s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אילו היה לאריק נשק אישי
מאת: גרשון אקשטיין  |  19/08/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בוא נגיד
  ע.ג1   19/08/09 19:49
אם לקרפ היה נשק אז יתכן מאד שגם לתוקפים היה נשק ואז הארוע היה נגמר הרבה יותר מהר כי הם לא היו מכים אותו אלא יורים בו. אם לקרפ היה נשק אז לעוד אלפי חוליגנים היה נשק ואז היו עשרות נרצחים כמו קרפ כי מה שהיום נגמר באגרוף או סטירה היה נגמר בירי. החלק המדאיג הוא לא דברי ההבל של מי שנראה היה שאת השכלתו בענין רכש מסרטי צ'אק נוריס אלא בכך שהאיש עסק באבטחה בצבא כלומר צריך להיות לו הידע וההבנה הבסיסית שאם חמישה צעירים תוקפים באלימות אדם בם 60 אין לו שום סיכוי להוציא את הנשק כדי להתגונן. מפחיד לחשוב שאלה הקצינים בצה"ל.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
תגובה ל3
  גרשון אקשטיין   19/08/09 20:41
בסדר,אתה מסתתר ולא חושף את שמך,אבל שמענווקראנו את דברי "הגבורה" שלך כנגד הכותבים המנסים למצוא פתרון לבעיה העגומה של האלימות,אך מה אתה מציע לפתרון הבעיה?
במקום למצוא דופי באלה שמילאו תפקיד בנושא בזמנו.
בוא תציע אתה פתרון, אולי יעלו מפיך דברי חוכמה.

אני במקום הנהלת האתר, לא הייתי מעלה את דבריך הלא ראויים
בפרט שאתה גם לא מזדהה וכנאה סיבותיך עימך.

גרשון
כתוב תגובה ל- גרשון אקשטיין
פתרונות
  ע.ג1   19/08/09 21:40
אם היו לי פתרונות קסם כמו לך אולי הייתי מפכ"ל המשטרה. מה לעשות ואין לבעיה כזו פתרונות מהסוג שהצעת. יותר מכך, סטטיסטיקות של האו"ם מראות שאם מכפילים כלי נשק במדינה מספר ההרוגים מנשק עולה פי ארבע, הכפלת מספר כלי הנשק בארבע מעלה את מספר ההרוגים פי 16. לכן הפתרון שלך הוא פתרון פלא להרבות הרוגים ולא למנוע בריונות. כדי למנוע בריונות ועברינות צריך להגדיל את מספר השוטרים התובעים והשופטים, לחוקק ענשי מינימום להרשעה ולשנות את תנאי החזקת עצורים בבתי סהר (בלי חופשות, בלי טלפונים, בלי פגישות עם מגע פיסי, בלי מפגשים אינטימים ושלילת זכות הבחירה.) זו רק ההתחלה ורק זה דורש מיליארדים רבים.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
2
רק עונש מות
  מנו   19/08/09 20:00
ראשית אני מאוד מסכים להצעה של הכותב, השילוב של נשיאת נשק אישי עם חוק שי דרומי, עשוי לספק הרתעה טובה, כאשר האלימות מתפרצת הביתה. ואולם לדעתי ההרתעה האולטימטיבית תושג רק כאשר בתי המשפט יוכלו להטיל עונש מות על רוצחים במקרים קשים וכן על הריגת אדם במעשה ביריונות, לא בתאונות. אני מציע לשלול מהשופטים שיקול דעת בהחלטה על חומרת העונש במקרים שמצדיקים עונש מות. הפניה שלי היא לחברי הכנסת שאיכפת להם ממה שקורה לנו החברה הישראלית, לקום וליזום בחוק הפלילי של מדינת ישראל את האפשרות להטיל עונש מות על מקרים של רצח והריגה כאמור.כמו כן אני מציע למנוע משרות בתי הסוהר לעסוק בפעילויות שמוגדרות לשיקום האסיר. פעולות שכוללות, לימודים אקדמים על חשבון המדינה של אסירים כאלה. שרות בתי הסוהר צריך לעסוק בענישה בלבד. זה אומר לדאוג לכך שהאסיר ירקב בבית הסוהר, בלי חופשות ובלי לימודים. אם מדברים על הרתעה זוהי הרתעה.
כתוב תגובה ל- מנו
3
דורית הייתה מכסחת לו את הצורה!
  fdrtfrt55   19/08/09 20:05
רק עבריינים עם נשק אוטומטי גנוב מצה"ל יכולים לעשות שימוש בו. החוק בישראל אוסר שימוש בנשק חם נגד אדם או קבוצה לא חמושים. בקיצור אקדח ברישיון זה מקור להסתבחות עם החוק. ארלה ברק רוצה את היהודי חלש ופחדן כמעט כמו בגטו וילנא. זה המודל שלו. משם הוא בא הארל'ה הזה.
כתוב תגובה ל- fdrtfrt55
4
בהיסטוריה אין "אילו" או "אם"
  תמרה   19/08/09 20:34
כתוב תגובה ל- תמרה
5
אילו
  אביתר בן-צדף   19/08/09 21:00
אילו היה לו נשק -כנראה, כמו כל הישראלים, היה יודע לירות, אך לא היה פוגע (את זה מנחילים לישראלים בצבאנו, שאינו פוגע לעולם).

ובנוסף, כבר נוכחנו פה ושם, כי כשיש לישראלים נשק, ויש להם רשות לירות (או שהם לוקחים אותה) - הם מכסחים את הצורה לכל מי שבשטח; ובעיקר - לנפגעים. ואם תרצה, אפרט לך לא מעט אירועים כאלה, שגם אתה מכירם ...

כשאני רואה ישראלי עם נשק, אני מפחד, כיוון שאי-המקצועיות ניכרת גם בתחום הזה.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
שכחת משהו מהותי, אביתר...
  שונא יהודונים יחי   20/08/09 00:56
שכחת שיהודי מזויין בנשק רוצח ערבים בכדי לקצור את אבריהם למטרת סחר באיברים. אתה ושאר היהודונים העלובים מביישים את מורשת הציונות.
כתוב תגובה ל- שונא יהודונים יחי
6
אביתר צודק
  גרשון אקשטיין   19/08/09 23:30
אביתר אתה צודק.

אילו היו רואים שיש לאריק קרפ נשק, היו עושים כמוך ו מ פ ח ד י ם.

ואולי הוא היה כיום חי.

גרשון
כתוב תגובה ל- גרשון אקשטיין
איני מפחד
  אביתר בן-צדף   20/08/09 13:36
כיוון שאני שמן, גדול ומכוער - כידוע היטב לך משנים רבות של שכנותנו - איני צריך לפחד. ובנוסף, את הנשק שנשאתי (רק במילואים) ידעתי להפעיל היטב - בניגוד לרוב הישראלים, שטובים בדיבורים ... וכמעט רק בהם.

צודקים מי שאמרו, שהמשטרה צריכה להגן עלינו, ואם לא - שיתפטרו כאן ועכשיו.

תודיע המשטרה, שאינה יכולה ךהגן עלינו, ותתיר - כמו בטקסס - לשאת נשק להגנה עצמית; ואז תתחיל השמחה (כמו שהיה באירועים מסוימים, ששנינו מכירים היטב וזכורים לדיראון).

ודרך אגב, בטקסס ובארצות-הברית אסור להחביא נשק אישי. הוא נישא בגלוי, כדי להרתיע.

חוק דרומי מוכיח, שלמחוקק הישראלי יש רצון לתמוך בבטלנות המופגנת של המנגנונים לאכיפת החוק. ועל כך הרחבתי כבר הרבה במאמרי כאן אחר זיכויו של דרומי.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
7
למי יש רשות להתגונן
  מתגונן סדרתי   20/08/09 00:00
שישראלי יירה ב"בן מיעוטים" לצורך הגנה עצמית????
מה יכתבו ב"הארץ"??? מה יגידו באירגוני "זכויות הפושע" שקוראים לעצמם אירגוני "זכויות אדם" - רק שהם לא מגינים על בני אדם... כמה יעלה לו להתגונן בבית המשפט הישראלי??? והמשטרה... לא תרד לו מהווריד.. עד שהצליחו לתפוס סוף סוף "רוצח"... תראו מה עשו לשי דרומי שהגן על רכושו וכבודו... אם היה לו אקדח יכול להיות שהיה עדיף לו לירות בעצמו ולחסוך לעצמו הרבה צרות...
כתוב תגובה ל- מתגונן סדרתי
נשק+מיומנות+חוק ומדיניות
  ירון זכאי   20/08/09 01:27
אקדח המוסתר על גופו של אדם מיומן ירתיע יותר מ-10 שומרים רדומים שהוראות הפתיחה באש שלהם הם; "לעולם לא תפתח באש, גם אם הרגו אותך...". לכן אנו מסתירים את אנשי הביטחון בכול מקום שזה סביר ואפשרי! וזה מביא אותנו לחוק דרומי שהוא סביר, אבל המשטרה והתביעה טרם הפנימו שהכנסת היא הריבון במדינה והיא זו שקבעה שמותר להתגונן בנשק!!! לכן דרומי עסוק היום מול כמה שופטים בבקשות לקבל רישיון לאקדח, ומה הציבור לומד מזה??? כנראה שטרם חווינו מספיק אלימות וטרור כדי שנבין כי "הבא להורגך, השכם להורגו".
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
8
אם היה לו נשק הוא היה במאסר
  בממלכת השמאל   20/08/09 09:27
זכות ההגנה ניתנת בארצנו רק להתקפות על יהודים כולנו יודעים שהוא היה נאסר מיד, והתקשורת היתה בראשות מנהיגי השמאל שופכת את דמו עד הטיפה האחרונה
כתוב תגובה ל- בממלכת השמאל
9
חולק על כותב המאמר
  אזרח מודאג   20/08/09 10:18
הבעיה היא הרבה מעבר לשוק השחור. בחברה האלימה שאנחנו חיים בה, חברה שבה שולפים סכינים ודוקרים על כל ויכוח שטותי, אנשים יכולים לירות בקלות. כבר ראינו את זה בארה"ב. שם לחברות הנשק יש לובי חזק בהרבה. אנחנו עוד לא הגענו למצב הזה, וטוב שכך. ועדיין לא דיברתי על פליטות כדור.

כמו כן, ברגע שמישהו מנסה לתקוף אותך, לא תמיד יש לך זמן להוציא את האקדח. ואם יש מעצור? מה אז תעשה? תקפא במקום?

אנשים יכולים להגן על עצמם באמצעות לימוד קרב מגע. מכל אומנויות הלחימה, הקרב מגע הוכיח את עצמו כאפקטיבי ביותר לצורכי הגנה עצמית. אין טקסיות ואין שטויות: הגנה עצמית נטו.
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
10
כל אחד תפקיד במערכת
  שמעון זיו   20/08/09 11:23
לכל אחד במערכת חברתית דמוקרטית תפקיד האזרחים צריכים להיות אנשים שומרי חוק ואילו המדינה צריכה להגן עליהם מפני פורעי חוק.
החלפת תפקידים יוצרת בעיה של אנרכיה שהיא המסוכנת מכל.
בעית האלימות היא בעיה חמורה הפוגעת בכל אחד ואחד בחברה המודרנית אבל יש את האמצעים לטפל בה איננו ממציאים את הגלגל צא ולמד מארצות הברית ממדינות אירופה וראה כיצד מטפלים בבעיה.
לא יכול להיות שכל אחד יקח את החוק לידים
שמעון
כתוב תגובה ל- שמעון זיו
11
נשק-אישי ובטחון אישי
  דוד הגואל ע'וד תא   21/08/09 09:53
אני מסכים עם ידידי גרשון בנושא זהובהחלט ניתן אף להקים "משמר אזרחי" לצד משטרת ישראל, להגברת העירנות ולסיוע לכוחות-הבטחון בבטחון-הפנים שלנו.
תודה וברכות לגרשון על שנוי בעמדותיו ה"שלום-עכשוויות"
דוד הגואל תא'ל מיל' עו'דירושלים
כתוב תגובה ל- דוד הגואל ע'וד תא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il