|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 232/55, היועץ המשפטי נגד מלכיאל גרינוולד. השופטים שמעון אגרנט, יצחק אולשן, שניאור זלמן חשין, דוד גויטיין ומשה זילברג. 17 בינואר 1958
יצחק בריק
יצחק בריק
כניסה לרפיח תביא להרס מוחלט של יחסינו עם מדינות העולם ועם מדינות ערביות שאיתן יש לנו יחסי שלום, ויהיו לכך השלכות קשות מאוד. כניסה לרפיח גם לא תשאיר אף לא חטוף אחד בחיים, ויהיו הרבה...
מנחם רהט
מנחם רהט
הגאון היהודי בסדר גודל בלתי נתפס, שזכרו הלך ונשתכח מאז פטירתו, אשר חי ומת תחת מעטה סמיך של מסתורין, חוזר בימים אלה למודעות הציבור בזכות שני מפעלי מחקר וזכרון שנחשפים עכשיו: ספר חדש...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ככה מדברים עבריינים"
מאת: מירב ארד  |  14/02/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נהפוך הוא - דווקא בגלל שראש המ
  קורןנאוה טבריה   14/02/18 15:47
נהפוך הוא - דווקא בגלל שראש הממשלה חייב לגלות אחריות לאומית כלפי העם והמולדת אסור לו להיכנע לגורמים מושחתים במשטרע, בפרקליטות ובתשקורת ש:"רוצות להפיל את שלטון הימין" על פי עדותו האמינה מכוווווווולם במשטרע,ראש מפלג החקירות בדימוס ניצב בועז גוטמן! הניסיון להלך אימים ולהפעיל לחץ על היועמ"ש - זו התנהלות עבריינית והטרדה מאיימת שהינה עברה על החוק! ותראו מי שמדבר על עבריינים? הבריון שאיים ב-22/1/12: "אם לא נשנה את שיטת המשטר עכשיו - נשרוף את המועדון". (כנס פעילים, ישוב רעות)
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לפיד ותיבת הפנדורה...
  עזרא.כ   15/02/18 01:51
ועדיין לא הוכח כלום ההמלצות שהם בגדר המלצות אין בהם שום דבר משמעותי מבחינת החוק ואפשר להוכיח את זה בקלות אבל לפיד הוא מלשין וממציאן סדרתי לא מוצלח הקריירה הפוליטית שלו הסתיימה חוזרים לטלוויזיה אוכל חינם מקבל 40000 שקל בחודש מגיע שעה לכנסת בחודש טס במחלקה ראשונה על חשבון משלם המיסים הישראלי אתם מבינים איזה עד עויין..לפיד עשית עסקה עם השטן....
כתוב תגובה ל- עזרא.כ
2
למשלינים לא תהיה תקומה.
  7_7_7.   14/02/18 15:59
למשלינים באשר הם לא תהיה תקומה ומחילה ובאשר ליאיר פינוקיו לפיד הוא יכול להמשיך לחלום על ראשות הממשלה.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
3
אפשר להבין
  באום   14/02/18 16:35
את לפיד שהוא רוצה שראש הממשלה יפרוש,נדמה לו שאם זה יקרה,הוא יתפוס את מקומו.הוא לא. אבל טוען לפיד שנתניהו לא יכול למלא את תפקידו ולהיפגש עם מנהיגים זרים כאשר הוא מאושם בפלילים.הבעיה שנתניהו כבר מואשם בפלילים הרבה זמן כי אם הוא לא היה מואשם עד היום,למה היו הפגנות ולחץ על היועץ להאשים אותו בפלילים ולא לחכות לסוף החקירה.הרי השמאל והתקשורת קבעו שנתניהו אשם כבר מזמן והם אפילו הניפו שלט "אשם עד שתוכח חפותו".למה יאיר לפיד לא יצא כבר אז בהצהרה שנתניהו לא יכול למלא את תפקידו כאשר הוא מואשם.אם גם הוא חשב כבר אז שנתניהו אשם,למה הוא לא אמר מה שהוא אומר היום,אז,ואם הוא חשב אז שנתניהו לא אשם בנתיים,למה הוא לא יצא נגד המפגינים ונגד התקשורת שטענו שנתניהו אשם.הוא פחד ממשהו?לפיד ממלא בקפידה אחרי כלל הזהב של השמאל שאומר שאם הימין מבצע עבירה לכאורה,יש לעלות על בריקדות אבל אם השמאל מבצע עבירה לכאורה,יש להשאיר את הבריקדות במחסן.אותה הצביעות הישנה והטובה ואותם אינטרסים פינקסניים של השמאל נדבקו גם ללפיד שמעבר לחזות הממלכתית והמהוגנת שלו,הוא נורא,אבל נורא רוצה להיות ראש ממשלה ומה שיעשו גדולי התככנים וגדולי הקומבינטורים,יעשה גם הוא.
כתוב תגובה ל- באום
4
למה מילצ'ן שילם ליאיר לפיד
  בגלל השר טומי   14/02/18 16:40
האם לפיד עבד אצל מילצ'ן כדי שטומי השר יסדר בשביל ארנון משהו?
כתוב תגובה ל- בגלל השר טומי
5
מדבר השקרן הכרוני
  דורון.צ   14/02/18 17:07
שלא זוכר איפה שרת בצבא. וגם לא איפה נפטרה אימו.. וגם לא היכן נמצאת תעודת הבגרות(שאינה קיימת).. וגם לא מה סיפר לט אבא שלו... נו די.. פיפי ולישון
כתוב תגובה ל- דורון.צ
6
לא עזר לכם ולא יעזור למושחתים
  פועה   14/02/18 17:43
אין סיבה להתפלסף יותר מדי. אל נוכח העדויות וההתנהלות של נתניהו, למשטרה לא הייתה ברירה אחרת מלבד ההמלצה להעמיד לדין. אם לא הייתה עושה כן בתיקי נתניהו לא הייתה מסוגלת לעשות כן בחשדות וחקירות מרמה ושוחד של אחרים. אין באפשרות המשטרה למשוך לעצמה בעצמה את השטיח מתחת רגלי נוהלי והרגלי החקירות והאשמות בכגון אלה. במיוחד לא אחרי תקדים הרשעתו של אולמרט! זה מאד פשוט ומאד נכון כך זה צריך להיות. האחריות להתנהלות ולתוצאה חלה על החשוד הנחקר לבדו! ולא על המשטרה. נתניהו היה יכול להתנהל כראוי וכמצופה מראש ממשלה, להתנהל אחרת, לפני החקירות ובעת החקירות ואז התוצאות היו אחרות! אלא שנתניהו מאמין בכל לבו שכך צריך להתנהל בשלטון כאשר יש מסביבך יריבים שרוצים שואפים ופועלים לחסל אותך פוליטית כדי להמליך את עצמם. נתניהו מאמין ואומר שהוא חייב להמשיך כי זה לטובת עם ישראל, כי אם הוא יתפטר המדינה תקלע לרעידת אדמה פוליטית ביטחונית כלכלית וחברתית. המשטרה סיימה בשעה טובה את תפקידה והעבירה את תפוח האדמה הלוהט לידי הפרקליטות והיוהמ"ש מעכשיו ידיהם ייכוו. אין יותר תירוצים מצוצים לעיכובים במשטרה. אלשייך חייב להחזיר לארגון המשטרה את השקט התעשייתי הנדרש לפעילותו התקינה. בהנחה שהיוהמ"ש מאמין במה שנתניהו מאמין, הרי שמשימתו של מנדלבליט, כפי שהייתה ונותרה, מעכשיו למשוך את הזמן עד 2019 כדי שנתניהו וממשלתו ימלאו את ימיהם בהתאם לתפישה ששלטון מופל או מוחלף בכנסת או בבחירות ולא בבית המשפט כי נתניהו לא בורח לשום מקום ותמיד אפשר יהיה להעמידו לדין על עבירותיו ופשעיו. לכן מנדלבליט צפוי להיות "יצירתי" מאד בהמצאת תירוצים מגוונים לדחיית הקץ, אפילו עד כדי החזרת התיקים למשטרה להשלמות עדויות וחקירות. ולמרות זה בבחירות הבאות לא יעזור לתומכי המושחתים השחיתות תככב במערכת הבחירות נתניהו יתבע וישפט וככל הנראה יורשע וישב כמו דרעי כמו בניזרי וכמו אולמרט לפניו, למען עם ישראל.
כתוב תגובה ל- פועה
השמאל בבעיה
  באום   14/02/18 18:35
תיקוותיך הן תיקוות השמאל כולו אבל כדי לחזור לשלטון,השמאל יצטרך להחליף את העם כי לא נראה שמצביעי הימין,שהם הרוב,מתרשמים מתעמולת תועמלני השמאל. "השמאל שנבנה על שחיתות לא יבוא לחנך אותנו" הם יאמרו וישלשלו לקלפי את מפלגות הימין.אבל הבעיה כרגע היא של השמאל.הקמפיין נגמר ומה יעשה עכשיו השמאל? ינפק עוד קמפיין? גם הגיבורים כבר עייפים,גם העם עייף וקמפיין נוסף רק ישחק לידי הימין.השמאל,שהתחיל בקמפיין נתניהו בגלל קריסת השקפת העולם שלו,יאלץ לחזור לטיעונים החבוטים שלו מימים ימימה שהורידו אותו ביגון שאולה. שוב הם ידברו על "שתי מדינות" "מדינה דו לאומית" ו"אפרטהייד" והעם,אחרי שיקיא,יברח מהעובש השמאלני כמו מאש,מר"צ תתפרק,המחנ"צ ירד לחד סיפרתי ולפיד ימשיך לחלום כאשר עופר שלח מפמפם לו את החלום ,דוחף לו עוד מנות ועוד מנות ומזריק לו לוריד את המונח "ראש ממשלה" כי הוא עצמו הרי מזריק לעצמו את המונח "שר ביטחון". גדולות ונצורות עוד נכונו לנתניהו וכאשר יגיע סיפוח הגושים, השמאל יצטרך להתחיל הכל מהתחלה.איך הוא יתחיל מהתחלה ששנים של "רק לא נתניהו" ניוונו לו את השכל אבל לך תדע,אולי יקומו שם כאלה שיעיפו את המעובשים ויחזירו את השמאל אל דרך המלך.
כתוב תגובה ל- באום
השמאל בנסיגה זמנית כי העז וכשל
  פועה   15/02/18 08:34
בהיבט שמול לפלסטינים. התהליך ברור: השחיתות היא שתכריע את הימין ולזה יתלווה אסון ביטחוני בלתי נמנע מול הפלסטינים. אסון שיאלץ את הממשלה הימנית לבצע למעשה שוב את מדיניות השמאל. תהליך בלתי נמנע זה של שילוב בין שחיתות למחדל ביטחוני יאלץ את הציבור החושב לשנות כוון. זה לא חלום! זה ניתוח התהליכים המתהווים כרגע בחברה על בסיס לקחי תהליכים שהתרחשו העבר.
כתוב תגובה ל- פועה
את אופטימית מידי
  ארי כספי   14/02/18 19:37
כבר היו דברים מעולם. בארצנו - תפקידו העיקרי של "היועץ המשפטי" הוא לטייח. אז אם זה עבד בפרשות ברק, ליברמן, שרון וכמעט אולמרט, שלא לדבר על אלה שזכו למות במיטתם לפני שנשפטו, אז יש גם לביבי סיכויים טובים. לא סתם הוא מינה את מנדלבליט. האחרון "הוכיח את עצמו" כבר בפרשת הרפז, ולא הפריע לו לשקר ללא בושה כש"הפריעו לו לומר קדיש".
כתוב תגובה ל- ארי כספי
יאיר לפיד עבריין
  jbennun2@gmail.com   15/02/18 00:23
רוב ימי בחרותו עישן סמים.זאת ע"פ עדותו.עישון סמים מהווה עבירה ע"פ החוק,
כתוב תגובה ל- jbennun2@gmail.com
7
מר לפיד, גם אתה עבריין. תרגע!
  שאול א.   14/02/18 18:11
וזו רק שאלה של זמן עד שאתה תהפוך לחשוד.
כתוב תגובה ל- שאול א.
8
אם היה לך מידע מפליל, אז למה?
  עמוס שנער   14/02/18 18:47
אם היה לך מידע מפליל על ראש הממשלה, מדוע לא פנית למשטרה או לפרקליטות עד עכשיו? כי היה לך נעים בממשלה? אם כן, אז אל תגיד שאתה משרת רק את הציבור כי אתה משרת בראש ובראשונה את עצמך. אבל אתה יודע מה? מדוע לא הצגת את הדברים לציבור לפני הבחירות האחרונות? למה רק עכשיו נזכרת?????
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
9
המשטרה ומפכ"לה דאגו להדליף
  מדוע לא הודלף?   14/02/18 19:15
חומרים רבים מן החקירות, לכל אורך התקופה. אם כן, מדוע התקשורת החרישה ולא פרסמה שהעד המרכזי בתיקים הוא יאיר לפיד? תמוה כיצד זה שכל דבר הודלף, אבל השמאל ידע לחסום פיו ולא לפרסם שהעד הוא שר האוצר לשעבר. ולעצם הענין: כה מכוער ומחליא את הציבור עצם העדות הזו של הלפיד וכן שמירת הסוד "הכמוס" מצד התקשורת. זה בלבד מעיד כמה משתוקק השמאל להפיל את נתניהו.
כתוב תגובה ל- מדוע לא הודלף?
10
יאיר לפיד לפוליגרף
  מייק   14/02/18 19:22
כתוב תגובה ל- מייק
טעות - המכשיר נקרא פריגראף
  טודא   14/02/18 20:22
על שם השקרן יעקב פרי טר"ש במיל ששירת בצנחנים.
כתוב תגובה ל- טודא
11
את לפיד מובילה טינה עזה לנתניה
  שנאה יוקדת   14/02/18 19:55
לנתניהו. אבל פרט חשוב הוא אינו מבין: אזרחי המדינה ברובם מתקוממים נגד הלשון החריפה, המלים הקשות והאלימות אותן הוא בוחר ונגד החוצפה שלו לבקש מראש הממשלה להתפטר (אחרי ששימש עד מרכזי נגדו). לפיד אינו רוצה להבין שכל הדיבורים האלה שלו לא יקרבו אותו לעם, ההיפך, הם מרחיקים אותו מרחק רב ממפלגת "יש עתיד". לפיד הוא נער מתגנדר ורודף שררה - כך סבור הציבור. לפיד סבור שאם הוא קישט עצמו ברשימת שמאלנים שלהלן: שלח, סגלוביץ', א. שטרן, חיים ילין, מיקי לוי, מ. כהן, רם בן-ברק - הנה הוא יהיה ראש הממשלה הבא. פתטי.
כתוב תגובה ל- שנאה יוקדת
12
ההפך זה שאתה מתנהג כמו עבריין
  כוכי   15/02/18 05:17
כתוב תגובה ל- כוכי
13
האיש שלא גמר לימודי יסוד
  ניסה לרכוש תואר   15/02/18 09:11
תואר דוקטור בדרכים עקלקלות. נא להסביר כיצד קוראים לזה?
כתוב תגובה ל- ניסה לרכוש תואר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il