|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו נכשל, המנדט יוטל על גנץ
מאת: איציק וולף  |  21/10/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הבניחוטא הזה ראש ממשלה.
  הצוחק   21/10/19 20:36
בדיחת השבוע
כתוב תגובה ל- הצוחק
}}}נתניהו סע הביתה לאמריקה
  ישראל מקום שביר!!   22/10/19 05:06
{{{נתניהו ישראל לא הבית שלך .חזור לאמריקה!!! אמריקה מתאימה לך.
כתוב תגובה ל- ישראל מקום שביר!!
2
אני מאוד מקווה שגנץ אמנם
  מיקי כהן   21/10/19 20:42
יצליח להקים ממשלה. חבל לי רק שאופירה קוניס, שרת המדע תיעלם לנו לאחר הצלחתה הגדולה בקידום המדע בישראל.
כתוב תגובה ל- מיקי כהן
3
בניצקה חותיצקה
  שמחה חן   21/10/19 21:08
אין מצב שירכיב ממשלה.הימין לא יתן.נקודה
כתוב תגובה ל- שמחה חן
4
יש רוטציה עם לפיד?
  מייק   21/10/19 21:22
כתוב תגובה ל- מייק
5
סופו של גנב
  יוסי מ.   21/10/19 22:06
"ניסיתי הכל וגנץ לא הסכים", מספר ראש משפחת הפשע ,השקרן והפלגן לעדר מאמיניו. אף אחד מחוץ לגרעין הקשה של מצביעי נתניהו לא מאמין לאף מילה. מאמינים לו אלה שעבורם הוא אלהים, ואלה יעשו כל מה שיגיד להם. הרוב שלא מאמין לו יודע שהוא מנסה להגיע לבחירות בפעם שלישית מפני שבשתיים האחרונות הוא הפסיד ומבחינתו יכול להיות רק שיפור.יתכן שגנץ שניצח אותו פעמיים לא יצלח להרכיב ממשלה. יתכן שנאלץ ללכת לבחירות בשלישית, אם זה יקרה, עדר הבהמות שמרכיב את רשימת המפלגה שנלקחה בשבי, ישלם את המחיר. בפעם האחרונה לא הצביעו עבורו כשלוש מאות אלף מאלה שכן הצביעו שלושה חדשים לפני. בפעם הקרובה זה יהיה חצי מליון והליכוד ירד לעשרים עשרים וחמש. בכל מקרה הקרירה הפוליטית של הפושע הסתימה, אולי תוקם ממשלת אחדות בלעדיו ,אבל זה לא יעזור לו,והקרירה החדשה שלו תתקיים מעשיהו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
יוסי, מה נסגר ?
  מגיב ותיק   21/10/19 22:26
כעת אני "עדר" (כי אני מאמין בחפותו וביכולותיו) ?

רשימת המפלגה "עדר בהמות" ?

בסדר, ביבי פושע, ראש משפחת פשע, שוב פושע, מעשיהו...(מותר לך כאיש רק לא ביבי, אתה הרי החוקר, השופט והמבצע...)

מכפ'ת לך לחלק לכולם גם קצת ציאניד ולסגור אותם במחנות של ילידים שישתטחו שם על קברים וינשקו קמעות ?

בחיאת יוסי, אל תהייה כל כך עדין...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מקצה שיפורים, מגיב ותיק.
  יוסי מ.   22/10/19 00:19
איך שהתגובות שלי מוציאות ממך אמוציות. אחרי שהוא לימד אתכם שכל מי שלא מעריץ עיור שלו הוא "שמאלן" ומשמעו בוגד, אני עונה כמו שעניתי, אבל בחשבון הסופי ,למה שאני אהיה כמותכם? אני חוזר בי, לא עדר בהמות אלא קהל מצביעיו, אגב, קראתי כך לאלה שמועמדים ברשימת הליכוד ושאיבדו את עמוד השידרה המוסרי באותה נשימה שבה הם מייחלים להתאדותו, אבל אני חוזר בי. אחרי הכל ערב ראשון בתהליך חדש של אתחלה דגאולה. את שתי הפסקאות האחרונות שלך אני שוכח, לכבוד הויכוחים שהיו ויהיו בין שנינו.באשר לתאורים שלו, מותר להגיד גם אמת. אל תיקח קשה מדי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
יוסי
  מגיב ותיק   22/10/19 00:46
1. אל תהייה מצחיק, תגובותיך לא מוציאות ממני דבר, בטח לא אמוציות...

2. אתה מוכן להראות לי היכן ביבי אמר ששמאלן הוא בוגד ? (או שאתה מבלבל בינו לבין החבורה שהאשימה אותו בבגידה בסיפור המופרך של הצוללות ?)

3. אתה בהחלט יכול להיות כמותנו,כאלה שלא מדביקים תוויות.

4. תרשה לי להגיד לך שאני מכיר לא מעט ממועמדי הליכוד, אלה לא מייחלים להתאדותו ( בכלל בליכוד אין את התופעה של שחיטת ראשי המפלגה כמו במפלגות האחרות ואם יש היא בקרב בודדים.)

5. אם אתה מכנה ערב זה כ"אתחלתא דגאולה", שיבושם לך, רק הזהר שהנפילה על האף לא תהייה כואבת מדי...

6. ככה אתה מכיר אותי ? לוקח קשה ? כשאני נהנה שאתה חושב שכתבת "דברי אמת" , כלל וכלל אין סיבה לקחת את דבריך קשה...

לילה טוב.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
כמה נקודות.
  יוסי מ.   22/10/19 09:06
בוקר טוב. זה בסדר לשלב רגשות, אני לא רואה בזה חולשה ולא יחסתי את זה לך. כשמשדרים לציבור ששמאל זה למכור את המדינה לערבים, זה יוצר את ההקשר. נתניהו לא טיפש עד כדי להגיד בשפתיו אבל זה המסר, זה מה שנקלט בציבור שלו, ואני חי עמוק עמוק בתוכם,עד לרמת משפחה מהמעגל הראשון, לכן יש בחלק הזה של תגובתך מין ההיתממות (ע"ע הם שכחו מה זה להיות יהודים). ראה כמשל את ממוצע התגובות באתר הזה. *** תודה, אבל כשאתה אומר כמונו, אתה כנראה מסתכל בראי אבל לא רואה את הכלל. ובכל זאת בלי תוויות זה נכון. נכון שבליכוד אין תופעת עריפת ראשי המנהיג, זכור נא שאני באתי משם, הייתי גם חבר מרכז פעמיים ואני מכיר את האנשים ואת הלך הרוחות. הענין הוא שבגין, שמיר ושרון, לא היו מנהיגים מסוגו המוסרי של נתניהו,אפילו בקרב מרבית תומכיו. בגין נכשל שמונה פעמים ועמדנו איתו בגלל דמותו המנהיגותית והמוסרית, והמוסרית. אותו דבר עם שמיר. כששמיר הפסיד, הוא ירד מהבמה בכבוד ולא עשה כלום ממה שנתניהו עושה, ועל נתניהו יש עננה שתתברר רק בבית משפט, וכשתקום ממשלה חדשה גם מול ועדת חקירה על נושא הצוללות וכלי השייט. תודה על האזהרה אשתדל לא לפתח תקוות אבל בכל זאת אתה יודע, איך שלא תסתכל על הדברים, זה עולם חדש גם אם יקח עוד שישה חדשים ואפילו סיבוב נוסף. הוא הולך לקיסריה. עולם חדש אתה יודע יכול להיות גם עם מועמד אחר מהליכוד, זכור את דברי אלה. לגבי הסעיף האחרון, העיקר שנחייך שנינו כל אחד מצידו האחר של הקו. יום טוב.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
יוסי (2)
  מגיב ותיק   22/10/19 14:02
1. בסדר...

2. צר לי, אתה מתחמק, כתבת על נתניהו ש "אחרי שהוא לימד אתכם שכל מי שלא מעריץ עיור שלו הוא "שמאלן" ומשמעו בוגד," כעת הטענה שלך אחרת ואני מזהה התחמקות לא כל כך מכובדת ודיבור על "שידורים" ו"מסרים".....

3. הנה עוד סילוף שלך, שהוא רק חצי אמת (וכידוע, חצי אמת גרוע משקר) ולהלן הציטוט המלא :
מה שנתניהו אמר ( אגב, בשיחה פרטית לאוזנו של הרב כדורי) זה המשפט הבא :
"השמאל שכחו מה זה להיות יהודים הם חושבים שישימו את הבטחון שלנו בידי הערבים"
לא צריך יום לימודים ארוך כדי להבין שנתניהו אינו מדבר על שמאל ויהדות אלא מדבר על כך שהשמאל נתן לערפאת את האחריות לשמור על בטחוננו בתקופת אוסלו הארורה, בניגוד למסורת ההגנה העצמית שלנו כל הדורות.

במחילה יוסי הסיפור הזה הוא קשקוש.

בעניין מוסריות, אלה דברי הבל, למעט בגין ושמיר אין מה להכניס כאן את שרון המושחת, לטעמי עוד יתברר כי ביבי הנו רה"מ הנקי ביותר בעשורים האחרונים, זאת לאחר אינסוף חקירות רדיפה שהעלו אפס.

שום עננה, רצינית על ראשו אלא יש כאן ניסיון לפוטש' שלטוני, אגב, איני רואה שום "הפסד" של נתניהו שמחייטב אותו לזוז הצידה, צר לי אתה מטעה.

בעניין הצוללות (אותם אתה מעלה על ראש שמחתך המתחדשת לאור המנדט שעבר לגנץ..)

אין דבר כזה שנקרא פרשת צוללות, (ישנה פרשת מאכרים שגזרו קופונים תופעה מושחתת ידועה בקרב אנשי הרכש ממשרד הבטחון )זו המצאה זדונית של שונאי ביבי פלוס התקשורת.

ובענין עתידו של ביבי, ממליץ לך לחפש לך חנות כובעים טובה, ודאג שהכובעים יהיו טעימים ואם אתה רוצה גם לשבוע, דאג שאלה יהיו כובעי סומבררו גדולים...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
נא לתקן - נתניהו לא נכשל
  שונסי גנצינר   21/10/19 22:46
מלכתחילה לא ניתן להרכיב ממשלה בתנאים אלו. זה לא כשלון. נקווה שבבחירות הבאות הסמול יוכה ורביעיית המושחתים של כ"ל + המושחת ליברמן יעופו לנו מהעיניים.
כתוב תגובה ל- שונסי גנצינר
נכשל פעמיים
  אוריק   22/10/19 00:16
לדעתי אם ביבי לא היה מחזיק בקרנות המזבח היינו מקבלים ממשלת אחדות עם גנץ וסער. ביבי "איבד את זה". יש אומרים "יפה שעה קודם".לא חסר אנשים נאמנים למדינה בליכוד. דיכטר, סער, ארדן..., יש הרבה ראויים. ביבי מחזיק את הליכוד כבני ערובה, לא חבל?
כתוב תגובה ל- אוריק
לא קרנות ולא מזבח...
  מגיב ותיק   22/10/19 00:58
עוד דמוקרט דגול...

הסכת ושמע ליצן, מתוך אזרחי ישראל שבחרו לאחרונה, 1,111,535 הצביעו ישירות למחל בראשות נתניהו, ועוד 942,127 ששלשלו פתקי הצבעה לש"ס, ליהדות התורה ולימינה - לאחר שראשי מפלגות אלה הכריזו, מבעוד מועד, כי מועמדם לראשות הממשלה הוא נתניהו. בסך-הכל הצביעו 2,053,662 עבור נתניהו לראשות הממשלה וזה יותר מאשר לשמאל ולגנץ.

לכן דבריך הם דברי הבל של ליצן חמוץ ממפלגת רק לא ביבי, זה שנתניהו לא בא לכם טוב, אינו אומר שהוא צריך להסתלק לטובת מושחתי כחול לבן (פרשות המימד החמישי של גנץ/אלשיך, פרשת הונאות מניות חברת שמן של אשכנזי, פרשת לפיד ונוני מוזס, פרשת החוקר הדגול אהוד ברק ועשרת המיליונים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מהתה אזעמלם?
  אוריק   22/10/19 02:09
ביבי נכשל בהרכבת הממשלה בפעם השניה. זאת עובדה מוגמרת, ידידי. סיפורים שלך הם רק לך הם, להרגעה עצמית עד שתעכל את מציאות. לגבי ליצן, ביבי זה באמת ליצן. הוא יכול לעבוד בבית השיטה במפעל ללא הכשרה.
כתוב תגובה ל- אוריק
שים לב שאינך מסוגל לענות לענין
  מגיב ותיק   22/10/19 09:02
ונשמעת רק המנטרה נכשל, נכשל, נכשל.
התרגלתי לשמאלנים זומבים שאין להם שום דעה עצמאית ומדקלמים מנטרות.
לכו לעשות קואליציה עם המשותפת ושאר חובבי השאהידים.
בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
7
כשלון או הצלחה
  באום   22/10/19 01:17
זה פונקציה של מערכת ציפיות.אף אחד לא ציפה שנתניהו ירכיב ממשלה וממילא הוא לא נכשל.גם גנץ לא יכשל משום שאף אחד לא מצפה שהוא יצליח להרכיב ממשלה.כרגע אנחנו צופים בסוג של תיאטרון שלכל אחד מהשחקנים יש את הזמן שלו להשמיע טקסטים,אם זה ריבלין,נתניהו, גנץ או עסקנים ועסקני משנה כאלה ואחרים אבל בסופו של דבר ירד המסך והוא יעלה שוב לקראת האביב.בנתיים ישודרגו הטקסטים,התפאורה תשתנה וגם הצופים שעדיין לא הבינו, אולי יבינו כמה דברים והם שצריך לחשוב על העיקר ולא על הטפל וגם לא על התפל מבית היוצר של התקשורת.הימין יצא פראייר אם הוא יאות להיפגש בכלל עם גנץ או מי מטעמו וטריקת שפורפרת צריכה להענות בטריקת שפורפרת,ככה זה עובד.
כתוב תגובה ל- באום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il