s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שיטת השקשוקה של רוזנטל
מאת: עמוס שריג  |  29/07/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עיתונאי חצר- להקיא עליך!
  אאאאא   29/07/09 18:56
כתוב תגובה ל- אאאאא
2
אתה מקנא או שקנו גם אותך
  בבבב   29/07/09 19:08
רוזנטל יצא מלך אני הולכת לשלם את האגרה לרשות השידור בזכות הכתבה
כתוב תגובה ל- בבבב
קנו...הוא תואם גולדשמיט...
  עידן הקרח   29/07/09 21:31
כתוב תגובה ל- עידן הקרח
3
אשרי (אשראי) המאמין לך
  דאניא   29/07/09 19:19
טיפש שלא מבין את המסר המרכזי
שלא מותיר ספק שתגובתו צוידה בשק מזומנים
כתוב תגובה ל- דאניא
4
אתה אדם חצוף
  אלה   29/07/09 19:29
עוד אחד שמשתמש בעניין הקישון שהוזכר בחטף. העובדות שחשף מר רוזנטל הם מפחידות. בעוד אנחנו עסוקים פה עם אוליגרך זה או אחר שקונה ומוכר קבוצת כדור רגל שותים לנו את המדינה. אני באופן עקרוני כבר שנים קוראת רק את עיתון הארץ ורואה חדשות רק בערוץ אחד. רק הסרט הזה הסביר לי באופן ברור סוף סוף - מה למעשה אמרו לי האינסטינקטים שלי.

ואתה - במקום לראות את האמת, אתה נותן לפרופוגנדה של מר גולדשמיט הצקצקן לגיטימציה. בושה וחוצפה
כתוב תגובה ל- אלה
5
מיקי רוזנטל וסגנונו
  באבו   29/07/09 19:44
מיקי רוזנטל מעולם לא נתן לעובדות לבלבל אותו. התנהלותו מניפולטיבית ופעם שסימן את "הרעים" כל האמצעים כשרים.
כתוב תגובה ל- באבו
6
ריח לא נעים עולה מהכתבה
  אלטע זאכען   29/07/09 20:04
טענות תואמות אחת לאחת את סרטון התגובה של העופרים. עד כדי כך שלא ניתן לקבוע מי שאב ממי את הרעיונות המובאים. התעלמות מוחלטת מנקודות שהעלה רוזנטל (שאיך שלא הופכים אותם עולה צחנת הון שילטון) הלוואי והיתי תתרן!
כתוב תגובה ל- אלטע זאכען
7
עמוס שריג - הפלפל שבשקשוקה
  מב"י   29/07/09 20:17
אלה שכתבו לפני כבר חשדו בעמוס שריג שהכסף של עופר קנה גם אותו! אני התרשמתי מאד מכנותו ומהקרבתו של מיקי רוזנטל, שנלחם לבדו בטחנות הרוח, הטחנות המפיצות סרחון ורקבון בשילוב העסקי של הון-שלטון. מספיק לראות את עו"ד כספי, שידו בכל ויד כל בו, ובעיקר כשידו תחובה בחוצפה ובגסות בתוך המטמונים המדולדלים של מדינת ישראל...והרי בכל עסקה כזאת של תיווך יש לו כמה וכמה מליונים - לא שקלים - דולרים!!! מספיק להיווכח בתמיכה הציבורית הענקית במיקי רוזנטל והיענות הציבור לסייע לו כדי לדעת עד כמה עמוס שריג זה הוא חריג ומעורר חשד שתוכו לא כברו...ומי יודע אם לא טובת הנאה מנחה אותו. מה שזיעזע אותי יותר מכל בסרט, היה תגובתה של "גב' עופר" היהירה והשחצנית כאשר ניסה מיקי רוזנטל לדבר עם בעלה,יולי עופר, הוא התעלם ממנו בבוז, אבל לקראת כניסתה בשער פלטה נגדו: "חלאה"!!! אני חושב שתואר כזה לא מגיע למי שלחם בכל הכוח והקריב את כל מרצו כדי לחשוף את "שיטת השקשוקה" במדינת ישראל שלפיה אנשי הון קונים בחצי חינם את הנכסים ואוצרות הטבע שמוכרים להם פקידים "עם שכר רעב" במדינת ישראל - ואחר כך עופר מחלק להם משרות עם שכר גבוה ותנאים מופלגים!!! כל השבחים והתודה למיקי רוזנטל!
כתוב תגובה ל- מב"י
8
כמה כסף אתה צריך לעוף מפה ?
  עיתונאי ללא הבנה   29/07/09 20:34
מדינה שלמה היתה מרותקת אתמול לשידור המיוחד.
הבעיות שהעלה התחקיר הן בנפשה של הדמוקרטיה .היחיד שלא הבין במה המדובר הוא עמוס שריג.חבל !
כתוב תגובה ל- עיתונאי ללא הבנה
9
שריג, מה יהא על העברית?
  משה, עורך-דין   29/07/09 20:42
אתה צודק במידה רבה בדבריך, אך חבל שיש צורך להעיר לך על העברית:

1. לא "שקשוקה טפלה וחסרת טעם", אלא "שקשוקה תפלה וחסרת טעם". והיא אכן היתה כזו.

2. בכל הכבוד לאמך, אין צורך בפתגמים בערבית, כאשר יש לנו משלנו: על בלעם נאמר בתורה כי "בא לקלל ונמצא מברך".

ואכן, רוזנטל נמצא מברך את עופר, בהימנעו מלהשיב להאשמותיו של סרט התגובה, כי העלים את העובדה שהאחים עופר רכשו את החברה לישראל שנתיים לאחר שהסתיימו שני אירועים חשובים: הצלילות בקישון ופיטורי הבדואי ממפעל תרכובות ברום.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
תגובה למשה עו"ד
  עמוס שריג   30/07/09 09:02

מכובדי שלום.

צר לי, אך הפעם אין כאן טעות: אפשר לכתוב טפל ב-ט', ואפשר ב-ת'. תבדוק אותי.

עמוס



כתוב תגובה ל- עמוס שריג
תשובה לעמוס שריג
  משה, עורך-דין   30/07/09 13:26
אכן, אפשר, כמו שאפשר לכתוב את, עת ו-עט. לכל מילה מובן שונה לחלוטין, וכך גם במקרה שלנו. אם נוח לך עם "טפל וחסר טעם" - יבושם לך. אני רואה טעם רק ב"תפל", שמובנו הוא "חסר טעם".
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
תגובה לעו"ד משה
  עמוס שריג   30/07/09 13:47
מכובדי,

מודה ועוזב - ירוחם. אכן הצדק אתך. טפל בט' הוא לא עיקר, ותפל בת' הוא חסר טעם. על זה נאמר מכל מלמדיי השכלתי. אני מקבל את הביקורת באהבה, גם אם היא לא בחינם...


אכן עברית קשה שפה...

עמוס שריג
כתוב תגובה ל- עמוס שריג
10
דברי שריג.........
  jossy1   29/07/09 21:17
אינני מכיר את האיש,אבל תגובתו "מריחה" משפחת עופר.צפיתי בסרטו של מיקי רוזנטל,פעמיים.פעם ראשונה ברעננה,כשלאחר ההצגה ענהמיקי לשאלות הקהל.פעם שניה,אמש.נראה לי,שעסוקו הנכחי של שריג,הינו יח"צ ולא עתונאות.תשובת משפחת עופר,כמו המנטרה של אלי גולדשמידט,היתה יחצ"נות זולה.לא בסרטו של מיקי,לא בדבריו ברעננה ואף לא אמש,הוא ייחס למשפחת עופר את נושא נחל הקשון.זהו נושא רגשי,אז מותר להשתמש בו,בדרכי רמיה,כדי להכפיש את רוזנטל.חוץ ממנטרה נבובה,ובחלקה שקרית,לא מצאתי בדברי גולדשמידט הסבר סביר,כלשהו.אני מאחל לגולדשמידט שלא יואשם,כמו רמי כספי,בבזבוז כספי הפריץ......
כתוב תגובה ל- jossy1
11
עיתונאי אמיץ
  לילית   29/07/09 21:50
נמצא צדיק אחד בסדום . שהסתבך ואיבד את פרנסתו , וחשף את העובדה שאנחנו עבדים לאחים עופר. שכל נכסיי המדינה נמכרו בפרוטות בחוסר אחריות. על ידיי מנהיגים מושחתים. מיקי - יישר כוח! אני מעריצה אותך על אומץ ליבך.
 מיקי רוזנטל - מלך!
כתוב תגובה ל- לילית
jחולה עלייך מיקי ישר כוח
  udio   29/07/09 22:00
סוף סוף מישהו אמיץ שפותח את האמת כל הכבוד למיקי שלא נכנע ללחצים והאיומים של המפיונרים. פשוט בושה
כתוב תגובה ל- udio
12
זה העניין
  לא מאמין   29/07/09 22:09
הדבר המדהים שרוזנטל היה לבד במאבק והוא עדיין לבד ובכל זאת הגיע לתוצאות ראויות
כתוב תגובה ל- לא מאמין
13
על מה אתה מדבר? סרט מצויין
  הודיה   29/07/09 22:22
מיקי רוזנטל הקריב את החיים שלו המקצועיים והאישיים למען התחקיר המצויין הזה. להוריד בפניו את הכובע!!!!
כתוב תגובה ל- הודיה
14
A voice of reason - finally
  ClearVision   29/07/09 22:29
Bottom line of all of this is that corrupt politicians are the cause. The fish stinks from the head.
כתוב תגובה ל- ClearVision
15
כמה שאתה טועה
  עמיר קיפר   30/07/09 00:20
העיקר בשיטת השקשוקה הוא המעבר של עובדים בעלי תפקידים ציבוריים רמי דרג והשפעה אל המוסדות של האחים עופר ודומיהם (כמו הבנקים), ללא תקופת צינון, תוך כדי זה, שהם מכינים לעצמם את עתידם הכלכלי בחברות אלה, בזמן שירותם הציבורי, בבחינת שלח לחמך על פני המים. זהו סוג של שוחד, גם אם התמורה לא התקבלה באופן מיידי.
זהו ניגוד אינטרסים חמור ביותר. ופה, אין שום פיספוס בעובדות.
כתוב תגובה ל- עמיר קיפר
16
התחקיר גרוע אבל הבעיה קיימת
  שיייקה   30/07/09 00:37
זה לא מבחן בבית ספר לעתונאות. מיקי רוזנטל מציב בפנינו בעית אמת .רוזנטל לא מסוגל כעתונאי בודד להציג את כל העובדות ויש ללהסתפק בטענה העיקרית.המדינה נותנת רכוש בזול לקבוצה קטנה של אנשים. אותם פקידים שמחלקים הטבות הולכים לשרת אצל אותם אנשים בעבור הרבה מאוד כסף. בעבור המתנות המתעשרים מחלקים תרומות (נקיות ממס ומלבינות מצפון).הפרקליטות,הפקידים והשופטים מכשירים את השרץ- שחיתות חוקית .קבוצה קטנה של מעכרים שנקראים עורכי דין מניע את התהליך,משתיקה את העתונות והטלביזיה.זה מה שהביא לנו מיקי רוזנטל ואסור לדרוש ממנו יותר.שילכו המטיפים ויחקרו בעצמם
כתוב תגובה ל- שיייקה
17
רוזנטל
  אזרח מודאג   30/07/09 00:45
בכלל לא הזכיר את פרשת הקומנדו הימי בקישון. על מה אתה מדבר?
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
18
ואתה היית עושה זאת טוב יותר?
  היי אתה! גיבור?!   30/07/09 02:06
תגיד לי עמוס שריג.... מי אתה חושב שאתה בכלל שאתה מעביר ככה ביקורת על עמית למקצוע... או שריח הסירחון שיוצא ממך מגיע עד לנחיריי... הייתכן??? יפה מאוד הגדלת והוספת על מעלליך הנועזים ואיך שפתרת קשרים ומזימות בחצי שקל, אבל איפה היית שרוזנזל הקיז ד וירק דם במסדרונות הממשלה ואילי ההון? אשאל זאת שוב - איפה אתה היית???????? חתיכת עיתונאי סמרטוט, יודע לירות חיצי ביקורת מגומי... ממה אתה מפחד תגיד לי? יש לך אומץ לומר את השם: "עופר" יחד עם "שחיתות"? אין לך! אז אל תדבר איתנו על כמה שהמלך יפה ומיוחד כשהוא בכלל עירום. שמוק! עכשיו לך תתנצל בפני הבולדוזר... שלועס את החרא עבורנו...
כתוב תגובה ל- היי אתה! גיבור?!
19
והיה גם טבח השקשוקה ...
  ש. אורגד   30/07/09 04:21

למקרא המאמר אפשר לחשוב שרוב הציבור השתכנע מהתחקיר
שרוזנטל הוא שהמציא את שיטת השקשוקה,
די היה לראות את התיעוד המצולם של אותו עו"ד כספי מלמד את רוזנטל כיצד מערבבים שקשוקה, כדי להבין שרוזנטל היה במקום הנכון דובב את האיש הנכון והביא לנו את התוצאה,

די היה שרוזנטל מביא לנו תיעוד מצולם המראה את הבריחה ההמונית מפני שאלותיו,
כדי להבין שאין להם תשובות ... הציבור לא צריך אלא לראות ולשפוט בעצמו,
וכך הלאה, הדבר הנכון במאמר הכותב הוא הסיפא, שם מסופר על העליון שלא מתערב היכן שחובתו להתערב, ומתערב בקטנות ובמקום שהלכותיו שלו מורות לו את ההיפך...
את התפתלויות בית המשפט שכלל אינן משעשעות, הרי מכירים יחצני עופר...
ותביעה שלהם המוגשת לבית משפט כזה לא יכולה לעורר אמון רב מדי בתוצאות...
ומכאן שלרוזנטל מגיע יישר כח כפול, על תעוזתו לעבוד בתנאים קשים כאלה..
כתוב תגובה ל- ש. אורגד
20
אתה טיפש
  רוני ג   30/07/09 06:38
מיקי רוזנטל הקריב את עצמו ומשפחתו להראות את הרקבון המסריח שהמדינה נמצאת בו, וכל עיתונאי עם קצת יושר היה צריך לרוץ ולעזור לו במקום לבקר אותו.
כתוב תגובה ל- רוני ג
21
שקשוקה
  בשן1949   30/07/09 08:30
מאחר וכותב המאמר (שריג) משתמש בעובדות ששונו לצרכיו ולא בעובדות האמיתיות, על פניו אפשר להבין שהוא אינו אלא צינצנת תבלינים במטבחם של האחים עופר בבישול השקשוקה. מחזק את ידי מיקי רוזנטל
כתוב תגובה ל- בשן1949
22
מר שריג - לא נראה שיש לך מושג
  יופיטרה   30/07/09 08:57
בסרטים - ואם אתה עיתונאי חוקר - תחקור ואל תספר לנו על עברך הביוגרפי - זה לא לענין - הסרט של רוזנטל הוא יצירת מופת דוקומנטרית - ולא סתם כנראה משפחת עופר איימה וממשיכה לאיים במיליונים שלה - על אנשים שהם יודעים שאין להם את הקפיטל להלחם בהם כראוי - הם רוצים קרב איגרוף של משקל כבד - נגד משקל זבוב - כי רק כך הם בטוחים שינצחו - בעבר הצליחו לסתום את אמצעי התיקשורת עם האיום בלבד - אני חוששת - שאת הענין הזה לא הבנת - לשקשוקה יש ארומה
כתוב תגובה ל- יופיטרה
23
רוזנטל כל הכבוד
  רןטנטל כל הכבוד   30/07/09 09:17
ראשית, אעיר כי סרט התגובה לא אמור היה להיות של משפחת עופר אלא של מדינת ישראל ! הסרט הינו סרט התוקף את משפחת עופר אלא על הדרך שהם מרוויחים על חשבון כולנו !!!
הכספים של משפחת עופר הינם מחוש עסקים מפותח אבל גם מניצול מעמדם החברתי וקשריהם עם נושאי משרה / שרים / ח"כים / ראשי ממשלה / עיתונאים - לא הגיוני שכל אזרח מן השורה יצטרך להתקל בבירוקרטייה על כל בקשה לבניית מרפסת / הגשת מכרז / העסקת עובדים / פיטוריהם - ואילו משפחת עופש משתמשים "בשיטת השקשוקה".
לא הגיוני שמדינת ישראל שבה יש אנשים שאין להם אוכל על שולחנם / קורת גג לראשם תעניק מתנות למשפחה בעלת מעמד !!!
מה גם, שבסרט התגובה של האחים עופר ישנם סתירות אשר לא מתיישבות עם פני הדברים בפועל !!!
מה שמפחיד זה שסביר להניח שמשפחת עופר היא לא היחידה המרוויחה והרבה מחברותה עם נבחרי ציבור ובעלי תפקידי מפתח.
כשבנימנין נתניהו ואהוד ברק מוזמנים לחתונה של משפחה כמו משפחת עופר ונעתרים להזמנה ולהיפך כשמשפח עופר מוזמנת צלאירועים של נבחרי ציבור ונעתרת להזמנה- ברור כי כשמשפחת עופר תדרוש עזרה היא תקבל אותו !!! לא נדרש בידוד חברתי אבל נדרשת משיכת יד מענינים שיש חשש למשוא פנים!!!

יישר כוח למיקי רוזנטל ולעיתונאים אשר לא מפחדים מחשיפת האמת תוך סיכון מקור פרנסתם !



כתוב תגובה ל- רןטנטל כל הכבוד
24
רוזנטל עוד יתנצל. תגובה לכולם
  עמוס שריג   30/07/09 09:23
חברים יקרים!

למקרא תגובותיכם אפשר לחשוב שאני, עמוס, לא סבור שהמדינה מוכרת את עצמה בזול לשועיה; אפשר לחשוב שהאחים עופר ודומיהם לא עשו ועושים מיליארדים על גבו של הציבור; אפשר לחשוב שהמשרד שלי הגיע כבר למעמד כזה, שהוא יכול להעניק שירותים לאחים עופר - הלוואי; אפשר לחשוב שלא ידעתי ש-95% מההון במדינה נמצא בידיהן של כמה משפחות; אפשר לחשוב, שבלי מיקי רוזנטל לא היינו יודעים שהון עתק נוזל מבין אצבעותינו, בחותמת של המדינה, היישר לחשבון הבנק של יצחק תשובה, בני שטיינמץ, האחים עופר ואחרים.

אז ממה נפשכם וממה נפשי? בסך הכל ציינתי כי ככה לא עושים תחקיר!!! התחקיר של רוזנטל לוקה במיליון ואחד "לאקונות". מדובר בתחקיר חפיף ולא מקיף. די שעובדה אחת בו לא נכונה, כדי למוטט אותו טוטאלית. שהרי, חוסנה של השרשרת נמדד ע"פ החוליה החלשה שבה, ובתחקיר הזה יש יותר מידי חוליות חלשות. לא אחזור על הדוגמאות, זה מיותר.

בתחקיר של רוזנטל התגלו והתגלעו גם בעיות שכל תחקירן היה נס מפניהן באלגנטיות. למשל, מדוע רוזנטל מצא לנכון להציב עצמו במרכז התחקיר, כאילו מדובר בדוגמנות, ולא הציג אותו באופן אחר? מדוע היה לו צורך אובססיבי להידחף עם המצלמה לכל פינה וקרן זווית? מדוע הוא איפשר לשרי הממשלה, לשר האוצר בעיקר ולפקידות הבכירהלהיות שחקן משנה בתחקיר שלו, בעוד שעל האחים עופר הוא התעלק ממש? איך זה שהוא איפשר לבית המשפט לצאת ככה בקלות לאור החלטתו בעניין "הסכם גלעד ניר"?

אפשר לציין עוד ועוד נקודות, אבל אני מעדיף לשים את האצבע על העתיד, כפי שאני מדמיין אותו. וזה העתיד: מיקי רוזנטל, שהיו לו כוונות טובות אבל הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות, יושב עם עורך דינו בספסל במסדרון בית המשפט ומפציר בו לנסות להגיע לעסקת טיעון עם עורכי דינם של האחים עופר. העסקה: הוא יתנצל, יבהיר, יסביר, יתקן - והם ימחלו! ובא לציון גואל. או שלא.
כתוב תגובה ל- עמוס שריג
נכון התחקיר לקוי, אבל...
  אלטע זאכען   30/07/09 12:04
מיקי היחיד שהרים את הכפפה! מה לעשות שהיחיד שצעק המלך ערום הוא ילד שוטה... סביב זה נסוב כל עיניין הכתבה. הביריונות של בעלי ההון והפחד, כן הפחד של העיתונאים והתחקירנים הטובים ביותר להתמודד עם הביריונות הזו. וזו בדיוק מטרתה של העיתונות. אתה מציין שיידעת על קשרי הון שילטון אבל לא העזת לפרסם כתבה אמיצה (אומץ - תכונה של טיפשים ועיתונאים) כמו זו של מיקי. אתה מציין שמיקי העמיד עצמו במרכז הכתבה. זה נכון, נושא מרכזי בכתבה הוא מה קורה למי שמנסה לעמוד בדרכם של בעלי ההון. ולמה אנשים כמוך מ פ ח ד י ם לעשות (או לכתוב) מעשה. כבר נאמר: צדיקים מלאכתם נעשית בידיי אחרים...
כתוב תגובה ל- אלטע זאכען
אז מה אתה קופץ לכתוב נגדו?
  הרצל   30/07/09 22:54
אתה מבקר עיתונות? יושב ראש בית ספר לעיתונות? מה קרה? מה אתה נאחז בכל הטיעונים של משפחת עופר כאילו אתה עובד בשבילם. מה אתה תוקף אותו? הבטיחו לך משהו? אתה מקוה למשהו? מה יש לאדם פרטי לנשוך את מי שמנסה להיות כלב שמירה של הציבור?

כתוב תגובה ל- הרצל
25
מר שריג, יש לך קשר למשפחה זו
  עידןסובול   30/07/09 09:26
אתה מצפה לקשר איתה או שאתה סתם אוהד של השיטה?

התשובות המתלהמות והחמקניות (שילוב עלוב) לחשיפות "שיטת השקשוקה" שנתן האיש שנשלח מטעם המשפחה להשיב בחַי (בהמשך לסרט-התגובה המת) חשפו טפח נוסף מישבניהם המכובדים כביכול של טבחי שיטת השקשוקה וסרסורי השיטה.

אין זה משנה אם המשפחה המהוללת (בעיני מי?) יצרה את שיטת השקשוקה או "רק" ממשיכה אותה ביודעין ובמרץ רב.
 כול אנשי השַׁרְלֶטוֹן
כתוב תגובה ל- עידןסובול
26
והנה עוד תחקיר גרוע...
  איל גיא חיים   30/07/09 10:05
meshanim.com
כתוב תגובה ל- איל גיא חיים
27
מטבוחה הוא הצד השיני של המטבע
  יש מיש   30/07/09 10:05

המטבוחה
בשיטת השקשוקה גנבו את נכסי המדינה זאת יודע מיקי רוזנטל.
בשיטת המטבוחה גנבו את דעת הבריות ואת ביתם, זאת יודע אני.
גונב דעת הבריות הרי הוא הגרוע שבגנבים.
תעמולה - ואפילו מילה אחת בה לא נכונה, הינה פשע בל יכופר.
אל יחשוב המפרסם כי הטעיה, פיתוי, מראית עין ולו הקטנה ביותר, מותרת.
לתת תחושה שנתתי לך, ובעצם ניצלתי אותך.
"הצלחה" בהעברת מסר מותנה תוך ניצול תמימות הנצרך.
התנהגות לכאורה חוקית בה כביכול שנינו הרווחנו מהעסקה.
ומכיוון שיש לכאורה הסכם לא כתוב בחברה, ובו כולם עובדים על כולם. הרי בגניבת דעתי בפרסומי בנק טפחות, אני בעצם רק עוד לקוח להגדלת הרווחים של הבנק. שאילו גנבו לי רק כסף כדי להעשיר שפלים ניחא. ברם המה גנבו לי את האישיות שלי, את מהות קיומי, את דעתי ובעצם גנבו אותי.
וכדי להגן על עצמו, הבנק מוצא לו ארכי דיינים, כאלה שאין שפתם אמת, אלא שפתותיהם שקר ידברו, והם מהתלים בכולם וכולל בשופטים, [או שמא גם ידם של אלה מגואלת בדמים]. שורש הרע הוא שכל זה נראה בעיננו כמוסכמות החברה, אשר מתקבעים עם הזמן לנורמה. את השורש הרע הזה חובה לעקור מהנורמה.
צו השעה: הקמת ועדת חקירה ממלכתית. בלי שופטים בדימוס ובלי עורכי דין ובלי פקידי בנקים. שתבחן את קונספירציות המטבוחה שהשתלטו על חיינו. בכינוסי בתים/דירות של אנוסים. בידי מנגנוני המדינה וקלגסיה, בבתי המשפט, בהוצל"פ, בבנקים, ובמשרדי כונסי הנכסים. אשר הפרו אימון ה"שלוח" שנתן בידם החוק, והחלו עושים לביתם בקרדום החוק. רבים מאוד הם כונסי נכסים, ובשיתוף מלא של המערכת שהושחתה. טובחים באזרח התמים העומד להיזרק לרחוב יחד עם משפחתו, רק כדי להעשיר שפלים. בשיטת המטבוחה, טובחים משפחות רבות, על מזבח קונספירציות המטבוחה.
וכך זה עובד:
1. הבנקים מפרסמים פיתוי, המשכנתא הכי משתלמת ושלם בקצב שלך.
2. האזרח התמים נלכד.
3. משת"פ מהבנק מיידע את עו"ד על כל לקוח מתנדנד. שחלה או פוטר או הופרט .
4. העו"ד שולח מכתבי רוטינה וגובה עמלה בלא ידיעת הלווה. תבדקו בבנק אלפי העברות מדי חודש.
5. האזרח מבולבל ומאבד עשתונות, מנסה הסדרים. ואין מראים לו מצב החשבון- רק יתרות חוב.
6. המשת"פ עם היד על הדופק, וכך עו"ד חיצוני מתעשר ומשפה מטיבו. [זה עדיין רק הכסף הקטן]
7. הלחצים מצד הבנק מצד הכונס ומצד המשפחה, בלתי פוסקים, והבית יוצא לכינוס.
8. המתמחרים קבועים, [אפשר לבדוק בהוצל"פ] הצעותיהם מתואמות. [הכול מפוברק]
9. באין תחרות אמיתית, הבית נמכר בחצי ערכו, אם לא פחות מכך. מטרפדים כל קונה מטעמך.
10. בקומבינה זו הבתים נמכרים לכונס, או לספסר מטעם.
11. בחסות ההוצל"פ, הבנק מלווה לכונס וזה קונה את בתי האומללים. הכול נראה לכאורה כשר.
12. הבתים נרשמים ע"ש הכונס/הספסר. המשלם ארנונה במזומן וחודש מראש שלא יחשדו.
13. כעבור זמן נמכרים הבתים במחיר מלא, והשלל מחולק למוטבים.
14. מנהלי בנקים בכירים, ואחרים. מתעשרים ע"ח האזרח הטבוח, שבטוח כי הכול חוקי.
15. מה זאת אומרת, מצטדק הטבוח! – בית המשפט החליט.......! אז כנראה שזה צודק.
16. עתה, כל המוטבים [הבנק והמשפט- מסונדלים בידי כונס הנכסים. ויעז מי מהם להפר השלווה.
17. המשטרה מסרבת לחקור
18. והחגיגה נמשכת באין מפריע.

המטבוחה אינה גזירה משמים, אם תאבקו בה, תנצחו.
משה חזן –יש מיש reem@zahav.net.il

כתוב תגובה ל- יש מיש
קול דמיך עולה מן האדמה....
  ירון זכאי   30/07/09 12:32
חבל להשחית מילים על תגובה לשריג שמגן בטיעונים שוליים וטכניים על משפחת עופר ותוקף את "שיטת השקשוקה" אשר בפרוש מתאר שיטה "כאילו חוקית" להתעשרות. כול ניסיון למצוא פה שלדים בארון של האחים עופר נדון מראש לכישלון. עורכי הדין דאגו מראש שהכול "יהיה חוקי" עאלק. ==== כיוון שהעלית פה שיטה אחרת שגם היא נפוצה בישראל ומשמשת להוצאת אלפי אנשים מביתם כל שנה על ידי הבנקים הטורפים. אתאר אני שיטה דומה שגם מוציאה אלפי גברים מביתם כל שנה. "תעשיית הגירושין". מדי שנה מוגשות כ-25,000 תלונות שווא במשטרה נגד גברים. כ-4000 גברים נעצרים מעצרי שווא בלי שהמשטרה בכלל מאשימה אותם במשהו! רק 1000 גברים נאשמים, ובישראל קל מאוד להרשיע אדם כאשר המשטרה רושמת מה שהיא רוצה בתיקי החקירה, והתובעים כותבים כתב אישום שאינו מתאר עבירה מספר החוקים...!!! ===== מעטים הם הגברים שלמדו כיצד לזכות את עצמם מפרובוקציות. התלונות ממוחזרות בבתי משפט והגברים מוצאים מביתם על ידי השופטות בצו זמני. במשך כמה חודשים האישה ועורכי הדין מוכרים את הבית, (לרוב לאישה !!!), בחצי מחיר לאחר שהיא הבריחה את כול הקונים בסיפורי בדים על ליקויי בניה, חריגות בניה, נזילות, שכנים גרועים, וכדומה.===== עורכי הדין משני הצדדים גובים את האחוזים השמנים שלהם מהמכירה ככונסי נכסים....והבעל שבינתיים עסוק בהשגת זיכויים מעלילות שווא במשטרה נאלץ לשלם את המשכנתה בתשלום אחד גדול (לבנקאים השמחים כמובן), פרנסתו נפגעת ללא תקנה, וכאשר הוא חסר בית (לרוב), מחצית חלקו בתמורה מעוקלת לטובת תשלום "דמי הזונות" !!!! ====== להשלמת התעללות משתמשת האישה בעובדות סוציאליות כדי להסית ילדים ולהפחיד אותם, כדי לנסות לחבל בקשר עם אביהם או למנוע מהם לגור אצלו!!!! ====== וזה עוד כלום; לפעמים עורכות הדין (המקצוע כבר הפך למקצוע נשי) עושות יד אחת נגד הגברים , כי שפע החוקים הפמיניסטיים הפכו את הגברים לקורבנות עוקץ הנישואין. זו שואה שקטה שבגללה מתמעטים הנישואין והלידות. במקום שיקומו משפחות, הן נהרסות ללא תקנה, הנזק הכלכלי אדיר ורכוש המשפחות ממן סוללות של אוכלי גוויות במקום לממן חיים סבירים למשפחות.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
28
לשקשק את השקשוקה
  דויד מ.   30/07/09 10:14
על מה שהיית בעבר, סלחנו ושכחנו. ספר לנו מה אתה בהווה ואיזה תחקיר או כתבה שעשית בגלגולך העיתונאי ידבק כשם תואר לשמך לטוב או לרע.
הביקורת שלך על מר רוזנטל ותחקירו מבוססת על תיסכול במקרה הטוב או נסיון להתחנף להון שלטון במקרה הרע.

כתוב תגובה ל- דויד מ.
29
מר שריג, ערכתה תחקירים רבים?
  דינ-טל   30/07/09 10:19
איך זה שלא שמענו עליך? אולי ערכת תחקירים זניחים וחסרי ערך ציבורי.
כתוב תגובה ל- דינ-טל
תגובה לדין טל
  הח"מ   30/07/09 10:33
ערכתה?! למה לא ערכת? ובכלל, כל אחד חי, נושם ופועל בחלקת אלוהים הקטנה שלו.

עמוס שריג
כתוב תגובה ל- הח"מ
מתנצלת על פגיעה בנפש רגישה.
  דינ-טל   30/07/09 10:38
כתוב תגובה ל- דינ-טל
30
מתי היה לכם 14% רייטינג ב TV
  משה כהן1   30/07/09 10:30
מתי היה לכם 14% רייטינג בטלוויזיה?
גם לעניות דעתי יותר מ 50% מהציבור תומכים ברו"ח הכתבה וזה מה שקובע. גם אם 50% מהכתבה לא נכון, שאר ה- 50% צריכים לזעזע את כולנו. כמובן שהפוליטיקאים שעובדים אצלם וגם אלו שכרגע בפוליטיקה ושיעבדו אצלם צריכים לעוף מהבמה הציבורית.

אני קורא לתקשורת להחרים ולא לתת במה למושחתים.

בתחקיר אכן לא מושלם, אבל השיטה ברורה, גם מי שהופיע וצרח כקוזאק הנגזל באולפן רק הגדיל לעשות לטובת העניין הציבורי.
הרומנים הזקנים צריכים להרגיע, וצמצידי שילכו עם הכל... לחו"ל לעבוד על הגויים. מקומם ומקום עושי דברם ושותפיהם לא עמנו כאן בארץ הקודש.
כתוב תגובה ל- משה כהן1
אתה קורא לתקשורת?הצחקת אותם.
  דינ-טל   30/07/09 10:47
הם שבויים בידי אותן משפחות המחזיקות בשליטה בהם,ולכן רק ערוץ ממלכתי העז להרים את הכפפה ולשדר את התחקיר.
ועל זה מגיע להם כל הכבוד.
כתוב תגובה ל- דינ-טל
משה אתה תמים, איפה: רפי גינת..
  אביה לוי   30/07/09 14:35
משה אתה תמים, איפה:
רפי גינת, עו"ד רם כספי, ניר גלעד החשב הכללי, ח"כ אלי גולדשמיט לשעבר יושב ראש וועדת הכספים !, עו"ד נאמן, השר יצחק בוז'י או בוג'י הרצוג, ביבי נתניהו, אהוד ברק, גבי ברבש, רפי גינת, רפי גינת, מתי גולן, שי נשר, ניר גלעד, רם כספי עו"ד, השרה לשעבר נחמה רונן, משה שחל, טלי ירון אלדר,דוד תדמור לשעבר הממונה על ההגבלים העסקיים, דוד אפרתי ואלון גלילי עורכי דין שייצגו את המדינה כאילו נגד העפרים, שוקי אורן החשב הכללי, ירום אריאב מנכ"ל משרד האוצר, שי טלמון החשב הכללי לשעבר, אוהד מראני מנכ"ל משרד האוצר, רן קרול הממונה על התקציבים, פרופ' מנפרד גרין, פרופ' יונה אמיתי, פרופ' יוסי ריבק, דר' שלמה אלמוג.

כולם מקבלי שכר או תמורה כלכלית מההם....

אם לאתר הזה יש בייצים אז תכף יוסיפו לנו את כל השמות שאנחנו לא יודעים.

מישהו יודע מי זה הבריון כבן 50 חולצה לבנה משקפיים, שזוף שהעז לדחוף את הקדוש מיקי רוזנטל בכנס במלון דייויד אינטרנשיונאל? מישהו יודע מי זה?
 פרויקט ההפלרה
כתוב תגובה ל- אביה לוי
31
יש גיבוי עצום בציבור למיקי
  דינ-טל   30/07/09 10:33
רוזנטל,וזה יוביל למהפכה בלתי נמנעת.
כדאי שתקרא תגובות ב-NRG וב-Y-NET ,מעל 1500 תגובות אתמול.
כתוב תגובה ל- דינ-טל
32
סרט חרטטני לגמרי!!
  אייל.ב   30/07/09 10:58
אחד הסרטים הכי מטופשים שראיתי מעודי. קשקשת אחת גדולה של פנטזיה עיתונאית חסרת משמעות.

אני מאחל לרוזנטל שיהיה שומר בקניון, שם הוא ימצא את ייעודו האמיתי.

כתוב תגובה ל- אייל.ב
אתה עשיר? מליונר? או מיליארדר?
  ימימה צ'רנוביץ'   30/07/09 14:18
אייל, אתה עשיר? מליונר? או מיליארדר? באם כן הצדק אתך.

באם עדיין לא, אז תמשיך להאמין במשפחת עופר ודומיה...
כתוב תגובה ל- ימימה צ'רנוביץ'
33
שריג אתה מניפולטור
  גיגי   30/07/09 11:20
בחסות הכותרת "לא כך עושים תחקיר" אתה מערער על עצם התחקיר ואמינותו. אין ספק לציבור הרחב באמינות עיקר הדברים ובשיטה שאינה ייחודית אך ורק למשפחת עופר וזאת גם אם יש חוליות מעט חלשות בסרט של רוזנטל וזאת עקב תמימותו של האיש ולא מעבר לכך.
כתוב תגובה ל- גיגי
אולי גם אדובר רוצה עבודה בעופר
  שמיה לוי   30/07/09 21:40
אין מושלם במיוחד שעורכי הדין הכי מנוסים יושבים לענות

אבל מיקי רוזנטל אדם אמיץ הוא לא יקבל עזרה אבל אנשים עם מוסר גמיש וכפול כן יקבלו ג'וב.
אי אפשר להתעלם ממה שראינו אפילו אם חלים שלמים נפלו לידים של עורכי דין
מזעזע להבין את הרשר הזה מזעזע....
כתוב תגובה ל- שמיה לוי
34
אם רוזנטל צודק ,יש להלאים להם
  פרידמן   30/07/09 11:27
כתוב תגובה ל- פרידמן
35
אלא שמדובר במלים שונות
  איתי   30/07/09 11:38
"תפל" הוא חסר טעם, ממש באופן מילולי, ו"טפל" הוא שאינו מן העיקר. כך ש"שקשוקה טפלה ונטולת טעם" אכן נשמעת כשגיאת כתיב. לא שזה משנה, כללי השפה בסופו של דבר נקבעים לפי שימוש הדוברים ולא להיפך, וזה תהליך שאי אפשר ולא צריך לעצור; ובכל מקרה היטפלות לאותיות נראית לי מיותרת (ואכן "היטפלות" היא מאותו שרש...) כתגובה למאמר דעה. אבל סתם כדי להאיר.
כתוב תגובה ל- איתי
36
הפסדתם במערכה
  העיוור הפיכח   30/07/09 12:33
אז נכון שמשפחת עופר תמשיך לנקוט בשיטות שהיא נוקטת עד היום והציבור יישאר חסר אונים מול אלו ש -"פיצחו את השיטה"
בין היתר בגלל שיש לנו פקידות ציבורית חלשה ופוליטיקאים מוחלשים ( אני שנים טוען שכל המגמה בהחלשת הפוליטיקאים היא מגמתית ומטרתה לאפשר לגורמי הון להשתלט על נכסי הציבור ).

אבל במערכה על דעתינו הם הפסידו , וגם הדובר המהולל בכתבה זו יכול להמשיך לנבוח - כולם יודעים איך האנשים האלה עשו את הונם , וכבוד זה הדבר האחרון שהם יקבלו מאיתנו לדורות.

שיהנו מהכסף ... זה מה שחשוב , לא ?
כתוב תגובה ל- העיוור הפיכח
37
גם שריג בלע את הצפרדע?
  בלובלו   30/07/09 13:39
כפי הנראה גם עמוס שריג בלע את הצפרדע שהוכנה בתחילת סרט התגובה התעמולתי מטעם משפחת עופר.
רוזנטל לא האשים את משפחת עופר באחריות לפגיעה בצוללני צה"ל. הוא דיבר על זיהום נחל הקישון. (הזיהום נמשך גם אחרי הפסקת הצלילות).
כתוב תגובה ל- בלובלו
38
האם זהו מאמר מוזמן על יד עופר?
  הרצל   30/07/09 14:43
מעניין שכל הטיעונים המסיחים והדמגוגיים שהועלו בסרט המסיח והדמגוגי של האחים עופר עולים כאן כסדרם אחד לאחד.
החל בשקר שרוזנטל דיבר על הצוללנים בקישון ולא על הקישון המזוהם עד עכשיו, המשך בבדואי שסיפר שבחו"ל המפעל של עופר דווקא לא מזהם , שפוטר ב97' ואז מה? והמשך בציטוט המקוטע והדמגוגי של דבריו של רוזנטל על כך שהכל פרשנות - ציטוט שכל עיתונאי יחתום עליו. והרי עצם העלאת דברים אלו מוכיח עד כמה לא חשובות לדמגוגים המניפוליטיביים העובדות אלא רק הפרשנות שיכולים הסלפנים להציג.
אני מניח שהמאמר נכתב לכבוד מי שלא ראה את סרטם של האחים עופר, מי שראה את הסרט ורואה עד כמה המאמר חזרה נבובה על טענותיהם הנבובות מתבייש שמאמר כזה מופיע במחלקה ראשונה.
כתוב תגובה ל- הרצל
39
אז מה אתה קופץ לתקוף אותו?
  הרצל   30/07/09 14:56
אתה מבקר עיתונות? יושב ראש בית ספר לעיתונות? מה קרה? מה אתה נאחז בכל הטיעונים של משפחת עופר כאילו אתה עובד בשבילם. מה אתה תוקף אותו? הבטיחו לך משהו? אתה מקוה למשהו? מה יש לאדם פרטי לנשוך את מי שמנסה להיות כלב שמירה של הציבור?
כתוב תגובה ל- הרצל
40
ערוץ 2 לא דיווח
  גדי דניאל   30/07/09 16:17
מושחתי ערוץ 2 תחת בעלות של אנג'ל ועופר ולא דיווחו מילה על הסרט
כתוב תגובה ל- גדי דניאל
41
מעניין
  די   30/07/09 16:54
מעניין למה אתה תוקף את מר רוזנטל אישית,כולנו חיים בארץ ויודעים על קישריי הון שילטון,ברור לכולם שלמשפחת עופר יש מספיק אמצעים ויחצנים להפיק תשדיר שיבלבל את המבולבלים,ויסמא את דעתם,וכן לממן אנשים כמוך שיוסיפו בילבול!המציאות מוכרת לכן חסוך במילים.
נקווה שמר רוזנטל ושכמותו יעירו את העם שנעשק בידי בעלי ההון שמימנו אותך.
אזרח מודאג.
כתוב תגובה ל- די
42
כנראה שאפשר להזמין כתבות היום
  דוד.ש   30/07/09 17:50
לי זאת נראית ככתבה מוזמנת של האחרים עופר.אני מקווה שאני טועה אבל עם ההיסטוריה של לקנות הכל אז הכל יכול להיות.
כתוב תגובה ל- דוד.ש
43
הבחירה לתקוף נקודות חסרות שחר
  שדכג   30/07/09 17:59
בתחקיר של רוזנטל מעידה כי אתה חסר בסיס הבנתי יסודי! אתה לא ראוי להיות עיתונאי על כל ההשגים שציינת לעצמיך. אם אתה לא מסוגל להבין שהקישון אינו קשור (ובגילוי נאות שלאחר הסרט נאמר שאין קשר בין שייטית 13 לסרט), אתה בוחר לאבד את הדיון ולהנמיך את עצמיך לזנות שמדגימה את חשיבה של אולי מי שאתה מגן על האינטרס שלו. פשוט איכס.
כתוב תגובה ל- שדכג
44
עכשיו אני מבין ומעריך את פוטין
  האזרח נו"ן   30/07/09 21:10
האוליגרכיה הישראלית עושקת העם חייבת למצוא לעצמה חבל עבה המשתלשל מענף עץ עבות...שינענע אותם.
כתוב תגובה ל- האזרח נו"ן
45
תחקיר נוסף בנושא ה"הפלרה"
  רונן 34681   31/07/09 12:33
כל הכבוד למיקי על העבודה הנפלאה, ולערוץ הראשון שהסכים לשדר את סרטו של מיקי.
לפני זמן מה יצא תחקיר מעמיק בנושא ה"הפלרה" שנעשה ע"י קבוצת משנים, אני באופן אישי חושב שהתחקיר מאוד מעמיק ושווה קריאה.
בנוסף נעשו ע"י אותה קבוצה גם שני סרטונים: 1,2

אני חושב שמיקי עושה עבודה נפלאה, וחשוב שיהיו כמה שיותר אנשים שיעשוה תחקירים בסגנון.
כתוב תגובה ל- רונן 34681
46
מתכון לשקשוקה - לא צריך ביצים:
  טל טואשי   31/07/09 12:36
כל אחד יכול להכין
כתוב תגובה ל- טל טואשי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il