s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ישראל מבינה רק כוח
מאת: ענבל בר-און  |  24/11/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ענבל בר און מתחפשת לאשת ימין
  טריק שקוף למדי...   24/11/09 19:22
ענבל בר און היא המשרתת המסורה של כנופיית בייניש הפרו-פלסטינית. נראה לי שכדי להסוות זאת, ציוו עליה מפעיליה בכנופיה לפרסם כמה מאמרים בעלי השקפה ימנית.
קוראים בעלי זכרון טוב אינם נופלים למלכודת פתאים כזאת.
כתוב תגובה ל- טריק שקוף למדי...
2
שקרנית מניפולטיבית-מכחישת שואה
  מטאטא   24/11/09 20:16
מעולם לא נכתבו כל כך הרבה שקרים ומניפולציות במאמר אחד. ראשית אני מציע, שכל מי שתמך באסון אוסלו חייב לסגור את הג'ורה שלו עד קץ כל הדורות. אבל את לא תסגרי אותה, כי את נהנת לראות את שמך מתנוסס באיזה מאמר עלוב, ללא קשר לתוכנו. אין לך ולא היה לך שום אינטגריטי. אתם השמאלנים הבאתם את אסון אוסלו גם על הישראלים וגם על הערבים. אסון זה גרם ל-1200 אזרחים יהודים לשכב עמוק באדמה. מתי מישהוא מאותם פושעים ישלם את הדין? מתי מישהוא מהם ישלם גם את הפשע כלפי הערבים ביש"ע? את כנופיית הפשע שהביאה ממשלת ישראל כדי להתעמר באותה אוכלוסייה? אתם בשמאל מעולם לא עניינו אתכם הערבים וגם לא היהודים. הנכם חבורה של אפסים מאופסים שאונסים את הדמוקרטייה לטובת גחמותיתכם , ומשחקים אותה הומנים, כדי לכסות את האינוס בכפייה של הדמקורטייה, שאתם ביצעתם, למען האינטרסים האישיים שלכם בלבד. הרמייה שלכם לגבי הסכסוך שווה בעוצמתה לרמייה של הנאצים לגבי טרנספר היהודים לאושוויץ. ההסתרה של הנאצים לגבי הפתרון הסופי לבעיית היהודים, שווה בחומרתה להסתה הגבלסית שלכם לגבי הסכסוך, וספציפית לגבי ההבדלים כביכול בין אבו מאזן מכחיש השואה לבין החמס. אין שום הבדל. הפתרון הסופי שלהם הוא אותו דבר; זריקת היהודים לים- לאלה המזליסטים, וכל השאר יאנסו ויישחתו בשאבאריות. לפיכך כל השמאלנים הם מכחישי שואה. גם את ע"פ שקרייך בנושא הסכסוך עם הערבים, מכחישת שואה. את ואבו מאזן באותה סירה. וכעת תכניסי לך טוב טוב לראש - א"י היא של היהודים בלבד. אין עם פלסטיני ולא היה מעולם עם כזה. מדובר בהמצאה אנגלית שהערבים נזכרו לאמץ הרבה שנים אחרי המצאת האנגלים. אין בשום מילון בכל ההסטורייה לפני שנות השלושים של המאה ה-20 בכל שפה שהיא מושג "פלסטיני" או "עם פלסטיני" , כולל בשום מילון ערבי ערבי. אין אף חוקר אחד בכדור הארץ, שמסוגל להוכיח קיומו של מונח כזה באיזה שהוא מילון. לסיכום את משתייכת לחבורת אפסים המפליצים כביכול הומניות, אבל באותו זמן אונסים את הדמוקרטייה לגחמותיכם. אתם בשמאל נהנים להתבשם בנפיחות של עצמיכם. רק תזהרי שבסוף לא ניחנק כולנו, מגז הציקלון B, היוצא לכם בשמאל מהפה והישבן!!
כתוב תגובה ל- מטאטא
הסכם אוסלו היה טוב לישראל
  גדי מהרצליה   25/11/09 06:55
הבעיה העיקרית של הסכם אוסלו היה שהימין לא יזם אותו.
ישראל לא קיימה את תנאי ההסכם והוא נפל.
תארו לעצמכם אם את הסכם השלום עם מצרים היה עושה רבין.
אם רבין היה מחזיר את סיני היו נשפכים בישראל נהרות של דם בניצוחו של מנחם בגין.
כתוב תגובה ל- גדי מהרצליה
אתה באמת מאמין למה שכתבת?
  אמיר ש   25/11/09 11:33
אתה לא חושב שהבעיה היא פשוט שהפלסטינים מעולם לא הצליחו להגיד "כן"? הרי ניתנו להם אין ספור הזדמנויות. מועדת פיל והסכם וייצמן-פייסל ועד הצעת אולמרט, היו אולי 10 הצעות שונות לחלוקת הארץ, תמיד הצד הישראלי הסכים, תמיד הצד הערבי סרב. תן לי פלסטיני אחד שיכול להוציא מפיו את הצמד "מדינה יהודית", ויהיה שלום. הרי הישראלים מוכנים לתת הכל בשביל שלום, ואתה יודע את זה.
כתוב תגובה ל- אמיר ש
ביבי יודע שהסכם אוסלו היה טוב
  גדי מהרצליה   25/11/09 16:28
הסכם אוסלו היה טוב לישראל (היו בו "חורים" אבל בגדול הוא היה הסכם טוב).
הימין לעולם לא יצליח להשיג כזה הסכם לכן הם נלחמו בו.
הבעיה העיקרית של הסכם אוסלו הייתה בגלל שהיוזמה ליצירתו באה מהסמולנים.
אם מנהיג ימני היה משיג הסכם כזה, כולם היו משבחים אותו.

(אם הסכם השלום עם מצרים והחזרת סיני היה נוצר ע"י הסמולנים הבוגדנים, בגין היה גורם לנהרות של דם בישראל).
כתוב תגובה ל- גדי מהרצליה
3
ממך ציפיתי ליותר
  אלטע קאקער   25/11/09 01:36
1. דו"ח גולדסטון אמנם לוקה אבל לא ניתן לפטור אותו כחד צדדי. המשפט הבינ"ל מתעסק בהפעלת הכוח ומטבע הדברים ישראל הפעילה יותר כוח מהחמא"ס (וביננו, טוב שכך. תמיד עדיף להיות הצד החזק). פשעי המלחמה של החמא"ס קיבלו פרקים בפני עצמם וכללו לא רק את הטילים נגד האוכלוסיה הישראלית אלא גם את ההתעללות באוכלוסיית הרצועה. באופן תמוהה, מתעלמים לחלוטין מההאשמות בדו"ח שעולות כנגד החמא"ס על פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות. זה שהערבים שמחו לקבל את הדו"ח ממש לא אומר שהם הבינו אותו, כנראה שהתגובה הלא עניינית לדו"ח בישראל גרמה לתגובה פבלובית אצלם. 2. בנוגע להגדרה שנתת ל"כיבוש" הייתי מציין כי שטח יחשב ככבוש במידה והוא לא נרכש באופן המוכר ע"י המשפט הבינ"ל (ויתור של מדינה אחרת, שינוי גיאוגרפי או מכוח התיישנות ללא הבעת התנגדות). נקצר את הדיון ונאמר שזה ממש לא המקרה. העובדה שבג"צ הצליח להכשיר את זה שמתנחלים יחיו תחת חוק ישראלי בשל "הזיקה" שיוצרת האזרחות שלהם בעוד אחרים נמצאים תחת ממשל צבאי היא סימפטום לכיבוש ולא הסיבה שלו.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
4
הבלים שמאלנים משעממים
  אבו מאזן רוצח   25/11/09 08:44
החלאה אבו מאזן הוא רוצח ילדים, ארכיטקט טבח מינכן, מכחיש שואה מחליא, וחתום מאוגוסט 2009 על החלטת אש"פ לחסל את מדינה ישראל.
ופה, יש יהודים שעוזרים לו להשמיד את הילדים שלנו.
זוועה ציונית ויהודית.
כתוב תגובה ל- אבו מאזן רוצח
5
הכותבת חברה בפת"ח?
  בוטן   25/11/09 09:24
אחרי כתב הגנה כזה על הפת"ח, ממש כדאי להם לשכור את שירותיה כסניגורית בתשלום. חבל לעבוד כך בחינם לקידום מטרות הפת"ח שעדיין מחזיקים רק במפות בהן "פלשתין" היא כל ישראל וילדיהם מחונכים לעשות נכבה ליהודים.
כתוב תגובה ל- בוטן
6
הכותבת חסרת יושר אינטלקטואלי
  אמיר ש   25/11/09 11:28
1. הסקר לא הראה ש57% תומכים בתוכנית מופז, אלא מוכנים לדבר עם החמאס במקרה שהחמאס יכיר בישראל כמדינה יהודית ויפסיק את הטרור. אם החמאס יעשה את זה, הוא יפסיק להיות החמאס ואין שום בעיה לדבר איתו. לא שמישהו באמת מאמין שזה יקרה... 2. על איזה העמקת ה"כיובש" הכותבת מדברת? על הורדת מעל 100 מחסומים ב 9 החודשים האחרונים? על בניית צבא לפלסטינים ע"י גנרל דייטון? על הרשאה לכל גולי הרש"פ לחזור לישראל בוועידת הפתח האחרונה? ואם בגילה עסקינן, לא ברור איך בנייה בגילה, שכונה המחוברת לירושליים מדרום, משפיעה על הפלסטינים ופוגעת במרקם חייהם. איך זה בדיוק העמקת "כיבוש"? לכותבת הפתרונים. 3. הסברה לא תועיל לישראל, כל עוד ישראל מודה שהיא שודדת את אדמות הפלסטינים. ישראל הודתה בפה מלא בהינתקות שחבל הארץ הזה לא שייך לה. לכן היא לא מסוגלת להסביר לאף אחד למה היא בכל זאת נמצאת עם נוכחות צבאית ביו"ש. הדרך היחידה שהסברה תעבוד היא, או להוציא את כל הכוחות מיו"ש (ובעצם להקים פתחלנד במרכז הארץ שירה טילים לתוך גוש דן - למעשה לסגור את כל הפרוייקט הציוני), או להודיע חד וחלק שיש"ע שלנו, ולהסביר שהכובש הוא הערבי. זה נשמע הזוי היום, אבל גם שתי מדינות לשני עמים נשמע הזוי לפני 40 שנה, והיום מושג זה שגור בפי כל. למרות שעכשיו ברור לכל שפתרון שתי המדינות לא קיים, ולא יתקיים לעולם. ולא בגלל היהודים. 4. הפסיקי להיתמם. עם ישראל אינו כובש בארץ ישראל. זו הארץ שלנו, היא שייכת לנו. בגלל זה קוראים לארץ ולעם באותו השם - ישראל. הנטע זר הערבי הוא הכובש כאן, השם פלסטין אינו אלא המצאה רומאית מהמאה ה5, ואפילו אין פ דגושה בערבית. 5. מה לגבי ירושליים המזרחית? ישראל סיפחה אותה, ונתנה תושבות לערבים שם. האם גם שם ישראל כובשת? אם כן, אז כל הטיעון שלך ל"מה זה כיבוש" שקרי, כי שם יש אותם חוקים ליהודים ולערבים, וכן האזור מסופח. אם אין שם כיבוש, אז אהלן וסאהלן, בוא נספח את יו"ש על פי אותה מתכונת, וחסל סדר כיבוש ביו"ש. אז לפי הגיונך שלך - הפתרון לכיבוש, סיפוח יש"ע. 6. יניב אקרמן בעצם מסביר למה שתי מדינות לשני עמים זוהי פיקציה. ה"דיל" שאנחנו מציעים לערבים הוא 67' עבור 49'. כלומר, ניתן לכם את מה שכבשנו ב67', ועבור זה תנו לנו להחזיק את מה שכבשנו ב 49'. מאחר והפלסטינים לא מוכנים לקבל זאת, דין 67' כדין 49'. כלומר, אותו הכיבוש חל בכל הארץ. ומאחר ואנחנו יודעים שאין אנו כובשים זרים בגבולות 49', כך אין אנו כובשים זרים ב 67' (אפשר לעשות גם ההפך, כלומר - אנחנו כובשים זרים ב 67' ולכן גם ב 49', אבל אז אין איזשהי זכות קיום למדינה יהודית, ומאחר ואנחנו כן מאמינים בזכותנו למדינה יהודית האופציה הראשונה היא היחידה). 7. מה זה הקישקוש הזה על "בוא נכבוש את מי שלא מכיר בנו"? מה הקשר בכלל? מדובר על שטח שכבר בשליטתנו. לא על שטח שנצא למלחמה ואז נכבוש בגלל הדעה של התושבים שם. 8. שיטור אוכלוסיה פלסטינית - יש לה משמעות ביטחונית והגנה על חיי אדם, לכן היא פעולה בטחונית שצה"ל רשאי לקחת בה חלק, מאחר וצה"ל הוא צבא ההגנה לישראל ויש צורך הגנתי במחסומים. הריסת מבנים של אזרחי מדינת ישראל - אין לה דבר ולו חצי דבר בהגנה על חיי אדם. לכן, אין סימטריה בין ה"שיטור" שדיברת עליו לבין הריסת מבנים של מתנחלים. הסימטריה היא בנייה של התנחלויות, ואכן הצבא לא עוסק בזה, ולא ראוי שיעסוק בזה. כמו שלא ראוי שיעסוק בהרס התנחלויות.
כתוב תגובה ל- אמיר ש
שאפו....
  מד' ליונה עיוורת   25/11/09 12:24
אבל קצת בעייתי: א. לא ברור למה להוציא כל כך הרבה אנרגיה בטוק בק לכתבה שהקשר בינה לבין המציאות מקרי בהחלט. ב. לא ברור כלל אם הכתבת תואיל לקרוא משהו מלבד מה שהיא עצמה כותבת או מלבד מה שמכתיבים לה אנשי החונטה המפיוזית שהשתלטה על בג"ץ. ג. חבל שדברים נכוחים יגיעו רק לקומץ משועממים שבמקרה נפלו על אחת מכתבות ההבל של הכותבת. כדאי אולי לסכמם במאמר ולהעלותם לאתר. ד. ואף על פי כן, טוב לקרוא דברי טעם מפעם לפעם, אם לא בכתבה אז לפחות בתגובות...
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
7
תמימות שמאלנית
  דני מ   25/11/09 12:07
מדוע הכותבת תחת האשליה שהפת"ח הם פרטנר? האם היא לא היתה בארץ ב-16 שנה מאז הסכם אוסלו? האם היא לא יודעת מה ערפאת וחבריו עשו ואמרו אחרי אוסלו? אולי כדאי שהיא תקרא את הדוקטורט של אבו מאזן על למה לא היתה שואה וזו רק קונספירציה ציונית לפני שהיא קוראת לו "פרטנר ראוי".

צריך ללמוד מנסיון העבר.

אפשר לשכתב את אחת הפסקאות בקלות:
ישראל נקטה, בניגוד לכל הגיון הגיוני ומדיני, הסכמים עם ארגון טרור שהמשיך להצהיר כי הוא חותר להשמידה (פת"ח) אשר הסבירו לפת"ח שישראל מבינה רק כח ושתורת השלבים היא הדרך להשמדה סופית של המדינה היהודית ואפילו אין צורך להסתיר זאת כי ישנם ישראלים מספיק טפשים כדי לא להקשיב.
כתוב תגובה ל- דני מ
לדני....
  מורה נבוכים   25/11/09 14:45
ה"ישראלים" שאתה קורא להם "מספיק טפשים" אינם
מתקרבים אפילו לאחוז החסימה.

ולכן, לדעתי, הם אינם ראויים אפילו לתגובה.

שימשיכו להפליץ את דעותיהם. עד אלי הריח לא מגיע.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il