s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רננה רז נגד הליכוד: "ישראל מתביישת"
מאת: עומר כרמון  |  20/07/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מלכתחילה לא היו צריכים
  להעסיק אותה   20/07/18 22:43
היא תומכת חמאס ופתח ידועה, לא התבטאות אנטי ישראלית ראשונה שלה. עוד יודו-קאפו עלובה ומשומדת. אם היינו שמונים שנה אחורה בזמן ברור כשמש עם מי היתה משתפת פעולה
כתוב תגובה ל- להעסיק אותה
2
בטח.זכתה בהמון פרסים.אז למה
  ממש שרה ברנהרד   20/07/18 23:08
היא צריכה להתרפרנס ( בקושי רב) מפרסומות?
כתוב תגובה ל- ממש שרה ברנהרד
3
שמאלנית עוכרת ישראל.
  7-7-7.   20/07/18 23:57
שמאלנית עוכרת ישראל שחושבת את עצמה יותר מדי.
כתוב תגובה ל- 7-7-7.
4
הממורמרות והגזענים ממפלגת המיי
  קורןנאוה טבריה   21/07/18 06:39
הממורמרות והגזענים ממפלגת המייסדים האבודה לא מתים = הם מתחלפים יחדיו עם הכתבלבים האובססיביים שלהם. בבקשה רננה, אינך רשאית לדבר בשמי ובשם - ישראל - רק בשמך ובשמם של אמילי מואטי ובן כזבית - כי רוב הציבור בישראל גאה בה ובהישגיה הפלאיים בשנים האחרונות בזכות הליכוד - למרות שזכותך המלאה להתגעגע לממשלות ה'פנקס האדום' ותרמית אוסלו -זו מהותה של דמוקרטיה. אייזופוס צדק: "לכפויי הטובה יש זכרון קצר".
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
מעניין מדוע בשלטון ה"ימין"
  למה לא ימנית   21/07/18 06:57
בוחרים תמיד בפרסום ובשאר תחומים שמאלני/ת רדיקלי/ת? מדוע אין רואים במחוזות אלה ימני/ת? (רמטכ"ל, מבקר המדינה, זו הרננה שפצתה פיה לפתע ועוד ועוד).
כתוב תגובה ל- למה לא ימנית
6
מגיבים יקרים, הנשתבשה דעתכם?
  שוחר-שלום   21/07/18 07:56
מה הקשר בין דעותיה המדיניות של פרזנטורית לבין העסקתה או אי-העסקתה? אוי לנו אם במדינתנו יעסיקו אנשים במשרות מקצועיות על בסיס העדפותיהם המדיניות או שיוכם המפלגתי. היינו שם בימי מפאי העליזים ואנו ממש לא רוצים לחזור למקום הזה בעידן הנוכחי.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
אבל אף פעם אין רואים איש ימין
  צודק   21/07/18 11:53
תמיד רק סמולנים..... בכל שטח, בכל תפקיד, בכל תחום.
כתוב תגובה ל- צודק
7
בסלפי הרגע חשוב מהתמונה
  א.כ   21/07/18 09:05
הרגע בו צולם הסלפי מציין רגע יהודי יהוד יהודי במדינת היהודים , מי שמתבייש/ת במדינת היהודים אל לו לברוח לתמונת סלפי של ח"כ בכנסת מדינת היהודים השמחים בהצבעתם וגאים במדינת היהודים מעניין מה הרגשת שראש הממשלה בינימין נתניהו אמר"תחי מדינת ישראל תחי מדינת ישראל"
כתוב תגובה ל- א.כ
8
מירי רגב, לטיפולך ...
  רוצה ג'וב   21/07/18 09:29
כתוב תגובה ל- רוצה ג'וב
9
רואים שהיא שקרנית
  שלמה תמיר   21/07/18 09:36
בפרסומת מתייבשת לא האמנתי למלה אחת היוצאת מפיה קל וחומר לאחר הקמת התאגידים. טוב יעשו אם יחסכו בפרסומת הזויה ויפטרו את ראשי תאגידי המים.
כתוב תגובה ל- שלמה תמיר
10
מיקי זוהר הוא בושה למדינה
  מלכיאל   21/07/18 09:38
מיקי זוהר תוקף כל מה שזז, האיש טיפש וקיצוני ולדעתי מבייש את המדינה כולל את הליכוד וכנסת ישראל, הוא יותר מטרד ציבורי מאשר חבר כנסת
כתוב תגובה ל- מלכיאל
11
חסלואותן
  אבו חסלא   21/07/18 10:14
השתן של השמאל חמוץ חמוץ. העביר בם מחלה ממארת וארורה.
כתוב תגובה ל- אבו חסלא
12
רז לא ראויה להתייחסות
  כוכי   21/07/18 11:27
כתוב תגובה ל- כוכי
13
גרף ההיסטריה
  באום   21/07/18 11:37
ככל שגרף ההיסטריה של השמאל עולה,כך גם גרף הצלחות הימין עולה.הימין צריך להיות מרוצה מהיסטריית השמאל כי זה אומר שהוא בדרך הנכונה. היסטריית השמאל עוד תגבר ככל שהימין יישם יותר ויותר את השקפת עולמו ולך תדע איזה "אושייה" תיכנס בימין מחר.השמאל שלח למערכה סופרים ומשוררים גדולים כמו עמוס עוז,נתן זך ,קניוק וגרוסמן.כאשר אלה נכשלו השמאל ירד ברמה ושלח את קוטלר,גילה אלמגור וגרבוז.כאשר אלה נכשלו השמאל ירד ברמה ושלח את אני לא זוכר כרגע ועכשיו בראש גייסות השמאל ניצבת מי אם לא, תשדירנית שמספרת לנו שישראל מתייבשת.מבחינתה היא צודקת,היא ממנפת את עצמה,עושה לעצמה פרסומת,מחר היא תקבל עוד עבודות,היא תיהיה יקירת הברנג'ה,תצא מאלמוניותה,היא תוזמן להשקות,תוזמן לפתיחות,לתוכניות טלוויזיה,ראיונות ובסופו של דבר היא תיקנה מכל הסיפור הזה דירה במגדלי משהו.מה רע?
כתוב תגובה ל- באום
עוז זך קניוק גרוסמן לא גדולים
  יצהרקו   21/07/18 17:27
עמוס עוז, נתן זך, יורם קניוק ודוד גרוסמן הם לא "סופרים ומשוררים גדולים". השמאל עשה מהם כאלה, אבל מביני ספרות ושירה יודעים שהם בינוניים ולעתים קרובות משעממים, כי הם כותבים לא מתוך הנשמה אלא כדי להתחנף לפוליטיקאים ולנותני הפרסים.
כתוב תגובה ל- יצהרקו
כתבתי "גדוּלים"
  באום   21/07/18 19:55
כי הם הגדולים של השמאל.האם הם באמת אמנים גדולים או שהם זיוף?האם הם היו גדולים ,התקלקלו ונהפכו לשופר תעמולתי?,האם הם היו מלחתחילה שופר תעמולתי? אלה נושאים שצריך לדון בהם אבל לא זה המקום.בעיקרון,אמנים נבחנים לאורך זמן והזמן יקבע את מקומם ויחרוץ את גורלם.
כתוב תגובה ל- באום
14
הגברת הצהירה במפורש שהיא במרצ
  פונדקאי   21/07/18 11:40
היא כבר שנים עושה שירותים לשמאל ולארגוני הקרן החדשה - אז למה כולם מופתעים? הגברת הזאת מתפרנסת מהצגת מחאה על פיטורי מורה שהכניס פוליטיקה לבית הספר וסתם את הפה לתלמידה שלא הסכימה איתו פוליטית. אז למה כולם מופתעים?
כתוב תגובה ל- פונדקאי
15
מישהו שיגיד לחמוצה שתם זמנה
  מגיב ותיק   21/07/18 11:58
אני גאה בחברי ליכוד כאורן חזן וביטן החכמים והעממיים, אני בז לפלצניות שמאלניות חלולות וריקות (דבר שאני שמוכח לי כל פעם מחדש כשאני מתווכח עם שמאלנים/יות).

תם זמנכם פלצנים לא יקרים, עבר הזמן שניהלתם את המדינה כגרורה קומוניסטית בולשביסטית השייכת רק לבעלי הפנקס האדום (גם אם ניסיתם להסתיר זאת) תם זמן הפרוטקציונריזם, תם זמן הקסטנריזם, קם דור חדש בליכוד כחזן, ביטן, אוחנה ורגב שלא רואים אתכם ממטר, לא לוקחים דוגמה מהפיינשמקרים שאיכלסו את הליכוד כמו בני בגין מרידור ושות' ובעצם בגדו ברצון בוחריהם.

זו ישראל העממית והחכמה שאני גאה בה.

לכי למרוח קרם הגנה שלא ייסדקו לך הפנים מעודף חמוציות...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תגובה מצוינת.
  רוביק   21/07/18 15:32
כתוב תגובה ל- רוביק
16
במה מתביישת רז המתייבשת ?
  א.ל. רמת-גן   21/07/18 12:13
זה היה רגע גדול של גאווה על קבלת חוק גדול. אז אולי גב' רז מתביישת בברושי המלטף וברוזנטל המאיים ? אל דאגה, חבורת גבאי-ליבני לא תביא יותר מ-10 מנדטים בכנסת הבאה. תשאלו את בוז'י שברח מהברז'ז'ה המפאיניקית השוקעת , כל עוד נפשו בו.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
17
מה שעשה ברושי לא מטריד אותה?
  אזרחית   21/07/18 12:17
שמאלנית צבועה ומתנשאת. מתביישת מכך שרואים לחזן את הבטן כי החולצה עלתה, אבל העובדה שח"כ ממפלגת האבודה שלח ידיים לעכוז של חברתו למפלגה לא מטרידה את הגברת "הנאורה".
כתוב תגובה ל- אזרחית
18
רננה רז כמו קובי מידן
  משה, עורך-דין   21/07/18 12:45
המגיב "שוחר שלום" צודק: העובד בשירות המדינה או בשליחותה אינו צריך להיבחר לפי עמדתו הפוליטית. אך כאשר הוא זוכה בתעסוקה כזו, המעט שהוא חייב בו הוא שלא לירוק על המדינה, לבטא את שאט-נפשו ממעשיה החוקיים או להכריז על גירושיו ממנה. כאשר אתה מוזמן להתארח אצל פלוני, עליך לבלום את פיך ולא לגעור בו על פגמים שמצאת בביתו, גם אם לדעתך הם חמורים. איש עדיין לא מת בשל קצת נימוס. אצלנו כל זב-חוטם נותן מיד גט פיטורין למדינה בגין כל שטות קטנה, אפילו משום שמישהו דחף אותו קלות בתור. "במדינה מתוקנת זה לא היה קורה ולכן ישראל היא מדינה מקולקלת". הוא ממהר להכריז כי "המדינה הזאת" אינה שווה כלום, או דברים כאלה. כפי שעשה קובי מידן, הפועל תחת הכותרת "סוכן תרבות" (כותרת שהיא כשלעצמה אחיזת עיניים, לפי תוכן התוכנית) והכריז כי הוא מתבייש בהתנהגות חיילי צה"ל כלפי אלה שניסו לפרוץ את גדר הגבול בגזרת עזה ולשחוט אצלנו תושבים וחיילים (שום דבר אחר לא היה בראשם, וכבר פגשנו את תאוות השחיטה שלהם בהזדמנויות רבות, כולל טבח תרפ"ט לפני 89 שנה בדיוק). אומנם מידן טען שלא התכוון לחיילי צה"ל, אך זה היה תוספת שקר לחרפה, כי הוא התכוון בדיוק, אך ורק, לחיילי צה"ל. מה לא עושים כדי שלא לאבד פרנסה טובה בטלוויזיה, שהיה על מנהליה להעיפו הביתה ללא שהות, כפי שראוי להעיף כעת את רננה רז על הבעת תחושתה בפומבי שהיא מתביישת במדינה שלה, משום שהיתה לה (למדינה) החוצפה לחוקק חוק כדת וכדין, בפרלמנט הדמוקרטי היחיד באזור כולו. הגברת רז תמצא בנקל מדינה אחרת, בין המון המדינות הערביות והמוסלמיות וגם האחרות, שחסרים בהן מים אך גם חסרה בהן הסיבה לבושה שחשה רז. שם, המבזה את המדינה מתמיד בכך בדיוק חמש דקות, שלאחריהן מעמידים אותו למשפט מבוים מהיר, מהדקים את חבל התליה על צווארו ומרימים אותו באמצעות מנוף, בנוסח טהראן הרחומה. ישראל אומנם אינה מתייבשת כל כך, כי יש לנו כל המים שאנו זקוקים להם והשאלה היא רק שאלה של כסף, אך מדינת ישראל זכאית להתבייש באנשים כמו רננה רז וקובי מידן.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
עו"ד משה טועה.
  ח.כ.   21/07/18 18:13
תגובתך נכונה ואני מזדהה עם כל מילה מלבד המשפט הראשון שלך: "העובד בשירות המדינה או בשליחותה אינו צריך להבחר לפי עמדתו הפוליטית". דברים אלה הינם דברים של אנשי ה"פוליטיקלי קורקט". כשהממשל בארה"ב מתחלף, הנשיא מביא עמו את אנשיו ואנשי הממשל הקודם עוזבים. ^^^ האם קראת את ספרו של ארז תדמור "מדוע אתה מצביע ימין ומקבל שמאל"? בגין החליט להפקיר את השלטון והשאיר את הגוורדיה הותיקה ששלטה במערכת המשפט ובמשרדי הממשלה. עד היום, אדון משה, אנו סובלים מצעדו זה של בגין, כשאליטות השמאל ממשיכות לשלוט במדינה. אנו נשלטים ע"י עריצות משפטית, התקשורת הישראלית היא סניף של מר"ץ, ואנו צופים בסרטי קולנוע אנטי-ציוניים ועוד ועוד. ובכן, העובד בשירות המדינה כן צריך להבחר לפי עמדתו הפוליטית. כך היו נחסכות אמירות קשות, שחלקן גורמות לזעם רב בציבור ובמקום הרננה הזו או קובי מידן או עודד קוטלר, או רזי ברקאי, גרבוז והשאר היו צריכים לשבת בתפקידים אלה אנשים ישרים, מהוגנים, ציונים, אוהבי הארץ ומגיניה, אנשי ימין. לשכת הפרסום הממשלתית (שמאל) בחרה כפרזנטורית את רז, מדוע היא לא בחרה שחקנית ימנית? משום שהם בוחרים אנשים מהאג'נדה שלהם. רק אנו מרכינים ראש ורופסים ומכריזים: "אסור לבחור עובד ע"פ עמדתו הפוליטית"......
כתוב תגובה ל- ח.כ.
ובכל זאת - לא טועה
  משה, עורך-דין   22/07/18 04:01
גם בשיטת ממשל כמו זו של ארה"ב, אין זה נכון שכל הפקידים מוחלפים. ההחלפה חלה רק על אנשים בתפקידים בכירים, שבמדינה ענקית כמו ארה"ב מספרם נמדד באלפים אך הם עדיין רק הבכירים. לא כל עובדי הממשלה מוחלפים. רננה רז היא דג רקק, מה שמכונה "פרזנטורית", שנשכרה לתפקידה רק בשל דמותה הפיסית ה"בתולית" והתמימה, המקריאה את הדברים שמכתיבים לה להקריא. היא אינה שונה מקריינית החדשות או מדוגמנית של בגדים. אכן, בישראל כל ממזר מלך, ושדרנים בתאגיד השידור ה"ציבורי" מרשים לעצמם מדי בוקר להטיף מוסר וללגלג על חוקים שנחקקו בכנסת או על דברים שאמרו פוליטיקאים שונים. רננה רז אינה שונה מהדוור המביא את המכתבים, שגם בארה"ב אינו מוחלף בהתחל השלטון משום שכאשר הוא ממלא את תפקידו כראוי וללא סטיה - אין בתפקידו שום השפעה על הציבור ועל דיעותיו. מכאן הכעס המוצדק עליה. אלמלא נשכרה להקריא את תשדירי המים, כעת וגם בעבר, לא היה איש שם לב לציוצים שלה. לדעתי, הפתרון הוא בהטלת איסור בחוק על עובדי הציבור, להביע בפומבי עמדות פוליטיות וביקורת על הממשלה, בדיוק כפי שהדבר נאסר על המשרתים בכוחות הביטחון. גם אנשים הנשכרים לתפקיד זמני, כמו רננה רז, יש להחתים על התחייבות שסנקציה רצינית בצידה, כי ינהגו כך כל עוד הם בתפקיד ותקופה לא-ארוכה לאחר סיומו. אך צריך להיות ריאלי ולהבין שפתרון כזה רחוק מלהיות מושלם, ונדרש חינוך להגינות ולהתנהגות הוגנת. רננה רז התנהגה בדרך של מעילה-באמון, שכן גם ללא הטלת איסור היה עליה להבין שבתפקידה קצר המועד, בנושא שאין בו שום עניין פוליטי, מתחייבת התרחקות מכל הבעת דעה שנויה במחלוקת. רק אדם שהוא טיפש או רשע, או שניהם, זקוק להסבר כזה בתפקיד כזה. אני מסכים לטענה שהימין אינו יודע לשלוט, בשל אי-החלפת דרג גבוה של פקידים, המסוגלים לשבש את פעולת השלטון החדש למען מימוש ההבטחות שבגינן נבחר. כולנו ראינו את הסדרה המעולה "יס מיניסטר" שהפכה ל"יס, פריים מיניסטר", ונוכחנו לדעת שזוהי בעיה גם בדמוקרטיות אחרות. לבעיה זו נוספת העובדה, שהימין, אשר לפני המהפך של 1977 זעק נגד שחיתות השלטון של מפא"י, למד חיש-מהר את השיטה ואף "שכלל" אותה, ולכן גם בשלטונו ראינו לא-מעט מעשי שחיתות.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
ובכל זאת, למרות הפתשגן הנאה
  ח.כ.   22/07/18 14:16
שערכת כאן - יש לבחור עובד לפי עמדתו הפוליטית, זאת כדי למנוע אמירות מכעיסות כמו זו של רננה, קובי מידן והשאר. אין זה סותר את דבריך כאן. שחקנית ימנית לא היתה שולפת את השטות: "ישראל מתביישת".
כתוב תגובה ל- ח.כ.
19
כמה ממועמדי עבודה לכנסת הצביעו
  לרשימה המשותפת?   21/07/18 21:19
כתוב תגובה ל- לרשימה המשותפת?
20
מי זאת רננה רז? השתגעתם?
  משה מיכאל   22/07/18 04:24
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
21
רננה לתקוף - חמאס להכיל?
  הומלס   22/07/18 09:27
חברי הליכוד מקפידים להצטלם בכנסת כמנצחים הגדולים. את מי הם ניצחו? החמאס ממשיך להרוג בנו מדרום והנושא שמעניין את הליכוד זה חוק הלאום ותקיפה נחושה נגד רננה.
כתוב תגובה ל- הומלס
22
לתת לה מהר מים, התייבש לה המוח
  מוטי1   22/07/18 10:34
כתוב תגובה ל- מוטי1
23
מענין באמת, מי "המשתין בקשת"?
  וינטר הניה   22/07/18 14:44
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il