s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפצ"ר קבע: אשכנזי ביצע עבירות מרמה ושיבש הליכים בפרשת הרפז
מאת: אלי ציפורי  |  27/02/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ככול שהכתבה
  מדייקת בעובדות   27/02/20 19:02
ככול שהכתבה מדייקת בעובדות מדובר בפשע מאורגן בצמרת צה"ל. אשכנזי מחויב בהסבר לציבור ככול שבדעתו להמשיך בקרירה ציבורית. לחילופין עליו להעלם אל חיו הפרטיים.
כתוב תגובה ל- מדייקת בעובדות
האם היועמ"ש ויינשטיין לא נסחט
  ברור   27/02/20 23:23
היועמ"ש ויינשטיין סגר תיקי חקירה של אשכנזי ומנדלבליט ולא פתח בחקירה נגד סנגלוביץ מכ"לדוע? לא נשכח שהיה ניצב יצחקי עם תיקי מידעים על פוליטיקאים ואחרים כמו תת אלוף הירש שמונה למפכ"ל ומנע את התפקיד מהירש. לכו אוליי היה להם מידע פלילי על ויינשטיין כשהיה עו"ד עצמאי. שכדי לציל את עורו סגר להם את התיקים.
כתוב תגובה ל- ברור
2
אם זה נכון.
  7_7_7.   27/02/20 19:42
אם זה נכון,אז גבי פוטש אשכנזי הוא עבריין סדרתי,החל מפרשת הרפז את אשכנזי ועד לפרשת חברת שמן שבה הוא פשוט ביצע הונאת משקיעים מצדו כלפיהם-וכל זאת נעשה על ידו על ידי כך שהוא הפיץ ברבים מידע כוזב ומטעה ותוך כדי הסתרת עובדות מהותיות מהם בנוגע לסיכויים של הצלחת אותו קידוח נפט בשביל להשפיע באופן מלאכותי ומניפולטיבי על המסחר במניותיה בזמנו,ולפיכך גם ניתן לחקור אותו ולהעמידו לדין בעבירות אלה כדלקמן-[קבלת דבר במרמה-בנסיבות מחמירות,רישום כוזב במסמכי תאגיד,מרמה והפרת אמונים בתאגיד,הנעה בדרכי תרמית לרכישתן של ניירות ערך,השפעה בדרכי תרמית על תנודות השער של ניירות ערך,הטעייה בתוכן הדיווח כדי להטעות משקיע סביר,הכנסת פרט מטעה בתשקיף כדי להטעות משקיע סביר,הלבנת הון-ועוד],אז קדימה לא מתחילים לחקור אותו לאלתר על כך.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
אשכנזי סיכן לוחמי שייטת במרמרה
  עוד סתם אחד   27/02/20 21:36
שלח את לוחמי השייטת עם רובי צעצוע נגד כנופייה מצוידת בסכינים רמטכל - אשכנזי סגן רמטכל מנהיג כללחל לבנבן - גנץ. אלה רוצים לנהל מדינה - שלחו לוחמי שייטת לאסון 13.06.2010 06:31 עודכן ב: 01.09.2011 19:23 עמוס הראל הארץ המשט לעזה | הרמטכ"ל לא שהה ב"בור" בעת ההשתלטות על הספינה מרמרה רא"ל גבי אשכנזי הגיע לבור מאוחר יותר, כשהפעולה כבר הסתבכה. גם האלוף בני גנץ נעדר. ועדת החקירה בראשות איילנד תבדוק כנראה גם סוגיה זו הרמטכ"ל היה מעורב בחלק מהישיבות שנעשו כהכנה למבצע, בהן גם אצל שר הביטחון, אהוד ברק, אך לא בכולן. האלוף גנץ ייצג את צה"ל בחלקן. מי שפיקד על המבצע היה מפקד חיל הים, האלוף אליעזר (צ'ייני) מרום, שאצלו גובשו התוכניות והוא גם שהציגן ברוב המקרים לדרג המדיני. אנשיל פפר – הארץ:עדויות לוחמי השייטת: נאלצנו להימלט, הרגשנו כמו בלינץ' ברמאללה. מעדויות לוחמי שייטת 13 שהשתתפו במבצע ההשתלטות, על העימות בינם לבין הפעילים על סיפון המעבורת "מרמרה", עולה בעיקר תחושת הפתעה קשה היות וההערכה הצה"לית היתה כי הלוחמים ייתקלו בהתנגדות מועטה יחסית, הם צוידו ברובי צבע המשמשים לפיזור הפגנות וברימוני הלם בלבד. על פי ההנחיות, הם גם נשאו עימם אקדחים אישיים למקרה חירום, אך הללו היו מוצפנים בנרתיקי ירך, שכן ההוראה הנחרצת היתה שלא לפתוח באש חיה. "הגענו עם רובה צבע כזה שעושים בו שימוש ביום כיף בכפר סבא", הסביר לוחם בצוות הראשון שנחת על סיפון האוניה, "באנו לדבר עם האנשים. רצינו רק להפגין כוח כדי שהם יבינו שכדאי להם להישמע להוראות שלנו". מפקדי המבצע הביטו המומים בתמונות שהגיעו בזמן אמת לחדרי הפיקוד. מבועתים ממראה לוחמי הקומנדו שכובים על הסיפון מוכים, נשמעו קריאותיהם בקשר: "הם הולכים שם מכות... תיזהר, מ... אחורייך... וואי, זרקו שם לוחם... העיפו אותו - איפה? וואי, הם מחלעים אותם במכות
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
3
ישראבלוף כחול לבן
  היומרנות שלהם....   27/02/20 20:40
כתוב תגובה ל- היומרנות שלהם....
4
אשכנזי=פושטק נוכל וגוי בהמי!!
  גימי-יהודי מיהודה   27/02/20 21:52
כתוב תגובה ל- גימי-יהודי מיהודה
5
מומלץ לאשכנזי לפרוש מהכנסת
  אקטואלי   27/02/20 22:12
נכתב ופורסם לפני מועד ב': מומלץ לגבי אשכנזי לפרוש כעת כי מבחינה ציבורית הוא יתגלה לכאורה כאחרון המאפיונרים. אם זכור לי הוא פיטר שני תתי אלופים עקב "שמירת ערכי צה"ל" אך איפה המראה שהוא יכול להסתכל בה ולשפוט את עצמו, על מעשים לכאורה מאוד חמורים שלו עצמו מול שר הביטחון ברק??? לכאורה יש משקיעים שתובעים את גבי אשכנזי שפגע בהם שהשקיעו בחברת שמן, זרע חול לכאורה בעיניהם. בנוסף מסר לכאורה לעיתונאים על מבצע שהולך להתבצע על ידי המוסד. ובכך סיכן את מבצעי המבצע, כפי שגנץ התגאה שסיכן את לוחמי גולני עבור פלסטינים, מוזר והזוי. מפלגת "כחול לבן" נמצאת כעת בבעיה קשה מאוד בנושא גבי אשכנזי, זאת בנוסף "לסיפורים" על מה שנעשה בכפר הירוק עם בני גנץ, בנוסף "הרכילות" שנמצאת בפלאפון שלו, בנוסף הטענה שביבי רוצה להעלים אותו. (דברים הזויים, זה נשמע לא טוב בכלל, ישר לטיפול אצל פסיכיאטר). טען לכאורה שזה החודש הקשה ביותר בחייו? מוזר מאוד, כי להיות ראש ממשלת ישראל, שזה התפקיד הקשה ביותר בעולם, יש במשך 24/7 לחצים עצומים ויש להחליט מאוד מהר ולא "בניחותה". ובנוסף לחמישים מיליון דולר שהתאדו "בממד החמישי" - כעת יש את "תיק חמישים המיליון" שזה כבר שיא השיאים של רמאות לכאורה עם גורמים בכירים במשטרה. מצגות שווא שכאילו יש 5 לקוחות לחברה, ושהחברה "מתפקדת ומוכרת את מוצריה" (לא היה להם כלל מוצר). זאת בנוסף לראיון עם יונית לוי מארה"ב, זאת בנוסף למפגשים הסודיים של יאיר לפיד עם נוני מוזס וגם עם מילצ'ן, לאחרונה התגלה כי סידר 30 מיליון ש"ח "לאיילים" למרות התנגדות הדרג המקצועי. (האם, ומתי זה ייחקר בפרקליטות? – זוכרים "חקירות סלקטיביות"). זאת בנוסף לרמזים שכביכול ראש הממשלה "הוא בוגד" בעניין הצוללות. אני שואל לאן עוד אפשר לרדת לאור המאבקים, והתנהגות הבלתי סבירה של המערכת כנגד המינוי של אישה אחת מבשרם, שר המשפטים אוחנה מינה את עו"ד דן אלדד כממלא מקום פרקליט המדינה. מקווה שיהיה לו הכוח לבצע הלכה למעשה שינויים משמעותיים במערכת אכיפת החוק, לעשות סדר בבלגן ולהחזיר קצת את אמון הציבור. למשל להורות על פתיחת חקירה בנושא "הממד החמישי", בנושא זה היו מעורבים ח"כ בני גנץ, ח"כ בן ברק, לכאורה מפכ"ל המשטרה לשעבר אלשיך וצמרת המשטרה. לפתוח בחקירה כנגד רות דוד ובירור מה היו האינטרסים של שי ניצן בפרשה זו. לפתוח בחקירה בנושא קלטות מנדלבליט ולפרסם את תוכנן לציבור. ח"כ אשכנזי היה מעורב בהן כמו שח"כ סיגלוביץ היה מעורב בפרשת הרפז/אשכנזי. ח"כ אשכנזי מעורב בנושא הרצת מניות שמן והטעית המשקיעים. בנוסף בנושא לכאורה הדלפת חומר מסווג כסודי ביותר לעיתונאים, כנראה מבצע של המוסד וארגונים נוספים עוד בטרם ביצועו. תארו לעצמכם שזה היה דולף לאויב והיו נהרגים אנשי המוסד ו/או אחרים. לי זה מזכיר את דבריו של גנץ על סיכון חיילי גולני עבור פלסטינאים. להורות על פתיחת חקירה בנושא ישראל היום שבה היו מעורבים: כבל, לבני, ועוד, היועצים המשפטיים של ידיעות אחרונות, מוזס ועוד גורמים. להורות על חקירה בנושא המפגשים של ח"כ לפיד עם מוזס ומילצן והסתרת המפגשים מעיני הציבור. ח"כ אורנה ברביביי היתה ראש אכ"א בתקופתה לכאורה צה"ל שיקר בנושא גיוס החרדים. מהרשימה החלקית הזו אני מוצא את עצמי כותב על חברי כנסת מהשמאל, פתאום יורד לי האסימון שהם אלו שמדברים על שחיתויות של הימין, המציגים את עצמם כנקיים משחיתויות, לכאורה הם בעצם חלק מבעית השחיתויות במדינה. מעניין שהם הצליחו לשנות את התודעה לרוב אזרחי המדינה, איך עשו זאת?
כתוב תגובה ל- אקטואלי
6
כל ניר שהופכים, מתבררים עוד
  גל9   28/02/20 02:21
דברים חמורים על צמרת כל"ב. אחרי הבחירות, יש להפוך את צה"ל ולנער חזק מאד, כדי להבין איך הצמרת מאוכלסת בכאלה שקרנים, עבריינים, או חסרי יכולת להרכיב משפט. כל מערכת קידום קצינים חייבת להשתנות.
כתוב תגובה ל- גל9
7
אשכנזי ביקש סיקור חיובי ?
  רן ב   28/02/20 04:03
רוני דניאל מתגלה כפרשן לא וביקטיבי צריך להשהות אותו
כתוב תגובה ל- רן ב
8
ואני רק שאלה, איך אדם שהודה ע
  קורןנאוה טבריה   28/02/20 04:48
ואני רק שאלה, איך אדם שהודה על עצמו שיש לו צדדים אפלים וכל מה שהוא אומר נוני מוזס עושה - אדם עם חשדות כה חמורים ומצמררים - אדם שהפרקליטות דיווחה:"אשכנזי הדליף סוד מדינה שני בחשיבותו" - מרהיב עוז בנפשו להגיש מועמדות לראשות הנהגת המדינה - לשטות בציבור - וביתר שאת להטיף לנו על ''ממלכתיות'', ''ערכים'' ''טוהר מידות'' ו''ניקיון כפיים'' ? אם כך התנהל אשכנזי כרמטכ''ל בצה''ל - איך ינהג כשר ביטחון? ואיפה כל התקשורת? איפה מנדלבליט? מה זורם לאנשים הללו בוורידים?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
הכתבה היא מקדימון
  שמחה חן   28/02/20 07:49
לקלטות מנדלבליט אשכנזי,אשר חל עליהם צו איסור פירסום.גלגלי הצדק עובדים בקצב שלהם.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
המתחזה שלי מנסה לנגח את
  שמחה חן האמיתית   8/04/20 22:02
אשכנזי. תנסו לברר מה היה שירותה הצבאי?
כתוב תגובה ל- שמחה חן האמיתית
10
מיחזור וקונספירציה
  Palem   28/02/20 14:46
כל זה היה לפני כ 8 שנים נחקר ונבדק ולא נמצא דופי בהתנהלות אשכנזי,אבל אם רוצים להכפיש קל מאד להגיד אחותך זונה ולך תוכיח שאין לך אחות.
כתוב תגובה ל- Palem
11
מושחתים נמאסתם כבר
  אקטואלי   29/02/20 15:18
מסתבר שיש מספר חברות שהמשטרה יכלה לקבל מהן מוצר עובד, כן מוצר קיים, אך המשטרה העדיפה ללכת על "המוצר" של "הממד החמישי" וזאת ללא מכרז. מאוד מאוד תמוה שאין חקירה בנושא. להגיד שיש חמישה לקוחות כאשר אין אף לקוח!!! ובעצם אין מוצר כלל. כאשר מרמים בקשר לזמן שהחברה קיימת ועוד דברים, זה מראה על ניסיון לרמות במצח נחושה את משטרת ישראל. מצד שני המשטרה בסיפור הזה יוצאת מאוד מאוד גרוע (יצאה פארש). ראו את דווח המבקר!!! תגידו לי! אתם נתתם 4 מיליון ₪ "לממד החמישי" והתכוונתם לתת להם עוד 50 מיליון ₪. לא בדקתם מי אותם 5 לקוחות שהחברה הצהירה שיש לה? זה הרי מאוד בסיסי לבדוק ולוודא!!! מדובר על המון כסף, שלי ושלכם – כסף ציבורי. מעניין מי הם אותם אנשים במשטרה שעושים בכספים שלנו כרצונם? בעיניי זה דורש חקירה מידית לאלתר. היות "ומותר" לעשות עסקאות ללא מכרז עד 4 מיליון ₪ "החכמים" קבעו שזה יהיה המחיר הראשוני ולא שקל אחד יותר, כך הכשירו את השרץ, כעת הכל נראה כשר לכאורה. כנראה שגם את החמישים מיליון לכאורה רצו לחלק לתשלומים של 4 מיליון כל פעם וגם אז "הכל כשר". כך עושים קומבינות שיראו "נקיות" מבחינה ציבורית. רק להזכיר, שבעבר נשפטו "מורשה חתימה" בחברות שגנבו בדרך מתוחכמת כספים, כי חילקו צ'קים בסכומים של מיליונים כאשר הצ'קים היו על אותו סכום מקסימלי שמותר להם לחתום עליו. לפיכך אני שולח מכאן "תודה מיוחדת" למפכ"ל המשטרה לשעבר ולקצינים בכירים נוספים שהעדיפו לכאורה את טובת החברה הנ"ל מאשר את טובת הציבור. בושה וחרפה שזה המצב לכאורה. לי ברור שבני גנץ לא ייבחר לראשות הממשלה בבחירות הקרובות, הוא פשוט לא מתאים לכך, כפי שאני לא מתאים לתפקיד. אני לפחות מודע ליכולות שלי ואני מאוד מציאותי. ולגנץ? ארה"ב שמה על האוליגרך, בעל החברה "הממד החמישי" שבה עבד בני גנץ, סנקציות אישיות וזה אומר הרבה. מדובר על ריגול תעשייתי של הרוסים, ולא רק בישראל. יוצא שמשטרת ישראל פותחת לכאורה בפני הרוסים חומרים רגישים ביותר על מדינת ישראל ועל אזרחי מדינת ישראל, דרך "הממד החמישי". (מומלץ לראות את הסרט גוני אנגליש 3) האם בני גנץ לא הבין זאת? מאוד, מאוד מוזר שרמטכ"ל לשעבר לא רגיש לביטחון שדה של עצמו (הפלאפון) ושל של מדינת ישראל. האם כל דבר זה לגיטימי כאשר מדובר בכסף גדול??? לצערי גם בנקודה זו בני גנץ לכאורה נכשל. האם זו תמימות? האם ניתוק מהמציאות? האם זו חוסר התאמה מוחלט לתפקיד? האם "פשוט אין לו את זה"? ואת כל זה נדע בהמשך. אם פרטיהם של חלק מתושביי ישראל הועברו לכאורה על ידי "הממד החמישי" לרוסיה, עבור "הפיילוט", בעיניי זו סופר בגידה במדינת ישראל ואזרחיה' ואם הועבר קניין רוחני של המשטרה לחברה, כולל בינה מלאכותית וסודותיה, זה מחייב בדיקה וחקירה מידית. ריגול כבר אמרנו? זאת בנוסף לניסיון של גנבה לכאורה של 50 מיליון ש"ח מהמשטרה בטענות פסולות וזריית חול בעיניי הבכירים במשטרה. הרי אם הוא לא יצליח להיות ראש ממשלה הסכינים בכחול לבן יישלפו והם יתפרקו. ואם חס וחלילה הוא יהיה ראש ממשלת ישראל, אחרי תקופה לא ארוכה גם כל החרא והזבל יצופו על פני המים, אז יסתבר שכל העיתונאים ידעו ולא רצו לספר על גבי על בני ועל יאיר, כי יש להם אג'נדה ברורה ומסוימת. בעיניי התפקיד של להיות ראש ממשלת ישראל גדול עליו, כפי שעלי התפקיד גדול מאוד. מה לעשות שרק בודדים יכולים למלא תפקיד קשה זה שהוא גם כפוי טובה, עובדה תסתכלו על השנאה שיוצאת מחלק מהטוקבקיסטים כנגד ביבי בלי בושה אלמנטרית. בכל זאת תרם בתחומים רבים למדינת ישראל – בתחום המדיני, הכלכלי, הביטחוני, החברתי
כתוב תגובה ל- אקטואלי
אקטואלי, דבריך נכונים אך נרדמת
  שמחה חן   11/04/20 10:54
כתוב תגובה ל- שמחה חן
אקטואלי, דבריך נכונים אך נרדמת
  שמחה חן   11/04/20 10:54
כתוב תגובה ל- שמחה חן
12
מחפש ומחפש מה כאן פלילי ?
  בבר   29/02/20 16:47
מאבקי כוחות בין בכירים בצה"ל היו גם היו בעבר ואין משום חוות הדעת להצביע על התנהגות המגיעה לרף פלילי . מה לעשות שהרמטכ"ל אשכנזי הוא גולנצ'יק חיית שטח ולא פרייאר . הוא מהסוג של ביבי סתכל לי בעיניים בקיצור , לערבב את אשכנזי לא ניתן לא בכדי נטען שביבי היה מעדיף את אשכנזי בליכוד ולחוות דעת עפרוני , לטעמי אינה יודעת לקבוע את המרווח שבין התנהגות שלא לפי חנה בבלי לבין הקו שממנו פלילי . המרחק של הגעה לרף הפלילי עדיין רחוק רחוק
כתוב תגובה ל- בבר
13
כח"ל+ ו"מסמך החזון" של המשותפת
  אקטואלי   1/03/20 13:15
לאור המאבקים, והתנהגות הבלתי סבירה של המערכת כנגד המינוי של אישה אחת מבשרם, שר המשפטים אוחנה מינה את עו"ד דן אלדד כממלא מקום פרקליט המדינה. מקווה שיהיה לו הכוח לבצע הלכה למעשה שינויים משמעותיים במערכת אכיפת החוק, לעשות סדר בבלגן ולהחזיר קצת את אמון הציבור. למשל להורות על פתיחת חקירה בנושא "הממד החמישי", בנושא זה היו מעורבים ח"כ בני גנץ, ח"כ בן ברק, לכאורה מפכ"ל המשטרה לשעבר אלשיך וצמרת המשטרה. לפתוח בחקירה כנגד רות דוד ובירור מה היו האינטרסים של שי ניצן בפרשה זו. לפתוח בחקירה בנושא קלטות מנדלבליט ולפרסם את תוכנן לציבור. ח"כ אשכנזי היה מעורב בהן כמו שח"כ סיגלוביץ היה מעורב בפרשת הרפז/אשכנזי. ח"כ אשכנזי מעורב בנושא הרצת מניות שמן והטעית המשקיעים. בנוסף בנושא לכאורה הדלפת חומר מסווג כסודי ביותר לעיתונאים, כנראה מבצע של המוסד וארגונים נוספים עוד בטרם ביצועו. תארו לעצמכם שזה היה דולף לאויב והיו נהרגים אנשי המוסד ו/או אחרים. לי זה מזכיר את דבריו של גנץ על סיכון חיילי גולני עבור פלסטינאים. להורות על פתיחת חקירה בנושא ישראל היום שבה היו מעורבים: כבל, לבני, ועוד, היועצים המשפטיים של ידיעות אחרונות, מוזס ועוד גורמים. להורות על חקירה בנושא המפגשים של ח"כ לפיד עם מוזס ומילצן והסתרת המפגשים מעיני הציבור. ח"כ אורנה ברביביי היתה ראש אכ"א בתקופתה לכאורה צה"ל שיקר בנושא גיוס החרדים. מהרשימה החלקית הזו אני מוצא את עצמי כותב על חברי כנסת מהשמאל, פתאום יורד לי האסימון שהם אלו שמדברים על שחיתויות של הימין, המציגים את עצמם כנקיים משחיתויות, לכאורה הם בעצם חלק מבעית השחיתויות במדינה. מעניין שהם הצליחו לשנות את התודעה לרוב אזרחי המדינה, איך עשו זאת? אסור שאלה ינהיגו את המדינה, בקרוב כתבי האישום!!! לאלה שרוצים להתחבר עם הרשימה המשותפת ברצוני להזכיר לכם את "מסמך החזון" של ערביי ישראל שנכתב על ידי וועדת המעקב, חלק מסעיפיו הם: 1) ביטול חוק השבות. 2) ישראל לא תוגדר עוד כמדינה יהודית אלא כמדינה רב תרבותית. 3) תהיה חוקה פלסטינית, וחברי הכנסת יוכלו לפסול חוקים שיהיו מנוגדים לחוקה הפלסטינית. 4) כל הפליטים הפלסטינים יוכלו לחזור ויקבלו אזרחות ישראלית מלאה. גם פליטים ערבים אחרים יוכלו לקבל אזרחות. 5) אזרחות ישראלית מלאה תוענק לכל צאצא של אזרח שנולד בישראל או בחו"ל, ולכל מי שיינשא לאזרח ישראלי. 6) המדינה תיסוג כמובן "מהשטחים הפלסטיניים" עד לגבולות 1967 שם תוקם כמובן מאליו מדינה פלסטינית נקייה מיהודים. 7) פלסטינים בישראל יוכלו לבחור לעצמם גוף לאומי מייצג. מסקנה, ש"מסמך החזון" הוא הרצון לחסל את מדינת ישראל ובזה אנחנו לא מעוניינים, ולא ניתן את ידינו לכך, וכן לא נאפשר שרצון זה ימומש. לכל המגיבים שחושבים ש-"חוק האבן" (ראה בגוגל) הוא גזענות אז בבקשה אל תטייחו ותפסיקו להיות צבועים, נאיביים, ועיוורים. חיוכים מאולצים ומילים יפות לא קונים אותי (בעברית ובערבית הטקסט שונה). מצער לראות שלפעמים פשוטי העם, התושבים והאזרחים, הרבה יותר חכמים ומבינים את השטח, ואת המנטאליות, מהמנהיגים ומהמנהיגות שלנו. (כולנו זוכרים את "מזרח תיכון חדש"). שני "מנהיגים" שהביאו לפה את ערפאת יחד עם עשרות אלפי מחבלים ונתנו להם נשקים שחלקו הופנה כנגדנו, ושגרמו לאלפי יהודים להירצח. ברוב חוצפתם קראו להרוגים "הרוגי השלום". הם הלכו והשאירו אותנו עם הבעיות הקשות מפרי ידם ומעשיהם. אם מפלגת "כחול לבן" ואחרים יחזירו אותנו לגבולות 67 הם יביאו על ישראל שואה שנייה. לפעמים עולה המחשבה איך שלושת הגנרלים הגיעו לתפקיד של רמט
כתוב תגובה ל- אקטואלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il