|
איתמר לוין
ע"פ 77/64, הירש ברנבלט נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, משה לנדוי וחיים כהן. 1 במאי 1964
|
|
|
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
|
|
|
יוסף אליעז
יש לאפשר לאסירים שנאסרו בשל עבריינות "הצווארון הלבן" או חובשי המגבעות החרדיות, שנאסרו בשל עבירות-מס, מעילה, גניבות קלות ובעיקר עברייני-תנועה או עבירות כמעשני סמים קלים להגיש בקשות ...
|
|
|
ציפי לידר
מי אמר שחומש ויקרא הוא טכני בלבד? שיקום! החומש עשיר במסרים מרתקים, מפתיעים, מעניינים ומרעננים הידעתם ששמירה בתורה היא גם ציפייה? ומה הקשר לפרשתנו? על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם
|
|
|
איתן קלינסקי
לא לתת מקום לאירועים מצערים מהעבר להשתלט על מערכות היחסים בהווה לא לתת להתחשבנויות כאובות מהעבר לפקוד את חיינו בהווה לא לתת לשנאה להדיח את האהבה"
|
|
|
בנימין נתניהו |
דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בעצרת הפתיחה הממלכתית לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה ביד ושם [כ"ז בניסן תשפ"ד, 5.5.2024]
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
כדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
דובי רוזנברג |
|
17/02/10 13:56
|
|
|
|
במה כבודו יהודי? בכך שהוא רוכב על גבי תרבות מפוארת בת 3000 שנה שממנה עיקר כל עקרוןנשגב והפך אותה לעוד תרבות רדודה ... תרבות-בת של אחיותיה הנוכריות?
הפסיקו להצדיק את ספינתכם הטובעת
האח הגדול איננו אי של אי-שפיות... היא היבשה שלכם, אני שומע חילונים במקום העבודה, בבנק ברחוב ... השיח החילוני הוא רדוד עד כדי בעתה.... מעם חכם הפכנו לעדר טיפשים.
מעם חכם הפכנו למע' החינוך הגרועה בתבל...
על מה אתה מדבר ידידי היקר? על ספינה טובעת.... תרבות שהוקמה אך לפני חמישים שנה ופושטת את הרגל ואת היד.
רוצחים ,אנסים, מושחתים... מה לא...
רציתם להוציא את הגלות מעםישראל... אך הבאתם עליהם את הגלות הקשה מכולן... גלות הרוח, עניות הדעת.
נכשלתם.
אבל לעולם לא תבינו... אתם, שכבת הערב-רב שמסרב להבין, המיעוט הקמצוצי השולט ברב העם שהנו מסורתי ומחובר ליהדות המקורית... תמשיכו בשלכם, בקרוב טקס הסיום.
שלך בידידות
דובי רוזנברג
דעת אמת
|
|
|
כתוב תגובה ל-
דובי רוזנברג
|
|
|
|
2 |
|
|
אח לצרה |
|
17/02/10 13:58
|
|
|
|
בעקבתא דמשיחא אחד הסמנים המבשרים את בואו זו החוצפה ואכן
חובבת פיוסים הדוקטור היונה האולטמטיבית משום מה בחרה להצניע למעשה להסתיר את כל הטוב שקיים ביהדות שייסדה עולם
מתוקן ובאה להמציא לנו גלגל חדש כמובן סמאלני שבו לדבריה
קיים ערך כלשהו ובכן לא מיניה ולא מקצתיא אחת שמהללת את
עמוס עוז השונא כל סממן יהודי מבחינתי לא שווה את תוארה
הכנענית לעת מצוא משתלחת באביונה על הרב דרעי ועל אלפי שנים של יהדות מחכימה יוצרת מנחה עוזרת ומנווטת לחוף שבו
השלווה האחדות אהבת אחים זהו הקו המוביל להעלים מעינינו
את מעלתו של איש החסד אברהם אבינו ולעומת זאת להבליט את
האנטישמי גרוסמן ממש חוכא ואיטלולא של מלאכת מחשבת זרה
לעם וליהדות כתיבה סלקטיבית המקלסת לאפיקורוסים ומחרפת
שליחי ציבור נאמנים לעם ולארץ נדונה לכשלון מראש וזה למה
כיוון שרוב העם קצה נפשו ודעתו מהעושים מעשה זמרי ומבקשים
שכר כפנחס שוטה בתואר דוקטור איפה את חיה עם בתוך עמך את
חיה אז לעם בישראל הדבקה בהסטוריה יהודית של אלפי שנים אין
ולא כלום עם חדלת אישים כמותך המחזיקה בתרבות הגויים משל
הגרמנים הספרדים האנגלים וכל אומות העולם שנטלו חלק ברצח
העם היהודי לדורותי על לא עוול בכפם כל חטאם היה שנולדו
לבית יהודי וזאת הסיבה שהועלו על מוקד נספו בשואה במיתות
שונות ומשונות והוכנסו לגיטו ולרוצחים הללו ולתרבותם את
קושרת כתרים וכן לאלו שדרים כאן שמחזיקים בדיעותיהם ובכן דוקטור למדעי השטות והשטיון את מאמרייך אנו בוזים את רופס שכלך אנו דוחים בשאט נפש רוח דברייך מתאימה לשטירמר בימיו הטובים אשר על כן הטפות מוסרייך ישכנו אחר כבוד בפח אשפת ההסטוריה כשייכת לחורשי ומבקשי רעתו של היהודי המאמין בתורת ישראל עברנו את המן נעבור גם אותך שהרי בכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו והקב"ה מצילנו מידם וללא שום סיכוי החזיר אותנו לארצנו למרות שניסיתם למנוע עליה דתית לארץ לאחר השואה העליתם ככל שיכולתם את אלו ששויכו לשומר הצעיר ואת כל אלו המחזיקים כיום בדיעות סמאלניות קיצוניות אוהבי ערבים ובנשימה אחת שונאי יהודים סוף דבר ריקנית מבול דעותייך המעוותות יקבל ביטוי ועדנה אצל שונאי העם
תנסי שם לבטח יפרגנו לך כדבעי ולך ירווח אגב גם לי כיוון שלא אחשף להשמצותייך בכל תקשורת יהודי
|
|
כתוב תגובה ל-
אח לצרה
|
|
|
|
3 |
|
|
מורה נבוכים |
|
17/02/10 16:35
|
|
|
|
רואה אני את עצמי כחילוני לגמרי. אין לי בביתי שום סממן
שמזכיר דת כל שהיא. ויחד עם זאת אין ומעולם לא היה יכול
להיות שום דבר משותף ביני ובינך או בין כל "אנשי התרבות"
המוזכרים בכתבתך.
יש ביני ובין אריה דרעי וכל מה שהוא מייצג אפילו פחות.
ההבדל בינך וביני שאני יודע מניין באתי ולאן אני הולך.
אני יודע שאבות אבותיי הושפלו, נרצחו ונאנסו על ידי אותם
מרצחי מחמד במשך 1350 שנה, ואני גם יודע שלעולם גם לא
יהיה איתם שום דבר פרט לשפיכות דמים.
זכותך לרקוד על דם בנים נופלים - כל זמן שאתה לא מצפה ממני
לספק את מוזיקת הרקע - הרוצחים הפלסטינאצים ישמחו לעשות
זאת למענך.
|
|
כתוב תגובה ל-
מורה נבוכים
|
|
|
|
4 |
|
|
מורה נבוכים |
|
17/02/10 16:41
|
|
|
|
רואה אני את עצמי כחילוני לגמרי. אין לי בביתי שום סממן
שמזכיר דת כל שהיא. ויחד עם זאת אין ומעולם לא היה יכול
להיות שום דבר משותף ביני ובינך או בין כל "אנשי התרבות"
המוזכרים בכתבתך.
יש ביני ובין אריה דרעי וכל מה שהוא מייצג אפילו פחות.
ההבדל בינך וביני שאני יודע מניין באתי ולאן אני הולך.
אני יודע שאבות אבותיי הושפלו, נרצחו ונאנסו על ידי אותם
מרצחי מחמד במשך 1350 שנה, ואני גם יודע שלעולם גם לא
יהיה איתם שום דבר פרט לשפיכות דמים.
זכותך לרקוד על דם בנים נופלים - כל זמן שאתה לא מצפה ממני
לספק את מוזיקת הרקע - הרוצחים הפלסטינאצים ישמחו לעשות
זאת למענך.
|
|
כתוב תגובה ל-
מורה נבוכים
|
|
|
|
5 |
|
|
אהרון ברנע |
|
18/02/10 12:25
|
|
|
|
השאלה של מר רוזנברג "במה יונה ברגור יהודי...? היא נכונה ודורשת תשובה בוודאי לא בהיקף של מענה "טוקבקי". אין לי ספק באוטנטיות היהודית של ברגור והגישה ה"ואטיקנית" שמישהו מחליט מה "יהודי טהור" ומה "פגום", נראית לי פסולה מן העיקר. אני חושב שההשתלחות על ברגור גובלת בחוצפה אם לא למעלה מזה. ברגור מזכיר כלאחר יד תרומות איכותיות של היצירה החילונית לתוכן של ההוויה הישראלי. אני מסכים כי דוגמאות אלה הן רק קצה קצהה של ההוויה הזו. אני רואה את ההתנצחות הזו מול ה"תרבות האמונית" מיותרת. אין לי כל תסביך נחיתות מול העגלה הכביכול מלאה של רוזנברג ושאל יעמיס על עגלתי את "האח הגדול" או התרבות הקלוקלת של טלביזיית ההמונים. ישאל מר רוזנברג כמה מן היהודים ה"מסורתיים" מזינים את חישובי הרייטינג של הצפייה.
יש בהחלט בעיה של איכות חברתנו ותרבותנו. התשובות לא יבואו מן המחנה הדתי ו/או המסורתי. שאלות אלה הן גם "שלנו" וגם אוניברסליות. שלנו הן הבעיות של אופיה האלים של החברה, ההיחלצות הנחוצה באורח קיומי מן הכיבוש המשחית אותנו וכד'. השאלות האוניברסליות קשורות להתמודדות של הדמוקרטיות עם המשמעויות התרבותיות של הגלובליזציה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון ברנע
|
|
|
|
6 |
|
|
אהרון ברנע |
|
18/02/10 12:40
|
|
|
|
השאלה של מר רוזנברג "במה יונה ברגור יהודי...? היא נכונה ודורשת תשובה בוודאי לא בהיקף של מענה "טוקבקי". אין לי ספק באוטנטיות היהודית של ברגור והגישה ה"ואטיקנית" שמישהו מחליט מה "יהודי טהור" ומה "פגום", נראית לי פסולה מן העיקר. אני חושב שההשתלחות על ברגור גובלת בחוצפה אם לא למעלה מזה. ברגור מזכיר כלאחר יד תרומות איכותיות של היצירה החילונית לתוכן של ההוויה הישראלי. אני מסכים כי דוגמאות אלה הן רק קצה קצהה של ההוויה הזו. אני רואה את ההתנצחות הזו מול ה"תרבות האמונית" מיותרת. אין לי כל תסביך נחיתות מול העגלה הכביכול מלאה של רוזנברג ושאל יעמיס על עגלתי את "האח הגדול" או התרבות הקלוקלת של טלביזיית ההמונים. ישאל מר רוזנברג כמה מן היהודים ה"מסורתיים" מזינים את חישובי הרייטינג של הצפייה.
יש בהחלט בעיה של איכות חברתנו ותרבותנו. התשובות לא יבואו מן המחנה הדתי ו/או המסורתי. שאלות אלה הן גם "שלנו" וגם אוניברסליות. שלנו הן הבעיות של אופיה האלים של החברה, ההיחלצות הנחוצה באורח קיומי מן הכיבוש המשחית אותנו וכד'. השאלות האוניברסליות קשורות להתמודדות של הדמוקרטיות עם המשמעויות התרבותיות של הגלובליזציה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון ברנע
|
|
|
|
|