s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מנדלבליט מתנגד נחרצות לפסקת ההתגברות בחוק המסתננים
מאת: איתמר לוין  |  25/10/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לא
  מובן   25/10/18 21:44
עמדתם של בעלי התפקיד, המסרבים לקיים את זכויותיהם של נפגעי עבירה, מסרבים לנקות את חולי תרבות השקר מפרקליטות המדינה, מסרבים לחקור את מעורבותה הפלילית של פרקליטת מחוז לשעבר, דורשים מבית המשפט שלא להתערב בהחלטותיהם. האם הם אלו החרדים לזכויות אדם?
כתוב תגובה ל- מובן
2
שיבדוק במילון מה זה יועץ
  השתן נוזל מהאוזני   25/10/18 22:26
כתוב תגובה ל- השתן נוזל מהאוזני
3
שלטון הפקידים ושופטי בג"ץ!
  מפוכח   25/10/18 22:42
פקידים משפטנים ושופטי בג"ץ מרימים יד על הדמוקרטיה ומנסים להשליט דיקטטורה שיפוטית ופקידותית הפועל נ-ג-ד הריבון קרי נגד רצון אזרחי ישראל! זו סכנה אמיתית לפוטש אנטי דמוקרטי שיש לבלום ע"י פסקת ההתגברות ובחירת יועצים משפטיים כמשרת אמון ובהקדם האפשרי!
כתוב תגובה ל- מפוכח
לא פסקאת התגברות כי אם...
  שםלי   26/10/18 03:45
לא פסקאת התגברות כי אם חוק יסוד החקיקה. לבית המשפט אין שום זכות להתערב בחקיקת הריבן - הכנסת נציגת העם.
כתוב תגובה ל- שםלי
4
עוד ליצן חצר עם ערכים מהשמאל
  ירדן חלמיש   25/10/18 23:22
כתוב תגובה ל- ירדן חלמיש
5
די להתבטלות בפני הגויים
  alice   26/10/18 00:29
נראה שמורך הלב היהודוני מפני הפריץ, ותכונת ״מה יגידו?״ עדיין שולטות בקרב רבים מהשופטים וכן בעלי השררה. שיפתחו את הטלוויזיה הזרה, ויראו כיצד נוהגים באמריקה הנאורה כלפי המסתננים הבלתי חוקיים. נכון שאנחנו לא אמריקה, אבל מי יכול לצוות עלינו להיגרר לכיוון השמדה-עצמית תוך אישור הכנסת כל ענייי העולם לגן העדן הישראלי, שבכך עלול להפוך חיש קל לגהינום ליהודים? האם האיחוד האירופאי מאיים על קיומינו? גם בריטניה כבר נמאס לה מהשתלטות האיחוד כשהפרמנט האירופי קובע את החלטותיו ואת מדיניותו על כל ארצות אירופה החברות בו. זו סיבת הברייקזיט. כך גם לנו הזכות לשמור על קיומינו ולהבטיח את חיינו כאן. אף אחד לא יכול ולא ניתן לו לגרום להשמדה עצמית שלנו. והגיע הזמן להיות בעלי עמוד שידרה: להרוס את בתי המחבלים במידית; לשנות את השתלטות החונטה של השופטים בבג״צ על השלטון במדינה - כאשר הם כלל לא נבחרו על ידי העם. ומכאן - אין זו זכותם לשלוט, אלא רק ליעץ לממשלה.והגיע הזמן לבטל את מוסד הנשיאות חסר התועלת. כמו באמריקה ובבריטניה.
כתוב תגובה ל- alice
אני איתך האיש הזה מסוכן לישראל
  איציק.   26/10/18 05:18
גיס חמישי
כתוב תגובה ל- איציק.
מזדהה עם דברי אליס הנבונים
  הזדהות   26/10/18 06:11
והמדוייקים. האישים, כדוגמת מנדלבליט, נעשו מאוסים מאד בציבור, בשל השפיפות והרכנת הראש שלהם. הם מזמן שכחו את צדקת הדרך, שהיו לאנשי העבודה כבן-גוריון, גולדה ואשכול.
כתוב תגובה ל- הזדהות
6
לשם מה יועץ?
  רפרף   26/10/18 03:36
יועץ בכל תחום מתמנה כדי שייעץ ובשום אופן לא כדי שיכפה שאם לא כן אין הוא יועץ. עליו לדעת ליעץ כדי שהמיועץ יוכל בצורה הטובה ביותר לקדם את מטרותיו. היועץ אמור להיות איש אמונו של המיועץ, פרושו שעל המיועץ לבחור בו וזכותו גם לפטרו. כך מאז ומתמיד בכל העולם.

במצב הקיים היועץ מייצג את דעת השופטים השמאלנים שדעותיהם ופסיקותיהם הם נגד אינטרס הציבור היהודי ונגד הציונות - למרות שנשבעו בעת מינויים לציונות. לעומתם המדינאים הם נבחרי העם וחוזרים להבחר לכל המאוחר כל ארבע שנים. לכן הם צריכים להוכיח את עצמם בפעולותיהם שהם מקדמים את רצון הציבור.

טוענים בשמאל שאסור שהיועץ יהיה "קונסילור" כלומר עורך דין מחפה על פושעים. ומה לגבי הפשעים שלהם?? של הפרקליטות ושל השופטים?? אין מעליהם יועצים משפטיים שיבחנו את חוקיות פעולותיהם. בפרקליטות וגם בבית המשפט ישנם פושעים. שופטים מזלזים בחוק. צריך שיהיה מעליהם יועץ משפטי.

מי שדומה להיטלר הוא אהרון ברק ומשפטנים עובדי מדינה אשר מבטלים את הכנסת ואת הממשלה כפי שעשה היטלר. כמו היטלר ושאר הנאציונל סוציאליסטים כך גם השמאלנים בעזרת המשפטנים היועץ הפרקליטות ובית המשפט מבטלים את הדרג הנבחר ומחליטים במקומו. לזה הם קוראים דאגה לאינטרס הציבורי כלומר הם יודעים טוב יותר מהדרג הנבחר על פי תפישה אידאולוגית מהו האינטרס הציבורי. בפועל נגד המדינה היהודית ונגד הציונות.

תחילה התפקיד המוצהר של היועץ המשפטי היה לבדוק התאמה לחוקים לאחר מכן החליט היועץ שחוקים ופועולות צריכים "לעבור את מבחן בג"ץ" – לומר להתאים להשקפותיהם ורצונותיהם של השופטים. בין לבין השופט אגרנט בועדה שהוקמה על ידי בן גוריון קבע זהות שבין משרת התובע הכללי ליועץ המשפטי, כי ריכוזיות זו הינה ראויה… ועל היועץ המשפטי להיות בעמדת כח חזקה יותר מהממשלה, כדי שלאליטות השלטוניות לא תוכלנה להשתמש במערכת התביעה וגם היעוץ… למטרות אינטרסנטיות.‏‏ המטרה למנוע מהשלטון הנבחר מימוש אינטרסים אנוכיים וזו פגיעה בדמוקרטיה כי לשיטת אגרנט ענינו של השלטון הנבחר אינו קידום מדיניות לטובת המדינה. לעומת זאת המערכת המשפטית לעולם נקיה מאלו, ורק בית המשפט מציל את הדמוקרטיה… יחד עם זאת אגרנט השאיר פתח לשר המשפטים בזכות הוטו במידה והדעות והוא אף יכול ליטול את סמכויות היועץ.

לאחר מכן אהרון ברק קבע נדבך נוסף החליט שדעת היועץ מחייבת את הממשלה, על היועץ המשפטי לממשלה לייצג את ראש הממשלה על פי התפישה המשפטית שלו עצמו. לשיטת אהרון ברק, היועץ הוא הפרשן המוסמך של הדין כלפי הרשות המבצעת דעתו היא הקובעת תמיד והיא על כן עמדתה הרשמית של הממשלה והרשות המבצעת כולה. בכך קבע כי היועץ המשפטי לממשלה איננו היועץ המשפטי של הממשלה… אלא הפוסק המחייב עבורה בענייני משפט. היועץ הינו כפוף לפיקוח בית המשפט העליון בלבד. מעתה כוחו של היועץ המשפטי נעשה חסר גבולות. לממשלה אסור לפטר את היועץ המשפטי וגם אסור לה לבחור אותו אלא יבחר על ידי ועדה בשליטת השופטים.

כך גם בעזרת היועץ בית המשפט שולט בכל גם בתביעה. את דאגת בית המשפט לאינטרס הציבורי אנו רואים בכל מיני פסיקות מרעות עם פרטים ועם הציבור כגון הרס בתי מתנחלים התנגדות להרס בתי מחבלים התנגדות להרחקת מסתננים ועוד.

אלא שהיועצים המשפטיים כבר התרגלו לעמדות כוח ואביחי מנדנבליט מתנגד בכל תוקף בטענה שפיצול התפקידים יפגע בעצמאות היועץ. היועץ אסור שיהיה בעל תפקיד מאין שיפוטי הוא אמרו להיות רק יועץ לכן הטענה של פגיעה בעצמאותו אינה לעניין כלל.
כתוב תגובה ל- רפרף
7
ומה איתנו תושבי השכונות
  איציק שכונת התקוה   26/10/18 05:12
גיס חמישי פושע אתה בושה לעם ישראל תוריד את הכיפה מהראש שלך מאות תושבי דרום תל אביב ותושבי פתח תקוה סובלים יום יום שעה שעה איפה הדאגה שלך לזכיות שלנו אנחנו מכבדים ביתי כנסת ולא באים להטריד אותך אבל אני מקוה שתושבי פתח תקוה יעשו את העבודה תפחד מבורא עולם אתה פוגע בעם ישראל עים אתה כזה צדיק וישר תבוק מה קורה בקרן לחסוים שאתה וחברים שלך משתלטים אל רכוש וכסף של אנשים מסכנים
כתוב תגובה ל- איציק שכונת התקוה
מה אתה דואג
  האדמו"ר שנאת שלום   26/10/18 11:19
הוא נתן הוראה לממשלה להעביר את המסתננים לרעננה, מני נפתלי ואלדד יניב יראו להם את הדרך להגיע לשם. אתם לא מבינים הוא לא דואג למסתננים, הוא דואג להגיע לבית המשפט העליון ולשם כך יורקים גם לבור ששתו ממנו מים.
כתוב תגובה ל- האדמו"ר שנאת שלום
8
יד נעלמת בוחשת ותופרת
  יעקב יעקב   26/10/18 06:19
זה היועץ??הוא מעדיף-- מה יגידו הגויים -על פי טובת המדינה וביטחונה-???-- העיניים מתפוצצות מצחוק והלב מר ובוכה --איך נפלנו ביד זה --אם היה יועץ כזה לבריטים במלחמת העולם השנייה הבריטים היו מפסידים את המלחמה --והנאצים היו כובשים את אנגליה בסערה--מזל שאין להם יועץ כזה--
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
9
מתאכזר ליהודים ומתחשב באנסים
  יהודי אמיתי   26/10/18 14:00
מנדלבליט אתה תחקק לדראון עולם בהסטוריה היהודית!!
כתוב תגובה ל- יהודי אמיתי
10
זה לא מנדלבליט זה ביבי !
  חשדנית   26/10/18 14:14
ביבי עומד מאחורי ההחלטה של מנדלבליט להתנגד לפסקת ההתגברות בנושא המסתננים הסודנים. הסיבה היא כזאת - ביבי הוא גלובליסט ופועל בהתאם למדיניות של האיחוד האירופי ושל הגלובליסטים שהמטרה שלהם לבטל את הלאומיות בכל המדינות המערביות והם עושים זאת באמצעות ערבוב בין אוכלוסיות בכל המדינות האלה, כך שהאוכלוסיה המקורית כבר לא תהיה רוב בעוד דור או שניים ואפשר יהיה לבטל את הלאומיות. המדיניות הזאת גרמה לביבי להביא לארץ מאות אלפי סודנים ואתיופים מאפריקה! במשמרת של ביבי הגיעו לארץ ונשארו כאן למרות כל הניסיונות להוציא אותם מהארץ. לאחרונה, ביבי אפילו נתן לחלק מהם אזרחות. ולא מדובר רק בסודנים - במשמרת של ביבי הגיעו לכאן מאות אלפי לא יהודים - עובדים זרים (בהתחלה מהפיליפינים והיום כבר מכל מדינות העולם השלישי) שנשארים כאן גם דור שלישי ואין אף אחד שיוציא אותם מכאן גם אם האשרה שלהם לא בתוקף. ביבי גם ביטל את כל המחסומים ביו"ש ובכך הביא לכאן עוד מאות אלפי פלסטינים ערבים שנשארו כאן והשתקעו מבלי שאף אחד מתערב. ביבי גם אישר מדיניות של פוליגמיה אצל הערבים והבדווים ואת התוצאות רואים היטב בביטוח הלאומי, שיפשוט רגל ב-2037 לפי הפירסומים של משרד הרווחה...ביבי הורס את מדינת היהודים והופך אותה למדינת כל אזרחיה. כי ביבי הוא סמול בתחפושת ימין. ומי לא מתעורר ?
כתוב תגובה ל- חשדנית
טראמפ הוא אנטי-גלובליסט מושבע
  אל: חשדנית   27/10/18 17:56
האם החברות ביניהם מזוייפת?
כתוב תגובה ל- אל: חשדנית
ביבי פעל נגד העברת השגרירות
  חשדנית   27/10/18 19:44
לירושלים וניסה לשכנע את טראמפ שלא כדאי להעביר אותה זה כבר פורסם בזמנו, אבל טראמפ צפצף על נתניהו והעביר את השגרירות שלו לירושלים...טראמפ הוא ימין אמיתי ואנטי גלובליסט, ביבי זה זיוף! ביבי זה שמאל בתחפושת ימין, וכן, הוא גלובליסט. עובדה, ביבי מבצע את מדיניות השמאל הגלובליסטי בישראל - הקפאת בנייה ביו"ש אפילו בעידן טראמפ, הריסת בתים של יהודים ביו"ש בו-בזמן שמבטל את הריסת חאן אל-אחמר אפילו שבג"צ נתן לו אישור, ביבי הכניס את המסתננים לארץ (שהוסעו על חשבוננו באוטובוסים לתל אביב) ומשאיר אותם בארץ בתירוצים כמו בג"צ, ביבי הכניס לכאן מדיניות של כלכלת חוב ומסכנת את כל האזרחים שלקחו הלוואות, אשראי, משכנתאות בעידוד הממשלה בריבית אפס וכשתעלה הריבית לא יהיה להם מאיפה לשלם, ביבי גונב את הגז של מדינת ישראל לטובת אירופה ולא משאיר את הגז לרווחת אזרחי המדינה-אנחנו משלמים יותר! על החשמל בגלל עלויות השמירה על מתקני הגז והתשתיות שצריך להקים. בקיצור - ביבי אסון למדינת היהודים. ביבי מאפשר לחמאס לטווח חופשי את המדינה ולא מגיב בכלל, הטילים של חיל האוויר נועדו רק לעשות רושם שכאילו מגיבים. עובדה, מכל ההתקפות של חיל האוויר ב-7 החודשים האחרונים אין בכלל הרוגים לחמאס. רק עוצמה לישראל! תחזיר את השפיות למדינת היהודים!
כתוב תגובה ל- חשדנית
11
מנדנבליט
  רומס   26/10/18 14:15
מנדנבליט טוען לזכות עמידה בתביעות לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבניה. בתגובותיו הוא רומס זכות יסוד - זכות הקניין של חקלאים בעלי קרקע פרטית במחוז מרכז אותה הפקיעה המדינה דפאקטו ללא מתן פיצוים לבעליה. כיצד עמדה בלתי ראויה זו מתישבת עם טענתו של הצדיק לזכויות הפרט?
כתוב תגובה ל- רומס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il