|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נפטר מאיר שמגר, נשיא העליון בדימוס
מאת: איתמר לוין  |  18/10/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הכותב התבלבל,שמגר ז"ל היה
  בני בנקר   18/10/19 11:03
מאבות ההפיכה החוקתית,לא "המהפכה". מי שניכסו לעצמם "סמכות" לפסול חוקי כנסת, ללא שום הסמכה מפורשת מבית המחוקקים,הם קושרים עם השכלה משפטית,שביצעו פוטש כנגד שלטון נבחרי העם.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
תשואות לבני בנקר
  משה, עורך-דין   18/10/19 13:45
כל מילה - אמת. מאשימים את אהרן ברק באחריות לאותה הפיכה משפטית, ונראה כי מחמת צניעות הוא אינו טוען בחזרה: "מדוע אתם מאשימים גם אותי, הרי שמגר אשם לפחות באותה מידה?".
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
רסן את התשואות
  ה.א   18/10/19 15:29
פס"ד בנק מזרחי מקושר בטעות להפיכה החוקתית ולא היא. מעשה חקיקה כפוף לביקורת שיפוטית, אין לתת למחוקק חופש חקיקה אין סופי, יש גבולות גם למחוקק. הבעיה הקשה היא עם העדר הגבולות, עם ה"כל שפיט", עם פתיחת המעמד לכל, אף למצב שמפלגות פוליטיות נלחמות נגד הממשלה הן במישור המשפטי והן במישור המדיני מקביל, ושלוש כנסות מתפזרות, או עמדות להתפזר עקב עתירות כאלה, אשר היו אסור כלל שתעלינה לדיון, הבעיה היא עם הפיכת ה"סבירות" חסרת הודאות לפקטור עיקרי ומכריע בהחלטות מנהליות, אף ללא שמץ של חריגה מסמכות, הבעיה עם הוראה שיפוטית לפטר שר אף אם אין דרישה בחוק לכך, הבעיה היא עם החלטות שיפוטיות ברמות הגבוהות ביותר, הסותרות את הדין, הבעיה היא עם האדם האוטופי "האדם הנאור" אשר נטבע כאילו יועד לתאר את השופט, וכאשר הובן ש"האדם הנאור" משניא את מערכת המשפט על הציבור הוטבע מטבע הלשון "האדם הסביר" כאילו השופטים הם מורמים מעם, וכל עוד שלט ברק בכיפה היה עוד איזה שהוא רסן כי עם שולייתו של הקוסם אף את הרסן אבד. על כל אלה זכאי ברק למלוא ה"קרדיט" ולכן בצדק אינו מחלק אותו עם אחרים. שיהיה זכרו של שמגר ברוך, גם אם קיימת מחלוקת,וקיימת, גם אם יש ביקורת, וקיימת, שמגר הוא בן אדם, יהודי, חייל, שהקדיש עצמו למדינה ולעם, ועל כך הוא ראוי לכל הברכה, ומשפחתו ראויה לכל החיזוקים והנחמות.
כתוב תגובה ל- ה.א
אין צורך בריסון התשואות
  משה, עורך-דין   19/10/19 12:20
אני מסכים לדבריו של הקורא ה.א., למעט אלה על הגבלת כוחו של המחוקק. לא יתכן שההחלטה הסופית בדבר הצורך והצידוק בחקיקת חוק, תהא בידי הרכב מקרי של שופטים, גם אם הם 15 במספר. הריבון הוא המחוקק, והוא זה החייב להיות המחליט הסופי. אכן, יש חוקים שמוצדק לבטלם, ולכן מוצדק לקבוע בחוק פסקת התגברות, שאנשי כנופיית שלטון החוק מציגים בכזב כחבלה בשלטון החוק. לאחר שבג"ץ, ברוב של כלל חבריו, יקבע שיש לבטל חוק או את חלקו, יש לתת בידי הכנסת, ברוב מיוחס שגודלו נתון לוויכוח, לבטל את החלטת ביהמ"ש. אולי הרוב יהיה 60, 70, 80 או 90 חברי הכנסת, אך רוב כזה נחוץ כדי שחבר שופטים חסרי אחריות, שלא נבחרו ואולי חלקם מופרעים, נוכלים או הכל יחדיו - זה יתכן בהחלט בעתיד - יהיו השליטים הבלעדיים. שאר דבריך, במיוחד על ערעור הביטחון המשפטי בישראל, נכונים.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
שופטי בג"ץ בדימוס כמו דורנר
  בני בנקר   20/10/19 01:24
דורשים שפסיקת ההתגברות תחוקק ברוב של 80 חברי כנסת. אין בעיה,אבל בתנאי שפסילת חוק ע"י בג"ץ תהיה תמיד ברוב של 10 שופטים לפחות,מתוך הרכב מלא תמיד של 15 שופטים,שרק הוא יהיה ראשי לדון בפסילת חוק. בבית המשפט העליון האמריקני כל תיק מנוהל בהרכב מלא,אז צעד דרקוני מבחינה חוקתית מחייב שני שליש לפחות מהרכב מלא,אחרת יבחרו פוגלמנים ודומיהם בהרכב מצומצם להבטיח פסילה רצויה לנשיא או נשיאה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
לחצנו ידיים
  ה.א   20/10/19 12:18
בית המשפט מוסמך לבטל חוקים אך חייב מאד לרסן עצמו, מה שלא עשה כלל בשנים האחרונות, במקביל יש להעניק לכנסת יכולת להתגבר על פסקי דין (של ביטול חקיקה בלבד) על המנגנונים האלה להוסיף את מישור הזמן, כך פסק דין נגד חןק ייתן פרק זמן למחוקק להתאים עלצו וכך שבפלות פעולות חקיקה נוגדות זכויות יסוד אף תתאפשר התגברות, ההתגברות תהיה לזמן מוגבל של כמה שנים.
כתוב תגובה ל- ה.א
2
שמגר,זכרו ברוך
  שמחה חן   18/10/19 12:34
זכרו של שמגר חייב להאיר את כנופיית בגץ של ביום.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
3
פשוט העתק הדבק מגוגל
  אין משהו מעניין   18/10/19 12:51
כתוב תגובה ל- אין משהו מעניין
4
מגיבה למגיב 3
  שלמה חן   18/10/19 13:41
נו אז מה?העיקר לומר משהוא שלילי.אתה שטוח
כתוב תגובה ל- שלמה חן
5
ברוך דיין אמת, השופט מאיר שמגר
  היה דמות אצילית   18/10/19 13:43
ממדרגה ראשונה, ישר הגון, נעים, לא היה רק ענק בתחום המשפט, היה אדם ענק בתחומים רבים, ולאה הטוענים שלא היה בקי בדיני הדין העברי לא הכירו את האיש, דלתו הייתה תמיד פתוחה בפני, עצותו היו שוות מתילי זהב, יהי זכרו ברוך.
כתוב תגובה ל- היה דמות אצילית
6
מר לוין, למדת משפטים
  אלטע קאקער   18/10/19 14:38
אתה יודע יפה מאד שהגישה של הטמעת המשב״ל באמצעות חקיקה או פסיקה נקראת הגישה האנגלית ושמגר לא המציא אותה. מעניין שאם שמגר היה שופט כיום לא היתה מועילה לו ההשתייכות למשפחה הלוחמת והוא היה מתויג כסמולני קיצוני.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
7
מותו של שמגר
  באום   18/10/19 15:41
הוא הזדמנות לכל מי שחש ומשתוקק להביע נאמנות למערכת המשפטית,לעשות זאת. הבעת נאמנות למערכת המשפטית כמוה כהכרזה "אל תגעו בי,אני אתן למערכת המשפטית לעשות מה שהיא רוצה והיא תתן לי לעשות מה שאני רוצה" ועיין ערך יאיר לפיד שכבר הזדרז לצייץ ולספר לנו על פסקי הדין המהדהדים של שמגר.וכך,בימים הקרובים, נשמע מפי רבים על פועלו של שמגר ואיך הוא היה מעמודי התווך.אבל אם שמגר היה מעמודי התווך והמערכת המשפטית נמצאת בשפל של האמון הציבורי,איזה מין עמוד תווך זה? לא מגדלור ולא נעליים,מגדלור היה רואה את השחיתות במערכת המשפטית ,את הסיאוב שפשה בה ואת הפיכתה לזרוע פוליטית אפילו בלי להדליק את הפנס,רק מעצם גובהו, אבל שמגר לא ראה ולא שמע ושתק כמו דג.
כתוב תגובה ל- באום
תגובה נהדרת של מר באום.
  אלי נמט   19/10/19 05:48
מזדהה עם כל מילה. מדוע? מדוע הוא (שמגר ז"ל) שתק כמו דג? גם לא מעט פעמים ביקר ביקורות קשות את הימין, באי צדק.
כתוב תגובה ל- אלי נמט
כן באום, בכל זאת, הלך לעולמו
  וראוי הוא לכבוד   19/10/19 08:08
בלכתו, הוא היה אחד האנשים הדגולים שנראו פה וידע להתייחס ולהוקיר אנשי עמך מן השורה, לא בשביל איזה גחמת פרסומת עיתונאית, עיתונאים לא מעטים מתרברבים איך הוא נפגש איתם מתייחס אליהם בכבוד, רק שידעו לא משום שהם עיתונאים, השופט שמגר היה כזה, מתייחס לכל אדם ואדם באשר הוא אדם, לא בשל שייכותו לאיזושהו מגזר מקצוע כזה או אחר, או מגזר מגדרי כזה או אחר, לי אישית אחרי שפרש מכס המשפט כנשיא ביהמ'ש העליון היו עשרות שיחות טלפוניות אישיות לביתו, והיו תקופות שהן היו רבות וארוכות ואין באפשרותי אפילו לזכור כמה שיחות כאלה היו, אבל הרבה מאד, תמיד, אבל תמיד היה קשוב אלי, אפילו שלא פעם ידעתי שנמצאים אצלו אנשים, מעולם לא אמר לי, אין לי זמן, יושבים אנשים, אולי פעם אחרת נשוחח, בהכירי את האיש אולי אמר, השיחה הזו חשובה, זו לא הייתה שיחת עסקים, או שיחה הנוגעת לתפקידו הציבוריים לאחר שפרש, תמיד היה לו זמן להקשיב לי, נתקבלתי בלשכתו לפחות 7 פעמים אם לא יותר דרך כניסת השופטים ללשכתם, חשוב להדגיש, אין לי לא היה לי עד אז שום קשר משפחתי חברתי אישי, וגם היום אין לי קשר כזה, אינני מהברנז'ה המשפטית, עשרות שיחות טלפוניות ארוכות, אם היה רוצה היה יכול לנפנף אותי בקלי קלו, ההפך הגמור, היה מצדו סבלנות אין קץ, הרבה יחס של כבוד ואולי דווקא משום שאני מעמך ישראל, פשוטו כמשמעו, אולי הייתה לו עם הזמן וההכרות הערכה רבה אלי ובמיוחד מהיכן שבאתי, לא נתקלתי מעולם באדם כזה וברמה שהשופט שמגר היה שכך קבל אותי והתייחס, את זה אנצור בנשמתי כל חיי, הקשיב שמע נפגש ראה ואף היה סקרן לדעת מהיכן אני איך גדלתי איך קרה ומה קרה, היה סקרן לדעת איך פענחתי כמעט את כל חידת חיי, באחת השיחות דווקא התקשרתי אלו הביתה בשעת צהריים, התנצלתי על שעת הצהריים, אולי הייתה 14:00 , אמרתי אינני יכולה להתאפק, ספרתי לו על תיק מסוים שמצאתי על אף שניסה כמה חודשים לפני כן על פי בקשתי לנסות למצוא עבורו ונענה בשלילה, כששמע ממני שהתיק קיים ובידי, מיד הזמין אותי, נדהם מה שראה, ואמר לי את המילים הבאות "זה מוכיח שאסור להאמין לכל מה שהרשויות אומרות", באחת השיחות מצאתי תיק משפטי הנוגע בענייני, שוב הגעתי למשרדו, ראה במו עינו וקרא בעיון, התיק היה משנותה הראשונות של המדינה, היה הרבה לפני שהגיע שחלם להגיע לתפקידו כפצ"ר, לאחר שקרא, אמר: אם היית בארץ גדולה זרה ורחוקה אולי אסוני היה גדול יותר בלי אף אחד מהמולדת לפנות אלו בעת צרה, בישראל גדלתי ללא משפחה, הקשבתי, לאחר מכן אמרתי, אולי נכון, והסברתי לו היכן בדיוק גדלתי בישראל המתחדשת, עד כמה קרובים היו משרדי הרשויות למקום בו גדלתי שהוא מרחק הליכה של עשר דקות לאדם בריא, הם הרשויות שהיו אחראים עלי ויצרו במו ידיהם וראשם המעוות את מה שקרה, לא ידעו כמעט דבר מה עובר עלי, לאחר מכן הייתה שתיקה גדולה, השופט שמגר הביט בי בעינו החכמות והנוקבות, כיווץ שפתו, הייתה שתיקה, הדמעות שלי פשוט זלגו מעיני ללא שליטה, המשכנו להיות בקשר עד להתדרדרותו הבריאותית של שמגר, באשר לטענתך באום ששתק כמו דג, א. לא שתק כמו דג, מניין לך לדעת שלא דבר בשיחות פרטיות על הנושאים הללו, ב. אולי שתק בשל תפקידו, לכן לא רצה להיבחר לנשיא על רקע המחלוקות הפוליטיות, למרות שדעתי הייתה אם היה נשיא המדינה היינו רואים משהו אחר במשכן הנשיא, לא פרס ולא קצב, ברשותו של השופט שמגר היה ניסיון שלא צלח בשל תקשורת מעוותת עד היסוד, כן כן, בשל נגבי הפרשן המשפטי הצבוע והלקקן הגדול, שלא מתנו אפילו במה קטנטנה למה שעשית למען זה בהסכמתו של השופט שמגר, איך אמר לי ששאלתי אותו בע
כתוב תגובה ל- וראוי הוא לכבוד
בהעדר הזדהות דבריך ללא ערך
  ה.א   19/10/19 10:00
הצער על אובדן אדם, יהודי, לוחם במחתרותיה ובצבאה אינו קשור לזמן שהוא הקדיש לתיקים של המגיב. ועל מנת שאני אאמין לדברים, נדרשת לפחות הזדהות מלאה של המעיד, באשר עדות אנונימית אינה שווה אף לקליפתו של שום. שמגר היה אדם מרכזי בחיינו, עם כל הביקורת, הצער על לכתו הוא כן ואמתי. הביקורת על שמגר איננה נוגעת בעיקר לפועלו השיפוטי אלא לפועלו כממונה מטעם השלטון על ועדות חקירה, לפחות שתיים, רצח רבין וצוללני השייטת בקישון, בהם הביע לצערי ולהבנתי נאמנות רבה מידי לשלטון, הרבה מעבר מהמצופה מחוקר נטול פניות. עברו והרקע שלו ודאי מסבירים את העניין, וודאי מסבירים מדןע הוא נבחר לתפקידים האלה. יהי זכרו ברוך.
כתוב תגובה ל- ה.א
מה שאתה דורש מאחרים דרוש
  קודם כל מעצמך   19/10/19 11:46
גם אתה לא מזדהה, זו זכותך, אבל אל תטיף לאחרים דבר, זה היתרון של האתר הזה, לא חייבים להזדהות, כל אחד ממניעו הוא. יהי זכרו של שמגר ברוך, תרומתו לתקומת ישראל לא תסולא בפז.
כתוב תגובה ל- קודם כל מעצמך
כן, אבל אני לא כותב מגילות
  ה.א   20/10/19 12:08
כן, אבל אני לא כותב מגילות על אדם יקר שנפטר, וחוסר ההזדהות פוגע הרבה יותר מאשר מרוממם אותו אדם, באשר כאלה ליקוקים ללא הזדהות קורנים מחוסר אמון, נראים כאילו נכתבו על ידי יחצ"ן. לו היית מזדהה אפשר היה לתהות על קנקנם של הדברים ולבחון אם יש כל יסוד להאמין להם, באשר עם האנונימיות, היסוד הזה אינו קיים.
כתוב תגובה ל- ה.א
חלאה בהתגלמותו, אף אחד לא
  מכריח אותך לקרוא   20/10/19 14:35
ככה הם האנשים מהחוגים שאתה בא מהם , מכירים אותם מצוין, נצלנים כפויי טובה ומחליאים עד היסוד, כל אדם רשאי לכתוב כאוות נפשו לא מזדהה עלוב ורקוב עד היסוד בדיחה ה.א רוב המגיבים כאן לא מזדהם ויש לרוב שמות בדויים כמוך וכמו נמט רקב.
כתוב תגובה ל- מכריח אותך לקרוא
נראה שהתגובה שלי נחתכה אולי
  וראוי הוא לכבוד   19/10/19 10:00
בשל אורכה, אוסיף עם תיקון מסויים, הקשר שלי עם השופט שמגר היה כבר מספר שנים, יום אחד התקשר לביתי השופט שמגר, בקש את כתובתי המדויקת והתנצל שלא הגיע לחתונת בני, באותה עת בקר בקור משפחתי אצל בתו באותה עת בנויורק, זאת למרות שלאחר שובו ארצה התרחש אסון הטרור במגדלי התאומים בנויורק, שלח מתנה עבור בני, זמן מה לחר מכן התקיימו הבחירות לנשיאות, חשבתי לנכון שהוא הוא האדם המתאים ביותר להיות נשיא המדינה, נשיא לא פוליטי, נשיא שיבוא למשכן עם קבלות עשיה מרשימות לדורי דורות, לא פרס ולא קצב, בקשתי את רשותו של השופט שמגר שרצוני הוא לעשות החתמה לשם כך, ענה לי השופט שמגר, במדינה דמוקראטית כל אדם רשאי לעשות כרצונו, כך אכן עשיתי, לפני כן כתבתי מכתבים לכל יושבי הסיעות בכנסת באותה עת גם ליו"ר הכנסת אברום בורג ויו"ר הקואליציה ריבלין, קבלתי כמה תשובות במכתבים ושיחת טלפון אישית מיו"ר הקואליצה דאז, נדהמתי לשמוע מיו"ר הקואליציה דאז את שאמר לי בשיחה אישית מדוע הוא (הצבוע) לא תומך בראיון הזה, הרבה שנים את שאמר לי יו"ר הקואליציה דאז נצרתי בליבי והמשכתי בהחתמה, למרות שאספתי אלפי חתימות ואף התקשרתי למס' עיתונאים לא קיבלתי שום הד להחתמה בשל עיתונאים מעוותים עד היסוד בעיקר מהשמאל בעיקר שלי יחימוביץ' שהייתה משדרת יום יום את התוכנית "הכל דיבורים",וכן כן הצבוע המשפטי משה נגבי שדברתי אתו על כך בנושא ולא עשה כלום, לאחר פצוץ פרשת קצב התקשרתי אל משה נגבי, אמרתי למשה נגבי מפורשות לך יש חלק בזה בשתיקתך שלא עשית מאומה כדי שהשופט שמגר יגיע לנשיאות, תראה, הנה כל מדינת ישראל והעולם כולו רואה את בזיון מדינת ישראל, אולי בסתר לבו רצה שפרס ייבחר, ידוע לי שהשופט שמגר שאף שתהיה בכנסת הסכמה מקיר לקיר כדי להיבחר לנשיא מדינת ישראל, זה לא קרה, לא הפריע לי להמשיך את ההחתמה כמה שיותר קרוב למועד הבחירות, כל זאת ללא תקשורת ואמצעים כספיים כל שהם עם מגבלות נוספות, לי באופן אישי בתקופה זו לא היה טלפון נייד, אספתי כ 5000 אלף חתימות, אם היה לי יותר זמן בטוח היו יותר חתימות, כל החומר שמור עד היום בביתי, להדגיש חוץ משיחת הטלפון עם יו"ר הקואליצה דאז ריבלין שהשיחה לא הוקלטה על ידי, כך שתמיד יאמרו מילה מול מילה, אם העיתונאי יואב יצחק רוצה להוכיח את צדקתי הוא יכול לשלוח מייל, בטוח הוא מזהה את התגובה, כל זאת כתבתי להראות את הצד האישי האנושי והמיוחד שלי מי היה השופט שמגר בעיני. יהי זכרו ברוך,
כתוב תגובה ל- וראוי הוא לכבוד
למגיב (המעלים את שמו)
  נמט   19/10/19 14:24
רבים כאן באתר הם אזרחים מהעם. הם לא מקורבים לשופטים, לא מקבלים מתנות משופטים, השופטים לא מוזמנים לנישואי צאצאיהם, דלתות השופטים אינן פתוחות בפניהם, והם לא באים ויוצאים אצל שופט זה או אחר. אם כך, מה החוכמה שהנך מפאר ומקלס את השופט שמגר ז"ל, שהוא בעצם מקורבך? שיש לו איזה שהוא קשר עמך? ^^^^ ועל-כן, נשוב לתגובת מר באום המדוייקת. למרבה הצער, השופט שמגר היה חלק מ"החונטה המשפטית", שהציבור ברובו, בשנים האחרונות כה מבקר אותה, כה מאוכזב ומיואש ממנה. ישנן בהנהגה ובציבור לא מעט דמויות אשר חטאו ופשעו והן מסתובבות חופשי ואיש אינו חוקר אותן, אינו פוגע בהן ואינו עוצר אותן (לפיד, נוני מוזס, אשכנזי, רוני אלשייך, גנץ, צ. לבני, סגלוביץ', ר. ריטמן, הדס שטייף אשר פרצה לטלפון לא לה, שי ניצן ועוד ועוד). לדאבון הלב, השופט שמגר ידע וצפה בהתנהלות פגומה זו, המעלימה עין מפשעי ח-ל-ק מאזרחיו, אבל חוקרת חזק חלק אחר (הקטינים בפרשת כפר דומא, שעונו עינויי תופת לשווא) והחריש. אזי, מגיב יקר, עם כל הכבוד, התגובה הארוכה מאד שלך אינה חודרת ללבנו, לצערי.
כתוב תגובה ל- נמט
נמט הוא נמק של ממש, האם אלי
  או נמט הוא באמת   20/10/19 13:00
נמט, קשות עצמך לפני שאתה מעביר בקורת אישית, מספיק שהאתר יודע את שם הכותב,אם לא היה מותר אז לא היה מותר, אבל מותר ועוד איך מותר, ואגלה לך סוד אידיוט אחד גדול, יש הרבה במיוחד מהמגזר שלך שמים תמונה משובשת משתמשים בשם לא להם ופותחים דף פייסבוק מפיונרים, אתה ראשי ללהעביר כל בקורת, להשתמש גם בשם של מישהו שמת מזמן ולהמציא את עצמך מחדש, מה זה שונה חתיכת אדם רקוב שכמותך,
כתוב תגובה ל- או נמט הוא באמת
למגיב: אני צופה בכעס רב
  אלי נמט   20/10/19 21:55
ועצור הנשמע מתגובתך האומללה. על מה כועס אדוני? על דברי האמת שכתבתי? על ציון העלמת שמך? בדרך כלל, כשאדם מתחיל לחרף ולגדף ויורד לרמה כה נמוכה ("אדיוט אחד גדול"; "חתיכת אדם רקוב") זה מעיד על דלות וחולשה, כך שלא אני ולא הקוראים מתרשמים מתגובה שכזו. וכן, אדוני הכעסן, יש בתגובתך גם שגיאות כתיב גסות: קשוט עצמך (ולא קשות) וכן רשאי (ולא ראשי). זה גם מעיד על יכולת נמוכה. קשקשן.
כתוב תגובה ל- אלי נמט
8
לקח איתו לקבר את האמת על רצח
  נתין מדמנת ישראל   18/10/19 15:50
רבין. בין המעטים שידעו שלא עמיר רצח. לא סיפר כי רדף אחרי הצדק, השיג אותו, חשש לשלום הציבור כשיתגלה, ולכן קבר אותו. אז בואו נפסיק עם הצביעות
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
לנתין המדמנה, יש לך האומץ
  כל הכבוד   19/10/19 04:45
כתוב תגובה ל- כל הכבוד
9
כן בגדתי יועז הנדל
  דן אבני   18/10/19 15:54
כן בגדתי יועז הנדל כן בגדתי בדת אבותי כשזרקתי את הכפה לזבל כבר בתיכון כן בגדתי כשחברתי לפסטיבל השיכור בלינץ' נגד רוב עם ישראל היהודים כן בגדתי עם הפגנות האנרכיה של הקרן הארורה להשמדת ישראל והכחדת היהדות כן בגדתי כמשרת נרצע בשירותו של המאפיונר נוני מוזס כן בגדתי בעם ישראל כעלה הונאה של שחור לבן עם העב''מ גנץ והיום אני בוגד כשאני חובר למפלגת האויב הערבי כדי לסלק את ביבי שהעליב אותי ולרסק את מדינת ישראל כן בגדתי יועז הנדל
כתוב תגובה ל- דן אבני
אמנם הדברים אינם קשורים למותו
  למר דן אבני   19/10/19 05:55
של שמגר ז"ל - אך כל מילה שכתבת והמתייחסת ליועז הנדל הבוגד - נכונה.
כתוב תגובה ל- למר דן אבני
יועז הברווז העיתונאי של מוזס
  עוד סתם אחד   19/10/19 12:04
יועז הנדל, צבי האוזר, איילת שקד, נפתלי בנט והותיק מכולם אייוט ליברמן. המשותף לכולם עבדו עם נתניהו הפכו לשונאים מרי נפש. משתפי פעולה (משתפ"ים) עם מוזס וידיעות אחרונות. מוכנים למכור את המדינה רק כדי לראות את נתניהו מחוסל.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
10
יאיר לפיד טיפש ברשות הרבים
  רננה   18/10/19 16:28
לקרוא את ההספד של יאיר לפיד ולבכות. כיצד הוא כותב ששמגר שירת בפלמח. לפחות אם אינו יודע שישתוק. משום ששמגר שירת באצ"ל. זו לא הפעם הראשונה שיאיר לפיד מוכיח בורות כיצד אפשר לתת לו להנהיג מדינה כל כך קשה ולא קלה עם בורות כל כך מובהקת
כתוב תגובה ל- רננה
11
LO NIFTAR ELA MET/HITPAGER
  Haim Mevin, NYC   18/10/19 20:00
ATA mishpetan....aval chasar yeda besisi be'yahadut
כתוב תגובה ל- Haim Mevin, NYC
12
יהי זכרו ברוך. עצוב לי שדווקא
  קורןנאוה טבריה   19/10/19 05:11
יהי זכרו ברוך. עצוב לי שדווקא השופט שמגר, מהיותר הגונים במערכת המשפט, הסתלק מהעולם מבלי לספר לעם ישראל, את כל האמת אודות רצח רבין ועלילות ה''שמפניה''. והוא ידע את האמת! שמגר עמד בראש ועדת חקירה לטיוח הרצח - במקום לדרוש ולהתעקש על ועדת חקירה ממלכתית. שמגר גם הודה בפני משפחת רבין: "לא חקרנו הכל - זכותה של משפחת רבין לדרוש בירורים נוספים". עצוב.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
יהי זכרו ברוך. עצוב לי שדווקא
  קורןנאוה טבריה   19/10/19 05:18
יהי זכרו ברוך. עצוב לי שדווקא השופט שמגר, מהיותר הגונים במערכת המשפט, הסתלק מהעולם מבלי לספר לעם ישראל, את כל האמת אודות רצח רבין ועלילות ה''שמפניה''. והוא ידע את האמת! שמגר עמד בראש ועדת חקירה לטיוח הרצח - במקום לדרוש ולהתעקש על ועדת חקירה ממלכתית. שמגר גם הודה בפני משפחת רבין: "לא חקרנו הכל - זכותה של משפחת רבין לדרוש בירורים נוספים". עצוב.
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
14
מעל בתפקידו במשפט רצח רבין
  רמבו צלניק   19/10/19 08:02
נתן יד ל cover up...לא התייחס לקריאה סרק סרק שנישמעה בזמן הירי על המנוח וזה מה שמוכיח שיגאל לא היה לבד. היום כולם שכחו לו את זה והופכים אותו לגיבור משפטי...לקח איתו לקבר את סוד הקונספירציה. כולם שכחו את זה אבל לא אני...
כתוב תגובה ל- רמבו צלניק
שמגר כתב על הקריאה סרק, סרק
  משה, עורך-דין   19/10/19 12:46
דבריך על הקריאה "סרק, סרק" אינם נכונים. קראתי את דו"ח ועדת שמגר, ושם הוזכרה במפורש אותה קריאה. הוועדה כתבה את הדו"ח פה אחד, וזה כמובן אינו אומר שדבריה נכונים. היא קבעה בוודאות שאכן הושמעה קריאה כזו, מה גם שלאה רבין העידה ששמעה אותה, אך הוועדה קבעה שאינה מסוגלת לקבוע מי היה הצועק. אותה קביעה הצטרפה לפרק של דו"ח הוועדה העוסק בטענות הקונספירציה, אך הוועדה דחתה טענות אלו ללא טיפול מספיק בהן. לדעתי, הקריאה "סרק, סרק", באותן נסיבות של ירי בתוך המון רועש, מעוררת חשד כבד כי הצועק היה איש האבטחה, שהוכן מראש לאירוע של ירי מדומה בכדורי סרק ולכן היה לו עניין ברור בשכנוע הקהל שהירי הוא אירוע זניח בכדורי סרק. קשה לשער כי מישהו אחר, שלא היה לו כל קשר לירי והיה סתם אדם תמים, היה מעלה בדעתו לצעוק כך לשמע היריות, וככל שזכור לי יגאל עמיר עצמו לא נחקר ע"י הוועדה בקשר לכך. יתר על כן, הוועדה כלל לא שמעה עדות מפי עמיר עצמו, בתרצה מחדל זה בתירוצי סרק עלובים, וזה לכל הפחות מעלה חשדות. יש דברים רבים נוספים התורמים לחשד שלא הכל נודע ונחקר, ואזכיר רק את אלה: ראשית, לאה רבין דרשה לחקור את התנהגות אנשי שב"כ עימה מיד לאחר הרצח ואת נסיבות הרצח עצמו, בטענה שהיו דברים חשודים רבים שלא אפרטם כאן. היא מתה זמן לא רב לאחר מות בעלה, ובתה דליה חזרה על אותן דרישות - עד שנמסר לה ניהול מרכז רבין, ורק רשע כמוני יכול לחשוב שהיה קשר בין עובדה זו ובין הפסקת דרישותיה מאז לחקור את הפרשה. שנית, עדותו של רואה החשבון רוני קמפלר, שהסריט את יגאל עמיר מסתובב מאחורי בניין העיריה לפני הרצח, היתה כה מוזרה ולא אמינה עד שאין לקבל כסבירה את סגידת הוועדה לאותה עדות. לפי כל שיקול חקירתי, האיש היה חשוד מאוד, מה גם שבמשך חודשים הסתיר את הימצאות הסרט בידיו מידיעת הוועדה. נוסף לכך, שלושת חברי הוועדה היו פסולים מלכהן בה: היו"ר שמגר והאלוף זמיר בשל ידידותם הקרובה עם רבין, שהיה האחראי הישיר על שב"כ והיה צפוי מראש כי ועדת חקירה תמצא שהוא אחראי למחדלי שב"כ שהובילו לאפשרות לירות בראש הממשלה. החבר השלישי, המשפטן פרופ' אריאל רוזן-צבי, היה חולה בסרטן שקיבל טיפולים חריפים בגין מחלתו ונפטר כעבור זמן קצר. איש כזה יש לכבד ולהשתתף בסבלו, אך הוא אינו מתאים לכהן בוועדה שבה עליו גם לעמוד נגד עמדות חבריו ולהשתתף בחקירות מתישות. שמגר ידע את כל אלה, והסכמתו למינוי כל השלושה אינה ראויה אלא לגנאי. יש עוד, בהחלט לא מעט.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
15
שמגר התורם לאקטיביזם השיפוטי1
  שפרירית   19/10/19 19:11
שמגר עוד לפני אהרון ברק קיבע את האקטיביזם השיפוטי – בית משפט מעוות מפקח על תקינות המדינה-----------------בג”ץ הוקם על ידי שלטון המנדט הבריטי כך נהגו בכל המושבות שלהם. המטרה היתה להתנגד לפעולות או הוראות בלתי חוקיות של השלטון הבריטי כלפי ילידי המושבות. בבית משפט זה הורכב מששה עשר שופטים בריטים ושופט אחד מקומי. אל בג”ץ הוכפפו כל בתי הדין במדינה ואילו הוא עצמו היה פטור מכל סדרי דין תקינים. מה שנקרא “בית משפט גבוה לצדק” לא התחשב לא בחוק ולא בראיות. היות ולא רצו שנושאים אלו יידונו על ידי שופטים ילידים, הם נידונו רק בבית המשפט העליון. הערכאה עליונה לא דנה בראיות, הפסיקות נעשו על פי אומדן ואי לכך לא מתאים לקרא לזה בית משפט וודאי שלא גבוה וכמובן שלא על פי צדק. כזה היה המשפט במושבות השונה מאוד מזה הנהוג באנגליה עצמה. שופטיו גם לא היו משפטנים. לבריטים לא היו משפטנים להביא לבתי דין אלו. משפטנים אנגליים היו אנשי המעמד העליון אנשים מאוד עשירים אשר כלל לא אבו לעזוב את מולדתם ולחיות במרחקים. ברוב המדינות שהיו בעבר מושבות של הבריטים, ברגע שהאנגלים עזבו בטלו את בג”ץ כאחד המכשירים השפלים של השלטון האנגלי בו מחליטים ככל העולה על הרוח ועוד קוראים לזה משפט וצדק. לא רק שלא בטלו זאת אלא אף שכללו. הכלילוהו בחוק יסוד השפיטה. חוסר התיחסות לעובדות הוא כלל גם במשפטים אחרים, הרי לא יתכן שבמקום אחד כך יהיה מקובל ואילו בקרב אותם שופטים במקום אחר לא. ------------------------------------------------------בציבור זכורה התערבותו הבוטה של אהרון ברק בנושאים מדיניים במיוחד בנוגע לחבלי עיו”ש. לעומתו זוכרים את מאיר שמגר כמי שלא התערב בנושאים מדיניים. לאמיתו של דבר היה זה דוקא מאיר שמגר עוד בהיותו הפרקליט הצבאי הראשי אשר טען שיש לאפשר לתושבי השטחים להביא עתירותיהם בפני בית המשפט העליון הישראלי. לפי בית המשפט שטחי עיו”ש הינם שטחים של תפיסה לוחמתית על כן הדין החל עליהם צריך להיות שילוב של הדין שהיה בתחוקף תחת שלטון ירדן, חקיקה צבאית עכשיוית וכללי משפט בינלאומי העוסקים בשטחים כבושים. לכן לשיטת בית המשפט כל הנעשה בשטחים אלו צריך להבחן לפי אמות מידה אלו האחרונים זאת ועוד הממשל הצבאי חייב לפעול על פי עקרונות המשפט המינהלי הישראלי. ------------------------------------------------------הטענה היתה שכך יתקבל אישור משפטי לפעולות אשר קרא להם שנויות במחלוקת. ועוד בכך ניתן למנוע פיקוח בינלאומי. אך היכן ישנו פיקוח בינלאומי בשטח שהוא כבוש? בעת קבלת החלטה זו, לא היה תקדים לכך שבית משפט של מדינה יפקפק בחוקיות פעולותיה של המדינה בעת סכסוך מלחמתי. מה עוד ששטח זה על פי הסכם בינלאומי של חבר העמים צריך להיות שייך לעם היהודי והוא נכבש במלחמת השחרור על ידי ירדן. כלומר שטח זה כלל איננו כבוש אלא משוחרר. סמכות זו שבג”ץ לקח לעצמו גרמה להתעניינות בינלאומית בקביעתו הלכות לגבי השטחים. מדינאים זרים ציטטו את דברי בג”ץ בקביעות העוינות לישראל. כך תפס בית המשפט העליון מקום מרכזי במדיניות. מכאן שבג”ץ כלל לא מנע הרעה של יחסי ישראל עם שאר העולם אלא להפך נתן חומר בידי עוכרי ישראל. לגבי המתקראים “פלסטינאים”,פעולות אלו ממלא כלל לא השביעו רצון. אלו טענו שבית המשפט נותן הכשר לפעולות בלתי חוקיות.
כתוב תגובה ל- שפרירית
16
שמגר התורם לאקטיביזם השיפוטי2
  שפרירית   19/10/19 19:18
ישנם נושאים שכבר עברו לסמכות בתי משפט לעניינים מנהליים כדי לבטל את הכלל לפיו בג”ץ הוא הערכאה ראשונה ואחרונה. אלא שעדיין בנושאים אחרים עותרים אך ורק לערכאה העליונה שם יכולים לדרוש צווים ללא דיון משפטי בערכאות נמוכות. ללא חקירת עדים, ללא כל אפשרות לחקר העובדות כל הדיונים מסתמכים על תצהירים, וכערכאה עליונה שבה אין זכות ערעור. כך בג”ץ החליטו על צווים כמעט מידי יום ביומו. למשל שעל הממשלה לנמק תוך חמישה עשר ימים ועל היועץ המשפטי לנמק תוך חמישה ימים לגבי סוגיות שונות ומשונות. לפי הדגם המנדטורי שמו ששה עשר שופטים מהמשפחה כפי שהתבטא אהרון ברק וליתר דיוק מהמשפחה הסודית אלה השייכים ומזדהים עם הקרן לישראל חדשה. תוך גישה פוליטית מובהקת בג”ץ גם עוסק בנושאים מדיניים ואף אישיים שיש להם היבט מדיני כמו קנין אישי ביהודה ושומרון. כך מיעוט ההולך עם אויב מדיני בעזרת בית המשפט העריץ רומס את זכויות רוב העם. ---------------------------------------------------- בג”ץ ממשיך את השלטון הקולוניאלי הבריטי המופנה עתה נגד מדינת ישראל וגם אזרחיה. השלטון הבריטי החליט שעתירות נגד הנציב להיות נדונות בפני שופטים בריטים והם הרכיבו את הערכאה העליונה. צורה זו נשתמרה אך ורק בישראל. בעוד שבג”ץ אמור להגן על האזרח בפני מעצר ומאסר בלתי חוקיים, בהסתמך על תצהירים בלבד וללא חקירת עדים האזרח אינו יכול לגלות את האמת לגבי התנהגות הרשות. רוב רובן של העתירות שמגישים אזרחי אזרחי ישראל באופן פרטי כ- מהן 95% נדחות ועל העותרים מוטלים עליהם קנסות כבדים ביותר של עשרות אלפי שקלים. ------------------------------------------------------ בית המשפט לא דן בשאלה האם פעולתו זו הינה חוקית, האם יש לו סמכות ומה מקורה? בית המשפט הסתמך רק על אי הבעת התנגדות מצד הרשויות. לקיחת סמכות זו על ידי בג”ץ הקנתה למשפטנים חשיבות יתרה במיוחד בעיני עצמם ובעיני רוצי טובתם. כך גם עלתה חשיבותם של יועצים משפטיים ועורכי דין עוד בשלבי קבלת החלטות. בג”ץ אף הרחיב וממשיך להרחיב את הסמכויות שהוא לוקח לעצמו. לא רק עתירות בנוע ליושבי עיו”ש שהיו שם ב- 1967 אלא כל עתירה המתנגדת להחלטות הממשלה. כך בנושא החזרתם של המסתננים האפריקאים שנוגעת רק לתוך גבולות 1967, וכך בנושא מתוה הגאז ואף התערבות בנושאי לומחה בעת מלחמה, או כל נושא שהוא פוגע במדינת ישראל ואזרחיה. עוד בשנת 1996 הוקמה ועדת אור למבנה בית המשפט, אהרון ברק שהופיע בה הודה כי מבנה בג”ץ הינו אנומליה מימי המנדט שיש לתקנה. לדבריו יש להוריד את העתירות לבית המשפט המחוזי כערכאה ראשונה של בית משפט מנהלי ורק ערעור יהיה בבית המשפט העליון. רק תחומים מוגבלים הורדו למחוזיים. שופטי בית המשפט העליון אינם מוכנים לותר על הכוח שנטלו לעצמם. ------------------------------------------------------ נוכח הכעס המוצדק שבית המשפט העליון מעורר בקרב המדינאים וגם הסלידה הציבורית, שופטת בית המשפט העליון דליה דורנר כמבטאת הלך רוחם של שהשופטים, הציעה בציניות לחברי הכנסת לבטל את בג”ץ בתגובה להצעת חוק שהכנסת תבחר את נשיא בית המשפט העליון ומספר שופטי בית המשפט העליון בועדה לבחירת שופטים ירד לאחד. הטענה המושמעת היא שיש להזהר מפוליטיזציה של בית המשפט ואסור להפריע לו לשמור על זכויות המיעוט. זאת מבלי להתיחס לעובדה שבכך בית המשפט הוא פוליטי לחלוטין. החזרת הכוח לעם על ידי החזרת הכוח לנציגי הציבור היא לשיטת בית המשפטי ותומכיו “פגיעה בבית המשפט העליון”.
כתוב תגובה ל- שפרירית
17
שמגר התורם לאקטיביזם השיפוטי3
  שפרירית   19/10/19 19:35
בג”ץ שאופן פעילתו הינה עיוות, שם עצמו גם בלא לבקש הסכמה כשוטר על הרשויות האחרות. את זאת עשה בטוענה שקרית כאילו היות ומדינת ישראל אשמה בתפיסה לוחמתית של שטח יש לפקח על השטח ה”כבוש”. בשם כך בית המשפט מרשה לעצמו פסיקות מוזרות והצידוק עצם ההתערבות במדיניות הינו שהרשויות לא הביעו התנגדות. אך בית המשפט אינו מספתק בכך, היות וכבר טעם שררה הוא גם מחליט לגבי נושאים אחרים שכלל אינם קשורים. בית משפט זה גם קבע חוקים שלא זה תפקידו ואף אסור לו, שלא ניתן לקיים כמו חוק ההתגברות לפיו רק ברוב של 61 חברי כנסת ניתן להתגבר על פסילת חוק. אין לקבל פסילות של בג”ץ לא על ידי התגברות ולא על ידי חקיקה מחודשת מתקנת. יש לבטל את פסילתו של בג”ץ. את בג”ץ יש לבטל ויפה שעה אחת קודם. שופטי בג”ץ שכך נוהגים הם למעשה עבריינים ויש לנהוג בהם ככאלה על כל המשתמע מכך.
כתוב תגובה ל- שפרירית
18
שמגר התורם לאקטיביזם השיפוטי3
  שפרירית   19/10/19 19:35
בג”ץ שאופן פעילתו הינה עיוות, שם עצמו גם בלא לבקש הסכמה כשוטר על הרשויות האחרות. את זאת עשה בטוענה שקרית כאילו היות ומדינת ישראל אשמה בתפיסה לוחמתית של שטח יש לפקח על השטח ה”כבוש”. בשם כך בית המשפט מרשה לעצמו פסיקות מוזרות והצידוק עצם ההתערבות במדיניות הינו שהרשויות לא הביעו התנגדות. אך בית המשפט אינו מספתק בכך, היות וכבר טעם שררה הוא גם מחליט לגבי נושאים אחרים שכלל אינם קשורים. בית משפט זה גם קבע חוקים שלא זה תפקידו ואף אסור לו, שלא ניתן לקיים כמו חוק ההתגברות לפיו רק ברוב של 61 חברי כנסת ניתן להתגבר על פסילת חוק. אין לקבל פסילות של בג”ץ לא על ידי התגברות ולא על ידי חקיקה מחודשת מתקנת. יש לבטל את פסילתו של בג”ץ. את בג”ץ יש לבטל ויפה שעה אחת קודם. שופטי בג”ץ שכך נוהגים הם למעשה עבריינים ויש לנהוג בהם ככאלה על כל המשתמע מכך.
כתוב תגובה ל- שפרירית
19
שמגר התורם לאקטיביזם השיפוטי3
  שפרירית   19/10/19 19:35
בג”ץ שאופן פעילתו הינה עיוות, שם עצמו גם בלא לבקש הסכמה כשוטר על הרשויות האחרות. את זאת עשה בטוענה שקרית כאילו היות ומדינת ישראל אשמה בתפיסה לוחמתית של שטח יש לפקח על השטח ה”כבוש”. בשם כך בית המשפט מרשה לעצמו פסיקות מוזרות והצידוק עצם ההתערבות במדיניות הינו שהרשויות לא הביעו התנגדות. אך בית המשפט אינו מספתק בכך, היות וכבר טעם שררה הוא גם מחליט לגבי נושאים אחרים שכלל אינם קשורים. בית משפט זה גם קבע חוקים שלא זה תפקידו ואף אסור לו, שלא ניתן לקיים כמו חוק ההתגברות לפיו רק ברוב של 61 חברי כנסת ניתן להתגבר על פסילת חוק. אין לקבל פסילות של בג”ץ לא על ידי התגברות ולא על ידי חקיקה מחודשת מתקנת. יש לבטל את פסילתו של בג”ץ. את בג”ץ יש לבטל ויפה שעה אחת קודם. שופטי בג”ץ שכך נוהגים הם למעשה עבריינים ויש לנהוג בהם ככאלה על כל המשתמע מכך.
כתוב תגובה ל- שפרירית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il