|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
אלישמע |
|
15/06/10 19:04
|
|
|
|
ראשית הישראלי הממוצע צורך תקשורת מגוונת ולא נסמך כפי שאתה כותב על הפרשנים המקומיים. שנית לערביי ישראל יש במות רבות שבהן עמדתם באה לידי ביטוי כך שלא מדובר בדו-שיח של חרשים אלא בדיוק ההפך כולם שומעים את כולם ולכן אנשים מגבשים דעות שמתבססות על מגוון נתונים. לגבי השלט שתליתם - המילה רצח משקפת את דעתכם על הפעולה של השייטת בעוד שהישראלים חושבים ההפך מכם."רצח" זהו הרג בכוונה תחילה וכאן הייתה כוונה לעצור את המשט מבלי להרוג איש. קבוצת המחבלים שצורפה למשט על ידי התורכים גרמה לאלימות שכתוצאה ממנה נהרגו 9 בני אדם.כל טוב.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלישמע
|
|
|
|
2 |
|
|
קוסא מחשי |
|
15/06/10 20:19
|
|
|
|
לו שמענו מה אומרים הערבים , במקום להזדקק לפרשנות של הפרשנים לא היו הסכם אוסלו וההתנתקות באים לעולם. הבעיה שהפרשנים תמיד מצליחים לסובב את העניניינים כך שדברי הערבים יתאימו לפרשנותם. הגדילו לעשות הפרשנים ושמעון פרס בראשם שפירשו את המילה ג'יהאד שאמר עראפאת כ-"ג'יהאד של שלום..."
|
|
כתוב תגובה ל-
קוסא מחשי
|
|
|
|
3 |
|
|
רפאל1 |
|
15/06/10 21:26
|
|
|
|
מה שלומך בימים אלה? איך מצב הרוח? איך הבריאות, המשפחה? הכל טוב? חאמדו לאללה.
תגיד לי בבקשה, מה קורה בנווה שלום בימים אלו? זה הפרוייקט שתלו בו הרבה מאוד תקוות. נסיון שאמור היה להוכיח שיהודים וערבים יכולים לחיות יחד באחוות רעים ושלום, לא? אז למה אתם עומדים לפני פרוק?
|
|
כתוב תגובה ל-
רפאל1
|
|
|
|
4 |
|
|
רני חיים |
|
15/06/10 21:58
|
|
|
|
הישוב הוקם כיוזמה יהודית ע"י יהודים שהתרוצצו בכל העולם לאסוף תרומות לבנות ישוב זה. לא הייתה שום תרומה משום ארגון ערבי. חוץ כמובן ממי שבאו להרוויח מהרצון היהודים לדו קיום ואיך שהוא הדדיות. היום אסור שם אפילו לדבר על דו קיום והיהודי הישראלי צריך להתנצל על זה שהוא כמו כל בן אדם תובע זכויות לאומיות ומגיע לו בדיוק לא פחות ולא יותר מה שמגיע לפלשתיני. כל הזמן עד עכשיו היישוב זכה לגיבוי עצום על ידי כל המוסדות המיישבים הציוניים של ישראל. אחרי שנכנסו הערבים כביכול לבנות שלום הם השתלטו על המקום שנהפך לבסיס לפעילות לאומנית ערבית בוטה חד צדדית ומתגרה.ראה מה שהביא התועמלן. "רצח" וכ"ו. לא מאמינים קחו מכונית סעו והכנסו, אם אתם יהודים תגלו שאתם לא רצויים אלא אם כן אתם מוכנים לבקש סליחה על זה שאתם בני אדם כמו כלום לטוב ולרע. זה היום ישוב גזעני המנהל תעמולה נגד ישראל הציונות והיהודים. לא מאמינים? סעו לשם מחר.
|
|
כתוב תגובה ל-
רני חיים
|
|
|
|
|
|
|
צבי גלברד 1 |
|
16/06/10 21:31
|
|
|
|
|
5 |
|
|
פלא יועץ |
|
15/06/10 22:19
|
|
|
|
מתאים את המטרה לחץ."צרכן התקשורת הישראלי איננו מסוגל...."מה זה בכלל המושג צרכן תיקשורת?ואיך עושה הכותב הכללה של כל הישראלים?היום בעידן האינטרנט אתה בא לספר לנו סיפורי בדים חסרי כל בסיס.והרי כל מי שרואה ביו טיוב סירטונים מהעולם הערבי,רואה מסכת אין סופית של שקרים,שנאה,רשע, הסתה,אנטישמיות מרושעת עם היבטים נאציים. דת פאנטית וחולה המבקשת אך להשתלט,להחריב,להרוג,המחנכת את ילדיה מגיל ינקות לכך. אין בכם חמלת אמת לא לאחיכם ולא כל שכן למי שאינו נמנה עמכם.ודי לעבור בקצרה על קורות ההיסטוריה המוסלמית ערבית,בשביל להתפקח מכל אשליה מדומה נוסח נוה שלום.אכן למדת לדבר עברית ואת מבנה החשיבה (באופן חיצוני)שלנו,אך אנא ממך אל תנסה לזרות חול בעינינו ולהוליכנו בכחש.ובטח שאל לך לנסות להכניס בנו רגשות אשמה ,כי זה לא יעלה בידך.תודה.
|
|
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ
|
|
|
|
|
|
|
שלמה קניאס |
|
17/06/10 00:11
|
|
|
|
אנחנו כבר למדנו להבחין בכך שלא כל ערבי שדובר עברית או כותב עברית יכול לזרות חול בעינינו ולהטיף לנו מוסר . כל הישות המוסלמית בעולם דוגלת בשימוש נרחב באלימות . כך עשו המוסלמים במאה השביעית . רצחו ושחתו את כל אלה שלא הסכימו להתאסלם . כך מלמדים היום בכל העולם המוסלמי לשנוא את הזר ולהפעיל אלימות פיסית בכל הזדמנות . כך עושים היום הנוה שלום , מתחיל בסתימת פיות ונגמר בהשחתה של השלט שתליתי מחוץ לתחום הישוב נוה שלום . עוד איימו עלי ועל חברי אלי שחר שיעיפו אותנו מהישוב . אנחנו כאן כדי להשאר . כל השמאלנים והערבים שלא באמת מאמינים בדו קיום שילכו לחיות במדינות ערב , נראה אותם שורדים יום אחד .
אני אמשיך לחיות כאן עד גמר חוזה השכירות ואמשיך למחות על כל ביטוי נגד חיילי צהל .
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה קניאס
|
|
|
|
6 |
|
|
? |
|
15/06/10 23:19
|
|
|
|
ערבים או ערבי?? עלק אין לכם קול בתקשורת הישראלית
הצרכן הישראלי צורך הרבה חדשות ולא רק את דעותיו!
שנאה והסתה ניתן למצוא בתקשורת המוסלמית לא הישראלית...
מפי אגב מוסלמים עצמם בלי פרשנים יהודים.
וכמו כן אנו מכירים מוסלמים רבים כאן בארץ ועם רובם אין לי שום בעיה אחלה של אנשים מלבד העובדה הפשוטה שהם מבולבלים ואין להם יצוג בכנסת ישראל. כמו כן המוסלמים שותקים לעוולות שנעשים כלפיהם בכל המזרח התיכון אז מצטער לא תוכל לשכנע אותי שאתם בסדר
אני מקווה בשבילכם שתצאו מימי הביינים- השנאה והאלימות יש לכם גם אחלה אנשים הבעיה היא דווקא ההנהגה שלכם והתקשורת המסיתה שלכם. אגב בהצלחה לחיי ההומאים והנשים שלכם מי יתן ןיזכו עוד בדורנו לזכויות אדם!
|
|
כתוב תגובה ל-
?
|
|
|
|
7 |
|
|
דוריאן |
|
16/06/10 08:22
|
|
|
|
הרי ברור שמי שלא חי בישוב, לא נמנה על האנשים שמזה שנים רבות עוסקים בניסיון אמיתי של חיים יחדיו, כולל ויכוחים מרים ואי הסכמות; הרי ברור שרק מי שלא לוקח חלק בכל אלה - רק הוא יודע מה קרה שם, מה קורה שם, מדוע קרה מה שקרה וגם מה יקרה בעתיד, וגם, וגם וגם....
המאמץ היומיומי שמקדישים אנשים - ערבים ויהודים כאחת - לחיות יחדיו על אף המחלוקות והויכוחים, מעורר הערכה והערצה. לוואי וכל המתלהמים פה ילמדו דרכי דיון וויכוח כפי שאלו מתקיימים בנווה שלום.
|
|
כתוב תגובה ל-
דוריאן
|
|
|
|
8 |
|
|
אייל.ב |
|
16/06/10 08:45
|
|
|
|
צר לי, אבל אתה הערבי הטיפוסי שחי בפנטזיה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אייל.ב
|
|
|
|
|
|
|
איתן ק |
|
16/06/10 12:25
|
|
|
|
איך היית מריש אם בעיתון באירופה היו מסתיגים מדעותיך ואומרים היהודי הקשקשן. חבל שנגע הלאומנות פשט בתוכנו. אתה יכול להסתייג מדבריו של הכותב . אבל לא לבוז ללאומיות שלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
איתן ק
|
|
|
|
9 |
|
|
מורה נבוכים |
|
16/06/10 08:56
|
|
|
|
אצלכם השקר הינו יסוד מחשבתי, ובעיקר השקר הפתולוגי.
מן החאדית': "ישנו גזע עליון אחד - גזע המאמינים במחמד".
אימרה מוסלמונאצית זו נכתבה אלף ושלש מאות שנה לפני היטלר.
ואפרופו היטלר. אמין אל-חוסייני בטקס קבלת דרגת גנרל
מהיטלר: "ישנו דימיון רב בין עקרונות האיסלם לבין עקרונות
הנאציזם".
אני דווקא מקשיב למוסלמים - לאלה שעדיין לא רצחתם:
ד"ר וואפה סולטן
סולימאן רושדי.
11 מתוך 12 האימאמים שבאו אחרי מחמד נרצחו ע"י מתנגדיהם.
ואתה בא לזבל לנו את השכל על "התקשורת הישראלית" ? טול
פסוקי שטן מבין עיניך, צבוע מתנשא!
|
|
כתוב תגובה ל-
מורה נבוכים
|
|
|
|
10 |
|
|
עבד אלסלאם |
|
16/06/10 10:43
|
|
|
|
חלק מחברי שואלים אותי אם לא מרגיזות אותי התגובות המתלהמות והגזעניות, יבכלל בשביל מה אני ממשיך לכתוב לקוראים האלה?
אני מגיב להם, קודם כל התגובות הגזעניות לא מרגיזות אותי, הם רק מייצגות את אלה שכותבים אותם - אפילו אני שמח שאנשים עם דיעות כאלה בכלל מסוגלים לקרוא את המאמרים שלי. אני ממשיך כי בי אמונה שיכול להיות אחרת, ואלימות לא תביא לפתרון. וכל מי שחושב שתרבותו, דתו הם טובים מאחרים לא יצטרך להוקיע תרבות או דת אחרת, מי שמוקיע דת אחרת כנראה שהוא לא בטוח בדתו ובתרבותו.
|
|
כתוב תגובה ל-
עבד אלסלאם
|
|
|
|
|
|
|
פלא יועץ |
|
16/06/10 14:53
|
|
|
|
לאחר התבוננות וניתוח מעמיקים שתי הלכות ברורות.1.האיסלאם אינו נחשב כלל לדת ,ולא עומד בשום תנאי בשביל לקבל את הלגיטמציה וההכרה כדת .2.הוא אוסר באיסור חמור על יהודים להתגורר במשותף עם ערבים.ואם יש ברצונך לדעת את הסיבות לכך לך ועיין בכתביו. והוא לא טועה.. כי מי שכתב על השלט שלכם -רצח, זה במת מה שיש בליבו ,מעבר לכל המילים היפות.עשו חשבון נפש ושובו מדרככם הנלוזה.כי אין תפיסה יותר גזענית מן האיסלאם, וזה לא סתם שיש בו הערצה לנאציזים,{ראה ערך -המופתי הירושלמי,וראה ערך-ערב הסעודית ,שרצחה את כל יהודיה ולא מאפשרת ליהודי להיכנס לתוכה כלל. אז מה לך באמת כי תלין עלינו?טול קורה מבין עיניך.והיה מספיק אמיץ להתבונן לאמת בלבן של העיניים.בהצלחה.
|
|
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ
|
|
|
|
|
|
|
צבי גלברד |
|
16/06/10 21:40
|
|
|
|
מדוע כל מי שלא מסכים עם הערבים הוא גזעני ?
הערבים עדיין לא התרגלו לדמוקרטיה.
|
|
כתוב תגובה ל-
צבי גלברד
|
|
|
|
11 |
|
|
דוריאן |
|
16/06/10 11:24
|
|
|
|
ומי שלא יכול אלא להנמיך, לפגוע, להדביק כינויים מעליבים כמו "צבוע", "צבוע מתנשא", "הערבי הטיפוסי שחי בפנטזיה", "קשקשן" "השקר יסוד מחשבתי אצלכם" - זקוק כנראה להקטנה הזו, כי אינו יכול לחיות בשלום עם עצמו. על אחת כמה וכמה שאינו יכול לחיות בשלום עם סביבתו.
|
|
כתוב תגובה ל-
דוריאן
|
|
|
|
12 |
|
|
טריזנשטדאט |
|
16/06/10 17:36
|
|
|
|
טרייזנשטאדט היה מחנה ריכוז שהקים הפיהרר ליהודים למטרת תעמולה והכחשת השואה תחת הכותרת ששימשה בתעמולה הנאצית: "הפיהרר בטובו מעניק טירה מפוארת ליהודים".
נווה שלום הוקם על ידי נזיר דומיניקני בעל כוונות טובות שנתיים אחרי הכיבוש, בחסות המפאיני"ק לוי אשכול, ומשמש את תעמולת השילטונות. המשמשים שם הם פקידי השילטון ואנשי מכון פרס לשלום...
|
|
כתוב תגובה ל-
טריזנשטדאט
|
|
|
|
13 |
|
|
שלמה קניאס |
|
17/06/10 00:22
|
|
|
|
אתה גר עם יהודים מדבר על חופש ביטוי וסותם פיות של אחרים
המתנגדים לדעותייך הקיצוניות . השלט היה תלוי מחוץ לתחום הישוב . מדוע השחתתם את השלט ? איפו הסובלנות ? איפו ההדדיות ? איפו החיים ביחד . מאיכן אתה שואב את המוסר הכפול שלך ? אתה חי עם יהודים ומפגין בכל הזדמנות נגד מדינת ישראל . נראה אותך מפגין נגד משטרו של אחמדיניגאד ? נראה אותך מפגין נגד מדינה מוסלמית ? היו תולים אותך בכיכר העיר אחרי חמש דקות ... מי שגר בבית זכוכית שלא יזרוק אבנים .
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה קניאס
|
|
|
|
|
|
|
עבד אלסלאם |
|
17/06/10 11:30
|
|
|
|
איתך אני יכול לדבר למרות שדעתך שונה משלי. קודם כל אני מסכים איתך שקריעת השלט היא מעשה לא נכון, היא דומה לתלישת השלט האחר ממקומו. אתה לא יודע מתי ונגד מה אני מפגין ומתי לא. אני לא אזרח איראני ולא אף משטר מוסלימי. איתך אני רוצה לחיות בשלום ובשוויון, בטחונך ובטחוני, חרותך וחירותי שזורים אחד בשני. כמו שאני לא רוצה שתעוף מפה אני לא מוכן להעלם. אנשים בעלי חשיבה כמו שלך עוד קשה להם לקבל צורת דו קיום שוויוני, אני מקיים חיים אלה יותר מ30 שנה, אתה לא, מה עוד אתה מאשים אותי כאנטי יהודי. תפקח את עיניך ותבין רק אתה תסבול משנאתך לאחרים!
|
|
כתוב תגובה ל-
עבד אלסלאם
|
|
|
|
14 |
|
|
אמנון קפלנסקי |
|
18/06/10 20:18
|
|
|
|
התקשורת היהודית הישראלית מגויסת לעמדת מתשלות ישראל באשר הן.
"כתבנו לענייני צבא" בגל השני בטלביזיה מדבר מגרונו של דובר צה"ל ומפיהם של הקצינים בשטח אליו יש לו גישה חופשית. לו לא נהג כך, לא הייתה לו כל גישה חופשית למקורות המידע הממסדיים.
"כתבינו לענייני ערבים" כמעט בכל הרשתות מסבירים לרוב רק את העמדה הישראלית הרשמית ולעולם לא מציגים מולה את העמדה הערבית
מצטטים איש חמאס בתגובה למהלך ישראלי שלשהו, אבל לט נותנים לו להשלים את דבריו, משמיעים את דברי אבו מאזן בקצרה ובעיקר בקטע ש"יוכיח" עד כמה אנו צודקים ומסכנים.
זו הדמוקרטיה שלנו
|
|
כתוב תגובה ל-
אמנון קפלנסקי
|
|
|
|
15 |
|
|
נעי |
|
18/06/10 21:57
|
|
|
|
עלינא כמאן? תעשה לי טובה. אין גבול למניפולצות תקשורתיות, ולא כל הנוצץ זהב הוא.
|
|
כתוב תגובה ל-
נעי
|
|
|
|
16 |
|
|
בטטה |
|
19/06/10 13:39
|
|
|
|
הוא הוחלף על ידי כל מיני שתולים של אמ"ן,השב"כ והמוסד
|
|
כתוב תגובה ל-
בטטה
|
|
|
|