s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
החוקרים לא הפתיעו בראיות חדשות; נתניהו לא תושאל על פרשת הצוללות
מאת: יואב יצחק  |  02/03/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל אדם הגון מבין שזו רדיפה
  ציד אדם   2/03/18 20:01
מערכות המשפט נכנסו לאמוק של רדיפה וציד אדם נגד ביבי. המנהיג הנבחר על ידי אזרחי ישראל. אין איזונים אין בלמים. אין דמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- ציד אדם
כמו בתקופת הסזון.הסתה מטורפת.
  הציבור מבין.   2/03/18 20:20
כתוב תגובה ל- הציבור מבין.
כנראה שאתה האדם ההגון היחידי
  חיליק111   2/03/18 21:57
במדינה😄😄😄
כתוב תגובה ל- חיליק111
חיליק - הגזמת. אתה הגון?
  דניאל11   3/03/18 01:09
כתוב תגובה ל- דניאל11
מה חילקו לחיליק?
  השוטר אזולאי   3/03/18 12:44
אהרון ברק חטף ורצח את הדמוקרטיה אחרי רצח רבין. הוא אומר את זה בעצמו ב״הארץ״. ישראל מזמן לא דמוקרטיה, יותר דומה לאיראן - עם מועצה עליונה משיחית שמכתירה את עצמה ובחירות שלא משנות הרבה. עיקר מאמץ הפוטש כרגע הוא לכרסם בכוח הימין ולשכנע אותו ש״עדיף בלי ביבי״. כולנו חיים פה וכולנו ראינו את ״סלאח פה זה ארץ ישראל״. אנחנו בעינהם בבונים נמוכי מצח. פיונים בידיהם. הם יכולים לנווט אותנו לעשות מה שטוב להם. כך היה וכך זה היום. הלחץ בסורוסיה לא קשור לביבי ישירות. פרוייקט ״מלא אפריקאנרים עומדים לעבור דירה״ הוא העניין. ה-1 באפריל בפתח. אם ה״גירוש״ יתחיל - זה יהיה כישלון של כל מי שמקבל מעטפות יורו מסורוס.
כתוב תגובה ל- השוטר אזולאי
2
רדיפה פוליטית משטרה בולשויקית
  אין כלום ולא היה   2/03/18 21:21
בקיצור אין כלום ולא היה כלום. הכל החלטות מקצועיות מגובוןת החוות דעת מקצועית . החוקרים נאלצים לקפל את הזנב ולבלוע צפרדע ושרה כמו נשות ראש ממשלה קודמות רשאית לבתקשר לעורך ולדרוש כתבות אוביקטיביות ולא כתבות רשע בסגנון וואלה. העם עם נתניהו
כתוב תגובה ל- אין כלום ולא היה
נכון, הסיגרים עלו באש והשמפניה
  חיליק111   3/03/18 06:27
נשטפה באסלה
כתוב תגובה ל- חיליק111
חיליק, לך תכין שיעורי בית,
  אברהם 101010   3/03/18 20:01
ולתירגול, ניתן לך שאלה אחת, אם תענה עליה, ואפילו שלא בהצטיינות, מספיקה תשובה טובה, נמשיך הלאה. שאלה: איפה היית כאשר שמעון פרס הוציא על מסיבת יום הולדת(!) מיליוני שקלים שקיבל כשוחד? נקבל ממך תשובה סבירה, נמשיך הלאה.רמז: מדוע הכהן הגדול שלך, של המאבק בשחיתות, אלדד יניב, בכלל משתתף בהפגנות, ולא נמצא בבית הכלא במקום זאת, כדי לרצות הרבה שנות מאסר לכל הפחות על הפשעים שהוא הודה בהם. ואיפה היית, חיליק, כאשר הוא הודה. עוד רמז: עוד אחת מהצד של כוחותיך: מדוע גברת קלין - ציפי ליבני - לא מבלה כמה לילות עם פשפשים, על מתן שוחד לנוני? איפה היית אז, חיליק? יש עוד הרבה, אבל מוצאי שבת כעת, וישנם גם עיסוקים אחרים, שאינם קשורים בזוהמה.
כתוב תגובה ל- אברהם 101010
3
יואב יצחק אתה עושה מעצמך בדיחה
  רבינדראת טגורי   2/03/18 23:12
מאיפה אתה יודע מה היה בחקירה? הית שם?? מה שנראה בטוח שהשקרן המופלג הולך לקלבוש ואתה תאכל את הכובע ביום הזה (יש או אין לך קובע?)
כתוב תגובה ל- רבינדראת טגורי
רק לערוצי הטלוויזיה מדליפים?
  מייק   2/03/18 23:34
כתוב תגובה ל- מייק
אני סומך על יואב יצחק יותר מכל
  דניאל11   3/03/18 01:16
התקשורת השמאלנית - כולה ביחד.
כתוב תגובה ל- דניאל11
טגורי אתה מסריח מקארי
  קרישנא   3/03/18 08:27
מה אתה מקשקש חתיכת אפס. לכולם ברור כשמש (כולל לשמאלנים צבועים כמוך) שיש פה רדיפה ועלילה. כרגיל מנסים לפגוע בנתניהו דרך אישתו,אין כאן כל חדש. וכרגיל הפוטש של השמאל,הפעם בהובלת המשטרה, לא יצליח !
כתוב תגובה ל- קרישנא
תעריף מוגדל לכתיבת "קלבוש"
  עריקאת בנדורי   3/03/18 08:39
נתניהו לקח מדינה קטנה והפך אותה לאימפריה: גילוי מחצבים (בקישון), גז (בים) ונפט (ברמת הגולן); הכפלת התל"ג בקצב אדיר וגידול שיא בתמ"ג; צמיחת יתרות המט"ח ב-300% ויותר; בניית תשתיות, כבישים, מחלפים, גשרים, קווי רכבת, נמלי ים, שדות תעופה, בתי חולים וערים חדשות; בנייה של רכבת תחתית בת"א ש-40 שנה מדברים עליה; הפיכת ישראל למקור ידע הייטקי המושך התעניינות עולמית והשקעות בינלאומיות; כניסה של ישראל לגוש מדינות ה-OECD; הידוק יחסים מדיניים עם הודו, רוסיה, יוון, מצרים, סעודיה ומדינות באפריקה; הגנה על משאבי הטבע הימיים לקראת הכנסות עתק בעתיד (הצוללות גם מעניקות לישראל את יכולת "המכה השנייה" ומונעות אפשרות של מלחמת בזק גרעינית על ישראל מצד אירן). כל המהלכים הללו מכוונים למנוע ממדינות זרות להכתיב לישראל תנאי הסדרים עם הערבים אשר יסכנו את עצם קיומה. וזה בדיוק ההישג שרוצים לטרפד שונאי ישראל: הם מעוניינים ליצור מצב שבו מדינות זרות יוכלו להכתיב לנו את תנאי ההסדר ולאלץ אותנו להסכים לו למרות האיום הקיומי שהוא ימיט עלינו. כדי להרחיק את נתניהו מהגה המדינה הם מנהלים נגדו שטיפת מוח יומיומית - בעזרת רודפי בצע בישראל (כולל שופטים, שוטרים, עיתונאים וטוקבקיסטים).
כתוב תגובה ל- עריקאת בנדורי
כן כן.כמה אפשר לקרוא אותו דבר!
  קודם! טוהר מידות.   3/03/18 09:25
כתוב תגובה ל- קודם! טוהר מידות.
ההתחזות לטאגור ממש מגוחכת
  alice   3/03/18 16:05
כלומניק כמוך המתחזה למבין, אך כל שהוא יכול ויודע זה להשפריץ ביב שופכין על חכמים ממנו - מעמיד אותו-אותך באור מגוחך.היאוש גורם לשמאלנים כמוך לנסות לעשות הכל כדי להכפיש את ראש הממשלה המוצלח ביותר שהיה לישראל אי פעם. ושיא היאוש מתבטא בהכפשות רעיתו וילדיו של רוה"מ. אך העם אינו מטופש כמוך וכמו יתר מטומטמי השמאל. כאלה שאכלו את שקרי מפא"י וגדלו על ילקוט הכזבים של הפלמ"ח. תמשיכו להזות. דבר לא יעלה בידכם.
כתוב תגובה ל- alice
4
עדות שקר תחת דגל ישראל
  יעקב יעקב   3/03/18 00:02
כנופיית סדיסטים אכולים בשינאת ישראל שולטים בחיינו מבלי ששאלו אותם--כפו את עצמם עלינו כמו אנסים- לא היה כדבר הזה בישראל מיום תקומתה -המעצר משמש בידי המשטרה ככלי לסחיטת הודאות-בראשית השבוע הודה הקבלן משה סלע היה עדיף לי להיכנס לכלא מאשר להפוך לעד מדינה ולהאשים את החברים שלך בלקיחת שוחד שמעולם לא היה - מחקרו לי 17 מיליון שקלים תמורת עדות שקר--
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
5
כשחילים נשלחים עם פחנועי זלדות
  די להפקרות   3/03/18 00:51
נראה שיום יבוא ויואב שהיה חריף בסיפור אולמרט ובצדק והיום ראש קטן בסיפורי ביבי, יאמר לעצמו כמה שגיתי איך עזרתי למדינה להירקב כך, צא וראה שאת חיילינו ילדינו היקרים שלחו לסג'עיה על גבי פחנועי זלדות אלומיניום בנות 40 שנים והתוצאות הכואבות בלתי נשכחות, נראה שבנגמשים מוגנים לא שילמו קופון לשמרון אז השקיעו את הכסף בכמות צוללות לא נחוצות מי יתן ויואב יפעיל שכל ישר להבין, שלא נכון "להאיר פנים" לכנופית ביבי שמשחיתה את המדינה החל בבזבוז הון עתק החל מגלידות ומיטות על מטוסים עד הגיענו לצוללות לאלובצים על חשבון הציבור העמל.
כתוב תגובה ל- די להפקרות
ומי מוציא 100 מליון על חקירות
  להפליל רו"מ מעולה   3/03/18 09:30
כתוב תגובה ל- להפליל רו"מ מעולה
6
הוציא הודעה בקולו
  יורם גאון   3/03/18 01:59
"נתניהו הוציא הודעה בקולו". למה זה מזכיר לי משפט שמופיע בדרך כלל במשטרים דיקטטוריים? אגב, האם לנתניהו שתבכיין כל הזמן על הדלפות של החוקרים כביכול, מותר להדליף ליואב יצחק?
כתוב תגובה ל- יורם גאון
7
תודה ליואב יצחק על התובנות,
  אפ   3/03/18 03:21
בניגוד לעיתוני וערוצי התקשורת האחרים שכבר הציגו את החקירה הזאת של נתניהו כאקדח המעשן...
כתוב תגובה ל- אפ
8
נתניהו ותומכיו חושבים שאנחנו
  משה דב   3/03/18 05:20
מטמטמים-אחרת אי אפשר בכלל להבין מה שמתתרחש כאן-בזק מקבלת הטבות במאות מיליונים תוך שתוכנית רפורמה שהייתה מאפשרת תחרות ושימוש בתשית שלה ךצורך כך -נגנזה . העלים והמנכ"ל של בזק ידיד נפש של נתניהו ואתר מרכזי ששיך לו מסקר את נתניהו אגב לחצים מבחוץ באופן חיובי ואין שום קשר וזאת אחרי שכבר ראינו מה מוכן נתניהו לשלם לנוני מוזס עבור סיקור חיובי-אלוהים אדירים אתם באמת חושבים שכולנו מטמטמים. אפילו יואב יצחק שלא ספק עבר לתמוך בנתניהו במשרה מלאהנ לא חושב כך באמת. אני מוכן להאמין שיואב יצחק עבר לתמוך בנתניהו בחינם-אבל במקרה כזה הוא הכסיל היחיד בסביבה. אחרים גובים תמורה מלאה
כתוב תגובה ל- משה דב
הרוב חושב שאתם מטומטמים
  תודאה   3/03/18 09:49
לכן מצביע נכון בקלפי. כמה שטויות, כמה חוסר הבנת הנקרא הנאמר והמחושבן. חשבנאות פשוטה מראה עד כמה אתה טועה מטעה ולא מבין-כמוך כל אותם מאות שטוענים "נתניהו אשם עד שיוכח אחרת!!!!!"
כתוב תגובה ל- תודאה
9
מאז הסזון לא היה כזה ציד.
  יהודי מפוכח   3/03/18 08:03
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
מאז הסזון לא היה ראש כ"כ מושחת
  פועה   3/03/18 09:17
כתוב תגובה ל- פועה
10
דווח מוטעה?
  אורי פ   3/03/18 09:01
בין המאמר הזה לבין דווחים בכלי תקשורת אחרים יש פער עצום, כאן נתניהו לא הופתע וענה לכל באחרים כתוב שנתפס בשקרים. אז מה נכון כאן או האחרים שהם wishful thinking?
כתוב תגובה ל- אורי פ
11
כשביבי יקרא תגר על היועמ"ש אז?
  פועה   3/03/18 09:11
וזאת רק שאלה של זמן! מה תאמר אז יואב יצחק?
כתוב תגובה ל- פועה
12
כך נראה פוטש.תמיד תשאלו:
  מי מאחרי זה?   3/03/18 09:24
לידי מי זה משחק? ובעיקר מי מממן את זה?? מי שמח לערעור החוסן הציבורי והקהיית המוח של צרכני התקשורת? מזכיר לי את דברי דר' יצחק נוי על ילדותו בראשון לציון שכילד זוכר שנהגו לירוק על קברו של חבר מחתרת ניל"י וכיום הוא חושף את ההסתה, העלילות והשקרים שהפיצו ראשי הישוב אבות מפא"י דאז, תומכי העותומנים. עבור בעלילות נגד הרביזיוניסטים על רצח ארלוזורוב, ראו "התותח הקדוש" אלטלנה בה ירו ביהודים בפקודת בן גוריון בנסיון לרצוח את בגין שנוא נפשם. היום מתחולל פרק נוסף כזה.
כתוב תגובה ל- מי מאחרי זה?
13
בכל הערוצים מדווחים "גורם
  ישע.   3/03/18 09:45
בכיר סיפר"בכל הערוצים השדרנים/רכלנים מספרים סיפורים/שקרים כל האמצעים כשרים לפגוע ב חוסן הלאומי של היהודים לפגועה ב בטחון המדינה.לפגוע ב ראש ממשלה ומשפחתו האויב מי בחוץ ו אויב מי בית משתפים פעולה נגד היהודים כמו בזמן הנאצים עד מתי עוכרי ישראל יעלוזו
כתוב תגובה ל- ישע.
14
משמיצים תתבישו
  ארי כספי   3/03/18 10:14
משפחת נתניהו נמצאת כעת באבל על קאיה. אז לא מספיק שמונעים מהם לשבת "שבעה" (כפי שמנעו ממנדלבליט לומר קדיש) תוקפים אותו ואת רעיתו (הפסי-כו-לו-גית BA וMA ) בכל מיני עלילות הבל שאפשר לסכמן ב"לא היה כלום" מבלי להתיחס לסיפא של "לא יהיה כלום". אות הצטיינות מיוחד מגיע ליואב יצחק שאילו חי בתקופת היוונים הקדמונים - היה יכול להוות תחרות רצינית לפיתיה מדלפי.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
15
אם ילכו לבחירות
  מייק   3/03/18 10:27
אין לי שום סיבה שלא להצביע לביבי הפוליטיקאי המושחת הכי צנוע, לעומת כל היתר. מה הוא ביקש? כמה שורות מחמיאות על שרה באתר שמעולם לא ביקרתי בו חפשו מעטפות עם כסף, כספת עם אלפי דולרים...
כתוב תגובה ל- מייק
16
יואב, נכון שהמדליפים שלך הם...
  מוהנד   3/03/18 11:25
מי אמר שההדלפות הן רק מהצד של החוקרים ? הבוליטון של יואב דווקא יכול להראות שההדלפות אינן מהצד של החוקרים .
כתוב תגובה ל- מוהנד
17
רצו קידום על גב נתניהו ונכשלו
  קציני המשטרה   3/03/18 13:06
עשרות החוקרים ועוד עשרות תומכי החקירות של המשטרה יצאו אתמול עם הזנב בין הגליים שום שוחד שום בטיח החלטות של ועדות מקצועיות. סיקור חיובי בוואלה הצחקתם אותנו אתר אנטי נתניהו מיסודו אתר צפון תל אביב סוטה נגד נתניהו . ושרה כמו כל מי שנפגע רשאי להתקשר לעורך ולצרוח עליו . כל עוד לא פגעה בו פיזית הוא יכול מקסימום מקסימום לטרוק את הטלפון. שום פלילי שום בחיח . ובינתיים תיק 1020 תיק רות דוד לא נחקר תיק 1050 תיק ישראל היום ציפי ליבי טיטת הצעת חוק ממוזס בנושא ישראל היום לא נחקר . תיק 1080 - ישראל היום איתן כבל לא נחקר מושהה וממוזמז תיק 2020 פרשת שוחד יש עתיד בראשות לפיד 3.5 מיליון שח לידיעות אחרונות לא נחקר. תיק 2050 השופטת גרסטל - האם קיבלה הצעת שוחד לתפקיד היועמש לא נחקר - בושה למערכת המשפט שופטת שלא מדווחת על פשע . תיק 2080 תיק אסתר חיות שמעה מחברתה גרסטל על הצעה לפשע קבלת תפקיד היועמש תמורת סגירת תיקים לשרה נתניהו ולא דיווחה על פשע. - לא נחקר . תיק 3020 פרשת הדלפת אלשייך לאילנה דיין "אמרתי לך לפני חודש שנתניהו יחקר" לא נחקר . מאות אנשדי משטרה כבר הוציאו 94 מליון שח על חקירות ואין כלום כי לא היה כלום.
כתוב תגובה ל- קציני המשטרה
הבנתי אותך
  ארי כספי   3/03/18 17:05
כפי שנותנים לכל התיקים שציינת להתאדות, צריך לעשות כנ"ל גם לתיקים של הזוג המלכותי.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
18
לא יעזור ליואב יצחק הלקקן החדש
  שמשון קים דויל   3/03/18 13:58
כתוב תגובה ל- שמשון קים דויל
19
יואב היחצ"ן של משפחת נתניהו...
  קיקו   3/03/18 17:22
כתוב תגובה ל- קיקו
20
איפה כל הנשים מ-metoo
  איפה ארגוני הנשים   3/03/18 17:37
איפה כל ארגוני הנשים הצבועות ????????????? ניצב ריטמן מופקד על חקירת נתניהו . קצין שרודף ומטריד קצינה המשרתת תחת תפיקודו רודף ומטריד קצינה וכל ארגוני הנשים שותקות ??????? איפה אשרת קוטלר הצדקנית ? איפה הצבועה גאולה אבן , איפה הצבעית אילנה דיין . ???????????????? רק על נתניהו מותר לכן לקרקר לנו מתוך שנאת הברנזה ?????? כשיחש קצין נתריד נשים וחוקר נתניהו פתאם השתבש לכם משהו בלשון ????????????? צביעות צבועות צדקניות ורמאיות!!!!!!!!!!!!!!!! פתאם נרדמתם פתאם זה בסדר ????
כתוב תגובה ל- איפה ארגוני הנשים
21
למה לא כתבת זאת במדור בדיחות.?
  קווזימודו   3/03/18 17:48
אתה בן משפחה שם בבלפור?
כתוב תגובה ל- קווזימודו
22
לא היתה מעולם תקשורת אוהדת
  ן ה   3/03/18 19:33
לנתיהו!
כתוב תגובה ל- ן ה
23
ברור כשמש שזו רדיפה פוליטית.
  7_7_7.   3/03/18 20:46
ברור כשמש שזו רדיפת פוליטית מצד המשטרה השמאלנית בשיתוף עם הפרקליטות השמאלנית אחרי נתניהו שנעשית אך ורק מתוך ניסיון להפיל אותו בדרך לא דמוקרטית,כי אם נתניהו היה עושה מעשה שרון הדיקטטור הנבל המושחת והמושתן כלומר הולך לגרש יהודים מבתיהם כפי שעשה בזמנו שרון הדיקטטור הנבל המושחת והמושתן בגלל החקירות שהיו אז נגדו ונגד בניו המושחתים,אז הוא היה זוכה באתרוג מצד התשקורת השמאלנית בארץ.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
24
ברור כשמש שזו רדיפה פוליטית.
  7_7_7.   3/03/18 20:54
ברור כשמש שזו רדיפה פוליטית אחרי נתניהו מצד המשטרה השמאלנית בשיתוף עם הפרקליטות השמאלנית שנעשית מתוך ניסיון להפיל אותו בדרך לא דמוקרטית,כי אם הוא היה עושה מעשה שרון הדיקטטור הנבל המושחת והמושתן שהלך לגרש יהודים מתביהם בזמנו בגלל החקירות שהיו אז נגדו ונגד בניו,אז נתניהו היה זוכה גם כן באתרוג מצד התשקורת השמאלנית בארץ,שמרוכבת מעיתונאים צמאי דם שבוטחים שהשמש זורחת להם מהתחת בכל בוקר מחדש.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
25
הצלבה
  אירי   3/03/18 23:19
אחרי שאני עושה הצלבות באתרי החדשות המקוזם האחרון שאני בא לקבל מוסכמות האייטם זה אצל יואב יצחק עיתונאי ישר ואניץ שאין כמוהו כל ידיעה של יואב הכי אניתית בעולם ככה ראיתי את כל אלה שפנו נגדו לבית משפט כמה התרטו על הפניה בכלל
כתוב תגובה ל- אירי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il