|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ניר חפץ חתם על הסכם עד מדינה
מאת: איתמר לוין  |  05/03/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מצעד העדים
  באום   5/03/18 14:39
כיוון שהפוליטיקה תמיד נמצאת בשטח האפור,אין שום בעיה להדביק עבירות לכאורה לאנשים בתוך המערכת הפוליטית על מנת ללחוץ עליהם להיות עדי מדינה.כל אדם שנמצא במערכת הפוליטית נמצא באזור הסכנה בו מישהו יוכל להחליט פתאום שהוא עבריין כדי שהוא יפליל בתור עד מדינה את הדג הגדול שעליו רוצים להתלבש מסיבה כלשהי.החוקרים,שאין להם למעשה ראיות ממשיות,מקווים שאולי משהו יפול ברשתם אם הם יעצרו עוד ועוד אנשים שאולי יש באמתחתם משהו כנגד ראש הממשלה ואם צריך להפגיש אותם עם פישפשים,אז למה לא.כבר היום זומן עוד מקורב לנתניהו,צפריר שמו נדמה לי,והוא כבר בסטנד ביי להיות עוד עד מדינה אם ניר חפץ לא יספק את הסחורה כמו שלא סיפקו גנור פילבר והרו.בימים כתיקונם המשטרה והפרקליטות כבר היו מזמן זונחים את התיקים ומשקיעים מאמצים בדברים יותר חשובים אבל משנפלה החלטה להפיל את נתניהו בכל מקרה,בכל מצב ואיך שלא יהיה,הרי שמצעד עדי המדינה ימשיך לצעוד ואנחנו מהטריבונה נמתין לריגוש הבא בו יבשרו לנו על עד מדינה חדש.הדיבורים על בחירות מתחילים לתפוס כותרות מה שלא מוצא חן בעיני "החונטה" שמעוניינת שרק נושא השחיתות של נתניהו יהיה על סדר היום וגם זו סיבה טובה שכותרות העיתונים ימשיכו לבשר לנו כל הזמן על "התפתחות דרמטית".הפרומו לדרמות לא מפסיק אבל בסוף מסתבר שהקהל לא ממש אוהב את ההצגה ואם רשויות החוק היו תיאטרון,הן היו פושטות את הרגל כבר מזמן.אבל דומה שגם אם רשויות החוק הן לא תיאטרון,פשיטת הרגל כבר ניכרת בשטח הרבה זמן ויקח כנראה שנים להוציא אותן מהחובות.
כתוב תגובה ל- באום
תתעורר
  יוסי מ.   5/03/18 16:16
מר באום אתה אדם אינטיליגנט, ואני קורא את התגובות שלך אחת לאחת, גם אם אני לא מסכים איתך כמעט על כלום.**** אני מאמין שאתה בתוך תוכך מבין שאין מצב כזה שאין כלום. כולם שקרנים ומשתפי"ם ורק הזוג נתניהו צדיקי הדור?? הרי כל אלה שמשמשים עכשיו כעדי מדינה,הם הליבה של אנשי נתניהו. לא כאלה שעובדים עבור שכר (שאותו לא משלם נתניהו אף פעם) אלא אידיאולוגים שמאמינים בדרכו ובמנהיגותו. כולם שקרנים?? כולם רמאים?? כולם בוגדים??**** כל ההתפתלויות שבאות להסביר איך ולמה רודפים את נתניהו, ושהוא צדיק הדור (על אשתו שהיא האויב הכי גדול שלו לא נדבר כאן ועכשיו) ושאין בילתו הם לא יותר מדברי הבל ועידוד שבאים לחזק את המחנה ההולך ומצטמצם של מי שעוד מאמין לו ובו.**** נתניהו הולך לכלא ולהרבה שנים. אולי ישב מעט אחרי חנינה אבל בבית המשפט הוא יוכרז כמשחד ומשוחד, כעבריין שמכר את נכסי המדינה לחברים שאיפשרו לו חיי מותרות מושחתים,ואני מתפלל שבפרשת כלי השייט לא נגלה שגם כאן הוא נתן לחברים לגנוב. הוא יעמוד ובחומרה גדולה פי מאה במקום שעמד אולמרט, שלידו מצטייר כחסיד אומות עולם,ולא יעזור לו כלום.**** חבל רק שהוא הצליח לקשור בתודעה שלך כאילו הוא ועמדות הימין חד הם ותלויים בו בלבד. אחרי שהוא יעבור לדירה החדשה במעשיהו, יקום מישהו מהליכוד ויעמוד במקומו, העולם ימשיך להסתובב והשמש תזרח, וכל אחיזת העיניים הזו תלך לבלי שוב. תתעורר מר באום. לא כל הימין גנבים ומושחתים. נתניהו כן, אבל הוא לא ימין אלא נהנתן חסר גבולות שעומד לקבל חשבונית.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
יוסי
  באום   5/03/18 18:54
על פי סגנונך אפשר לראות שהאמוציות עובדות אצלך יותר מאשר הראש ויש לזה כנראה איזה סיבה מהעבר. בגלל האמוציות אתה לא מנתח עובדתית ומפקשש הרבה דברים.לדוגמה,אתה טוען שמחנה המאמינים בנתניהו הולך ומצטמצם מה שלפי הסקרים הוא רק הולך וגדל. אופס. גם במשטר הסובייטי שלחו אנשים לסיביר בגלל שאנשים אמרו עליהם כל מיני דברים ואם אמרו סימן שצדקו,לטענתך. אז משטרות אפלות יודעות גם לאחז עיניים של תמימים וליצור מצגי שווא וכבר הסברתי בטוקבק איך אפשר שכל אחד שנמצא במגרש הפוליטי, יואשם במשהו ואחרי סידרת חינוך באבו כביר הוא יספר על האמא שלו ועל הסבתא שלו. דבר נוסף שאתה לא מתייחס אליו ומתעלם לחלוטין מהחלק הזה בפאזל הן הסיבות בגללן נרדף נתניהו .לדוגמה, לשמאל לא איכפת שבזק קיבלה כסף או שלא קיבלה,לשמאל איכפת שהתשתיות לא יורחבו.אם הם יורחבו,השמאל מאבד את השליטה שלו בתקשורת משום שעוד הרבה שחקנים מכל המגזרים יכנסו למגרש והמונופול של השמאל נגמר מה שאומר גזר דין מוות על השמאל העכשווי.זו הסיבה שהפקידות לא נתנה לפילבר לבצע את המהלך של האיחוד שהיה התנאי של בזק להרחבת התשתיות, אבל כאשר הוא ביצע זאת למורת רוחה של הפקידות והשמאל,הדם עלה להם לראש והתוצאה,חקירות.עכשיו אולי תבין מה מסתתר מאחורי זעקות השבר על השחיתות ואובדן הערכים.שליטה בתקשורת,שליטה במידע, המשך שטיפת המוח,זה הסיפור.
כתוב תגובה ל- באום
באום.
  יוסי מ.   5/03/18 20:20
באום יש סתירה מהותית בדברים. הרי אם פילבר ניסה לבצע מהלך כזה והפקידות לא נתנה לו והוא בכל את עשה כך, בניגוד לכל חוות הדעת המקצועיות, למה מה שהוא עשה, ונחתם במכתב על ידי נתניהו יום לפני עזיבתו את משרד התקשורת מה שהביא ל"תשלום" של 680 מליון לאלוביץ, שאותם הוא לא קיבל, אצל המנכל הקודם ואצל השר הקודף, איש ליכוד מובהק.**** לא אכנס איתך למה זה שמאל וימין. נתניהו הצליח לקבע אצלכם חשיבה שאומרת שמאל שווה בוגדים,וכל מה שלא מסתדר לכם, "השמאל" אשם.**** כתבתי מחנה המאמינים מצטמצם, וזה לא בהכרח מחנה המצביעים. אני מכיר את אלה, אני בא משם. עוד כשהייתי חבר מרכז,אני מכיר את הנאמנות העיוורת למי שנתפס כמנהיג.אני גם יודע ושומע את דעתם של רבים ומתרבים מהמחנה שלך על מי זה נתניהו ומה הוא מעולל למדינה וגם ליכולת של הימין להמשיך בשלטון. אל תתרגש מסקרים. אלה מראים תנועה בתוך הגושים כאשר גוש הקואליציה הנוכחי, מצטמצם יחסית לבחירות האחרונות. שום קול חפשי מהמרכז או שמאלה לא תומך עכשיו בנתניהו פתאום **** זו האמת ואלה המספרים, אבל איש באמונתו יחיה. כנראה שלא נשכנע אחד את השני.**** עכשיו לאמוציות. אני לא מכחיש שאני רוצה לראות את נתניהו נמרח בזפת ומודבק בנוצות, ואני רוצה לראות אותו משלם על מה שהוא עולל לעם הזה, על הפילוג והשינאה, את המכירה לחרדים ואת אחיזת העיניים כאילו אין בילתו. כל ימי הייתי במחנה של הליכוד ועוד קודם בגח"ל וכנער בתנועת ביתר ובתנועת החירות. כך גם ילדי כולם. לא אותי ילמדו מה זו אהבת מולדת, ולא לי יסבירו מה זו אהבת הארץ, אבל זה שנים שברחתי מהליכוד כמו מאש, בגלל כל מה שנהיה מהתנועה הזו. בגלל ההקצנה (בדיבורים אבל בלי לבצע שום מעשה אמיתי) בגלל הזנחת הצד החברתי לטובת ארץ ישראל השלמה, בגלל הרכב אנושי שמבייש את תנועת החירות של בגין, ובגלל שרלטן בשם נתניהו שימכור גם ימכור את ארץ ישראל אם זה יהיה משהו שמשרת מטרה אישית.**** אני מניח שלא תסכים לדברים שלי אבל גם כך, אני משוכנע מעל לכל ספק שאתה יודע שהדברים דברי אמת ובאים מהלב. נתניהו הוא מארת המדינה על כל חלקיה-ימין ושמאל. ואנחנו בישורת האחרונה. עוד מעט ותבינו גם אתם, הנוהים אחריו כמו אחרי החלילן מהמלין.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
יוסי
  באום   5/03/18 21:59
אתה היית בבית"ר ואני בנוער העובד כך שאין לחשוד בי בנאמנות עיוורת למנהיג כי אם זה היה באופי שלי,הייתי היום זומבי כמו שאר השמאלנים.אני רואה את הדברים נקי כמו שהם ומשום כך לא ברור לי איזה נזק נתניהו עשה למדינה כאשר כל המספרים אומרים דבר הפוך לגמרי.פלגנות? במה הוא מפלג את העם,בזה שהוא עונה למשמיציו?להשמיץ את נתניהו והימין בלי סוף זה לדעתך מותר ואין בזה שמץ של פלגנות אבל לענות למשמיצים מצד נתניהו,זו כבר פלגנות. מה זה,חוקי טבע חדשים? נכנע לחרדים אתה אומר. תראה לי ממשלה משנת 48 שלא נכנעה לחרדים ואסכים עם דבריך. היתה אחת כזו שלא היו בה חרדים והיא היתה דווקא של...נתניהו. בצד החברתי נתניהו היה יכול לעשות רפורמות אם השמאל, המנגנון החוץ ממשלתי וההסתדרות היו נותנים לו אבל הם עושים הכל כדי שרפורמות לא יהיו,תבוא אליהם בטענות. כאשר הוא רוצה לחוקק חוקים על מנת שהוא כן יוכל לעשות רפורמות,השמאל וגם אתה זועקים לשמיים "פאשיזם ופלגנות".אז צריך להחליט מה אתה רוצה,רפורמות או טהרנות יתר כי ביחד זה לא הולך.בכל מקרה,נתניהו תרם לרווחה הכלכלית של האזרחים יותר מכל ראש ממשלה אחר.חברי הכנסת של הליכוד הם בסדר וזה שהם רוצים לממש את ההבטחות לציבור הימני ולא להשתחוות לשמאל,זה נקרא אצלך לבייש את תנועת החרות. מי שבייש את תנועת החרות אלה בני בגין,ריבלין,מרידור ועוד כמה שתמורת ליטופי תקשורת ובגלל רגשי נחיתות כלפי השמאל,הם סטו מהדרך. ח"כי הליכוד של היום נגמלו מאותם רגשי נחיתות,הם עומדים על שלהם והשמאל לא רגיל לזה.לכן באות הזעקות על אובדן הערכים והדמוקרטיה, פלגנות פאשיזם ושחיתות ואתה אוכל את הלוקשים האלה לתיאבון.אגב,אני לא עד כדי כך מתמצא במה עשה פילבר ומתי נתניהו חתם,כמה כסף עבר ולאן.דיברתי באופן כללי על מגמת השמאל והפקידות לא להרחיב את התשתיות ועל זה שהרעיון של נתניהו הוא כן להרחיב את התשתיות.עכשיו צריך רק לחשוב מי לטובת העם ומי לרעתו.
כתוב תגובה ל- באום
באום ידידי
  יוסי מ.   6/03/18 19:37
באום ידידי. הכל בעני המתבונן. אם אתה מעדיף את מיקי זהא מירי רגב ואורן חזן על מרידור ובני בגין, הרי שאין יכולת גישור בין הדעות שלנו.**** אם אתה שואל או כופר בכך שנתניהו פלגן, אז הזיכרון שלך קצר, ראה איך הוא הפך בעינכם את מתנגדיו לשמאלנים ואת המונח הזה לבוגדים. ****עמותות השמאל מסיעות המוני ערבים לקלפי, נו באמת אתה רציני?****רפורמות?? אתה מתכוון למה שעשה בבזק ונחקר עכשיו בתיק4000? **** אבל כמו שאמרתי, אני קורא כל מילה שלך ולא מסכים עם כמעט כלום, וכנראה שגם אתה כלפי אבל זה מעניין לקיים ויכוח כזה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
קשקוש של תומך אולמרט לשעבר
  מגיב ותיק   5/03/18 23:25
חוץ מרכילות זולה לא מצאנו עד כה שום עבירה מצד ביבי,

תמשיכו, תמשיכו, הקשקושים האחרונים מצד חפץ על שרה ויאיר רק מחזקים את העובדה שאין נגד ביבי כלום.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
זהו??
  יוסי מ.   6/03/18 08:31
מגיב ותיק, התגובה הקצרה מאוד שלך, והתוכן הדליל אומרים בדיוק מה אתה מבין אבל לא יכול נפשית לכתוב.**** האליל שלכם מתגלה במערומיו. המציאות חזקה מהדמיון. ריח הליזול הולך ומתחזק.והכי משמח אותי זו העובדה שמי שסותם עליו את הגולל, הם המעריצים העיורים שלו ואלה שהתמחו בשקרים עצמיים.**** וכן, תמכתי ואני תומך באולמרט, חסיד אומות העולם לעומת נתניהו . החיים קשים מגיב ותיק המיוחד כשהאמת מנצחת כרגיל.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
קשקוש נשאר קשקוש
  מגיב ותיק   7/03/18 22:28
בעיקר כשהוא בא מצד תומך לשעבר של אולמרט (בעלה של הציירת הדגולה עליזה רמברנט ש"מכרה" את ציוריה למשוחדים של אולמרט)

אוי טיפש.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אתה עושה לעצמך הנחות גדולות
  אלטע קאקער   5/03/18 16:47
העדויות של עדי המדינה בפני עצמן לא שוות הרבה כי זה המילה של נתניהו לעומת המילה של מי שמנסים להתחמק מעונש וזה לא מרשים אף אחד. השאלה היא האם ישנן ראיות (מסרונים, מיילים, מסמכים, רישומי לו״ז) שהעדים מסוגלים לספק כך שזה לא עניין של גרסאות. לפטור את הכל כרדיפה זה לעשות לעצמך הנחות גדולות מדי. היו לך זמירות אחרות לחלוטין כאשר דובר על אולמרט (שפרש עוד לפני הגשת ההמלצות) ואם היו נותנים לו להמשיך לכהן כר״מ כי ״פוליטיקה היא תחום אפור״ כדבריך הוא היה מגשים אג׳נדת שמאל מובהקת כך שהטיעון שדווקא עכשיו (עשור אחרי) מערכת אכיפת החוק נזכרה להיות שמאלנית הוא מאד חלש. לגבי ״רצון העם״ מוטב שתזכור שנתניהו קיבל 30 מנדטים שזה אומר שלפחות 75% מהמצביעים לא הצביעו לו וזה לא כולל את אלו שהצביעו לליכוד למרות נתניהו.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
אלטע
  באום   5/03/18 19:35
בזמן אולמרט לא היו לי זמירות אחרות משום שאז לא כתבתי טוקבקים ולא התבטאתי בשום צורה אחרת. חשבתי אז שאולמרט הוא ראש ממשלה טוב והיום אני יודע שהוא בכמה רמות מתחת לנתניהו אבל בכמה רמות מעל שאר הטוענים לכתר.הסיבה שאולמרט משך שמאלה היא בדיוק אותה הסיבה שאריק שרון משך שמאלה ואותה הסיבה שמישהו חשב שנתניהו ימשוך שמאלה. חקירות.השיטה הומצאה כבר אז אבל מהרגע שהסתבר שאולמרט לא יכול להגשים את תקוות השמאל, הותר הרסן למשטרה, החקירות האינטנסיביות החלו והאיתרוג נגמר.אני מסכים אתך שמה שחשוב זה דוקומנטציה ובדיוק אחרי זה החוקרים רודפים ומקווים למצוא משהו.השאלה כמה אנשים הם יאלצו עוד לעצור כדי למצוא משהו שכנראה לא קיים.זה יכול להגיע לכל אחד מאיתנו ואם השיטה הזו תישתרש, מתנגדי נתניהו עוד יקללו את היום שהם תמכו בה.זה יגיע גם אליהם ושלא יגידו שלא אמרנו להם. גם אתה כמו יוסי מ לא לוקח בחשבון את הסיבות בגללן נתניהו נרדף ונדמה לך שמדובר פה במלחמה בשחיתות.אז זהו שלא.מדובר פה במלחמה על השליטה במדינה היום ובעתיד ועל אליטות שלא רוצות להתחלק במה שהם השתלטו עליו מתישהו בעבר. בדיוק אותה המלחמה בין הרועים על בארות המים .מישהו השתלט על באר וקבע שזה שלו ורק שלו לנצח ושהעדרים של השונים ממנו ימותו מצידו בצמא. בסוף מישהו יעיף אותו,יקראו לו נתניהו או שיקראו לו בשם אחר אבל השמאל יעוף מהבאר כך או כך.
כתוב תגובה ל- באום
באום תכין גרון עמוק כדי לאכול
  פועה   5/03/18 22:35
את הכובע כי הפעם זה הולך להיות כובע ענק.
כתוב תגובה ל- פועה
לפני 10 שנים
  באום   6/03/18 00:36
אמרו לי כבר להכין גרון עמוק,רק הצטננתי מזה,לא היה כובע ולא נעליים.
כתוב תגובה ל- באום
2
לכל זמן ועת לכל.....
  אריה קרישק   5/03/18 14:50
עכשיו הוא יתחיל לזמר ולנגן כמו - יאשה חפץ.
כתוב תגובה ל- אריה קרישק
3
אם עד היום...
  א.ל. רמת-גן   5/03/18 14:57
זקוק אלשייך לעוד עד מדינה, בנוסף לאלה שכבר גוייסו, בשביל להגיש המלצות לכתבי אישום נגד נתניהו ואחרים - זה רק מראה שהמשטרה מגששת באפילה. חוץ מזה מה יחשוב האזרח הפשוט על כך שבעיצומה של שליחות נתניהו בארה"ב, עסוקים שומרי הסף בתקיעת סכינים בגבו של ראש הממשלה.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
4
ניר חפץ צודק
  הרמן   5/03/18 15:22
למה ועל מה הוא צריך לשכב על הגדר (וגם בכלא)עבור משפחת הנוכלים מבלפור, הרי גם הם יזרקו אותו לכלבים, אז על מנת להציל את עורו הוא פותח את הפה, אני מתפלא על פרקליטו שהתפטר (מעניינת הסיבה האמתית)אולי חלילה הפרקליט מייצג בכלל "מי שהוא אחר",
בזמנו הייתה דעה שפרקליט צריך לייעץ ללקוחו מה שבאמת טוב עבורו ולא מה שטוב עבור "מי שהוא אחר")
כתוב תגובה ל- הרמן
5
לאחר עדותו המצמררת של עד המדינ
  קורןנאוה טבריה   5/03/18 15:57
לאחר עדותו המצמררת של עד המדינה משה סלע נגד בנזירי: "כשאתה בחושך את מוכן להגיד הכל ואחר כך משל מחיר כבד..כי חלק מהעדות שאתה נותן אלו דברים שהחוקרים אומרים לך להגיד והם גם מתקנים אותך ...בניזרי חף מפשע". אז מי מאמין לעדי מדינה? קל וחומר לעדי מדינה נגד נתניהו הנרדף יותר מ-20 שנה במסגרת הפוטש? רק פתי,אויב,שונא או רשע מאמין לעדי מדינה: "אדם פשוט אינו יכול להיות כה שוטה". (אורוול)
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
היה עד מדינה.
  גם השטינקר אורוול   5/03/18 17:01
כאשר הסגיר את חבריו הקומוניסטים (עאלק) לועדות של מקארתי. מתאים למטורללת הטבריינית להסתמך על השרץ הזה כמליץ יושר למשפחה המושחתת.
כתוב תגובה ל- גם השטינקר אורוול
למה לכנות מגיבה בשמות גנאי?
  אזרחית   5/03/18 17:14
כתוב תגובה ל- אזרחית
קורן הזו היא מטורללת עם תעודות
  מאבחן   5/03/18 18:35
הרי כל הסביבה הטבעית של רוהמ"נו מלאה עם מטורללים שקרנים ומושחתים וחברי כנסת בתת רמה, ולכן הגענו לאן שהגענו, אילו היה לטבריינית האווילה קצת שכל היא הייתה מדברת ונוהגת אחרת.
כתוב תגובה ל- מאבחן
מה "תאמרי" עם יש חומר מסייע,
  חסיד מב"ב   5/03/18 17:46
עד היכן מסוגל עיוורון וטיפשות להגיע, יש להניח כי כשחתמו עם חפץ על הסכם עד מדינה הוא מביא אתו "נדוניה נכבדה" של חומר מסייע (לא רק ברברת כמוך למשל) כגון הקלטות, חומר כתוב ואו מצולם דהיינו הוכחות "אחד על אחד, לא שהשפויים ביננו היו זקוקים להוכחות שיש לנו ראש ממשלה ומשפחתו מושחתים והוא עצמו שקרן ולוקח שוחד אלה יש חשש לחמור מזה והיא סכנה לביטחון המדינה ולא נרחיב......
כתוב תגובה ל- חסיד מב"ב
6
עד מדינה נוסף בדרך
  מנדלב   5/03/18 16:00
אחרי מצעד הפזמונים הלהיט מצעד עדי מדינה בניצוחו של אלשיך
כתוב תגובה ל- מנדלב
7
משטרה מוסתת ונכלולית עד שלא
  דורון.צ   5/03/18 16:25
תיפתח חקירה נוקבת נגד כל הפוליטיקאים... כולל פרס ורבין שבקבר- לא נוכל באמת להאמין לאף מילה שיוצאת מפיו של המפכל הבסטיונר שמנהל את המשטרה... מתעללים בראש הממשלה?? תקבלו אותנו!!! לא נשכח ולא נסלח ולעולם נצביע נתניהו!!!! כל הפירסומים על לפיד, פרס,ציפורע לבני, איתן כבל, גבאי(56000000), דליה איציק, פילבר, מפכל המשטרה, השופטת פוזננסקי ומכל המקרים הידועים, המוכחים, הזועקים לשמים האומרים- "אמת אחת לכולם" ... והחוקרים מנסים לחפור עוד ועוד כדי להוציא ראיות משמימות...כאילו להוציא לבה ממעמקי האדמה... כאמור: לא נשכח ולא נסלח... נקם ננקום!!
כתוב תגובה ל- דורון.צ
אמת
  א.ד   5/03/18 18:37
כתוב תגובה ל- א.ד
8
משטרה מוסתת ונכלולית עד שלא
  דורון.צ   5/03/18 16:25
תיפתח חקירה נוקבת נגד כל הפוליטיקאים... כולל פרס ורבין שבקבר- לא נוכל באמת להאמין לאף מילה שיוצאת מפיו של המפכל הבסטיונר שמנהל את המשטרה... מתעללים בראש הממשלה?? תקבלו אותנו!!! לא נשכח ולא נסלח ולעולם נצביע נתניהו!!!! כל הפירסומים על לפיד, פרס,ציפורע לבני, איתן כבל, גבאי(56000000), דליה איציק, פילבר, מפכל המשטרה, השופטת פוזננסקי ומכל המקרים הידועים, המוכחים, הזועקים לשמים האומרים- "אמת אחת לכולם" ... והחוקרים מנסים לחפור עוד ועוד כדי להוציא ראיות משמימות...כאילו להוציא לבה ממעמקי האדמה... כאמור: לא נשכח ולא נסלח... נקם ננקום!!
כתוב תגובה ל- דורון.צ
דורון אתה בלעם. בושה לליכוד
  קורן נבה תבריה   6/03/18 03:25
כתוב תגובה ל- קורן נבה תבריה
9
משטרה מוסתת ונכלולית עד שלא
  דורון.צ   5/03/18 16:25
תיפתח חקירה נוקבת נגד כל הפוליטיקאים... כולל פרס ורבין שבקבר- לא נוכל באמת להאמין לאף מילה שיוצאת מפיו של המפכל הבסטיונר שמנהל את המשטרה... מתעללים בראש הממשלה?? תקבלו אותנו!!! לא נשכח ולא נסלח ולעולם נצביע נתניהו!!!! כל הפירסומים על לפיד, פרס,ציפורע לבני, איתן כבל, גבאי(56000000), דליה איציק, פילבר, מפכל המשטרה, השופטת פוזננסקי ומכל המקרים הידועים, המוכחים, הזועקים לשמים האומרים- "אמת אחת לכולם" ... והחוקרים מנסים לחפור עוד ועוד כדי להוציא ראיות משמימות...כאילו להוציא לבה ממעמקי האדמה... כאמור: לא נשכח ולא נסלח... נקם ננקום!!
כתוב תגובה ל- דורון.צ
10
משטרה מוסתת ונכלולית עד שלא
  דורון.צ   5/03/18 16:25
תיפתח חקירה נוקבת נגד כל הפוליטיקאים... כולל פרס ורבין שבקבר- לא נוכל באמת להאמין לאף מילה שיוצאת מפיו של המפכל הבסטיונר שמנהל את המשטרה... מתעללים בראש הממשלה?? תקבלו אותנו!!! לא נשכח ולא נסלח ולעולם נצביע נתניהו!!!! כל הפירסומים על לפיד, פרס,ציפורע לבני, איתן כבל, גבאי(56000000), דליה איציק, פילבר, מפכל המשטרה, השופטת פוזננסקי ומכל המקרים הידועים, המוכחים, הזועקים לשמים האומרים- "אמת אחת לכולם" ... והחוקרים מנסים לחפור עוד ועוד כדי להוציא ראיות משמימות...כאילו להוציא לבה ממעמקי האדמה... כאמור: לא נשכח ולא נסלח... נקם ננקום!!
כתוב תגובה ל- דורון.צ
11
משטרה מוסתת ונכלולית עד שלא
  דורון.צ   5/03/18 16:25
תיפתח חקירה נוקבת נגד כל הפוליטיקאים... כולל פרס ורבין שבקבר- לא נוכל באמת להאמין לאף מילה שיוצאת מפיו של המפכל הבסטיונר שמנהל את המשטרה... מתעללים בראש הממשלה?? תקבלו אותנו!!! לא נשכח ולא נסלח ולעולם נצביע נתניהו!!!! כל הפירסומים על לפיד, פרס,ציפורע לבני, איתן כבל, גבאי(56000000), דליה איציק, פילבר, מפכל המשטרה, השופטת פוזננסקי ומכל המקרים הידועים, המוכחים, הזועקים לשמים האומרים- "אמת אחת לכולם" ... והחוקרים מנסים לחפור עוד ועוד כדי להוציא ראיות משמימות...כאילו להוציא לבה ממעמקי האדמה... כאמור: לא נשכח ולא נסלח... נקם ננקום!!
כתוב תגובה ל- דורון.צ
דורון צ., כדאי ז
  ד"ר ליכטיק   5/03/18 19:45
כתוב תגובה ל- ד"ר ליכטיק
12
בישראל בכירי המשטרה והפרקליטות
  מחוסנים מכל עברה   5/03/18 16:37
מלבד רצח כל השאר חופשי חופשי גם בזמן שירותם וגם לאחר מכן. ולגבי אנשי שלומם של בכי המשטרה והפרקליטות מספיק שהם ישתקו הם משוחררים(דוגמה בולטת שתיקתו של הרצוג-טענת המשטרה והפרקליטות היתה הוא שותק לכן אנחנו לא יכולים להמשיך בחקירה)
כתוב תגובה ל- מחוסנים מכל עברה
עו"ד מזרחי כרטיסים למכבי-סדום
  yust   5/03/18 21:50
פרקליטות-מזרחי-קשר מעוות - מושחת - עולם רואים והפרקליטות מכסה ושותקת.יתרה מזאת עו"ד מזרחי קיבל - פרס ישראל. בסוף שנות ה-80 נחשפו שתי פרשות הקשורות לחלוקת כרטיסים למשחקי מכבי תל אביב בכדורסל על ידי שמעון מזרחי. באחת מהן מסר מזרחי כרטיסים למזכיר הראשי של בית המשפט לתעבורה בתל אביב, אברהם פלאי - בית משפט שבו מזרחי, עורך דין העוסק בתחום התעבורה, נהג להופיע פעמים רבות. בינואר 1988 הוגש נגד פלאי כתב אישום בנוגע ל-20 עבירות הנוגעות לטובות הנאה שקיבל, שאחת מהן נוגעת למזרחי. בכתב התביעה הוזכר עניין מזרחי כקבלת שוחד, אך במסגרת עסקת טיעון העבירה הומרה להפרת אמונים. נמרוד גליקמן עוד כתבות בנושא מוני פנאן ב-2004: "מעולם לא ניכיתי צ'ק לשחקן או לשופט" 22.10.2009 פלאי, שפרש מתפקידו בעקבות הפרשה, נידון בעסקת הטיעון, שבמסגרתה הודה בעבירות המיוחסות לו, לשנתיים מאסר. בערך באותה תקופה נהג מזרחי לחלק כרטיסים למשחקי מכבי תל אביב בכדורסל גם לשופט התעבורה בן שחר חריפאי. בעקבות כך נפתחה קובלנה משמעתית נגד חריפאי - והוא פרש מתפקידו. לפי פסק הדין, מזרחי השאיר את הכרטיסים לחריפאי במזכירות בית המשפט. "יש כאן פגיעה בשלמותה ובשלומה של המערכת השיפוטית", קבעו השופטים בעניינו של חריפאי (שהוא ופלאי הלכו מאז לעולמם). היועץ המשפטי לממשלה דאז, יוסף חריש, החליט לא להעמיד לדין את מזרחי בנוגע לשתי הפרשות. חריש החליט שיש להגיש קובלנה בעניין זה לבית הדין המשמעתי של לשכת עורכי הדין. עניין חלוקת הכרטיסים על ידי מזרחי עלה גם בדו"ח מבקר מדינה ב-2006. לפי הדו"ח, סמנכ"ל משרד החינוך וראש מינהל הספורט אז, שוקי דקל, קיבל בין 1999 ל-2004 כרטיסי מינוי למשחקי מכבי תל אביב. המבקר דאז, מיכה לינדנשטראוס, קבע כי מדובר ב"טובות הנאה", ומתח ביקורת על כך שב-2004 פעל דקל, בידיעה שרת החינוך, התרבות והספורט דאז, לימור לבנת, להעביר למכבי תל אביב חצי מיליון שקל לטובת אירוח הפיינל פור. זאת, על אף שבתקופה ההיא מכבי היתה חברה פרטית (הקבוצה הופרטה ב-2000, עד אז היתה רשומה כעמותה). מזרחי ודקל דחו בזמנו את הטענות וטענו שהכרטיסים ניתנו לדקל מתוקף תפקידו במינהל הספורט. נרות לזכר גל בק תומר אפלבאום הממצא המרכזי בתחקיר היה כי העדות היחידה שניתנה אז לטובת הנהג - של נהגת מונית - מתבררת כיום כשקרית. אותה נהגת מונית, שהוקלטה בסתר בתחקיר, אמרה כי העדות שנתנה בזמנו לא היתה נכונה. בתגובה לממצאי התחקיר אמר מזרחי לערוץ 1 כי הוא "אינו זוכר" את הפרשה. פרסום התחקיר עורר סערה ציבורית ודרישה לפתוח מחדש את תיק החקירה. במסגרת הדיון הציבורי עלתה לשידור בגלי צה"ל עו"ד הדס פורר־גפני, מרכזת תחום תאונות הדרכים בפרקליטות תל אביב ואחראית על תחום תאונות הדרכים הקטלניות (שלא טיפלה בתיק ב-2005), ותקפה את הדרישה לפתוח מחדש את התיק, תוך כדי שהיא מתעמתת בשידור עם אביו של בק. פורר-גפני ידועה כאחת מהאוהדים המושבעים של מכבי תל אביב בכדורסל. בעקבות הלחץ הציבורי, שלשום הודיעה שרת המשפטים איילת שקד כי פרקליטות תל אביב מחדשת את החקירה בפרשה, ופתחה את תיק החקירה מחדש. מהפרקליטות נמסר כי "עו"ד פורר־גפני היא אמנם אוהדת מכבי תל אביב, איך אין לה תפקיד בקבוצה או קשר למזרחי. כדי למנוע לזות שפתיים, פורר-גפני נוהגת לשתף את הממונים עליה בהחלטות המתקבלות במסגרת התיקים שבהם מייצג מזרחי (ככל שהיא יודעת על כך), באופן שבו כל החלטה שכזו מאושרת גם על ידם". פרס ישראל // בחסות טל ברודי ב-2011 קיבל שמעון מזרחי את הפרס היוקרתי ביותר בציבוריות הישראלית - פרס ישראל - על מפעל ח
כתוב תגובה ל- yust
13
הכותרת של לויין מטעה, כרגיל!
  אפ   5/03/18 18:49
"חיזוק משמעותי לראיות"??? מי אמר? המשטרה?? אבל בכותרת זה לא מופיע! לוין מציג את הנושא בכוונה שהכותרת תיתפס כאובייקטיבית...
כתוב תגובה ל- אפ
14
תימנע מבוכה רבה - מימי
  א.ל.   5/03/18 19:40
האם זו רק "נפילה" לשונית או שבאמת יש כאן הזדהות של עיתונאי עם "המערכת" והתעלמות מ"זכות הציבור" שאותו עיתונאי אמור לשרת!!! אם למערכת תיגרם מבוכה רבה [שתימנע כדברי הכותב]הרי שברור שיש להם ממה להיות נבוכים ואם יש להם ממה להיות נבוכים הרי שזכות הציבור לדעת ממה הם נבוכים וחובת מערכת החקירה והמשפט לטפל במקורות המבוכה הגדולה, לא!!!
כתוב תגובה ל- א.ל.
15
על פשפשים ועדי מדינה
  א.ל.   5/03/18 19:50
ומה יקרה כאשר בחקירה יאמר העד כי היה בלחץ בלתי אפשרי ובמצב גופני ירוד ונאלץ לחתום על עיסקה עם חוקריו, הרי הוא הכין את הרקע לטענה כאשר במו פיו ובבית המשפט טען כי מתעללים בו וכי גופו משולפח מעקיצות!!! ואפילו לא הוא יטען ייטען כלפיו כי עלפי עדותו ובקולו נאמר כי מתעללים בו וכו... ועוד כי על פי הצהרתו הוא אינו ולא יהיה עד מדינה וזאת באותו זמן שכבר היה כנראה במשא ומתן מתקדם לחתימה, כנראה שרק הפשפשים על הקיר יודעים את האמת אנחנו לעולם לא נדע... עד לעד המדינה הבא...
כתוב תגובה ל- א.ל.
16
מחמש יוצא אחד
  א.ל.   5/03/18 19:59
נתנה המדינה לזה עד מדינה וחנינה וגם לזה הבטיחה כי תשכח ותיסלח ולזה הודיעה כי לא תחקור יותר את אשתו וסבתו ולזה הבטיחה צינוק ופישפוש תמידי בעסקיו או חתימה וחנינה ורק לביבי לא נשאר.... כשסבתלה עשתה את זה זה היה נחמד גם אם לא חינוכי במיוחד אבל המשטרה היא לא סבתלה וכשהיא עושה את זה זה גם לא חינוכי וגם מפחיד
כתוב תגובה ל- א.ל.
17
סתם סקרנות, ממתי חפץ עברייו?
  מייק   5/03/18 21:24
ויתרו לו על העונש, על מה? מתי הוא ביצע את כל הפשעים?
כתוב תגובה ל- מייק
18
זו פרשת מע"ץ החדשה
  פנחס   5/03/18 21:47
כתוב תגובה ל- פנחס
19
לינץ נגד נתניהו כשלון משטרתי
  רוני מירושלים   5/03/18 22:25
איזה מלך ביבי שלנו . מלך . 4 עדי מדינה שנאנסו בשטיפת מוח של המשטרה בשיטות שיובאו מהשב"כ ועדיין אין למשטרה כלום חוץ מרכילות . !!!!!!!!!!! אחרי עד המדינה גנור הבטיחו לנו שביבי גמור. גנור יפיל אותו בפרשת הצוללות בסוף התברר שביבי מעולם לא פגש אותו . עד המדינה עצור ואחכ במעצר בית ושום דבר. !!!!!!!!!!!! שיטות שב"כ פישפשים ושטיפת צוח גם לעדים האחרים ובסוף כלום באידיש אומרים גורניש מן גורניש . 114 מליון ש"ח בזבזה המשטרה . 70 חוקרים קבועים ועוד 60 תומכי חקירה וביבי מלך . עלילית דם בלי כלום . גיא פלג: "גבינה מחוררת הגישו לפרקליטות" ככה נראה מלך , מתוחכם חכם , כיאה ליוצא סיירת מטכ"ל ולא כמו לפידון שטרם החליט היכן שרת בצבא .
כתוב תגובה ל- רוני מירושלים
20
ידע הנחקר שהיה במעצר עד שיודה!
  מפוכח   5/03/18 23:04
לפי מה שקורה בחקירות האלפים שבו המשטרה משאירה את העצור במעצר רק שיודה במה שהחוקרים רוצים לא אתפלא כי בסוף ניר חפץ יודה שהוא חייזר ממאדים .... :) מצחיק? אבל גם מפחיד!
כתוב תגובה ל- מפוכח
21
הפשפשים שברו את ניר חפץ!
  מפוכח   5/03/18 23:28
בואו נגיד את האמת הברורה! הפשפשים שברו את ניר חפץ במעצר ממושך ומוכן להודות בכל דבר 24/7 ומוכן להודות גם ברצח ארלוזורוב רק בשביל לצאת ממעצר!
כתוב תגובה ל- מפוכח
22
נו באמת...
  מגיב ותיק   5/03/18 23:34
לא ראינו (גם מהחפץ) עד כה שום עדות רצינית כנגד ביבי , למעט רכילות זולה נגד שרה ויאיר למשוש ליבם של הערפדים השמאלניים המוסתים רובם תל אביביים נמוכי מצח ודלי איי קיו (כנסו לוואינט וראו את התגובות).
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
23
נשא
  אברהם3א   6/03/18 04:14
אין מה לדבר עם השמאל בהיגיון הם כעת בטירוף תראו מה אברמוביץ אומר להודיע להם עם רופא כמו כל ההבלים שהוא אמר עד כה השמאל מנוע מרגש ולא יעזור עובדות היגיון ומציאות הם מנותקים הם כמו בחור מאוהב שמשפחתו אומרת לו הבחורה לא טובבה לך והוא בשלו. לא,רואה את אף 1 זהו השמאל מציאות אין אצל השמאל שקרים ובלונים יש לרב ולכן אומרים להם רק ביבי וזהו
כתוב תגובה ל- אברהם3א
24
איך לא זיהה נתניהו את האיש הזה
  שנותן פרוטקשן   6/03/18 11:33
ועושה לביתו.
ואני שואלת את עצמי מה ההבדל בין התקשורת שמפרסמת דברי בלע מכוערים ביותר על נבחרי הציבור שלנו - לעתים 100 אחוז שקרים. ובכך גורמת לנבחרי הציבור להיות תלויים בהם כי הציבור - מה לעשות מאמין למילה הכתובה. איך פותרים את הבעיה הזאת - יש מי שמיישרים קו עם המלעיזים: לעתים ע"י הדלפות לעיתון - שהעיתון יהיה הראשון עם הכותרות המרעישות ובכך ימכור יותר עיתונים.
לעתים - ע"י הסתמכות על מאכערים שמקבלים שכר חודשי בעד הפרוטקשן שמעניקים לנבחרי הציבור.

מבחינתי -התקשורת והעיתונות הבזויה הזאת (גם אם לא כל העיתונים) אין בינה לבין "סחטני פרוטקשן" הבדל רב.

אלה רוצים דמים - ומסוכן להיפגש עמם בסמטה אפלה בלילה -
ואלה רוצים דמים=כסף , ואבוי לו למי שלא "יפתור" את הבעיה. הוא יכול לשכוח מחייו הפוליטיים.

כן - לא אנחנו קובעים את נבחרינו בקלפי - אלא על נבחרינו ליישר קו עם המלעיזים.

אדם שמכבד את עצמו אינו הולך לפוליטיקה, וכך אנחנו מקבלים פוליטיקאים סוג ז'.

עכשיו - נותן החסות החליט שהוא יהיה "עד המלך" - שיבושם למלך שנותן לו אפשרות כזאת.



כתוב תגובה ל- שנותן פרוטקשן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il