s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו פגע קשות במדינה שלנו
מאת: עומר כרמון  |  28/07/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חתימה פוליטית ולא ערכית,פשוט
  חבר קיבוץ   28/07/18 20:58
מתנגדים לנתניהו ומה שהוא מייצג.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
2
שמענו עליכם
  די נמאסתם   28/07/18 21:03
כתוב תגובה ל- די נמאסתם
3
אותם אנשי רוחחחחח
  מישהו   28/07/18 21:09
אותה גברת בלי שאפילו החליפה אדרת אותם אנשי רוח עלובים ומשמימים שגנבו להם את המדינה שפעם הם היו השליטים בה והשאר היו הווסלים היום הווסלים כבר לא תלויים בהם ועל כך יוצא קיצפם תפנימו עברו הימים בהם הייתם השליטים.
כתוב תגובה ל- מישהו
4
אותם אנשי רוחחחחח
  מישהו   28/07/18 21:09
אותה גברת בלי שאפילו החליפה אדרת אותם אנשי רוח עלובים ומשמימים שגנבו להם את המדינה שפעם הם היו השליטים בה והשאר היו הווסלים היום הווסלים כבר לא תלויים בהם ועל כך יוצא קיצפם תפנימו עברו הימים בהם הייתם השליטים.
כתוב תגובה ל- מישהו
5
השתכנעתי! יש להתמיד בחוק
  דורון.צ   28/07/18 21:10
ולהקצין ביטוייו. חבורת ה"אפסים" הזו מתייחסת למדינה כאילו שלה ושל ערכיה, ולא מצליחה להבין (למרות "פיקחותה") שהעם שינה דיסקט... והם פשוט לכ נכחו ב"טקס". כמו שאמרתי-אפסים שכל מה שמבטאים בנביחותיהם יש לשלול על הסף
כתוב תגובה ל- דורון.צ
6
צריכים לספק סחורה לקרן החדשה
  ג'אן   28/07/18 21:23
שבוע טוב ומבורך עם ישראל חי
כתוב תגובה ל- ג'אן
7
סופרים אולי יודעים
  באום   28/07/18 21:31
לכתוב אבל לא בטוח שהם יודעים לקרוא,כי הם היו יודעים,הם היו רואים שבחוק הלאום אין שום פגיעה בחברה הישראלית,בדמוקרטיה,בערך כלשהו ובמוסר כלשהו.פרה אחת מצלצלת בפעמון וכל העדר,אודרוב,אחריה.אבל אפשר להבין את נשגבי ונאצלי האומה בהתנגדותם לחוק הלאום משום שחייהם מהיום,יהיו יותר קשים.אל מול הטיעונים הערכיים אוניברסלים שלהם ניצבת פתאום הלאומיות היהודית שהם החליטו משום מה בעת האחרונה שהיא לא קיימת ואין להתחשב בה.אז היא קיימת,נושמת ובועטת וכאשר אנשי רוח חוטפים בעיטה,זה לא נעים.הנאצלים יצטרכו להתרגל גם לזמנים החדשים וגם לזמירות החדשות ובכלל,הטיעון החוזר ונשנה על פגיעה בחברה הישראלית נשמע כבר פתטי,כמה אפשר להשמיע את הטיעון הזה שוב ושוב כאשר החברה הישראלית מרגישה בריאה מתמיד. אחת הסיבות אגב,שהיא מקפידה לא לקרוא את עמוס עוז וחבריו.היפוכונדריות שמאלנית במיטבה.לסיכום,כדאי לזנוח ולתמיד את סופרינו העכשויים ולחזור לסופרים ההם כמו ביאליק,פיכמן,שלום עליכם ועוד רבים וטובים שהיו יותר ערכיים מעוז וחבורתו אבל גם לאומיים ברמ”ח ושס”ה.
כתוב תגובה ל- באום
8
האזרח הפשוט מביט על "מהוללים"
  ח.כ.   28/07/18 21:36
אלה (בעיני עצמם) בבוז ובזלזול. שוב ושוב אותן הפעולות, החתימות, ההפגנות, הרעש (בגיבוי התקשורת), הפטפטת והבכיינות. זה פשוט נמאס. קצה נפשו של הציבור בסמולנים אלה. כמה שהם טפשים, הם אינם מבינים זאת.
כתוב תגובה ל- ח.כ.
9
חבורת הזבל
  מושיקו   28/07/18 21:36
שום דבר לא משתנה - אותן דעות משוכפלות; אותם ניסוחים סובייטים פומפוזיים הממחזרים עד לזרא את הקו המפלגתי ותמיד אותה רשימת אפרטצ'יקים חסרי מוח. חבורת זבל עלובה.
כתוב תגובה ל- מושיקו
10
הדיו כבר נגמר מרוב חתימות
  מבשרת   28/07/18 21:38
זו אותה קבוצה שכמו רפלקס חתומה על כל נושא הקשור לשמאל, יש כאלה הקוראים לזה חתימה להשכיר
כתוב תגובה ל- מבשרת
11
הם לא ינוחו ולא ישקוטו
  פנחס   28/07/18 21:47
עד שבשלב ראשון נהיה מדינת כל אזרחיה ובשלב שני כולנו נתבולל.
כתוב תגובה ל- פנחס
12
החוק המוצלח ביותר
  דן ה   28/07/18 21:48
החגיגה בישראל נגמרה! חוק הלאום עבר בהצלחה והחליש בצורה מדהימה את השמאל, את הערבים, את מגישי העתירות ואת כל שונאי ישראל. חוק הלאום הצליח להוציא לא מעט אנשים מדעתם ולא בגלל שהוא חוק לא מוצלח, ההיפך, החוק פשוט מושלם. את האמת ישר לפנים הצליח חוק שכבר מזמן היה צריך לעבור. הוא מטרפד אותם ומעגן את המדינה והיהדות בצורה הכי מושלמת שיש. יסודותיו של החוק עיגנו את המדינה בצורה הכי מושלמת שיש. החוק לא פוגע אפילו במילימטר בעדה הדרוזית, הוא אפילו שומר עליה. הרשימה המשותפת יוצאת מגדרה בגללו. השמאל בישראל יודע שהחוק מצויין אך הוא מנסה נואשות לפגוע בו משום שזה מחליש את מה שנשאר ממנו. השמאל ביחד עם הרשימה המשותפת התגייסו בכדי "לחמם" את הדרוזים נגדו. לדרוזים אין שום פגיעה והם יודעים זאת. רבים מהדרוזים כלל לא מסכימים עם ההפגנות והם תומכים תמיכה מלאה בחוק הלאום. מישהו רוצה לקלקל את הברית המושלמת בין היהודים לבין הדרוזים אך הוא לא יצליח. הברית חזקה מידי ולא ניתנת לשום ערעור. אם כך מדוע לדעתכם השמאל יוצא מכליו? הסיבה פשוטה. החוק משפיע לרעה על כוחם, הוא מחזק בצורה משמעותית את הימין. החוק מגדיר מחדש את בית המשפט בישראל, את בג"ץ ואת החוקים במדינה. מהיום, כל עתירה שתוגש, תיבחן אחרת ובהתאם לחוק הלאום. זאת לא כולם יודעים ורבים בכלל לא קראו אתו, הם יוצאים בהצהרות מבלי להבין את משמעותו. ממשלת הימין החזקה, עשתה שינוי משמעותי בהגדרה של חוק הלאום אך למורת רוחם של מתנגדיו, החוק נחל הצלחה מסחררת. "לא לעולם חוסן". זאת ההגדרה הטובה ביותר עבור החוק הזה, משום שהוא בפעם הראשונה מאז קום המדינה מתח קווים מדוייקים המבהירים לכולם שראשית וקודם כל, מדינת ישראל היא מדינת היהודים. השפעה של המדינה היא עברית, דגל ישראל הוא שני פסים תכולים עם מגן דוד באמצע, סמל המדינה הוא מנורה עם 7 קנים. הגדרה זו מוציאה את כל שונאי של העם היהודי מכליהם. בעוד שבוע כולם ימשיכו הלאה והחוק ישכח אך הוא יהיה קיים לנצח נצחים על אפם ועל חמתם של כל מתנגדיו.
כתוב תגובה ל- דן ה
מדויק
  באום   28/07/18 22:44
כתוב תגובה ל- באום
השופטת מרים בן פורת
  נטע אורי   29/07/18 10:45
1. השופטת מרים בן פורת, שהייתה שופטת עם "ביצים", בהיותה מבקרת ואחת מהשופטים/מבקרי המדינה המוערכים ביותר, הציעה לשנות את ההימנון כיוון שלא משקף את כול אזרחי ישראל.היא לא נחשבה שמאלנית. 2. ללא ספק שהחוק הפשוט הזה בא למנוע השתלטות "המיעוט הנאור(בעני עצמם)" על רוב הבבונים(שאני נמנה עליהם) מצביעי הימין. בעצם "המיעוט הנאור" שאנו רואים בספרות, באקדמיה, בתקשורת ועוד מנסה לסלף את ערכי הדמוקרטיה ולמשוך אותם לכיוון אוליגרכיה. 3. בדמוקרטיה הערך הראשון והחשוב ביותר הוא שלטון הרוב. באוליגרכיה הערך הראשון הוא שלטון המיעוט ("הנאור").
כתוב תגובה ל- נטע אורי
13
העדר אמר את דברו
  דב ג.   28/07/18 21:56
כתוב תגובה ל- דב ג.
14
חסלואותן
  אבו חסלא   28/07/18 22:07
לא יעזור עוד 200 חתימות של שמאלנים אלה אנשים שעושים רוח בלבד אלה הרעל האמתי. הקנאות לאדם יחיד בדורו מעבירה את הבהמות מהשמאל מדעתם. בצער אומר פעם היותי בשורות השמאל נפקחו עיני . שמאל זו מחלה.
כתוב תגובה ל- אבו חסלא
15
אנשים חסרי מוח.תרשמו לפניכם:
  פסיכולוג בכיר   28/07/18 22:13
ממשלה מחליפים בקלפי. לא בהפגנות של שכירי חרב, ממוני-מוסר-מטעם-עצמם, ושאר ערב-רב שקוראים לעצמם אנשי-רוח.
כתוב תגובה ל- פסיכולוג בכיר
16
"אנשי רוח"?!
  שאול א.   28/07/18 22:47
אתם אנשי שמאל קיצוני. לעובדה שבמקרה יש לכם כישרון לכתוב סיפור או שיר, אינה הופכת אתכם לאנשי רוח. אינכם מייצגים מוסר, לא ערכים ולא כלום. רק פוליטיקה קטנה של אנשי שוליים בלתי רלוונטיים.
כתוב תגובה ל- שאול א.
17
אנשי רוח ר-ע-ה!
  מפוכח   29/07/18 00:49
הכול פוליטי אלה שתמכו באוסלו גם שהרחובות היו מלאים בדם קורבנות ה"שלום" והיללו את רב המרצחים עראפת ימח שמו מונעים מתוך אג'נדה שמאל קיצוני ואנטי ציוני שום רוח טובה אין מהם אלא רק רוח ר-עה!
כתוב תגובה ל- מפוכח
18
עוכרי מדינה
  לא לפייסבוק   29/07/18 01:02
חלק גדול מהחותמים הנם "אנשי רוח" כלומר נופחים דברי הבל אילו באמת היו רוצים את טובת המדינה אזאי היו פונים ל"חבריהם" בצד הפלסטיני ודורשים מהם להגיע לשולחן הדיונים. אבל כאשר לא נשמע מ"אנשי הרוח" הללו דבר כאשר ישנה חבלה מכוונת בטבע תחת הרעיון של מלחמה בצה"ל אין להתייחס לדבריהם. ואם להתייחס אזי כנפיחות בלבד. אנשים אשר ביום תשעה באב קופצים כדי להפגין על דבר שנוי במחלוקת אינם ראויים להקשבה. ניתן היה לעשות זאת ביום אחר. פחות טעון. אנשים אשר ביום הזיכרון לחלי צה"ל מעדיפים לציין יום זה עם משפחות מחבלים אינם ראויים להימנות על קהל ישראל. כמובן שמיד יקומו נשמות טובות ויגידו נסיון לסתימת פיות ועוד מחמאות שכאלה. אך מבחינתי אלו יהיו נפיחות של אנשים חסרי איכות. "אנשי רוח" כבר אמרתי?
כתוב תגובה ל- לא לפייסבוק
19
להתראות בחוק הבא
  א.כ   29/07/18 01:04
אנו אזרחי המדינה היהודית הגאים בכנסת ישראל על כל 120 חברי הכנסת מודיעים לרשימת אנשי הרוח והספר המתבישים בתרבות היהודית ובכנסת ישראל, שכנסת ישראל מתעתדת במושב הבא להעביר את חוק ההתגברות הרחב ולהשלים את כינון מדינת היהודים לפי חזון מייסדי הציונות מדינה יהודית עם זכויות אזרחיות לכל נתינה היהודים והלא יהודים .
כתוב תגובה ל- א.כ
20
רוח ונישאים ושלטון אין
  אורי........   29/07/18 01:11
כתוב תגובה ל- אורי........
21
כשהעורבים צורחים. הזרזירים בצר
  אוליבר וונדל   29/07/18 02:06
אם הצרחות הם של העורבים....סימן שהזרזירים בצרות תודה שהרגעתם אותנו
כתוב תגובה ל- אוליבר וונדל
22
הסמול מפחדים
  דן ה   29/07/18 04:35
השליטה הלא חוקית של הSמול עומדת להסתיים בקרוב
כתוב תגובה ל- דן ה
23
מדינה של סבתא שלכם
  המדינה של היהודים   29/07/18 06:10
באו "בורים" וגנבו לכם את המדינה. די תבינו שהפסקנו לספור אתכם.
כתוב תגובה ל- המדינה של היהודים
תגובתך צודקת
  נער הייתי וזוכר   29/07/18 08:46
היה זה בבחירות 1959, לכנסת הרביעית, ואני משרת בצה"ל. לא היה צורך לבקש את רשותי ונשלחתי להיות חבר ועדת קלפי. הקלפי שלי הייתה ביחידת מיעוטים אולי דרוזים גדוד 300, באיזור ירוחם. והנה נכנסת קבוצת חיילים בני מיעוטים (אז לא הייתה אפליה, לא הייתה הדתה אז היה "שוויון", ועוד סופרלטיבים שהחמוצים המתוסכלים מתבטאים בהם היום) בראשם קצין בדרגת סרן. הקצין נכנס ראשון לקלפי עם מעטפות כפולות, יוצא בממנה כאשר הוא מראה לכל החיילים את הפתק ואומר "זה מה שצריך לשים". הייתי נדהם אבל אז לא היה הלכוד לא היה נתניהו, לא אלו שמבקשים לעשות "הדתה", לא אלו שמתנגדים לשוויון הלהטבי"ם, לכן גם אני ועוד חייל בשירות לא לא יכולתי להזעיק, לא חיות ולא שפירא, לא אלשיך ולא מנדלבליט. ומה היה עם הקצין הוא שב אחר כך לקלפי ואמר "שהוא היה חייב לעשות זה" הבנתם
כתוב תגובה ל- נער הייתי וזוכר
24
אצ"ג בתגובה:"ובמהגריי מרוסיא ו
  קורןנאוה טבריה   29/07/18 08:13
אצ"ג בתגובה:"ובמהגריי מרוסיא ופולין ישנם סופרים צדיקים. שאננים בעמם. לא אחטא בשפתי אם אומר בשירי: השטן בעצמו השתין בדמם". ('רקב לבית ישראל') במילים אחרות אומרים לנו חבורת עוז ש'הציבור מטומטם' שצריך 'להחליף את העם' - שאנחנו 'עיוורים' שלא רואים במו עינינו שהמדינה שלנו תחת נתניהו - מעולם לא הייתה עוצמתית ושופעת ובטוחה כל כך - חרף האירועים הפוקדים אותנו כתוצאה מפשע אוסלו! תתבייש לך עמוס עוז, אתה יכול להשפיע רק על כפויי טובה ושונאי ימין ובנימין ולשכנע את המהרסים והמחריבים המתפרנסים מעלילות אנטישמיות סלקטיבית ו'אכיבוש'. עמוס עוז וחבריו סיבה נוספת שמצדיקה את חוק הלאום!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
25
אתם פוגעים במדינה ולא נתניהו
  כוכי   29/07/18 08:27
כתוב תגובה ל- כוכי
26
אליטה מתנשאת מול כל השאר
  יוא"ב   29/07/18 09:14
כלי התקשורת יוצאים בכותרות על "אנשי רוח" ולא ברור למה דעתו של סופר או תסריטאי חשובה או צריכה להיות מועדפת על דעתו של רופא, פקיד, מסגר או חייט למשל? אבל כמובן שלכותבי הכותרות יש אג'נדה מסוימת והם למעשה עולבים בשאר הציבור שדעתם כאילו נחותה מאותם "אנשי-רוח".
כתוב תגובה ל- יוא"ב
27
בעד מה אתם?
  מה השטות הזו?   29/07/18 09:48
האם "אנשי הרוח" הם בעד מדינת לאום לעם היהודי האם "אנשי הרוח" רוצים לתת לדרוזים מדינת לאום האם "אנשי הרוח" מוכנים לדבר ערכית על סבלותיה של האם הפונדקאית שנאלצת לשאת ילדים של אחרים מסיבות כלכליות. האם משהו שם לב שחוק הפונדקאות ,שהגיש ליצמן ( "הדתי החשוך" ), היטיב בפועל את מצבם של רבים שנזקקו לשרותי פונדקאות האם משהו שם לב שהיחיד שהגיש חוק נוסף בנושא הוא הלכודניק "החשוך" ח"כ אוחנה מה עשו "אנשי הרוח" חוץ מלהתנגד לשלטון.הם נגד הצבא נגד הלאום נגד הדת . עצומות בעתון הארץ במימון הקרן החדשה /סורוס לא מקדמים דבר רק זורעים פרוד ושנאה
כתוב תגובה ל- מה השטות הזו?
28
זה תמיד אותם שמאלנים.
  משה ג.   29/07/18 10:24
תומכי אוסלו והפלשתינים חברו נגד החוק, סימן שהוא טוב.
כתוב תגובה ל- משה ג.
29
נתניהו פגע קשות במדינה שלנו
  קאטו הזקן   29/07/18 11:23
כבר בכותרת מופיע השקר. אנשי הרוח האלה הם שמאלנים נקלים ויהודונים מתועבים שכל מה שהוא פטריוטי פרו יהודי ופרו ציוני בזוי בעיניהם. ישראל על פי כל המדדים היא בין המדינות החזקות והתקדמות בעולפ ולידיעתכם לראש הממשלה מר בנימין נתניהו יש תרומה נכבדה לכך. שילכו כל המנוולים שחתמו על העצומה המתועבת הזאת לכל השדים והרוחות.
כתוב תגובה ל- קאטו הזקן
30
כלומר לדעתם זו לא מדינה יהודית
  אוליבר וונדל   31/07/18 12:10
חשוב שנדע שכל העדר שחתם שם ,עשה זאת בלקחו לעצמו כתב של אנשים "חושבים" כלומר אם לדעתם זו לא המדינה של הלאום היהודי.... אם הציונות איננה משמעותית עבורם, כדאי לזכור שזו דעתם. אי אפשר לתקן צל של עץ עקום.
כתוב תגובה ל- אוליבר וונדל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il