s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלוף החקירות הפליליות
מאת: אריה אבנרי  |  29/05/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הלך זרזיר אצל עורב: הלך אבנרי
  אצל מרקוס   29/05/10 16:13
לדעתי אריה אבנרי ויואל מרקוס פרובוקטורים בתשלום שכנראה משכירים את קולמוסם לכל המרבה במחיר. בנעוריו היא אריה אבנרי עורך ראשי של השבועון "רימון" שיצא לאור במימון ניסתר של השב"כ.
לפני הבחירות האחרונות יצא יואל מרקוס בסידרת מאמרי שיטנה נגד בנימין נתניהו, אשר לימים נבחר לראשות הממשלה. לא קשה לנחש מי שילם ליואל מרקוס עבור מאמרי השיטנה הנ"ל (אהוד ברק ושות').
כתוב תגובה ל- אצל מרקוס
חכה , כנראה ביבי יאפיל על כולם
  גילוי האמת הנוראה   29/05/10 16:30
כנראה בגלל עומסי החקירה על אולמרט וחבורתו בוגרי מרכז הליכוד המושחת, וחשש אנשי משטרה בכירים מנויי השרים לעניני ביטחון, כנראה עדין לא הגיעו לחקירות ממשיות על משפחת ביבי וממשלתו המושחתים .. אבל אומרים חז'לנו-- "סוף גנב לתליה"
כתוב תגובה ל- גילוי האמת הנוראה
אתה סוכן של נוני מוזס?זה שקוף.
  אחד שמבין ענין   29/05/10 16:52
תאכל את הלב. עד כה כל ניסיון להפיל עליו ועל אשתו תיק או האשמה, זכה רק לכותרות בידיעות אחרונות. בבית המשפט או בחקירות התמוסס ונעלם כלא היה. תשאל את עצמך למה.כי מוזס לא משלם למשטרה ולפרקליטות.
כתוב תגובה ל- אחד שמבין ענין
האמתה הנוראה: אתה סוכן של ברק
  גלוי הרקבון הפושה   29/05/10 19:22
בכסף שאהוד ברק כנראה גנב מעם ישראל בכך שכנראה קיבל מהערבים בקשיש אדיר כשהעביר להם ללא אישור הממשלה וללא אישור הכנסת את שדות הגז הטבעי שישראל מצאה מול חופי אשקלון, הוא יכול להרשות לעצמו לשלם כמה גרושים לטוקבקיסט עלוב כמוך. אין לך מספיק שכל כדי להבין שהשירותים שאתה מגיש לאהוד ברק יביאו חורבן לישראל. בסוף גם אתה תישאר ללא בית וללא מולדת. תחשוב היטב את מי אתה משרת.
כתוב תגובה ל- גלוי הרקבון הפושה
למתכנה גלוי האמת: אתה שכיר חרב
  מומו   29/05/10 21:10
כתוב תגובה ל- מומו
2
אני חושב ש משה קצב עובר עליו
  שמאלן לאומי   29/05/10 16:21
בכל אופן ,אלופי הנחקרים בפלילים תמיד יהיו בוגרי מרכז הליכוד המושחתים של בגין ומשפחת שרון ...
כתוב תגובה ל- שמאלן לאומי
אין סמולן לאומי יש סמולן בוגד
  הרואה כל   29/05/10 23:20
כתוב תגובה ל- הרואה כל
3
אולמרט אלוף עולמי בחקירות
  יחזקיהו   29/05/10 16:29
מזל טוב סו"ס יש לנו אלוף חקירות אמיתי שיכולן להיכנס לספר השיאעים של גינס
כתוב תגובה ל- יחזקיהו
4
לקרוא את הספר של אבנרי,זה
  להבין מיהו אולמרט   29/05/10 17:01
שמעתי אתמול את יהורם גאון שחזר לשדר ברדיו,איזו חנופה לאולמרט.הוא צריך להתבייש.נכון שהתיקשורת כבר קבעה מיהו אולמרט, אבל גאון אינו כזה גאון ויודע מיהו אולמרט. רבים כבר התפכחו והבינו שהחיוך כשהוא מחבק את כולם חסר משמעות.
אני ממליץ לאבנרי לשלוח ליהורם גאון את הספר שלו. הוא ילמד עליו כמה דברים.
כתוב תגובה ל- להבין מיהו אולמרט
5
משבש חקירות כרוניע
  עובר אורח   29/05/10 17:16
גם כאשר אולמרט שוהה בחדר החקירות הוא משבש את החקירה . יש גבול לכל דבר
כתוב תגובה ל- עובר אורח
6
אם אתה כל כך רודף צדק, מה עם..
  אליהו חיים   29/05/10 18:07
מדוע אתה ושאר כתבלבי הסמרטוטונים מאתרגים את שימון פרס, לקפוץ על אולמרט זה כבר לא קונץ גדול ,זה משול לוידוא הריגה, להתעללות בגוויה, ואתה ממשיך אולמרט ,אולמרט ,אולמרט,הוא כבר גמר.
מה עם שימון פרס, הנשיא שלך, זה שבגלל אוסלו שהביא עלנו התמלאו בתי הקברות, זה שממשיך לחיות חיי הוללות על חשבוני וחשבונך וחשבוננו.
אם אתה והאירגון שלך (שאני לא יודע מהיכן הכסף וכמה אתה מקבל שם)באמת אנשים ישרים ,תפעלו לבטל את מישכן הכסיל ותחסכו הרבה כסף לעם ישראל.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
אתה טועה ומטעה
  חבר הנהלת אומ"ץ   29/05/10 18:20
כתוב תגובה ל- חבר הנהלת אומ"ץ
זאת לא תשובה
  אליהו חיים   29/05/10 19:50
משה שרת זצ"ל שהיה אדם ישר, הגון,בן אדם, כתב בזיכרונותיו את הדברי הבאים "אני שולל את שימעון פרס תכלית השלילה, ורואה בעלית קרנוקלקלה מוסרית ממארתביותר, אקרע קריעהעל המדינה אם אראנו יושב על כיסא של שר בישראל" אין צורך להוסיף מה אמרו עליו רבין, שמיר, ובגין, אז בבקשה תפסיקו לאתרג אותו ואם אתם באמת אבל באמת שימה המרכזית שלכם להעיף אותו לכל הרוחות.נגד השחיתות ,זאת צריכה להיות המ
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
דעתי כדעתך - אב המושחתים
  שימון פרס   29/05/10 18:25
כתוב תגובה ל- שימון פרס
חומר למחשבה
  יודע דבר 4   29/05/10 18:54
אולמרט עדיין לא סיים את הקיירה העבריינית שלו עוד יאכיל אותנו הרבה מרוריס. המשך הטיפול בו ע"י אומ"ץ הינו שירות חיוני למען טיהור המדינה. ככל הידוע לי כל חברי אומ"ץ עושים את מלאכתם בהתנדבות מלאה
כתוב תגובה ל- יודע דבר 4
לדעתי אתה משקר ביודעין
  שדגכ.   29/05/10 19:27
להערכתי מקבלים אריה אבנרי ושות' שכר טירחה מהשב"כ. אריה אבנרי כבר עשה זאת בעבר כאשר היה עורך ראשי של השבועון "רימון" אשר מומן כלו מקופת השב"כ, בתור משקל נגד לשבועון "העולם הזה".
אילו זה היה נכון שאריה אבנרי עובד בהתנדבות כפי שאתה טוען, איך הוא היה משלם בקופה של הסופרמרקט כשהוא קונה מצרכים לבית, הא?
כתוב תגובה ל- שדגכ.
אתה עלוב נפש
  זאבי   29/05/10 20:11
כנראה שלא הפנמת את העובדה שכל חברי אומ"ץ, לרבות יו"ר הנהלה אריה אבנרי, פועלים מתוך התנדבות מלאה. אבנרי תורם לאומ"ץ דרך קבע את ההכנסות מהרצאותיו ותרם גם את ההכנסות מספףרו " זעקי ארץ מושחתת"
כתוב תגובה ל- זאבי
אתה שקרן מתועב
  עלוב נפש   30/05/10 02:02
כתוב תגובה ל- עלוב נפש
סיכום, אומ"ץ מאתרגת את פרס
  אליהו חיים   30/05/10 08:25
שום תשובה לא קיבלתי מאומ"ץ, הם נוהגים בפחדנות ,הרבה דיבורים ומעט מעשים "זעקי ארץ מושחתת" זה קישקוש אחד גדול, הנכון הוא לא אומרים ארץ מושחתת כי אני ועוד כמה לא מושחתים, אומרים יש הרבה שחיתות במדינה ובשחיתות לא נלחמים בפלצנות.
זרקתי להם כפפה , שימון פרס והחצר הביזנטית שהוא מנהל וכל השחיתות הבזבזנית זה מה שאומרים כשר אבל הסירחון מגיע לשמים, אך אומ"ץ מעדיפים לאתרג ולהשתתף בפינוקים ששימון מחלק.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
7
מאולמרט ועד ציפי לבני
  בן דוגית   29/05/10 18:54
לפנינו שוב נפרשת רשימה חריפה ומבוססת על חיבור של אין ספור פרטים שקיבץ אריה אבנרי בסלנות ראויה לכל השבחים, ויצר מסכת ברורה המשכנעת את קוראיו באמיתותה, והיא מעוררת אימה מפני עומק התהום אליה הגיעו מנהיגיה של מדינת ישראל. כאילו מדובר בדור של מושחתים מלידה - וזו מטרתם התקיימותם בעולם הזה ובמדינת ישראל. הפרטים קשים לעיכול. הזעקה הברורה של אבנרי התחילה ביחס לאולמרט לפני שנים רבות, והוא אולי ראשון בין ראשונים שהצליחו לראות את פרצופו האמיתי של האיש הזה. צריך נחישות נדירה ואומץ רב בכדי להתמודד מול אדם כאולמרט, שיש המייחסים לו תכונות האפיינות יצורים מסויימים שפגיעתם רעה. גם איזכור חתונת בתו של דרעי מעורר תהייה לגבי כל אותם אישים פוליטיים שבאו לחגוג עם עבריין שיש להתרחק ממנו מבחינה ציבורית, כאילו מדובר בחצרו של דון מתוצרת הארץ. מי שתוהה בהיתממות מבין חברי הכנסת הכיצד התקשורת משחירה את פניהם של הפוליטיקאים, שיפסיק את העמדת הפנים הזאת. האירוע הזה הוא הוכחה חותכת לטיבם. בעניין זה גם ציפי לבני ראוי היה שתחזיר את אות אומ"ץ בו זכתה על היותה פוליטיקאית מזן אחר. לא. היא איננה מזן אחר. היא למדה במהירות את לקחיה ונספחה ללהקת הפולטיקאים המחזרים אחרי דון דרעי. בביקורה בחתונה המדוברת נתנה יד ליצור התרשמות שגם היא בין פורשי שטיח אדום לשובו של עברין זה לזירה הפוליטית. חרפה זו לא תישכח לה בבוא יום. ולאבנרי ייאמר - אל תרפה. מעטים דומים לך באותה שליחות חשובה שאתה עושה בשם רבים-רבים..
כתוב תגובה ל- בן דוגית
8
אלוף הקופצים על העגלה
  משה, עורך-דין   29/05/10 19:08
אריה אבנרי עושה זאת שוב: לאחר שכתב ספר, שבו האשים את אולמרט בשחיתות, הוא קופץ כעת שוב על העגלה וצועק כי אולמרט הוא "אלוף הנחקרים".

אולי אריה אבנרי הלך לים, בשיעורי האזרחות, ואולי כבר שכח אם נכח בשיעורים אלה. אך בינתיים, כל עוד למדינת ישראל יומרות של מדינת חוק ומשפט, ההרשעה בפלילים אינה נעשית ע"י כל מיני עיתונאים בהווה או בעבר, הכותבים דברי בלע ורכילות במדורי התקשורת, אלא בבית המשפט.

אהוד אולמרט אינו אהוב עלי יותר משהוא אהוב על אריה אבנרי, אך האיש בינתיים רק נחקר ותו לא, ולכל היותר חשוד או נאשם. הוא הועמד לדין במספר פרשיות, והעיתו8נות מדווחת על העדויות שבמשפט זה, אך בינתיים הוא לא רק מוחזק חף מפשע - התקשורת חייבת להתייחס אליו כאל כזה. על פי החוק, על פי המוסר ועל פי אמות המידה של מדינה מסודרת ומתוקנת, השואפת למשפט צדק - אריה אבנרי אינו נקי אפילו במיליגרם אחד של זוהמה פלילית יותר מאהוד אולמרט, ושניהם פושעים פליליים באותה מידה.

הבנת את זה, אריה אבנרי? אתה נחשב כיום פושע פלילי בדיוק במידה שאהוד אולמרט נחשב כיום פושע פלילי. לא פחות, ולכן ראוי לך לבלום את שטפון הדברים שאתה כותב עליו ללא הרף, ממניעים שאני רק יכול לנחשם.

אם אנשים כמו אבנרי יגיעו יום אחד לשלטון - ירוויחו הנגרים, שאצלם יזמין אותו שלטון עמודי תליה לרוב. די בכך שאדם כמו אבנרי יכתוב על פלוני כי הוא "אלוף הנחקרים" - והמשפט יהפוך למיותר, שכן אבנרי יהיה גם התליין בלינץ' שייעשה בכיכר העיר.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
אולי משה עו"ד עולה חדש בארץ?
  השואל...   29/05/10 19:34
ציטוט מדברי משה עו"ד: "התקשורת חייבת להתייחס אל אולמרט כאל חף מפשע. על פי החוק, על פי המוסר ועל פי אמות המידה של מדינה מסודרת ומתוקנת, השואפת למשפט צדק."
משה, איפה אתה חי? ישראל היא בדיוק ההיפך ממה שאתה מתאר בתגובתך. לדעתי אתה יודע זאת בדיוק כמוני.
אתה צודק שאריה אבנרי דורס ברגל גסה את חוק "סוב יודיצה". מאחר שהוא מזוהה עם חוגי השמאל, אין כל סיכוי שיועמד לדין. השמאלנים של ישראל הם מעל לחוק ומותר להם לעשות ככל העולה על רוחם, ללא כל חשש לעונש.
כתוב תגובה ל- השואל...
עו'ד משה ועו'ד שפטל אותה צואה
  שמאלן לאומי   29/05/10 21:56
משפטנים צבועים ימנים מתועבים , מגיני נאצים ומשפחות פשע עליך ישראל !
כתוב תגובה ל- שמאלן לאומי
טוב שאתה כותב בסגנון כזה
  משה, עורך-דין   29/05/10 22:34
אני שמח מאוד על שאתה כותב בסגנון כזה, ומציג עצמך בשמות שונים. אתה מהווה דוגמה מצוינת לאווילות של הטיפש השמאלני המצוי - יש גם שמאלנים חכמים אך אתה רחוק מאוד מהם - היודע להפליט ניבול פה אך אינו מסוגל לכתוב מענה הנשען על עובדות.

המשך כך, ואנא אל תפסיק!.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
כקורא קבוע,יש רושם מובהק שאתה
  תמיד מוצא פגם   29/05/10 19:58
במה שאבנרי כותב.לדעתי אתה טועה. העובדות נחשפות בהדרגה.
אולמרט שהוא תכמן וערמומי, מוליך את כל חברי באף. התעשת יום אחד דן מרגלית, ובבושת פנים סיפר חלק מהעובדות, והוא יודע למה רק חלק מהעובדות.לזכותו של דן מרגלית האומץ להודות שטעה והוטעה.
אם אתה עו"ד כל כך מוצלח, לך תתגייס לעזור לאולמרט. זה ישתלם לך תרתי משמע.
כתוב תגובה ל- תמיד מוצא פגם
תשובה לזה ש"תמיד מוצא פגם"
  משה, עורך-דין   29/05/10 20:14
אתה צודק: אני מוצא פגמים לרוב בכתיבתו של אריה אבנרי. הוא ממחזר חומר שכבר נלעס עד דק בעבר, ואינו מחדש. לדעתי, גם ספרו "זעקי ארץ מושחתת" אינו מהווה מקור לגילויים מסעירים, אלא רובו ככולו הוא חזרה על מה שכבר קראנו ושמענו בתקשורת. אינני מכיר את אריה אבנרי ואין לי שום עניין אישי איתו.

יתכן שאהוד אולמרט הוא אלוף הפושעים, ואזי הוא ראוי לתליה על כל אחד מפשעיו. יתכן, אך יתכן גם שהוא אינו כזה אלא הוא קורבן לשרשרת של עלילות-שקר. אינני מכירו, אינני פרקליטו ואף לא הייתי מוכן להיות כזה בשל פשעיו הפוליטיים (שאינם פליליים אך הם פשעים במישור הלאומי). אבל, במדינת חוק, ההרשעה בפלילים אינה נעשית ע"י עיתונאי-לשעבר החוזר ודש בטענות ובסיפורים, אלא ע"י בית המשפט.

יש להבדיל בין פרסומים מהסוג שמפרסמים כתבים, לרבות יואב יצחק, על אודות טענות חדשות וגילויים שגילו, שכן פרסומים אלה הם תפקיד התקשורת, כאשר הם נעשים באופן הראוי ותוך הבהרה כי זה אינו פסק-דין אלא ידיעה עיתונאית. אך אבנרי אינו עושה כך, אלא ממחזר שוב ושוב את הטענה שאולמרט פושע, גנב ומושחת, עד שהקוראים משתכנעים כי אין עוד צורך במשפט.

את התוצאה הסופית והצודקת נראה לאחר שפרקליטיו של אולמרט, שהם פרקליטים מעולים, יחקרו את העדים חקירת שתי-וערב. ואולי יקום אולמרט ויודה בחלק מההאשמות או בכולן, עם הסדר טיעון או בלעדיו. הכל אפשרי, ולא נותר לנו אלא להמתין לפסק הדין הסופי.

רק כך מנהלים מערכת צדק ומשפט, ולא בדרכו הנלוזה של אריה אבנרי.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
אתה ויורם שפטל אותה צואה !
  נצר נירצחי שואה   29/05/10 22:02
הטיעונים שלך להגנה על אולמרט דומים לטיעונים של יורם שפטל המתועב הימני מגן דמייאניוק ימח שמו ..
כתוב תגובה ל- נצר נירצחי שואה
9
ללא בושה אומ"ץ = בלוק מכתבים!
  ליו"ר אומץ אבנרי   29/05/10 19:27
האם אינך מודע לכך ?
שוב החזרות על 'הגבורות' ואיזכורי מכתביך ?
האם תמיד ובכל אתה גם במלוא היושרה והאמת
גם איש הבקורת ה'אמיץ' ?
כתוב תגובה ל- ליו"ר אומץ אבנרי
10
מומו הוא כינוי להומו ימני ! !
  גילוי האמת   29/05/10 21:51
כתוב תגובה ל- גילוי האמת
11
אולמרט עוד יחזור
  חיים גלבוע   30/05/10 08:08
מוקדם להספיד את אולמרט.האיש המתוחכם והערמומי הזה יפעיל את כל המניפולציות האפשריות כדי להיחלץ מהבוץ הפלילי. הוא עוד יחזור. רא הוזהרתם
כתוב תגובה ל- חיים גלבוע
12
התגובות פה ! אינן-ראויות !.
  ofermargolin   30/05/10 08:44
אני מציע לכותבים/ות האנונימים לבקש מייד סליחה ממר אבנרי
שבזכותו ובזכות חבריו האמיצים נחשפו ויחשפו נורמות פסולות
של מנהיגי ציבור שתפקידם/ן היה לשרת את העם ולא את עצמם/ן
ביבי לא שייך,ברק לא שייך,ליבני ודרעי ואח' לא שייכים לפה
מדובר פה על תופעה של כוחניות שמשפיעה על הציבור והסביבה. פוליטיקאים,עיתונאים,וידוענים.ממשיכים ללקק+לחפש קרבתם של עבריינים שהורשעו,או נמצאים באינסוף חקירות,וטרם הורשעו-!
מר קצב,מר א.א,מר דרעי,מר דודי אפל,ואח'.נראים בתיקשורת: חוגגים,מבלים,ומוקפים בחברים/ות,ומזכירים לי איך לא-מזמן
כיכבו ראשי משפחות הפשע על המסכים,ובעיתונות כסלבריטאים.
וכולם סיפרו על טוב ליבם,ועל החינוך הדתי שמקבלים הילדים

לדעתי היחיד שנהג קצת אחרת מהאחרים הוא דווקא אריה דרעי
שפרש לאיזה תקופה מהכותרות,והחזיר לעצמו חלק מהכבוד שלו
ודווקא דרעי שהיה אהוד על רוב הפוליטיקאים והציבור בארץ
הראה לכולנו כמה קל להתפתות כשאתה ראש לשועלים במפלגתך,
וכשכל מה שאתה רואה מסביבך זה קומבינות ואיך הם מתקדמים
אריה דרעי הוא היחיד ששילם על מעשיו-!-וריצה את עונשו-!
בסה"כ יפה שהוא ומשפחתו קיבלו כבוד ורבים/ות באו לשימחה
חבל שגם הארוע הזה זכה לפרובוקציות ממר א.א שהיה מיותר.
ובהחלט שאני ועוד רבים אחרים/ות בעד חוק אחיד לכולם/ן..
ובעד חשיפת האמת וגם כשלא נעים שכך נראים נבחרי-הציבור.
"מושחתים-נמאסתם" ! זאת לא רק סיסמה, זאת מציאות כואבת
והרבה תודה מגיעה לחושפי האמת האמיצים שהעיזו ומעיזים:
לצאת בגלוי ובאומץ,עם האמת ! ולא סתם לנבוח מהמיסתורים
 עפר מרגולין
כתוב תגובה ל- ofermargolin
קישקוש מקושקש
  אליהו חיים   30/05/10 09:23
היכן הם הפסיקו שחיתות , היכן הם יזמו???
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
אבנרי לא מבקר אמיץ-בעצמו פחדן.
  לעופר מרגולין   30/05/10 12:20
כתוב תגובה ל- לעופר מרגולין
13
אלוף החקירות שלא הניבו פרי
  דניאל מושקוביץ   30/05/10 12:15
אבנרי כדרכו בקודש גודש אותנו במיחזור בלתי סופי.
יש לי שאלת תם - מר אבנרי האם באיזה מכל החקירות שהזכרת יצא אולמרט חייב. ? והאם גודש החקירות אינו אומר דרשני.?
האם אין כאן רדיפה ?
אריה אבנרי המשך לטשטש אותנו בקשקושיך הממוחזרים ץ הנייר והדפוס הם סבלניים הם יקלטו כל שמועה הזויה שאתה תביא לנו .
רק בעל אתר אובססיבי כמו יואב יצחק נותן לך מקום .
כתוב תגובה ל- דניאל מושקוביץ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il