s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
בי' בתשרי פרצה מלחמה יום הכיפורים    בכ"ב בתשרי שמחת תורה פרצה מלחמת חרבות ברזל    בי"ד בניסן, ערב פסח כמה שעות לפני ליל הסדר הכריז צה"ל בתזמון נדיר אשר רק צבא האויב וארגון החמאס היו...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
למרות שאיילת שקד אינה נושאת בתפקיד ציבורי, היא חייבת לתת הסבר לציבור על השיחה המביכה    שיחה שלמעשה הכתימה את דרכי פעולתה של מערכת המשפט בישראל, והיא מעיבה על המערכת גם היום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנשיא החליט: לא להאריך המנדט לגנץ
מאת: מירב ארד  |  12/04/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הנבזות של ניצן הורוביץ
  משה, עורך-דין   12/04/20 14:56
ניצן הורוביץ מגלה את פרצופו האמיתי, בהודעתו בגנותה של אורלי לוי-אבקסיס הוא מאשימה בגניבת קולות. אבל לא שמענו אף ציוץ קלוש מפיו, כאשר אחרי בחירות אפריל 2019 (הסיבוב הראשון), שבהן זכו ב-65 מנדטים המפלגות שהודיעו מראש כי ימליצו על נתניהו בלבד, ליברמן הודיע שאינו ממליץ עליו. לא חשוב בדוע. הוא מעל באמון בוחריו באותן בחירות (להערכתי, בבחירות הבאות התחלפו בוחריו), ועשה מה שהורוביץ מאשים בו כיום את אורלי: גניבת הקולות. אך הורוביץ שתק לנוכח מעילתו של ליברמן, כי היא הועילה למרצ, וכעת הוא אינו שותק לנוכח מעשה דומה שעשתה אורלי. וזהו מנהיג המפלגה המתיימרת כי היאע נקיה, טהורה ונעדרת כל טריקים. זהו אי-יושר, אישי ואינטלקטואלי גם יחד, דבר שהורוביץ לא רק יודע מהו אלא יודע גם לבצעו.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
בוא לא נעמיד פנים
  באמת מעניין   13/04/20 07:00
דבר לא יכשיר את השרץ. איכפת לך ממה שהורוביץ אומר בערך כמו שאיכפת לך מהפתואה האחרונה שיצאה מאל-אזהר בקהיר. אתה פשוט מנסה לגרום למהלך של לוי להיראות איכשהו פחות נכלולי. מה לעשות שלהורוביץ אין שום נגיעה למה שליברמן עושה עם הקולות שנתנו לו אבל עם מצביעי הרשימה שלו דווקא יש.
כתוב תגובה ל- באמת מעניין
2
ריבלין קרא את המפה נכון !
  א.ל. רמת-גן   12/04/20 15:06
ריבלין קרא את ההודעה של ח"כ אורלי לוי-אבוקסיס הגיע למסקנה המתבקשת והחליט נכון. מה שגנץ לא עשה ב-4 שבועות כשהיו לו 61 חכי"ם ,הוא לא יעשה בשבועיים הבאים כשיש לו עכשיו בקושי 19 חכי"ם ממליצים. האופציה המתבקשת: העברת המנדט לנתניהו.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
3
שלטון החוק???2
  שפרירית   12/04/20 15:12
פסקאת התגברות? זו שבית המשפט עתה כל כך מתנגד לה, היא הצעתו של אהרון ברק. שופטים כבר דאגו לדרוש להתקבלות התנגדות רוב של 70 אחר כך 80 חברי כנסת. הם כמובן רואים לעצמם זכות לקבוע זאת. כך או כך בלתי אפשרי להשיג כזה רוב, מה שמבטל את קיומה. באמת אין צורך בה כי היא רק תתן גושפנקא לבית המשפט כאילו מעשי השופטים פורעי החוק שאין גבול לחוצפתם הם חוקיים. במקום זאת יש לחוקק את חוק יסוד החקיקה ולקבוע מפורשות שאסור לשופטים לפסול חוקים. לכל היותר אולי מותר להם להעביר ביקורת על חוקים ולהמליץ דבר זה או אחר. החוקים הקיימים צריכים להספיק לכך שלשופטים אסור לנהוג בניגוד לחוק, אך שופטים הם פורעי חוק חוצפנים. לחוק צריכה להתוסף פסקאת עונש חמור. העונש צריך להיות פיטורין מיידיים ללא פיצויים, ללא גמלא וקנס כבד מאוד חליטת רכוש! ------------------------------------------------------ בנתיים כיון שבית המשפט שם את עצמו מעל לכנסת, הוא השליט את עצמו על העם. כאשר מתנגדים לרודונות השופטים מייד הם מזכירים את הדמוקרטיה שהיתה גרמניה ואת הנאצים שביטלוה. אכן ישראל היא דמוקרטיה והמשפטנים עושים הכל לבטלה לבטל את הכנסת ולא לאפשר לה לשלוט. זה בדיוק כפי שהיטלר עשה כאשר ביטל את הפרלמנט. בדיוק כמו היטלר שופטים טוענים שיש להם יתרון ללא כל יחס והם צריכים להחליט והם יודעים מה טוב. לשיטת "הנשיאה" אסתר חיות: אם הכנסת תרצה לשנות זאת הרי שמערכת המשפט "תילחם על מעמדה" ולא תשתוק לנסיונות "לפגוע בסמכויותיה" – אלו שמעולם לא ניתנו לה... הייל שופטים הייל שמאל, הייל היטלר. בדאגה לשלום ישראל הם באמת דומים להיטלר.
כתוב תגובה ל- שפרירית
4
}}}איך אפשר להאמין לנתניהו?
  עבד גם על גנץ.   12/04/20 15:12
}}}גנץ תמים ואיש טוב,נתניהו הפעיל את דרעי שעבד על אשכנזי ששיכנע את גנץ לעשות טעות חייו. =====ראו בערב חג דרש שכולם יעשו סדר לבד===== לרובנו ילדים ואיתם רצינו לחגוג.נתניהו פשוט = משתין עלינו מעל המקפצה אם לא הבנת את זה?!
כתוב תגובה ל- עבד גם על גנץ.
5
גנץ בתפקיד כחלון
  באום   12/04/20 15:35
גנץ לא היה צריך להתאמץ יותר מדי כדי לחבר את הטקסטים המציבים אותו כשומר על שלטון החוק, הוא פשוט לקח את הטקסטים של כחלון.הסיבה ששניהם נכנסו לעמדת הש״ג במתחמי המערכת המשפטית היא אותה סיבה ישנה נושנה שאומרת שאם המערכת המשפטית מחזיקה אותך במקום רגיש,אתה תדקלם בדיוק את מה שהם יגידו לך מלבד יוצאים מן הכלל שמתגברים על הכאב כמו נתניהו למשל.טענת הנאורים שהם לא רוצים שפוליטיקאים יתערבו במינוי שופטים ויחוקקו חוקים השמים את בג״צ במקומו הטבעי, גם היא מופרכת,משום שאם פוליטיקאים מהמחנה הנאור נותנים לבג״צ את כל הכח שבעולם כולל מינוי שופטים,הרי שגם פה פוליטיקאים קובעים את כוחו של בג״צ ומאיזה מחנה יבואו השופטים משום שזו החלטה של פוליטיקאים לתת עודף כח לבג״צ שבמקרה הזה מסתנכרן עם האג׳נדה הנאורה/שמאלנית,כך שמאיזה כיוון שלא נסתכל על זה,פוליטיקאים קובעים מי יהיו השופטים ומה יהיה כוחו של בג״צ וכל הסיפור על הרחקת בג״צ מהשפעה של פוליטיקאים הוא סיפור סבתא שבכלל לא קיים,אין חיה כזאת,כוחו של בג״צ תמיד יקבע על ידי פוליטיקאים לכאן או לכאן ושופטים ימונו תמיד על ידי פוליטיקאים אפילו אם בג״צ משמש כקבלן משנה לעניין ו/או זרוע מבצעית.שלא לדבר על זה שהשופטים עצמם הם פוליטיקאים אבל זו כבר סוגיה אחרת.
כתוב תגובה ל- באום
מדוע ביבי לא השתמש בכוחו
  דניאלה   12/04/20 16:28
לעצור את השופטים, הרי לפי תגובתך ביבי היחיד שלא נכנע להם....פחח
כתוב תגובה ל- דניאלה
הוא לא יכל
  באום   12/04/20 17:30
כחלון הטיל וטו.מעבר לזה שהמערכת המשפטית רצתה שנתניהו יהפוך לשמאלן או שיפרוש ואז הם יסגרו את התיקים נגדו, כך בפירוש נאמר על ידי כמה מהם,אבל נתניהו לא נכנע.
כתוב תגובה ל- באום
מעניין אם לביבי יש סירטונים
  חשדנית   12/04/20 20:05
מעניינים בכיכובם של שופטי העליון (לא חייב משהו אינטימי אלא נגיד משהו כמו סדר לי ואסדר לך) אחרי הכל השב"כ עכשיו בבחינת רואה שומע קורא ויודע הכל על כל אזרח ואזרח במדינה והוא ת"פ ביבי. אם כבר נפרצו כל חירויות האזרח בתוקף תקנות החירום שהתקין ראש הממשלה הרי שלאף אחד אין חסינות מפניהם...ע"ע הסירטון עם גנץ.
כתוב תגובה ל- חשדנית
אני מקווה שיש
  באום   12/04/20 22:18
אני כבר טענתי לפני שנים שהימין צריך להקים מערך ריגול כנגד השמאל והזרועות המבצעיות שלו,קרי,פקידי ממשלה שונים ומשונים.לשמאל יש מערך ריגול ואלה קודם כל מערכות התקשורת השונות שבידי השמאל המלאות בכסף( שגם בוחרי הימין תורמים לעניין) ונעזרות במשרדי חקירה פרטיים ואירגוני ביון המנוהלים בידי בטחוניסטים לשעבר.בנוסף יש לשמאל את הפרקליטות שרק בעל זיכרון פנומנלי יזכר מתי היא הוציאה כתב אישום נגד איש שמאל או בכלל פתחה בחקירה.תקשורת הימין המצומקת לא עוסקת לא בתחקירים ולא בחקירות כך שהימין חשוף כל העת לריגול מצד השמאל ואילו השמאל עושה מה שהוא רוצה כולל שחיתויות ברמות שהסיגרים והשמפניה של נתניהו(אם אפשר בכלל לקרוא לזה שחיתות) זה כסף כיס לידן.אני מאד מקווה שלנתניהו יש חומר על גנץ ודרומה והוא ישלוף אותו אם לא תיהיה לו ברירה.
כתוב תגובה ל- באום
6
אין פלא שביבי הבטיח לגנץ
  דניאלה   12/04/20 16:23
15 שרים בממשלה. קל להבטיח כשאין לך שום כוונה לקיים. ומצד שני באה הבובה איילת והעבירה בתקשורת ביקורת קשה על ביבי ועל הכוונה שלו לתת לגנץ את משרד המשפטים כמובן הכל בכזה כאילו. יש שיתוף פעולה מלא בינה לבין ביבי, אחרי הכל שניהם סוכנים של הבוסים מאמריקה. עשו כיפה אדומה לגנץ והוא אפילו לא הבין. עכשיו, למה באמת גנץ הסכים לפרק את הגוש שלו וללכת לממשלת אחדות עם ביבי? זהו שביבי שולט על השב"כ ולשב"כ יש סירטון מאוד מעניין ומרתק על גנץ, ואם גנץ יהיה ילד טוב כמו שביבי אוהב, אז הסירטון לא יתפרסם חחח וזה כל הסיפור כולו.
כתוב תגובה ל- דניאלה
התפרקות הגוש
  דנדוש   12/04/20 21:08
גנץ הבין שעל פי הסקרים כחול לבן מפסידה מנדטים! מאחר ומעבר לפינה ממתינה פרשת המימד החמישי ופרשת שמן מציצה מעבר לכתפו של אשכנזי,אזי הוא בחר לפרק את הגוש ולנסות להגיע לראשות הממשלה! שתי סיבות נוספות שהכריעו לגבי החלטת הפרוק , לפיד את יעלון.
כתוב תגובה ל- דנדוש
7
שכחת להוסיף
  ארי כספי   12/04/20 17:27
שריבלין "הפעיל שיקול דעת". הרי אלמלא היה זה כ"כ עצוב, זו היתה יכולה להיות בדיחת המאה. ליאור שליין , יש לך חומר למחשבה.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
8
שנאת ריבלין החולנית לנתניהו!!
  אא   12/04/20 20:49
בשנאתו החולנית לנתניהו, ריבלין לא רוצה להטיל עליו את המנדט בטענה שלדעתו לא יוכל להקים ממשלה, למרות שבבחירות הקודמות, אחרי שנתניהו ניסה להקים ממשלה, ריבלין נתן את המנדט לגנץ, ולמרות שלגנץ לא היה שום סיכוי להקים ממשלה!! וזאת, למרות שנתניהו קרוב מאוד ל 61 מנדטים כשמשל האוזר והנדל ואחרים עשויים להצטרף לממשלה בראשותו! סיכוי כזה לא היה קיים לגנץ, ובכל זאת ריבלין נתן לו את המנדט!! ריבלין, שרק עכשיו שוב הוכיח לנו שהוא בדיוק ההפך מהתדמית של השלמות הערכית שטיפח לעצמו - שפיו וליבו אינם שווים בכך שאירח את משפחתו בליל הסדר (אחרי שכדרכו הטיף לנו, האספסוף הנבער, על חשיבות ההקפדה נגד הידבקות, שעניינה חיים ומוות...).
כתוב תגובה ל- אא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il