|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
נתניהו יודע היטב שמה שקורה בימים אלה בזירה הדרומית ובזירה הצפונית עלול להביא לקריסת המדינה    נתניהו איש חכם והוא קורא את המפה היטב    הוא מכיר היטב את המצב העגום ואת האמת לאשורה    י...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
רוצח אחד, ראש הנחש במינהרה, מתעתע במנהיג העולם החופשי בבית הלבן    לאיזו רמה עלובה ירדו האוניברסיטאות בארה"ב    טרור הוא לא רק פיגועים, רצחנות. טרור הוא לא פחות מזה - הפצת שקרים ותעמ...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
ציפי לידר
ציפי לידר
מי אמר שחומש ויקרא הוא טכני בלבד? שיקום! החומש עשיר במסרים מרתקים, מפתיעים, מעניינים ומרעננים    הידעתם ששמירה בתורה היא גם ציפייה? ומה הקשר לפרשתנו?    על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה קרה לבני בגין?
מאת: מנחם רהט  |  10/12/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גם הוא הבין שצריך לצאת
  מכל השטחים   10/12/09 12:31
גם לבני בגין לקח זמן - אבל גם הוא הבין (כמו צחי הנגבי, לימור לבנת, אהוד אולמרט, אריק שרון, מאיר שטרית, ציפי לבני ובעצם כל אנשי חירות) שצריך לצאת ומהר מכל השטחים לפני שנהייה למדינה ערבית. תודה ולהתראות בחגיגות העצמאות הפלשתינית, איפה שהם כולם - כל נסיכי ומנהיגי הליכוד - ישבו בבמת הכבוד.
כתוב תגובה ל- מכל השטחים
עברנו נקודת אל חזור. לא ניתן
  להציל את ישראל   10/12/09 13:37
ואם נצא מהר מכל השטחים לא נהפוך למדינה ערבית? איפה אתה חי? לא שמעת על המציאות הדמוגרפית בישראל?
1- משפחה יהודית מביאה לעולם לכל היותר 2 ילדים בממוצע.
2- משפחה ערבית מביאה לעולם לכל הפחות 5 ילדים בממוצע.
3- מיטב הנער, בעיקר בעלי פוטנציאל אקדמי מבריק, בורחים מישראל בגלל תעלולי הדיקטטורה של כנופיית בייניש והדיקטטור אהוד ברק.
4- במצב המתואר לעיל אין שום סיכוי לעצור את התהליך של הפיכת ישראל למדינה ערבית. גם אם נחזור לגבולות 1948.
כתוב תגובה ל- להציל את ישראל
2
משום דבר יוצא לא כלום.
  אליהו חיים   10/12/09 13:07
כל זמן שאתם רואים את בני בגין שם, סימו שהכל קומבינות ואחיזת עיינים לרצות את הגוים, מה יתפתח מזה? לא ניתן לדעת ,יש פעמים שהגולם קם על יוצרו.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
3
האמת,,
  אמנון לביא-לוי   10/12/09 13:09
גם אני חושב שקרה משהו לבני בגין,אולי...מי יודע למה.
מנחם בגין היה אחד ויחיד,כנראה שלא יקום לא יורש שיכנס לנעליו הכל כך גדולים,,ממש לא.
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
אמנון, גם אתה הפכת לפסיכי
  מה אפשר לעשות?   10/12/09 19:11
אתה זוכר שפירסמת באינטרנט הצעה להוציא אזרחי ישראל להורג בעינויי תופת? אחרי הצעה כזאת אתה מצפה שמישהו בארץ ייקח את דברי ההבל שלך ברצינות?
כתוב תגובה ל- מה אפשר לעשות?
זה מכוון גם אלייך,
  אמנון לביא-לוי   11/12/09 15:27
כתבתי שלכל רוצח מגיע עונש מוות ובמיוחד לרוצחי ילדים מגיע עונש מוות עם עינויי תופת, בין אם אלה יהודים או מעם אחר.
אינני חוזר בי.
גם לאחד כמוך שהוא אולי מבני עמי זה מכוון.
רק מה,אתה משתמש במילים מאחרי המקלדת כי זה מוסיף לך להתבלטות...
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
4
ירית את החץ ואז סימנת את העגול
  גדעון משה   10/12/09 13:14
כיון שאתה מתנגד לנושא שתי המדינות ולהקפאה בהתנחלויות, החלטת שבגין שינה את דעותיו, ואז סימנת את העיגולים והבאת לכך ראיות רבות.
אולם אדם אוביקטיבי יאמר לך שבגין לא שינה דבר מעמדתו, הוא חוזר ואומר תחת כל עץ רענן שהוא מתנגד למדינה פלסטינית, אולם כיון שלדעתו אין סיכוי לשלום, הוא אינו חושש מכך שתקום מדינה כזו.
כשמר בגין מסכים להיות נציג המתנחלים בועדה, ולעמוד על כך שברק לא יקח את הדברים רחוק יותר מהחלטת הקבינט, לומר על זה שהוא "התנדב להיות המשווק הבכיר של הגזירות" זה פשוט עוות המציאות.
להזיר לך מי אמר "יש שופטים בירושלים"? כן אמר את זה מנחם בגין. ובזמנו השופטים לא היו פחות שמאלים ממה שהם היום, אדרבה ההדר הז'בוטינסקאי מחייב אותם לתמוך בשלטון החוק ללא מיצרים וכן, גם בזכויות הערבים. על ריבלין שמעת? מענין שגם הוא ברוב הדברים תומך בבגין. ועליו גם תאמר שהפך לשמאלן?

ועל כן אין לי אלא לומר, חבל שגם בימין לא מצליחים להיות אוביקטיביים, ואחרי שכך מה לך כי תלין, על העיתונאים השמאלנים, שהשקפת עולמם גם כן יורה את החץ ואחר כך מסמנים את העיגולים???
כתוב תגובה ל- גדעון משה
5
רהט אתה ודאי לא תושב רהט !
  ישמעאל   10/12/09 13:32
מילא , אני מבין את הקשקשנים משמאל . אבל כנראה שגם לימין הסהרורי לא חסרים קשקשנים ואולי , אף גדולים יותר . על מה בדיוק אתה קובל נגד בגין ? הימין ההגיוני ולא הפנאטי , חפץ חיים ! התאבדות מדינית בעקשנות חסרת גבולות אינה תפישת עולמו . מה קרה שכך אתה יורד על בגין ? חוץ מהצהרת כוונות לזמן מוגבל עדיין לא קרה כלום ! אז שב נא בשקט בפינתך ותן להגיונים שבנינו להוביל את המדיניות .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
ישמעאל - הגיון או עצימת עין?
  ד''ר אברהם שלום   10/12/09 15:57
ממשלה השולחת את ברק למשא ומתן עם אובמה אינה מתכונת לעמד בלחצים. ברק כמעט מסר את כל יהודה ושומרון וירושלים לערפאת.

מסרנו את סיני וקבלנו מלחמה קרה עם מצרים. כל שנה אנו משלמים עשרות מלירדים שקלים עבור יבוא נפט שהיה בידינו בסיני. לולי הוצאה זאת לא היינו זקוקים לסיוע כלכלי מאמריקה.

ממשלה השותקת מול התביעות הערביות על ארצנו אינה יכולה להדוף לחצים, כי היא משאירה בעולם דעת קהל עוינת לנו. כאשר אובמה מדבר על פליטים ערבים, הממשלה של נתניהו אינה אומרת כי הערבים גרשו את כל היהודים מתחומם ואלה הם חצי אזרחי ישראל. אלה היהודים שחלק מהם גרים היום בשדרות והערבים מפגיזים אותם, או בחברון והערבים רוצחים ושוחטים בהם ואחר כך מתלוננים על מחסומים.

קרא מאמר על ביוגרפיה של בגין מאת עפר גרוזברד. הנה קטע -


מנחם בגין נסע לאמריקה למפגש עם רונלד רייגן. בעודו שם נפטרה עליזה בגין. "למה עזבתי אותה" מלמל כל הדרך חזרה. ומיום מותה מצבו החל והחמיר. הוא החל מפתח סימפטומים פסיכוסומאטיים. פריחה התפשטה על עורו ובגין התבייש להופיע כך בציבור. הוא לא הבין שהוא בבעיה נפשית ולא קיבל טיפול. בתיה אלדד אומרת "כולם ראו את מצבי רוחו הקודרים של מנחם בגין במרוצת השנים וייחסו אותם לתגובות בנות חלוף. ולא כתסמינים לאישיות מאנית- דפרסית שמצבי הרוח שלה נעים בקיצוניות מעלה ומטה. גם עליזה לא הבינה זאת ולכן לא קיבל טיפול שהיה יכול לעזור לו. בתקופות כאלה הוא רצה למות"

ועוד קטע -

"ההידרדרות במצבו הנפשי של בגין היא זו שגרמה להידרדרות המלחמה מעבר למטרותיה הראשוניות. משום שלא אפשרה לו לשלוט במתרחש. לא מלחמת לבנון גרמה לו לדיכאון אלא להיפך. תהליך דכאונו שליווה אותו כל חייו והתעצם בשנותיו האחרונות כראש ממשלה, הוא זה שדרדר את מלחמת לבנון. מאחר שהשרים נהגו לסור למרותו של בגין לאורך השנים, הם התקשו לבקרו ולהצביע על היעדר התפקוד. הסתמכות היתר שלו על שרון, מה שלא עשה בעבר, אף היא נבעה מתחושות חולשה מתעצמות שחש ורצונו לפצות עליהם". וזו התזה המרכזית החשובה שלאורה כתובה כל הביוגרפיה הפסיכו פוליטית הזאת.


האם יש לך הסבר מדוע הסתגר בגין בביתו בסוף ימיו, אולי התחרט על מסירת סיני למצרים, או שאתה מיחס הגיון ומצדיק כל טעות שעשה?
ועד
כתוב תגובה ל- ד''ר אברהם שלום
6
כרגיל למשה פייגלין יש תשובה
  טובה ומעניינת   10/12/09 15:24
ההסבר הוא כזה, לביבי אין אלוהים. זה פשוט.
לבגין יש אלוהים. אבל האלוהים של בגין זו עבודה זרה. כי האלוהים של בגין זה "שלטון החוק". לא ארץ ישראל. לא תורת ישראל. אלא שלטון החוק.
ואידך זיל גמור.
כתוב תגובה ל- טובה ומעניינת
7
אילו נצמדת לעובדות היה יותר טו
  תוכי יוסי   10/12/09 15:33
ב.
קודם כל מה זה בממוצע לכל היותר? אין חיה כזו יש ממוצע ויש לכל היותר.
הילודה הערבית יורדת בעקביות והיהודית בעליה.
כתוב תגובה ל- תוכי יוסי
8
חכמי הימין תפעילו את הראש!!!!!
  קרלוס   10/12/09 15:34
יש התמודדות עם אירן וזה החשוב. תפעילו מעט את הראש ותעשו אחד ועוד אחד. לא יקרה כלום עם לא יבנו מס' חודשים. כמה בתים ביו"ש אין להם שום חשיבות.תזכרו כמה שעות נזקקו לאריק שרון להוריד אלפי מבנים בעזה שנבנו בעשרות שנים.
כתוב תגובה ל- קרלוס
9
5 - טעית בהבנת הנקרא והעובדות
  יוסלביץ   10/12/09 15:56
איך אתה יכול לטעון שבגין פוסל מאת רעיון המדינה הפלשתינית כשבמאמר מקיף, כמעט אמרתי פרגמטי, ביום ו' האחרון בהארץ, הוא מנתח מדוע העברים מטרפדים את הרעיון ל-2 מדינות וחלוקת ירושלים. כלומר הם אשמים שאין 2 מדינות ואין חלוקת ירושלים. וכל זה ללא הסתייגות אישית אחת מ-2 המדינות וחלוקת י-ם. אולי אתה מבין את בגין יותר מבגין עצמו.
וזה שאביו טען "יש שופטים בירושלים", אכן היה מישגה נוסף משאר המישגים של בגין האב. באמירה זו הוא הוכיח שאין לו אלוהים (וכך גם לבנו) אלא אלוהי המשפט והבג"ץ, ובכך היה האב המייסד של כנופיית שלטון החוק בעלת המוסר הכפול (ראה מאמרו של ישראל הראל היום ב'הארץ').
ואשר לריבלין - ההבדל בין שני הז'בוטינסרקאים האלה תהומי: ריבלין בהחלט קרא לחמול על "פושעי, ההתנתקות ולחון אותם. אבל לכבוד השר לשום דבר בני בגין "יש קושי עם חנינות". יריב אופנהיימר לא היה מנסח זאת יותר טוב.
כתוב תגובה ל- יוסלביץ
10
בגין ומרידור=תאומים.
  שימרית   10/12/09 16:25
הגד לי מי חבריך,ואגיד לך מי אתה. החבר השלישי הוא ביבי.
כתוב תגובה ל- שימרית
11
לבגין האב היתה אמונה....
  בגין ואלוהים   10/12/09 19:51
לבני כנראה שאין, והחברות עם מרידור הביאה אותו להערצת העורבים.
כתוב תגובה ל- בגין ואלוהים
12
אמרתי לכם שהוא לא אביו
  צדק חברתי   10/12/09 20:23
הוא חותמת גומי של ביבי
כתוב תגובה ל- צדק חברתי
13
במאמר הוא מסביר למה אין שלום
  גדעון משה   10/12/09 20:51
הרי ציפי ליבני וכל השמאל טוענים שאין שלום בגלל הממשלה הנוכחית, בגין במאמרו זה ועוד מאמרים רבים אחרים, מבהיר שאין סיכוי להגיע לשלום אפי' עם ממשלה שמאלית ביותר, כיון שיותר ממה שהציעו להם ברק ואולמרט לא יהיה מי שיתן, ואפי' על זה הם לא הסכימו, כלומר המקסימום שראש ממשלה כלשהוא יסכים לתת, זה יהיה הרבה פחות מהמינימום שהם יסכימו לקבל.

אין זה אומר שהוא מסכים עם ההצעה ההזויה והמסוכנת של ברק את אולמרט, והרי גם אתה תסכים לכך שהוא רחוק משם כרחוק מזרח ממערב, אלא הוא מבהיר מדוע לדעתו אין סיכוי לשלום לא רק איתו, אלא אפי' עם קיצוני השמאל למיניהם.

כתוב תגובה ל- גדעון משה
תגובה 14 זה תשובה ל-10
  גדעון משה   10/12/09 23:17
כתוב תגובה ל- גדעון משה
14
יום א' יום הדין
  alhn   11/12/09 15:00
ביום א' מתקימת וועדת ערער לגבי המשך הבניה בחלק מהישובים הוועדה ברשות היו"ר בני בגין.אנו רוצים ליראות איזה בשורות יצאו מוועדה זו??????????
כתוב תגובה ל- alhn
15
לבני בגין גנים דפוקים מאביו
  אפרו קלסט   11/12/09 16:40
אביו של בני בגין היה דמגוג שפל וניצל את תמימותם של המזרחיים.
מנחם בגין אשם גם בניסיון מרד סמוך לאחר קום המדינה (פרשת אלטלנה) ובטעות לא הכניסו אותו לכלא לשנים רבות.
כתוב תגובה ל- אפרו קלסט
אנטלנה זה הסיפור של בן גוריון
  שולץ   12/12/09 18:02
יש לך טעות בן גוריון נתן פקודה לא בגין היתבלבלתה
בגלל פקודה זאת טבעה אנטלנה
כתוב תגובה ל- שולץ
16
משפחת האסטרונאוטים היהודיים
  משה, עורך-דין   14/02/10 17:06
בני בגין ראוי כמו אביו לתואר "אסטרונאוט", המודיע על תלישותו מן המציאות ועל ריחופו בחלל ללא אחיזה בקרקע המציאות.

כך היה בעקירת ימית ואופירה, ע"י זה שהבטיח כי הן תישארנה על מקומן לתמיד. כך היה כאשר בגין האב הכיר בזכויות הלגיטימיות של העם הפלסטיני, תוך הכרזה שהנוסח העברי שלו הוא הקובע - ולא הבין שדבריו היו כמו רישום על הקרח. כך היה בהתנהגותו של האב במלחמת הלבנון הראשונה. כך היה בהודעתו הפומפוזית כי הוא מוותר לארה"ב על הסיוע לישראל. וכך גם בני בגין, שאינו מבין כי שפת הלאום העברית במדינה היהודית היא צורך חיוני, וכי הגדרתה כשפה הרשמית היחידה לא תפגע בזכויות הערבים. הללו יודעים עברית היטב, ואילו הכרזנו כי העברית היא הלשון הרשמית היחידה - היו הערבים, המאשימים אותנו בלאו-הכי באפלייתם-לרעה, ללא קשר למעשינו כלפיהם, מסתגלים למציאות נורמלית זו.

כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
17
כל כלב בי ג'י יומו, בקלפי
  יום הבוחר   26/01/11 23:14
כתוב תגובה ל- יום הבוחר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il