|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
דן מרגלית
דן מרגלית
יתכן כי בימים אלה אתם נושכים את השפתיים ומשלימים עם החלטות הנראות לכם בלתי נכונות    לא, זה כבר לא זה, הממשלה בדרך להחלטות פליליות
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האמת על שערוריית מוחמד א-דורה
מאת: יוסף דוריאל  |  20/12/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פסק הדין במחוזי
  אלי שלום   20/12/09 23:42
אני מעריך את פועלך בנושא חשוב זה, אך לעניות דעתי ראוי אולי לפרסם לינק לפסק הדין במחוזי ולא להסתפק בהבאת משפט אחד מתוכו.אשמח לעיין בפסק הדין בשלמותו.
כתוב תגובה ל- אלי שלום
השופטת אלמגור והערעור
  דניאלי   21/12/09 16:10
לעניין הטענות של המחבר בדבר פסיקתה של השופטת אלמגור ותוכן פסק הדין על ערעורו: בפסק הדין של אלמגור כתוב (בימ"ש השלום, תל אביב-יפו, א 043040/04): " התובע הודה כי הוא אינו מומחה לבליסטיקה או גיאומטריה של זוויות (עמ' 13 לפרוטוקול)... די בשמיעת עדותו על מנת להוביל למסקנה כי חקירתו את האירוע היתה בלתי מקצועית, בלתי מדעית, וחמור מכך, התובע הגיע מצויד בדעה מוקדמת ומגובשת..." web1.nevo.co.il בפסק הדין של הערעור (בימ"ש מחוזי תל אביב יפו, עא 002481/06) היה כתוב: סעיף 1: "... החלקים הנוספים שבפסק הדין הינם למעלה מהנצרך, קרי: הקשור לממצאים העובדתיים האישיים המתייחסים למערער". בהמשך בסעיף 3 נכתב: "... ייראו כאילו לא נכתבו כלל". ----- מהציטוטים לעיל ומשאר תוכנם של שני פסקי הדין משתמע כי: 1. פסיקתה של אלמגור נסמכת על מה שאמר התובע בחקירתו הנגדית, 2. התובע, דוריאל נכשל בשתי ערכאות!
 פסק הדין של אלמגור
כתוב תגובה ל- דניאלי
יוסף דוריאל, פרסם את פסק הדין!
  אמיר ש   24/12/09 11:53
בדבריך אתה רומז, אך לא כותב מפורשות שהמחוזי קיבל את ערעורך. האם זה נכון או לא? תן לנו את הכלי לסתום את פי המלעיזים, תן לנו את פסק הדין שסותר את ההאשמות! שים לב שבינתיים, מפרסמים רק את פסק הדין של השלום שבו הפסדת.
כתוב תגובה ל- אמיר ש
הערעור לא התקבל !
  דניאלי   25/12/09 06:59
פסק הדין של השופטת אלמגור נשאר על כנו.
כתוב תגובה ל- דניאלי
פסק הדין
  דניאלי   25/12/09 07:38
אם הצלחתי פסק הדין מופיע בקישור למטה.
 פסק דין על הערעור של דוריאל
כתוב תגובה ל- דניאלי
2
בישראל אין מי שמסביר את ישראל
  ש. מולאן   20/12/09 23:45
אנשי השמאל עסוקים בלהגן על "הפרטנרים שלהם לשלום", כדי להצדיק את הוויתורים הנואלים שעשו למענם.
הימין כשעולה לשלטון אינו מפטר את כול המינויים הפוליטיים של השמאל, אלא משאיר אותם, והם אף מחרים ומחזיקים ובתורם ממנים עוד מינויים "מקצועיים" - כמובן חברים שלהם מהשמאל.
שאר האנשים עסוקים רק בלהצדיק את המחדלים שלהם, ולדברר את הקריירה שלהם, ולצורך זה כמובן אסור להסתכסך עם האוליגרכיה של השמאל.
אז מי אתה רוצה שיסביר ויגן על העמדות של מדינת ישראל?
כתוב תגובה ל- ש. מולאן
3
העולם שקע ב>טרוף מערכות<...
  ירון זכאי   21/12/09 00:03
המאמר הזה כולו עובדות בדוקות ומוצקות! ומתחייבת מהן שאלת שאלות והסקת מסקנות; =1= כיצד יתכן שצה"ל מרמת אלוף הפיקוד ועד הדוברות בעצם אינם מתפקדים לטובת עם ישראל? =2= כיצד יתכן ששופטת בישראל עסקה ביוזמתה בהטיית משפט וכול המערכת המשפטית/משטרתית מחפה עליה זמן ממושך? =3= כיצד יתכן כי "מנהיגי" ישראל הזניחו את הלחימה בעלילות הדם עד אשר הפכו אלו לשיטה להכנעת ישראל אשר מופעלת שוב ושוב בכל עת שהאויב על סף תבוסה? =4= כיצד יתכן שכלי תקשורת "רציניים" בישראל מתעלמים מהצורך להפריך עלילות דם מרכזיות אשר הערבים מנצלים כדי להבעיר בהן מהומות רצחניות? =5= כיצד יתכן שכלי תקשורת צרפתי חסר אחריות משמש שופר תעמולה לעלילות הערבים למרות שכבר הוכח לפניו בבתי משפט ובתחקירים אמינים כי הוא שימש כשופר תעמולה לארגוני רצח? ===+++====++++==== ==++== יוסף דוריאל עשה שירות מעולה לעולם כאשר תיאר לנו במאמרו את טירוף המערכות (מושג טכני אשר לדוריאל יש זכויות יוצרים עליו) שאחז בעולם כולו בפרשת "א-דורה"; ==1== תחנת טלוויזיה צרפתית מתעקשת על הפצת התעמולה הקיצונית של ארגוני טרור. אותה תעמולה אשר תוצאתה היא אינטיפדה אלימה בפרברי פריז, ומלחמה גלובלית בטרור אשר מאלצת את צבא צרפת לשלוח את מיטב כוחותיו לאפגאניסטן ולקרן אפריקה. מלחמה אשר ידוע לכול כי תתחדש בין הצרפתים למיליוני המוסלמים המתרבים להם בתוך צרפת? ===2=== את תוצרי התעמולה הערבית הגסה מפיצים "מיטב" האנטישמים בעולם הנוצרי אשר שולחים וישלחו בניהם להיהרג במלחמות נגד מחבלים מוסטים שגדלו על עלילות פאליווד. "א-דורה" הוא "רב המכר" של תעשיית הקולנוע הרצחנית הזאת! ==3== אותם אנטישמים נשענים על "אי-ההכחשה" עבור ל"סיוע בפועל" של קידום עלילת "א-דורה" שעושים גורמים בצה"ל , גורמים בבתי המשפט והמשטרה, וגורמים בתקשורת הישראלית, הכל לפי העניין. ==4== ברור כי קבוצת אינטרסנטים חברה כאן מכל קצוות העולם כדי לקדם אינטרסים אישיים, תוך התזת כמויות אדירות של דלק על מוקד תבערה עולמי שצפוי להתרחב לממדי מלחמת עולם גרעינית, תרתי משמע!!!! ==5== נותר רק לתהות כיצד יתעורר העולם מ>"טירוף המערכות"< אשר אחז בו? התאווה לנקר עיין אחת ליהודים מביאה את שונאי ישראל לנקר לעצמם את שתי עיניים לפחות....  
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
מי שאפשר את שקר "עם פלסטיני"
  ש. מולאן   21/12/09 08:58
החטא הקדמון הוא התמיכה של גורמים בתוך ישראל בשקר של קיומו של עם פלסטיני, ובקיומו של נרטיב שונה מהאמת למקורות הסכסוך. מי שלא טרח להפריך את האשמת ישראל ביצירת "בעיית פליטים". מי שלא התנגד להמשך קיומו של הארגון הקרוי UNRWA= אונרע, שכול מטרתו להנציח את "בעיית הפליטים" אפילו שחלק נכבד מהם מעולם לא היו פליטים ו/או צאצאי פליטים. מי שמייצר בעייה לאומית כביכול של עם של כנופיות שכול מטרתו היא להשמיד את מדינת ישראל, ולא לפתור בעייה הומניטרית של אנשים שמדינותיהם מסרבות לתת להם אזרחות. איך אפשר לצפות ממי שמשתף פעולה עם השקרים הגדולים הללו ששקר קטן של רצח של עוד ילד אחד פחות ילד אחד יזיז לו. למי שלא יודע על מה אני מדבר, מומלץ לקרוא את הספר "מאז ומקדם"
 לינק לספר "מאז ומקדם"
כתוב תגובה ל- ש. מולאן
הפתרון לעלילות הדם;
  ירון זכאי   21/12/09 16:29
כל ניסיון להתמודד עם עלילות לפיהן קיים עם פלסטיני נועד לכישלון. תמיד העלילה בעלת עצמה וחיות כיוון שהעיתונות המשודרת אוהבת סנסציות וחיה עליהן. גם הניסיון להפריך עלילות רצח ועלילות של הרג לצורך קציר איברים להשתלה הן ניסיון לחסום סכר מים באצבע אחת; הנה אפילו היום טוענים הערבים כי היהודים המציאו את פיגועי 11/9 ,ויש אפילו נוצרים הסבורים באמריקה כי הממשל יזם בעצמו פיגועים נגד עצמו כדי להצדיק את מלחמותיו ולקדם את יצוא הנשק האמריקני..... ===== כיוון שאנו מעוניינים לשכנע כדאי לדעתי להתרכז במסר אחד פשוט אשר לא ניתן להתווכח עמו; "אלוהים ברא את השמים והארץ....ובחר לתת את ארץ ישראל ליהודים..." זו טענה המקובלת על מאות מיליוני נוצרים בעולם, ואפילו נתמכת בקוראן!!! אין דבר פשוט מלחזור על המסר הנכון הזה ולקצור הצלחות. אפילו ראש"י החל את פרשנות התנ"ך שלו לפני כ-1000 שנה בנושא הזה (מדוע התנ"ך מתאר את בריאת העולם?....כדי להצדיק את מתן הארץ על ידי הבורא...!". והוא זה שהבטיח לנו( לפני 1000 שנה), שיבואו אנשים שיטענו בבוא היום; "ליסטים אתם, גזלתם את הארץ". על פי ניסיוני הטיעון הזה יעיל ואיש אינו מעז להתווכח עמו! בכל אופן לא ניתן גם להתווכח עמו בהגיון וזה סותם ויכוחים שאין אפשרות לצאת מהם יפה כאשר הצד השני שונא ישראל מובהק, אשר שום טיעון לא יספק אותו. ממילא לשום עם אין הצדקה טובה מזו לעובדה שהוא גירש והשמיד עמים אחרים וירש את אדמתם.....
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
4
מדהים
  יהושע קוצינסקי   21/12/09 05:24
מדינה מאבדת עצמה לדעת
כתוב תגובה ל- יהושע קוצינסקי
5
האם אתה קורע לשופטת את הצורה?
  ספינר   21/12/09 09:46
מה המצב להיום?

למה נחום שחף לא מגיב על מאמרך?
אני מאמין רק לו
כל השאר מזוייפים למדי ולגמרי
כתוב תגובה ל- ספינר
6
שאלה
  מתבייש   21/12/09 14:42
האם הכותב המכובד יוכל להסביר למה אנשים אלה נוהגים כך?
כתוב תגובה ל- מתבייש
7
כסף זר ושמאל זה קוקטל קטלני
  g tyy56   21/12/09 15:33
השילוב של אתר הארץ באנגלית, ואתרי ארגוני השמאל במימון אירופי והפרופסורה השמאלנית שיצאה מהאוניברסיטאות הישראליות הנחיתו מהלומה קטלנית ובלתי הפיכה על ההסברה הישראלית וזאת עובדה שלא ניתנת לעירעור. אזרחים יקרים: את מצב ההסברה הישראלית בקמפוסים בארה"ב, בריטניה ואוסטרליה ניתן להגדיר כקטסטרופלי! אפילו סטודנטים יהודים מפנים עורף למדינת ישראל. ליהודים ולישראלים יש חלק רב בארגון החרמות על ישראל.
כתוב תגובה ל- g tyy56
8
א-דורה הפאשלה הקולוסאלית
  נחום שחף   21/12/09 17:51
תגובתי הכוללת את עיקרי הממצאים והמאמרים שנחשפו בתחקיר מוצגת בקישורים בהמשך:
דוגמת מאמרו של פאלוז, עוזרו לשעבר של נשיא ארה"ב הקובע מפורשות עוד במאי 2003!! בהסתמך על מחקרי שחיילי צה"ל לא הרגו את א-דורה.
הו'ול סטריט ז'ורנאל היוקרתי קובע במאמר ב-2004 בהסתמך על מחקר זה שפרשת א-דורה בוימה.
אלא שעוד קודם לכן, אמנון לורד במקור ראשון ובמכון ירושלים הציג את ממצאי התחקיר המוכיחים שצילומי א-דורה בויימו יחד עם ארועים רבים אחרים, לימים פרופ' ריצ'רד לנדס שהגיע בעקבות המאמר באטלנטיק לבחון את התחקיר, הפיק סרט המבוסס על תחקיר זה (פאליו'וד), וכן תרגם לאנגלית את הסרט שהכנתי בז'נבה בסיוע גופי תקשורת בצרפת ובז'נבה. סרט שלישי המציג את השפעת תמונות א-דורה על העולם עדין לא פורסם.

ב-2005 הצגתי את ממצאי החקירה בכנס השנתי של ה-AAFS (האקדמיה האמריקאית למדעי המשפט) הגוף הבכיר בארה"ב בתחום המשפט הפלילית בפני מאות מדענים ומשפטנים מארה"ב אירופה וישראל.
בעקבות ההרצאה ב-AAFS הוזמנתי להפגש עם התובע הכללי של ניו-יורק, וכן הוזמנתי להרצות באונ' בורמוט באנגליה בכנס בנושא הג'נוסייד, בפני ראשי הפקולטה לקרימינולוגיה באונ' ג'ורג' ושינגטון, ובפני ועדת הכנסת לזכר השואה ולטיפול בניצוליה (מוצג בקישורים בהמשך).
לפני שנה וחצי הוצגה בערוץ 1 התוכנית "ספין או סמל" המציגה את תחקירי ותחקירים נוספים המסתמכים עליה.

פרט לבודדים במשרד רוה"מ דוגמת ד"ר רענן גיסין עוזרו של רוה"מ שרון, ודני סימן ראש לשכת העתונות הממשלתית שתמכו במחקר, רוב הגורמים במשרד החוץ ובדובר צה"ל התנגדו לעצם התחקיר.

עוד בשנת 2001 הרצאתי בצרפת בפני ראשי יהדות צרפת בהזמנת ארגון בני ברית, ובגרמניה בפני אסתר שפירא במאית הטלויזיה הגרמנית הראשונה על ממצאי התחקיר המוכיחים שפרשת א-דורה בוימה.
בעקבות הפגישה בגרמניה הטלויזיה הגרמנית הראשונה שלחה אלי הסכם להכנת סרט תחקיר המבוסס על התחקיר, ובתוכו נדרשתי להציג את ההוכחות שהילד לא נפגע.
גורמים בכירים במשרד החוץ ובדובר צה"ל טרפדו את ההסכם, ונדרשו לבימאית הגרמניה 8 שנים להכנת הסרט המוכיח שפרשת א-דורה בויימה ואשר הוצג לפני כשבועיים בערוץ 1.

בעקבות המשפט בפריז שקבע כי כל הטענות שצילומי א-דורה בוימו מסתמכים על מחקרי, והצגת סרט התחקיר בערוץ 1 המסתמך בעיקר על תחקירי, הגיעה אלי בדצמבר 2008 הטלוויזיה הגרמנית הראשונה לבחון את הממצאים וזמן קצר אח"כ הוצג סרט התחקיר בגרמניה.

העכוב המיותר של 8 שנים בהצגת ההוכחות בעולם עלה לנו בשנאה אנטישמית, ברציחתם ובפציעתם של מאות ישראלים בעקבות השפעת תמונות א-דורה על העולם בכלל ועל ארגוני הטרור בפרט.
הממצאים שהוצגו ע"י הטלוויזיה הגרמנית עדין אינם שלמים, ועל כן אני מתכוון להציג אותם בתביעת הדיבה שהגשתי נגד כמה כלי תקשורת (הארץ, ה-CBS ואחרים)

תעוד עיקר המאמרים ההרצאות והסרטים שהוכנו בהתבסס על מחקרי מוצגים בקישור המצורף בעברית:
א-דורה עלילת הדם המצולמת הגדולה בהסטוריה
או באנגלית:
 Is the boy still alive
כתוב תגובה ל- נחום שחף
נסיון חוזר לצרף קישורים
  נחום שחף   22/12/09 01:10
נתחיל עם הקישור באנגלית:
Is the boy still alive?
a-dura.com

 Is the boy still alive?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
ל-NEWS1 הקישור אצלכם לא עובד
  נ.ש.   22/12/09 06:47
למערכת NEWS1 , הקישורים אצלכם לא עובדים, נא לתקן את המערכת, שעבדה עד לאחרונה.
מכל מקום אני מצרף את הקישור למאמרים הנוגעים לתחקיר א-דורה הן בעברית והן באנגלית בדרך ישירה.
באנגלית קישור למאמרים הרצאות וסרטים בתחקיר א-דורה:
a-dura.com

בעברית - קישורים כנ"ל בתוספת קישורים נוספים וחומר כתוב: a-dura.com.

לבדיקת מערכת הקישורים ב-NEWS1 אני מנסה קישורים נוספים בדרך הרגילה:
 טרוריסט לשעבר מסביר מדוע עזב את הטרור
כתוב תגובה ל- נ.ש.
9
Get rid of the left
  Gilead   21/12/09 22:29
If you wish to save Israel image in the eyes of the public, just get rid of the left (even by force). the left is a cancer in the Israeli society.Eradicate it at once.
כתוב תגובה ל- Gilead
10
הכל נובע מהבטלנות של דובר צהל
  ודוברות משרד החוץ   21/12/09 23:31
כתוב תגובה ל- ודוברות משרד החוץ
11
כמומחה לזוויות
  וכגאומטרן מוסמך   22/12/09 00:32
כגאומטרן מוסמך של זוויות נעלבתי מהבורות שהפגינה שופטת בישראל לגבי מדע ותיק זה. בורות זו נראית לי אף יותר עמוקה וחמורה מהשחיתות התהומית שכבוד השופטת כולה שקועה בה. עיוות דין מושחת זדוני וחמור שגרם מצד אחד לניצחון זמני של מתעשרי דוקטרינת עיתוט.. עטפון הארץ - ומאידך לאבידות בנפש.
מעל במה זו אני פונה אל כבוד סיפלסותך השופטת ושואל: האם גם את כבודה, מטומטמת כמו זה המכונה למעלה "דניאלי" וסבורה כמותו שצריך להיות גיאומטרן מוסמך של זוויות כדי לקבוע שבמקרה הנ"ל מוחמד אדורה ימ"ש קצת יותר מידי חי לאחר מותו מכדי שאפשר יהיה להגדירו מדעית כמת?
כתוב תגובה ל- וכגאומטרן מוסמך
12
דוריאל, למה לא תשאר צמוד לאמת?
  נחום שחף   22/12/09 01:03
מחקר גיאומטרי? כפר קנא?
הכשרונות שלך אינם תלויים בספק, הן בהבנת תעשית השקרים, הן בהבנת טירוף המערכות הישראלי, והן בכישרון הכתיבה יוצא הדופן, אלא שהטריגונומטריה לא בדיוק נמנית על הכישורים שעליהם גאוותך.
אתה כמובן מוזמן להוכיח שאני טועה.
לו היית מעט יותר מחובר אל המציאות ופחות אל סיפורי הפנטזיה היית יכול לתרום הרבה יותר למדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
13
נו, ומה זה משנה בדיוק?
  אלטע קאקער   22/12/09 01:36
לא כל טענה כנגד צה"ל היא עלילת דם (לא שחסרות גם כאלה). הבעיה היא שהכותב לא מצליח להפריד בין הלגיטימיות הבסיסית של הלחימה בטרור ובין הצורך לשמור על אמות מידה מוסריות גם בלחימה באויב חסר מוסר. אני יוצא מתוך הנחה שצה"ל ככלל פועל לפי אמות מידה מוסריות מחמירות ועם זאת יתכנו גם חריגות. האם אין עלינו חובה לתחקר את אותן חריגות? לגופו של מאמר, מקרה אחד שהופרך ואפילו עשרים עדיין משאירים כמה מאות של מקרים שלא ניתן לפטור אותם כעלילות דם מרושעות או פגיעה היקפית סבירה. הבעיה היא אובדן הדרך ולא הביקורת הבינ"ל. הייחודיות והמוסריות של העם היהודי לא אמורים לעמוד בהשוואה לעולם אלא לעמוד בפני עצמם כמופת לגויים. למרבה הצער, המאמר הזה מוותר על אלו מראש.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
א-דורה כמפתח להבנת עלילות הדם
  נחום שחף   22/12/09 07:34
עלילות הדם קטנות עליך? לוגיקה לא בבית ספרינו?
עלילות דם מילא, אנחנו היהודים כבר רגילים, זה אלף שנה באירופה. עלילת הדם הראשונה בשנת 1144 בעיר נוריץ' באנגליה הולידה את עלילת הדם השניה השלישית וכן הלאה, כך גם עם תמונות א-דורה שהביאה את עקרת הבית בארקנסו להאמין שהיהודים שוב רוצחים ילדים, הפעם ילדים ערבים,
ומשכך נפתחה הדרך לאשד של עלילות דם, והעולם האידיוטי מאמין.
הטבח שלא היה בג'נין אינו אלא קצה הקרחון.
אבל מה עם הלוגיקה, לאיכן נעלמה הלוגיקה הבסיסית?
נאורים, לא??
אתה הרי לא ראשון ראה גדעון לוי בעתון לאנשים חושבים.
מי ששביים ורימה בפרשת א-דורה יש לו בעיה לרמות ולביים מקרים אחרים?
ולמה לא יעשה כך? כאשר סמולנצ'יקים נאורים דוגמת גדעון לוי אורי אבנרי ורבים ו"טובים" אחרים איבדו את שאריות הלוגיקה והחשיבה האינטלקטואלית.
האם בחיי היום יום תמשיך להאמין למי שתפסת בתרגיל הונאה אחד?
וכאן הרי מדובר באירגוני טירור, שבצעו מאות מעשי שקר גנבה והונאה עוד קודם לא-דורה ואחרי א-דורה, שלא לדבר על תכנון וביצוע של אלפי מעשי טירור בהם נרצחו ונפצעו בישראל אלפי ישראלים בהם נשים וילדים.
מי שרוצח יש לו בעיה לביים לשקר להעליל?
למה מה, כי זה לא מוסרי?
לוגיקה לא בבית ספרינו?
עתון הארץ אומר לכם איך לחשוב ואתם ה"אנשים החושבים" הזומבים איבדתם כל בדל מחשבה עצמית?

אנחנו הנאורים........

ראה עוד כמה לתיאבון, במה שמוכר היום כפאליווד - תעשיית השקר וההונאה בקולנוע הערבי:
a-dura.com
 א-דורה קצה הקרחון לתעשיית השקר וההונאה
כתוב תגובה ל- נחום שחף
14
רק בסיוע"יהודים"נולדות עלילות
  קורןנאוה טבריה   22/12/09 08:35
דם נגד יהודים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
15
זהו טבע הסמול מאז ומעולם
  אסיר ציון בציון   22/12/09 09:11
הבולשביקים יכולים ללמד דבר אחד או שניים את התעמולה הערבית - אין מומחים מהם לשטיפת מוח ולהפצת עלילות כדי לקדם את האג'נדה שלהם. רק בתקופה האחרונה נחשפנו לעלילת שקר גדולה בהרבה- "אקלים גייט" והתשקורת הבושביקית בארץ ובעולם שותקת (מלבד פרסומים קטנים על מנת לצאת מידי חובה).
כאשר חוברים יחדיו אידיאולוגיה בולשביקית\סמולנית\ליברלית שמטרתה להרוס את מדינת הלאום, את המערב ותמיכה ללא פשרות באסלאם הפשיסטי יחד עם בעלי אינטרסים, רודפי ממון ושלמונים המעוניינים בעסקים עם העולם הערבי והמוסלמי המצב הוא בכי רע.
העובדות בעניין א-דורה הן רק בושם - העניין המהותי יותר זה ההתמודדות עם הגורמים החתרניים שמעוניינים להורסנו.
כתוב תגובה ל- אסיר ציון בציון
16
חלאנים לא מקבלים אתנן על יושר!
  saigon   22/12/09 19:20
הם ימשיכו בהפצת שקר ועלילות דם חלק בגלל שינאה אמיתית עצמית,חלק בגלל תשלומים מחול וחלק בגלל אהבת דם! ההוכחה למיטב זכרוני ראיתי בתחקיר של דר שפיגל המגיע למסכנה כי מעמדות צה"ל לא ניתו היה לפגוע בדורה-גם הם בטח לא טירונים בטריגינומטריה לא פחות מכמה מגיבים "מומחים"!
כתוב תגובה ל- saigon
17
בדבר הגרוע יותר הוא:
  בר ברע   30/12/09 11:12
הקרבה של ממש של אנשיהם, בעיקר קטינים ומפגרים, מתכון להסתבכות. כפר קנא כפול 2 ועוד.
באשר לי, מייד לאחר שפורסמו התמונות הראשונות, אני סברתי שכך גם עם מוחמד דורא, שהולבש ביום חם באוופן בולט (ניתן לבדוק) בחולצה צבאית כהה וארוכה, במטרה למשוך אש.
כתוב תגובה ל- בר ברע
18
כבר שנים נגד צה"ל.
  דובר צה"ל עובד   8/01/10 00:42
הגב' הזו דוברת צה"ל לשעבר והיום בליכוד דוגמא לאינטרסנטים אופורטוניסטים חסרי האחריות והמחויבות שלצערי צה"ל מגדל כיום. היא גם לא דוברת אמת, לדעתה זה'פרסום': "לבנון בוערת". היא כה טפשה.
כתוב תגובה ל- דובר צה"ל עובד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il