הקטע שלכם פה?   8/08/17 10:40
משכורת. הרי שהטעונים לא לעניין. אם הוא מקבל משכורת ויש חריגה שמופנית לכיס הפרטי של אזרחי ישראל יש צורך בברור.
כתוב תגובה ל- מה הקטע שלכם פה?
32
משטרת לואי דה פינס במלוא הדרה
  Dr.Bond   8/08/17 17:33
כתוב תגובה ל- Dr.Bond
33
אולי אפשר לדעת
  נטע אורי   9/08/17 10:36
1. יואב אולי אפשר לדעת את השמות של החוקרים המהוללים שהגיעו ללא ספק לשורשי ערוץ האלומיניום שממנו יוצרה החמגשית. 2. השמות של החוקרים חשובים כיוון שגם אנכנו אוכלים במסעדה ומפעם לפעם אנו אורזים את השאריות ב... נכון, חמגשית, כך שאולי בעתיד גם אנכנו אולי צפוים להיחקר. אז שנדע להתכונן.
כתוב תגובה ל- נטע אורי
34
מפינטו לשרלה
  תל אביבי   11/08/17 18:02
יופי יואבי עברת מהעבריין המורשע פינטו לצדיקה גמורה גמורה
כתוב תגובה ל- תל אביבי
35
היכן בדיוק מתחילה הקטנוניות
  אילנה בן ארי   12/08/17 12:23
יואב היכן מתחילה הקטנוניות במגשית הראשונה ... העשירית... בבקבוק השמפניה הראשון.. השלושים...??? אכן לפי הכותרת והמשך הכתבה זו בהחלט קטנוניות... אבל מי שזוכר את כול הספורים על הגברת נתניהו מתחיל לשאול את עצמו מי כאן הקטנוני... מי שחוקר או הגברת נתניהו עצמה שבטוחה שמעמדה הרם לא מאפשר לה להתקשר או חלילה לבשל בעצמה... שהרי היא מאד עסוקה... אני מניחה שגם אני עם סדר יום פחות עמוס משלה לא הייתי מבשלת... אבל גם לו לא הייתי המזמינה הישירה הייתי שולפת את הארנק שלי ומשלמת... בדיוק כפי שעשיתי כשטפלתי בתור בת יחידה בשני הורי החולים... וסרבתי לשלוח יד לעומק הכיס הציבורי דרך הקלות במס הכנסה ( למרות זכותי כבת יחידה שמטפלת בהורים חולים) כי משום מה זה נראה לי כחוסר כבוד כלפי הורי וכלפי עצמי לדרוש "הטבות" למשהו שהוא מובן מאליו...חובת בת/כלה/נכדה כלפי בן משפחה חולה... אז וודאי לא מגיע לי צל"ש על כך... אבל גם לא מגיע לי שבת זוג של נבחר ציבור מספר אחד בישראל יזלזל כך בקופת הציבור לאורך שנים... אז כן! טוב שהמשטרה חוקרת!!! כי לגברת כנראה אין מעצורים כשזה נוגע לכיס של כולנו... ואם יתברר ששגיתי... אשמח להתנצל!
כתוב תגובה ל- אילנה בן ארי
36
לא יאומן עד כמה מנדלבליט מפחד
  די   16/08/17 11:30
לא משנה מי הנחקר אבל אם זה מה שמננדלבליט מאשר אז הוא כנראה נמצא תחת טרור תקשורתי שמשבש את שיקול דעתו. אולי זו אימת בית המשפט שירד מדעתו (או עף על עצמו) מרוב חשיבות עצמית
כתוב תגובה ל- די
37
למה מס הכנסה לא בודק כל
  סימן טוב   27/08/17 07:57
חברה וכל עסק? על הזמנות ומורידים אותם כהוצאות. אם למס הכנסה איין עניין בזה אז מתלבשים ומכתימים את ראש הממשלה שאיין לא תחליף הוגן ושווה היום.(וכמו שכתוב איש מצליח זה בגלל אשה טובה)
כתוב תגובה ל- סימן טוב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il