|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ברמה המעשית לשנים הקרובות יכלה ישראל להגיע ליעדה האסטרטגי גם במהלך המלחמה הרעה הזאת אילו הסכים ביבי להעביר את השליטה ברצועת עזה למנהלה פלשתינית הכוללת גם את הרשות הפלשתינית
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טוקבקים כותבים אלה שמ-פ-ח-ד-י-ם
מאת: יאיר דקל  |  11/02/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תמשיך לגרד את הפדחת....
  י.ש   11/02/10 14:37
שלך ואולי תצליח להעלות במוחך הקודח,סיבות נוספות לכתיבת

טוקבקים ללא פרטים מזהים.
כתוב תגובה ל- י.ש
2
סתימת פיות וביקורת !
  ישמעאל   11/02/10 14:49
אתה יודע , שכוונתה לא היתה נגד השפה המלוכלכת של התגוביות . אולי , רק אולי כוונתה היא לסתום פיות לא יבקרו את מערכת המשפטית . מדוע שמערכת המשפט לא תפשפש במעשיה ותבדוק מדוע כל הזעם הזה שמופנה כלפיה ? איני חושב שציינת באיזשהו מקום איזו הערה לגבי מערכות עיתונים שמפרסמות כתבות בחתימת ה"מערכת" . נכון , יש לפעמים תגוביות מעליבות אך הן בהחלט אינן מסכנות את הדמוקרטיה , חופש הדיבור או שלטון החוק ! אין מה לעשות , כשיש כזו ביקורת ציבורית נגד שלטון החוק ראוי היה , ששלטון החוק יבחן את עצמו ! ככתוב : "אין עשן בלי אש" !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
3
לנו אין טור ולא מיקרופון
  מיכאל ב   11/02/10 15:00
ולכן אנו מתבטאים בתגוביות. איננו מסתתרים והראיה שאני כותב באתר שמפרסם כתובת IP (וזה בהחלט לשבחו). אין לי פחד מאף אחד אחרת לא הייתי כותב באתר זה ומאידך יש יתרונות למעין הסתתרות מאחרי שם פרטי בלבד. למרות הגברת בייניש ולמרות טעוניך התגוביות הן הבמה הדמוקרטית האמיתית!
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
4
אני חולק עליך
  יונה סוקולובסקי   11/02/10 15:01
לפני כחמש-עשרה שנה חדלתי לקרוא עתונים. הסיבה היתה חוסר היכולת להגיב.
הרבה פעמים נכתבו שם דברים שהביעו את השקפת עולמו של הכותב בלבד.
הרבה פעמים נכתבו שם דברים שאין בינם לבין המציאות כל קשר.
מאחר שלא יכולתי להגיב ראיתי כיצד התפשטו השקרים, ההשמצות חסרות הבסיס והרעיונות ההזויים ביותר בקרב הציבור.
ראיתי גם את התוצאות. אלף הרוגי אינתיפאדה, למשל.
לא היה מי שיזהיר את הציבור מפני חבורת אוסלו ולא היה מי שיגיב על תמיכת העתונות בהם.
עד היום אני מתייחס לנאמר בשידורי הרדיו כאל חצאי אמיתות או אף שקרים מוחלטים משום שאיני יכול להרים טלפון ולאמר לאותו שדרן שהוא טועה ומטעה.
הטוקבק באינטרנט הוא תגובה.
יש הרבה טוקבקים שאינם תגובות אלא פליטת דברים סתם.
הציבור צריך להתרגל לרעיון שהוא מתווכח עם כותב המאמר וכי הכותב ישיב לו אף הוא בטוקבק.
הטוקבק הוא גם הרסן הנכון לכותב. משום שאם יפריז בדבריו או לא ידייק צפויים לו תגובות זועמות או מלגלגות.
הטוקבק אינו מדרבן אדם להשליך את נעלו בפני השופטת.
הגורם המדרבן הוא השופט עצמו. שופט מתנשא שאינו מתייחס כלל לאיש עליו נסוב המשפט וכל מעייניו נתונים לסעיפים בחוק ולדברי הפולמוס של עורכי הדין, מבזה את האיש שסביבו נסוב הדיון ונותן לו הרגשה שאינו בר משמעות.
את הנעל הזמינה השופטת ברוב התנשאותה.
איני זוכר מאמרים משלה באינטרנט ובוודאי לא טוקבק למאמריה.
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
נאה ונאות הגבת
  א מ רול   11/02/10 18:06
כתוב תגובה ל- א מ רול
5
דקל טועה בגדול
  צנון אנלוגי   11/02/10 15:12
מי שכותב נגד מערכת המשפט ובמיוחד נגד הפרקליטות גוזר על עצמו עונש כבד.
מערכת המשפט היא מערכת נקמנית ורודפת יוקרה וזוכרת, ומי שפוגע ביוקרתה עלול לשלם על כך.
אני כותב ממקומות שאיש לא יוכל לאתר אותי לפי ה ip ולכן אני מרגיש חופשי לכתוב את דעתי האמיתית על מערכת המשפט הרקובה והמושחתת.
כתוב תגובה ל- צנון אנלוגי
6
על מה מלין הנ"ל(לא נעל אבוק)?
  ראספוטין בן מדווי   11/02/10 15:21
יש IP ,וגם ברדיו אצל זבוטינסקאי-שפטל מספיק שם פרטי...
אז יש דמו-קרואטיה בארץ?דר' ברגמן כתב והתרידו אותו-נבזי..
הרי כל UB ,NKWD נוקה בפולין וCCCR מיהודים-אז איפה הם?...
גיא מרוז,הנ"ל,ביניש-פוחדים מטוקבקיסטים,וזה טוב-מהמם!!!!
כתוב תגובה ל- ראספוטין בן מדווי
7
גם כאן המשטרה רודפת -
  שי ניצן   11/02/10 16:47
גם כאן המשטרה רודפת את אנשי האופוזיציה ומשליכה אותם לכלא!!!

2.11 ראשי תנועת ארץ ישראל שלנו, הרב שלום דב וולפא וברוך מרזל, יחקרו היום במשטרה
2.9 רכז הביטחון של הישוב הר ברכה שבשומרון עוכב לחקירה במשטרת
2.5 מעצר שווא. הרב יצחק שפירא מספר על מעצרו
1.26 חיילי מילואים, שחתמו על מכתב נגד השימוש בצבא בפינוי יישובים, קיבלו זימון למשפט בצבא

ועוד ועוד ועוד!
כתוב תגובה ל- שי ניצן
8
קבל תשובה עם שם מלא...
  ירון זכאי   11/02/10 16:54
אותי כל אחד יכול לזהות. האתר הזה מפרסם גם את מספר ה-IP כך שאין צורך בצו שופט. האם זהות המגיב היא הבעיה. ממילא כבר התירו שופטים לזהות באמצעים אלקטרוניים את המגיבים. הבעיה היא שבתי המשפט כבר איבדו את אמון הציבור, בעקבות המשטרה. מדובר במערכת שנועדה לפחות להשתדל להשיג צדק וסדר, ופשוט אינה מנסה לעשות זאת. יתר על כן מתפרסם בגלוי מידע על שופטים ושופטות שביצעו עבירות על החוק והאתיקה(לפחות מקרה אחד לשבוע באתר הזה). לפעמים הדברים נחקרים על ידי מבקר המדינה שקובע שבוצעו עבירות, לפעמים המידע מתפרסם במסמכים וכל אדם יכול להבין ש"לכאורה" השופט אינו ראוי עוד למשרתו!!!! למרות כל זאת איש לא מדיח שופטים, ובטח לא את בייניש שאפשר והיה צריך להדיח אותה על כמה סיבות שונות ונפרדות שלא אפרט כולן כאן. אגב רק היום פורסם מאמר באתר כאן שלפיו השופטת ארבל גנבה, ממש כך 200,000 ש"ח מהמדינה במרמה בערכים של 1993. היא ממשיכה לשפוט בעליון. הבעיה האמיתית היא שהדברים מתפרסמים והחוק יעיל רק נגד האנשים הקטנים שאינם שופטים. אותם מרחיקים מביתם, עוצרים, ומענישים ללא משפט. תתעורר. יום אחד גם אתה תהיה קרבן, אבל לא יהיה מי שימחה וילחם עבורך. האם נותרת בעמדתך? אתה עדיין קורא לעצמך עיתונאי???? 
כתוב תגובה ל- ירון זכאי
9
האם גם כאן המשטרה רודפת את אנש
  גדעון אמיר   11/02/10 17:21
האם גם כאן המשטרה רודפת את אנשי האופוזיציה ומשליכה אותם לכלא? כן כך חושבים רבים מהטוקבקיסטים עובדה שהם מסתתרים.
מה קרה למפגיני ההתנתקות? קבלו כתבי אישום הזויים שהיא חרפה למערכת המשפט.
קרה לך להכנס לבית משפט עם כיפה וזקן? מוטב שלא. זה מספיק כדי להשיג הרשעה.
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
10
ממי יש לפחד?
  אליהו חיים(זה שמי   11/02/10 17:37
נכון פחדתי במלחמות כאשר שכבתי חשוף להפגזות,פחדתי גם בצבא כאשר שכבתי במארבים,גם בחצית התעלה פחדתי במלחמת יום כיפור. אבל אני מאד מאד מפחד על עתיד המדינה הזאת ובעיקר מכל הפלצנים הטובלים ושרץ בידם.זאת לא בושה כאשר מישהוא כותב על הבני זונות שמנהלים כך את המדינה, הבושה היא לשבת בבית , לא לעשות כלום או לכתוב מאמר פלצני.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים(זה שמי
11
אשרי אדם מפחד תמיד
  השפן הקטן   11/02/10 17:54
אם יתחילו לכתוב תגוביות בשמות אמיתיים, אנשים יתחילו לקבל תביעות לפי חוק לשון הרע המיועדים לאנשים אחרים הנושאים אותו שם. ואז לך תוכיח שזה לא אתה.
תמתח ביקורת נגד גוף חזק והוא יגיש נגדך תביעה לפי חוק לשון הרע ולך תתמודד איתו. הרי בבתי המשפט מי שמנצח זה לא הצודק אלא מי יש לו עורכי דין יותר חזקים ויותר מקושרים.
תמתח ביקורת על פסק דין והפרקליטות תאשים אותך בזילות בית המשפט.
עובדי מדינה לא יוכלו לכתוב תגוביות נגד המדינה ומעשיה כי לעובד מדינה אסור למתוח ביקורת על המדינה.
מי שכותב תגוביות ופוחד להזדהות צודק בהחלט. אם תוכרז חסינות טוטאלית על כותבי הכיתוביות - אשמח להזדהות בשמי המלא.
כתוב תגובה ל- השפן הקטן
12
לכתב היקר
  סהר   11/02/10 18:00
אתה מיתמם.

הרי כולנו יודעים שבישראל, יש התנהגות כמו במדינות אפילות.

אין שיויון בפני החוק, בתי המשפט מלאים בנפוטיזם ובקומבינות, השוטרים מתנהגים איך שבא להם. חוקים אוכפים רק כשיש אינטרס למישהו לאכוף אותנו, ומפאת קוצר זמני, לא אמשיך, הדברים ידועים לכל.

למה טוקביסטים מפחדים? כי זה עיניין של מזל. הרי מחר, שופט יכול להחליט להכניס טוקביסט לכלא רק כי הוא עצבן אותו (ראה מקרה זורק הנעליים). שופט יכול לגרום לאדם נזק לכל החיים בגלל שיקולים פוליטיים או אוירה ציבורית או כל מיני שיקולים לא עניניים (ראה מקרה מרגלית הר שפי)
אני אדם צעיר, סטודנט, שהבין מה הולך כאן. אני רואה איך אנשים עצורים במשך חודשים על לא עוול בכפיהם (מתנחלים) ומצד שני איך רוצחים משוחררים לבתיהם תוך כמה ימים.
אני רואה איך הבניה הבלתי חוקית של הערבים משתוללת בכל המדינה, והשופטים לא עושים כלום, בזמן שהליכי גירוש יהודים עוברים חלק.

אז מה הפלא כתבינו היקר שאנשים שומרים על אנונימיות?
הרי, אם אדם מודע לכך שאין כאן צדק, איך הוא יכול להיות בטוח שיש לו את זכות חופש הביטוי?

כתוב תגובה ל- סהר
13
למה להיתמם ?
  אסיר ציון בציון   11/02/10 18:10
אתה באמת לא יודע איפה אתה חי ? אין פה באמת דמוקרטיה אלא דמוחארטה הנשלטת בידי כנופיית שלטון ה(צ)חוק ומשרתיה הנאמנים (התשקורת והמשטרע).
כל אדם הכותב טוקבק חושש ממשהו או מישהו וזה זכותו המלאה כל עוד הוא לא מקבל משכורת או במה ציבורית ועיתונאית (עצם ההשוואה בינך או בין כל פובליציסט לבין טוקבקיסט אנונימי היא מגוחכת מעיקרה). לטוקבקיסט יש עבודה שהוא שואף להגן עליה או לימודים (להיזהר ממרצתים נקמניים) או חוג חברה או כל סיבה אחרת - במדינה שהיא כל כך שסועה פוליטית ונשלטת חזק ע"י "כנופיות החוק" (משטרה ושב"כ בין השאר) עדיף להישאר אנונימי.
בנוסף לכך מדוע המתקפה על הטוקבקים מגיע מצד שמאל של המפה הפוליטית ? ניחשתם נכון - הסמולנים כמו הבולשביקים שהם, מתנגדים לכל חופש ביטוי למתנגדיהם הפוליטים ושואפים לסתום את פיות הציבור או לטמטם אותו לגמרי וידוע הרי כי רוב הטוקבקים הם מצד ימין של המפה כתגובה לרוב "כותבי הדעות" שהם סמולנים רדיקלים.
נכון כי יש טוקבקים בתשלום ויש טוקבקים מטומטמים (מעניין לחקור אם הם אמיתיים או לא מאורגנים ע"מ להכפיש ולגחך ציבור שלם) אך למען הטוקבקים השקולים יש לשמור על חופש הביטוי והתגובה.
כתוב תגובה ל- אסיר ציון בציון
14
או אלו שמאסו בביריונות השלטון
  דני בז   11/02/10 18:17
ב-י-ר-י-ו-נ-ו-ת ה-ש-י-ל-ט-ו-ן, כלפי האזרחים במדינת ישראל. מה דעתך על זה? תודה שלא חשבת על זה.
האמת היא שהטוקבקיסטים גם אם יש ביקורת עליהם ואני בתוכם, כותבים את הטוקבקים שלהם ממש מתוך פחד מהאנרכיה שמשליטים חלק מגורמי השילטון על חיינו והפחד הזה נובע מאהבת ישראל ודאגה לגורלה ולא שום דבר אחר, מה שלא תמיד אני יכול לומר על חלק ממנהיגינו ושופטינו המתנשאים.
האזרח הקטן צופה במנהיגיו כמודל לחיקוי. ואת אשר הוא רואה הוא מיישם בחיי היום יום. כשאין נותנים כבוד לאזרח, אין האזרח רוחש כבוד לשילטון החוק. זאת נוסחה פשוטה מאד.
כתוב תגובה ל- דני בז
15
אתה מכליל ומפגין בריונות זהא
  גזירה שווה   11/02/10 18:38
הכללתך שכולם פחדנים ושאר מילים גסות שמתארות את כולם ככאלו , מראה בדיוק מי אתה. רק לדקל מותר להסתתר מתחת למטריה של העיתון , בחסות העורך שנותן לך אחריות, במטריה של העיתונאים שמאפשרים לך לא לגלות מקורות מידע ועוד. לרוב אזרחי המדינה אין את הלוקסוס הזהף וגם עיתונים לא מפרסמים את מאמריהם. איך אתה מרגיש בענייני מוסר כפול ????
כתוב תגובה ל- גזירה שווה
16
איפכא מסתברא.
  שפתי כהן   11/02/10 19:00
אני טורח לפרסם את שמי מהפחד. יש לי חבר לא מוכר והוא אושפז בכפיה בבית משוגעים בניגוד לחוק כי כתב סוג מסויים של טוקבקים נגד כנופית שלטון החוק. הדרך היחידה שלי להינצל מהכנופיה היא להיות מוכר וכך לא יוכלו להעלים אותי.
כתוב תגובה ל- שפתי כהן
17
מפחדים, התעוררו!
  יאיר דקל   11/02/10 19:07
כמה מן המגיבים לדבריי מלאים ביקורת על בתי המשפט והשופטים. מותר לבקר, וחשוב לעשות זאת בלשון שאינה מסיתה. נשיאת בית המשפט העליון הפנתה אצבע מאשימה כלפי הלשון המסיתה. אינני חושב שהשופטת דורית בייניש התכוונה, שטוקבקים מביאים אדם להשליך נעל (או לעשות מעשה בריונות אחר). אני מפרש את דבריה, שהאלימות המילולית מביאה לאלימות בריונית. הטוקבקים הם התשתית הרחבה ביותר לאלימות מילולית.
אינני מוכן להתווכח עם מי ש"כנופיית שלטון החוק" על לשונו.
יונה סוקולובסקי – טוב לראות תגובה עניינית וגלויה, גם אם אינך מסכים איתי.
לירון זכאי, אני מצטרף לדעתך ומשבח את האתר הזה שמפרסם את ה-IP. בעיני, זה צעד חשוב לגילוי הכותבים.
לאסיר ציון בציון ולדני בז – אם יש בריונות השלטון, אנחנו אחראים לכך. אני ואתם וכל הבוחרים לכנסת. אנחנו בוחרים את השלטון. אם הוא שלטון בריוני – אנחנו צריכים להחליף אותו. זאת מהות הדמוקרטיה (לא דמוחארטה). כן, אינני חושב שיש בריונות השלטון.
אינני מסכים שיש אנרכיה, למרות שיש לי ביקורת על הממשלה, על הכנסת ועל גורמי השלטון השונים.
אין לי בעיה להשמיע את ביקורתי על השלטון כאשר אני רואה צורך בכך ואני כותב את הדברים בבלוג שלי.
מיכאל ב. אינך מפחד וטוב שכך. אז מדוע אתה חושש לכתוב את שמך?
נדמה לי, מגיבים יקרים, שאתם מצדיקים את מה שכתבתי – מפונקים ופוחדים. התעוררו!
כתוב תגובה ל- יאיר דקל
דקל אתה מיתמם, אין השפעה
  להצבעה בבחירות   12/02/10 14:48
מדוע זקוקה ביניש לדעת אם המגיב 'אזרח' או 'ותיק' שמו פלוני אלמוני וגר בחלם או בארם צובה? שמו לא יתן לה דבר, אלא אם רצונה למנע ממנו את חפש הדבור ולהענישו.

אתה אומר כי העם אשם במגרעות השלטון כי העם בחר בו. אתה יודע כי אין זה נכון. הימין קבל את רוב הקולות בבחירות. אבל השלטון עדין בידי השמאל - בבג''ץ בפרקליטות, באוניברסיטאות ובעקר - בתקשרת.

אתה צריך לדעת על התקשרת. הפרשנים ומגישי התכניות ברדיו ובטלביזיה אינם רק מוסרים ידיעות אלא מביעים את דעתם הפרטית. אין רע שפרשן יביע את דעתו בתנאי שתנתן הזדמנות למגון דעות בתקשרת ה'ממלכתית' אשר האזרח משלם עבורה במסים. אבל הפרשנים הם כלם כמעט ללא יוצא מן הכלל אנשי שמאל. יתרה מזאת שמאל אשכנזי. מי בחר בך להשמיע את דעותיך? אתה עתונאי מעולה ואני מעריך את עבודתך מזה שנים. אשר לדעותיך המדיניות - אני חולק עליהן וחושב שהן מסוכנות. מי בחר רק בבעלי דעות כמוך להופיע לפני המיקרופון?

מי בחר למשל שבטלבייזיה יופיעו אך ורק רק בעלי הגיה משובשת 'צברית' המשחיתים את השפה בפי הנוער המחקה אותם ולא דוברי עברית צחה 'מבטא מזרחי?

ולבסוף - בינייש וחשין בקשו גם לסתום את פיותיהם של פרופ' פרידמן ופרופ' נאמן - הם מכנים כל דעת ההולקת עליהם כהסתה. כי הם נגד חפש, ובעד שלטון עריצות, כמו הבולשביקים בברית המועצות והם שיכים לאותה אדאולוגיה.
כתוב תגובה ל- להצבעה בבחירות
18
דקל,"רובם המוחלט"?ה-ת-ב-ל-בלנו
  דני בז   11/02/10 19:25
דקל אני מ-ה-מ-פ-ח-ד-י-ם. תגיד אתה מנסה לבלבל אותי או מה?
אצלי "רובם", זה הרוב. "ומוחלט" זה כ-ו-ל-ם. אז תחליט ותודיע לנו.
דקל יקר אתה אולי לא כמונו, 'מ-פ-ח-ד', אבל נראה שאתה קצת
מ-ב-ו-ל-ב-ל.
כתוב תגובה ל- דני בז
19
התוקבקים ירדו למחתרת ויקימו
  שולץ   11/02/10 19:35
ברגדות . הם יקימו אצל ולחי וילחמו במחתרת למלחמת העצמאות
כתוב תגובה ל- שולץ
20
למה אתה מרמה את הקהל
  איש אחד   11/02/10 19:53
היית עיתונאי והייתה עורך ? היכן ? היום אתה אמריטוס אז אתה מתבייש לציין זאת ? אני צריך לגלוש לאתר שלך על מנת לגלות ?
את הפתק בקלפי ברצוני להזכיר לך מכניסים ללא שם זאת היא מהות הדמוקרטיה.
אקטיביזם שיפוטי הוא דיקטטורה של מעטים שלא נבחרו ע"י הרוב.
(אלה ע"י חבר מביא חבר עם אג'נדה)מתפקידם של שופטים הוא ללכת אחר החוק ולא להמציאו בשביל זה יש כנסת לטוב או לרע.
ואם זה לא מתאים לגב' בייניש שתקום ותתפטר !!!!
כתוב תגובה ל- איש אחד
21
למה אתה מטעה את הקהל
  איש אחד   11/02/10 20:04
היית עיתונאי והייתה עורך ?ולא עוד. היכן ? היום אתה אמריטוס (בגמלאות)אז אתה מתבייש לציין זאת ? אני צריך לגלוש לאתר שלך על מנת לגלות ?
את הפתק בקלפי ברצוני להזכיר לך מכניסים ללא שם זאת היא זכות ומהות הדמוקרטיה.דעתי היא שווה כדעתך וככל הדעות האחרות וללא קשר לשמי או לשמך היא מביאה רעיון אחד מיני רבים.ומה משנה אם בוזגלו הביע אותו או רבינוביץ תתיחס לרעיון ולא לאדם !!!
אקטיביזם שיפוטי הוא דיקטטורה של מעטים שלא נבחרו ע"י הרוב..
(אלה ע"י חבר מביא חבר עם אג'נדה)מתפקידם של שופטים הוא ללכת אחר החוק ולא להמציאו בשביל זה יש כנסת לטוב או לרע.זה מבנה הדמוקרטיה
ואם זה לא מתאים לגב' בייניש שתקום ותתפטר !!!!
כתוב תגובה ל- איש אחד
22
יאיר,לא תאמין,התעוררתי כמצוותך
  דני בז   11/02/10 20:16
ולמרבה הפלא ,יש לי אפילו מספר שאלות אליך.
1.כיצד אתה מכנה יציאה למלחמה(בלבנון-2) מהיום למחר, מבלי שאיש נתן את דעתו לכך שהצבא אינו מוכן וערוך כהלכה והימחי"ם ימח שמם, במצב של ריקבון מתקדם?
2.כיצד אתה מכנה את תיפקוד הקצונה הבכירה במהלך אותה לחימה?
3. כיצד אתה מכנה קבלת החלטה על הקפאת בנייה בהתנחלויות, בקבינט מצומצם, בחשאי, כמעט בגניבה, ללא ידיעת מרבית שרי הממשלה?
4. כיצד אתה מכנה אלימות משטרתית כלפי מפגינים, שבשיאה נרמס מפגין מבוגר על ידי פרש מופרע וזאת אל מול כל אמצעי התקשורת במקום?
5. כיצד אתה מכנה "לקיחת" כספים בלתי חוקית של משרד הביטחון מאגף השיקום ומנכי צה"ל במהלך שנים ארוכות, עד שנדרש בג"ץ על מנת להשיב את הכסף?
6. כיצד אתה מכנה גזילת כספים מניצולי שואה אומללים על ידי ממשלות ישראליות לדורותיהן?
7. כיצד אתה מכנה את פרשת הילדים החטופים והאבודים שעדיין מעיבה על חיינו כעננה שחורה וקודרת?
8. כיצד אתה מכנה את התנהלותה הכושלת והנבזית של ממשלת ישראל "בטיפול" במגורשי גוש קטיף?
ובכן הרשימה ארוכה ואינה סופית כפי שגם אתה יודע.
אינני יודע מה לגביך, אך בעולם המושגים שבו גדלתי, כל האמור לעיל מכונה ראשיתה של אנרכיה, או בשפה צבאית אנרכיה מתגלגלת, שבסופו של דבר, תהפוך לכדור שלג נורא שירמוס את כולנו יחד עם המילים המתייפיפות שלך.אז כשאתה מעיר אותנו, תוודה שגם אתה כבר ער!
כתוב תגובה ל- דני בז
23
לא לכל אחד יש מחשב אישי!
  dfer   11/02/10 21:17
כמו לרבים בגיהנום הישראלי גם לי אין מחשב אישי.
אז מה יסתמו לי את הפה בגלל שאני לא מזדהה?
בדמוקרטיה צריך ים של כסף בשביל להביע דעה.
צריך לקנות עיתון או ערוץ טלביזיה.
הטוקבקיסטים הם הרובינהודים המודרנים! הם צולפים ונסוגים כצלפים בשדה הקרב. ויש גם את האקדוחנים כמו במערב הפרוע.
המקלדת ביא ה equalizer כמו שה Colt ו Smith & Wesson של המערב הפרוע. אין הבדל בין 1889 ל 2010 הרוע השלטוני הוא אותו רוע. זה בכלל לא רע לעקוץ חתולים מדושנים מאכל, עונג וחשיבות עצמית.

כתוב תגובה ל- dfer
24
יש ממה לפחד
  לוי   11/02/10 21:43
קוצרן החולרות הכולל את הבגץ, היועץ המשפטי הפרקליטות, אי אלו שופטים, המשטרה, השבכ, התקשורת הישראלית האנטישמית וכו' מתנפלים על כל מי שמעז לחשוב ולדבר עצמאית.
הפרקליטות מגישה תביעות סרק ומארגנת עדויות שקר והמשתרה (על משקל משתנה) מתעללת במנסים להשתחרר מצבת החולרות.
גם אנשים ברוסיה פחדו ובצדק.
כתוב תגובה ל- לוי
25
זכות תגובה לעם. זתלב.
  ישע   11/02/10 23:01
הדרך היחידה להגיע לאמת נגד המניפולציות של התקשורת וחלק מהמסד
כתוב תגובה ל- ישע
26
דקל במקומותינו ההיפך הוא הנכון
  שששששש.........   12/02/10 04:46
קראתי לא פעם תגובות נוקבות מעוררות כבוד בישירותן ובתוכנן, כתובות בלשון רהוטה של עו"ד כהן משה
(מקווה שאני לא טועה בשם)
אלא מאי ? קראתי גם - וממש לא יאומן לאן הגענו,
שבימים אלה בייניש הגיעה אליו!!
הורתה למנהל בתי המשפט לאסוף תגובות שלו ונראה שהיא הולכת לסגור איתו חשבון... וחמורים הדברים מאוד, כי דבריו לגיטמיים בכל קנה מידה, ולא שונים מדברי רוב הכותבים שמותחים ביקורת קשה על מערכת המשפט ומביעים זעם סלידה מיאוס ודאגה מההתנהלות שם,
שכחת איפה אנחנו חיים, או שלא ידעת...?
ונ.ב. מי שחושש (שלא כמו אותו עו"ד כהן)
לכתוב שדעת הרוב היא שמערכת המשפט שלנו רקובה מאיימת ומזיקה, יכול 'להתהדר' שהוא כותב את שמו...
אותו בייניש לא תחפש...
כתוב תגובה ל- שששששש.........
27
גב' ביניש, אני בז ליהירות שלך.
  טומי טייטלבאום   12/02/10 06:18
מעולם לא חששתי ולא הסתתרתי.

בכל הטוקבקים שבהם השתתפתי מאז שיש לי מחשב, תמיד הזדהיתי בשמי האמיתי, בשמי המלא.

את "קובעת" עובדות גם בנושאים שאין לך אפילו חצי-מושג בהם.

אין לי כבוד אליך "הגברת" ביניש ואני בז לשחצנות שלך.

בחלוף השנים את התרוקנת מתוכן , "הגברת" ביניש.

ל-"עשירות" דעתי ,"השפיטה " שלך את העם היא אנטי יהודית ואנטי ישראלית באופן מובהק.

שלא תטעי להקיש מדבריי שאין לי כבוד למערכת המשפט.
ההפך הוא נכון -- למערכת המשפט אני רוכש דווקא כבוד רב.

אליך, באופן אישי אין לי כבוד.
מי שגרמה ליחס של בוז למערכת המשפט - זה לא הציבור בישראל.
זאת את בעצמך , "הגברת" ביניש.

אינך ראויה עוד.

כתוב תגובה ל- טומי טייטלבאום
28
גב' ביניש, אני בז ליהירות שלך.
  טומי טייטלבאום   12/02/10 06:25
מעולם לא חששתי ולא הסתתרתי.

בכל הטוקבקים שבהם השתתפתי מאז שיש לי מחשב, תמיד הזדהיתי בשמי האמיתי, בשמי המלא.

את "קובעת" עובדות גם בנושאים שאין לך אפילו חצי-מושג בהם.

אין לי כבוד אליך "הגברת" ביניש ואני בז לשחצנות שלך.

בחלוף השנים את התרוקנת מתוכן , "הגברת" ביניש.

ל-"עשירות" דעתי ,"השפיטה " שלך את העם היא אנטי יהודית ואנטי ישראלית באופן מובהק.

שלא תטעי להקיש מדבריי שאין לי כבוד למערכת המשפט.
ההפך הוא נכון -- למערכת המשפט אני רוכש דווקא כבוד רב.

אליך, באופן אישי אין לי כבוד.
מי שגרמה ליחס של בוז למערכת המשפט - זה לא הציבור בישראל.
זאת את בעצמך , "הגברת" ביניש.

אינך ראויה עוד.

כתוב תגובה ל- טומי טייטלבאום
29
מי שהרגיש תפירת תיק הוצאת דיבה
  פרח   12/02/10 16:27
וראהה איך מסחקים טטריס בבית משפט יפחד פחד מוות מהשופטים
כתוב תגובה ל- פרח
30
עתה אחרי שנחה דעתו של דקל...
  שישקו   13/02/10 06:27
והוא אמר לטוקבקיסטים את דעתו האמיצה עליהם,
יענו, 'נכנס באבי אביהם..'
נראה האם יסכים לומר משהו גם על העיקר...
על המצב העגום והמדאיג, ועל הגורם לו,
על המסכנים שעולמם חרב כשחזק וברנז'אי
עומד מולם בבית המשפט, והשופט/ת יורד למגרש
כדי לחבוט גם הוא, ודווקא באומלל הנוטה ליפול,
ודוגמאות למרבה החלחלה רק מצטברות והולכות,
תנו לנחש.. שלא נמצא את כותב המאמר האמיץ כותב את שמו
בסיפתא של ביקורת קשה על שופט/ת, ןלציין גם שמו של השופט/ת בסיפא של פסק דין זועק בעקמומיותו ועליבותו,
כתוב תגובה ל- שישקו
31
האינטרס הציבורי - גילוי שמות
  יאיר דקל   15/02/10 18:07
ל"להצבעה בבחירות" – אינני יודע אם דורית ביניש זקוקה או רוצה לדעת את שמותיהם של המגיבים. אני רוצה לדעת את שמותיהם של המגיבים. לא מפני שאני מכיר אותם, אלא כדי שתהיה תרבות של שיח. של דיבור. של אמינות.
רוב המסתתרים כותבים את דעתם בלי מורא, בלי משוא פנים ובלי תרבות. גסות הדיבור וגסות השיח באינטרנט הם חלק מן התת תרבות הישראלית.
אני מאמין שאם החברה תכריח את הכותבים לחתום בשמם, השיח הציבורי ישתפר. לא באמצעות חוק, אלא בלחץ ציבורי.
את פיותיהם של פרופ' דן פרידמן ופרופ' יעקב נאמן איש לא סתם. אם דיעותיהם לא התקבלו – זאת תוצאה של לחץ ציבורי.
לאיש אחד - אני עתונאי בדימוס. זה כתוב בבלוג שלי באתר "רשימות" notes.co.il וזה כתוב גם באתר news1.co.il ואינני רואה שום צורך לחזור על כך בכל פעם. אגב, לעתונאי אין שום יתרון או ייחוד בטוקבקים, בבלוגים או בכל התבטאות ציבורית אחרת.
אינני יודע מי אתה, אבל אני מאמין שאינך מכיר את עבודתי לאורך השנים. במשך ארבעים שנה ויותר עבדתי כעתונאי ולא שאפתי להתפרסם. יש גם עבודה עתונאית שאיננה נעשית לאור הזרקורים.
לשולץ – לדעתי, אין צורך בחוק נגד אנונימיות בטוקבקים ואין צורך לרדת למחתרת. זמנם של אצ"ל ולח"י (וגם של ההגנה) עבר. יש מדינה ויש שלטון ומוסדות למדינה.
לדני בז – אין זה המקום להשיב על שאלותיך, כי אתה מעלה בהן עולם ומלואו. יש בכנסת עשר רשימות ויותר והן מייצגות דיעות שונות. מיותר לומר שאלה פני הדמוקרטיה.
ל-dfer – אתה חי בגיהינום הישראלי? אני דווקא גאה במדינת ישראל. שמעתי על מדינות שבהן יש באמת גהינום.
הטוקבקיסטים הם הרובין-הוּדים? הצחקת אותי. אנחנו לא בדרום אנגליה ולא במערב הפרוע. ואם רוצים לשפר את המצב, אפשר להביע דעה בקול רם וברור ובשם מלא.
ללוי – כתבת "קונצרן החולרות". מוטב שמלים כאלה לא ילוו את הבלוג שלי.
לששש... – עורך הדין הוא יוסי דר. הוא כותב באתר זה וגם באתר רשימות שהזכרתי לעיל.
לטומי טייטלבאום – אני מעריך את העובדה שאתה כותב בשמך ועם זאת אינני מסכים עם דיעותיך. חשוב וטוב שתביע אותן.
כתוב תגובה ל- יאיר דקל
אל תצנזר!!
  שר   19/02/12 18:00
צא ולמד מה קרה בנענע. שם בעקבות רוגזה של המשטרע על "כל מיני ידענים" שכתבו שהמשטרע תופרת תיקים וזה הוכח, נענע מאפשרת עכשיו להגיב רק דרך הפייבוק. יש מעט מאוד מגיבים והתגובות אנמיות לא כנות. האתר בכלל חדל להיות רלונטי. נראה לי שאתה מתאים לשם. אם אתה לא מפחד אל תצנזר.
כתוב תגובה ל- שר
32
אני מפחד מהאלפרונים בליכוד
  שומר על חיי   18/02/10 18:35
כתוב תגובה ל- שומר על חיי
33
למרות שאני מזדהה בשמי המלא אני
  קורןנאוה טבריה   19/02/10 05:38
מפחדת מהמדיניות של כבודם אהרן ברק,חשין,בייניש וארבל!!!!בגין פקס ששלחתי לאברום בורג כתגובה לראיון שנתן בארה"ב בו הביע את "הבנתו"למתאבדים הפלשתינאצים בקניונים=כבת למשפחת נפגעי איבה הגבתי בכאב ובלי שמץ של הסתה חלילה,בסך הכל הבעתי את דעתי, דיעה שרוב העם מזדהה איתה=וחטפתי 60 שעות עבודות ציבור =על לא עוול בכפי=(כמו מרגלית הר שפי)כך סותמים פיות בישראל ה"דמוקרטית" ו"הנאורה"=במקרה שלי זה לא עבד משום שאני מוכנה ללכת לכלא ולא להפסיק להביע את דעתי בשמי המלא!כשאני שומעת שדרני רדיו ידועים וסמולנים שמסיתים ומנאצים ללא הפסקה את כל אשר יקר וקדוש לעם היהודי בארץ ישראל =ובהם לא נוגעים?אני מתחזקת בחוסר האמון שלי במערכת=ולצערי!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
בלי הסתה?
  יאיר דקל   19/02/10 12:41
לנאוה קורן,
קשה לי להאמין שקיבלת 60 שעות עבודות שירות על תגובה "ללא הסתה, חלילה".
אני מנחש, בלי לדעת את העובדות כי לא כתבת יותר פרטים, שהדברים שבעיניך אינם הסתה, נראים אחרת לשופטים.
אני מעדיף את פסיקת השופטים על תגובת הנאשמת.
בהיותי שנים רבות כתב בבית המשפט, שמעתי הרבה פעמים את תגובות הנאשמים במסדרון. הם תמיד הצהירו ש"אני לא אשם" ואמרו את דעתם על השופט. אז, כששמעתי באולם את כל המשפט, ידעתי שהשופט צדק.
כתוב תגובה ל- יאיר דקל
לא לחינם הוזכרה מרגלית הר שפי
  מיכאל ב   23/02/10 15:25
היא דוגמא קלאסית לאדם שנשפט על סעיף שמעולם לא נעשה בו שימוש! וכשהתברר מדברי עמי איילון שהודה שהיא לא ידעה, לא קם אף פרקליט לדרוש משפט חוזר ואף שופט לא זעק אני מאשים.. בכל הכבוד מערכת אכיפת החוק פה שקועה עד צוואר בפוליטיזציה ומצידי תאמין במי שאתה רוצה.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
34
החונטה פוחדת מטוקבקיסטים?
  אלי הרחובותי   5/02/12 02:54
בייניש וכנופיית "שלטון החוק" לא פוחדים מהטוקבקיסטים הגלויים ו/הנסתרים, הם פוחדים מהתעוררות העם נגד שלטונם הבלתי חוקי! ! "זיהוי השמות" זה רק עוד נסיון בוטה של כנופיית "שלטון החוק" לסתום לרוב את הפה כדי ש"שלטון החוק" ימשיך בידקטטורת המיעוט השמאלני ללא הפרעות! מי שיזוהה ע"י כנופיית "שלטון החוק" כמתנגד לחטיפת השלטון בידי החונטה ימצא עצמו במהירות מאחורי סורג ובריח באשמת "הסתה" ואתה אדון דקל בסה"כ משרת של החונטה השמאלנית במסווה של "עיתונאי" ו"עורך לשעבר" שהרי ידוע לכולנו שהחונטה שולטת ב"מערכת המשפט", ב"פרקליטות" וב...תשקורת שאתה נמנה עליה!!!
כתוב תגובה ל- אלי הרחובותי
35
איזו כתבה שטותית!
  שר   19/02/12 14:37
ברור שכותב שהוא עתונאי וזה עיסוקו מזדהה בשמו הרי לשיטתו כל שירבוט של עת או הקלדה מוסיפים ל"נסיונו" לציוניו. אבל מה אדם פרטי? ואכן כנופיית החוק הינה נקמנית. אולי אדוני העתונאי מציע גם בחירות לכנסת לא מאחורי פרגוד אלא הצהרת בחירה לאחר הזדהות? כמובן מותר לבחור במי שרוצים אז מה יש להתביש?
אולי אדוני העתונאי שמע אודות מכתבים למערכת בהם השפ והכתובת שמורים במערכת? או בשם עט? האם שמע שאנשים כותבים טורים בעתון ואף ספרים בשם עט או אף בזהות בדויה? אפשר לחבר ספרים רבים על כנופית החוק הפושעת ובשם עט או בזהות בדויה.
כתוב תגובה ל- שר
36
מדוע צינזרת אותי?
  שר   19/02/12 17:54
הרי לא כתבתי בגסות הסברתי שאנשים כותבים הרבה דברים באילום שם, בשם עט ובזהות בדויה אז למה צינזרת?
כתוב תגובה ל- שר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il