s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו דורש עימות עם העדים
מאת: איתמר לוין, איציק וולף  |  07/01/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צודק ב100 אחוז
  אזרח מודאג..   7/01/19 20:34
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג..
מודאג
  אלי ע   8/01/19 01:09
כל עם ישראל מודאגhttps://haaretz.co.il
כתוב תגובה ל- אלי ע
2
ריאלטי חדש בארץ -עימות טלויזיה
  נאשם מול עדים   7/01/19 20:46
כתוב תגובה ל- נאשם מול עדים
תגובההשיש בה אדים ומטשטשת
  לנאשם ללא עדים   8/01/19 05:35
התגובה שלך היתה צריכה להרשם בשם אדים ולא עדים, משום שאדים מטשטשים את האמת. ולעניין נתניהו דיבר בצורה המזוקקת ביותר על מאמצי האליטה השיפוטית להעמידו לדין משום שהוא אינו מייצג את דעותיהם ובעיקר אינו מוכן ליסוג לשטחי 67 משום שהוא דואג לבטחון ישראל. הוא היה חייב להוסיף כי העובדה שהוא אינו מוכן לייתר את חוק הלאום ובעיקר לא להוסיף שיינויים שישנו את החוק גם זה בעוכריו מצד האליטה השיפוטית הישנה. מי ששמע את מצא מדבר היום מבין היטב כי מערכת החוק והמשפט בהסטריה משום שאינם מסוגלים להביא את האמת כנגד נתניהו משום שהיא מבוססת על עדני עדי שקר וכזב, ולא אדי שקר. לדעתי האמת.של נתניהו תצליח ובגדול.
כתוב תגובה ל- לנאשם ללא עדים
3
ריאלטי חדש בארץ -עימות טלויזיה
  נאשם מול עדים   7/01/19 20:46
כתוב תגובה ל- נאשם מול עדים
4
דרמה לא היתה פה
  באום   7/01/19 20:55
אבל על מה תסוב מערכת הבחירות כבר די ברור.ראיתי את השידור בערוץ ”כאן”,אחר כך היה דיון קצר וכל המשתתפים היו אוכלים את נתניהו חי אם זה רק היה חוקי(מוטי גילת,בחיאת).לא יכלו להביא לפחות אחד שמסכים עם טענות נתניהו?לא,משחק מכור זה משחק מכור ואל תקלקל את המופע.הציונות שלב א’התחילה עם משפט דרייפוס.הרצל הבין כמה דברים אחרי המשפט הזה והתחיל להזיז דברים.האם משפט דרייפוס המודרני יתחיל את ציונות שלב ב’? כלומר,העמקת ההאחזות בכל הארץ ורוח אחרת שתבוא ותחליף את הרפיון שבא אחרי ציונות שלב א’?יתכן מאד, נחנו מספיק וכנראה שצריך קטליזטור כדי להניע אותנו שוב.מי שרוצה לאכול את נתניהו חי לא מבין שהוא פועל בכיוון ההפוך לכיוון שאליו הוא מתכוון.הוא יבין.
כתוב תגובה ל- באום
יד נעלמת בוחשת ותופרת
  יעקב יעקב   8/01/19 05:59
צודק - דרמה לא הייתה כאן אבל צריבה בליבותיהם של אלפים ודמעה אחת כן היתה-
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
5
טיעוני הגנה בנוסח נתניהו
  שלמה המגיב   7/01/19 20:58
ממתי עימות של חשודים עם עדי התביעה נגדם , הינו כלל בחקירות פליליות ? , מה זה השטויות הללו ? , האם אילו יהיו טיעוני ההגנה של נתניהו בעצת עורכי דינו ? , , עימות כזה ( בין חשוד ועד ) תוך כדי חקירה הינו די נדיר , באשר ב 99.9 אחוז ממילא הצדדים שטוענים דבר והיפוכו , מן הסתם , לא משנים גירסתם בעקבות העימות והוא לא תורם דבר להוכחת ביצוע העבירה ע"י החשוד , או לחילופין , חפותו של החשוד. אם זה הדוגמא "לאי צדק" , לטעמו של נתניהו , שנוקטים נגדו רשויות האכיפה ( חוקרי משטרה , פרקליטים מלווים , יועמ"ש ), ועל טיעון הגנה כזה הוא "בונה" את טכניקת הוכחת חפותו , אז אם הייתי מתומכיו , הייתי מודאג מאד מסיום ההליך , והמבין יבין. וואלה , כעת אני גם מעריך שגם בשימוע , יציג טיעוני הגנה \הפרכה מטופשים ולא משכנעים מסוג זה , ונראה לי שאין סיכוי שהוא יצליח למנוע הגשת כתב אישום נגדו לאחר השימוע , וגם נראה לי כי עורכי דינו , שכך "מכוונים" אותו , הם לא "משהו" , והמבין יבין , אוי היכן דוקטור ויינרוט ז"ל שכעת היה מונע את כל הפאדיחה הזאת , אם היה חי וממשיך להגן על נתניהו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועל "צדק בחקירה" בנוסח ביבי
  שלמה המגיב   7/01/19 22:14
נתניהו היה החשוד העיקרי בכל התיקים שנחקרו והוא לא נעצר בגינם , למרות ששותפיו לעבירה ( כולל עדי המדינה עצמם) היו עצורים ! , נו, והוא עוד מלין על חוסר "צדק" בחקירתו . , הרי חוקרי המשטרה היו חוקרים אותו בביתו , כאשר עורכי דינו מכינים אותו לפני כן , תוך כדי סיטואציה שהינם מתודעים מראש לחלק מהעדויות נגדו , אז ניתן לומר שהוא הופלה לטובה בחקירתו ולא קופח בכלל. כמו כן , לא היה ניתן לבצע נגדו האזנות ותרגלי חקירה , שעושים החוקרים כנגד עצורים חשודים , ולא ניתן "להפיק" ראיות ממכשירי הטלפונים הסלולארים שלו- ראש ממשלה !!) , אז עוד לו יש טענות על חקירה לא הגונה מנהלים נגדו ? , היכן שמעתם על חשודים שנעצרים לחקירה ועוד מאריכים מעצרם ע"י שופט , ואילו החשוד העיקרי לא נעצר , לא מבודד מעדים ומחומר מפליל והינו "צמוד" לעורכי דין בכל דקה מדקות החקירה ?. אתם מבינים איך חשוד עיקרי בעבירות פליליות לא נעצר בכלל לעומת מעצר של שותפים שוליים ומתווכים לעבירה שנחקרת ,ועוד יש לו טענות על חקירה לא הגונה נגדו ???. נו , ואם כל (!) עדי המדינה שקרנים ( לטעמו של ביבי ) והם העלילו עליו , אז בעימות בינו ובינם , היה מצליח "החוקר הדגול" נתניהו , לחשוף זאת , מה שלא הצליחו לעשות חוקרים מנוסים , שנתנו כביכול לעדי מדינה "לעבוד" עליהם !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
6
זה מה שנקרא שפיכה מוקדמת
  אלטע קאקער   7/01/19 21:14
אם המטרה הייתה להשפיע על הבוחרים של הליכוד הוא היה צריך לחכות לתאריך קרוב יותר לבחירות כי ההתבכיינות הזו מאבדת מההשפעה שלה ככל שהזמן עובר ועוד ראיות יצאו החוצה ויטביעו את הנהי. אם המטרה היא לעכב את את מנדלבליט התאריך הנכון לפרסם הודעה שכזו היא קרוב יותר לפברואר בכדי ליצור עוד עבודה לצוות של היועמ״ש ולא לאפשר הודעה על כתב אישום בכפוף להמלצות בטווח של עד חודש לפני הבחירות. יוצא שהפניקה גרמה לשפיכה מוקדמת, לא שזה ישנה משהו. ולתשומת לבך עו״ד יוסי דר: תראה לנו בבקשה עוד חשוד בפלילים שיכול לכנס מסיבת עיתנאים בכדי לתקוף את מי שחוקרים אותו. כאמור, הבעיה היא עם הזכויות הלא טבעיות של נתניהו כי את הטבעיות הוא מקבל יותר מכל חשוד בפלילים אחר.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
אפרופו שפיכה מוקדמת
  באום   7/01/19 22:23
זה נראה שזה דווקא אצל המערכת המשפטית שרוצה פתאום לגמור מהר ולרוץ לספר לחבר’ה(אברמוביץ’ ושות.).בדרך כלל זה לוקח למערכת המשפטית יותר זמן,אז מה קרה פתאום?לחץ מוריד מהביצועים? טרדות היום יום כאשר נחשף הפרצוף האמיתי.החבר’ה (שוב אברמוביץ’) מציצים מהחלון?
כתוב תגובה ל- באום
7
בדיחת הערב
  א.ל. רמת-גן   7/01/19 21:33
התגובה המרושעת והשיקרית של משרד המשפטים : "...התהליך לא אמור להתנהל בתיקשורת..." היא יותר ממקוממת. כל חקירות נתניהו הודלפו לתיקשורת בצורה ובאופן מעוות לרעת נתניהו , ע"י המשטרה והפרקליטות.אלה לא היו סתם הדלפות, זה היה שיטפון והכל התנהל בתיקשורת.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
ולמי עוזרות "ההדלפות" ,א.ל. ?
  שלמה המגיב   7/01/19 22:36
ואם לטעמך , "כל חקירות נתניהו הודלפו לתיקשורת" , אזי ,זה רק עוזר לחשוד העיקרי ( נתניהו) , שלא נעצר ולא בודד "מההדלפות לתיקשורת" , בעת חקירתו והגיע לחקירותיו מוכן ומתואם ע"י עורכי דינו , תוך מידע על מה שהעידו אחרים , מתוך "ההדלפות לתיקשורת" ,הלא כן ?. איזה טיעון מטומטם של חשודים ( נתניהו , ביתן תומכיהם ) , להוכיח קיפוח , כאשר "ההדלפות לתיקשורת" רק מפריעים לחוקרים ומשבשים את חקירתם , ואילו לנחקרים , זה רק עשוי להואיל , הלא כן? . וכל זאת כאשר חשודים עיקרים (!) כמו נתניה וביתן , לא נעצרים , אלא שותפים זוטרים , והחשודים העיקריים "חשופים" להדלפות מהתיקשורת ויכולים להתכונן בהתאם (!) כאשר יש להם מידע על מה שחשודים אחרים שותפים כבר העידו !!!. נו , "ההדלפות לתיקשורת" , הפריעו לנתניהו ? , מה זה השטויות הללו ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
8
אומנות הונאה עצמית
  יוסי מ.   7/01/19 21:50
בעולם הדמיוני של אותו ראש משפחת הפשע, הכל מתנהל בטלויזיה ובפיסבוק. במציאות זה מתנהל בבתי משפט ושם יהיו גם יהיו עימותים עם עדי מדינה, בזמן החקירות הנגדיות של הסניגורים. **** נתניהו ממשיך לעבוד על עדר תומכיו ולספר להם שהוא צדיק וכל השאר פושעים. מעניין מפני שאתמול הוא אמר לא יהיה כלום כי אין כלום והיום התקליט הוחלף. באותו עולם דמיוני הוא ילך הביתה בראש מורם, במציאות, מעשיהו הוא שלב מרכזי לפני ירידה לארה"ב.**** האמת היא שכבר בתחילת הדברים נרגעתי. פחדתי שהוא יספר על מלחמה קרובה ועל שעת חרום ושצריך להתאחד וכו' וכו', אבל הטריק הזה עבד פעם לפני חודש, ורק נשאר לראות איזה משבר חדש הוא יזייף.**** שמעתי שהשבס מתקין מערכות שלא יאפשרו להתקשר סלולארית מבתי הסוהר. מסכן. מה הוא יעשה שם בלי פייסבוק ועדר התומכים??? בטח יכתוב ביאוגרפיה, אם רק יהיה מי שיקנה לו עט וניירות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
9
לתשומת לב יו״ר וועדת הבחירות ל
  סיירוס   7/01/19 21:58
נא לקזז את זמן השידור כתעמולת בחירות על חשבון זמן הליכוד או לתת ליו״ר האופוזיציה זמן זהה לתעמולה .הופעה פטתית עם הרבה מצמוצי עיניים ,פעם ידענו מתי אריק שרון משקר (טיק באף) .ביבי בצרות כי הוא מכניס את עצמו לכך ,לבד כמו ילד גדול .הוא טרם עיכל מה רוצים ממנו המשטרה והפרקליטות ,הודיני של הפוליטיקה הישראלית מתחיל להידמות יותר ויותר למדורו נשיא וונצואלה .אם יש עוד מנהיגים ואנשי ציבור בליכוד תתחילו לדאוג ותמצאו מנהיג מתאים .כי פשוט ביבי איבד כל שארם וטיעון הגיוני
כתוב תגובה ל- סיירוס
10
לתשומת לב יו״ר וועדת הבחירות ל
  סיירוס   7/01/19 21:58
נא לקזז את זמן השידור כתעמולת בחירות על חשבון זמן הליכוד או לתת ליו״ר האופוזיציה זמן זהה לתעמולה .הופעה פטתית עם הרבה מצמוצי עיניים ,פעם ידענו מתי אריק שרון משקר (טיק באף) .ביבי בצרות כי הוא מכניס את עצמו לכך ,לבד כמו ילד גדול .הוא טרם עיכל מה רוצים ממנו המשטרה והפרקליטות ,הודיני של הפוליטיקה הישראלית מתחיל להידמות יותר ויותר למדורו נשיא וונצואלה .אם יש עוד מנהיגים ואנשי ציבור בליכוד תתחילו לדאוג ותמצאו מנהיג מתאים .כי פשוט ביבי איבד כל שארם וטיעון הגיוני
כתוב תגובה ל- סיירוס
11
המשטרה מזמינה רק עדים נוחים
  רוני מירושלים   7/01/19 22:33
בושה למשטרה על ניהול החקירה בראשות ניצב ריטמן . מוטה פוליטית שכל הזמן חושב שנתניהו שלח נגדו חוקרים בשם הקצינה אותה תקף . בושה לפרקליטות שלא הדיחה את החוקר שמאמין שנתניהו רודף אותו
כתוב תגובה ל- רוני מירושלים
חוקרת רק "עדים נוחים" רוני?
  שלמה המגיב   8/01/19 09:54
רק מי שלא מבין את המאטריה ואין לו מושג מה המטרה של חקירה פלילית , יכול לזרוק לחלל תובנה מטופשת כזו של "המשטרה חוקרת רק עדים נוחים" , באשר כל מי ששכלו בראשו , יכול להבין , שלחוקר פלילי ולמערכת התביעה (פרקליט מלווה) , יש אינטרס ממדרגה ראשונה , לא רק לחשוף את האמת , גם באמצעות כל (!) העדים הרלונטיים לנשוא החקירה , אלא גם לדעת מראש איזה ,חולשות" יש בתיק , עדים שמחזקים את טיעוני הנאשם\חשוד , או שממש מערערים את בסיס החשד\אשמה כנגד נחקר\נאשם , לבל זה יבוא להם "בהפתעה" ע"י הסנגוריה בעת המשפט , הלא כן ? . לא להאמין איך כל טמבל , שלא מבין מהחיים שלו , מביע דעה בנושאים שאין לו בהם מושג ומטמטם כך את הקוראים. נ.ב. לכן גם הטענה המטופשת של נתניהו , ( כנראה בהכוונת עורכי דינו הטיפשים) שהחוקרים נמנעו במכוון מלגבות עדות של הרגולטור של משרד התיקשורת , כדי לא לחזק את גירסתו של נתניהו בנושא תיק בזק , הינו אידיוטי במובן הלוגי של ההגדרה והמבין יבין. וואלה , היכן עו"ד ד"ר ויינרוט ז"ל , כאשר נתניהו צריך כעת את עצתו , לבל יפול "לבורות" שמכניסים אותו עורכי הדין מייעצים לו כיום ? . אלוהים ישמור.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
12
על נגמשים לא היה לשמרון קופון.
  קורא כותב   8/01/19 02:26
די בזה שקנו צוללות מיותרות בהון עתק כי שלמרון היה שם קופון ועוד איזה קופון ביבי טוען שלא ידע... במקום לרכוש בזמן אמת נגמשים מוגנים לחיילינו שנשלחו לסג'עיה, גם כשזה לא מניב קופון לשמרון התוצאות הטרגיות הבלתי נשכחות של ההתנהלות המופקרת הזו בשיטת "רחמים לא ידע.." חייבות להסתיים עבור החמדנים המופקרים בהרבה שנים בכלא, וראוי יותר בצינוק שלו !
כתוב תגובה ל- קורא כותב
13
השופט המנוח חיים כהן: "אכיפת ח
  קורןנאוה טבריה   8/01/19 07:29
השופט המנוח חיים כהן: "אכיפת חוק בררנית זה פשע"! וזה מה שעושים לרה''מ הנרדף יותר מ-20 שנה ע"י כתבלבים אובססיביים אכולי משטמה ופוליטיקאקים מזי קנאה. זכותו וחובתו של רה''מ, הכי עילוי שהיה כאן עם קבלות, להגן על עצמו מפני תשקורת ערפדית מערכת אכיפת חוק בררנית אנטי-ימין ובנימין ויועמ''ש סחיט באמצעות שלוש קלטות נפיצות השמורות בכספת של שי ניצן שלגביו אמרה השופטת הילה גרסטל: "בפרקליטות יש משהו חולה. שי ניצן אינו ראוי לתפקיד פרקליט המדינה". ותודה לרה''מ שדיבר מדם ליבו - וחשף את האמת השקופה !
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
אין
  שמ   8/01/19 10:54
למר נתניהו להלין אלא על עצמו.30 שנה בבוליטיקה ולא עשה דבר לשינויים עקרוניים במשטר הפרלמנטרי בחוק הבחירות ובסדרי ממשל ומנהל.היה עסוק בעצמו ובהנאותיו:הקלטת והשפלת דוד לוי,הסיגרים על חשבוננו,הסודה הורודה....... ועוד המון קישקושים.מעשה פשוט וחיוני כהפרדת כוחות ויצירת תפקיד עורךדינים עבורו ועבור הממשלה ותפקיד נפרד עורךדינים ותובע כללי למדינה ולאזרחיה היה פותר בעיית העירבובייה בין הרשויות.אבל לא היה לו זמן לכך ולכן הוא משלם ועוד ישלם.כל מי שיכול מחכה לו בפינה שהוא עצמו קלע עצמו במו עצמו.
כתוב תגובה ל- שמ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il