s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תגובה לשולה זקן ולכל המלעיזים
מאת: שוש מיימון, לוס אנג'לס  |  29/04/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הישנה כושי עורו ונמר חבורבורות
  אורי....   29/04/10 15:48

בערוץ עשר כמו בשאר כלי התקשורת בעיקר הצבאית והציבורית שתולים חזק כל המחנה האחר ולא עיתונאים. המחנה האחר אשר סולד ממי שלוקח לו את המדינה מאתרג כל מי שהוא יכול להעזר בו. מחנה זה מונהג על ידי שמש העמים נוני מוזס, אשר לדעתי בטוויה של עשרות שנים דאג מי יהיה שם על השלטר ומי לא.

ולכן אין זה פלא "שהעיתונאי" ברוך קרא לא רצה לפרסם את תגובתיך. ברוך קרא ואחרים הם כתבי הפרוודה של האוליגרכיה הכלכלית והתקשורתית שכוללת את חברות התקשורת יס, הוט, אורנג' סלקום ופלא פלאפון.

ולכן מנוי וגמור איתם ( כתבי הפרוודה ) לשרת את מי שיינקו ממנו את שכרם / מעמדם , ולתמוך בקבוצתם העבריינית אשר שירתה את אנשי שמש העמים.

לקבוצה זו כלל לא אכפת מי גנב מה. אם הוא משלהם תפקידם לנקות אותו תקשורתי, והם יעשו את המוות למשטרה.

ומי שלא שייך להם על המשטרה להפלילו, וגם כאן הם עשו עושים ויעשו את המוות למשטרה. על קבלות שאינה מביאה.
כתוב תגובה ל- אורי....
2
גב' זקן רגילה רק למנעמי השלטון
  חוף הכרמל   29/04/10 16:09
30 שנה, אליבא אמצעי התקשורת , שרתה גב' זקן את הגביר אולמרט. במהלך כל אותן שנים ריכזה סביב עצמה רשת מכרים להם נתנה ומהם קיבלה. הפטריוטיות המזוייפת שאחריה היא מסתתרת כיום ומנסה לתת לנו שעור באהבת-מולדת עמדה על בסיס מוצק של תן וקח או במילים אחרות "מה ייצא לי מזה". טוב היה אילו בלמה כעת את פיה ונמנעה מלבוא בטרוניות כלפיה מי שאינו מתומכיה (הקליקה המוכרת והידועה) - אותם אנשים אשר נפשם קצה במעשי השחיתות וקבלת שלמונים. כיום, כשאימת הדין מונחת לצווארה היא מעיזה ברוב חוצפתה ובמצח נחושה לקטרג ולחפש מזור באמתלות וקלישאות שונות ומשונות, כאחרון העבריינים.כנראה שטרם הבינה כי דבריה מעושים וכי היא מאוסה לגמרי.
מכאן שאיש כבר אינו נוטה להאמין למלה היוצאת מפיה ולכן אותה עיתונאית מחו"ל באמת שאינה צריכה להתרגש מדבר. תני לה לדבר, תני לה לקשקש כי הרי המלה האחרונה תאמר בבית המשפט - ואיך שפני הדברים נראים כעת - הגב' זקן בבעיה רצינית -וגם זו בלשון המעטה.
כתוב תגובה ל- חוף הכרמל
3
את מי זה בכלל מעניין
  תות שדה   29/04/10 16:33
לא מתאים לאתר זה רמה ירודה כזו של רכילות
כתוב תגובה ל- תות שדה
4
"המסר המופרך והמעוות של" שוש
  שקרן או טמבל   29/04/10 16:58

הגירסאות של שוש-שושנה מימון במאמר:

גירסא ראשונה:
"מעולם לא הבטחתי לשולה זקן שלא אפרסם את התצלומים"
"לכן, אני חוזרת ומבהירה לכל חבריי, שמעולם לא הבטחתי לגב' זקן דבר"

גירסא שניה בהמשך המאמר:
"אז הרגעתי אותה ואמרתי לה שלא אפרסם תצלום שלה כשהיא רוקדת"

אני לא מכיר לא את זו ולא את זו,

אבל למה השקרנים חושבים שהקורא טמבל.
תיזהרו - יש כאלה שקוראים מה שאתם כותבים.
כתוב תגובה ל- שקרן או טמבל
5
לפי הוידאו - העיתונאית משקרת
  סתירה בדברים   29/04/10 17:12
צר לי אבל ברור שהעיתונאית כאן לא הגונה. רואים בבירור שבתמונות שולה וחבריה מחייכים למצלמה ומקבלים את הצילום ב"פוזה". לעומת זאת בצילום וידאו שןלה "כועסת". משהו כאן לא מסתדר עם הסיפור שלך לגבי ה"פלשים" שהרבצת עליה שרקדה. חקירה קטינה עליך כמו שעושים עכשו על שולה - ואת גם כן במעצר............
כתוב תגובה ל- סתירה בדברים
6
שוש-מכוער לעוט על הפגר-את
  עיתונאית בוקית   29/04/10 17:28
אני מפנה אתכם לשיר של אריק איינשטיין - עיתונאי קטן שלי.

גם על שוש מימון אפשר לכתוב תלי תלים (ואולי כבר נכתבו)

שולה "מטופלת" כבר בידי מי שחוקר אותה ואל לאיש להתערב
בכל צורה בהליך הזה.


מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- עיתונאית בוקית
7
תודה על המאמר שוש
  ניר בן ניר   29/04/10 17:55
אף אחד לא יכול היה לעשות זאת טוב ממך. המאמר מסגיר את רשעותך סכלותך והתנשאותך. מקווה שלעולם לא תחושי מה שחשה זקן בשעות בימים בשבועות ובשנים האחרונות. גם לרשעים לא מגיע לספוג מנה כזה של שבל השפלה פחד ומבוכה. וכל זה בלי שום קשר אם שולה פשעה שתישפט בבית משפט ותשלם את חובה לחברה.
כתוב תגובה ל- ניר בן ניר
8
אף אחד לא מאמין לך גב' מימון !
  302KOBI   29/04/10 18:08
אף אחד לא מאמין לך ערוץ 10 לא נתן לך להגיב כי בורר שמדובר סתם אחת שבטעות היה סקופ ביד ואי מכרה אותו למרבה המחיר וגם סיפרה סיפור שיתאם כדי למכור אותו
כתוב תגובה ל- 302KOBI
9
לא מאמין לשוש מימון.
  ממני   29/04/10 18:25
שוש מימון כותבת: לכן, אני חוזרת ומבהירה לכל חבריי, שמעולם לא הבטחתי לגב' זקן דבר. ובהמשך שוש מימון כותבת שאמרה: "... ואמרתי לה שלא אפרסם תצלום שלה כשהיא רוקדת, ואכן עמדתי בדיבורי. לא פורסם תצלום כזה שלה". ובהמשך שוש מימון כותבת: "כאמור, עוד באותו ערב פורסם קטע וידאו שמראה אותה מחוללת ומפסיקה באמצע בכעס למראה ה'פלאשים' שהבזקתי עליה". אז למה גברת מימון לא כותבת במפורש שהפרסום נעשה על ידי מישהו אחר שצילם את הפלשים שלי עליה? ואולי קרה ההיפך? שאת צילמת פלשים של מישהו אחר עליה? צורה כזאת של כתיבה לא יכולה לשכנע. לכן לא מאמין לשוש מיימון. כתיבה ותיאור צ'חצ'חי מצד מימון. אין מה לעשות. NEWS1 הוא אתררציני שלא היה צריך לאפשר את הפרסום המצ'וקמק הזה.
כתוב תגובה ל- ממני
מה כאן לא ברור?
  שוש מיימון, אל.אי   29/04/10 20:18
מה כאן לא ברור?

בתחילה צילמתי את שולה וחבריה במועדון (להלן התצלומים) והיא ידעה שאני עתונאית והיא נענתה ברצון.

בהמשך היא עלתה לרחבה לרקוד ואז שוב צילמתי אותה רוקדת - כשהיא חשה בפלאשים היא התעצבנה, הפסיקה לרקוד ונתנה חבטה למצלימה שלי.

היא חזרה בכעס לשולחן שלה ואז אני נגשתי אלחיה ואמרתי לה שלא אפרסם תצלום שלה כשהיא רוקדת.

בהמשך הערב שרו לה סרנדות ואני המשכתי לצלם וגם לקראת סוף הערב כשהיא הצטלמה עם אנשים נוספים במקום.
אז מה כאן לא ברור ולמה אני סותרת את עצמי?

שוש מיימון
כתוב תגובה ל- שוש מיימון, אל.אי
זה לא שקר ?
  הבנת הנקרא   30/04/10 04:47
כתבת, ואני מצטט:

"אני חוזרת ומבהירה לכל חבריי, שמעולם לא הבטחתי לגב' זקן דבר"

אולי לא קראת את מה שאת בעצמך כתבת ?
כתוב תגובה ל- הבנת הנקרא
זקן- הברונית מינכהאוזן
  איכס   30/04/10 12:02
מה כל הקשקשת שלך על "פלשים" ושאר ירקות. את/ה בורח/ת מהעיקר: שולה זקן עבריינית לכאורה וכל המעשיות שלה על זה שצילמוה וכיו"ב הן בולשיט. שתתמודד עם מעשיה הנלוזים ולא בטפל. כנ"ל את/ה.
כתוב תגובה ל- איכס
10
זה היה כל כך ברור שתחטפי אש.
  את טועה לטעמי.   29/04/10 23:22
מה חשבת שוש? את יוצאת להגנתך?

בהרבה מקרים עיתונאים כותבים, ונשוא הכתבה טוען שלא הבינו אותו או שסילפו את שאמרו.

את בחרת להגיב. להתגונן. מאוד קטן מצידך. להיעלב.
לא ברור לי מדוע בחרת להגיב. מעשה קטן ובמיוחד לאור העובדה שכרגע כשהיא במעצר, זה כמו להיות חכם על חלשים.

איני מגונן על הגברת זקן – אבל מה שאת עשית בתגובתך זה לסובב את הסכין אחרי הנעיצה. מכוער, לטעמי.
כתוב תגובה ל- את טועה לטעמי.
11
קשקושים על גברת לא מכובדת
  קורא   30/04/10 00:36
כתוב תגובה ל- קורא
12
את מתערפדת על המסכנה.
  שפתי כהן   30/04/10 00:48
מי בכלל היה מכיר את השם שלך קשקשנית עלובה, לולא נטפלת לגב' זקן ? את עושה על הגב של המסכנה רייטינג לעצמך סמרטוטונית עלובה. את פטתית.
כתוב תגובה ל- שפתי כהן
13
הבהרה נוספת
  שוש מיימון, אל.אי   30/04/10 09:34
האמת שלא הייתי מגיבה כלל לדברים ששולה זקן (שבכל מקרה לבי לבי עליה) כתבה בפייס בוק שלה אודותי.

כתבתי את התגובה הנ"ל בגלל שברוך קרא ציטט בחדשות ערוץ 10 את הדברים ששולה זקן כתבה אודותי בפייס בוק , תוך שהוא מזכיר את שמי: שושנה-שוש מיימון שכאילו הבטחתי לה לא לפרסם את התצלומים.

כאן זה כבר היה מוגזם מבחינתי כי לא יתכן שיזרקו לחלל האויר האשמה שכזאת אודותי, כל עם ישראל שומע, ואני לא אוכל להגיב.

לעניות דעתי ברוך קרא היה צריך לנסות לקבל תגובה שלי לדברים. אבל זו כבר אופרה אחרת...

ואני חוזרת שוב על מה שכתבתי: לא הבטחתי לשולה לא לפרסם את התצלומים. זה היה ברור שאני מפרסמת אותם, כי הא ראייה שהתפרסמה היום כתבה שלי בשבועון 'שבוע ישראלי' המתפרסם באל.אי בה אני מראיינת חברים של שולה (גב' ליליאן רג'ואן וג'קי בכר) על עמוד שלם בצירוף התצלומים הנ"ל.

מה שכו, כשהיא כעסה על שאני מצלמת אותה כשהיא רוקדת , הרגעתי אותה ואמרתי לה שלא אפרסם את התצלום הספציפי הזה שבו היא מרקדת. זה הכל. מה כאן לא ברור?



שוש מיימון

כתוב תגובה ל- שוש מיימון, אל.אי
את מתבזה.
  שבת שלום לך.   30/04/10 10:07
כתוב תגובה ל- שבת שלום לך.
הכל ברור
  ג'וחה   30/04/10 12:10
אבל מה שכנראה לא ברור לך הוא, שהתאספה כאן קליקה של מלחכי פינכת המושחתים והם יוצאים להגנתה.....כך זה במדינת היהודים.........סה לה וי.
זה הכל-ולא יותר.
כתוב תגובה ל- ג'וחה
14
שוש מיימון תמיד היתה מעניינת.
  שאול דישי   30/04/10 10:09
עיתונאי/ת צלם/ת עושה את העבודה שלו/ה. נקודה.
בארץ ואו בחו"ל.

יישר כוח !!!
כתוב תגובה ל- שאול דישי
תודה, שאול
  שוש מיימון אל.אי   30/04/10 10:23
כתוב תגובה ל- שוש מיימון אל.אי
15
ברוך קרא - איך לא בקשת תגובתי?
  שוש מיימון   30/04/10 11:16

אבל שיהיה ברור- אני לא כועסת על שולה זקן, והייתי עוברת על דבריה בשתיקה. אני כועסת על ברך קרא שפרסם את שמי בחדשות ערוץ 10 כאילו ''הבטחתי לשולה שלא אפרסם ופרסמתי.''
בכלל, התנהלותו של ברוך קרא הזה תמוהה בעיני- ככה זורקים האשמות באויר ולא בודקים ולא מבקשים תגובה?
אז מה אם הוא ''ציטט'' מתוך דברים שזקן כתבה? ומה אם אני אצטט מישהו שאמר על ברוך קרא שהוא ''שקרן ומסגיר מקורות עתונאיים שלו'' (עיין דוגמאת ליאורה גלאט ברקוביץ')? ואז אסתתר מאחורי הטיעון שאני בעצם לא אמרתי כלום על ברוך קרא. רק ציטטתי דברים שאנשים אומרים עליו.....
אתם הבנתם את זה????...
כתוב תגובה ל- שוש מיימון
16
כל הארץ מאפיה! זה חדש לך?
  efratz   30/04/10 13:25
מצאת לך עם מי להתעסק..עם המאפייה של שולה זקן??!!
כתבת, צילמת, התגובה שלה לא מצאה חן בעינייך..ברוך קרא עיוות והוציא דברים מהקשרם..ביג דיל...תמשיכי הלאה למה להתעסק בזה כל כך....
זוהתקשורת במדינה הזו כולם מלחכי פינכה במטרה לשרת רק את האינטרסים שלהם..
הרי בעיני ברוך קרא את לא פונקצייה למה שיתייחס אלייך??!!
הוא מתייחס לאנשים שייצא לו משהו מהם והוא עוד חובש כיפה..

לא פלא שהמדינה שלנו נראית כמו שהיא נראית אם אחת כמו שולה זקן שולה זקן מנהלת את המדינה, רק מהאזנה לשיחות המוקלטות שלה אפשר להבין באיזו מדינה אנחנו חיים ולמה המדינה נראית כמו שהיא נראית
כולם רמאים שקרנים תחמנים....מדינת היהודים, נו..למה ציפית.
לאן נעלמת לנו?נכוחותך חסרה לנו כאן, בארץ שעבודת העתונאים כאן מסתכמת בציטוט קומוניקטים של יחצנים.. את העתונות במיטבה!!
חבל שאין עוד עתונאיות כמוך בארץ.
כתוב תגובה ל- efratz
עומדת מאחורי אפרת בכל מילה
  מיכל יהלום   30/04/10 20:11
עומדת מאחורי אפרת בכל מילה

וחבל שהיא צודקת...
כתוב תגובה ל- מיכל יהלום
17
מבחר ציטטות על ברוך קרא
  שוש מיימון, אל.אי   30/04/10 21:11

אגב, אותו ברוך קרא, הסגיר בלי בושה את המקור שלו, עורכת הדין ליאורה גלאט ברקוביץ שהדליפה לו חומר מתוך הפרקליטות על פרשיות אריק שרון.
עד היום גלאט ברקוביץ', שחייה נהרסו בגללו, והיא עפה מהפרקליטות לא מדברת אתו.

אז גם הפעם ברוך קרא נהג מתוך פזיזות וקלות דעת, לא טרח לבקש את תגובתי והפריח לחלל האויר השמצות אודות היושרה המקצועית שלי....

כשהתקשרתי לחדשות ערוץ 10 ובקשתי שיפרסמו הבהרה, ענה לי עורך בשם ברק כפיר ש: ''ברוך בסך הכל ציטט מתוך דברים שזקן כתבה'' .
אז אני שואלת אתכם- אם אפרסם שאמרו על ברוך קרא ש"הוא לא עתונאי ישר, מדווח שקר ומסגיר מקורות עתונאיים שלו?'' האם זה יהיה בסדר מצדי?.
מה אתה רוצה? אני אומר לברוך קרא- אני בסך הכל מצטטת מה שאומרים עליך.........
וואלה יופי

הבעייה היא שמהדורת החדשות של ערוץ 10 משודרת כאן, בלוס אנג'לס , ומאז הופעתו של ברוך קרא על המירקע ו''הציטטה'' אודותי, אנשים עוצרים אותי ברחוב ומתקשרים אלי : ''את לא בסדר. בטחת לה שלא תפרסמי ופרסמת.''

נמאס לי לפצוח במסע ההסברים ואם אני לא עונה לאנשים הם חושבים ש''יש דברים בגו''' וזה מה זה מעייף.
האמת שאני שוקלת את צעדי כלפי ערוץ 10.....

למישהו יש מושג מה החוק אומר על כזה מקרה? האם כל אחד יכול להעלות על המרקע ו''לצטט'' דברים רעים שמישהו אמר עליו? ...
כתוב תגובה ל- שוש מיימון, אל.אי
18
עיתונאית???הכצעקתה?
  תושב לוס אנג'לס   1/05/10 20:57
ממתי "כתבת" לענייני מסיבות ותוכן פרסומי במקומני לוס אנג'לס מחזיקה בתואר עיתונאית ???
כתוב תגובה ל- תושב לוס אנג'לס
שוש מיימון- עתונאית ותיקה
  מירי ג.   2/05/10 09:07
שלום לתושב לוס אנג'לס

היות ולמדתי עם שוש מיימון באותה כיתה אני עוקבת אחרי הקורות אותה מאז שפרצה כמטאור בשמי העתונות הישראלית.

אז אני רוצה לתקן אותך ולהעמיד אותך על טעותך.
שוש מיימון היא עתונאית ותיקה מאוד.
אני זוכרת אותה בתחילת שנות ה-80 כעתונאית נמרצת וחושפת שערוריות בעיתון הלוחמני 'העולם הזה', ואת הכתבות המרתקות שלה במוסף 7 ימים בשנות השמונים והתשעים.

אחר כך היא נעלמה לאיזו תקופה ואז שמעתי אותה משדרת ברדיו 'לב המדינה' - שם היא ערכה והגישה תוכנית רדיו מרתקת.

אני גם יודעת שהיא ערכה בארץ עתונים שונים ואחד מהם שצורף לעיתון 'את' שמור אצלי עד היום.

אני עוקבת אחרי הידיעות שהיא שולחת מלוס אנג'לס לאתר 'מחלקה ראשונה' ולאתרי אינטרנט נוספים - ואלה דיווחים עתונאיים מאירועים שונים שהיא מכסה.

האם קראת את הרשימה המצויינת שלה על הסרט עג'אמי שהתפרסמה באתר 'מחלקה ראשונה'? לטעמי היא היתה צריכה להופיע בעמוד ראשון בעתונות הישראלית.

בכל מקרה היות וחייתי באל.אי לפני למעלה מעשרים שנה אני מכירה את ''העתונות'' המקומית שם- וכמו שאתה ואני יודעים - היות והבן אדם צריך להתפרנס, הוא לפעמים מתפשר ועושה את מה שהמקום מציע לו. וזה אולי מה שקרה גם לה.

מה שכן, כשבעלי חזר לארץ מבקור מאל.אי. הוא הביא איתו את העיתון הישראלי ששוש מיימון כותבת בו. קראתי שם ראיון מרתק עם בתיה ועליזה שעזבו את הארץ בשנות ה-70 , וגם נתקלתי במודעות שהיא מפרסמת על כתיבת ספרי ביוגרפיות ושירותי תרגום ועריכה שהיא נותנת. כך שלידיעתך היא עושה שם דברים נוספים ולא מתפרנסת רק מכתיבה בעיתון המקומי.

לכן, אני לא מבינה מאיפוה הציניות והזלזול הזה.
ואולי זו הקנאה שמדברת מפיך?

אגב, גם הדיווחים שלה באותו עיתון על אירועים שונים בעיר כתובים בצורה מאוד מעניינת.

מה שכן- פעם עתונאי טוב הוא תמיד עתונאי. עובדה שכשנתקלה בשולה זקן במועדון 'בוקה' היא ידעה היטב מה לעשות עם החומרים האלה והעבירה זאת ל'ידיעות אחרונות'.

אסיים בכך- שלטעמי שוש מיימון תמיד היתה עתונאית מבריקה שכותבת בצורה שוטפת ומרתקת.
לכן, תמיד כשאני נתקלת בשם שלה אני קוראת כל מה שהיא כותבת- וזה תמיד מעניין ומיוחד.

אשמח לקרוא ידיעות נוספות שלה באתר מחלקה ראשונה ובעתונים נוספים.

כתוב תגובה ל- מירי ג.
צודקת, שוש מימון אחת העתונאיות
  rakeli   2/05/10 21:06
החשובות והטובות שהיו בארץ ושעדיין קיימות.עד היום אנשים גומעים כל כתבה שהיא כותבת.
במקום להעריך עתונאות נושכת עמוקה חוקרת ויסודית נותנים כאן לבינוניות ולפוזה לשלוט....
ומי שבעצם מכתיב את הטון התקשורתי בארץ הם היחצנים...
כתוב תגובה ל- rakeli
19
ריב בין שתי פראחות!
  פרח בר   2/05/10 12:46
לאן הגענו שכל ריב בין פרחות שמבלות עם מהגרים פראחים מכסה כותרות בעיתוני ציון?
כתוב תגובה ל- פרח בר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il