|
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
|
|
|
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
|
|
|
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
|
|
|
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20 על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
|
|
|
אמיר אביבי
המתקפה האירנית כשלה לחלוטין והעניקה למדינת ישראל הזדמנויות להבין את כוחה מול אירן, ליצור בריתות חשובות, לרתום את דעת הקהל העולמית, ולקבל חופש פעולה בעזה ובלבנון עם זאת, המתקפה גם...
|
|
|
יגאל יששכרוב
מרק אברג'ל, גמלאי של צה"ל, רב נגד בצנחנים וחבר ממשפחתו הקימו בחודש שעבר אנדרטה לזכרו של אלירן הי"ד
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מנכ"ל משרד הביטחון אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
|
|
|
|
|
אשת עסקים יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
בני בנקר |
|
8/11/09 22:51
|
|
|
|
דברים ראויים, נופל כמו כולם למלכודת "הועדה המקצועית"
שתחליט במקום ממשלה נבחרת.אין שום משפטן שראוי לשבת בועדה
כזאת ודעתו איננה ידועה בנושא.ברגע שיקבעו חברי הועדה,אפשר לרשום את ההמלצות שלה.
יש כאן טרוף מערכות ומלחמת פקידות ממונה בפוליטיקאים
שנבחרו ע"י הציבור לנהל את עניני המדינה.כמו שמשתמע מדבריו של השופט סטרשנוב,לא מדובר בסוף שלטון החוק,אלא בהחלטה ראוייה בהחלט.
לא יתכן שממשלה שנבחרה בהליך דמוקרטי ע"י הציבור,תוכל
רק לקבל החלטות בעניני מלחמה ושלום(אני מקווה שבג"ץ
עדיין מרשה לה...) ולא תוכל לקבל החלטה על סמכויות עובד מדינה ממונה,שהיא רשאית לפטרו אם תחפוץ בכך.
|
|
כתוב תגובה ל-
בני בנקר
|
|
|
|
|
|
|
נאד נפוח |
|
8/11/09 23:44
|
|
|
|
שר רשאי לקבל החלטות על איחוד או פיצול רשויות ולבצע את החלטותיו.
השר גם יכול לשנות את החלטותיו אם יתברר שטעה.
פיצול תפקיד יועץ משפטי לשנים או אפילו לשלושה פקידים, אינו בלתי הפיך וניתן לתיקון בכל עת.
מינוי של יועץ כושל כמו מזוז הוא חמור מאוד, ואם את התפקיד הזה היו ממלאים מספר פקידים, יש להניח שלפחות חלקם היו מקצועיים וחרוצים והנזק היה קטן בהרבה.
|
|
כתוב תגובה ל-
נאד נפוח
|
|
|
|
|
|
|
הפיל אותך במלכודת |
|
9/11/09 00:01
|
|
|
|
סטרשנוב כתב בתחילת המאמר את כל הדברים שאתה אוהב לשמוע, כדי לרכוש את אמונך. ולאחר שרכש את אמונך, יצא המרצע מן השק. הסיפא של המאמר סותרת את הרישא בצורה כל כך בוטה, שאין מנוס מהמסקנה שבייניש הזמינה אצלו מאמר מתוחכם שמסתיים במסקנה שלא צריך לעשות כלום ולהשאיר את המצב הקיים ללא שינוי.
לדעתי זו האופציה הגרועה ביותר. חייבים לשנות את המצב בהקדם האפשרי.
|
|
כתוב תגובה ל-
הפיל אותך במלכודת
|
|
|
|
|
|
|
תרם להשחתת |
|
9/11/09 03:59
|
|
|
|
כפצ"ר תרם תרומה מכרעת להשחתת המידות בצבא.
|
|
|
כתוב תגובה ל-
תרם להשחתת
|
|
|
|
|
|
|
מפתח שבדי |
|
9/11/09 08:30
|
|
|
|
לא רק בג"ץ, מערכת המשפט כולה רקובה ומושחתת.
אין להתייחס לאמירות של בג"ץ כי הבג"ץ הפך ליישות שאין לסמוך עליה (בלשון המעטה).
|
|
כתוב תגובה ל-
מפתח שבדי
|
|
|
|
|
|
|
סטרשנוב |
|
9/11/09 10:44
|
|
|
|
האם חשין רומז גם על סיפור השופט אמנון סטרשנוב ועו"ד פנינת ינאי
האם השופט העליון מישאל חשין, משנה לנשיא, רומז גם על סיפור השופט המחוזי בדימוס, תא"ל (במיל´) אמנון סטרשנוב, פצ"ר לשעבר, ועו"ד פנינת ינאי, עליהם התלונן עו"ד אמנון זכרוני ?
wsoft.co.il
חשין נשאל מה דעתו על פיטוריה של השופטת הילה כהן, שנתפסה בזיוף פרוטוקולים. תשובתו מדהימה ומקוממת: "ישבתי במשפטי משמעת קודמים. הם פשוט לא הודלפו. היו מקרים יותר גרועים מזה, שעברו בלא כלום, נגמרו באזהרה ואף אחד לא יודע, לא שומע. ככה צריכים להיגמר דברים, כי ברגע שאתה מפרסם דבר כזה - באותו הרגע השופט נשרף".
מפיה של : רוני אלוני-סדובניק
ynet.co.il
תיבת הפנדורה של מישאל חשין, על אלו מקרים חמורים מזיוף פרוטוקולים הוא מדבר - קבלת שוחד, גניבה, הטיית
|
|
|
כתוב תגובה ל-
סטרשנוב
|
|
|
|
2 |
|
|
כנופיית בייניש |
|
8/11/09 23:20
|
|
|
|
ציטוט מדברי סטרשנוב: "מכול ההצעות שהופרחו לאוויר העולם לאחרונה, נראית לי דווקא זו שפורסמה בשמו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. ולפיה - ימונה היועץ המשפטי הבא עפ"י המתכונת הנוכחית."
אחרי שסטרשנוב הוכיח לנו באותות ובמופתים, שבר תמותה רגיל לא מסוגל לעמוד בנטל הנפשי והפיסי של שני התפקידים במקביל, הוא סותר את עצמו ומסיים באקורד צורם: או.קיי., בואו לא נעשה כלום ונשאיר את המצב על כנו. ריח הרמאות והמניפולציה נודף מהמאמר הזה למרחוק. לא הייתי מתפלא אילו שמעתי שכנופיית בייניש שילמה סכום עתק לסטרשנוב כדי לפרסם את המאמר הלא הגון הזה.
המלצתו למנות עוד ועדה היא עלבון לשכל הישר. כשרוצים להרדים את העם ולא לעשות כלום, ממנים ועדה. כמו שעשו לנו עם ועדת וינוגרד הידועה לשימצה.
השר משה ניסים, שהיה חבר בועדת שמגר לבדיקת תפקיד היועץ המשפטי, כתב היום מאמר על פיו שמגר השתלט על הועדה, לא נתן לחבריה להתבטא ביישוב הדעת, וכפה את דעתו שלא לפצל את תפקיד היועץ המשפטי, למרות שמשה נסים חוזר גם היום על דעתו שיש לפצל את התפקיד. מסקנה: לא ניתן למצוא בישראל ועדה הוגנת שתעשה את עבודתה ביושר ותוביל לתוצאות מעשיות. סטרשנוב יודע זאת בדיוק כמוני, ולכן הוא מציע ועדה.
|
|
כתוב תגובה ל-
כנופיית בייניש
|
|
|
|
3 |
|
|
נאד נפוח |
|
8/11/09 23:25
|
|
|
|
סטרשנוב אינו חושש להביע דעה שאינה חופפת את הדעה המקובלת על הגילדה המשפטית.
צודק סטרשנוב בדבריו על משה לדור כי ממעשיו נודף ריח של פופוליזם עכשווי.
לדור עבד שנים רבות בפרקליטות ואין ספק שהוא מכיר ויודע עד כמה הפרקליטות רקובה ומושחתת ועד כמה חיוני לעשות בה שינויים רחבים ביותר.
פרקליטות שתופרת יותר מידי תיקים, מעוותת משפטים באמצעות הונאה ומרמה, בידיעת ראשיה, טוב יהיה אם תשתוק ותקבל בהכנעה כל הצעה לשינוי.
|
|
כתוב תגובה ל-
נאד נפוח
|
|
|
|
|
|
|
שינוי בפרקליטות |
|
9/11/09 00:10
|
|
|
|
|
|
|
|
הגילדות. טימן |
|
9/11/09 03:49
|
|
|
|
סטראשנוב מייסד הגילדות
ראה בדברי השופט המחוזי שלי טימן
"יש שני חוגים של בנות בבית המשפט המחוזי, מעגלי רכילות, ולבנים יש את החונטה, שייסד אמנון סטרשנוב.
כל שופט שהיה בצבא אלוף-משנה או בדרגה גבוהה אחרת, ולא משנה אם אוהבים אותו או לא, מצטרף לחונטה שמתכנסת בכל יום שלישי ב-11 בבית המשפט המחוזי. השופטים רצים לשם כמו מטורפים, מפסיקים את הדיון ורצים לישיבת החונטה"
|
|
|
כתוב תגובה ל-
הגילדות. טימן
|
|
|
|
|
|
|
פורץ פתוח |
|
9/11/09 09:38
|
|
|
|
סטרשנוב לא היה רגע אחד בפרקליטות ,הוא היה שנים רבות בפרקליטות הצבאית,זאת אפילו איננה בת חורגת במסגרת המשפטית של אכיפת החוק.
קישקוש מקושקש!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
פורץ פתוח
|
|
|
|
4 |
|
|
סער |
|
8/11/09 23:28
|
|
|
|
שופטים מהגיהנום-נבוא איתכם חשבון-העם לא יסבול
יותר את ההתעללות ביהודים.
שופטים נאצים, עופו חזרה לגרמניה לפני שנתפוס אתכם !!!
רצחתם מאות יהודים ואתם תיענשו שבעתיים !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
סער
|
|
|
|
5 |
|
|
בבא בובה |
|
9/11/09 00:35
|
|
|
|
אליו הגיע זוג מסוכסך לקבל עצה..
שפכה האישה את מר ליבה, והרב פסק - ברור שאת צודקת,
הבעל שפך וסיפר את הצד שלו, והרב פסק - ברור שאתה צודק
כשהעירה אשת הרב שזה לא יתכן פסק הרב - גם את צודקת..
חזקה על סטרשנוב שהוא אהב ואימץ את גישת הרב...
|
|
כתוב תגובה ל-
בבא בובה
|
|
|
|
6 |
|
|
עידןסובול |
|
9/11/09 00:36
|
|
|
|
יותר מקרוב לוודאי שפרקליט המדינה יכול לארגן לכול הכפופים לו קורס מזורז בהיבדקות, לפני שהוא מסבך אותם באי אמירת אמת, בבידוי ראיות ובהלמת מסמכים, כמו שסיבך לא מכבר את ג' ממשרדו.
|
|
|
כתוב תגובה ל-
עידןסובול
|
|
|
|
7 |
|
|
עסקית ?! |
|
9/11/09 04:07
|
|
|
|
משמש בורר ונשיא המוסד לבוררות עסקית
האי השתחחר מהצבא אחרי 30 שנות צל, ללא שום הבנה בעניני עסקים.
דירקטור ומנכ"ל , 25 שנים בעסקים
וגם 30 שנים במילואים
פרוטקציה = 0
(פרוטצקיה=אתנן=שוחד)
חנן וייס
|
|
כתוב תגובה ל-
עסקית ?!
|
|
|
|
8 |
|
|
מברך ומוחה |
|
9/11/09 09:59
|
|
|
|
ובכן זהו מאמר מאוזן ומושכל. הוא משקף מציאות שקופה ופשוטה שבעלי עניין הצליחו להשחיר ולסלף אותה. בזכות אלה נכפתה עלינו, כקרצייה, מציאות עגומה שנמשכה על גבינו ואינה מרפה אך ורק מחמת היאחזותם של נושאי תפקידי מפתח בכסאותיהם תוך גיוס כל הכלים והתחמושות של הכוח שהופקד בידם ונתן להם לצבור "ידידים" ונושאי כלים. הם אף אינם ערים וקשובים כי מהלכיהם נמאסו עלינו וזה מתפתח לסלידה אישית מהם. שוגה ראש הממשלה אם ייתן לציבור לסבול עוד קדנציה של המצב הקיים ושוגה כותב המאמר בתמיכתו בהחלטת השהייה. ראוי כי בעלי הדעה וההחלטה יתמכו בדעת שר המשפטים כשם שראוי שהציבור יזכור את העוול שתטיל עלינו הצבעת כל שר שלא לתיקון המצב לאלתר.
|
|
כתוב תגובה ל-
מברך ומוחה
|
|
|
|
9 |
|
|
לואיס קרול |
|
9/11/09 10:28
|
|
|
|
ללא טלית או אפוטרופסות יש כאן סנונית ראשונה שמראה שאפשר לדבר לעניין בלי להאשים בחיסול הדמוקרטיה, בסגנון השמאל והמורשת, כל דבר שלא מתאים לשלטונם
לפי מזוז או לדור , בית המשפט מיותר, כל אחד מהם יכול למלא תפקיד פרקליט , תובע, שופט ומושבעים גם יחד. הפיצול מאריך את המסלול , ולכן פוגע...
קוראים לזה דיקטטןרה , ומי שטועם כח כמו שניים אלו, מקבל תיאבון, והתוצאות הם מערכת משפט רעה, ששומאת על כוחה, להשאר רעה יותר, כל עוד מרצ היא העלת הבית
לזה הם קוראים דמוקרטיה וחיזוק המשפט
אנחנו קוריאם לזה כנופיה שמתעטפת בפרצוף צבוע
|
|
כתוב תגובה ל-
לואיס קרול
|
|
|
|
10 |
|
|
לשופט סטרשנוב |
|
9/11/09 10:39
|
|
|
|
תיק נקי לכאורה לשופט סטרשנוב
לחץ על התמונה להגדלה
|
|
|
כתוב תגובה ל-
לשופט סטרשנוב
|
|
|
|
11 |
|
|
עידןסובול |
|
9/11/09 12:37
|
|
|
|
בראשה של מי שהייתה כפופה לו:
|
|
|
כתוב תגובה ל-
עידןסובול
|
|
|
|
12 |
|
|
אנטי גונה |
|
9/11/09 13:50
|
|
|
|
אני מסכימה עם דעתו, אבל שיחליף את שם משפחתו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אנטי גונה
|
|
|
|
|