s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המזימה: לדלל את המדינה מיהדותה
מאת: מנחם רהט  |  05/11/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
דברים כדורבנות. ישר כח!
  אלי י.   5/11/09 11:49
כתוב תגובה ל- אלי י.
2
מאמר נכון באיחור של 25 שנים
  .   5/11/09 11:53
מדיניות פתיחת גבולות ישראל לגויים נמשכת למעלה מ-25 שנים. הפכנו כבר עכשיו למיעוט נירדף בארצנו. צלבי קרס המרוססים בבתי כנסת מעידים על כך. בעוד 10 שנים לא יוכלו היהודים לחיות בארצם.
כתוב תגובה ל- .
3
אתה צודק ב-100% אך צריך להעביר
  למקומות הנכונים   5/11/09 12:20
כתוב תגובה ל- למקומות הנכונים
4
עדיף גוייה בלונדינית
  ע"פ משתט חרדי   5/11/09 12:29
הלוואי ויבואו לארץ הרבה גויים גבוהים ובלונדיניים, וגל של שיקסות אוקראיניות ולטביות יציף את ארצנו, וככה ריח העובש העולה ממלבושי פולין של המאה ה-17 ותיפלות המנהגים של ימי הביניים אולי לא יקלקל את חיינו.
כתוב תגובה ל- ע"פ משתט חרדי
אמא ואבא שלך היו אח ואחות???
  dodel   5/11/09 14:49
כתוב תגובה ל- dodel
5
אנחנו אכן בבעיה
  נה   5/11/09 13:32
אנחנו אכן בבעיה שהולכת ומחריפה של זליגת בני עמים ולאומים אחרים אל תוך המדינה היהודית האחת והיחידה בתבל. אנחנו לא יכולים לשמש כארץ מקלט כלל עולמית, הארץ הנבחרת של כל "זב ומצורע" על-פני כדור הארץ. לכן על נבחרי הציבור להתחיל לעשות מעשה ולא להסתפק בדברת וברברת. גם לא די בחקיקת חוקים (גם אם אינם בבחינת חוקים "חלמאיים"), אלא יש גם להבטיח אכיפתם. נכון שהלב נכמר למראה ילדים שנולדו, או למצער גדלו, בארץ אבל שישיבתם כאן מקורה בחטא של הסתננות בלתי חוקית של הוריהם, ואשר מועמדים להעברה או להחזרה לארץ מוצא הוריהם או לארץ אחרת (ואני בכוונה לא משתמש במילה "גרוש" שיש לה קונוטציה רשעית). ובלי להטיל סטיגמות על יוצאי ארץ כזו או אחרת, צריך להפעיל טוב יותר את מסננת ההגירה והקליטה בארץ.
כתוב תגובה ל- נה
רק מרי אזרחי יעצור את התופעה
  הובס   5/11/09 15:46
ציטוט מדברי נה: "לכן על נבחרי הציבור להתחיל לעשות מעשה ולא להסתפק בדברת וברברת."
כאן קבור הכלב. כל זמן ש נה ועוד אזרחים כמוהו/כמוהו לא יוצאים להפגין ברחובות נגד הפקרת המולדת בידי זרים (שחלקם אפילו אנטישמיים), יימשך הסחף ובסוף לא יישאר ליהודים בית לאומי. מי שרוצה להזיז מזהו צריך להפסיק לסמוך על נבחרי הציבור שכשלו ולקחת את גורלו בידיים באמצעות הפגנות.
כתוב תגובה ל- הובס
יש בעיה והיא משפחת פש"ס והחרדי
  אליהו חיים   6/11/09 09:14
לשיטתכם גם דוד המלך נצר לרות המואביה הוא לא יהודי,רפאל איתן שהיה לוחם אמיץ ושרת את ארצו בניגוד לכם שמשתמטים מהצבא, הוא גם לא מזרע ישראל ועוד לוחמים מהשיטת ושאר יחידות מובחרות אינם מזרע ישראל, אתם במשפחת פש"ס , יהדות התורה, ואגודת ישראל צרכים לשבת בשקט ולא לצאת לשמש עם כל החמאה שעל המצח. נמאסתם.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
תגובה למשתלח אליהו חיים
  נה   9/11/09 01:51
סתם ישבת וירקת רעל דרך המקלדת. נראה שאתה אדם חסר נימוס מינימאלי וחסר כבוד עצמי (כי מישהו בעל כבוד עצמי, שמחשיב את עצמו, לא יורה ויורק כך סתם באויר). ירית בלי לדעת ובלי להבין לאיזה כיוון אתה יורה. פשוט קישקוש בחבוש חסר טעם ובו כבר הדבקת לי כמה סטיגמות מטופשות !!! אלימות מילולית לשמה. אני לא ש"ס, לא פש"ס ולא חרדי. סתם יהודי ציוני, מבוגר יחסית, ששרת שירות סדיר מלא בצה"ל ועוד כ-30 שנה+ במילואים ביחידת שדה; אחד שאוהב את עמו ואת ארצו היחידה בעולם (כי אין לנו ארץ אחרת) ולא אחד שמשתלח סתם כמוך בלי הגיון, בלי טעם ועם ריח לא נעים שנודף מהדברים. במקומך הייתי מתנצל על השטויות ועל הלהג חסר הכבוד.
כתוב תגובה ל- נה
6
אילו היה המאמר כתוב בגרמנית
  עידןסובול   5/11/09 14:40
אילו היה המאמר כתוב בגרמנית, היה אפשר, במבט ראשון, לחשוב בטעות שמדובר במאמר משנת 1933 שנכתב על-ידי אחד מחובבי טוהר הגזע.
מזעזע.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
הניתן לומר, לשיטתך, כי אילו
  הניה   6/11/09 15:55
היו חרוזיך והגיגיך כתובים בגרמנית, היה אפשר, במבט ראשון, לחשוב בטעות, שמדובר בכתביו של גתה הגרמני, אחד ממיצגי התרבות הגדולים בעולם, ורק בגלל שאף הוא כמוך, עסק גם בעריכת דין?!! אותו גאון גתה, בשונה ממך, אהב יהודים, למד את שפתם העברית והעריץ את מורשתם, עד כי מתוך הזדהות עמם, מל את בניו. הגם על שיקוליו תאמר, "מזעזע"? כן, המזימה היא לדלל את המדינה מיהודיה ולהפכה למדינת כלל אזרחיה. ומה הבושה הגדולה, באמירת אמת?
כתוב תגובה ל- הניה
7
עידןסובול, די לדמגוגיה. עדיין
  יוסלביץ   5/11/09 15:27
לנו, מה לנו עם צאצאי ההיידמקים והטאטארים מאוקראינה, שהקשר שלהם ליהדות התבטא אך ורק ברצח אכזרי של יהודיחם חסרי מגן? ומה לנו עם פרואנים קתולים אדוקים שמקימים בביתם במרכז הקליטה כאן בישראל כנסיה נוצרית זוטא?
כתוב תגובה ל- יוסלביץ
יוסלביץ', אתה מנטורי קרתא?
  עידןסובול   6/11/09 08:16
או סתם גזען חילוני?
כתוב תגובה ל- עידןסובול
סובול, אתה חי בסרט.
  יוסלביץ   6/11/09 10:44
לא צריך להיות מנטורי קרתא כדי להבין שאין כל הגיון או מוסר בהעלאת צאצאיהם של רוצחים אוקראינים נאלחים, ההיידמקאים והטאטרים והקוזקים, שכל הקשר שלהם ליהדות התסכם בכך שאבטות אבותיהם רישטו באכזריות נוראה בטנן של נשים הרות רק מפני שהיו יהודיות, ושניפצו גוגלותיהם של עוללים יהודיים חסרי מגן באכזריות שרק הרשע הנאצי ידמה לה.
סובול, לא צריך להיות מנטורי קרתא כדי למחות על הקמת כנסיה-זוטא פרטית במרכז קליטה ע"י קתולים אדוקים שכלל אינם מסתירים את נוצריותם. אם אתה חושב שרק לנטורי קרתא זה איכפת, אז אתה ממש חי בסדרט. תתעורר.
כתוב תגובה ל- יוסלביץ
8
המאמר עושה סלט מכל הנושא, חבל
  מטאטא   5/11/09 16:33
העיקרון יש כאן שלושה נושאים נפרדים שהכותב מבלבל ביניהם:===== 1. זכאי חוק השבות, שאינם יהודים אשר המדינה נותנת להם לעלות לארץ. ברור לחלוטין שיש לשנות את החוק לאלתר. מאידך אפשר לקבוע חוק כי כל אדם שהיה לו סב יהודי, ורוצה לעלות לארץ, חייב קודם כל להתגייר.==== 2. שלוש מאות אלף עובדים זרים, שהחליפו את הערבים שעבדו כאן בעבר. לדעתי יש לצמצם את מספר העובדים הזרים גם במחיר של קריסת ענפים מסויימים בחקלאות ובתעשייה. כי אם לא משתלם להעסיק פועל חקלאות יהודי ב-10,000 ש"ח לחודש, אז המסקנה שיש לסגור ענפי חקלאות שונים, וליבא את רוב הפירות וירקות מחו"ל במחירים נמוכים ביותר. כמו שקורה בגרמנייה לדוגמה.===== 3. לגבי הילדים הזרים: מדובר על בסך הכל 1200 ילדים ועוד 600 הוריהם (הרוב משפחות חד הוריות). ע"פ הפעילים בנושא זה, מדובר על מענק אזרחות ל-600 ילדים בלבד בתוספת הוריהם בלבד. ואני שואל האם זה מאיים על מדינת ישראל? מה זאת הגזענות הזאת? אלי ישי הוא גזען שפל, אשר מחד פעל כל השנים להכניס עובדים זרים לארץ בתוקף תפקידו כשר התמ"ת ושר הפנים, וכעת הוא תפש את ילדי הזרים כאילו הם אלו המהווים איום על הדמוגרפייה בישראל- קישקוש!! לא זכור לי כאשר מנחם בגין הביא לארץ כמה אלפי פליטים מויטנאם, שמישהוא צעק כאילו הם מהווים איום על הדמוגרפייה היהודית בישראל.===== לסיכום אני מציע כי כל אדם לא יהודי, שחי בארץ שנים רבות, וירצה להשאר פה בקביעות, יהיה חייב לעבור גיור לאומי. בעבר הסברתי מה כוונתי במונח גיור לאומי, בניגוד לגיור דתי. אבל בגדול מדובר על תהליך של שנה, יום שלם בשבוע, שבו ילמדו המתגיירים אספקטים שונים של הלאום ההיסטורייה התרבות המסורת של העם היהודי, כמו גם גאוגרפייה וארכאולוגייה של א"י וכן את השפה העברית. בשנה הזאת ייערכו להם סיורים ברחבי הארץ, כדי להדגיש את הקשר בין העם לארצו!!
כתוב תגובה ל- מטאטא
9
2000000שסניקים+חרדים לא יהודים
  הם טפילים שמסכנים   6/11/09 08:02
המשך קיום מדינת היהודים.
כתוב תגובה ל- הם טפילים שמסכנים
10
בורים ועמי ארצות=משפחת פש"ס
  אליהו חיים   6/11/09 09:21
בושה וחרפה, חבורת מושחתים ,בורים המשרישים את הבורות והנחשלות בקהל שלהם המובל על ידי תיש עיוור שקוראים לא עובדיה, הם מסמלים את היהדות? הם קובעים למי ניתן רשיון כניסה לארץ? הם יביאו עלינו ישו חדש (למי שלא יודע ישו היה יהודי הגון ובתקופתו המימסד הדתי היה מוצף בשחיתות כמו בימינו.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
11
השאיפה היא העלמת הדבר הזה שנקר
  א.   6/11/09 09:35
השאיפה ידידי היא לא מדינת כל תושביה ,אלא כפי שהיה חזון הרצל בזמנו ויהודים נוספים שמאסו ביהדותם והגיעו למסקנה שאם לא יהיה עם יהודי אז לא יהיה בעיות, ואנטישמיות ולכן צריך שלא יהיה עם היהודי ,והפתרון הוא התבוללות ואז הכל יסתדר. כמו כן השנאה של אותם שמאלנים שהם "יהודים" שהם קובעי המדיניות היום,כלפי היהדות שלהם ומה שזה אומר להיות יהודי מאמין, גורם להם כנראה לפחד, וכמו שהיה בכל דור ודור רצון לברוח מהיהדות ורצון להיות ככל העמים,בלי תורה ,מצוות,חווקים ומשפטים, כך גם היום וזה פשוט תוכנית עבודה מאד מסודרת לבצע את תוכניתם.העלמת העם היהודי . אבל אני מאמין שזה לא יצליח, למרות שעל פניו נראה שאין לנו סיכוי בכלל,גם הערבים כאן השתלטו על הצפון והדרום, והשנאה שלהם כלפינו, ומה שקורה בשטחים, וכל הכיוון בטורקיה ומדינות ערב, וההגנה על ההתפרעות של הערבים על ידי בתי המשפט שלנו ,והאינתפדה הבאה בדרך, ומאות אלפים שמגיעים מסודן וממה שאמרת ,הכל נראה אבוד ,אבל למרות כל זאת לא יעזור כלום לאלו שרוצים להעלים את העם היהודי, ובורא עולם יהפוך הכל לטובה, וזה יהיה נס גדול יותר ממה שהיה בכל הדורות, ואפילו מיציאת מצריים ומהנס בפורים מול המן. כי ביציאת מצריים ההתמודדות היתה רק מול גורם חיצוני ועדיין היהודים חיו בתוך גטו משלהם ולא היה בהתבוללות, והיום יש התערבבות של הדתות, ולא נראה מישהו היום בפוליטקה שיכול לעצור את התופעה ,ויש התבוללות ויש סכנת קיום ,ולכן הנס שיקרה יהיה באמת מדהים ומיוחד. כי כך הובטח שיהיה ביית שלישי. ואני מאמין שמה שקורה כיום זה רצון השם.
כתוב תגובה ל- א.
12
מתחילתה היא מדינת כל אזרחיה
  עוזי אורנן   6/11/09 09:50
טועה מנחם רהט כשהוא כותב "חזונם המבחיל של חוגים חילוניים מן השמאל והמרכז, להפוך את המדינה היהודית למדינת כל אזרחיה."
במחילה מכבודו - זה הוא החזון שמובע בבהירות במגילת העצמאות ובכל הפקודות הראשונות של מועצת המדינה הזמנית. כל אדם היושב בשטח שחל עליו שלטון ישראל נחשב לחלק מן העם הישראלי העומד לבחור אסיפה מכוננת שתקבע את החוקה לישראל. זו לא הייתה זכות של יהודים, אלא זכות לכל האזרחים. שום דבר לא השתנה מאז, ולא ייתכן שישתנה, כי במדינה דמוקרטית כל האזרחים הם בני הלאום .
ברוב המדינות הדמוקרטיות יש אזרחים ממוצא שונה ובני דת שונה. זה לא משנה כלום לגבי הלאום האחיד של הצרפתים, הבריטים, האמריקנים, הארגנטינאים וכו'. גם בשבדיה, נורבגיה, דנמרק יש לאום אחד, כמו אצלנו.
אבל בהרבה ארצות קמו קבוצות נאציות או פשיסטיות אחרות שרק העדה שלהם מעניינת אותם. אלה ההורסים את המדינה.
 אתר אני ישראלי
כתוב תגובה ל- עוזי אורנן
עוזי, אנחנו מדברים על הזרים
  יוסלביץ   6/11/09 10:50
ואתה מדבר על המקומיים. איון לנו בעיה עם היושביעם כאן. ישלנו בעיה עם העלאת גויים מפרו ואוקראינה.
כתוב תגובה ל- יוסלביץ
13
הבעיה במאמר ובתגובות
  יוסי ברנע   6/11/09 09:54
לצד דמגוגיה זולה של הכללה מהפרט אל הכלל, מהרצח המזויע של חשוד ברצח שאינויהודי לכלל הציבור, יש לציין את חוסר ההבנה של הכותב מה פירושה של מדינת לאום. מדינת לאום היא טריטוריאלית ולכן היא לא יכולה להיות מדינת לאום של היהדות. היהדות אינה לאום אלא דת אוניברסלאית.ביהדות אין אזרחים והריבונות אנה רלבנטית לה. היהדות כדת מונותואיסטית אוניברסלאית נוצרה בבבל ולא בארץ ישראל.
הבעיה בחוק השבות שהוא לא מתייחס לצרכים של הארץ אלא לתפיסה של מיהו יהודי ולקשרי המשפחנה שלו. עד שנת 1980 ילדי הארץ(היהודים) קיבלו אזרחות כי חוק השבות היה יכול להיות מוכל עליהם, וזה אבסורד!
כתוב תגובה ל- יוסי ברנע
ברנע, הפכת דובר אש"ף?
  יוסלביץ   6/11/09 13:10
אתה מאמץ טיעונים אש"פיסטים מובהקים. אם היהדות אינה לאום אלא דת, אין לנו מה לחפש כאן. ערפאת לא היה מוצא דובר רהוט ממך.
כתוב תגובה ל- יוסלביץ
האם היהדות אינה לאום? אידיוט!
  מטאטא   6/11/09 15:14
האם יש לאום יותר ברור ומוגדר מהלאום היהודי? איזה עם יש לו שפה, שהיא רק שלו. דת, שהיא רק שלו. תרבות עשירה לאורך שנים רבות, שהיא רק שלו. אוסף עצום של יצירות ספרות שהיא רק שלו. מסורת שהיא רק שלו. אין שום קבוצת אוכלוסין בכדור הארץ, שיש לה הגדרה כל כך ברורה ומבדלת מאחרים כמו העם היהודי. ואתה עוד טוען שאנו לא עם. ושאין לנו לאום... יוסי ברנע אתה בור ועם הארץ. אנטישמי בזוי, תעמולן נחות, שלא מכיר כלל את היהדות!!
כתוב תגובה ל- מטאטא
בורותך לגבי לאום
  יוסי ברנע   7/11/09 10:31
היהדות אינה לאום.הלאום היא תופעה מודרנית והיא פוליטית.היהדות אינה טריטוריאלית. היהודים בכל העולםלא מדברים אותה שפה, וזה שהם מתפללים באותה שפה לא הופל אותם ללאום אחד. יהודי העולם לא אזרחים באותה מדינה אלא במדינות המודלת שלהם.יהודי המערב רואים את ארצותיהם כמדינות הלאום שלהם.הנרי קיסינג'ר וסימון וויל אינם בני הלאום של המדינה שלנו, כי הם בחרו להיות האחד אמריקאי והשנייה צרפתיה, מבחינה לאומית ואזרחית.
כתוב תגובה ל- יוסי ברנע
אתה שמפגין חוסר הבנה. לא הכותב
  הניה   6/11/09 15:23
כתוב תגובה ל- הניה
14
האתר הזה נותן במה לכמה מה"הוגי
  נדהמת   6/11/09 14:06
ההוגים היותר הזויים במדינה
כתוב תגובה ל- נדהמת
נדהמת, את זקוקה לרחמים
  יוסלביץ   8/11/09 17:55
אם כל מה שלא נוח לך נראה לך הזוי. יהודים, רחמו רחמו על נדהמת.
כתוב תגובה ל- יוסלביץ
15
יהדות היא באמת דת ולא לאום
  וזי אורנן   6/11/09 15:26
חוק השבות תוקן ב 1970.
הנה הנוסח החדש: יהודי הוא מי שנולד לאם יהודיה או שנתגייר, והוא אינו בן דת אחרת. לכן צודק יוסי ברנע: לפי החוק הישראלי אין לאום יהודי. יש רק דת יהודית ורק מי שהוא בן הדת היהודית הוא יהודי. לכן מי שחושב שהוא יהודי חילוני או יהודי אתאיסט על פי התרבות שלו, או על פי המשפחה שלו, או המסורת שלו - טועה. אין יהודי חילוני. כל יהודי הוא יהודי לפי דתו. ואם הנתונים שלו מתאימים לחוק הדרך היחידה להפסיק להיות בן הדת היהודית היא לקבל על עצמו להיות בן דת אחרת. זאת אומרת אתה יכול לצאת מן הפח רק אם תסכים ליפול בפחת.

כתוב תגובה ל- וזי אורנן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il