s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו לפרקליטיו: להגיש תביעת דיבה נגד גנץ ויעלון
מאת: יואב יצחק  |  22/03/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מסתבר שהשקר שולט
  חיונית   22/03/19 20:00
ראיתי ראיון בכאן 11 עם דר עדו נתניהו אחיו של בנימין. לא נתנו לו לדבר קטעו אותו ללא הרף. חזרו על השקרים כל הזמן. ניסה לקבל זמן דיבור, לא נתנו לו. לך תחפש ותשדר את האמת. ממש מצוד עם דם בעיניים. ממש מפחיד מה עושים התשקורת והפוליטיקאים. לא פלא שנתניהו לא מופיע באופן אישי באולפנים. המשחק מכור.
כתוב תגובה ל- חיונית
אכן התקשורת נגדו
  אורח   22/03/19 21:05
למרות שהיא חייבת לסקר חדשות באופן אובייקטיבי וללא דעה קדומה.
כתוב תגובה ל- אורח
{{{ בן ציון נתניהו היה אתאיסט?
  שכח להיות יהודי?   23/03/19 16:45
{{{ מעניין האם נכונות הידיעות שבן ציון נתניהו היה אתאיסט.
האם המשמעות היא ששכח להיות יהודי?
כשביבי אמר לכדורי ״הם שכחו להיות יהודים״כלל גם את אבא שלו?
כתוב תגובה ל- שכח להיות יהודי?
חיונית,כלל לא חיוני שתמשיכי
  חנונית   23/03/19 10:40
להפיץ כאן את דעותיך הימניות-הזויות. זה שנתנו לאח של ביבי לסנגר על אחיו כלל לא ראוי בעיני. האם עידו נויטראלי? האם את מצפה שעידו יקטרג על אחיו? ואגב איך זה שאחיו הצעיר של ביבי מקריח, ואילו האח הבוגר ממשיך לשמור על הבלורית העבותה שלו בצבע ורוד או תכלת. שאלתי את הספר שלי, ליכטנשיין, מה מחזיק את הפאה של הביב כה חזק על הפדחת הקרחת שלו, והוא סיפר לי על דבק הפאות החדשני, Super Glue 216, בו משתמש גם טראמפ. אגב חיונית, הטיפולים היומיומיים של הספר האישי של הביב, שמקדיש כל בוקר שעה לתיקוני הדבקת הפאה מגיע ל-750,000 שח' בשנה, שאת משלמת מכיסך. הבנת את זה?
כתוב תגובה ל- חנונית
{{נתניהו הופך ישראל למקום דפוק
  בלי תקוה ועתיד.   23/03/19 16:34
{{{ כך אני מרגיש.
מקום בו מי שנלחם ונפצע הופך בתעמולת הליכוד לאדם שלועגים למראה שלו.
לדעתי לא כדאי להפצה למען ארצנו.
כתוב תגובה ל- בלי תקוה ועתיד.
2
{{{נתניהו מגה חשוד בשחיתות
  אני לא מאמין לו.   22/03/19 20:10
{{{ בעיני נתניהו מסית יהודי ביהודי יהודי בערבי.
{{{ בעיני נתניהו לא טוב לישראל.
כתוב תגובה ל- אני לא מאמין לו.
3
שיטת עלילות הדם הנה שיטה ישנה
  מגיב ותיק   22/03/19 20:16
של השמאל הישראלי להלחם בימין.

החל מרצח ארלוזורוב כשהשמאל והימין נאבקו על ההגמוניה בישוב אז ב"ג בהיותו בלונדון כבר "ידע" שהרביזיוניסטים רצחו את ארלוזורוב, דרך פרשיות שונות ודרך מלחמת השחרור כאשר השמאל העליל על הימין (דיר יאסין, מלון המלך דוד) והמשך בפרשת סברא ושתילא (בגין רוצח, שרון רוצח)

אין חדש תחת שמי השמאל האדום.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למען הדיוק - יותר פרטים
  חיונית   23/03/19 15:38
בר באספת הבחירות הראשונה בה השתתף בווינה, השווה את ז'בוטינסקי להיטלר. עוד ב-18 בפברואר 1933, באספה בבית העם בתל אביב, כינה את ז'בוטינסקי, "ולדימיר היטלר". מערכת הבחירות כללה השמצות הדדיות והתקפות אישיות, שלוו באלימות. ב-17 ביוני הגיע בן-גוריון לוילנה והתעלף כאשר נודע לו על רצח ארלוזורוב. הרצח הפך לנושא העיקרי במערכת הבחירות, ובמשך כל תקופה זו לא חדל בן-גוריון להתקיף על כך את הרוויזיוניסטים. כמו כן, הוא התנגד לדחיית הבחירות.תנועות הפועלים זכו בניצחון גדול ובן-גוריון הוכר עתה כמנהיג תנועת הפועלים בארץ ישראל. לאחר הבחירות נערך הקונגרס הציוני בפראג ובן-גוריון זכה לתשואות. הוא הפך למנהיג המדיני הבכיר בתנועה ובעקבות לחץ מצד מנהיגי אגף הפועלים, הסכים להיכנס להנהלה הציונית, אולם בתנאי שלא יקבל על עצמו שום תיק. בתוקף תפקידו החדש, הוכנס לביתו בתל אביב מכשיר טלפון וה"הגנה" הפקידה עליו שומר-ראש. ענייני התנועה הציונית והנושאים המדיניים מילאו עתה את זמנו. במהירות רבה למד את רזי הדיפלומטיה הציונית בלונדון ואת הפוליטיקה הבריטית. לאחר קיום הקונגרס, נתמנה במקום ארלוזורוב למנהל המחלקה המדינית של הסוכנות היהודית. עד 1935 כיהן בתפקיד זה במקביל לתפקידו כמזכיר ההסתדרות.
כתוב תגובה ל- חיונית
4
קבענו שמדובר בעלילה?
  משה דב   22/03/19 21:10
סלח לי אדון יואב יצחק-בפעם האחרונה שבדקתי גיליתי שאתה לא שופט ולא חוקר ולא מוסמך לקבוע כלום, אלא לכל היותר להעביר את דף המסרים היומי שנתניהו מעביר לך-מה שאתה עושה בשפלות רוח כבר יותר מדי זמן-אז אל תגיד" קבענו" ורצוי שגם תפ]סיק לצטט את עצמך
כתוב תגובה ל- משה דב
מסכימה איתך משה דב, ומצער
  נירה הללי   23/03/19 10:58
ש"אביר הצדק" מלפני 20 שנה, הפך להיות כתבלב מלכך פנכה לביבי. מה הוא מקבל בתמורה?
כתוב תגובה ל- נירה הללי
5
פליטי הגבעתרון
  באום   22/03/19 22:11
במלחמת החפירות בין האליטות הותיקות לעם ישראל קרובה ההכרעה, האליטות הולכות להפסיד. בצר להן, כאשר אנשי הרוח לא סיפקו את הסחורה, פנו האליטות לכמה רמטכ״לים שהסתובבו בשטח משועממים וחסרי מעש והטילו עליהם לנתץ ולרסק את האויב הקרוי ״העם״ ולהבהיר לו מי בדיוק אמור לשלוט במדינה. השיח במרכז /שמאל השתנה פתאום וממנטרות על שלום ונרטיבים הם עברו לספירת מלאי של הרוגים פלסטינים ומי שהרג יותר, נחשב יותר. נעזרים בזכרונות משדות הקרב בהם הם נלחמו החלו הרמטכ״לים במערכה חסרת רחמים כנגד השלטון הקיים מבלי לשים לב ששדות הקרב השתנו. כל טעות אפשרית באה בחשבון ואת הגנרלים המסוקסים שהיו פעם, החליפו גברברים שנפלטו מהגבעתרון שלא היה שדה בארץ שהם לא דאגו להצטלם בו. חבל, אם הבחירות היו בעוד חודשיים, הם היו מצטלמים ממש בתוך ים השיבולים. האגדה אומרת שצה"ל תמיד מתכונן למלחמה שהיתה, אבל פתאום מסתבר שזו גם המציאות והראייה היא ששלושה רמטכ"לים יוצאים להילחם בנתניהו בדיוק באותן שיטות שקודמיהם ניסו להילחם בנתניהו ולא הצליחו. גיוס התקשורת, הפצת ידיעות פייק, הפצת שקרים, לחץ מאסיבי על הפרקליטות, פימפום בלתי פוסק על תכונותיו של נתניהו ומשפחתו ועוד אמצעי לחימה נוספים שלא הביאו לנפילת נתניהו במשך העשור האחרון אלא רק הגבירו את האהדה אליו בארץ ובעולם.עכשיו באים מי שלמדו בכל מכללה צבאית אפשרית שקיימת על פני הפלנטה,נלחמים את המלחמה שהיתה ולא מבינים איך זה שהם לא מנצחים ואיך זה שבתוך הכאוס השורר בחמ"ל שלהם,נשאר להם רק כדור אחרון במחסנית שקוראים לו... בגידה. ולא פלא, אלה כבר לא רמטכ"לים, אלה גברים בגיל העמידה ששדות הקרב נמצאים הרחק מאחוריהם, עכשיו הם יכולים מקסימום לקחת אקורדיון ולצאת להצטלם בתוך ים השיבולים, לא יותר מזה.
כתוב תגובה ל- באום
באין שיבולים גם פלאפל מספיק
  משה מיכאל   23/03/19 04:23
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
6
תרגיע יואב . אתה רחוק משיפוט
  ייחודי   23/03/19 02:10
אין לך את כל המידע אבל יש לך סימפטיה מאוד גדולה לביבי ומשפחתו ( עו"ד יוסי כהן כבר אמרנו ? ) . אין לך סיכוי בתחרות עם עיתונו של אידלסון
כתוב תגובה ל- ייחודי
אתה הנך לא יחודי כלל וכלל
  הכבוד ליואב יצחק.   23/03/19 08:42
אסור לשתוק למעלילי עלילות דם, אסור לשתוק ולחשוב שבשתיקה אנחנו מסכימים עם המעלילים עלילות דם ושקרים, יישר כוח לך העיתונאי יואב יצחק שאתה עומד בפרץ של מעלילי העלילות, 90% מהעיתונאים והתקשורת לא ממלאים את תפקידם, הם הם חלק מהבעית מפיצי השקרים ועלילות הדם.
כתוב תגובה ל- הכבוד ליואב יצחק.
7
בחרו בברירת שמשון-
  יעקב יעקב   23/03/19 05:17
בחרו בברירת שמשון המניאקים תמות נפשי עם נתניהו---אם אנלנן לא --אז גם הוא לא ---בני יעקב בצרה- אלי אלי תעזור
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
יעקב יעקב, מי שקורא את דבריך
  יצחק יצחק   27/03/19 06:48
ודאי ישתכנע שמדובר במחלת נפש קשה, או למלים שדופות של ימני הזוי. אדרבא, שביבי יתבע את יעלון ואת בנט, כי הוא הרי מחפש מקורות כספיים לממן את העורך דין המכוער שלו נבות תל-צור, ואת חבורת 23 עורכי הדין האחרים שגייס לחלץ עצמו מאשמות השוחד המעיקות עליו.
כתוב תגובה ל- יצחק יצחק
8
לפיד אחראי על הקמפיין?
  מייק   23/03/19 08:01
זאת עלילה. שום דבר טוב לא יכל לצאת מחבר של אולמרט
כתוב תגובה ל- מייק
9
כפי שהגבתי לכתבה לא בוגד
  על ראש הממשלה   23/03/19 08:37
להגיש תביעת דיבה נגד כנופיית הארבעה, ותודה לאל, ראש הממשלה הגיש תביעת דיבה נגד המעללים והנבזיים הללו כמו שעוד לא ידעה מדינת ישראל, לא ברור למה הורידו את אשכנזי, אין גבול לנבזות כנופיית הארבעה בנתיים שלושה, יאיר לא מפחד, נו הצחיק אותנו במקרה הטוב, יהיר מחריב סנחריב לעולם לא תהיה ראש ממשלה בישראל, תקשורת פושעת ומופקרת במיוחד ערוץ 2 הם הם המלבים ללא סוף את אש התבערה, והביאו את יחצניהם להמליך עלינו עבריינים, יעלון שלא עבר במשך שנתיים את אחוז החסימה נצרח ליאיר ליפיד וגנץ שוונץ הגדול של מדינת ישראל, גנץ זה המושחת, שלא יטיף לראש הממשלה מוסר, איך נסגרה פרשת העמותות של ארכי פושע אהוד ברח מכל אחריות ביחד עם בוז'י הרצוג ואלדד יניב ששתקו במחקירתם, כנופיית השלושה הזו, עוד מעזים החצופים הללו להעלות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו טענות סרק, מדוע לא נפתחה חקירה מידית נגד גנץ על חשד להטרדה מינית, שני מקרים פורסמו, הפושע גנץ לאן נעלמו מילוני שקלים כל כספי חברת הסייבר שלו ומדוע שתקו העובדים שלא קיבלו משכורות כשהחברה נסגרה ועוד מעיז לדבר על ראש הממשלה בנימין נתניהו, על זה צריכה להיפתח חקירה מידית, גנץ הוא ארכי פושע, ולבסוף גנץ שונץ , מי שהלך לאזכרת מחבלים רוצחים ביחד עם אישתו מוושט אסור לעולם שיהיה ראש ממשלה בישראל, הפושעים הללו יורדים בסקרים חושבים שאם הם יעלילו עלילות דם ויכנו את ראש הממשלה "בוגד" העם יקנה את מה שהם מנסים למכור לציבור.
כתוב תגובה ל- על ראש הממשלה
תיקון טעות דפוס, נצרך ולא נרצח
  כפי שכתבתי.   23/03/19 14:39
כתוב תגובה ל- כפי שכתבתי.
10
נתניהו ! נראה אותך תובע !
  ארי כספי   23/03/19 09:08
אומנם אינני מאמין ב"יש שופטים בירושלים" ואף לא בתבונתם היתרה של מחנה הגנראלים ושר האוצר (מיל), אבל אולי תזכה בהון שימנע ממך את הצורך המדכא לקבל תרומות מקרובים וחברים. אולי יאפשרו לך דיון בסדר מקוצר עוד לפני הבחירות ונשתכנע שאתה ורק אתה חייב להיבחר.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
11
שקר גרוע מטימטום
  יוסי מ.   23/03/19 10:54
חשפנו וקבענו אומר ה"עיתונאי". לא חשפת ולא אתה תקבע אפילו מעמדת מעריץ עיוור וחסר יכולת הבחנה.**** בוגד זה מישהו שעושה את הדבר ביודעין ומתוך כוונה להזיק. לכן נתניהו אינו כזה ולא קרוב לזה. אגב,לא נאמר עליו כך אלא,שהמעשים יכולים להגיע עד כדי, אבל להגיד עליו לא אמרו, עדיין. מצד שני הוא כן הפך חצי מהעם לבוגדים בפוטנציה ("שמאלנים" בלשון העדר).**** פרשת הצוללות תיחקר ותמוצה גם אם זה יקח זמן וגם אם נתניהו ינצח ויהיו לו שמונים מנדטים. זו פרשה קשה שבה מקורביו הכי קרובים גזרו קופונים על חשבון רכש בטחוני מהחשובים ביותר והוא "לא ידע". יש מצב בו ההכרעה על רכש כמו צוללות היא של ראש ממשלה, אבל אין לו סמכות כלשהי לעקוף סדרי ממשל תקינים, להתעלם ממערכת הביטחון על שלוחותיה ולהסתיר כמו גנב במחשכים. זה אסור היה לו וזה הוא עשה, וחקירה תחשוף את כל האמת ותעזור לנו לעתיד.**** גם הסכמה ישראלית למכירה למצריים ,יכול שתהיה סבירה אבל לא בהחלטה של גונב דעת במחשכים ותוך הסתרה מהממשלה וממערכת הביטחון. על זה אין סליחה ולא תהיה כפרה וזו הנקודה הכי קרובה להאשמות המוטחות בו, ועל זה הוא יצטרך להסביר ואולי יותר מלהסביר.**** לכן כל משחקי המילים של מי שחושב את עצמו לעיתונאי(אלירז שדה כבר אמרנו?)והוא למעשה גרופי חסר יכולת הבחנה בין טפל לעיקר ועם מדדי מסר גמישים מאוד לא יעזרו. בסוף תהיה חקירה. אם יתברר שם שהיתה פעילות אסורה, זה יגמר רע לכל המדינה גם אם מר יצחק יחשוב ויכתוב אחרת, ומישהו מאוד מוגדר, ילבש סרבל כתום, גם על זה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
12
ישראל צריכה עוד צוללות!!!
  אקטואלי   23/03/19 12:35
אני הייתי שמח לו היה למדינת ישראל 12 צוללות ולא רק 9!!! כולם יודעים שכלים אלה חשובים לביטחון שוטף וכן למכה השנייה, אני לא במיוחד אוהב את הביטוי "מכה שנייה", כי אני אוהב את "המכה הראשונה". מקווה שבעתיד יהיו כאלה שיאכלו את הכובע – ימים יגידו. בעיניי כל מי שיתגלה שהוא מושחת שיישפט וייכנס לכלא. יש לעשות הפרדה מוחלטת בין הצורך של מדינת ישראל לצוללות, לבין שחיתויות. הייתי שמח שיבנו בגרמניה עוד צוללות עבורנו. צילמתם את ראש הממשלה במשך שנתיים עולה ויורד מצוללת, והנה מסתבר שנקנו צוללות בהתאם לצרכים ביטחוניים ובצורה מקצועית מאוד. בנוסף מסתבר שראש הממשלה לא קשור לשחיתויות בתיק 3000, זאת בהתאם לעמדת המשטרה. הרי המושחת לא מספר לבוס שלו על השחיתויות שהוא מבצע – "זה עסק סודי". יש כאלה שמציבים כעת את השאלה - איך הוא לא ידע כשהסובבים אותו הסתבכו לכאורה בשחיתות? אגב, איך ראש הממשלה לשעבר רבין לא ידע לגבי מנכ"ל משרדו שבס? איך רבין לא ידע שלכאורה פרס ויוסי ביילין עובדים עליו? איך רבין לא ידע על חשבון הדולרים של אשתו? (נכון הוא לקח "אחריות" רק לאחר שאוים על ידי היועץ המשפטי). איך שר הביטחון לא ידע לכאורה על נושא הצוללות? איך שרון לא ידע לכאורה לגבי ילדיו? מפלגת העבודה רצתה למנות את פואד לנשיא המדינה, ובוזי אמר שהוא לא ידע לגבי השחיתויות לכאורה של פואד. איך היועץ המשפטי לממשלה לשעבר לא ידע שאצלו בבית מחזיקים עובדת זרה? זוכרים את "עמותות ברק" ואת שתיקתו של בוזי, ואת קרן ווקסנר שנתנה לכאורה 10 מיליון "למחקר" לאהוד ברק. (מתי נשמע על מעלליה?). לכאורה נראה שתיק הצוללות קורס, צולל!!! אגב, להיות ראש ממשלת ישראל זה התפקיד הקשה ביותר בעולם, ולכן יש בודדים בארץ שיכולים למלא תפקיד זה. בטח לא טירונים פוליטיים. שיתכבד בני גנץ להיות שר בכיר כעת ולאחר שיראה יכולות ביצוע בתפקידו יתקדם לכיון כיסא ראש הממשלה. מוזר שקם אדם בבוקר וכבר רוצה להיות ראש ממשלה. לאלה שטוענים שראש הממשלה הוא בוגד, אפשר להגיד להם - "תתביישו לכם"!!!
כתוב תגובה ל- אקטואלי
13
קודם ולמ9ער
  עוד סתם אזרח   23/03/19 12:41
קודם ולמ9ער,
יתכן והקדמה שנכון שאמת לספר:
שעורך אתר זה ירגיש טוב, נחת ומרגוע:
כשראש הממשלה במוצהר פומבי ויאמר:
ישראל יואבה יציבה צודקת חזקה יואב וטובה.
האם וקליעה, או ולכך יש לעורך אתר זה להוסיף לתקן להעיר?
כמו ובנוסף ולא לשקר ויואב אכן ובמעלותיו הרבות גם איש אמיץ נחוש נאמן.
(789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
14
כולנו נמתין ללפיד השקרן שיסיר
  חשוב   23/03/19 13:44
את חסינותו. זו פרוצדורה שהוא חייב לעבור כפי שהתחייב. לפיד הוא מפיץ השקרים והרעל הגדול ביותר בפוליטיקה הישראלית. למרבה הצער יש לצידו עיתונאים שמאתרגים אותו.
כתוב תגובה ל- חשוב
15
בינתיים הכחול-לבן מאמינים
  מיכל מירושלים   23/03/19 14:25
שיזכו במנדטים. הציבור הישראלי כבר לא טיפש ולא "מאמין" בעלילת ארלוזורוב. צו השעה הוא לא לבחור בכחול לבן המתועב הזה.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
16
מר נתניהו יקר על תירא ואל תיחט
  מבשרת   23/03/19 19:37
מרבית אזרחיה היהודים של המדינה אינם אוהבים ואינם מסכימים עם ההסתה של כחול לבן ושינאת החינם. עבורנו יום הבחירות הוא היום הקובע, נבוא בהמוננו ונשים פתק,אחרי פתק מחל ! מחל ! מחל ! משום שזה בנפשנו וקצנו מהאוירה הרעה ששורה בארצנו מאז הקמת כחול ולבן שינאת חינם
כתוב תגובה ל- מבשרת
17
מדוע כולם שוכחים שנתניהו מכר
  סניל   25/03/19 08:24
צוללות למצרים....?
כתוב תגובה ל- סניל
18
איפה המשטרה? הסתה זה פלילי
  אזרחית   26/03/19 12:17
כתוב תגובה ל- אזרחית
19
הוא לא יגיש כי הוא פחדן
  יוסף הנגר   4/04/19 13:13
אל דאגה: נתניהו לא יגיש אתה תביעה, לא רק כי הוא לא מוכן לשלםמכיסו אגורה לאגרה (ובטח שלא ישלם בעצמו לעורכי דינו) אלא בגלל שהוא פחדו וחושש שמה שהוא ניסה להסתיר יתגלה במשפט. רשמו לםניכם ותזכרו בזה בעוד חצי שנה - כשתגלו שאין שום משפט...
כתוב תגובה ל- יוסף הנגר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il