s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המשטרה הציעה לסיידוף בנובמבר 2016 להפוך לעד מדינה בפרשת מעונות רוה"מ
מאת: יואב יצחק  |  02/12/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עדות נוספת ללהיטות יתר שמגלה ה
  קורןנאוה טבריה   2/12/17 12:37
עדות נוספת ללהיטות יתר שמגלה המשטרה הביריונית המונעת משנאה חולנית לנתניהו ועד כמה צדק ראש מפלג חקירות בדימוס בועז גוטמן: "המשטרה והפרקליטות רוצות להפיל את שלטון הימין". (8/8/17). עדות נוספת לברכת חוק ההמלצות של ח"כ אמסלם - ויפה שעה אחת קודם!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
חחח...גיוס עד מדינה מספרת שאין
  למישטרה כלום.   2/12/17 12:38
זה יהיה אסון לעיתונאים והפרשנים. שוב ניכשלו בנבואות שלהם.
כתוב תגובה ל- למישטרה כלום.
3
איזה עברות פליליות בצע מנינפתל
  מייק   2/12/17 12:48
כתוב תגובה ל- מייק
איזה עבירות לא ביצע נפתלי
  I LIKE MIKE   3/12/17 08:32
תעבור על העבר שלו ולא תהייה לך סיבה לשאול. או לך דבר עם החברים שלו מלפני ששמו יצא ל"תהילה" על ידי השמאל אז אולי תבין במי מדובר? או שלא תבין ... השכן לשעבר של נפתלי ...
כתוב תגובה ל- I LIKE MIKE
4
אויבי ישראל ורודפי הבצע בישראל
  עד מדינה   2/12/17 12:57
נתניהו לקח מדינה קטנה והפך אותה לאימפריה: גילוי מחצבים (בקישון), גז (בים) ונפט (ברמת הגולן); הכפלת התל"ג בקצב אדיר; הקטנה משמעותית של החוב הלאומי; הפרטת השוק; השקעה עצומה בתשתיות; הפיכת ישראל למקור ידע הייטקי המושך התעניינות עולמית והשקעות בינלאומיות; הגנה על משאבי הטבע הימיים לקראת הכנסות עתק בעתיד (הצוללות גם מעניקות לישראל את יכולת "המכה השנייה" ומונעות אפשרות של מלחמת בזק גרעינית על ישראל מצד אירן). אויבי ישראל מאוד לא אוהבים את זה ומוכנים לשלם לרודפי בצע בישראל (כולל שופטים, שוטרים, פרקליטים ועיתונאים) הרבה טובות הנאה כדי שיעזרו להם לשטוף את המוח לישראלים ולהפיל את נתניהו.
כתוב תגובה ל- עד מדינה
5
לשמעון בטאט גם הוצע
  להיות עד מדינה?   2/12/17 13:13
"ראש מטה הבחירות של הרצוג יועמד לדין היועמ"ש החליט כי התיק נגד יו"ר האופוזיציה ייסגר, אך קבע: "גרסתו של הרצוג כי לא ידע בזמן אמת על כך שמתנהל קמפיין שלילי נגד יחימוביץ' אינה עולה בקנה אחד עם עדויות אחרות". לצד זאת, נמצאה תשתית ראייתית נגד ראש מטהו של הרצוג, שמעון בטאט" המשטרה לא מחפשת עד מדינה נגד בוז'י ?
כתוב תגובה ל- להיות עד מדינה?
מערכת האכיפה מורכבת מאנשים
  אורי פ   2/12/17 15:23
ולא מרובוטים אובייקטיביים. אותם האנשים כ-75% מהם (לפי הסטטיסטיקה) לא הצביעו לליכוד בבחירות האחרונות, כלומר מלאי מוטיבציה להצטיין בתפקידם ולהשליך את ביבי לכל הרוחות. לכן ממליץ לא להתפלא שקציני משטרה ופרקליטים מתאמצים לדפוק את הזוג נתניהו.
כתוב תגובה ל- אורי פ
6
סיידוף בחופשה בשכר מלא
  58   2/12/17 13:17
מעניין עד מתי יפסיק לנפוש בשכר מלא מכיסנו? למה לו לדבר אם הוא צוחק כל הדרך אל הבנק?
כתוב תגובה ל- 58
למה לסיידוף להיות עד מדינה?
  זוכר   2/12/17 14:31
אכן,
סיידוף זכה לתנאים מפליגים בהשפעת נשפחת נתניהו.
כמו כן כבר נכתב במפורש שעל אף שהוא עשוי לעמוד למשפט ולהסתכן באבדן הפנסיה שלו, הוא סמוך ובטוח שנתניהו ידאג למנות את הגב' עפרה ברכה לנציבת שירות המדינה. מטרתו העיקרית של נתניהו במינוי זה היא להביא לכך שעל פי סמכויות הנציב היא תוכל לוודא שסיידוף לא ינזק בתנאי הפרישה שלו.

אין ספק- למשטרה ולפרקליטות תנאים נחותים בהשוואה לתנאי החשודים בעבירות.
כתוב תגובה ל- זוכר
7
המזכר זה טיוטא! אז למה עכשיו?
  פועה   2/12/17 14:46
יואב יצחק מקבל חומרים ומופעל ע"י גורם המקורב לנתניהו. לכן השאלה מה קרה שזה מועבר ומפורסם עכשיו? די ברור שזאת לא הדלפה של גורמי החקירה הישירים, כי המסמך הוא ללא כותרת מלאה אפשר וצריך לשער שהפרסום נועד להפחיד ו/או לעודד את עזרא סיידוף שיתמיד בסירובו לשמש עד מדינה, נוכח ההדלפה שבכוונת המשטרה להגיש ולפרסם את המלצותיה לפני שחוק ההמלצות יהיה תקף.
כתוב תגובה ל- פועה
8
אין למשטרה כלום לכן
  רחובות   2/12/17 15:27
נדרשים לעדי מדינה,צמרת המשטרה נגועה בפוליטקה ומטרתה להפיל את שלטון נתניהו. לסדום היינו לעמורה דמינו.
כתוב תגובה ל- רחובות
9
משטרה מושחתת
  בושה   2/12/17 17:01
צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית, שתבדוק את התנהלות המשטרה, את משיקולים הזרים שמניעים אותם ואת ההדלפות השיטתיות. לנקות דחוף את אורוות המשטרה!
כתוב תגובה ל- בושה
לכו לראות את הצגת הבימה "עיתונ
  alice   3/12/17 12:37
עיתונאי על תנאי" - שכאלו נכתבה על שר המשטרה וכל חבר האנשים הקשורים לשחיתויות כאן - אנשי מאפיה, קציני משטרה, עורכי עיתונים ועיתונאים. כאילו שההצגה נכתבה להיום. כי ממה שקורה כיום ברור שכל התעוררות המשטרה לפתע לחקור את יו"ר סיעת הליכוד בכנסת דווקא כשצריכה להיערך הצבעה חשובה שאולי קצת תתקן את העיוות בהתנהלות המשטרה - כאילו זה סתם במקרה...ח ח ח .
כתוב תגובה ל- alice
10
מני נפתלי הוא סוכן שב"כ מושתל
  שבכניק קטן   2/12/17 18:19
מני נפתלי הוא סוכן שב"כ מושתל בביתו של ראש הממשלה. ידוע שכל עובד בבית ראש הממשלה עובר תחקיר של השב"כ, ורק על בסיס הבדיקה הזו, מאושרת עבודתו בתוך בביתראש הממשלה. החדרת עובד במטרה להפליל ולהפיל את נתניהו הוא חלק מעורבותו של השב"כ בקביעת מי יהיה ראש הממשלה. זהו כנראה נסיון שני של השב"כ להפיל ממשלה בישראל. כזכור הפעם הקודמת היתה עם ה"שמפניה" של השב"כ בכיבובו של אבישי רביב הידוע בקריאות גלויות ובאישור השב"כ לרצוח את רבין!
כתוב תגובה ל- שבכניק קטן
עוד תיאוריית קונספירציה מני נפ
  חבצלת השרון   2/12/17 20:05
😜סוכן שב׳כ סמוי בבית הקיסר וקיסרית חזיריים. השב׳כ כפוף למשרד רהמש . איזה פלילים בדיוק ביצע מני נפתלי ? מעניין שזכה במשפט בבית הדין לעבודה.
כתוב תגובה ל- חבצלת השרון
11
נפתלי כעד מדינה גם על פשעים
  שאינם קשורים   2/12/17 19:31
האם נפתלי תקבל עד מדינה גם על פשעים שאינם קשורים לעבודתו בבית ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- שאינם קשורים
12
ולמלוכלכים אל תהי תקווה
  חן267   2/12/17 19:50
להיטות המשטרה והפרקליטות להאשים את הזוג נתניהו גובלת בשערוריה ציבורית ללא תקדים. המשטרה והפרקליטות נוקטות בכל דרך פלילית כדי להפיל תיק על אשת רב"מ וממנה על ראש ההמשלה עצמו. ליכלוך כזה, שמנסות המשטרה והפרקליטות לזהם בו את ראש הממשלה המוצלח המכהן, עדיין לא נשמע. כאילו אין למשטרה ולפרקליטת דברים בוערים יותר לעסוק בהם. התביישו. סלקו את ידיכם המזוהמות מראש הממשלה שאין לו תחליף. מה אתם רוצים ממנו? ולכל השמאלנים שקוראים תגובה זו - קיפצו לי. וקיפצו לראש הממשלה ולרעייתו. ובדרככם אתם גם יכולים לנפץ את מוחותיכם המעוותים בקיר כל שהוא.
כתוב תגובה ל- חן267
13
מני נפתלי פושע עם רשיון
  דן ה   2/12/17 19:53
המשטרה העניקה ככטיס יציאה מהכלא למני נפתלי העבריין הגנב וכל זה בנסיון להפליל את משפחת נתניהו . צריך לחקור את המשטרה !
כתוב תגובה ל- דן ה
14
זכות הציבור לדעת:מה עשה מני???
  מה פשעיו?   2/12/17 20:47
כתוב תגובה ל- מה פשעיו?
15
מחריד.משטרה שיש לה מדינה?
  שובו של הבולשביזם   2/12/17 20:58
כתוב תגובה ל- שובו של הבולשביזם
16
שיחכה
  יוסי מ.   2/12/17 21:44
וכשהוא ישב בתא עם ריח ליזול ועתיד לא קצר שם, הוא יצטער על שלא לקח בשתי ידיים. אולי כשנתניהו עצמו יחבור אליו, הוא יזכה לתודה ממנו, רגע אל תצעקו, תודה זה בלי כסף.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
אני לא מאמין שהוא ילך לכלא
  אהוד פרלסמן   3/12/17 03:37
הבן אדם לא לקח אגורה לכיסו, וגם השופטים יבינו את זה. למיטב הבנתי דברים דומים לאלה שהוא עשה, ואפילו הרבה יותר חמורים מהם, זוכים לכמה שורות בדוח מבקר המדינה, ובכלל לא מגיעים לפרקליטות. הסיבה היחידה לכך שאני כותב שאני לא מאמין שהוא ילך לכלא, ולא כותב שאני בטוח(!) שהוא לא ילך לכלא, היא מידת האמון שלי בבתי המשפט בישראל.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהוד.
  יוסי מ.   3/12/17 18:01
מעבר לחיוך על העיקביות שלך ביחס למערכת המשפט, אני לא יכול להגיד בנחרצות שילך לבית סוהר, אבל ערימת האישומים שעליו או שהוא לוקח על עצמו,אם ימצא אשם, היא כזו שלא יכול להיות שלא יהיה מאסר בפועל גם אם לא לקח לכיסו. הפרת אמונים היא אישום פתוח וניתן לפרשנות מקצה לקצה וכשהוא מאשר בחתימתו,נניח עבודות חשמל כל שבת, וגם אם חל בכיפור (וזו לא בדיחה עצובה)הוא נותן יד למירמה ולגניבה מהקופה ולכן הוא שותף. אני מרחם עליו מפני שגם אחרי שיסתיים המשפט לא ייסתימו תלאותיו. נציבות שרות המדינה תידרש להתיחס לפסיקה ויתכן שיפוטר בתנאים קשים כלכלית. אבל מה, חמור גם אם תקרא לו סמנכל במשרד רוהמ, נשאר חמור.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
17
עד מדינה
  סומא אברגיל   3/12/17 01:41
עד מדינה פושע בוגד . המשטרה שהיא לא פחות או אחר מקבוצה חוקית של פשע מאורגן במדרגות. ברכה ז ל לא היה מסוגל לעמוד בלחץ שהוא הפעיל על אחרים והתאבד. לצערנו המשטרה זה גוף שפועל בדרכים הכי לא חוקיות וקורא לעצמו החוק. למי שהוא חלק מהמשטרה לא עומד לדין עלפשעים. אז מה ההבדל בין המשטרה לנאצים... איין. שלא תפרשו שהמשטרה לא מעמודה לדין חלק קטן מהפשע וזאת להראות למען יראו וירעהו. עוד לא אבדה תקוותנו היא כבר כל כך זקנה וסנילית בת אלפיים
כתוב תגובה ל- סומא אברגיל
18
יוסי כהן
  יאיר הון   3/12/17 02:07
יאיר הון ויוסי כהן ממשיכים במסע ההפחדה של עבדיהם הנרצעים. זיוף חשבוניות זה לא חמגשית של פירות ים וקוויאר שרה..
כתוב תגובה ל- יאיר הון
19
שווה חקירה. כשפעיל ה'עבודה' שמ
  קורןנאוה טבריה   3/12/17 05:40
שווה חקירה. כשפעיל ה'עבודה' שמוליק לוי, יו'ר עמותת 'תקווה לישראל' (ויותר נכון תקווה לישראבלוף!) החליט להיות עד מדינה נגד אהוד ברק שלגביו קבע מבקר המדינה שקנה שלטון בכסף ובעמותות מושחתות ובבריונים שגרמו למותו של פעיל הליכוד רחמים חברוני הי"ד - 'שומרי הסף' מהמשטרה והפרקליטות סגרו את התיק וויתרו על עד המדינה - ששתק המון זמן עד שמצפונו העיק עליו- והחליט לפתוח ת'פה - ואז דחו אותו על הסף אותם 'שומרי הסף'. אבל כלפי משפחת נתניהו אותם 'שומרי הסף' הביריונים - כופים על אנשים להיות עדי מדינה - כמו סיידוף ומני נפתלי ? ואין פוצה פה מהשמאל הטהרן שרוממות הדמוקרטיה והשוויון בגרונו אך חרב הבולשביזם והשנאה לימין בלשונו ובנשמתו - אני מקווה שלפחות השופטים בשמיים יעשו צדק כחוק עם משולש הקלון והמסוכן לדמוקרטיה:משטרה=פרקליטות=תשקורת - ויפה שעה אחת קודם כי בנפשנו הדבר!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
20
המשטרה מחפשת את הפושע החשוב
  פסח   3/12/17 09:07
ביותר ולא את הפושע הגדול ביותר. המסקנה: רודפי פרסום ותו לא.
כתוב תגובה ל- פסח
21
מלשין = התאבדות נפשית, ובלי נפ
  שלום.   3/12/17 12:08
מלשין = התאבדות נפשית, ובלי נפש אין גם גוף...
כתוב תגובה ל- שלום.
22
חבל שאריה אבנרי לא פה איתנו.!
  יש פה שיכורים!!!!   3/12/17 16:31
כתוב תגובה ל- יש פה שיכורים!!!!
23
המשטרה חוקרת
  ישי.לוי   7/12/17 00:49
המשטרה החוקרת השמאלנית ומושחתת מנסה לתפור אין סוף תיקים למשפחת נתניהו הליכוד הדתיים ולכל מפלגות הימין.חוקרי משטרת ישראל ושופטי ישראל כולם ערב רב שונאי תורת ישראל. והם רוצים לגייס עדים קנויים ועדים זוממים בשוחד ושלמונים כדי להפיל את נתניהו. למינים ולמלשינים אל תהי תקווה וכולם כרגע יאבדו אנס"ו. האם למשטרה מותר לתת שוחד ושלמונים?
כתוב תגובה ל- ישי.לוי
24
פרסום תגובות
  ישי.לוי   7/12/17 01:00
פרסום התגובות שלכם הוא בררני ואיטרסנטי ולא משקף את דעת הקוראים והמגיבים באמת ןאדים התגובות שלי אתם מצנזרים חבל מפני שהם משקפים דעות של הרבה מאד אנשים
כתוב תגובה ל- ישי.לוי
25
היכן יואב יצחק
  הצדקנית   12/12/17 18:19
מדוע גרעו את העורך יואב יצחק מרשימת הבלוגרים הנקראים ? מה קרה לו?
כתוב תגובה ל- הצדקנית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il