s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הווידוי שלא תשמעו מהומו
מאת: נרי אבנרי  |  06/08/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תגובת החרדים לתופעת ההומואים
  מלך   6/08/09 16:50
אתם, ההומואים והלסביות צריכים להבין דבר אחד: החרדים לא שונאים אתכם כבני אדם, אלא רואים בכם אנשים העוברים עבירות חמורות מאד- שכתוב במפורש בתורה שאסור לעבור אותן, בתורה כתוב שבגלל עבירות כגון אלה נזרק מארץ ישראל!!
לחטוא - מה לעשות, כולנו בני אדם, אבל לעשות מצעד גאווה של חטאים??!!!
כלנו יושבים בארץ ישראל- ספינה אחת לכולנו: ולכן חוששים כל כך ממי שמפליג אתנו בספינה ומתעקש לקדוח בה חורים.
הרי אם נזרק ח"ו מארץ ישראל- ח"ו הספינה תטבע: גורל כולנו
יהיה שווה. ולכן המחאה הדתית והחרדית כל כך כואבת, יש כאן גם הרבה פחד וחשש לעתידנו!
כתוב תגובה ל- מלך
יפה כתבת
  קורא בעיון   6/08/09 17:41
כתוב תגובה ל- קורא בעיון
הזיות
  גור פולני   6/08/09 17:50
תבין גם אנחנו מכבדים אתכם....וסובלנים כלפי ההמצאה שהמצאתם שיש בשמיים מישהו שלא רואים ולא שומעים אותו ושהוא אמר שיש משהו פסול בלאהוב את בני אותו המין.....בתי חולים מלאים באנשים שרואים ושומעים וממציאים דמויות שלא קיימות במציאות...
כתוב תגובה ל- גור פולני
אתה מעכב את הביאה השניה של ישו
  C-cyclist   6/08/09 21:25
באותה "לוגיקה" מצויינת נוצרי אדוק יכול לטעון שכיהודי חרדי אתה אשם בעיכוב ביאתו השניה של ישו (כלומר הגעת המשיח לפי האמונה הנוצרית) משום שכדי שיחזור כל האנושות צריכה (לפי אמונתם) להתנצר, והיהודים בפרט צריכים לקבל את ישו מרצון. לא יעזרו כל הטיעונים ההגיוניים שלך על חופש דת ומצפון, או הטיעונים הסובייקטיבים שלך שאתה יהודי 3,500 שנה ואין שום סיבה שבעולם שתתנצר, הנוצרי האדוק יכול לבוא אליך בטענות ששטחתי לפי אמונתו, לצטט לך אלף ואחת מובאות מהברית החדשה, ומבחינת האמונה שלו אתה בהחלט אשם בעיכוב. מה גם שמבחינת נימוקים של "רוב" יש בעולם כשני מיליארד נוצרים ובקושי 12 מיליון יהודים. אני מקווה שהדוגמה הזו תראה לך עד כמה הטענות שלך לגבי הקהילה הגאה לא ישכנעו אנשים הגיוניים, ועד כמה אפשר לבוא בטענות שונות ומשונות המבוססות על אמונות.
כתוב תגובה ל- C-cyclist
איזה בלבול מוח-
  שם   7/08/09 07:39
איך הומוסקסואליות זו קדיחת חורים?
זה שאתם לא משתתפים בצהל זו קדיחת החוריםן האמיתית בספינה.
מתעסקים במצעד בירושלים במקום בהתנתקות (2005).
זה בדיוק החרדים.
כתוב תגובה ל- שם
2
כתבה דוחה
  סטרייטית   6/08/09 18:04
אני סטרייטית, ועם זאת לא יכולתי שלא להזדעזע מהכתבה ההומופובית ומלאת השנאה. על מה צריכים ההומואים "להודות בחום" לראש הממשלה? על שהוא בא למקום הפיגוע לדפוק פוזות לצלמים ולצבור אהדה על חשבונם? ולמה להיות הומו פירושו להיות נמוך בין גבוהים? ועוד דבר- הגאווה איננה על הנטיה המינית, אלא על האומץ לקבל את עצמך כפי שאתה ולהתמודד מול התגובות הקשות של אנשים כמו נרי אבנרי, שיש להם סבלנות רק לעצמם ולשכמותם.
כתוב תגובה ל- סטרייטית
אני מוכן להתערב
  רונן גולדשטיין   7/08/09 08:25
שאת שמאלנית צבועה. מה היית אומרת לו נתניהו היה מתעלם ולא מגיע לביקור,ולא מגנה את הרצח בישיבת הממשלה?
איפה ראית שנתניהו בא "לדפוק פוזות למצלמות"? הרי דווח בכל כלי התקשורת,שהביקור של נתניהו סגור לתקשורת,והוא ספג על כך הרבה ביקורת. להגיד דברי שקר על מי שאת לא מסכימה איתו,זה סוג מסויים של אלימות ושנאה. אז מי את בכלל שתדברי על "הבעת השנאה" של נרי אבנרי,בזמן שאת בעצמך מפיצה שנאה ושקרים?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
אולי סטרייטית, אבל גסת רוח
  שינאת השמאל   7/08/09 17:37
כתוב תגובה ל- שינאת השמאל
3
שוב היהודים אשמים ששונאים אותם
  אלטע קאקער   6/08/09 18:10
אה... כתבתי יהודים התכוונתי הומואים.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
הגזען החשוך פוצה את פיו המסריח
  שרון ר.   7/08/09 14:36
אלטע השקרן, המתחזה, הגזען החשוך שמפיץ כאן שנאה, אלימות ושקרים ללא סוף, האיש שפיו ואחוריו שווים, לא מתבייש לפזר כאן את נפיחותיו הבזויות.
רק אדיוט ברמה שלך לא מסוגל להבין את הטמטום שבתגובה שלך.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
4
איכס
  אורי343   6/08/09 19:26
תמסרו למפרסמים שיש לכם קורא אחד פחות
כתבה מגעילה עם עיתוי מגעיל
כתוב תגובה ל- אורי343
5
"לא תענה ברעך עד שקר"
  ארז ס   6/08/09 19:50
חרפה של כתבה. פרופוגנדה הומופובית ירודה.
כתוב תגובה ל- ארז ס
6
רומסים ברגל גאווה
  חקלאי   6/08/09 20:19
החברה המערבית המודרנית מקבלת את התופעה של הומוסקסואליזם, ואין היום סיבה להתחבא בארון או להתנצל. אך גם אם אין זו בושה להיות הומו, זה גם לא כבוד כל כך גדול, ועל כן עדיף שאותם אנשים יחיו את חייהם על פי העדפתם, ויימנעו מהופעה וממיצעדים פרובוקטיביים. אינכם רוצים שיפגעו ברגשותיכם, אז מדוע אינכם מתחשבים ברגשות האחר? ואשר לרצח הנתעב, עדיין לא ברור מהן הנסיבות ובכל מקרה אין הוא נתעב יותר מכל רצח אחר של ילד, אשה או קשיש. יש להצטער גם על הפוליטיקאים שקפצו על ההזדמנות לעשות לעצמם הון פוליטי. ולוואי כי הרצח יגרום לחשבון נפש של כולנו, גם של בני הקהילה.
כתוב תגובה ל- חקלאי
7
קראתי כל מילה. תודה לך
  יקירה   6/08/09 20:37
כתוב תגובה ל- יקירה
8
ותפילה ללא ישו בפולין גם.
  C-cyclist   6/08/09 21:05
פולין היא מדינה קתולית אדוקה. להתפלל תפילה ציבורית ללא ישו הנוצרי בפולין לשיטתך זו פרובוקציה, בייחוד באתרי זכרון שאותם מתחזק הציבור הפולני הקתולי האדוק. לכל טענה אוניברסליסטית לוגית שלך יכול פולני קתולי אדוק לענות בציטוטים מהברית החדשה על חשיבותו של ישו, שליחותו, תפקידה של הכנסייה הקתולית בעולם לפי תפישתה, תפקידו של האפיפיור יוחנן פאולוס השני בשיחרור פולין מעול הקומוניזם, וחזרה על העובדה ש90% מהפולנים הם קתולים. סכום הטענות שלך נגד ההומואים כאשר אתה מביא את אותן הטענות של רוב, דת, אמונה ואדיקות הוא שאסור להתפלל תפילה יהודית לזכר הנרצחים במחנות ההשמדה בעת ביקור בפולין.
כתוב תגובה ל- C-cyclist
השוואה כל כך מופרכת
  אמיר ש   6/08/09 22:05
אחרי שירצחו שישה מיליון הומואים במחנה השמדה, אני מבטיח לך, אף חרדי לא ימחה על המצעד שהם יעשו שם. ההשוואה הנכונה היא מניין ענק של יהודים חרדים נכנסים להתפלל בוותיקן. אופס, את זה לא עושים החרדים. אבל אני בטוח שצבוע שכמותך מתנגד בכל תוקף למצעד של בן גביר אצל הערבים, אבל תומך במצעד הגאווה בירושליים. האמת היא, שצריך לפסול את שניהם.
כתוב תגובה ל- אמיר ש
החרדים כבר התנגדו לטקס זיכרון
  C-cyclist   7/08/09 02:28
להומואים שנרצחו בידי הנאצים (בערך 50,000 אנשים) בשנות ה30 המאוחרות, כמה שנים לפני וואנזה. הקהילה הגאה בישראל ניסתה לאמץ את המסורת הישראלית של יום אבל לפני יום חג, ובפתיחת חודש הגאווה ב94 התקיים טקס לזכר ההומואים שנרצחו בשואה ביד ושם. הימין, המפד"ל והחרדים "הזדעזעו" שההומואים "מעיזים" לזכור את מתיהם.

בירושלים יש קהילה גאה, מרכז קהילתי גאה בשם "הבית הפתוח", אגודת סטודנטים גאים, ובמשך עשור וחצי היא מצליחה להחזיק מועדון לילה גאה לתקופה של כמה שנים כל פעם. לאנשים האלו יש זכות מלאה לצעוד בעירם, זכות ששווה לזכות של הנוצרים תומכי ישראל לצעוד בעיר כל סוכות למרות שאינם יהודים או ישראלים או מתאימים לקריטריונים של החרדים.

לגבי המצעד של בן-גביר באום-אל-פאחם: שיצעד בעירו - חברון (בעצם הוא וודאי עושה את זה עם כל "ריקודי הדגלים" שם), שיבוא לעודד את הקהילה הדתית לאומית באום-אל-פאחם אם תהיה כזו, או שיצעד בה אם היא בירת מדינתו (מדינת יהודה?). בניגוד לקהילה הגאה וירושלים אין לו אינטרס ברור באום-אל-פאחם, הוא אפילו לא בא למחות ישירות נגד איש הפת"ח אחמד טיבי או נגד התנועה האיסלאמית הצפונית, אלא בא כדי ליצור משוואה של דין אום-אל-פאחם כדין ירושלים. המצעד שלו שווה ערך למצעד גאווה ממאה שערים לגאולה, לא למצעד מגן הפעמון לגן העצמאות דרך אזור מלונות ומסעדות שפתוחות בשבת. אז כן, שיצעד, תמורת מצעד גאווה ששיאו בעצרת בכיכר השבת.

אי אפשר לדרוש מהקהילה הגאה לרדת לתל אביב כי גם שם תחפשו את דירת המרתף של האגודה כדי לרצוח.
כתוב תגובה ל- C-cyclist
9
למוד מההורים
  דודוביץ   6/08/09 21:53
אני חושב שבדורות הקודמים היה אולי המושג הומו אבל ידעו לטפל בשקט ובצינעה בתופעה של ההומו אבל את המושג לסביות אני בטוח שלא היה קיים וזאת יכולה לשאול כל נערה לשאול מההורים שלה אם הםשמעועל לסביות .כל המושג של לסביות למדו זאת מהחינוך הקלוקל של הגויים .וכאן במדינה שלנו במקום לחנך על שמירת מסורת יהודית ועל ערכים יהודיים. לא היינו מגיעיםלחינוך הקלוקל של הדור החילוני שמזמן כבר פשש את הרגל.אנו פותחים רדיו וטלביזיה שומעים וגם רואים רצח ניאוף שוד מי החשודים אלה שחונכו בחינוך החילוני.כבר מזמן החינוך החילוני מעל בתפקידו.וחייבים לעשות רביזיה בכל החינוך החילוני .ולהתחיל לחנך לשמירה המסורת המפוארת של החינוך הטהור היהודי על פי התורה שקבלו אבותינו הקדושים.
ורק אז לא ישמע בארצנו עוד שוד ושבר
כתוב תגובה ל- דודוביץ
10
תופעת ההומו היא תופעה חיובית?
  קרדוזו   7/08/09 01:13
בריאה התורמת לחברה בריאה וחיובית? האם זכותנו לחשוב כי מדובר בסטיה או בנכות במקרה הטוב? האם זכותנו לשפוט את התופעה במובן המוסרי והערכי מבלי שנחשב ללא דמוקרטים ומבלי שנהפך לחשודים ברצח? האם החברה כולה חייבת מנקודת השקפה שיויונית לממן את טיפולי האיידס המאפיינת את חברת ההומו? האם הסלידה הטבעית המתעוררת כנראה אצל רוב בני האדם מהתופעה מעידה כי אנו חברה לא דמוקרטית ופרימיטיבית? האם המסורת היהודית, להבדיל מעמים מסוימים אחרים, המלמדת אותנו לסלוד מהתופעה ראוי שנתעלם ממנה?
כתוב תגובה ל- קרדוזו
11
נשאר עוד הומו בתור לשידור ?
  טרמפיסטים בתור   7/08/09 09:25
כל כך הרבה שטויות תפסו טרמפ על אירוע שלא ברורה סיבתו, שמספר הזמרים והכתבים שחיכו לה ממש מרשים. הפעם לא ראיתי נוצות ,אבל מסתבר שהסטיה בעלת רווח של 3 שנות סדיר, פרס נאה - רוח גבית "לגאווה"
כתוב תגובה ל- טרמפיסטים בתור
12
אני מרחם עליך!!!
  י ו נ ה   7/08/09 12:10
אץה נשמע כמו כל קבוצה מדוכאת, הייתי ממליץ לך ללכת כמו כל אותם דתיים לפסיכיאטרים שיתנו לך כדורים לסירו כימי ככה לא תימשך לגברים יותר.
הייתי מציע לך לעזוב את הארץ, ובכלל את כל המדינות השמרניות כי אתה לא רוצה להלחם על זכותך.
אתה מאשים את הצד ההומוסקסואלי באלימות מילולית, בזה אתה מראה בורות מזוויעה. האם הומו קרה פעם לרצח כל החרדים? או לרצח חרדי אחד? האם הומו ניסה אי פעם לרצוח חרדי בשל היותו חרדי?
אתה בושה למין האנושי ולא רק להומוסקסאלים.
כתוב תגובה ל- י ו נ ה
13
עד לרצח חשבתי בדיוק כמוך
  נוטלה   7/08/09 13:08
בתור ירושלמית חילונית וסטרייטית, עם חברים ירושלמים הומואים ולסביות, עד לפני שבוע לא תמכתי בקיום מצעדי גאווה בירושלים, גם בגרסה הסולידית ובלבוש מלא שלהם.

רצח בני הנוער בשבת האחרונה, ובעיקר הטוקבקים האיומים שנכתבו בכל מיני אתרים בתגובה לו, גרמו לי להבין שיש צורך במצעדים מסוג זה, צורך חיוני.

לא מתוך "גאווה", אלא כהפגנת לגיטמציה של הרוב כלפי המיעוט וזכויותיו במדינה מתוקנת. החרדים האלה מוחים על פתיחת חניון בשבת, שאפילו לא קרוב לשכונות שלהם. הם עושים את זה דווקא ומתוך נסיון לכפות את דרך החיים של המיעוט על הרוב, ובאופן אלים.

מצעד גאווה הוא נסיון של מיעוט לקבל הכרה מהרוב, ולא לכפות עליו שום דבר, ובדרכי שלום. למה לחרדים מותר ולגאים אסור?

מחר יגידו לי שאסור לי לאהוב בחורים בלונדינים או מרוקאים, ויירו בי כי הלכתי עם בחור כזה ברחוב. כל עוד אנחנו לא איראן, וכל עוד אנחנו שואפים להישאר רחוקים מהמודל הזה, חובה עלינו לתת פתחון פה והכרה לכל קבוצת מיעוט שבמעשיה לא פוגעת באנשים אחרים.
כתוב תגובה ל- נוטלה
שמעת פעם על המילה מידתיות
  עודד ב   7/08/09 14:56
בכל פעם שקורה איזה שהוא ארוע שנוי במחלוקת אני לומד כיצד החברה הישראלית איבדה כל פרופורציות ,והרצח המתועב הזה מביא לשיאים חדשים, אני שאינני דתי או הומופוב מקבל בהבנה כל סוג של צורת חיים או דת תהיה חריגה ככל שתהיה כל זמן שלא מנסים לנפנף בה כסמרטוט אדום לפני השור,נראה לי שהקהילה ההומו לסבית מנסה ,אולי מתוך רגשות של תיסכול על כך ששהו בארון זמן כה רב ,לעשות דווקא,להשתין על כולם מהמקפצה לטעון שכוולם משתינים בבריכה,ולא שמים זין על הרגשות של אחרים. יש לי שאלה.אם מחר מחרתיים תקום קבוצה של פדופילים על חיות,דבר שנשמע הזוי אבל ,במציאות של היום בה מנסים ,בשם חופש הפרט לטעון שהכל קביל ,ושזה לא נוגד את החוק ולצעוד דווקא לפני המועדון של תנו לחיות לחיות,מה היית אומרת?
כתוב תגובה ל- עודד ב
ללכת עם מרוקאים?
  רונן גולדשטיין   8/08/09 11:22
בלי שום קשר לשום דבר,לפי אופי התגובה המתנשאת והצבועה שלך,את לא הלכת,ולא תלכי אף פעם עם מרוקאי,עיראקי,או טונסאי. את שייכת לגזע האשכנזי העליון,ותעשי לנו ג'סטה,
סתמי את הפה הצבוע שלך.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
14
כתבה מענינית ברוטר נט
  דניאלי1   7/08/09 13:41
פרטים על אירועים שהתרחשו בברנוער בשבוע שקדם לרצח

rotter.net
כתוב תגובה ל- דניאלי1
15
העדפות מיניות מקומן במיטה ולא
  זרדוס   7/08/09 17:16
הבעייה עם קהילת העליזים היא ההתעקשות שלהם להחצין ולהשתייך על פי העדפותיהם המיניות. ישנם דברים שעליהם ראוי לא לדבר בפומבי, קל וחומר לנופף בהם בראש חוצות. לכל אחד מאיתנו חיי מין, אך איש אינו מנופף בהם בכיכר העיר. תארו לכם הפגנה מול ביתכם של " אגודת מזייני הכבשים" או "עמותת הבולעות"...המשטרה היתה מעיפה אותם מייד מן המקום, ולכם היה ברור למה. אין זה משנה מהי העדפתו המינית של אדם, אבל משנה מאד מה הוא עושה איתה.
ההתעקשות הזאת, אגב, פוגעת בעיקר בהם.
כתוב תגובה ל- זרדוס
16
הבהרה- כותב המאמר אינו הומו...
  נרי אבנרי   7/08/09 17:55
כתוב תגובה ל- נרי אבנרי
וגם לא ירושלמי.
  C-cyclist   7/08/09 20:25
מי שרואה בירושלים את "עירם של החרדים" וודאי לא ביקר בה ובהחלט שלא לאחרונה. בירושלים חיי תרבות וחיי לילה גם בין שישי לשבת, יש בה מסעדות הפתוחות ביום שבת הרבה לפני מוצ"ש, יש בה אוניברסיטה עם סטודנטים ופרופסורים, יש בה "נשים בשחור" יש בה חרדים, יש בה דתיים לאומיים, יש בה ערבים, יש בה עולי חבר העמים, ויש בה גם קהילה גאה.

אף אחת מהקבוצות האלו לא צריכה לבוא על חשבון האחרות, כולן יכולות לעשות כמנהגן ולחיות ביחד, ואולי ה"נשים בשחור" לא עונות על כל ציפיות החרדים באשר לצניעות אבל איש לא ימנע מהן להפגין מול בית ראש הממשלה כל יום שישי, ואיש לא ימנע ממפגין הנגד הימני שתמיד בא להפגין נגדן, ואיש לא ימנע מהנוצרים תומכי ישראל לצעוד כל סוכות, או מהדתיים לאומיים לקיים את מצעד יום ירושלים, ואין לאיש סיבה למנוע את מצעד הגאווה, בסך הכל עוד כמה שעות של איזה ארוע בעיר שיודעת לקבל כל מני הפגנות ותהלוכות מכל קצוות הקשת הפוליטית.
כתוב תגובה ל- C-cyclist
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il